» »

Spektralni analizator

Spektralni analizator

1
2
3

StricGeZza ::

ja ampak zakaj je potem v molexu ni bele

StricGeZza ::

ATX
modra je -12V ampak to je samo v atx konektorju

StricGeZza ::

kakšne kondije naj vzamem elektrolitske, keramične, tanalove in koliko voltne
ControlBoard
Filtri

Azrael ::

Kot ti je že gumby povedal:
voltaza naj bo vsaj toliko, kot je napajalna napetost, lahko je visja
Vsi tisti kondiji, ki so vezani na maso (GND) naj imajo vsaj 16V, ostali 35V.
Nekoč je bil Slo-tech.

StricGeZza ::

kje v slo dobit naslrdnje čipe
TL084N
TL082P
4069
4017

Azrael ::

Verjetno v vsaki trgovini kjer prodajajo elektronske komponente. Prva dva sta splošno namenska nizkošumna operacijska ojačevalnika z J-FET vhodi. 082 ima 2, 084 pa 4 enake operacijske ojačevalnike.

4069 je 6x inverter, 4017 pa desetiški števec, oba c CMOS izvedbi.

Skratka nič posebnega. Ko boš nabavljal, kupi še ustrezna podnožja za vse chipe.
Nekoč je bil Slo-tech.

StricGeZza ::

jaz sem gledal v hte pa nimajo nič od tega

Azrael ::

Sem šel pogledat na njihovo spletno stran in vse naštete chipe imajo na zalogi. :\

Hint: vpišil v iskalnik samo cifre brez vseh črk. Cene so 48 do 133 SIT za primerek.

Če te vseeno skrbi, kaj pomenijo zadnje črke, ki se morebiti razlikujejo od tistih v kosovnici, preuči pdf dokumentacijo teh chipov, ampak IMHO ni nobenih drastičnih razlik.
Nekoč je bil Slo-tech.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azrael ()

StricGeZza ::

a lahk pripopaš linke

Azrael ::

Nekoč je bil Slo-tech.

StricGeZza ::

a so ti tapravi 1
2
3
4

Azrael ::

Ja, vsi so pravi.
Nekoč je bil Slo-tech.

StricGeZza ::

zapleti pri nakupu kondenzatorjev v HTE
če napišem v iskalnik 22nF, 620pF, 160pF mi ne najde nič

gumby ::

22nF
prvi link je pravi...:\
my brain hurts

gumby ::

in vsi ostali tud... cisto vseeno je, katerega vzames:D
my brain hurts

StricGeZza ::

kaj pa 620pF in 160pF

gumby ::

vpisi v search in klikni na prvi link...:\

edit: 620 in 160 so nestandardne vrednosti... vzemi 560 ali 680, ter 150pF
my brain hurts

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gumby ()

StricGeZza ::

kaj pa naj vpišem za 4n7F, 2n2, 1n2

gumby ::

4n7 = 4,7n
2n2 = 2,2n
itd

keramicni kondenzatorji imajo tud oznake v stilu 103 ali 474, kar pomeni:
10 000 pF -> 10nF
47 0000 pf -> 470nF
my brain hurts

StricGeZza ::

katere LED-ice mi svetujete za to

Zgodovina sprememb…

BluPhenix ::

Glej vzami prve najcenejše komponente, ki jih dobiš, ker je popolnoma vseeno.

Glede letic. Vu metri so navadno tako, do 2/3 zelene, pol pa 70% od ostale 1/3 je rumenih, ostalo rdečih. Ali pa daš vse zelene in samo par vrhnjih rdeče. Rdeče so navadno za tisto kar je nad 0dB. Ke rpredvidevam da rabiš to za lepše videti ej popolnoma vseeno kaj daš, samo da ti je lepo. Sicer nimajo vse led potrebe po enakih uporih ampak se moraš najprej odločiti kakšne hočeš, pol pa naprej.

