Prijavi se z GoogleID

» »

Katera klima

Katera klima

strani: 1 ... 88 89 90 91

;-) ::

z3ro je izjavil:

;-) je izjavil:

Jager ze dva dni zamuja z njihovo 5dnevno montazo. Javljajo se ne. upam da docakam te dve tesle do jeseni

Na koncu boš vrjetno preklical naročilo in kupil pri komu, ki se drži rokov...iz izkušenj (sicer ne za klimo ampak podobna zgodba). Pri Jagru se ne kupuje drugega kot tisto kar je dejansko tam in plačaš/odpelješ takoj.

Rok za montazo cetrtek popoldan se je najprej prestavil na petek danes me klice drug monter da ima fraj rok za soboto popoldan ali nedeljo zjutraj. Povem da me ni doma v soboto in kar sam izbere nedeljo in rece: v nedeljo zjutraj imam fraj ce zelite imet klimo drugace imam 50 drugih strank". Od 13 do 15 ure sem klical v jager da bi se zmenil za vracilo denarja in jih ne dobim na telefon niti ne prejsnjega montazerja kot da me je blokiral, iz druge tel. Zvoni, ko povem kdo sem mi rece naj se obrnem na tistega ki me je klical. Skratka sem v zacaranem krogu. Stvari v jagru ne mores vrnit da bi dobil denar....se nikoli ni ratalo

aborko ::

Ne kompliciraj, kaj v nedeljo si pri maši? Sezona je, dela imajo čez glavo, še nekaj si glihal pri Jagru, čakal in dočakal, ko ti pa končno hoče zmontirat boš pa probleme delal... Kaj ti se hočeš še letos hladiti ali naslednje leto?

starfotr ::

Kje si bil marca, aprila, maja? Septembra, oktobra, novembra? Takrat je čas za montažo klime.

Plačanih izdelkov ne moreš vrniti v trgovino, če ni nič narobe z njimi. Ne moreš zahtevat denarja nazaj.

Jebe se klima monterju zate. In prav je tako.

Sedaj je čas, da daš smuči v servis. Aja, ne, to se dela 15. decembra.

globoko grlo ::

Super ste, naročiš, plačaš pol se pa jebi, ker je preveč dela????? FUCK OFF KRETENI!!!

Če ne sfolgajo, nej ne naročajo novih strank, tko enostavno je to.
E6850 @ 3.0GHz | Gigabyte P35C-DS3R @ NON-clockable #!$#%/@@
6GB RAM | HD4890 | SSD Corsair F3 120GB
24" viewsonic

starfotr ::

Folk točno ve, da klima monterje se izven sezone cakas. V sezoni pa se peki zacnejo klime montirat, ker bi vsi imeli vse.

Trgovci se ne bodo odpovedali prodaji. Folk pa itak navali na klime, kot da so zastonj.

darkolord ::

To vedo tudi trgovci in monterji in vseeno sprejemajo naročila za "montažo v X dneh".
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

dstojs ::

radmannsdorf je izjavil:

RC14 je izjavil:

Če naročim C&H recimo iz enaa, me malo skrbi, ker ne vem, s katerimi imajo pogodbo za montažo, da niso kakšni "šalabajzarji in površni monterji) ?
Vnaprej se zahvaljujem za kakšen odgovor.
Lp

Meni so jo prišli montirat Klimaj d.o.o.
Zelo zadovoljen.



meni so tudi leta 2013 montirali klimo KLIMAJ D.O.O. in lahko rečem da so nestrokovni ker niso klime vakumirali pa sem njim rekel da bi jo morali pa pravijo da ni treba pa kakor so mi drugi monterji povedali bi morali mi pustiti daljšo cev iz notranje enote na zunajno,ker imam samo steno vmes. Zame so to čisti šalabajzerji in nikoli več jih nočem viditi. Bolj ko sem govoril da treba VEDNO klimo vakumirati bolj so oni bili pametni in obratno trdili,da samo ne zategneš čisto cev do konca in plin spustiš nato pa zategneš in je uredu-bedaki. Tudi cev iz notranje enote do zunajne mora biti vsaj kakšna 2-3 metra dolga da pravilno klima hladi.

