» »

Prihajajo mRNA-cepiva proti gripi

««
9 / 20
»»

apfelstrudl ::

zmist je izjavil:

feryz je izjavil:

Madona, saj se boste pobili.
Naša familija čaka round two. Da povečamo odpornost. Ker nismo cepljeni. Naši trije bodo malo pokašljali, jaz jih bom pa svetlo gledal.
Pa bo spet pol leta mir. Ali, kot pravijo strokovnjaki, ko enkrat razviješ protitelesa, do konca življenja. Baje.


Ja, zaradi tvojega zapisa bo tudi kdo pokasljal in koncal na respiratorju, mogoce umrl. Ampak sociopata pac to ne skrbi najbolj, mar ne?

Poanta, katero trobimo že ves čas tukaj je, ... ali ni to svobodna odločitev posameznika?

Dali smo tono argumentov zakaj nekateri razmišljamo tako kot razmišljamo. Nimam nič proti temu da se odrasla oseba cepi, če sama tako želi - more power to you.
Sem pa proti prisili, strašenju, šikaniranju in še posebej proti siljenju mulcev v to da se cepijo s to zadevo dokler ni vsaj iz neke normalne testne faze.

A je to prevelika prošnja?

gddr85 ::

za zmista & co., kateri so ziher že za gripo vsako leto cepljeni, vsekakor prevelika prošnja ;)

apfelstrudl ::

gddr85 je izjavil:

za zmista & co., kateri so ziher že za gripo vsako leto cepljeni, vsekakor prevelika prošnja ;)

Viš ampak moja poanta je spet to, da tudi če se cepi proti gripi. More power to him.
Svobodna odločitev.

Vse kar želim (in verjetno ne zgolj jaz) je da se nasprotno misleče ne obravnava kot drugorazredne državljane in da se neha z butastimi željami in grožnjami z nacističnimi metodami prisile ali izolacije necepljenih.
Ni korona faking Ebola da si bo kdo tole dovolil na tak način zganjat...

gddr85 ::

jah, to so pač nekateri slotech userji at its finest in njihova odprtost, al si naš in našega mišljenja, al pa drop dead :P

PersonaRuda ::

sbawe64 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

s temi nepreverjenimi cepivi


A ker so " preskočila "animal trials" "?

Ker po nekaj milijardah doz so zdaj verjetno med najbolj preverjenjmi cepivi v zgodovini...

Tam niso bila uspešna.

Tako je. 10 let se že trudijo, da bi spravili mRNA cepiva na trg. Pa jih ne morejo, ker že pri testiranjih živali, le te v roku dveh let umrejo in še to cepivo ni prestalo niti enkrat zadnje faze testiranj, kjer bi dobilo zelenoluč kot varno cepivo.

Upam, da tokrat so res ta cepiva dosti bolj ravita in da ne bo čez dve leti več kot milijarda ljudi zapustila svet, ker bo nekdo rekel ups, želeli smo najboljše, a se je ponovila zgodba izpred 10 let, ko so takrat tudi vse živali v testni fazi s cepivi mRNA poginile.

HappyPills ::

Milijarda kaj oa je to. Itak samo stari pa vexx pa zdravstvo vojska policija pa elita. Ne bo hudga.

Aja pa solstvo seveda. Tak da za vas se vecinoma ne bo nic spremenilo.

Zgodovina sprememb…

apfelstrudl ::

HappyPills je izjavil:

Milijarda kaj oa je to. Itak samo stari pa vexx pa zdravstvo vojska policija pa elita. Ne bo hudga.

Aja pa solstvo seveda. Tak da za vas se vecinoma ne bo nic spremenilo.

Govorimo o dolgoročnih problemih, katerih se boji tako proizvajalec cepiva kot tudi eden od naših politikov.
Oboje sem že dal vire. Najdi če te zanima. Če ne pa tišči glavo v pesek še naprej.

Vprašanje.
Kot sem rekel, spoštujem vsako odločitev za ali proti cepljenju za odrasle osebe. Ampak.
Se ti resno strinjaš s tem da se s cepivom ki je še vedno v PRVI fazi testiranja, in za katerega se še ne ve ali bo imelo kakšne dolgoročne posledice (kar bo razvidno šele čez par let) pavšalno pocepi tudi mularijo?

Ja ali Ne?

zmist ::

PersonaRuda je izjavil:

ker že pri testiranjih živali, le te v roku dveh let umrejo


Lol, kaksen bullshiter. Vir prosim? Pa prosim tak brez facebook.com domene. A ste res vsi znoreli? Ne premorete vec malo kriticnega razmisljanja?

apfelstrudl ::

zmist je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

ker že pri testiranjih živali, le te v roku dveh let umrejo


Lol, kaksen bullshiter. Vir prosim? Pa prosim tak brez facebook.com domene. A ste res vsi znoreli? Ne premorete vec malo kriticnega razmisljanja?

Samo da bo jasno, tole tudi jaz težko verjamem in bi resno rad videl vir, če obstaja (zgolj da dobim dodatne informacije).

zmist ::

apfelstrudl je izjavil:

Se ti resno strinjaš s tem da se s cepivom ki je še vedno v PRVI fazi testiranja, in za katerega se še ne ve ali bo imelo kakšne dolgoročne posledice (kar bo razvidno šele čez par let) pavšalno pocepi tudi mularijo?

Ja ali Ne?


Da. Ne samo to, vsi bliznji so mi cepljeni in hcer bom cepil takoj, ko bo dovoljeno.

apfelstrudl ::

zmist je izjavil:

apfelstrudl je izjavil:

Se ti resno strinjaš s tem da se s cepivom ki je še vedno v PRVI fazi testiranja, in za katerega se še ne ve ali bo imelo kakšne dolgoročne posledice (kar bo razvidno šele čez par let) pavšalno pocepi tudi mularijo?

Ja ali Ne?


Da. Ne samo to, vsi bliznji so mi cepljeni in hcer bom cepil takoj, ko bo dovoljeno.

Torej zaradi svojega prepričanja tvegaš lastne otroke.
Mi je jasno zakaj nimaš jajc preverit vir od proizvajalca katerega sem nalimal malo višje. Ali si toliko prepričan v to da veš več kot proizvajalec cepiva?

Oprosti, ampak mene bi bilo groza to naredit... ker če bo kdaj ugotovljeno da je problem... ČE (nisem rekel da bo).
Ti bo verjetno toplo pri srcu kajne?

Pa resno upam da ne pride do kake pizdarije.

HappyPills ::

Nevem kaj se antivexx tak boji bo pac "neumne" ovce vse pobralo in bodo ostali le pametni ki vsi mislijo enako. To pa je ja win-win.
Malo treba se pocakat pa bo vsega dovolj his stanovanj sluzb.

gddr85 ::

eh, bojo vsaj navajeni v familji, tile koktejli bojo aktualni kr letno, če ne večkrat letno, sploh če bo velik mutacij :P

HappyPills ::

Ne ker nas bo cepljene vse pobralo v 2 letoh kot misi. Antivexx bo eno leto sam trupla na kupe nosu.

zmist ::

apfelstrudl je izjavil:

zmist je izjavil:

apfelstrudl je izjavil:

Se ti resno strinjaš s tem da se s cepivom ki je še vedno v PRVI fazi testiranja, in za katerega se še ne ve ali bo imelo kakšne dolgoročne posledice (kar bo razvidno šele čez par let) pavšalno pocepi tudi mularijo?

Ja ali Ne?


Da. Ne samo to, vsi bliznji so mi cepljeni in hcer bom cepil takoj, ko bo dovoljeno.

Torej zaradi svojega prepričanja tvegaš lastne otroke.
Mi je jasno zakaj nimaš jajc preverit vir od proizvajalca katerega sem nalimal malo višje. Ali si toliko prepričan v to da veš več kot proizvajalec cepiva?

Oprosti, ampak mene bi bilo groza to naredit... ker če bo kdaj ugotovljeno da je problem... ČE (nisem rekel da bo).
Ti bo verjetno toplo pri srcu kajne?

Pa resno upam da ne pride do kake pizdarije.


