» »

Prihajajo mRNA-cepiva proti gripi

««
2 / 20
»»

belimato ::

m0LN4r je izjavil:

Kaj pa zagovarjam?

m0LN4r je izjavil:

Po vojne generacije 1950-1960 bodo zivele ohoho dolgo. Pa ne zaradi cepiv. Tudi tisti, ki se ne bodo cepili bodo ziveli dolgo, ce se bodo zdravo prehranjevali in imeli dobro zdravstveno oskrbo.
Glede bolezni pa imajo relativno dobro razvit imunski sistem in odpornost. Definitivno boljse od danasnjih milenijskih snezink.


Izpiši se.

m0LN4r ::

Ja, ampak kljub temu se na starostnem drevesu lepo vidi, da je po vojna boomer generacija v win win situaciji s tisto vojno generacijo in to predvsem zaradi enormnega dviga zivljenjskega standarda, dosegljivih dobrin in osnovne oskrbe dostopne tudi v nizji in bolj odrocen sloj prebivalstva.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Aston_11 ::

;-) je izjavil:

Noben uspeh, mRna cepiva smo ze poznali ampak nismo smeli izvajati taksnih neumnosti
Kateri del se ti zdi točno neumnost?

m0LN4r ::

belimato je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kaj pa zagovarjam?

m0LN4r je izjavil:

Po vojne generacije 1950-1960 bodo zivele ohoho dolgo. Pa ne zaradi cepiv. Tudi tisti, ki se ne bodo cepili bodo ziveli dolgo, ce se bodo zdravo prehranjevali in imeli dobro zdravstveno oskrbo.
Glede bolezni pa imajo relativno dobro razvit imunski sistem in odpornost. Definitivno boljse od danasnjih milenijskih snezink.


Izpiši se.
Saj bos mogoce razumel, ce beres in ne samo preberes.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

feryz ::

Aston_11 je izjavil:

;-) je izjavil:

Noben uspeh, mRna cepiva smo ze poznali ampak nismo smeli izvajati taksnih neumnosti
Kateri del se ti zdi točno neumnost?
Cepljenje z ne dovolj testiranimi mRNA cepivi?
Do lani to ni bilo možno.

Aston_11 ::

Glede na koktajl, ki ga vsebujejo, niti ni kaj testirati. Več komplikacijs spravi človek na dnevni bazi samo s cigaretami in alkoholom. Da ne govorimo o drugih mrna dodatkih. Zato sprašujem, kako daleč seže ta prepričanost v nepreizkušenost, doslednost, poznavanje stvari in tega ne bomo, _ostalo svinjarijo pa še najprej bomo, pa zanjo vemo, da je svinjarija_.

snezak21 ::

Aston_11 daj si vsaj zelo zelo na hitro preberi kako uspesna pri testih so bila do sedaj mrna cepiva, ter konec koncev kaksne so bile stranske posledice, ce je bilo cepiva dovolj da je ucinkovalo. Se pa strinjam da je danes kot kaze vse cool in tisto kar jim v 20+ letih ni uspelo spraviti skozi en sam uspesno opravljen test, gre danes skozi brez tezav, ker je pac kriza, pa se ne bomo ukvarjali s testiranjem. Za povrhu imajo pri taksnem pristopu se polno podporo umsko zaostalih ljudi, ki so jih dovolj prestrasili, da so pripravljeni piti tudi varikino.

feryz ::

Če preprečuješ prehlad ali celo zgolj pozitiven test na virus s cepivom, potem ni težko ugotoviti, da je cepivo uspešno.
Cepljen folk faše zgolj prehlad ali pozitiven test po cepljenju.

HappyPills ::

Napredek znanosti. Vedno imaš skeptike, sej ko je prišla elektrika so bili antištromarji tut glasni kako bodo vsi pomrl pa evo.
Stvari gredo naprej.

sbawe64 ::

;-) je izjavil:

Noben uspeh, mRna cepiva smo ze poznali ampak nismo smeli izvajati taksnih neumnosti na cloveskih bitjih, korona je vse to spremenila in sedaj lahko brizgamo vse povpreko.

mRna cepiva na živalih niso bila uspešna.
Problem mRNA, vsaj za c19 je v tem, da gre spike protein masovno v reproduktivne organe, vsaj tako kaže leakana japonska študija iz junija za Pfizer cepivo.
Tega fenomena recimo pri AZ niso zaznali.