Magic1 ::

Meni so pri vseh vakumirali cevi.
Od kje si pa ti ta podatek staknil glede minimalne dolžine cevi 2-3m?!?
Prvič slišim pa sem mal navodila od ene šel gledat in ni nič videt:
https://www.vaillant.si/downloads/produ...
Magic

darkolord ::

 gree

gree


 toshiba

toshiba

spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

z3ro ::

;-) je izjavil:

z3ro je izjavil:

;-) je izjavil:

Jager ze dva dni zamuja z njihovo 5dnevno montazo. Javljajo se ne. upam da docakam te dve tesle do jeseni

Na koncu boš vrjetno preklical naročilo in kupil pri komu, ki se drži rokov...iz izkušenj (sicer ne za klimo ampak podobna zgodba). Pri Jagru se ne kupuje drugega kot tisto kar je dejansko tam in plačaš/odpelješ takoj.

Rok za montazo cetrtek popoldan se je najprej prestavil na petek danes me klice drug monter da ima fraj rok za soboto popoldan ali nedeljo zjutraj. Povem da me ni doma v soboto in kar sam izbere nedeljo in rece: v nedeljo zjutraj imam fraj ce zelite imet klimo drugace imam 50 drugih strank". Od 13 do 15 ure sem klical v jager da bi se zmenil za vracilo denarja in jih ne dobim na telefon niti ne prejsnjega montazerja kot da me je blokiral, iz druge tel. Zvoni, ko povem kdo sem mi rece naj se obrnem na tistega ki me je klical. Skratka sem v zacaranem krogu. Stvari v jagru ne mores vrnit da bi dobil denar....se nikoli ni ratalo

Čudno, pri meni so pa že 2-3x brez problema vrnili denar, ko se niso držali roka.

radmannsdorf ::

dstojs je izjavil:

radmannsdorf je izjavil:

RC14 je izjavil:

Če naročim C&H recimo iz enaa, me malo skrbi, ker ne vem, s katerimi imajo pogodbo za montažo, da niso kakšni "šalabajzarji in površni monterji) ?
Vnaprej se zahvaljujem za kakšen odgovor.
Lp

Meni so jo prišli montirat Klimaj d.o.o.
Zelo zadovoljen.



meni so tudi leta 2013 montirali klimo KLIMAJ D.O.O. in lahko rečem da so nestrokovni ker niso klime vakumirali pa sem njim rekel da bi jo morali pa pravijo da ni treba pa kakor so mi drugi monterji povedali bi morali mi pustiti daljšo cev iz notranje enote na zunajno,ker imam samo steno vmes. Zame so to čisti šalabajzerji in nikoli več jih nočem viditi. Bolj ko sem govoril da treba VEDNO klimo vakumirati bolj so oni bili pametni in obratno trdili,da samo ne zategneš čisto cev do konca in plin spustiš nato pa zategneš in je uredu-bedaki. Tudi cev iz notranje enote do zunajne mora biti vsaj kakšna 2-3 metra dolga da pravilno klima hladi.

2-3 metre cev rabiš če imaš samo preboj čez steno? Kam pa naj jo dajo? kar navijejo nekam? Kar jaz vem - če je cev krajša, toliko boljše za klimo. Jaz imam samo preboj in so cevi dolge max 60cm se mi zdi.
Ne vem kako to takrat delali, ampak pri meni sta jo vakuumirala.

Okapi ::

Pol sveta se hladi z okenskimi klimami, kjer sta zunanja in notranja enota v skupnem ohišju. Notri pa par deset cm cevi. Dvomim, da zaradi tega slabše hladijo, ali da imajo notri zvita dva metra cevi, samo zato, da bolje delajo.

darkolord ::

Krajša cev od priporočen je lahko problematična iz dveh vidikov:
- količina plina
- vibracije in hrup
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

mancini ::

nsa_ag3nt je izjavil:

facepalm je izjavil:

Mi zna kdo povedati kaksna je razlika med GREE Lomo, Bora in Amber?
Gledam 3x multisplit in je Bora, 300eur cenejsa od Amber (1180eur vs 1480eur). Lomo je nekje vmes. Vse enakih moci (2x2.5kw + 1x3.5kw) in vse z isto zunanjo enoto.

Amber ima "navito" gretje, Energijski razred: A+++, lahko ohlaja tudi pri zunanji temp. do +54C
https://www.klimaa.si/rezultat_brand_6_...

Amber > U-crown/Hansol > Lomo > Bora/Fairy


Fairy je naslednica Lomo.
Kdor kupi Lomo, pac kupi stari model klime

sminx ::

Pa je boljše LOMO/FAIRY ali C&H Arctic?