Nic se ne bo zgodilo. Edini mozen zaplet je, da bi targetirali beljakovino, ki je ze v telesu potrebna za nekaj drugega, s cimer bi sprozili autoimunsko bolezen (seveda samo za tisto beljakovino - ne zdaj kot ta zadnji salabajzerji zaceti navajati, da cepivo sprozi vse avtoimunske bolezni od a-z). In je niso. In to je tudi edini pomislek, ki ga lahko imate zoper cepivo, stos pa je, da ne razumete ne imunskega sistema, ne cepiva (kateregakol, mRNA je sploh izven dosega), zato tega argumenta se nihce ni omenil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

apfelstrudl ::

HappyPills je izjavil:

Nevem kaj se antivexx tak boji bo pac "neumne" ovce vse pobralo in bodo ostali le pametni ki vsi mislijo enako. To pa je ja win-win.
Malo treba se pocakat pa bo vsega dovolj his stanovanj sluzb.


Ampak ti res ne moreš drugače kot metat besede v gobec kajne?
Nikjer nisem napisal da bo cepljene probralo.
Rekel sem da SE NE VE, če bodo kakšni problemi. To priznava sam proizvajalec - nimaš jajc kliknit na njihovo spletno stran ki sem jo dal zgoraj?

Ali si ti tudi diplomirani genij farmacije ki ve več kot direktni razvijalec teh cepiv?

Boš tudi ti tvegal lastne otroke za to "da boš dokazal svoj prav"?

HappyPills ::

Jaz vem kaj povzroca covid. To je dovolj. Imas izbiro virus ali cepivo. In ti se odlocas za virus kljub ZNANIM zapletom ki so izjemno pogosta. Torej razlozi mi to tvojo logiko.

zmist ::

apfelstrudl je izjavil:

Boš tudi ti tvegal lastne otroke za to "da boš dokazal svoj prav"?


Ni tveganja. Edino tveganje si ti in tebi podobni, ki pa bojo povzrocili tudi kaksno smrt.

apfelstrudl ::

zmist je izjavil:

apfelstrudl je izjavil:

zmist je izjavil:

apfelstrudl je izjavil:

Se ti resno strinjaš s tem da se s cepivom ki je še vedno v PRVI fazi testiranja, in za katerega se še ne ve ali bo imelo kakšne dolgoročne posledice (kar bo razvidno šele čez par let) pavšalno pocepi tudi mularijo?

Ja ali Ne?


Da. Ne samo to, vsi bliznji so mi cepljeni in hcer bom cepil takoj, ko bo dovoljeno.

Torej zaradi svojega prepričanja tvegaš lastne otroke.
Mi je jasno zakaj nimaš jajc preverit vir od proizvajalca katerega sem nalimal malo višje. Ali si toliko prepričan v to da veš več kot proizvajalec cepiva?

Oprosti, ampak mene bi bilo groza to naredit... ker če bo kdaj ugotovljeno da je problem... ČE (nisem rekel da bo).
Ti bo verjetno toplo pri srcu kajne?

Pa resno upam da ne pride do kake pizdarije.


Nic se ne bo zgodilo. Edini mozen zaplet je, da bi targetirali beljakovino, ki je ze v telesu potrebna za nekaj drugega, s cimer bi sprozili autoimunsko bolezen. In je niso. In to je tudi edini pomislek, ki ga lahko imate zoper cepivo, stos pa je, da ne razumete ne imunskega sistema, ne cepiva (kateregakol, mRNA je sploh izven dosega), zato tega argumenta se nihce ni omenil.

In seveda zato proizvajalec nima jajc direktno povedat da je cepivo varno in agencije ne upajo dati normalne licence za uporabo VSAJ do leta 2022/2023 (odvisno od znamke cepiva).

Gre za cepiva v fazi testiranja. To je fact. Pa če se na glavo postavite.

Ampak ne. Ti veš več kot oni. Seveda...

Še enkrat. Močno upam da imaš prav. Ker drugače boš plačal najvišjo možno ceno za to da v tem momentu dokazuješ svoj "prav".
NAJVIŠJO možno ceno. Je tveganje (pa čeprav majhno) res vredno, sploh glede na efekt korone na otroke (ki je praktično ničen)?

Ni treba meni odgovorit. Razmisli in odgovori predvsem sebi... vsaj pri otrocih.

PgSurfer ::

Pa kaj morate Covid res v vsako temo privleči? Ta naj bi bila o mRNA cepivih in gripi!
Spokajte se v namenske teme.

apfelstrudl ::

zmist je izjavil:

apfelstrudl je izjavil:

Boš tudi ti tvegal lastne otroke za to "da boš dokazal svoj prav"?


Ni tveganja. Edino tveganje si ti in tebi podobni, ki pa bojo povzrocili tudi kaksno smrt.

Ja vidim. Veš več kot strokovnjaki ki so razvili cepiva in več kot agencije ki dajajo dovoljenja za uporabo.
Cool.

Upam da si vsaj pogledal tisti link ki sem ga napopal od proizvajalca.

Vseeno upam da imaš prav (kot sem ti že omenil). Ampak eno se je igrat z lastnim življenjem, eno pa z življenjem otroka ki še živet ni začel dobro (in praktično ni šans da bi mu korona kaj naredila).

Jaz, oprosti, tega ne razumem ...

HappyPills je izjavil:

Jaz vem kaj povzroca covid. To je dovolj. Imas izbiro virus ali cepivo. In ti se odlocas za virus kljub ZNANIM zapletom ki so izjemno pogosta. Torej razlozi mi to tvojo logiko.

Sem ti jo že parkrat zgoraj.

Očitno se pogovarjam s steno.

Zgodovina sprememb…

zmist ::

apfelstrudl je izjavil:

zmist je izjavil:

apfelstrudl je izjavil:

zmist je izjavil:

apfelstrudl je izjavil:

Se ti resno strinjaš s tem da se s cepivom ki je še vedno v PRVI fazi testiranja, in za katerega se še ne ve ali bo imelo kakšne dolgoročne posledice (kar bo razvidno šele čez par let) pavšalno pocepi tudi mularijo?

Ja ali Ne?


Da. Ne samo to, vsi bliznji so mi cepljeni in hcer bom cepil takoj, ko bo dovoljeno.

Torej zaradi svojega prepričanja tvegaš lastne otroke.
Mi je jasno zakaj nimaš jajc preverit vir od proizvajalca katerega sem nalimal malo višje. Ali si toliko prepričan v to da veš več kot proizvajalec cepiva?

Oprosti, ampak mene bi bilo groza to naredit... ker če bo kdaj ugotovljeno da je problem... ČE (nisem rekel da bo).
Ti bo verjetno toplo pri srcu kajne?

Pa resno upam da ne pride do kake pizdarije.


Nic se ne bo zgodilo. Edini mozen zaplet je, da bi targetirali beljakovino, ki je ze v telesu potrebna za nekaj drugega, s cimer bi sprozili autoimunsko bolezen. In je niso. In to je tudi edini pomislek, ki ga lahko imate zoper cepivo, stos pa je, da ne razumete ne imunskega sistema, ne cepiva (kateregakol, mRNA je sploh izven dosega), zato tega argumenta se nihce ni omenil.

In seveda zato proizvajalec nima jajc direktno povedat da je cepivo varno in agencije ne upajo dati normalne licence za uporabo VSAJ do leta 2022/2023 (odvisno od znamke cepiva).

Gre za cepiva v fazi testiranja. To je fact. Pa če se na glavo postavite.

Ampak ne. Ti veš več kot oni. Seveda...

Še enkrat. Močno upam da imaš prav. Ker drugače boš plačal najvišjo možno ceno za to da v tem momentu dokazuješ svoj "prav".
NAJVIŠJO možno ceno. Je tveganje (pa čeprav majhno) res vredno, sploh glede na efekt korone na otroke (ki je praktično ničen)?

Ni treba meni odgovorit. Razmisli in odgovori predvsem sebi... vsaj pri otrocih.


Pa ravno tebi bom odgovoril, ker imam tvojega scaremongeringa dovolj.

Ce si kadarkoli probal dobiti od korporacijskega odvetnika kakrsnokoli pritrditev ali zavrnitev, bi vedel, da bojo v prvi meri zascitili sebe (ce bi dali napacno mnenje), nato bojo zascitili firmo pred cimerkoli. To je se posebaj zabavno pri malo popravljeni BSD/MIT licenci, ki ima dodano eno klauzulo vec, sicer cisto nenevarno ampak se nimajo cesa oklepati. Zato imas kilometerske EULA pogodbe pri softwaru. Da ja ne bi neka pizda nasla luknjo in jih tozila (recimo zaradi tega, ker je umrl njegov macek, ko ga je dal susiti v mikrovalovno pecico. Ta zadeva je irelevantna.

