Forum » Programiranje » [c++ opengl] krog
[c++ opengl] krog
snow ::
Kako narišem krog(z danim radijem, in koordinatami središča) z opengl v c++?
Čim hitreje :)
Čim hitreje :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Imortales ::
Točke si moraš sam zračunat, pol pa s poligonom narišeš.
glBegin(GL_POLYGON); for (int i=0; i < 360; i++) { float a = i*PI/180; glVertex2f(cos(a)*r + X, sin(a)*r + Y); //x, y središče, r - radij } glEnd();
To sporočilo se bo samo uničilo čez 5 sekund.
snow ::
Aha ok. Hvala!
No tiste kosinuse in sinuse si pa v eno tabelo shranimo :)
No tiste kosinuse in sinuse si pa v eno tabelo shranimo :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Gundolf ::
Lahko pa točke izračunaš z Bresenhamovim algoritmom za risanje kroga (pravzaprav krožnice). Uporablja le seštevanje. Pa še lažje boš določil optimalno število točk, ki jih zračunaš, da krog ni videti preveč nasekan, hkrati pa risanje ni počasno zaradi prevelikega števila izračunanih točk.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | pomoč pri nalogiOddelek: Programiranje | 1125 (684) | SloKin |
» | Pomoč pri programiranju z javoOddelek: Programiranje | 3573 (2500) | milc |
» | [c#] Risanje z miškoOddelek: Programiranje | 1434 (1115) | japol |
» | Trigonometrične enačbeOddelek: Šola | 2982 (2556) | ta_ki_tke |
» | Program v c++Oddelek: Programiranje | 2027 (1696) | Bela01 |