Izi je izjavil:

Kakorkoli obračamo, brez cepiv praktično nihče nebi dočakal 50 let. Antibiotiki in cepiva so zaslužna za to da nas je danes 7 milijard. Če ne drugo bi nas pokopal že Tetanus proti katerem te cepijo avtomatsko pri zdravniku ob vsaki večji odprti rani.
Pa ne mislite, da bodo cepiva za navadno gripo, ošpice, klope in podobno, zastonj. Ne samo da vas ne bo nihče silil, celo plačevati boste morali za cepivo in to ne malo. Cepivo za Corono je zastonj izjemoma, ker gre za svetovno pandemijo.

Seveda, Billy, Zuckerberg, Bezos in ostala milijonarska elita je preko noči dobila vest in se spravila reševati plebejcev.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

snezak21 ::

@sbawe64 upam da se zavedas kako kredibilen postanes tisto sekundo ko pri teh stvareh omenis Gatesa, Zuckerberga, Bezosa in ostale, ki nimajo niti najmanjse veze s tem.

sbawe64 ::

Matthai
Da Az lahko povzroči strdke, je prvi ironično v Slo prostoru objavil ekonomist v aprilu letos 11.4
https://damijan.org/2021/04/11/nove-hip...


https://www.jazmp.si/humana-zdravila/fa...

2 dneva kasneje na jazmp
Cepivo Vaxzevria/COVID-19 Vaccine AstraZeneca?: povezava med cepivom in pojavom tromboze v kombinaciji s trombocitopenijo
13. april 2021
pf4 protitelesa

Tudi Janssen ni imun na ta problem.
COVID-19 Vaccine Janssen?: povezava med cepivom in pojavom tromboze v kombinaciji s trombocitopenijo
26. april 2021
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

LeQuack ::

Tudi Pfizer/Moderna nista imnuna na ta problem, samo boljši marketing imata.
Quack !

sbawe64 ::

Snežak
Billy je udeležen v fundaciji Gavi, ter od lani velik delnicar big pfarma https://www.fool.com/investing/2020/09/... , za katere je javno v TV intervjuju povedal, da omogočajo zelo visoke donose.Kot tudi velik financer Who.
Tudi ostali so z odliko opravili svoj delež nalog, Twitter, Google/yt zelo temeljito cenzurirajo vse, kar se ne sklada z uradno narativo oz jim onemogočijo gostovanje.

Slika hobotnice, do koder sežejo lovke našega plemenitega Billyja.
https://twitter.com/TruthyThereal/statu...
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

belimato ::

sbawe64 je izjavil:


Problem mRNA, vsaj za c19 je v tem, da gre spike protein masovno v reproduktivne organe, vsaj tako kaže leakana japonska študija iz junija za Pfizer cepivo.


;((

sbawe64 ::

za katere je javno v TV intervjuju povedal, da omogočajo zelo visoke donose.

Ne morem več urejati

https://www.cnbc.com/2019/01/17/bill-ga...
2020 is new 1984
Corona World order

HappyPills ::

sbawe64 je izjavil:

Snežak
Billy je udeležen v fundaciji Gavi, ter od lani velik delnicar big pfarma https://www.fool.com/investing/2020/09/... , za katere je javno v TV intervjuju povedal, da omogočajo zelo visoke donose.Kot tudi velik financer Who.
Tudi ostali so z odliko opravili svoj delež nalog, Twitter, Google/yt zelo temeljito cenzurirajo vse, kar se ne sklada z uradno narativo oz jim onemogočijo gostovanje.

Slika hobotnice, do koder sežejo lovke našega plemenitega Billyja.
https://twitter.com/TruthyThereal/statu...


sbawe64 ::

belimato je izjavil:

sbawe64 je izjavil:


Problem mRNA, vsaj za c19 je v tem, da gre spike protein masovno v reproduktivne organe, vsaj tako kaže leakana japonska študija iz junija za Pfizer cepivo.


