Forum » Omrežja in internet » T-2: Informacije
T-2: Informacije
Temo vidijo: vsi
Prjatu ::
Račun se najverjetneje generira avtomatsko ob določeni spremembi na priključku. Napišeš en mail, plačaš nesporni del, pritožbi bodo pa sigurno ugodili, če je tako, kot praviš.
Something else is controlling me!
Buggy ::
Verjetno je res nekaj avtomatike zraven, sam vseeno mi je zanimivo ali je to ustaljena praksa. Mail je bil itaq takoj poslan, placal bom pa sele ko dobim (zadovoljiv) odgovor oz. popravljen racun.
RedDrake ::
Čudno je predvsem iz vidika, da je "običajno" potrebno za vsako spremembo, ki vpliva na končni račun, le-to urejati ali preko horizonta (servisnih strani), ali pa s podpisanim dokumentom naročnika.
Po telefonu afaik ne moreš ničesar naročiti. Tako da je zagotovo avtomatizem, tisti na helpdesku je pač zahebal.
Kot napisano, pritožba na račun in bodo zrihtali.
Po telefonu afaik ne moreš ničesar naročiti. Tako da je zagotovo avtomatizem, tisti na helpdesku je pač zahebal.
Kot napisano, pritožba na račun in bodo zrihtali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
jonystar ::
Doma imamo T-2 optiko že cca 10+ let je komu uspelo izpogajati kakšen popust za obstoječe naročnike? Trenutno plačujemo po vseh teh podražitvah od 65-70€.
Gregor P ::
Meni so na koncu dali 30% na dve leti. Če pogledaš nekatere ostale komentarje tu, so uspeli dobiti še več, tudi dodatne popuste na programsko shemo ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jonystar ::
@Gregor P.
To so ti dali, ko je pogodba že potekla? ker naša pogodba na žalost še ni potekla. Si to uredil v poslovlnici ali preko email-a?
To so ti dali, ko je pogodba že potekla? ker naša pogodba na žalost še ni potekla. Si to uredil v poslovlnici ali preko email-a?
starfotr ::
Oni vedo, da nimajo konkurence. Zato jim ni treba znižat cene.
Sicer pa dostavljajo storitve dobre kakovosti (drugače bi uporabnik v te temi reklamiral račun) in dobijo plačano koliko je pač dogovor.
Ne razumem zakaj bi morali dajat popuste. Če je predrago, se vzame cenejši paket.
Če bi bil jaz v taki firmi zaposlen (T2), bi zagotovo delal po takem principu, da popustov ne bi dajal.
Sicer pa dostavljajo storitve dobre kakovosti (drugače bi uporabnik v te temi reklamiral račun) in dobijo plačano koliko je pač dogovor.
Ne razumem zakaj bi morali dajat popuste. Če je predrago, se vzame cenejši paket.
Če bi bil jaz v taki firmi zaposlen (T2), bi zagotovo delal po takem principu, da popustov ne bi dajal.
Gregor P ::
@Gregor P.Ni še potekla, bo pa oktobra. V poslovalnici, kamor sem šel s pisno ponudbo za 20%, ki sem jo prejel po navadni pošti. Nekaj tednov kasneje, potem ko sem pa že sklenil dogovor, so me pa še klicali, če bi želel podaljšati pogodbo (ker očitno niso vedeli, da sem že vse uredil). Tudi jaz sem njihova stranka že od vsega začetka.
To so ti dali, ko je pogodba že potekla? ker naša pogodba na žalost še ni potekla. Si to uredil v poslovlnici ali preko email-a?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
MrStein ::
@Gregor P.
To so ti dali, ko je pogodba že potekla? ker naša pogodba na žalost še ni potekla. Si to uredil v poslovlnici ali preko email-a?
Pogodbe so za nedoločen čas in nikoli ne potečejo.