Marko84 ::

Meni so tudi delali klimaj. Sem bil zadovoljen. Ampak imajo tolk dela, da jih je treba čakat za premontažo. Verjetno bom material sam nabavil. Klima pa je že na novi lokaciji. Konzola in vijaki 15 EUR, 4m oba kabla nekje 10 EUR (1 EUR, 3x1,5 in 1,5 EUR 4x1,5) potem 3/8 in 1/4 cevi 4 eur in 2.5 eur, torej nekje 25 EUR in potem še kanal 5 EUR in je to skupaj 50 EUR, kolega da zvrta 10 EUR in je 60 EUR. Jaz pa preboj nrdim čez knauf in zvežem elektriko. Ampak vprašanje:

Koliko ti lahko računa nekdo če imaš klimo pripravljeno, torej preboj, material, kable, zunanja enota čaka, notranja tudi, oni torej morajo pošvasati cevi da naredijo navoje in dofilajo plin.

Me res zanima koliko lahko v tem primeru računajo? Pa še to, kdo pozna koga ki ne bo rekel imamo 14 do 20 dni vse zasedeno in je iz LJ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko84 ()

PARTyZAN ::

Računa ti lahko polno ceno.
i7 6700K | GTX970 | Z170 PG | 16 GB DDR4-2666
Leadex Gold 650W | Xonar Phoebus | Samsung 830 256GB

starfotr ::

Nihče nič ne švasa in fila plina. Plin je že v klimi, samo spustijo ga v cevi. Ki jih prej zvakumirajo. Ali pa tudi ne, če so loleki.

Zakaj so cene montaže tako visoke? Ker, če naredijo nekaj na pol, se lahko zgodi, da kaj spusti. Potem je treba znova priti na lokacijo in nafilat plin ter najti napako. To pa potem stane.

Phantomeye ::

RC14 je izjavil:

Prosim za pomoč pri izbiri klime.

ali naj vzamem Gree Fairy 35 ali Cooper&Hunter Veritas CH-S12FTXQ WiFi. razlika v ceni je 100 eur (cenejša C&H). C&H naj bi bil gree, pa vseeno so razlike. baje ima glede gretja gree bolje urejeno. Kako je s tem?
Če mogoče kdo ve iz prakse, me še zanima predvsem tišina delovanja v sleep modu. Katera je tišja ? po specifikacijah je 26 proti 24 dB.

Če naročim C&H recimo iz enaa, me malo skrbi, ker ne vem, s katerimi imajo pogodbo za montažo, da niso kakšni "šalabajzarji in površni monterji) ?

Vnaprej se zahvaljujem za kakšen odgovor.

Lp


Jaz sem naročil Cooper&Hunter Veritas CH-S12FTXQ, poslal mail s slikami kje bi mel, pa če paše v sklop osnovne montaže. So mi odpisali nej napišem lokacijo. In od takrat naprej radio-silent. Če ne bo odgovora nazaj, bom zadevo nesel nazaj. Ne moti me, če podaljšajo 10-dnevni rok. Moti me, če stranki ne odpišejo. Storitev sem plačal, pričakujem komunikacijo. Firma je Dines.

Zgodovina sprememb…

kriko1 ::

Klici na Dines, isto sem moral jaz. Ugotovili smo da Dines je predal naprej podatke podizvajalcu se isti dan, tisti naprej pa vcasih pozabljajo zadeve.

bbobst ::

Sem nabavil na Emundia C&H arctic. Vse dela Ok ,razen nekega vibriranja zunanje enote,
vibrira nekaj notri, kar se nato prenaša na desno stranico in če z dlanjo pritisnem nanjo
se zvok skoraj izniči. Bom poklical serviserje za pregled, vendar me zanima, če se je kdo
srečal z enakim problemom?

kk26 ::

kriko1 je izjavil:

Klici na Dines, isto sem moral jaz. Ugotovili smo da Dines je predal naprej podatke podizvajalcu se isti dan, tisti naprej pa vcasih pozabljajo zadeve.


V mojem primeru je imel podizvajalec od Dines še svojega podizvajalca, ki mi je prišel zmontirat klimo. Montaža je bila obupna.

Phantomeye ::

kk26 je izjavil:

kriko1 je izjavil:

Klici na Dines, isto sem moral jaz. Ugotovili smo da Dines je predal naprej podatke podizvajalcu se isti dan, tisti naprej pa vcasih pozabljajo zadeve.



lahko poves kaj vec o tem?