;((

https://www.docdroid.net/xq0Z8B0/pfizer...
2020 is new 1984
Corona World order

antonija ::

Sej si prebral da gre za podgane in misi, ja? Pa da "masovno" kot kaze pomeni manj kot 0.1%?
"Masovno" se "nabira" na mestu vboda in v ledvicah, kar je edino smiselno. Povsod drugje so zelo nizki %, lahko bi rekli tudi sledovi.
Bolj bi te lahko skrbeli da so stevilke za centralno zivcevje visje od 0, ampak sklepam da se nisi prebil dovolj dalec v soli da bi zadevo zmogel razumeti.

Pa to ni nobena "leakana studija", to je del registracijske dokumentacije ki jo je Pfizer predlozil JP oblastem za registracijo cepiva.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antonija ()

Invictus ::

Saj za corono in gripo je kar isto cepivo

Sam tržili ga bodo 2x, kar se pa ne bo dalo preveriti, saj je še netestirano in neregistrirano...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pirat ::

oj,
saj vsi ki vas skrbi da davkoplačevalci preveč in pod prisilo dajemo Big Pharma - saj ste kupili delnice teh Big Pharma, ne? Vsi po vrsti so na borzah.....
Ce niste, zakaj ne?

49106 ::

Zakaj bi jih kupili? Upam, da si antiwaxer, ker tvoj komentar je definitivno spisan po flatearth logiki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

darck ::

Same LAŽI in LAŽI in v principu gre njim samo zato,da imajo kontorlo nad ljudmi in ko to dosežejo so ZMAGOVALCI saj oni bodo odločali o vsem,tudi kdaj bo človek umrl. To je njihov namen in nič drugega. Čez 20 let bodo po večini ljudje umirali kmalu,ko bodo dosegli penzijo oni bodo vse to nadzirali in samo rekli bodo dosti je tega treba odstaviti. Človek bo čez leta izgubil totalno svobodo in bo samo še podrejen službi in državnim uslužbencem politikom.....

multivac ::

"Velik uspeh"?

Kakšen velik uspeh? Ta cepiva imajo več stranskih učinkov kot vsa ostala cepiva skupaj zadnjih nekaj desetletji. Nimamo niti pojma kaj bo prihodnost prinesla.

Zano je, da ta cepiva prodrejo v vse celice v telesu in povzročajo komplikacije.

Uspeh?

Države s podkupljenimi regulatornimi agencijami so spravile te produkte vn na trg, drugače ne bi.

In ne govorimo o cepivu, ampak genski terapiji.
Kaj to pomeni za zdravje človeka, bomo še videli.

To nenazadnje odpira zelo nevarno področje tehnologije.

zztop je izjavil:

Kaj so kaksne kritike mRNA cepiv? Nekaj so govorili, da lahko vplivajo na neucinkovitost pri proizvodnji protiteles pri drugih bolezni, cepivih?


Kritik je mnogo. Sam izumitelj ima določene pomisleke.

Gre se za gensko terapijo. Ne cepiva.

https://www.rtvslo.si/zdravje/novi-koro...

Uspeh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: multivac ()

digitalcek ::

Izi je izjavil:

Kakorkoli obračamo, brez cepiv praktično nihče nebi dočakal 50 let. Antibiotiki in cepiva so zaslužna za to da nas je danes 7 milijard. Če ne drugo bi nas pokopal že Tetanus proti katerem te cepijo avtomatsko pri zdravniku ob vsaki večji odprti rani.


Najostreje UGOVARJAM! Brez cepiv se dočaka lahko tudi 100, ali 120 let!

Zadnjikrat sem se cepil v prejšnjem stoletju, celo tisočletju in to v JNA leta 1968. V JNA se cepljenje pač ni dalo "eskivirati".

Od tedaj najprej pa NIKOLI VEČ (kar ne morem dokazati, vi pa ne meni, da sem s cepil. Sem se pač "znašel".
Bo potreben screen print iz vojaške knjižice?

Imam več kot 70 let. Ne hebem korone in ona ne mene, ker se PRECEJ pazim. V trgovino grem recimo tako, da že vrata odrinem s svežo plastično/gumijasto rokavico na roki.

Bankomat: nova rokavica, prijemanje denarnice, nato kartice, vtikanje kartice v režo bankomata in tako naprej. Mene korona jebala ne bo!

Zgodovina sprememb…

antonija ::

Jup, velik uspeh. Statistika v drzavah, kjer je precpelejnost visoka, je naravnost odlicna, % nezelenih ucinkov pa micen, pri resnih zapletih prakticno zanemarljiv. Se moram popraviti: ogromen uspeh.