Za razliko od tebe, nisem brskal po straneh prestrasenckov ampak sem si pogledal kaj je mRNA, kako deluje, kako deluje imunski sistem sem ze vedel in cepiva tudi. Zadeva je nenevarna (razen ce grejo targetirat napacno beljakovino). Ti pa pac verjami v FB bullshit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

apfelstrudl ::

PgSurfer je izjavil:

Pa kaj morate Covid res v vsako temo privleči? Ta naj bi bila o mRNA cepivih in gripi!
Spokajte se v namenske teme.


Imaš prav.

Saj jaz bom spokal iz tukaj.
Ker očitno eni za svoje prepričanje tudi z lastnimi otroci igrajo rusko ruleto (pa čeprav ima boben 1000 praznih mest namesto 5).

jaz tega ne bom nikoli razumel. Kot da bi se pogovarjal s steno. Nobenega razmišljanja. Tisto kar so si zabili v glavo je "the right way", pa ni važno kake argumente nalimaš (celo proizvajalčeve izjave niso dovolj!).

Dajte za božjo voljo vsaj mulce na miru pustit dokler cepivo res ne dobi "zelene luči".
Menda ne boste še njihova življenja dali v roke čelavega, Kreka in kompanije? V tem primeru res niste gladki...

Evo... I'm out.

HappyPills ::

Kaj ma celavi s cepivom? Al pa krek? Jezos no. Ne bit trd.

digitalcek ::

zmist je izjavil:


Ne samo to, vsi bliznji so mi cepljeni in hcer bom cepil takoj, ko bo dovoljeno.


Ne samo to, najkasneje novembra, če že ne oktobra, bo kakih 15.000 Slovencev izpisalo otroke iz šole. Če bodo "vladni" zahtevali obvezno cepljenju šolobveznih otrok.

- Kar bo NAJVEČJI škandal v zgodovini EU.
- Kar bo, upam vsaj, pripeljalo do predčasnih volitev.
- Kar pomeni, da bomo imeli za božič NOVO, DRUGO, drugačno vlado. Ker mnogim ljudem je že čisto vseeno, če Slovenijo vodi magari klošarka Fani, samo da jo ne več J.J.
Sedaj gre namreč že za NEVERJETEN odpor, če hočete sovraštvo, proti eni osebi.

Tale drugi pa, tudi iz Grosuplja, bi dobil na rednih volitvah ne samo
"Janšinih" 20 ali 22%, ampak čez 50%. Garant!

Tako povedo ljudje na kavi. Ker si onega želijo. Tega pa sovražijo.

PersonaRuda ::

zmist je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

ker že pri testiranjih živali, le te v roku dveh let umrejo


Lol, kaksen bullshiter. Vir prosim? Pa prosim tak brez facebook.com domene. A ste res vsi znoreli? Ne premorete vec malo kriticnega razmisljanja?

Se opravičujem. Lani sem to zasledil. Letos aprila pa so ovrgli tisti članek iz leta 2012.

Animals vaccinated in the 2012 study referred did not die when exposed to a live virus, according to the lead author of the study referenced.

Vir: Covid-19 vaccine did not kill every animal it was tested on
https://fullfact.org/online/covid-vacci...
There is no evidence for this.. The claim is based on a 2012 study looking at different vaccines. The animals, in this case mice, were euthanized as is standard procedure in this sort of trial. They did not die “months later” as claimed.

Vse čisto torej. Nič bat. Cepivo je preverjeno in varno.

zmist ::

PersonaRuda je izjavil:

zmist je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

ker že pri testiranjih živali, le te v roku dveh let umrejo


Lol, kaksen bullshiter. Vir prosim? Pa prosim tak brez facebook.com domene. A ste res vsi znoreli? Ne premorete vec malo kriticnega razmisljanja?

Se opravičujem. Lani sem to zasledil. Letos aprila pa so ovrgli tisti članek iz leta 2012.

Animals vaccinated in the 2012 study referred did not die when exposed to a live virus, according to the lead author of the study referenced.

Vir: Covid-19 vaccine did not kill every animal it was tested on
https://fullfact.org/online/covid-vacci...
There is no evidence for this.. The claim is based on a 2012 study looking at different vaccines. The animals, in this case mice, were euthanized as is standard procedure in this sort of trial. They did not die “months later” as claimed.

Vse čisto torej. Nič bat. Cepivo je preverjeno in varno.


No in takole deluje fake news na FBju, ki mu potem razni apfelstrudli in multivaci nasedajo in nato se sirijo fake news naprej. Ali zanalasc (troli, tokrat prvic v zgodovini ZARES skodljivi) ali zaradi lastne neumnosti je pa stvar debate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

uvodV?? ::

digitalcek je izjavil:

zmist je izjavil:


Ne samo to, vsi bliznji so mi cepljeni in hcer bom cepil takoj, ko bo dovoljeno.


Ne samo to, najkasneje novembra, če že ne oktobra, bo kakih 15.000 Slovencev izpisalo otroke iz šole. Če bodo "vladni" zahtevali obvezno cepljenju šolobveznih otrok.

- Kar bo NAJVEČJI škandal v zgodovini EU.
- Kar bo, upam vsaj, pripeljalo do predčasnih volitev.
-


ay lmao

apfelstrudl ::

zmist je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

zmist je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

ker že pri testiranjih živali, le te v roku dveh let umrejo


Lol, kaksen bullshiter. Vir prosim? Pa prosim tak brez facebook.com domene. A ste res vsi znoreli? Ne premorete vec malo kriticnega razmisljanja?

Se opravičujem. Lani sem to zasledil. Letos aprila pa so ovrgli tisti članek iz leta 2012.

Animals vaccinated in the 2012 study referred did not die when exposed to a live virus, according to the lead author of the study referenced.

Vir: Covid-19 vaccine did not kill every animal it was tested on
https://fullfact.org/online/covid-vacci...
There is no evidence for this.. The claim is based on a 2012 study looking at different vaccines. The animals, in this case mice, were euthanized as is standard procedure in this sort of trial. They did not die “months later” as claimed.

Vse čisto torej. Nič bat. Cepivo je preverjeno in varno.


No in takole deluje fake news na FBju, ki mu potem razni apfelstrudli in multivaci nasedajo in nato se sirijo fake news naprej. Ali zanalasc (troli, tokrat prvic v zgodovini ZARES skodljivi) ali zaradi lastne neumnosti je pa stvar debate.

Oprosti ampak zdaj pa ti lažeš in serješ da sprot ne požira.

Kje sem nalimal članek od FB? Gremo, ali pa zdaj jaz pričakujem opravičilo.
jaz sem nalimal uradno stran proizvajalca kjer so javni dokumenti o testiranju teh cepiv. Torej po tvoje fake news?

By the way... nimam FB accounta. Tako da tale bo bolj težka...

HappyPills je izjavil:

Kaj ma celavi s cepivom? Al pa krek? Jezos no. Ne bit trd.

Jesus fuck...

Kdo sili v cepljenje? Kdo tera mulce da naj se cepijo da ne bodo spet "šole zaprte"? Kdo grozi z lockdowni? Jaz? Mujo? Fata? Miki miška?

In potem ti meni da sem trd. Poglej mal v špegu.

Zgodovina sprememb…

Ben Dover ::

antonija je izjavil:

multivac je izjavil:

1. Če so leta 50 odkrili genom, to ne pomeni, da so genske terapije praksa že 70 let.
Se dobro da tega nisem trdil ;) Vseeno pa 100% ovrze vso tvoje nabijanje o "prototipih" in "experimentalnih cepivih".

multivac je izjavil:

2. To imaš prav, večina teh cepiv je že imela 1 fazo
Vem. Sem pa vesel da si zmozen priti do istega zakljucka.

multivac je izjavil:

Po zmaugijevo. Vzeli so par ljudi, jih pošpricali in če naslednji dan so še vsi imeli vse ude na približno istih mestih...vse štima.
Ojoj... po ne-idiotsko: izvedli so fazo 1, enako kot za vsa druga zdravila in vsa druga cepiva. Opazili so da so prostovoljci porocali o vrocini, bolecini na mestu vboda, utrujenosti. Skratka istih ucinkih na katere te veckrat opozorijo pred, med in po cepljenju, in ki pri ogromni vecini izzvenijo v nekaj dneh. Povsem enako kot pri veicni drugih ne-mRNA cepiv.

multivac je izjavil:

Pri masovnem cepljenju pa je EMA morala večkrat podpisati, da korist presega škodo. Karkoli naj bi to že pomenilo v birokratskih krogih.
"Karkoli bi ze to pomenilo", ja... mogoce si raje preberi kaj tocno to pomeni preden stresas pamet?
EMA mora za _vsako_ zdravilo ali cepivo "podpisati", da njegova uporaba pomeni dobrobit za zdravje, da pozitivni ucinki pretehtajo pred negativnimi. VSAKO.

