» »

[c++ opengl] krog

[c++ opengl] krog

snow ::

Kako narišem krog(z danim radijem, in koordinatami središča) z opengl v c++? :D
Čim hitreje :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Imortales ::

Točke si moraš sam zračunat, pol pa s poligonom narišeš.

   glBegin(GL_POLYGON); 
   for (int i=0; i < 360; i++)
   {
      float a = i*PI/180;
      glVertex2f(cos(a)*r + X, sin(a)*r + Y); //x, y središče, r - radij
   }
   glEnd();

To sporočilo se bo samo uničilo čez 5 sekund.

snow ::

Aha ok. Hvala!

No tiste kosinuse in sinuse si pa v eno tabelo shranimo :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Gundolf ::

Lahko pa točke izračunaš z Bresenhamovim algoritmom za risanje kroga (pravzaprav krožnice). Uporablja le seštevanje. Pa še lažje boš določil optimalno število točk, ki jih zračunaš, da krog ni videti preveč nasekan, hkrati pa risanje ni počasno zaradi prevelikega števila izračunanih točk.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

pomoč pri nalogi

Oddelek: Programiranje
131117 (676) SloKin
»

Pomoč pri programiranju z javo

Oddelek: Programiranje
203541 (2468) milc
»

[c#] Risanje z miško

Oddelek: Programiranje
221425 (1106) japol
»

Trigonometrične enačbe

Oddelek: Šola
132968 (2542) ta_ki_tke
»

Program v c++

Oddelek: Programiranje
192011 (1680) Bela01

Več podobnih tem