Razen nekaj glasnih cvetk ki se derejo "zARoTa" za vsak k..., to je pa tudi vse. Aja, pa tri stare mame, ki so zivele malo dlje kot njihove sosede. Baje.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Conini ::

digitalcek je izjavil:


Najostreje UGOVARJAM! Brez cepiv se dočaka lahko tudi 100, ali 120 let!
Zadnjikrat sem se cepil v prejšnjem stoletju, celo tisočletju in to v JNA leta 1968. V JNA se cepljenje pač ni dalo "eskivirati".
Od tedaj najprej pa NIKOLI VEČ (kar ne morem dokazati, vi pa ne meni, da sem s cepil. Sem se pač "znašel".
Bo potreben screen print iz vojaške knjižice?
Imam več kot 70 let. Ne hebem korone in ona ne mene, ker se PRECEJ pazim. V trgovino grem recimo tako, da že vrata odrinem s svežo plastično/gumijasto rokavico na roki.

Bankomat: nova rokavica, prijemanje denarnice, nato kartice, vtikanje kartice v režo bankomata in tako naprej. Mene korona jebala ne bo!


Daj nehaj lagat. Če nič drugega, si fasal cepivo proti črnim kozam leta 1972.

multivac je izjavil:


Kakšen velik uspeh? Ta cepiva imajo več stranskih učinkov kot vsa ostala cepiva skupaj zadnjih nekaj desetletji.


Teh podatkov nimaš. Pač kr nekaj bluziš.


Zano je, da ta cepiva prodrejo v vse celice v telesu in povzročajo komplikacije.


A to je zdaj nova nebuloza antivaxerjev? Stranskih učinkov je bistveno manj, da ne govorimo o stranskih učinkih samega covida.

Države s podkupljenimi regulatornimi agencijami so spravile te produkte vn na trg, drugače ne bi.


In zdaj zopet teorija zarote brez katerih ne gre. Vsi na tem svetu podkupljeni, pajade. ;((

In ne govorimo o cepivu, ampak genski terapiji.

In zopet smo pri genski terapiji... matr kaj si ti eno zabito tele. ;((

Gre se za gensko terapijo. Ne cepiva.

https://www.rtvslo.si/zdravje/novi-koro...


In na koncu nalima smrt zaradi Jannsena, ki ni mRNA cepivo.. jao jao.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Conini ()

multivac ::

Conini je izjavil:



Teh podatkov nimaš. Pač kr nekaj bluziš.


Zano je, da ta cepiva prodrejo v vse celice v telesu in povzročajo komplikacije.


A to je zdaj nova nebuloza antivaxerjev? Stranskih učinkov je bistveno manj, da ne govorimo o stranskih učinkih samega covida.

Države s podkupljenimi regulatornimi agencijami so spravile te produkte vn na trg, drugače ne bi.


In zdaj zopet teorija zarote brez katerih ne gre. Vsi na tem svetu podkupljeni, pajade. ;((

In ne govorimo o cepivu, ampak genski terapiji.

In zopet smo pri genski terapiji... matr kaj si ti eno zabito tele. ;((

Gre se za gensko terapijo. Ne cepiva.

https://www.rtvslo.si/zdravje/novi-koro...


In na koncu nalima smrt zaradi Jannsena, ki ni mRNA cepivo.. jao jao.


Za vse kar sem napisal imam podatke. Od VAERS do medicinskih študij.

Adenovektorsko cepivo je praktično isto kot mRNA. Oboje je namenjeno za gensko terapijo. Oboje ima ekvivalentne mehanizme distribucije, je pa mRNA iz tega vidika nekoliko slabši, saj je precej nediskriminatoren.

klinker ::

darck ::

Mama je zbolela za korono in imela kar nekaj težav tako,da se letos dala precepiti in glej to,še enkrat je dobila korono in imela iste težave. Naj na to kdo kaj pametnega pove pa naj ti vsemogočni znanstveniki kdor koli že so garantirajo,da cepivo kaj pomaga in odgovarjajo,če bo kdo zaradi teh cepiv imel kake probleme??? Kako in zakaj so nekateri res tako primitivni in kar vse verjamejo,kar govorijo,objavljajo itd...... Sigurno 90% ljudi bi vzelo 3.000 ali 5.000 EUR da mu jih kdo, kar tako ponudi jaz sigurno ne saj ne vem zakaj mi jih ponuja in podkupljivosti ne maram. Kar si zaslužim to je moje kar mi kdo ponuja ne vzamem sploh pa podkupljivost,kar je danes vsepovsod prisotna.