V mojem primeru je imel podizvajalec od Dines še svojega podizvajalca, ki mi je prišel zmontirat klimo. Montaža je bila obupna.

mat xxl ::

V zadnjem katalogu Spara ima Gorenje eno poceni 3,5 kw inverter klimo cena cca 360 eur , rabim nekaj poceni za en objekt, ne rabi vrhunske zadeve ima kdo izkušnje z temi verjetno china klimami brandiranimi na Gorenje?

kk26 ::

Phantomeye je izjavil:

kk26 je izjavil:

kriko1 je izjavil:

Klici na Dines, isto sem moral jaz. Ugotovili smo da Dines je predal naprej podatke podizvajalcu se isti dan, tisti naprej pa vcasih pozabljajo zadeve.



lahko poves kaj vec o tem?

V mojem primeru je imel podizvajalec od Dines še svojega podizvajalca, ki mi je prišel zmontirat klimo. Montaža je bila obupna.


Že ko je prišel monter je bil živčen in slabe volje. Po 3 minutah ogleda ugotovi, da montaža ne bo mogoča. Pogoji pač niso bili idealni, zvrtati je bilo potrebno lukno skozi 1 notranjo steno nato pa še skozi zunanjo steno. Ko mu povem, da bi imel klimo rad 1m stran balkona pravi "a zdaj pa naj še dvigalo kličem??". Jaz sem mislil, da monterji pridejo v vsakem primeru z dvigalom zraven. Dobro, se sprijaznim da bom imel klimo na balkonu in mu olajšam delo. Pri preboju notranje stene zvrta preveč ob strani in zadane štuk za vrata. Reče saj bo šlo in vrta naprej. Kmalu se stena odkruši in nastane 25x25 luknja. Rob stene se ukrivi. Reče da bo pogibsal luknjo, vendar ugotovi, da nima gibsa zraven v avtu. Jaz se mu odpeljem kupit nov gibs, da lahko za silo zakrpa. Vrtanje zunanje luknje je šlo na srečo vredu. V paniki zaradi stene in njegovega odnosa sem ga pozabil vprašati, če je vakumiral klimo pred prižigom (pa še v službo se mi je mudilo). Kličem danes 2x da bi ga vprašal, pa je zaseden. Kompresorja jaz nisem videl, lahko pa da to naredil ko mene ni bilo zraven (upam).

Je kakšen način da ugotovim, ali je bila klima vakumirana? Tudi če ga pokličem se mi lahko zlaže, da je bila.

Pri meni je pozabil print maila, kje je Dines posredoval zahtevo za delo svojemu podizvajalcu (SP), ta podizvajalec pa je zahtevo posredoval svojemu podizvajalcu (še en SP).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kk26 ()

barakus ::

Ne moreš ugotovit, saj je vseeno, če hlima hladi je to to.

kriko1 ::

Pri meni niso naredili nic tako grozno napacnega, ker je bila klima ze prej napeljana.
Je pa cevko iz notranje enote speljal malo visje na zunanjo enoto in tam zataknil gor (kapljalo prosto na tla ter po zunanji enoti). Voda pa se je v cevki nabirala.
Nic hudega, sem jo staknil in dal dol. Ampak izpade kot da delajo samo da je.

MadMax ::

barakus je izjavil:

Ne moreš ugotovit, saj je vseeno, če hlima hladi je to to.
Na malce daljši rok ni vseeno. Za leto-dve pa ja, je vseeno...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Phantomeye ::

kk26 je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

kk26 je izjavil:

kriko1 je izjavil:

Klici na Dines, isto sem moral jaz. Ugotovili smo da Dines je predal naprej podatke podizvajalcu se isti dan, tisti naprej pa vcasih pozabljajo zadeve.



lahko poves kaj vec o tem?

V mojem primeru je imel podizvajalec od Dines še svojega podizvajalca, ki mi je prišel zmontirat klimo. Montaža je bila obupna.