Ogromno pomoči si že dobil tukaj in vedno sprašuješ iste stvari. Privošči si malo eksperimentalnega duha in kaj poizkusi tudi sam..
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

StricGeZza ::

verjetno bom dal vse rdeče ali modre

StricGeZza ::

jst mislim za napajanje (vsaj ekperimentalno) uporabiti en star ATX napajalnikampak imam UN PROBLEMO, napisali ste da naj priklopim tako
(VULED):
1- +12V (rumena)
2- masa (0V) (črna)

(filters):
1- +12V (rumena)
2- masa (0V) (črna)
3- -12V (modra)
vendar jaz sem napajalnik predelal (odspajkal vse kable razen +12V, ground(0V), +5V, +3V)
kako naj zdaj ta problem rešim
na TIVu sem gledal in našel pin na katerega naj bi bilo priklopljeno, vendar vzamem v roke multimeter in se dotaknem +12V(rumena) in pina na katerem naj bi bilo -12V ampak multimeter mi pokaže 22V

Zgodovina sprememb…

gumby ::

prispajkas nazaj zico na plosco od napajalnika... ponavadi ti pise gor, kje je -12V izhod

ce ni oznaceno, pa pac pomeris napetosti na tistih mestih, kjer manjkajo zice
my brain hurts

StricGeZza ::

na TIVu sem gledal in našel pin na katerega naj bi bilo priklopljeno, vendar vzamem v roke multimeter in se dotaknem +12V(rumena) in pina na katerem naj bi bilo -12V ampak multimeter mi pokaže 22V

gumby ::

to je to verjetno, en volt gor ali dol... probaj proti masi merit, bi moralo bit okoli -12V

btw tile napajalniki se ne pocutijo ravno dobro brez bremena, zato tudi napetosti niso 100% prave
my brain hurts

StricGeZza ::

jutri bom še malo eksperimentiral z multimetrom in PSUjem
katir izhod naj mu obremenim

gumby ::

odvisno od napajalnika... kolk vem je regulacija ponavadi na +5 ali +3.3V, ni pa nujno

poci kaksen star disk ali cd-rom gor in probaj:)
my brain hurts

TESKAn ::

Hihi, itak ti pokaže >20V, sej je od -12 do +12 24 voltov razlike:).
Drugače pa upoštevaj, da je ta -12V linija bolj podhranjena, kar se amperaže tiče. Tako da če ti zadeva ne bo delala in nikakor ne boš odkril problema v vezju, poglej tole -12V.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

StricGeZza ::

povej po domače

TESKAn ::

ok.
+12V-(-12V)=24V
Multimeter ti pokaže napetostno razliko med točkama, kjer meriš. Razlika je 24V in ker napetosti ob neobremenjenem napajalniku niso najboljše, ti pokaže 22V.
Če hočeš zmerit, koliko je napetost do mase (GND), dej črno sondo od multimetra na eno črno žico od napajalnika, z rdečo pa meri. Na točki, kjer je +12, ti bo pokazalo +12, kjer je -12, ti bo pokazalo -12. Oziroma nekje blizu +/-12, zaradi odstopanj napajalnika.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

StricGeZza ::

sem zmeril in je tako kot ste povedali, kaj pa hočem napajati z napajalnikom ki ima samo +12V in -12V

TESKAn ::

Dej gor operacijski ojačevalnik in glej, kako preklaplja med -12 in +12V. Potem lahko dodaš povratno vezavo in si narediš ojačvalc. Lahko narediš schmittov prožilnik. Ali pa oscilator. Pa še marsikaj. V glavnem, če hočeš bit kaj štromarja, se odloči, kaj bi naredil, potem pa na googla in sam poiskat.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

StricGeZza ::

sem narobe napisal napajalnik ima samo +12V in 0V

StricGeZza ::

ker nimam potrebnih izkušenj ne pripomočkov sem upal da bi mi kdo iz slo techa izdelal tiv za to
(plačam)

ql000 ::

Malo se potrudi! Extra znanje nikoli ne škodi. Zloadaj si EAGLE-a, free verzijo pa nared električno shemo, potem pa še TIV. Ko boš imel TIV narejen te pa bomo naučil jedkat.

