Forum » Programiranje » prolog -igranje križcev in krožcev
prolog -igranje križcev in krožcev
Gundolf ::
To pa res ni težko. Preizkovanje prostora stanj. Če je to mišljeno tisto 3x3 potem lahko preiščeš celotno drevo, strategija sploh ni pomembna, pravzaprav bi lahko kar opisal vse možne položaje. Če pa imaš tiste 4 v vrsto potem pa z iterativnim poglablanjem ne moreš zgrešiti.
Vse zgornje algoritme imaš pa v Bratkovi knjigi zadovoljivo opisane in to s primeri v Prologu.
Vse zgornje algoritme imaš pa v Bratkovi knjigi zadovoljivo opisane in to s primeri v Prologu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | FRIOddelek: Šola | 4119 (3133) | |
» | Kateri programski jezikOddelek: Programiranje | 2199 (1619) | _Dormage_ |
» | Programski jezik LispOddelek: Programiranje | 2249 (1410) | OwcA |
» | Ciklično routanje po grafu ali nekaj podobnegaOddelek: Programiranje | 1202 (1043) | Sergio |
» | Prolog - pomočOddelek: Programiranje | 1063 (951) | ElectricMan |