Že ko je prišel monter je bil živčen in slabe volje. Po 3 minutah ogleda ugotovi, da montaža ne bo mogoča. Pogoji pač niso bili idealni, zvrtati je bilo potrebno lukno skozi 1 notranjo steno nato pa še skozi zunanjo steno. Ko mu povem, da bi imel klimo rad 1m stran balkona pravi "a zdaj pa naj še dvigalo kličem??". Jaz sem mislil, da monterji pridejo v vsakem primeru z dvigalom zraven. Dobro, se sprijaznim da bom imel klimo na balkonu in mu olajšam delo. Pri preboju notranje stene zvrta preveč ob strani in zadane štuk za vrata. Reče saj bo šlo in vrta naprej. Kmalu se stena odkruši in nastane 25x25 luknja. Rob stene se ukrivi. Reče da bo pogibsal luknjo, vendar ugotovi, da nima gibsa zraven v avtu. Jaz se mu odpeljem kupit nov gibs, da lahko za silo zakrpa. Vrtanje zunanje luknje je šlo na srečo vredu. V paniki zaradi stene in njegovega odnosa sem ga pozabil vprašati, če je vakumiral klimo pred prižigom (pa še v službo se mi je mudilo). Kličem danes 2x da bi ga vprašal, pa je zaseden. Kompresorja jaz nisem videl, lahko pa da to naredil ko mene ni bilo zraven (upam).

Je kakšen način da ugotovim, ali je bila klima vakumirana? Tudi če ga pokličem se mi lahko zlaže, da je bila.

Pri meni je pozabil print maila, kje je Dines posredoval zahtevo za delo svojemu podizvajalcu (SP), ta podizvajalec pa je zahtevo posredoval svojemu podizvajalcu (še en SP).


Jaz morm še poklicat, delajo ravno v tistem času ko jaz, pa ni časa za klice v službenem.

Si imel kaj ekstra stoškov? balkon upoštevan kot osnova za 3 m višine? pa imaš balkon ali teraso? tam kjer si montiral?

darkolord ::

barakus je izjavil:

Ne moreš ugotovit, saj je vseeno, če hlima hladi je to to.
Ne, ni vseeno. Vakuumira se predvsem zaradi vlage.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

kk26 ::

Ekstra stroškov ni bilo. Zunanjo enoto imam na balkonu 6m višine. So pa stroški odvisni od monterjev. Lahko ti pride montirat nekdo, pri katerem boš moral vsako malenkost doplačat.

barakus ::

darkolord je izjavil:

barakus je izjavil:

Ne moreš ugotovit, saj je vseeno, če hlima hladi je to to.
Ne, ni vseeno. Vakuumira se predvsem zaradi vlage.


Ja in kaj, bo pa delala 15 let namesto 50...

MadMax ::

2 namesto 15 pa res.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Phantomeye ::

Klical 2x na firmo (omenjena zgoraj) v četrtek, prvič se oglasil nekdo, ki je zvenel kot da sem mu v napoto. Je rekel, da bodo odgovorili na mail. ker niso, sem klical še enkrat 3 ure kasneje. Se je oglasil nekdo, ki je bil bolj komunikativen. So rekli, da bodo poslali naprej. da je čakalna doba za montažo 2 do 3 tedne. Pa če je že šlo naprej, da me je monter pozabil poklicat. Danes je ponedeljek, še vedno nobenega klica od monterjev. Kličem še enkrat v četrtek.

In ne, ne gre mi na živce, da je rok montaže daljši (čeprav nekdo bi moral prijaviti te firme oziroma trgovine, ki prodajajo te pakete montaže na inšpekcijo). Moti me, da sem v negotovosti, da pojma nima, pri čem sem. Mislim odnos do strank je nenormalen. Zakaj bi jaz moral njim težit. Oni so dobili od mene keš, njihov job je, da zrihtajo komunikacjo. Za bruhat.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Pač so vsi zasedeni in premalo jih je. Ti si bedak, ker misliš, da ti bodo v višku sezone prišli in se ti klanjali. Malo morgen. Z največjim veseljem te sterajo v 3 krasne in imajo enega manj za naredit. Who cares.

matogato ::

starfotr je izjavil:

Pač so vsi zasedeni in premalo jih je. Ti si bedak, ker misliš, da ti bodo v višku sezone prišli in se ti klanjali. Malo morgen. Z največjim veseljem te sterajo v 3 krasne in imajo enega manj za naredit. Who cares.