Conini ::


Za vse kar sem napisal imam podatke. Od VAERS do medicinskih študij.

Nalimaj prosim 20 študij.

Adenovektorsko cepivo je praktično isto kot mRNA.

Ni isto.

Oboje je namenjeno za gensko terapijo.

Cepivo proti covidu zagotovo ni namenjeno za gensko terapijo.

Oboje ima ekvivalentne mehanizme distribucije, je pa mRNA iz tega vidika nekoliko slabši, saj je precej nediskriminatoren.


Blebetaš o stvareh o katerih nimaš pojma.

darck je izjavil:

Mama je zbolela za korono in imela kar nekaj težav tako,da se letos dala precepiti in glej to,še enkrat je dobila korono in imela iste težave. Naj na to kdo kaj pametnega pove pa naj ti vsemogočni znanstveniki kdor koli že so garantirajo,da cepivo kaj pomaga in odgovarjajo,če bo kdo zaradi teh cepiv imel kake probleme??? Kako in zakaj so nekateri res tako primitivni in kar vse verjamejo,kar govorijo,objavljajo


Ljudje z disfunkcionalnim imunskim sistemom in ljudje, ki jemljejo določena zdravila generirajo bistveno manj proticelic in so in bodo na viruse vedno občutljivi. Zaradi tega pa se govori o 60/70/90% učinkovitosti.

Težko razumet??

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Conini ()

multivac ::

darck je izjavil:

Mama je zbolela za korono in imela kar nekaj težav tako,da se letos dala precepiti in glej to,še enkrat je dobila korono in imela iste težave. Naj na to kdo kaj pametnega pove pa naj ti vsemogočni znanstveniki kdor koli že so garantirajo,da cepivo kaj pomaga in odgovarjajo,če bo kdo zaradi teh cepiv imel kake probleme??? Kako in zakaj so nekateri res tako primitivni in kar vse verjamejo,kar govorijo,objavljajo itd...... Sigurno 90% ljudi bi vzelo 3.000 ali 5.000 EUR da mu jih kdo, kar tako ponudi jaz sigurno ne saj ne vem zakaj mi jih ponuja in podkupljivosti ne maram. Kar si zaslužim to je moje kar mi kdo ponuja ne vzamem sploh pa podkupljivost,kar je danes vsepovsod prisotna.


Danes so koruptivneži ugrabili znanost. Tako kot nekoč religijo.
Če se ne strinjaš z njimi, si proti znanosti. Podobno kot proti bogu.

Imam neposredni video pomembnega skorumpiranega uradnika, ki ravno to izjavi.

In ne, ta cepiva so bolj kot ne poskus kot pa zaresen produkt. To, da se bo potencialno opustilo dobra stara cepiva pa je katastrofalno.

Conini je izjavil:


Ljudje z disfunkcionalnim imunskim sistemom in ljudje, ki jemljejo določena zdravila generirajo bistveno manj proticelic in so in bodo na viruse vedno občutljivi. Zaradi tega pa se govori o 60/70/90% učinkovitosti.

Težko razumet??



Ne se ne govori. O taki učinkovitosti se govori, ker nimajo vsi isto distribucijo in "uptake" teh cepiv.
Odziv imunskega sistema je takoj za njim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: multivac ()

Conini ::

multivac je izjavil:

Danes so koruptivneži ugrabili znanost.

Kdo in kaj si ti, da ima tvoja beseda sploh kakšno težo?

Če se ne strinjaš z njimi, si proti znanosti.

Čist verjamem, da imate flatearterhji hude probleme.

Imam neposredni video pomembnega skorumpiranega uradnika, ki ravno to izjavi.

Vežde imaš marsikaj. Sam mi teh fake neumnosti ne morem videt.


In ne, ta cepiva so bolj kot ne poskus kot pa zaresen produkt. To, da se bo potencialno opustilo dobra stara cepiva pa je katastrofalno.