To misliš aneks k pogodbi? Torej že imaš popust? Koliko pa?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vanadium ::
Sej je napisal 30% je dobil kar je odlično, jaz sem največ do sedaj izpogajal 20% za dve leti. Če ni skrivnost kje si izpogajal ta popust?
tomadzone007 ::
Meni so zrihtali kar dober popust, je pa res da sem kar malo težil in mi je šele 4 svetovalec "zrihtal". Telemach me je tudi na vsak način želel obdržat in so mi ponujali 1EUR/12m Eon Premium in 0EUR/12m telefon.
Telekom tudi 28EUR/24m
Je treba samo malo povprašat
"T-2 naročniku prizna popust v višini 62,03316876% na mesec za prvih štiriindvajset (24) mesečnih naročnin"
Telekom tudi 28EUR/24m
Je treba samo malo povprašat
"T-2 naročniku prizna popust v višini 62,03316876% na mesec za prvih štiriindvajset (24) mesečnih naročnin"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tomadzone007 ()
Lightning5 ::
Lahko poskusite vzeti TV pri Telemachu (t. i. OTT - Over the top oz. preko interneta) in internet v hitrosti 100/100 obdržite pri T-2. Mislim, da je osnovna cena nižja, zelo hitro pa boste izpolnjevali pogoje za boljše popuste pri T-2, ob obnovitvi paketa nazaj na trojček (oz. četvorček)
miko22 ::
ne vem če se splača. Internet pri T2 najcenejši je 26€+14€ tv pri Telemachu prideš na 40€.
Gregor P ::
Sej je napisal 30% je dobil kar je odlično, jaz sem največ do sedaj izpogajal 20% za dve leti. Če ni skrivnost kje si izpogajal ta popust?V ljubljanski poslovalnici in to je šlo (torej teh 30 %) brez nekih posebnih pogajalskih spretnosti (pomeni bi mi oni dali očitno tako ali tako); čisto običajno povprašaš po možnostih dodatnega popusta. Verjamem pa, da se lahko dogovoriš tudi za več, če se malo bolj zavzameš za to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Tiger ::
tomadzone007 je izjavil:
"T-2 naročniku prizna popust v višini 62,03316876% na mesec za prvih štiriindvajset (24) mesečnih naročnin"
Da ne boš potem presenečen, ko ti bodo obračunali 20% popust, ker tole z decimalkami izgleda, kot da se je nekdo zatipkal pri znesku, torej gre najverjetneje za znesek v EUR in ne procente. Se je zgodilo kolegu in zato vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tiger ()
Buggy ::
Ekola nova pizdarija od danes ponoci, nekje 1ih zjutraj.
Televizija bufferira na par minut za 3 sekunde - negledljivo!
Steam chat in discord disconnecta in reconnecta cez 3 sekunde nazaj.
Baje so posodabljali modeme in zajeb je tukaj.
Na podpori, ki mi jo po srecnem nakjucju dopoldne uspelo dobiti pravijo, da jim vse kaze ok...wtf!
Lokalno se pri meni ni spreminjalo nic. Ima se kdo podobne tezave?
Innox 92u modem. Rebootano in izkljuceno ter na drugih kablih preverjeno ze prakticno vse. Tv steka isto.
Televizija bufferira na par minut za 3 sekunde - negledljivo!
Steam chat in discord disconnecta in reconnecta cez 3 sekunde nazaj.
Baje so posodabljali modeme in zajeb je tukaj.
Na podpori, ki mi jo po srecnem nakjucju dopoldne uspelo dobiti pravijo, da jim vse kaze ok...wtf!
Lokalno se pri meni ni spreminjalo nic. Ima se kdo podobne tezave?
Innox 92u modem. Rebootano in izkljuceno ter na drugih kablih preverjeno ze prakticno vse. Tv steka isto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Magic1 ::
Pri meni se je zgodilo že včeraj zgodaj. Isto sem probal vse, sam na kancu sem izključil mojo elektroniko. Danes sem klical, čakal 25min in mi je potrdil, da imajo težave in da ti morajo nekaj nastavit in resetirat modem. Potem je delalo naprej ok.
