» »

[C++] Ulomek: +, -, *, /

[C++] Ulomek: +, -, *, /

nuclear ::

Seštet morš 2 ulomka, odštet, množit...

Zanima me samo glede konstruktorjev. Main program bi že nekok. Nisn še čisto pri stvari s konstruktorji.

hvala :)
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB

OwcA ::

class Ulomek
{
private:
  int m_stevec;
  int m_imenovalec;
public:
  Ulomek(int stevec, int imenovalec) : m_stevec(stevec), m_imenovalec(imenovalec) {  }
};

Si prepričan, da je konstruktor tisto, kar ti dela težave?
Otroška radovednost - gonilo napredka.

nuclear ::

oj owca hvala.

pozabil sem omenit da deklaracijo imam, definicije neznam točno, za konstruktor množenja, dljenja,... mi ne pride v glavo... ko smo to jemali sem manjkal zaradi pregleda, zj pa niam pojma :) sem si sposodil neko knjigo in sem nekako debilne sorte :)
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB

OwcA ::

definicije neznam točno, za konstruktor množenja, dljenja

Ugh, si prepričan, da žeiš to narediti s konstruktorji? Precej boljša rešitev bi bilo oblaganje operatorjev.

Načeloma rabiš metodo, ki ti ulomek okrajša. To je najlažje storiti z razstavljanjem na prafakotorje. Potem je postopek natanko tak kot na papir.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

nuclear ::

To je to preobložitev operatorjev. To mi ne pade v glavo. Glej dobil sem na listu takole(kot navodilo kaj ustvariti):

razred ulomek (to znam)
(deklaracija kot knjižnica, implementacija kot .cpp) (znam)
računske operacije (ni me blo)
(potrebno bo preobložiti +,-,*,/) (ni me blo)
okrajšaj ulomek (em)

upam da me razumeš ane..
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB

OwcA ::

Oblaganje:
class Ulomek
{
...
public:
...
  Ulomek operator+(const Ulomek &rhs)
  {
    Ulomek rv = *this;
    rv.m_imenovalec += rhs.m_imenovalec;
    rv.m_stevec += rhs.m_stevec;
    return rv.okrajsaj();
  }
}

Predpostavljam, da na papir znaš računati z ulomki, razstavljanje na prafaktorje bi se načeloma tudi naj učili v šoli. Tu ni kaj veliko za razglabljati, poišči kakšen algoritem in ga uporabi.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

nuclear ::

ej najlepša ti hvala vem da je to čisto na easy, samo nisem skapiral... pa tt to okrajšavo, si bom mogu najdet nekje glede interneta, ker nwem kako naj rezultat okrajša. ok thx a lot

edit: aja to je za dva ulomka... hehe :) pač dva ulomka med seboj računsko operirat /*-+ .. tko da pol momr dva števca in imenovalca ustavrt..
se prav morm pol množit prvi števec z drugim imenovalcem, prvi imenovalc z drugim števcem, pa potem še zmnožit prvi imenovalc z drugim?

za seštevanje ulomka z ulomkom?
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nuclear ()

OwcA ::

Načeloma te zanima faktorizacija:

MathWorld
Wikipedija

Krajšanje samo pomeni, da si odstranil prafaktorje, ki nastopajo tako v števcu kot imenovalcu.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Vesoljc ::

> tko da pol momr dva števca in imenovalca ustavrt..

zakaj? sej sta definirana v reazredu Ulomek.

to moras narest:
Ulomek   a,b,c;
c = a + b;


da pa to dela rabis implentirane operatorje za + ter za =
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

krajšanje ulomkov

Oddelek: Programiranje
81434 (1366) Karak
»

problem s programiranjem ulomka

Oddelek: Programiranje
191675 (1115) KaRkY
»

Matematika - Kaj je pravilno? (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
548285 (7248) Meizu
»

Funkcije in prenos po referenci

Oddelek: Programiranje
141869 (1575) xordie
»

[Naloga][Java] Ulomki

Oddelek: Programiranje
62681 (2529) SkIDiver

Več podobnih tem