Kdo in kaj si ti, da lahko kaj takega praviš? mRNA cepiva so izjemno učinkovita.


Ne se ne govori. O taki učinkovitosti se govori, ker nimajo vsi isto distribucijo in "uptake" teh cepiv.


Čista bedarija.

darck ::

Ma vsi vi kateri ste taki znanstveniki in verjamete tem kozlarijam z cepljenjem in virusi si nekam vs eskupaj vtaknite. Vse to je totalno sranje od sranja in nič drugega kot,da se delajo preizkusi na ljudeh ali nadzor nad ljudem.

Conini ::

darck je izjavil:

Ma vsi vi kateri ste taki znanstveniki in verjamete tem kozlarijam z cepljenjem in virusi si nekam vs eskupaj vtaknite. Vse to je totalno sranje od sranja in nič drugega kot,da se delajo preizkusi na ljudeh ali nadzor nad ljudem.


Ko boš končal osnovno šolo, pridi nazaj.

darck ::

Boli mene urac za cepiva proti gripi ker se nikdar nisem dal cepiti in se tudi nikoli ne mislim,če nisi zmožen preživeti eno posrano gripo potem pa bolje da se stegneš. Sem imel bog si ga vedi že marsi kaj pa sploh nikoli nisem šel k zdravniku vse normalno dal skozi od doma

RookY ::

darck je izjavil:

Boli mene urac za cepiva proti gripi ker se nikdar nisem dal cepiti in se tudi nikoli ne mislim,če nisi zmožen preživeti eno posrano gripo potem pa bolje da se stegneš. Sem imel bog si ga vedi že marsi kaj pa sploh nikoli nisem šel k zdravniku vse normalno dal skozi od doma

Posledice so pa vseeno vidne....
Juhu juhu spet bom bruhu

Conini ::

darck je izjavil:

Boli mene urac za cepiva proti gripi ker se nikdar nisem dal cepiti in se tudi nikoli ne mislim,če nisi zmožen preživeti eno posrano gripo potem pa bolje da se stegneš. Sem imel bog si ga vedi že marsi kaj pa sploh nikoli nisem šel k zdravniku vse normalno dal skozi od doma


Očitno imaš neke druge probleme. Lani smo imeli 3600 presežnih smrti v primerjavi z 2019. In to samo zaradi neke gripce.

c3p0 ::

še 86400, pa smo on-track!

zmaugy ::

snezak21 je izjavil:

Aston_11 daj si vsaj zelo zelo na hitro preberi kako uspesna pri testih so bila do sedaj mrna cepiva, ter konec koncev kaksne so bile stranske posledice, ce je bilo cepiva dovolj da je ucinkovalo. Se pa strinjam da je danes kot kaze vse cool in tisto kar jim v 20+ letih ni uspelo spraviti skozi en sam uspesno opravljen test, gre danes skozi brez tezav, ker je pac kriza, pa se ne bomo ukvarjali s testiranjem. Za povrhu imajo pri taksnem pristopu se polno podporo umsko zaostalih ljudi, ki so jih dovolj prestrasili, da so pripravljeni piti tudi varikino.


Jap, Trump je res zabit, se strinjam.

Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

darck ::

Conini je izjavil:

darck je izjavil:

Boli mene urac za cepiva proti gripi ker se nikdar nisem dal cepiti in se tudi nikoli ne mislim,če nisi zmožen preživeti eno posrano gripo potem pa bolje da se stegneš. Sem imel bog si ga vedi že marsi kaj pa sploh nikoli nisem šel k zdravniku vse normalno dal skozi od doma


Očitno imaš neke druge probleme. Lani smo imeli 3600 presežnih smrti v primerjavi z 2019. In to samo zaradi neke gripce.


Ja to ni še 18% s tem,da je nekaj smrti nastalo sploh zaradi teh UKREPOV sploh sramotno je da so nekateri ljudje tudi mlajše osebe umrle zaradi teh zdravstvenih ukrepov saj jih niso njim nudili prave zdravstvene pomoči.