Magic
tomadzone007 ::
tomadzone007 je izjavil:
"T-2 naročniku prizna popust v višini 62,03316876% na mesec za prvih štiriindvajset (24) mesečnih naročnin"
Da ne boš potem presenečen, ko ti bodo obračunali 20% popust, ker tole z decimalkami izgleda, kot da se je nekdo zatipkal pri znesku, torej gre najverjetneje za znesek v EUR in ne procente. Se je zgodilo kolegu in zato vem.
Že priklopljen in štima :) 29,90€ na mesec
T743 ::
Meni so dali 30% na osnovni paket za dve leti in 50% na drugo tel. naročnino paket midi. Vse preko el. pošte, sem kar zadovoljen, do sedaj je bil največji uspeh 10%. Sem pa pri njih cca 20 let, glede nato, da ne morem do optike tudi ne vidim smisla v menjavi ponudnika, ker zaenkrat vse deluje, še z mobi paketi nnimam težav vedno dosegljiv, tudi v tujini mi dela bp.
Buggy ::
Po dveh dneh in treh klicih na podporo koncno urejeno. Helpdesk se je sicer trudil in navkljub prigovarjanju, da na mojem omrezju ni tezav/sprememb (pri njih je namrec bilo videti vse OK z modemom) sem preveril tudi samo z eno masino priklopljeno v modem brez ostalih switchev po stukih in routerja v AP mode. Cela factory reset smo delali in potem neke remote nastavitve... brez uspeha. So predali potem naprej tehnikom.
Konstantno prekinjanje tako TV kot tudi raznih programov na PC. Ce sem pingal google sem na vsake kvatre v reply-ju dobil se reply od modema z lokalnim naslovom, ki seveda ni bil uspesen.
Danes me koncno poklice tehnik in vmes ene 2x remote resetira modem in zadeva zdej dela spet kot je treba. Kaj je naredil ne vem, pravi pa, da se zavedajo tezav in da jih odpravljajo, je/bo pa problem priosten pri tistih, ki so dobili zadnjo nadgradnjo a ne nujno pri vseh.
Kudos za tehnika Primoza!
P.S: Reklamacijo za (ne)upraviceno zaracunan staticni IP pa se resujejo.
Konstantno prekinjanje tako TV kot tudi raznih programov na PC. Ce sem pingal google sem na vsake kvatre v reply-ju dobil se reply od modema z lokalnim naslovom, ki seveda ni bil uspesen.
Danes me koncno poklice tehnik in vmes ene 2x remote resetira modem in zadeva zdej dela spet kot je treba. Kaj je naredil ne vem, pravi pa, da se zavedajo tezav in da jih odpravljajo, je/bo pa problem priosten pri tistih, ki so dobili zadnjo nadgradnjo a ne nujno pri vseh.
Kudos za tehnika Primoza!
P.S: Reklamacijo za (ne)upraviceno zaracunan staticni IP pa se resujejo.
omni-vor ::
A te popuste ste dobili novi naročniki, ali obstoječi? Ker jaz sem obstoječi, že dolgo nobenih aneksov v uporabi in bi se prilegel kakšen dober aneks s popustom za dve leti, če bi bil do njega upravičen :)
jonystar ::
@omni-vor mi imamo T-2 že 10+ let in mi je ratalo dobiti 20% popusta za vezavo 24 mesecev.
omni-vor ::
Tiger ::
Da, popust za obstoječe imenujejo "Zvestoba" ter velja 20% za 24 mesecev. Tisti, ki so pa vsaj 10 let pa dobijo še 3000 točk za T2 klub.
Bellzmet ::
Heh. Za prijavo na t2 ti vse uredijo takoj. Za odjavo pa najprej cakas 4 dni na povratni mail (ceprav pise da odgovorijo v 24 urah) kjer ti napisejo, da moras fizicni dopis s pošto poslat za odjavo. Nateguni.
