Forum » Programiranje » VC++
VC++
Monster ::
kak se naredi preko API-ja ( v C++ kodi) gumb in se prekontrolira njegova.. njegov message al pa kaka druga komada pa če kdo ma kaki tutorial o mouse mouvu ne... hvala
Ka zaboga...
Senitel ::
Gumb narediš z CreateWindow ali CreateWindowEx, sam da mu podaš za ClassName "BUTTON" in still WS_CHILD (razen če hočeš gumbek start zamenjat ), pa tud za parent window moraš naštimat (zarad message-ov).
Potem pa v glavnem WindowProcu dobiš message WM_COMMAND in lParam typecastaš v HWND in ta HWND je v bistvu un, ki ti ga vrne CreateWindow (if...).
Za miško maš pa WM_MOUSEMOVE:
Tipke = wParam in imaš potem zastavice MK_LBUTTON, MK_MBUTTON, MK_RBUTTON, MK_CONTROL in MK_SHIFT
x koordinata = LOWORD(lParam)
y koordinata = HIWORD(lParam)
Potem pa v glavnem WindowProcu dobiš message WM_COMMAND in lParam typecastaš v HWND in ta HWND je v bistvu un, ki ti ga vrne CreateWindow (if...).
Za miško maš pa WM_MOUSEMOVE:
Tipke = wParam in imaš potem zastavice MK_LBUTTON, MK_MBUTTON, MK_RBUTTON, MK_CONTROL in MK_SHIFT
x koordinata = LOWORD(lParam)
y koordinata = HIWORD(lParam)
Monster ::
aaa ne zastopim hočeš reči da je treba gumb nardit kot class in ga pol še registrirat...
daj mi kodo al neki tole fulla ne zastopim...
daj mi kodo al neki tole fulla ne zastopim...
Ka zaboga...
Senitel ::
Vse kar nardiš je:
HWND Button=CreateWindow(
"BUTTON",
"My button",
WS_CHILD | WS_VISIBLE,
10,10,
210,30,
hMainWindow,
NULL,
hInstance,
NULL);
Class "BUTTON" je že kreiran v Windowsih...
HWND Button=CreateWindow(
"BUTTON",
"My button",
WS_CHILD | WS_VISIBLE,
10,10,
210,30,
hMainWindow,
NULL,
hInstance,
NULL);
Class "BUTTON" je že kreiran v Windowsih...
Monster ::
ej ne vem če sma se zsstopla jest bi rad mel knofek v nekem oknu ko sem ga prej naredu.. pa daj mi sendaj tvoj projekt na mail
Tilenturnsek@slomail.com
Hvala se enkrat
Tilenturnsek@slomail.com
Hvala se enkrat
Ka zaboga...
Monster ::
ne ne.. jest sm prek apija nardu eno okno ko nima nič razen message loopa, zdej pa bi rad mel v tem oknu kak gumb, ki ob pritisku naprimer dal ven messagebox al pač neki...
aja čuj ka bi blo bolje da bi vres editorju delal okna pol bi sm message loop nardu za to okno....
sm ka lahk sploh rišeš pol in delaš te pičkarije
aja čuj ka bi blo bolje da bi vres editorju delal okna pol bi sm message loop nardu za to okno....
sm ka lahk sploh rišeš pol in delaš te pičkarije
Ka zaboga...
Senitel ::
Eko sem ti poslal na mail en tak simple projekt z enim gumbkom. Drgač pa si z resource editorjem ponavadi pomagaš takrat, ko hočeš naredit recimo eno okno za vnost določenih podatkov (dialog). Se pa da vse (skoraj) narediti tudi v klasičnem Win23 API-ju ...
Monster ::
ja hvala ne, se te še bom nuco tok da veš ne zpusti foruma
evo dej mi povej še one druge kontrole oziroma mi povej kje bi jih lahk našu. Če bi jih našu v MSN-ju mi napiš kak naj poiščem al pa kak referenčni page, knjigo biloka
LP!
evo dej mi povej še one druge kontrole oziroma mi povej kje bi jih lahk našu. Če bi jih našu v MSN-ju mi napiš kak naj poiščem al pa kak referenčni page, knjigo biloka
LP!
Ka zaboga...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | aplikacija za nadzor drugih okenOddelek: Programiranje | 1135 (908) | yeti |
» | C++ programirane v Open GL oz. Direct xOddelek: Programiranje | 2999 (2270) | Vesoljc |
» | OpenGL problemOddelek: Programiranje | 2494 (2060) | Gundolf |
» | Win32 API in C++Oddelek: Programiranje | 1578 (1449) | Monster |
» | DirectX, neki ne greOddelek: Programiranje | 1158 (1056) | Senitel |