49106 ::

Precej jih je umrlo zaradi nepriemrnih ukrepov, poleg tega se demografija slabša vsako leto, tako da so presežne smrti nekaj pričakovanega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Cifix63 ::

feryz je izjavil:

Tak je cilj, da.
Meni niso zdravila prodali že 35 let (pustimo tistih par aspirinov, ki si jih sam zaželim in kupim).
Če jim uspe prisilno cepljenje, bom fasal nebroj tega sranja vsako leto, za vse mogoče nadloge. Za zdravje gre.
Samo še uzakoniti morajo.


Morda pozna kdo odg na vprašanje zakaj je pred kratkim EU nabavila kar 1.8 milijarde doz cepiva za naslednji dve leti (2022/23).
Cepivu pravim jaz škropivo...posledice se bodo zagvišno pokazale. Takrat ne bo toliko navdušenja, kot ga je sedaj v stilu "cepimo se vsi, to pomeni svobodo, napredek, normalno življenje",... To bo še veselja vam povem, sam počakat je treba pa ne tako zelo dolgo.

zmist ::

mrTwelveTrees je izjavil:

Čez nekaj let bomo šli v trgovino, pa nas bo prodajalka vprašala: Katero cepivo vam damo ? Bi to, bi ono, kaj pa če bi tega probali ? :P


Odlicno, vsakdo, ki ni ludisticni kreten in ne zavraca tehnologijo iz razlogov nerazgledanosti bo nad tem navdusen. Naj uganem, samo navdusenje te preveja?

Pa ne da vas je smrkavce povozil cas? In to ze v rani mladosti? Hudo neprijetno...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: 49106 ()

multivac ::

Conini je izjavil:

darck je izjavil:

Boli mene urac za cepiva proti gripi ker se nikdar nisem dal cepiti in se tudi nikoli ne mislim,če nisi zmožen preživeti eno posrano gripo potem pa bolje da se stegneš. Sem imel bog si ga vedi že marsi kaj pa sploh nikoli nisem šel k zdravniku vse normalno dal skozi od doma


Očitno imaš neke druge probleme. Lani smo imeli 3600 presežnih smrti v primerjavi z 2019. In to samo zaradi neke gripce.


Za presežek so krive vladno-medicinske prakse, ki so povzročile prekomerno okuževanje najranljivejših.

Skoraj prepričan sem, da bi dosegli podobne številke z obično gripo.
Omogočat bolanim zaposlenim delati z najranljivejšimi je nedopustno. In ravno to je naša vlada dovoljevala/omogočala.

Te smrti gredo zgolj njej in samo njej. Virus nima take potence.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Dimnik ()

zmist ::

Cifix63 je izjavil:

feryz je izjavil:

Tak je cilj, da.
Meni niso zdravila prodali že 35 let (pustimo tistih par aspirinov, ki si jih sam zaželim in kupim).
Če jim uspe prisilno cepljenje, bom fasal nebroj tega sranja vsako leto, za vse mogoče nadloge. Za zdravje gre.
Samo še uzakoniti morajo.


Morda pozna kdo odg na vprašanje zakaj je pred kratkim EU nabavila kar 1.8 milijarde doz cepiva za naslednji dve leti (2022/23).
Cepivu pravim jaz škropivo...posledice se bodo zagvišno pokazale. Takrat ne bo toliko navdušenja, kot ga je sedaj v stilu "cepimo se vsi, to pomeni svobodo, napredek, normalno življenje",... To bo še veselja vam povem, sam počakat je treba pa ne tako zelo dolgo.


Takih idiotizmov ne mores izjaviti, ce ves karkoli o mrna cepivih. Seveda pa je odlika pavov na socialnih omrezjih, da so preneumni, da bi nastudirali za kaj se gre, in potem verjamejo kakrsnemukoli bullshitu, ki pride mimo. Enako kot v Evropi v t.i. "mracnem srednjem veku", ko so vsi prisegali na dolge nosove natlacene z disavami kot preprecevanje infekcije s kugo. Morda bi pa lahko v nosu uredil gnezdo za kaksno redko vrsto ptice?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: 49106 ()

multivac ::

zmist je izjavil:

Cifix63 je izjavil:

feryz je izjavil:

Tak je cilj, da.
Meni niso zdravila prodali že 35 let (pustimo tistih par aspirinov, ki si jih sam zaželim in kupim).
Če jim uspe prisilno cepljenje, bom fasal nebroj tega sranja vsako leto, za vse mogoče nadloge. Za zdravje gre.
Samo še uzakoniti morajo.