FotoModel ::
Men so poslali aneks z 46,436864% popustom za dve leti. Od kje so le prišli na taki procent popusta? :)
Gregor P ::
Morda stane tvoj paket sedaj ene 35% več in z nekaj popusta prideš na malo boljšo oz. bolj sprejemljivo cifro
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Meni je poteklo dve leti nižje cene, par mesecev prej so mi poslali ponudbo eno leto zastonj gledanja nazaj, če podaljšam za 2 leti. To sem dal na ignore. Čez en mesec pride nova ponudba, procent je bil nek tak čuden, v znesku pa 20 evrov oz. je bila končna cena še naprej ista kot prve dve leti. To sem pa sprejel.
Jaymz ::
Ok... zna bit, da se je kdo v tej temi že razpisal in besedo nateguni sem našel parkrat, ampak take ošabnosti, prezira, brezobirnosti in brezbrižnost do strank kot sem jo doživel v T-2 pa pri nas še nisem našel pri tako velikem podjetju.
Slovenska podjetja po vseh mojih izkušnjah že tako nimajo nikakršnega odnosa do strank; naj povem še da sem že 10 let del oddelka za pomoč strankam pri mednarodnem podjetju in v Sloveniji standardi storitve, ki veljajo v tujini in ZDA, praktično niso obstoječi.
Da ne bom predolg naj samo na kratko opišem mojo izkušnjo s T-2, ki upam da bo vsaj komu v svarilo.
1. Postanem naročnik paketa Oranžni Optimum z osnovnim mobilnim paketom, ki ga ne rabim, ampak ker ima moj laptop SIM-slot ga pač vstavim, če bo kdaj potreba.
2. Zgodi se, da v nekem trenutku ostanem brez WIFI povezave in telefona pri roki (za hotspot). Spomnem se, da imam T-2 kartico v laptopu in veselo zaženem internet.
3. Naslednji mesec T-2 račun dražji za 20EUR. OPA, kaj?! Račun poravnam in T-2 supportu jezno pišem naj mi prosim blokirajo prekoračitev porabe. Zgodba bi bila lahko tu končana, če bi le naredili kar sem jih prosil; odgovor pa pravi da to žal ni mogoče in da je prekoračitev podatkov možno blokirati pri 5EUR, 10EUR, 15EUR ali 20EUR. Glede na to da sem vajen podlih trikov se mi v tem trenutku vklopijo vsi alarmi.
4. Še enkrat preverim prodajno stran paketa. 5GB prenosa pri T-2, za druge operaterje samo kvota SMS MMS in minutaže. Omejitev 1GB v konkurenčnih omrežjih omenjena šele v FAQ na koncu oz. ob spremembi izbire mobilnega paketa. Nikjer tudi ni omenjeno dejstvo da je T-2 pokritost tam nekje 25%-30% in da si tudi sredi Ljubljane obsojen na omrežje nacionalnega operaterja. Učbeniški primer zavajajočega oglaševanja.
5. Pojasnijo mi, da popolne blokade prekoračitve zakupljenega podatkovnega prenosa v konkurenčnih omrežjih ni omgoče urediti. Res? Če je možno urediti pri 5EUR je možno tudi 0EUR. Na uporabnika je prevaljena vsa odgovornost, da ne naredi napake. Seveda imajo urejeno blokado kot osnovno nastavitev, maksimalno (EUR20). In za kakšno prekoračitev gre? 200MB. 20EUR za 200MB. 200MB prenosa je nekaj trenutkov intenzivne uporabe. Dve 4K fotki jošk po domače. Mobitel paketi konkurentov ponujajo neomejen prenos za 10EUR mesečno, T-2 računa 1EUR za 10MB, in to ne v Somaliji, doma. Če bi bili pogoji uporabe (in pomankljivosti storitve, torej neobstoječa pokritost omrežja) jasno skomunicirani, bi lahko pustili neomejen prenos, ampak ker ni nastavijo 20EUR, ne več, ker drugač bi ljudje popizdili. 20EUR pa še požrejo. Manj kot 5EUR pa ne gre, se ne da... ne samo uporabniku neprijazna in zavajajoča storitev, ampak naravnost sovražna.