EMA je namrec odobrila terapijo pri kateri ti izpadejo vsi zobje in vsi lasje!!

Ampak dobis pa s tem moznost da te ne pobere zaradi raka...

EMA je odobrila zdravila ki zvisajo moznost neracionalnega obnasanja, nekontroliranih izpadov, celo samomorov!!

Ampak blazi pa simptome Alzheimerjeve bolezni...

EMA se redno odloca ali pozitivni ucinki pretehtajo nad negativnimi, to je ubistvu glavna naloga EME (in FDAja in ANVISE in ...).

multivac je izjavil:

Phase 1 bi moral trajati 1-2 leti. In glede na to, da gre povsem za novo tehnologijo bi vrjetno bilo boljše če 2 leti in ne par mesecev. Modernin phase 1 bi se v najboljšem primeru moral končati šele letos enkrat v začetku leta. A z njo smo precepili še lep del planeta.
Ne, phase 1 ne nebi "mogla" trajati 1-2 leti. "Tipicen phase 1 traja med 1 in 2 leti", to je trditev ki si ji moras zapomniti. Dejansko trajanje phase 1 studij je lahko veliko krajse, kot tudi veliko daljse. V primeru Covida so se EMA, FDA in ostali strinjali, da bojo sproti gledlai podatke ko so na voljo in s tem krepko krajslai casovnice.

multivac je izjavil:

Pa poglej kaj so pisali malo manj podkupljeni mediji o tem:
https://theprint.in/opinion/what-modern...

Neutralizing antibodies are essential for an effective long-lasting vaccine because they not only bind to the virus, but they block an infection. The age of the eight volunteers is not known. That is important information because COVID-19 is far more deadly for older patients. It’s important to know if this immune response was limited to the younger participants.

Also, the neutralizing antibody response in the remaining 37 volunteers was not disclosed. So it is impossible to know whether the mRNA-1273 was ineffective in them, or whether the results were not available at this point.
Od kdaj pa ti ves kateri mediji so "manj podkupljeni"? Ker lahko tam izbrskas en pol-clanek ki zelo od dalec izgleda priblizno enak temo, kar ti mislis da pises??
Pa poglejmo kaj je dejansko dostopno o Moderninih klinicnih studijah, brez dodatnih nabijanj in neosnovanih zakljuckov:
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/stu...
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT...
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT...
(vem da ni lahko in prijetno vecerno branje, ampak nihce naj ne rpicakuje da je znanost lahka in prijetna)
Pa tole je samo open part ki je dostopen (tudi) javnosti, EMA, FDA in drugi so dobili se veliko vec podatkov, na podlagi katerih so lahko izdali "podpise".
Tistile indijski cajtng ornk bucke kotali...

multivac je izjavil:

Prosim daj. Pišeš, kot da si sam lobist.
Morda pa si?
Lobist? Nope. Vem o cem govorim? Yup, I'm kind of an expert in the field.

multivac je izjavil:

Vrjamem, da si veliko ljudi prepričal s svojo strokovnostjo.
Spet brca v temo :'(
Cilj ni bil prepricat ljudi... cilj je bil pokazati da nimas pojma o cem pises; kar sicer ni tezko, ker sam sproti kopljes luknjo iz katere ne bos vec priplezal ven, tako da je bolje da si ustvaris nov racun na STju, drugace bos bolj tezko trollal. Tvoj account je star ze cel en mesec, verjetno bo pocasi cas za recikliranje?
Prepricevanje je naloga religije in politike, ne znanosti. Jaz sem predstavil dejstva, bralci se bojo pa sami odlocili kakor se pac bojo, tukaj nimam ravno veliko vpliva. Se bom raje potrudil izpostavit bedarije, ponuditi povezave na _vsa_ dejstva, na _vse_ podatke. Ce si kdo res zeli komentarje ki potrujejo lastno prepricanje jih bo 100% nasel, tisti ki pa raje pogledamo podatke in pridemo do l;astnih zakljuckov (ne pa copy/paste obskurnih cajtngov, FB mamic in YT videotov) imamo pa zelo radi linke na podatke. Tako bojo drugi imeli na voljo sirsko sliko, manj bodo pod vplivom trollov ki "tocno vejo za kaksno zaroto gre" in bojo lazje ustvarili svoje mnenje, kakrsnokoli ze bo.


BUMP 2

apfelstrudl je izjavil:

zmist je izjavil:

Najvecja fora celotnega antivax gibanja (vsaj ta covidni del) je, da se je mularija odlocila, da je pa zdaj ze skrajni cas, da se zacne upirati ustaljenemu. Ne upira se svinjanju okolja, tudi ne kapitalizmu, prakticno brezizhodni situaciji v kateri so... ne... za tarco je nasla cepivo proti covidu. In zdaj kot pravi upornik brez razloga cepeta in se trese ob omembi cepljenja.

Mularija? Verjetno bi ti bil loh foter.

Brihta, poskrolaj malo gor kjer sem ti nalimal direktni link do proizvajalca enega od cepiv, kjer je nedvoumno potrjeno da gre za experimentalna cepiva ki so sredi testiranja v FAZI ENA!
Faza ENA bo končana šele oktobra naslednje leto (2022). Za ostala cepiva (od drugih proizvajalcev) gredo datumi v 2023.

Cepiva so odobrena za EMERGENCY USE ONLY.

Tako da ne polagaj ti nam v gobec čemu se upiramo. Eni stvari in zgolj eni stvari.
Siljenju v to, da smo ljudje preizkusni zajčki za netestirana cepiva, ki ti lahko brez problema kaj zjebejo na dolgi rok (kar je ušlo tudi enemu našemu bizgecu iz parlamenta v intervjuju - imaš članek na RtvSlo, ne na "YT kanalih" - imaš direkten intervju na osrednjem SLO portalu!).

Če praviš da smo zaradi tega bedaki, demantiraj moj vir (torej izjave proizvajalca cepiv) ali pa nehaj trosit nebuloze.

Še enkrat, zgolj upam da v to ne silite tudi svoje otroke. Ker potem (kot sem že rekel) niste gladki, da tvegate njihovo zdravje (pa čeprav za zelo majhno možnost da bo kaj narobe). To da se hoče zdaj še mulce vsepočez pocepit s tem sranjem je enostavno narobe, in to veste vsi, pa če si priznate ali pa ne.


Počasi, počasi sine, imaš še čas..
@bluefish daj odloži Ožujskega in zakleni že ekrat.. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ben Dover ()

digitalcek ::

uvodV?? je izjavil:


ay lmao


Lahko prevedeš? Ali pa mogoče niti ne veš, kaj si napisal?
Veš, mladi ali mlajši mož (?), življenje NI samo guglanje in google translejtanje!

Še več, življenje NE BI NIKAKOR SMELO BITI ne guglanje, niti ne google translejtanje!

Zgodovina sprememb…

apfelstrudl ::

Ben Dover je izjavil:

antonija je izjavil:

multivac je izjavil:

1. Če so leta 50 odkrili genom, to ne pomeni, da so genske terapije praksa že 70 let.
Se dobro da tega nisem trdil ;) Vseeno pa 100% ovrze vso tvoje nabijanje o "prototipih" in "experimentalnih cepivih".

multivac je izjavil:

2. To imaš prav, večina teh cepiv je že imela 1 fazo
Vem. Sem pa vesel da si zmozen priti do istega zakljucka.

multivac je izjavil:

Po zmaugijevo. Vzeli so par ljudi, jih pošpricali in če naslednji dan so še vsi imeli vse ude na približno istih mestih...vse štima.
Ojoj... po ne-idiotsko: izvedli so fazo 1, enako kot za vsa druga zdravila in vsa druga cepiva. Opazili so da so prostovoljci porocali o vrocini, bolecini na mestu vboda, utrujenosti. Skratka istih ucinkih na katere te veckrat opozorijo pred, med in po cepljenju, in ki pri ogromni vecini izzvenijo v nekaj dneh. Povsem enako kot pri veicni drugih ne-mRNA cepiv.

multivac je izjavil:

Pri masovnem cepljenju pa je EMA morala večkrat podpisati, da korist presega škodo. Karkoli naj bi to že pomenilo v birokratskih krogih.
"Karkoli bi ze to pomenilo", ja... mogoce si raje preberi kaj tocno to pomeni preden stresas pamet?
EMA mora za _vsako_ zdravilo ali cepivo "podpisati", da njegova uporaba pomeni dobrobit za zdravje, da pozitivni ucinki pretehtajo pred negativnimi. VSAKO.