Sej noben noče, da se ti klanjajo. Hoče samo to, za kar je plačal. Sej ni on določil roka 10 dni ampak ponudnik.
Pri meni je bilo enako, sem kupil v večji trgovini ravno zaradi montaže v 10 dneh. No po 10 dneh je telefon monterju zvonil v prazno. Po 20 dneh sem
se po parih neuspešnih in enem uspešnem klicu dogovoril s trgovino, da mi vrnejo denar, da oni pridejo po klimo in še vrednostni bon sem zahteval, ki so mi ga dali.
Nato sem naročil klimo pri lokalnemu malemu ponudniku. Zjutraj sem ga klical, zvečer mi je dal termin za točen datum in uro (14 dni). Monter je prišel točno in zmontiral klimo zelo strokovno in pedantno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matogato ()

starfotr ::

Če ni še vojska ne vzame. Monterjev, ki bi delali kot po tekočem traku 24/7 v zelo vročih dneh za nek denar pač ni.

Ali vzameš klimo tako, kot si jo ti, si imel slučajno srečo, da je imel lokalec čas. Še bolje pa je to urejati izven sezone.

globoko grlo ::

starfotr je pač star in ne razume, da zaradi pomanjkanja monterjev in high sezone, firme še ne morejo nategovat ljudi. Dnar bi vsi, delal nebi pa noben, ane starfotr
E6850 @ 3.0GHz | Gigabyte P35C-DS3R @ NON-clockable #!$#%/@@
6GB RAM | HD4890 | SSD Corsair F3 120GB
24" viewsonic

starfotr ::

Ni nategovanje. Oni se bodo izgovorili na nepredvidene zadeve (povečan obseg dela, povečana prodaja). In prav je, da ljudje čakajo. Čakati bi morali na druge zadeve, v katere se čreda kot bik v maline zapodi.

Če jadrate, potem sedaj ni pravi čas za popravilo jader. Kot ni pravi čas za servis kosilnice spomladi.

Treba se bo prilagodit, da takrat, ko mojstri nimajo dela, da se takrat naroča storitve.

Če tega niste sposobni, ste si krivi sami. In potem take teme, kot je ta. In nategovanje, po vašem. Ni nategovanje. Je samo "zakalkuliran trgovec" in tudi monter.

Nihče pa ne omenja butastega potrošnika, ki bi rad vse.

Saj tudi gasilci na voljo 24/7. Policija tudi.

Samo, če pride do množične nesreče, bodo vsi tam in se jim jebe, če boste klicali, da vam je nekdo popraskal avto.

kriko1 ::

Sej to je jasno da je potrebno cakati. Lepo bi bilo pa da imajo bolje organizacijo in ti povedo kdaj tocno pridejo.
Ne da klices 100x in jih prosis ter ti odgovarjajo vsakic da bo mogoce cez 4 dni.

darkolord ::

starfotr: nategovanje je, če ti (namenoma) obljubijo rok, ki se ga ne držijo.

Stranka: koliko časa bo trajalo?
Izvajalec: 3 dni
Stranka: ok kupim
Izvajalec: idiot, zdej boš pa čaku!
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

dstojs ::

Jaz vem da nobeden mi več ne bo montiral na steno klime kakor sam jaz k bo narejeno tako kot mora ne da en drek vse skupaj je narejeno. Ko imaš na hiši stene sezidane iz siporexa je treba pravilno vse skupaj narediti ker drugače en drek drži in za take stvari treba imeti čas in potrpljenje kar pa monterji nimajo. Jaz raje vse sam gor zmontiram in potem naj oni pa skupaj zvežejo pa je in še bolj bodo veseli da njim ni treba

starfotr ::

Potrošnik je danes kot nevzgojen, neumen otrok. Vse bi imel, če ne se pa mečemo ob tla.

Potrošniki imajo pravice. Če jih ne izkoristite, who cares, bo pa še naprej prihajalo do takih zadev.

In če bi ti v trgovini povedali, da boš čakal 3 tedne, v naslednji pa da boš čez 3 dni na vrsti, kje bi kupil?

Potem bi pa bil pri drugi trgovini na vrsti v 1 tednu, pri prvi pa v 3 tednih. Kje je sedaj nateg? In kdo se ne drži dogovorov? Oba se ne držita. Boste tudi tistega, ki pride v 1 tednu označili kot nateguna?

Fundamentalni problem je, da se danes zadeve kupuje pri ljudeh, ki niso specialisti. Torej, vsak drek kupite pri trgovcu. Ki pa prodaja svašta. Od paštet do računalnikov in klim. Pa naj bo spletni ali pa fizični trgovec. Če bi se držali ljudi, ki obvladajo posel in nimajo posrednikov (trgovcev), bi bilo nategov manj. Torej, da sami prodajo in tudi montirajo. Pa naj bo to karkoli, ne samo klime.