Ne razumem kako lahko mesečne naročnike paketov ki stanejo 50EUR in več potem skubijo še s takimi podmuklimi forami. Pfuj, je*** v4* mat3r.
6. Pišem na support. Odgovorijo večkrat z istim predpripravljenim odgovorom (customer support capital offense #1). Dlje kot se pogovarjamo, bolj so fragmentirani in nepopolni odgovori, pogovor namreč ne vodi prva oseba, ki ti odgovori, ampak vsakič nova. Mojo pritožbo prepošljejo "primernemu oddelku". Vmes jih večkrat prosim, kdaj lahko pričakujem odgovor in nikoli ne odgovorijo. Oddelka sta med sabo nepovezana. Katastrofa. Odgovor na pritožbo dobim točno mesec kasneje. Potrebovali so en mesec da odgovorijo na mail. V našem podjetju, če traja več kot teden dni, stranke na netu izkopljejo email CEO-ja, v nekaterih primerih telefon, in začnejo bombandirat. Mesec dni.
7. Odgovor na pritožbo dobim v PDF formatu, brez možnosti kontaktiranja odgovorne osebe. Odgovor je brez razumevanja, hladno citira "veljavni cenik", hladno citira "sms obvestila o prekoračitvi", mi "prijazno" svetuje, da lahko nastavim blokado pri 5EUR na portalu Horizont, in me prijazno opomni naj plačam neporavnani račun. Seveda odgovor vsebuje tudi pravni poduk, da imamo 15 dni za pritožbi pri Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije, ter da T-2 "ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora".
Nimam časa ne volje sledit svojemu moralnemu imperativu po "pravici". Sizifovo delo. Boj z mlini na veter, ampak so me modeli tko razpizidili, da bom vseen mal pobaral pri Zvezi Potrošnikov in kolegu pravniku, če mam kje kakšno podlago za kakšen postopek. Pa nasmetil bom vse večje slo forume, ki jih najedem, s tem sporočilom. Jeb*** retardi.
Slovenska podjetja po vseh mojih izkušnjah že tako nimajo nikakršnega odnosa do strank; naj povem še da sem že 10 let del oddelka za pomoč strankam pri mednarodnem podjetju in v Sloveniji standardi storitve, ki veljajo v tujini in ZDA, praktično niso obstoječi.
Da ne bom predolg naj samo na kratko opišem mojo izkušnjo s T-2, ki upam da bo vsaj komu v svarilo.
1. Postanem naročnik paketa Oranžni Optimum z osnovnim mobilnim paketom, ki ga ne rabim, ampak ker ima moj laptop SIM-slot ga pač vstavim, če bo kdaj potreba.
2. Zgodi se, da v nekem trenutku ostanem brez WIFI povezave in telefona pri roki (za hotspot). Spomnem se, da imam T-2 kartico v laptopu in veselo zaženem internet.
3. Naslednji mesec T-2 račun dražji za 20EUR. OPA, kaj?! Račun poravnam in T-2 supportu jezno pišem naj mi prosim blokirajo prekoračitev porabe. Zgodba bi bila lahko tu končana, če bi le naredili kar sem jih prosil; odgovor pa pravi da to žal ni mogoče in da je prekoračitev podatkov možno blokirati pri 5EUR, 10EUR, 15EUR ali 20EUR. Glede na to da sem vajen podlih trikov se mi v tem trenutku vklopijo vsi alarmi.
4. Še enkrat preverim prodajno stran paketa. 5GB prenosa pri T-2, za druge operaterje samo kvota SMS MMS in minutaže. Omejitev 1GB v konkurenčnih omrežjih omenjena šele v FAQ na koncu oz. ob spremembi izbire mobilnega paketa. Nikjer tudi ni omenjeno dejstvo da je T-2 pokritost tam nekje 25%-30% in da si tudi sredi Ljubljane obsojen na omrežje nacionalnega operaterja. Učbeniški primer zavajajočega oglaševanja.