EMA je namrec odobrila terapijo pri kateri ti izpadejo vsi zobje in vsi lasje!!

Ampak dobis pa s tem moznost da te ne pobere zaradi raka...

EMA je odobrila zdravila ki zvisajo moznost neracionalnega obnasanja, nekontroliranih izpadov, celo samomorov!!

Ampak blazi pa simptome Alzheimerjeve bolezni...

EMA se redno odloca ali pozitivni ucinki pretehtajo nad negativnimi, to je ubistvu glavna naloga EME (in FDAja in ANVISE in ...).

multivac je izjavil:

Phase 1 bi moral trajati 1-2 leti. In glede na to, da gre povsem za novo tehnologijo bi vrjetno bilo boljše če 2 leti in ne par mesecev. Modernin phase 1 bi se v najboljšem primeru moral končati šele letos enkrat v začetku leta. A z njo smo precepili še lep del planeta.
Ne, phase 1 ne nebi "mogla" trajati 1-2 leti. "Tipicen phase 1 traja med 1 in 2 leti", to je trditev ki si ji moras zapomniti. Dejansko trajanje phase 1 studij je lahko veliko krajse, kot tudi veliko daljse. V primeru Covida so se EMA, FDA in ostali strinjali, da bojo sproti gledlai podatke ko so na voljo in s tem krepko krajslai casovnice.

multivac je izjavil:

Pa poglej kaj so pisali malo manj podkupljeni mediji o tem:
https://theprint.in/opinion/what-modern...

Neutralizing antibodies are essential for an effective long-lasting vaccine because they not only bind to the virus, but they block an infection. The age of the eight volunteers is not known. That is important information because COVID-19 is far more deadly for older patients. It’s important to know if this immune response was limited to the younger participants.

Also, the neutralizing antibody response in the remaining 37 volunteers was not disclosed. So it is impossible to know whether the mRNA-1273 was ineffective in them, or whether the results were not available at this point.
Od kdaj pa ti ves kateri mediji so "manj podkupljeni"? Ker lahko tam izbrskas en pol-clanek ki zelo od dalec izgleda priblizno enak temo, kar ti mislis da pises??
Pa poglejmo kaj je dejansko dostopno o Moderninih klinicnih studijah, brez dodatnih nabijanj in neosnovanih zakljuckov:
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/stu...
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT...
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT...
(vem da ni lahko in prijetno vecerno branje, ampak nihce naj ne rpicakuje da je znanost lahka in prijetna)
Pa tole je samo open part ki je dostopen (tudi) javnosti, EMA, FDA in drugi so dobili se veliko vec podatkov, na podlagi katerih so lahko izdali "podpise".
Tistile indijski cajtng ornk bucke kotali...

multivac je izjavil:

Prosim daj. Pišeš, kot da si sam lobist.
Morda pa si?
Lobist? Nope. Vem o cem govorim? Yup, I'm kind of an expert in the field.

multivac je izjavil:

Vrjamem, da si veliko ljudi prepričal s svojo strokovnostjo.
Spet brca v temo :'(
Cilj ni bil prepricat ljudi... cilj je bil pokazati da nimas pojma o cem pises; kar sicer ni tezko, ker sam sproti kopljes luknjo iz katere ne bos vec priplezal ven, tako da je bolje da si ustvaris nov racun na STju, drugace bos bolj tezko trollal. Tvoj account je star ze cel en mesec, verjetno bo pocasi cas za recikliranje?
Prepricevanje je naloga religije in politike, ne znanosti. Jaz sem predstavil dejstva, bralci se bojo pa sami odlocili kakor se pac bojo, tukaj nimam ravno veliko vpliva. Se bom raje potrudil izpostavit bedarije, ponuditi povezave na _vsa_ dejstva, na _vse_ podatke. Ce si kdo res zeli komentarje ki potrujejo lastno prepricanje jih bo 100% nasel, tisti ki pa raje pogledamo podatke in pridemo do l;astnih zakljuckov (ne pa copy/paste obskurnih cajtngov, FB mamic in YT videotov) imamo pa zelo radi linke na podatke. Tako bojo drugi imeli na voljo sirsko sliko, manj bodo pod vplivom trollov ki "tocno vejo za kaksno zaroto gre" in bojo lazje ustvarili svoje mnenje, kakrsnokoli ze bo.


BUMP 2

apfelstrudl je izjavil:

zmist je izjavil:

Najvecja fora celotnega antivax gibanja (vsaj ta covidni del) je, da se je mularija odlocila, da je pa zdaj ze skrajni cas, da se zacne upirati ustaljenemu. Ne upira se svinjanju okolja, tudi ne kapitalizmu, prakticno brezizhodni situaciji v kateri so... ne... za tarco je nasla cepivo proti covidu. In zdaj kot pravi upornik brez razloga cepeta in se trese ob omembi cepljenja.

Mularija? Verjetno bi ti bil loh foter.

Brihta, poskrolaj malo gor kjer sem ti nalimal direktni link do proizvajalca enega od cepiv, kjer je nedvoumno potrjeno da gre za experimentalna cepiva ki so sredi testiranja v FAZI ENA!
Faza ENA bo končana šele oktobra naslednje leto (2022). Za ostala cepiva (od drugih proizvajalcev) gredo datumi v 2023.

Cepiva so odobrena za EMERGENCY USE ONLY.

Tako da ne polagaj ti nam v gobec čemu se upiramo. Eni stvari in zgolj eni stvari.
Siljenju v to, da smo ljudje preizkusni zajčki za netestirana cepiva, ki ti lahko brez problema kaj zjebejo na dolgi rok (kar je ušlo tudi enemu našemu bizgecu iz parlamenta v intervjuju - imaš članek na RtvSlo, ne na "YT kanalih" - imaš direkten intervju na osrednjem SLO portalu!).

Če praviš da smo zaradi tega bedaki, demantiraj moj vir (torej izjave proizvajalca cepiv) ali pa nehaj trosit nebuloze.

Še enkrat, zgolj upam da v to ne silite tudi svoje otroke. Ker potem (kot sem že rekel) niste gladki, da tvegate njihovo zdravje (pa čeprav za zelo majhno možnost da bo kaj narobe). To da se hoče zdaj še mulce vsepočez pocepit s tem sranjem je enostavno narobe, in to veste vsi, pa če si priznate ali pa ne.


Počasi, počasi sine, imaš še čas..
@bluefish daj odloži Ožujskega in zakleni že ekrat.. :))


Da se delaš norca iz izjav kjer se je povdarilo da se naj ne daje mulce na tnalo zaradi viruska, ki mulcem praktično ni nevaren... hja, ... moraš bit res mal poseben ja.

Vi pa kar potrjujte svoj prav tudi na plečih (lastnih) mulcev.
Če vam bo lažje stal zvečer zarad tega ... še vedno ni vredno. Jesus fuck... da imaš lastne mulce za mehanizem samopotrjevanja. Ampak tle se res vse neha.

Se strinjam, dajte zaklenit to pizdarijo.

CoolBits ::

Kako se vam da z zmist, zmaugy in podobnimi?
Oni so placani za propagando, normalno clovek drugace razume prebrano, pri njih to ne pride v upostev.

Ben Dover ::

digitalcek je izjavil:

uvodV?? je izjavil:


ay lmao


Lahko prevedeš? Ali pa mogoče niti ne veš, kaj si napisal?
Veš, mladi ali mlajši mož (?), življenje NI samo guglanje in google translejtanje!

Še več, življenje NE BI NIKAKOR SMELO BITI ne guglanje, niti ne google translejtanje!