Danes se vse gleda skozi denar. Greš v fizično štacuno, probaš, pogledaš, nato pa greš na net in kupiš tam, ker je 10 eur ceneje. Evo ti brca nazaj v jajca potrošniku. Špara naj se, pa naj stane kar hoče. Zaradi bornega prihranka se nato rešuje take težave. In to stane čas, denar in predvsem živce. Katere pa ne cenite dovolj, očitno.

darkolord ::

In če bi ti v trgovini povedali, da boš čakal 3 tedne, v naslednji pa da boš čez 3 dni na vrsti, kje bi kupil?

Potem bi pa bil pri drugi trgovini na vrsti v 1 tednu, pri prvi pa v 3 tednih. Kje je sedaj nateg? In kdo se ne drži dogovorov? Oba se ne držita. Boste tudi tistega, ki pride v 1 tednu označili kot nateguna?
Če v prvi trgovini povedo, da bom čakal 3 tedne, in pridejo čez 3 tedne, niso nateguni. Če v drugi trgovini rečejo 3 dni in pridejo čez 1 teden, so nateguni.

Čisto enostavno je. Naj dostavijo, kar so obljubili in kar jim je bilo plačano in je vse OK.

Če kupiš jabolčni burek in dobiš sirnega, so nateguni. Po tvoje si pa ti debil, kaj si mislu da boš dobil jabolčni burek, sej ni sezona jabolk zdej!?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Phantomeye ::

starfotr je izjavil:

Potrošnik je danes kot nevzgojen, neumen otrok. Vse bi imel, če ne se pa mečemo ob tla.

Potrošniki imajo pravice. Če jih ne izkoristite, who cares, bo pa še naprej prihajalo do takih zadev.

In če bi ti v trgovini povedali, da boš čakal 3 tedne, v naslednji pa da boš čez 3 dni na vrsti, kje bi kupil?

Potem bi pa bil pri drugi trgovini na vrsti v 1 tednu, pri prvi pa v 3 tednih. Kje je sedaj nateg? In kdo se ne drži dogovorov? Oba se ne držita. Boste tudi tistega, ki pride v 1 tednu označili kot nateguna?

Fundamentalni problem je, da se danes zadeve kupuje pri ljudeh, ki niso specialisti. Torej, vsak drek kupite pri trgovcu. Ki pa prodaja svašta. Od paštet do računalnikov in klim. Pa naj bo spletni ali pa fizični trgovec. Če bi se držali ljudi, ki obvladajo posel in nimajo posrednikov (trgovcev), bi bilo nategov manj. Torej, da sami prodajo in tudi montirajo. Pa naj bo to karkoli, ne samo klime.

Danes se vse gleda skozi denar. Greš v fizično štacuno, probaš, pogledaš, nato pa greš na net in kupiš tam, ker je 10 eur ceneje. Evo ti brca nazaj v jajca potrošniku. Špara naj se, pa naj stane kar hoče. Zaradi bornega prihranka se nato rešuje take težave. In to stane čas, denar in predvsem živce. Katere pa ne cenite dovolj, očitno.


A si sploh prebral? Meni je vseeno KDAJ bom na vrsti. Vse, kar jaz hočem je INFORMACIJA. Sem na seznamu? Ali monter sploh ve zame? Kdaj je predviden čas? Če se ti to zdi nerazumljivo, potem sploh ne vem, kaj predlagaš? Da čakam tri mesece preden prvič kličem in da mi rečejo "Ja gospod, zakaj pa nas niste prej poklicali?"

;-) ::

Nam so tesle iz Jagra vendarle zmontirali. Ena ima 1m dolgo napeljavo ena 3m. Razlike v delovanju ni.

Zaenkrat sem zadovoljen, sploh mi je vsec motoriziran air flow levo desno, notranje enote so tihe, zunanje so kar glasne ampak me ne moti.

starfotr ::

Pardon, zamešal sem.
In če bi ti v trgovini povedali, da boš čakal 3 tedne, v naslednji pa da boš čez 3 dni na vrsti, kje bi kupil?

Potem bi pa bil pri drugi trgovini na vrsti v 1 tednu, pri prvi pa v 3 tednih. Kje je sedaj nateg? In kdo se ne drži dogovorov? Oba se ne držita. Boste tudi tistega, ki pride v 1 tednu označili kot nateguna?


Mislil sem, da si v prvem primeru na vrsti v enem tednu namesto v predvidenih treh, v drugem primeru pa namesto v 3 tednih namesto v 3 dneh.