5. Pojasnijo mi, da popolne blokade prekoračitve zakupljenega podatkovnega prenosa v konkurenčnih omrežjih ni omgoče urediti. Res? Če je možno urediti pri 5EUR je možno tudi 0EUR. Na uporabnika je prevaljena vsa odgovornost, da ne naredi napake. Seveda imajo urejeno blokado kot osnovno nastavitev, maksimalno (EUR20). In za kakšno prekoračitev gre? 200MB. 20EUR za 200MB. 200MB prenosa je nekaj trenutkov intenzivne uporabe. Dve 4K fotki jošk po domače. Mobitel paketi konkurentov ponujajo neomejen prenos za 10EUR mesečno, T-2 računa 1EUR za 10MB, in to ne v Somaliji, doma. Če bi bili pogoji uporabe (in pomankljivosti storitve, torej neobstoječa pokritost omrežja) jasno skomunicirani, bi lahko pustili neomejen prenos, ampak ker ni nastavijo 20EUR, ne več, ker drugač bi ljudje popizdili. 20EUR pa še požrejo. Manj kot 5EUR pa ne gre, se ne da... ne samo uporabniku neprijazna in zavajajoča storitev, ampak naravnost sovražna.
Ne razumem kako lahko mesečne naročnike paketov ki stanejo 50EUR in več potem skubijo še s takimi podmuklimi forami. Pfuj, je*** v4* mat3r.
6. Pišem na support. Odgovorijo večkrat z istim predpripravljenim odgovorom (customer support capital offense #1). Dlje kot se pogovarjamo, bolj so fragmentirani in nepopolni odgovori, pogovor namreč ne vodi prva oseba, ki ti odgovori, ampak vsakič nova. Mojo pritožbo prepošljejo "primernemu oddelku". Vmes jih večkrat prosim, kdaj lahko pričakujem odgovor in nikoli ne odgovorijo. Oddelka sta med sabo nepovezana. Katastrofa. Odgovor na pritožbo dobim točno mesec kasneje. Potrebovali so en mesec da odgovorijo na mail. V našem podjetju, če traja več kot teden dni, stranke na netu izkopljejo email CEO-ja, v nekaterih primerih telefon, in začnejo bombandirat. Mesec dni.
7. Odgovor na pritožbo dobim v PDF formatu, brez možnosti kontaktiranja odgovorne osebe. Odgovor je brez razumevanja, hladno citira "veljavni cenik", hladno citira "sms obvestila o prekoračitvi", mi "prijazno" svetuje, da lahko nastavim blokado pri 5EUR na portalu Horizont, in me prijazno opomni naj plačam neporavnani račun. Seveda odgovor vsebuje tudi pravni poduk, da imamo 15 dni za pritožbi pri Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije, ter da T-2 "ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora".
Nimam časa ne volje sledit svojemu moralnemu imperativu po "pravici". Sizifovo delo. Boj z mlini na veter, ampak so me modeli tko razpizidili, da bom vseen mal pobaral pri Zvezi Potrošnikov in kolegu pravniku, če mam kje kakšno podlago za kakšen postopek. Pa nasmetil bom vse večje slo forume, ki jih najedem, s tem sporočilom. Jeb*** retardi.
...MorE BeeR...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jaymz ()
Horas ::
jaz dajem pike, vsakih 3 mesece 25% na mesečno naročnino...pa mi avtomatsko vsake 3mesece samo naredi obračun
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Utk ::
Mobilni podatki pri t2 so čisti nateg, tu ni kaj. Ne vem zakaj ne ukinejo tega.