OMEGALUL BOOMER

apfelstrudl je izjavil:

Ben Dover je izjavil:

antonija je izjavil:

multivac je izjavil:

1. Če so leta 50 odkrili genom, to ne pomeni, da so genske terapije praksa že 70 let.
Se dobro da tega nisem trdil ;) Vseeno pa 100% ovrze vso tvoje nabijanje o "prototipih" in "experimentalnih cepivih".

multivac je izjavil:

2. To imaš prav, večina teh cepiv je že imela 1 fazo
Vem. Sem pa vesel da si zmozen priti do istega zakljucka.

multivac je izjavil:

Po zmaugijevo. Vzeli so par ljudi, jih pošpricali in če naslednji dan so še vsi imeli vse ude na približno istih mestih...vse štima.
Ojoj... po ne-idiotsko: izvedli so fazo 1, enako kot za vsa druga zdravila in vsa druga cepiva. Opazili so da so prostovoljci porocali o vrocini, bolecini na mestu vboda, utrujenosti. Skratka istih ucinkih na katere te veckrat opozorijo pred, med in po cepljenju, in ki pri ogromni vecini izzvenijo v nekaj dneh. Povsem enako kot pri veicni drugih ne-mRNA cepiv.

multivac je izjavil:

Pri masovnem cepljenju pa je EMA morala večkrat podpisati, da korist presega škodo. Karkoli naj bi to že pomenilo v birokratskih krogih.
"Karkoli bi ze to pomenilo", ja... mogoce si raje preberi kaj tocno to pomeni preden stresas pamet?
EMA mora za _vsako_ zdravilo ali cepivo "podpisati", da njegova uporaba pomeni dobrobit za zdravje, da pozitivni ucinki pretehtajo pred negativnimi. VSAKO.

EMA je namrec odobrila terapijo pri kateri ti izpadejo vsi zobje in vsi lasje!!

Ampak dobis pa s tem moznost da te ne pobere zaradi raka...

EMA je odobrila zdravila ki zvisajo moznost neracionalnega obnasanja, nekontroliranih izpadov, celo samomorov!!

Ampak blazi pa simptome Alzheimerjeve bolezni...

EMA se redno odloca ali pozitivni ucinki pretehtajo nad negativnimi, to je ubistvu glavna naloga EME (in FDAja in ANVISE in ...).

multivac je izjavil:

Phase 1 bi moral trajati 1-2 leti. In glede na to, da gre povsem za novo tehnologijo bi vrjetno bilo boljše če 2 leti in ne par mesecev. Modernin phase 1 bi se v najboljšem primeru moral končati šele letos enkrat v začetku leta. A z njo smo precepili še lep del planeta.
Ne, phase 1 ne nebi "mogla" trajati 1-2 leti. "Tipicen phase 1 traja med 1 in 2 leti", to je trditev ki si ji moras zapomniti. Dejansko trajanje phase 1 studij je lahko veliko krajse, kot tudi veliko daljse. V primeru Covida so se EMA, FDA in ostali strinjali, da bojo sproti gledlai podatke ko so na voljo in s tem krepko krajslai casovnice.

multivac je izjavil:

Pa poglej kaj so pisali malo manj podkupljeni mediji o tem:
https://theprint.in/opinion/what-modern...

Neutralizing antibodies are essential for an effective long-lasting vaccine because they not only bind to the virus, but they block an infection. The age of the eight volunteers is not known. That is important information because COVID-19 is far more deadly for older patients. It’s important to know if this immune response was limited to the younger participants.

Also, the neutralizing antibody response in the remaining 37 volunteers was not disclosed. So it is impossible to know whether the mRNA-1273 was ineffective in them, or whether the results were not available at this point.
Od kdaj pa ti ves kateri mediji so "manj podkupljeni"? Ker lahko tam izbrskas en pol-clanek ki zelo od dalec izgleda priblizno enak temo, kar ti mislis da pises??
Pa poglejmo kaj je dejansko dostopno o Moderninih klinicnih studijah, brez dodatnih nabijanj in neosnovanih zakljuckov:
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/stu...
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT...
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT...
(vem da ni lahko in prijetno vecerno branje, ampak nihce naj ne rpicakuje da je znanost lahka in prijetna)
Pa tole je samo open part ki je dostopen (tudi) javnosti, EMA, FDA in drugi so dobili se veliko vec podatkov, na podlagi katerih so lahko izdali "podpise".
Tistile indijski cajtng ornk bucke kotali...

multivac je izjavil:

Prosim daj. Pišeš, kot da si sam lobist.
Morda pa si?
Lobist? Nope. Vem o cem govorim? Yup, I'm kind of an expert in the field.

multivac je izjavil:

Vrjamem, da si veliko ljudi prepričal s svojo strokovnostjo.
Spet brca v temo :'(
Cilj ni bil prepricat ljudi... cilj je bil pokazati da nimas pojma o cem pises; kar sicer ni tezko, ker sam sproti kopljes luknjo iz katere ne bos vec priplezal ven, tako da je bolje da si ustvaris nov racun na STju, drugace bos bolj tezko trollal. Tvoj account je star ze cel en mesec, verjetno bo pocasi cas za recikliranje?
Prepricevanje je naloga religije in politike, ne znanosti. Jaz sem predstavil dejstva, bralci se bojo pa sami odlocili kakor se pac bojo, tukaj nimam ravno veliko vpliva. Se bom raje potrudil izpostavit bedarije, ponuditi povezave na _vsa_ dejstva, na _vse_ podatke. Ce si kdo res zeli komentarje ki potrujejo lastno prepricanje jih bo 100% nasel, tisti ki pa raje pogledamo podatke in pridemo do l;astnih zakljuckov (ne pa copy/paste obskurnih cajtngov, FB mamic in YT videotov) imamo pa zelo radi linke na podatke. Tako bojo drugi imeli na voljo sirsko sliko, manj bodo pod vplivom trollov ki "tocno vejo za kaksno zaroto gre" in bojo lazje ustvarili svoje mnenje, kakrsnokoli ze bo.


BUMP 2

apfelstrudl je izjavil:

zmist je izjavil:

Najvecja fora celotnega antivax gibanja (vsaj ta covidni del) je, da se je mularija odlocila, da je pa zdaj ze skrajni cas, da se zacne upirati ustaljenemu. Ne upira se svinjanju okolja, tudi ne kapitalizmu, prakticno brezizhodni situaciji v kateri so... ne... za tarco je nasla cepivo proti covidu. In zdaj kot pravi upornik brez razloga cepeta in se trese ob omembi cepljenja.

Mularija? Verjetno bi ti bil loh foter.

Brihta, poskrolaj malo gor kjer sem ti nalimal direktni link do proizvajalca enega od cepiv, kjer je nedvoumno potrjeno da gre za experimentalna cepiva ki so sredi testiranja v FAZI ENA!
Faza ENA bo končana šele oktobra naslednje leto (2022). Za ostala cepiva (od drugih proizvajalcev) gredo datumi v 2023.

Cepiva so odobrena za EMERGENCY USE ONLY.

Tako da ne polagaj ti nam v gobec čemu se upiramo. Eni stvari in zgolj eni stvari.
Siljenju v to, da smo ljudje preizkusni zajčki za netestirana cepiva, ki ti lahko brez problema kaj zjebejo na dolgi rok (kar je ušlo tudi enemu našemu bizgecu iz parlamenta v intervjuju - imaš članek na RtvSlo, ne na "YT kanalih" - imaš direkten intervju na osrednjem SLO portalu!).

Če praviš da smo zaradi tega bedaki, demantiraj moj vir (torej izjave proizvajalca cepiv) ali pa nehaj trosit nebuloze.

Še enkrat, zgolj upam da v to ne silite tudi svoje otroke. Ker potem (kot sem že rekel) niste gladki, da tvegate njihovo zdravje (pa čeprav za zelo majhno možnost da bo kaj narobe). To da se hoče zdaj še mulce vsepočez pocepit s tem sranjem je enostavno narobe, in to veste vsi, pa če si priznate ali pa ne.


Počasi, počasi sine, imaš še čas..
@bluefish daj odloži Ožujskega in zakleni že ekrat.. :))


Da se delaš norca iz izjav kjer se je povdarilo da se naj ne daje mulce na tnalo zaradi viruska, ki mulcem praktično ni nevaren... hja, ... moraš bit res mal poseben ja.

Vi pa kar potrjujte svoj prav tudi na plečih (lastnih) mulcev.
Če vam bo lažje stal zvečer zarad tega ... še vedno ni vredno. Jesus fuck... da imaš lastne mulce za mehanizem samopotrjevanja. Ampak tle se res vse neha.

Se strinjam, dajte zaklenit to pizdarijo.