Če ti je vseeno kdaj montirajo, potem itak nima veze. Tudi, če imajo seznam ipd. In kaj ti bo tem primeru informacija, če je vseeno?

Še enkrat: trgovci samo prodajo. Vse ti prodajo, na točke, na pike, na popust, na obroke, samo da prodajo in da kupiš. Oni niso monterji in nimajo blage veze, če si ti na vrsti ali nisi, oni so svoje naredili. Prodali zadevo. Sedaj je na vrsti monter. Oni sicer imajo najbrž neko hudo pogodbo z monterjem (monterji), s katero se pa lahko obrišejo pod nosom ali pa si obrišejo rit. Zakaj? Ker ni monterjev. Nimajo izbire. Lahko monterju naložijo, da če zamudi 1 dan, da plača 10 k odškodnine in da izgubi posel. So what, si mislijo.

Tako gre zadeva.

In iluzorno je pričakovati, da se bo kdorkoli držal dogovorov. Ker jih je premalo, ker imajo dovolj posla, ker je to balkan in ker se potrošniki ne pritožujejo in množično zahtevajo denar nazaj.

Phantomeye ::

starfotr je izjavil:

Pardon, zamešal sem.
In če bi ti v trgovini povedali, da boš čakal 3 tedne, v naslednji pa da boš čez 3 dni na vrsti, kje bi kupil?

Potem bi pa bil pri drugi trgovini na vrsti v 1 tednu, pri prvi pa v 3 tednih. Kje je sedaj nateg? In kdo se ne drži dogovorov? Oba se ne držita. Boste tudi tistega, ki pride v 1 tednu označili kot nateguna?


Mislil sem, da si v prvem primeru na vrsti v enem tednu namesto v predvidenih treh, v drugem primeru pa namesto v 3 tednih namesto v 3 dneh.

Če ti je vseeno kdaj montirajo, potem itak nima veze. Tudi, če imajo seznam ipd. In kaj ti bo tem primeru informacija, če je vseeno?

Še enkrat: trgovci samo prodajo. Vse ti prodajo, na točke, na pike, na popust, na obroke, samo da prodajo in da kupiš. Oni niso monterji in nimajo blage veze, če si ti na vrsti ali nisi, oni so svoje naredili. Prodali zadevo. Sedaj je na vrsti monter. Oni sicer imajo najbrž neko hudo pogodbo z monterjem (monterji), s katero se pa lahko obrišejo pod nosom ali pa si obrišejo rit. Zakaj? Ker ni monterjev. Nimajo izbire. Lahko monterju naložijo, da če zamudi 1 dan, da plača 10 k odškodnine in da izgubi posel. So what, si mislijo.

Tako gre zadeva.

In iluzorno je pričakovati, da se bo kdorkoli držal dogovorov. Ker jih je premalo, ker imajo dovolj posla, ker je to balkan in ker se potrošniki ne pritožujejo in množično zahtevajo denar nazaj.


ker sem plačal storitev, hočem vedeti kdaj bo opravljena. Zgleda je to zrelo za tržno inšpekcijo. Ker izdelek/storitev, ne ustreza specifikacijam.

starfotr ::

Še dobro, da je samo klima ;-)

Isti sistem imajo keramičarji, parketarji, zidarji, električarji, vodovodarji, centralnarji...

Vsi ti rečejo, da pridejo. Ne veš pa kdaj in če sploh kdaj. Daj prosim, daj še vse te prijavi, ker imam poln k...c takega biznisa ;-)

Samsung06 ::

Dobil sem klimo a imam tezavo se povezat na wifi.

Cooper Hunter CH-S12FTXQNG Wifi

1) Nikjer ne vidim, ne najdem MAC address.
2) Dobil sem nek App Ewpe Smart, shity app, shitty registracija. Vglavnem po registraciji nisem dobil nobenga confirm maila. Niti se ne morem vpisat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Samsung06 ()
strani: 1 ... 88 89 90 91


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Lastna montaža klime v hiši

Oddelek: Loža
3839873 (10303) Magic1
»

Klimatska naprava

Oddelek: Pomoč in nasveti
292500 (2003) AC_DC
»

Panasonic klima problem hlajenja.

Oddelek: Loža
403052 (2398) Mare2
»

Kako močno klimo kupiti?

Oddelek: Loža
3913564 (12145) LordTado

Več podobnih tem