Ampak v horizontu vseeno piše kaj imaš:
Oranžni Mini
Brezplačni klici v T-2 fiksno ali mobilno omrežje
1000 sporočil SMS/MMS v vsa slovenska omrežja
1000 minut pogovorov v druga slovenska omrežja
5 GB prenosa podatkov v T-2 omrežju
1 GB prenosa podatkov v omrežju nacionalnega operaterja
Ampak v horizontu vseeno piše kaj imaš:
Oranžni Mini
Brezplačni klici v T-2 fiksno ali mobilno omrežje
1000 sporočil SMS/MMS v vsa slovenska omrežja
1000 minut pogovorov v druga slovenska omrežja
5 GB prenosa podatkov v T-2 omrežju
1 GB prenosa podatkov v omrežju nacionalnega operaterja
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Jaymz ::
Mobilni podatki pri t2 so čisti nateg, tu ni kaj. Ne vem zakaj ne ukinejo tega.
Ampak v horizontu vseeno piše kaj imaš:
Oranžni Mini
Brezplačni klici v T-2 fiksno ali mobilno omrežje
1000 sporočil SMS/MMS v vsa slovenska omrežja
1000 minut pogovorov v druga slovenska omrežja
5 GB prenosa podatkov v T-2 omrežju
1 GB prenosa podatkov v omrežju nacionalnega operaterja
preprosto, simple scam mehanika da poberejo dodatnih 5-20€ če odpreš dva websita preveč
...MorE BeeR...
Pinzl ::
Gregor P ::
Po mojem misli naročnino oz. del naročnine na kakšne časovne funkcije ipd. ne za samo naročnino per se.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Horas ::
jaz dajem pike, vsakih 3 mesece 25% na mesečno naročnino...pa mi avtomatsko vsake 3mesece samo naredi obračun
kje pa lahko poklikaš za pike? nikjer ne najdem te opcije v Horizontu?
bil sem osebno v poslovalnici da je pogledala kako in kaj. potem je naredila da se vsake 3 mesece obnovi.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
5ygmq ::
Ni neke teme o tem? Zgodilo se je prvič kadarkoli - je ip 67 - do 1 meter globine 30 minut v praksi dovolj, da telefon v wc školjki s čisto vodo po 5 sekundah ne bo zanič? Luknje usb, audio, mic, sim so spihane in telefon je trenutno ugasnjen. Je priporočeno še kaj sušiti? Je drama odveč? Telefon je malo starejši ampak še uporaben bi se podaril v starem sorodstvu...
6151 ::
v ziplock vrečko polnjeno s surovim rižem ga pust ene 2 dni
Da mu škrob pride v vse luknje notri
3600 | 32GB | 6800 | 1+3TB
vres.ales ::
Vsa drama je odveč, jaz mojega vsako leto v morju namakam. Piše, da je do enega metra pol ure, tega se držim in dela. Imam pa Samsung A54, pa sem A53 in A52 isto namakal, dokler so ohišja cela (torej prvo leto )
Pa z sladko vodo ga potem nisem spiral, niti portov nisem spihoval več, ker ni bilo potrebe
Pa z sladko vodo ga potem nisem spiral, niti portov nisem spihoval več, ker ni bilo potrebe
xseki ::
OBVESTILA 06. OKTOBER 2023
Naročnike T-2 storitev obveščamo, da z današnjim dnem omogočamo nove nadgradnje internetnih hitrosti vse do 2,5/2,5 Gbit/s. Nadgradnja je že mogoča na izbranih lokacijah po Sloveniji, kjer naročniki uporabljajo storitev preko T-2 optičnega omrežja.
Poleg dobro poznane možnosti nadgradnje internetne hitrosti do 1000/200 Mbit/s odslej ponujamo še nadgradnjo hitrosti do 1500/500 Mbit/s ter nadgradnjo do 2,5/2,5 Gbit/s.
> https://www.t-2.net/novice/nove-moznost...
Naročnike T-2 storitev obveščamo, da z današnjim dnem omogočamo nove nadgradnje internetnih hitrosti vse do 2,5/2,5 Gbit/s. Nadgradnja je že mogoča na izbranih lokacijah po Sloveniji, kjer naročniki uporabljajo storitev preko T-2 optičnega omrežja.
Poleg dobro poznane možnosti nadgradnje internetne hitrosti do 1000/200 Mbit/s odslej ponujamo še nadgradnjo hitrosti do 1500/500 Mbit/s ter nadgradnjo do 2,5/2,5 Gbit/s.