Lepo, da se strinjava!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ben Dover ()

zmist ::

apfelstrudl je izjavil:


Oprosti ampak zdaj pa ti lažeš in serješ da sprot ne požira.

Kje sem nalimal članek od FB? Gremo, ali pa zdaj jaz pričakujem opravičilo.
jaz sem nalimal uradno stran proizvajalca kjer so javni dokumenti o testiranju teh cepiv. Torej po tvoje fake news?

By the way... nimam FB accounta. Tako da tale bo bolj težka...


Zgoraj sem ti nalimal clanek o trolanju po twitterju in kako to potem povzamejo razni drugi viri. Preberi ga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

multivac ::

feryz je izjavil:

Madona, saj se boste pobili.
Naša familija čaka round two. Da povečamo odpornost. Ker nismo cepljeni. Naši trije bodo malo pokašljali, jaz jih bom pa svetlo gledal.
Pa bo spet pol leta mir. Ali, kot pravijo strokovnjaki, ko enkrat razviješ protitelesa, do konca življenja. Baje.


Zbolel boš sicer res lahko, ampak telo je že predelalo virus in ve kaj pričakovati. Tako da bo kvečjemu nekakšna gripa.

zmist je izjavil:

feryz je izjavil:

Madona, saj se boste pobili.
Naša familija čaka round two. Da povečamo odpornost. Ker nismo cepljeni. Naši trije bodo malo pokašljali, jaz jih bom pa svetlo gledal.
Pa bo spet pol leta mir. Ali, kot pravijo strokovnjaki, ko enkrat razviješ protitelesa, do konca življenja. Baje.


Ja, zaradi tvojega zapisa bo tudi kdo pokasljal in koncal na respiratorju, mogoce umrl. Ampak sociopata pac to ne skrbi najbolj, mar ne?


Večina ljudi je že prebolelih, še posebej v rizičnih kategorijah. Sedaj poleti smo si vsi zagotovo že izmenjali nekaj delcev virusa.
Če bo kdo imel težave bodo to cepljeni z njihovo podpovprečno imunostjo, kot pa naravno imuni.

Ne bi sploh bil presenečen, če boste to zimo cepljeni padali kot muhe.

digitalcek ::

apfelstrudl je izjavil:


Vi pa kar potrjujte svoj prav tudi na plečih (lastnih) mulcev.
Če vam bo lažje stal zvečer zarad tega ... še vedno ni vredno. Jesus fuck... da imaš lastne mulce za mehanizem samopotrjevanja. Ampak tle se res vse neha.


Glej(te).
Ne preostane drugega, kot da mulce cepijo. In da se nekateri od teh potem v nekaj tednih/mesecih stegnejo. Žal res ne preostane drugega.

Ampak se bodo še vedno našli starši, ki bodo rekli: Naš sin je umrl za dobrobit človeštva...

Zgodovina sprememb…

zmist ::

multivac je izjavil:

Večina ljudi je že prebolelih, še posebej v rizičnih kategorijah. Sedaj poleti smo si vsi zagotovo že izmenjali nekaj delcev virusa.
Če bo kdo imel težave bodo to cepljeni z njihovo podpovprečno imunostjo, kot pa naravno imuni.

Ne bi sploh bil presenečen, če boste to zimo cepljeni padali kot muhe.


In seveda spet dogmatsko verjame, delovanje imunskega sistema pa si ne gre pogledati. Daj nastudiraj malo kar pridigas.

zmaugy ::

sbawe64 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

s temi nepreverjenimi cepivi


A ker so " preskočila "animal trials" "?

Ker po nekaj milijardah doz so zdaj verjetno med najbolj preverjenjmi cepivi v zgodovini...

Tam niso bila uspešna.


Kje?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

multivac ::

PgSurfer je izjavil:

Pa kaj morate Covid res v vsako temo privleči? Ta naj bi bila o mRNA cepivih in gripi!
Spokajte se v namenske teme.


Prosimo že dlje časa, da modi omogočijo nekje kako bolj splošno debato.
Zaenkrat tega niso sprejeli. In tudi nočejo. Ni mi jasno zakaj.

zmist ::

digitalcek je izjavil:

apfelstrudl je izjavil:


Vi pa kar potrjujte svoj prav tudi na plečih (lastnih) mulcev.
Če vam bo lažje stal zvečer zarad tega ... še vedno ni vredno. Jesus fuck... da imaš lastne mulce za mehanizem samopotrjevanja. Ampak tle se res vse neha.


Glej(te).
Ne preostane drugega, kot da mulce cepijo. In da se nekateri od teh potem v nekaj tednih/mesecih stegnejo. Žal res ne preostane drugega.

Ampak se bodo še vedno našli starši, ki bodo rekli: Naš sin je umrl za dobrobit človeštva...


Kaj pa, ce bi se ti samomoril za dobrobit clovestva, namesto, da prodajas ponosene dekliske gate na bolhi? Moras vedeti, da nas je tule se vedno nekaj, ki vedo, kaksna pvc vrecka polna sluza si.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: dexterboy ()

multivac ::

zmist je izjavil:

multivac je izjavil:

Večina ljudi je že prebolelih, še posebej v rizičnih kategorijah. Sedaj poleti smo si vsi zagotovo že izmenjali nekaj delcev virusa.
Če bo kdo imel težave bodo to cepljeni z njihovo podpovprečno imunostjo, kot pa naravno imuni.

Ne bi sploh bil presenečen, če boste to zimo cepljeni padali kot muhe.


In seveda spet dogmatsko verjame, delovanje imunskega sistema pa si ne gre pogledati. Daj nastudiraj malo kar pridigas.


Poslušal sem ene 3 strokovnjake, ki so izrazili bojazen, da boste cepljeni potegnili kratko.

Jasno, niso 100% in nič ni 100%. Bomo videli ko bo čas.
Pravim le, da če boste cepljeni imeli življensko dobo muh enodnevnic sredi zime...ne bom presenečen. Tudi pretirano žal mi ne bo.
Žal mi bo kvečjemu za otroke, ki so jih njihovi starši potencialno obsodili na smrt.

Za vas? Nobene škode ne bo.

zmaugy ::

PersonaRuda je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

s temi nepreverjenimi cepivi


A ker so " preskočila "animal trials" "?

Ker po nekaj milijardah doz so zdaj verjetno med najbolj preverjenjmi cepivi v zgodovini...

Tam niso bila uspešna.

Tako je. 10 let se že trudijo, da bi spravili mRNA cepiva na trg. Pa jih ne morejo, ker že pri testiranjih živali, le te v roku dveh let umrejo in še to cepivo ni prestalo niti enkrat zadnje faze testiranj, kjer bi dobilo zelenoluč kot varno cepivo.

Upam, da tokrat so res ta cepiva dosti bolj ravita in da ne bo čez dve leti več kot milijarda ljudi zapustila svet, ker bo nekdo rekel ups, želeli smo najboljše, a se je ponovila zgodba izpred 10 let, ko so takrat tudi vse živali v testni fazi s cepivi mRNA poginile.

Saj veš kaj so verodostojni viri, ane?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Ben Dover ::

multivac je izjavil:

zmist je izjavil:

multivac je izjavil:

Večina ljudi je že prebolelih, še posebej v rizičnih kategorijah. Sedaj poleti smo si vsi zagotovo že izmenjali nekaj delcev virusa.
Če bo kdo imel težave bodo to cepljeni z njihovo podpovprečno imunostjo, kot pa naravno imuni.

Ne bi sploh bil presenečen, če boste to zimo cepljeni padali kot muhe.


In seveda spet dogmatsko verjame, delovanje imunskega sistema pa si ne gre pogledati. Daj nastudiraj malo kar pridigas.


Poslušal sem ene 3 strokovnjake, ki so izrazili bojazen, da boste cepljeni potegnili kratko.

Jasno, niso 100% in nič ni 100%. Bomo videli ko bo čas.
Pravim le, da če boste cepljeni imeli življensko dobo muh enodnevnic sredi zime...ne bom presenečen. Tudi pretirano žal mi ne bo.
Žal mi bo kvečjemu za otroke, ki so jih njihovi starši potencialno obsodili na smrt.

Za vas? Nobene škode ne bo.