StricGeZza ::

jst že imam shemo in PCB ampak na PCB-ju so očesca za spajkanje premajhna POMGAJTE

ql000 ::

V kakem formatu imaš fajl za pcb? Če je kak pdf ali pa corel fajl uvozi v program pa povečaj pad-e, drugače pa uvozi v program, kjer je bilo vse skupaj narejeno.

StricGeZza ::

kak pa to nardiš

ql000 ::

Hja še vedno mi nisi odgovoril na vprašanje! Kakšno končnico ima pcb datoteka? To je datoteka, kjer vidiš bakrene vezice, vie (luknjice),... To datoteko odpreš v ustreznem programu. Zaradi tega ti težim glede končnice fileta. Če ne gre drugače, postaj link do tega fileta pa bomo pogledali.

StricGeZza ::

brd

ql000 ::

Po tej klik strani lahko rečem, da gre za Eagle filet. Eagla dobiš na: EAGLE. Odpri board editor, pa uvozi tvoj file not (File --> OPEN ali pa IMPORT), špekuliram, ker ne uporabljam eagle-a.

StricGeZza ::

sem

StricGeZza ::

verjetno bom naredil kar na protobrdu (luknjičasta plošča pertinaksa z lotnimi otočki)
:D :D

StricGeZza ::

ker ste mi obljubil da me jedkat boste naučili vas držim za besedo.
nabavil sem že pertinaks in kislino ter elemnte .Zdaj pa me naučite izdelave TIV-a

VolkD ::

Ko si se že toliko potrudil, imaš čas eno popoldan, pa prideš do mene ?
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.

ql000 ::

Ja, za prvič je res najbolje, da ti kdo pokaže, sicer pa vaja dela mojstra. Rabiš UV osvetljevalnik, peroksid in klorovodikovo kislino, razvijalec (NaOH) pa ne pozabit na latex rokavice, da ne boš brez prstov ostal! >:D Za detajlen opis postopka pejt na elektro-n.com forum, da ne bomo tu še enkrat pisal. Za prvi poizkus vzemi, kako majhno ploščico, pa malo experimentiraj.

ql000 ::

UV osvetljevalnik si lahko sam narediš (Philips UV žarnica z E27 navojem (da gre na navadno lučko), ali kake UV LED diode (pazi, da bo valovna dolžina svetlobe pri kateri svetijo okrog 400nm), lahko pa kupiš v konradu tudi hladno katodne UV žarnice). V elektor electronicu je bil v predhodni številki članek kako si naredit "zastonj" (cena izdelave z pri nas kupljenimi elementi pride okrog 20kSIT, kar je še vedno manj kot pa nakup pri Conradu) UV osvetljevalnik. Philipsova žarnica je še najbolj varijanta, kar se cene tiče, samo se pa greje k svina! Rabiš en vent zraven, da hladi vse skupaj.

Sicer pa priporočam obisk pri Volku, si boš prišparal marsikatero urico!

StricGeZza ::

kje v slo dobit diode 1n4148

VolkD ::

Pri meni recimo :) Koko jih pa rabiš ? 1000, 2000, ali več ?

JOKE :D :D

Težko ti bo padlo kaj na glavo, da tega nebi imel. Ti samo piši spisek... Ko prideš na izdelavo tiskanine, ga bova popolnila.
Ne verjamem, da se boš lahko izmislil nekaj, kar ti nebi mogel dati free.

Lep dan želim.
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izdelava USB pover adapterja za iPod

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
364550 (3395) Sc0ut
»

IR reflektor za fotoaparat

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
91139 (1038) StricGeZza
»

VU meter

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
152236 (1840) a13misko
»

lcd ekranček in software

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
332432 (1789) StricGeza
»

en kos iz napajalnika

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
51406 (1339) Azrael

Več podobnih tem