> https://www.t-2.net/novice/nove-moznost...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xseki ()
Spura ::
Jst mam problem, ker mi internet sicer dela 500/100, ampak v enem tednu po resetu modema to ze pade pod 80/80 in pingi so mocno povecani. Kar je pa se vecji problem je pa da mi v sosednji sobi kot je modem dela smo 20/10 hitrost.
Kaj je resitev, da kupim WiFi router ki ni sranje in prepricam tiste na T-2 da mi ga pustijo priklopit?
Kaj je resitev, da kupim WiFi router ki ni sranje in prepricam tiste na T-2 da mi ga pustijo priklopit?
roCkY ::
Daj stikalno uro na napajanje, če ti pada razen v kaki konici, dežju,.. To je bil v časih na Siol ADSL ob uvedbi IPTV kar nujen dodatek. 2* na 24 ur off za minuto.
Od kdaj je router za T-2 škatlo "kao problem"? Ko so meni priklapljali je samo vprašal, če hočem WiFi iz modema ali ne?
Zgoraj berem ravno o poslovnih izidih in seveda spet članek na Telekomu. Na T-2 fiber sem bil na prvem dostopu priklopljen ravno na dan prve uvedbe stečaja. Cevi so bile leta in leta v tleh... No tisto leto so končno le opremo in kable dobavili. Iz Siol modema na T-2 smo le kable routerja prestavili. In ja kaj že PPooe? je blo treba izklopit in smo iz 16 2 dobili 100 20 takrat...
Uf gre hitro čas. To je bilo 2015? ali?
Sicer pa mimgrede zadnje čase spet Youtube občasno kleca v večernem času. En čas je bil kar fičer. To je očitno problem YT serverjev ker s speedtestom pridem prek cele kugle na 90-95% kapcitete v EU vedno 100%. Resda pa je kritično ponavadi le 4k.
Od kdaj je router za T-2 škatlo "kao problem"? Ko so meni priklapljali je samo vprašal, če hočem WiFi iz modema ali ne?
Zgoraj berem ravno o poslovnih izidih in seveda spet članek na Telekomu. Na T-2 fiber sem bil na prvem dostopu priklopljen ravno na dan prve uvedbe stečaja. Cevi so bile leta in leta v tleh... No tisto leto so končno le opremo in kable dobavili. Iz Siol modema na T-2 smo le kable routerja prestavili. In ja kaj že PPooe? je blo treba izklopit in smo iz 16 2 dobili 100 20 takrat...
Uf gre hitro čas. To je bilo 2015? ali?
Sicer pa mimgrede zadnje čase spet Youtube občasno kleca v večernem času. En čas je bil kar fičer. To je očitno problem YT serverjev ker s speedtestom pridem prek cele kugle na 90-95% kapcitete v EU vedno 100%. Resda pa je kritično ponavadi le 4k.
d0rK ::
Fotr ima neko Vivax televizijo...
Ali amino oak daljinec res ne podpira te firme al sem samo jaz imel premalo potrpežljivosti pri auto iskanju? Ima kdo ta TV in ga je skonfiguriral s tem daljincem? Na seznamu tv znamk ga sicer ni..
Ali amino oak daljinec res ne podpira te firme al sem samo jaz imel premalo potrpežljivosti pri auto iskanju? Ima kdo ta TV in ga je skonfiguriral s tem daljincem? Na seznamu tv znamk ga sicer ni..
d0rK ::
Pa še neki, a ima kakšen t2 settop box kakšen način za senilneže? Fotr se zgublja tam po menijih in me neprestano kliče ker se zahakla in menja programe pa pride na radio pa ne vem še kaj.
A je kakšna opcija, da se vse to ugasne/odstrani in da menja kanale samo še preko daljinca, kot smo včasih?
A je kakšna opcija, da se vse to ugasne/odstrani in da menja kanale samo še preko daljinca, kot smo včasih?