Jaz sem pa poslušal ene 5 PET strokovnjakov +6 frizerk, 5 delavcev iz Bosne in 8 ginekologov, ki niso izrazili nobenih bojazni! 2 si v minusu, zato se lahko ugasneš. Že cel dan trollaš, what a life dud...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ben Dover ()

FXMagic ::

zmist je izjavil:

apfelstrudl je izjavil:

zmist je izjavil:

apfelstrudl je izjavil:

zmist je izjavil:

apfelstrudl je izjavil:

Se ti resno strinjaš s tem da se s cepivom ki je še vedno v PRVI fazi testiranja, in za katerega se še ne ve ali bo imelo kakšne dolgoročne posledice (kar bo razvidno šele čez par let) pavšalno pocepi tudi mularijo?

Ja ali Ne?


Da. Ne samo to, vsi bliznji so mi cepljeni in hcer bom cepil takoj, ko bo dovoljeno.

Torej zaradi svojega prepričanja tvegaš lastne otroke.
Mi je jasno zakaj nimaš jajc preverit vir od proizvajalca katerega sem nalimal malo višje. Ali si toliko prepričan v to da veš več kot proizvajalec cepiva?

Oprosti, ampak mene bi bilo groza to naredit... ker če bo kdaj ugotovljeno da je problem... ČE (nisem rekel da bo).
Ti bo verjetno toplo pri srcu kajne?

Pa resno upam da ne pride do kake pizdarije.


Nic se ne bo zgodilo. Edini mozen zaplet je, da bi targetirali beljakovino, ki je ze v telesu potrebna za nekaj drugega, s cimer bi sprozili autoimunsko bolezen. In je niso. In to je tudi edini pomislek, ki ga lahko imate zoper cepivo, stos pa je, da ne razumete ne imunskega sistema, ne cepiva (kateregakol, mRNA je sploh izven dosega), zato tega argumenta se nihce ni omenil.

In seveda zato proizvajalec nima jajc direktno povedat da je cepivo varno in agencije ne upajo dati normalne licence za uporabo VSAJ do leta 2022/2023 (odvisno od znamke cepiva).

Gre za cepiva v fazi testiranja. To je fact. Pa če se na glavo postavite.

Ampak ne. Ti veš več kot oni. Seveda...

Še enkrat. Močno upam da imaš prav. Ker drugače boš plačal najvišjo možno ceno za to da v tem momentu dokazuješ svoj "prav".
NAJVIŠJO možno ceno. Je tveganje (pa čeprav majhno) res vredno, sploh glede na efekt korone na otroke (ki je praktično ničen)?

Ni treba meni odgovorit. Razmisli in odgovori predvsem sebi... vsaj pri otrocih.


Pa ravno tebi bom odgovoril, ker imam tvojega scaremongeringa dovolj.

Ce si kadarkoli probal dobiti od korporacijskega odvetnika kakrsnokoli pritrditev ali zavrnitev, bi vedel, da bojo v prvi meri zascitili sebe (ce bi dali napacno mnenje), nato bojo zascitili firmo pred cimerkoli. To je se posebaj zabavno pri malo popravljeni BSD/MIT licenci, ki ima dodano eno klauzulo vec, sicer cisto nenevarno ampak se nimajo cesa oklepati. Zato imas kilometerske EULA pogodbe pri softwaru. Da ja ne bi neka pizda nasla luknjo in jih tozila (recimo zaradi tega, ker je umrl njegov macek, ko ga je dal susiti v mikrovalovno pecico. Ta zadeva je irelevantna.

Za razliko od tebe, nisem brskal po straneh prestrasenckov ampak sem si pogledal kaj je mRNA, kako deluje, kako deluje imunski sistem sem ze vedel in cepiva tudi. Zadeva je nenevarna (razen ce grejo targetirat napacno beljakovino). Ti pa pac verjami v FB bullshit.


Sem malo pogooglal "how to do a brain surgery", plus še en 15min youtube video (fb ne uporabljam), kako delujejo ostali organi sem že vedel. Nevrokirurgija is easy.
Sicer pa ta žmišt model je neprebavljiv za brat, tako da te občudujem štrudl da se ubadaš z takšno pizdo (50% njegovega besednega zaklada).

zmaugy ::

zmist je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

ker že pri testiranjih živali, le te v roku dveh let umrejo


Lol, kaksen bullshiter. Vir prosim? Pa prosim tak brez facebook.com domene. A ste res vsi znoreli? Ne premorete vec malo kriticnega razmisljanja?

Multivac je pa pa trdil, da so testiranje na živalih kar izpustili. Se bojo antivaxxerji morali odločiti…
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Ben Dover ::

men se zdi, da je multivac vostok1, ker je samo on sposoben takole nabijat 24/7 eno in isto, je pa dobro zakamufliral stil pisanja, verjetno je vadil 3 mesece?

multivac ::

Ben Dover je izjavil:


Jaz sem pa poslušal ene 5 PET strokovnjakov +6 frizerk, 5 delavcev iz Bosne in 8 ginekologov, ki niso izrazili nobenih bojazni! 2 si v minusu, zato se lahko ugasneš. Že cel dan trollaš, what a life dud...


Ne razumeš.

Jaz kot necepljen vem kaj pričakovati. Covid smo že dali skozi. V moji starostni kategoriji imam več možnosti za smrt pri počivanju v postli kot od covida.
Vi cepljeni pa ste odprli neko vejo za katero nismo še 100% prepričani kam vodi.

Lahko, da ne bo nič. Lahko pa boste padali kot domine.

Jaz te "evolucijske" smeri zaenkrat še nisem izbral.

Ben Dover je izjavil:

men se zdi, da je multivac vostok1, ker je samo on sposoben takole nabijat 24/7 eno in isto, je pa dobro zakamufliral stil pisanja, verjetno je vadil 3 mesece?


Kdo pa si ti skrivno, ki nabijaš mnogo huje 24/7?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: multivac ()

zmaugy ::

digitalcek je izjavil:

zmist je izjavil:


Ne samo to, vsi bliznji so mi cepljeni in hcer bom cepil takoj, ko bo dovoljeno.


Ne samo to, najkasneje novembra, če že ne oktobra, bo kakih 15.000 Slovencev izpisalo otroke iz šole. Če bodo "vladni" zahtevali obvezno cepljenju šolobveznih otrok.

- Kar bo NAJVEČJI škandal v zgodovini EU.
- Kar bo, upam vsaj, pripeljalo do predčasnih volitev.
- Kar pomeni, da bomo imeli za božič NOVO, DRUGO, drugačno vlado. Ker mnogim ljudem je že čisto vseeno, če Slovenijo vodi magari klošarka Fani, samo da jo ne več J.J.
Sedaj gre namreč že za NEVERJETEN odpor, če hočete sovraštvo, proti eni osebi.

Tale drugi pa, tudi iz Grosuplja, bi dobil na rednih volitvah ne samo
"Janšinih" 20 ali 22%, ampak čez 50%. Garant!

Tako povedo ljudje na kavi. Ker si onega želijo. Tega pa sovražijo.



Hahahaha, še ena prerokba babe Vange. :)) Daj pomisli, kaj vse si že šlogal do zdaj.
Ampak upam, da se Jajoto in SDS rešimo iz vlade še letos…
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Ben Dover ::

multivac je izjavil:

Ben Dover je izjavil:


Jaz sem pa poslušal ene 5 PET strokovnjakov +6 frizerk, 5 delavcev iz Bosne in 8 ginekologov, ki niso izrazili nobenih bojazni! 2 si v minusu, zato se lahko ugasneš. Že cel dan trollaš, what a life dud...


Ne razumeš.

Jaz kot necepljen vem kaj pričakovati. Covid smo že dali skozi. V moji starostni kategoriji imam več možnosti za smrt pri počivanju v postli kot od covida.
Vi cepljeni pa ste odprli neko vejo za katero nismo še 100% prepričani kam vodi.

Lahko, da ne bo nič. Lahko pa boste padali kot domine.

Jaz te "evolucijske" smeri zaenkrat še nisem izbral.


Dobro razumem, le puni kurac mam tebe in tvojega nabijanja v prazno, v stilu KAJ PA ČE, BWOAH!

Skrivno sem pa zmaugy, sam ne okol govort pls..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ben Dover ()
««
9 / 20
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Covid-19: Pfizer v ZDA zaprosil za izredno registracijo cepiva, EU naročila 300 milij (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
17031836 (8475) globoko grlo
»

Prihajajo mRNA-cepiva proti gripi (strani: 1 2 3 417 18 19 20 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
968103059 (41247) OutOfTheBox
»

V EU odobrili peto cepivo proti covidu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6513874 (11575) enota13

Več podobnih tem