Morda pozna kdo odg na vprašanje zakaj je pred kratkim EU nabavila kar 1.8 milijarde doz cepiva za naslednji dve leti (2022/23).
Cepivu pravim jaz škropivo...posledice se bodo zagvišno pokazale. Takrat ne bo toliko navdušenja, kot ga je sedaj v stilu "cepimo se vsi, to pomeni svobodo, napredek, normalno življenje",... To bo še veselja vam povem, sam počakat je treba pa ne tako zelo dolgo.


Takih idiotizmov ne mores izjaviti, ce ves karkoli o mrna cepivih. Seveda pa je odlika pavov na socialnih omrezjih, da so preneumni, da bi nastudirali za kaj se gre, in potem verjamejo kakrsnemukoli bullshitu, ki pride mimo. Enako kot v Evropi v t.i. "mracnem srednjem veku".


Vem dovolj, vsaj več od tebe.

mRNA cepiva še ne sodijo v splošno populacijo. Nekatere ključne faktorje še ne obvladamo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: paket ()

zmist ::

multivac je izjavil:


Vem dovolj, vsaj več od tebe.

mRNA cepiva še ne sodijo v splošno populacijo. Nekatere ključne faktorje še ne obvladamo.


Blage veze nimas. Si pac samo se en brezvezen normi, ki isce slavo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: 49106 ()

klinker ::

multivac je izjavil:

zmist je izjavil:

Cifix63 je izjavil:

feryz je izjavil:

Tak je cilj, da.
Meni niso zdravila prodali že 35 let (pustimo tistih par aspirinov, ki si jih sam zaželim in kupim).
Če jim uspe prisilno cepljenje, bom fasal nebroj tega sranja vsako leto, za vse mogoče nadloge. Za zdravje gre.
Samo še uzakoniti morajo.


Morda pozna kdo odg na vprašanje zakaj je pred kratkim EU nabavila kar 1.8 milijarde doz cepiva za naslednji dve leti (2022/23).
Cepivu pravim jaz škropivo...posledice se bodo zagvišno pokazale. Takrat ne bo toliko navdušenja, kot ga je sedaj v stilu "cepimo se vsi, to pomeni svobodo, napredek, normalno življenje",... To bo še veselja vam povem, sam počakat je treba pa ne tako zelo dolgo.


Takih idiotizmov ne mores izjaviti, ce ves karkoli o mrna cepivih. Seveda pa je odlika pavov na socialnih omrezjih, da so preneumni, da bi nastudirali za kaj se gre, in potem verjamejo kakrsnemukoli bullshitu, ki pride mimo. Enako kot v Evropi v t.i. "mracnem srednjem veku".


Vem dovolj, vsaj več od tebe.

mRNA cepiva še ne sodijo v splošno populacijo. Nekatere ključne faktorje še ne obvladamo.


Je brezveze se trudit z opranoglavci od te propagande, ki jo vsiljujejo vse povsod.
Eni pac niso sposobni razmisljanja s svojo glavo in pomislit da v tej zgodbi pa marsikaj ne stima, je lazje da to pocne elita za njih. To so pridne ubogljive ovcice, ki so se spiknile zato da lahko gredo na morcita 8-)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: paket ()

multivac ::

zmist je izjavil:

multivac je izjavil:


Vem dovolj, vsaj več od tebe.

mRNA cepiva še ne sodijo v splošno populacijo. Nekatere ključne faktorje še ne obvladamo.


Blage veze nimas. Si pac samo se en brezvezen normi, ki isce slavo.


Nič v tvoji zgodovin ne priča, da te je smiselno resno jemati.
Več ali manj gre za trol-zmerjanje z nekaj napol-faktov.

Taki ljudje kvečjemu delate negativno reklamo za cepivo. Fašistoidov pa kot sem že omenil...ne maramo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: paket ()
««
2 / 20
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Covid-19: Pfizer v ZDA zaprosil za izredno registracijo cepiva, EU naročila 300 milij (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
17031774 (8413) globoko grlo
»

Prihajajo mRNA-cepiva proti gripi (strani: 1 2 3 417 18 19 20 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
968102703 (40891) OutOfTheBox
»

V EU odobrili peto cepivo proti covidu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6513867 (11568) enota13

Več podobnih tem