» »

Hekerji Coinchecku ukradli za pol milijarde kriptovalute

Hekerji Coinchecku ukradli za pol milijarde kriptovalute

Slo-Tech - Japonska borza za prodajo in nakup kriptovalut Coincheck je danes ustavila vso trgovanje in izplačila, ker je bila tarča hekerskega napada. Sprva ni bilo jasno, kaj je botrovalo jutranji zaustavitvi trgovanja, sredi dneva pa so v Coinchecku potrdili, da so jim nepridipravi odnesli več kot 500 milijonov enot valute NEM. Po aktualnih tečajih, ki so sicer za NEM zelo spremenljivi, je škode za 400-450 milijonov evrov, s čimer gre za največjo krajo kriptovalut v zgodovini. Doslej je to titulo držal vdor v Mt.Gox, ki so mu leta 2014 odnesli slabih 300 milijonov evrov. Toda ker so od leta 2014 tečaji kriptovalut in njihovo število zelo zrasli, je relativni vpliv današnje kraje manjši.

Napad in zlonamerne transakcije so se zgodile okrog 3.00 ure zjutraj po lokalnem času. Ukradli so samo NEM, ki je bil shranjen v vroči denarnici (povezani v internet), medtem ko bitcoin, ripple in ostale kriptovalute pri Coinchecku ostajajo varne. NEM je bila edina kriptovaluta, ki je niso imeli v denarnici s podporo za multisig, kar je danes rutinski varnostni mehanizem. Kljub temu borza zagotavlja, da so imeli za varnost dobro poskrbljeno. Vdor so že najavili policiji in finančnemu regulatorju, ki sta začela preiskavi. Coincheck bo trgovanje in dvige gotovine sprostil, ko bodo imeli več informacij o današnjem incidentu, so še dejali. Dodali so še, da si bodo prizadevali za vrnitev ukradenega, v najslabšem primeru pa okradeni komitenti denarja ne bodo dobili. Za zdaj ni načrtov, da bi šel Coincheck v stečaj, so zagotovili.

36 komentarjev

LeQuack ::

To je že skoraj komično. Po moje čisto v nobenem primeru še ni šlo za hekerja, ni to tko k v filmih kjer lahko vsak sheka v katerikoli računalnik.
Quack !

thetech ::

Meni pa vsak dan hitijo razlagati kako je vse varno, transparentno in na sploh super.. :):)

Nikonja ::

sploh ne smrdi na piramdnu shemicu..... neeee, vi dejte kupovat mi pa bomo sam mal kradli.... čist mal....

WhiteAngel ::

CoinCheck? Prvič slišim. NEM? Prvič slišim. To sploh obstaja vse skupaj ali je fake news?

DeeJay ::

WhiteAngel je izjavil:

CoinCheck? Prvič slišim. NEM? Prvič slišim. To sploh obstaja vse skupaj ali je fake news?

Kdo ti je kriv, da živiš v jami?

Saul Goodman ::

spet en kekec, ki pravi "meni so pa razlagali, da je varno".

lej, men so tud razlagal, da je euro varen. pol so pa oropal SKB in odnesel eure.

TOREJ EURO NI VAREN!?!

to je tvoja logika.

problem je, ker menjalnico fura par programerjev skupaj, upravljajo pa 1 miljardo v kripto. ne vem kdo pri zdravi pameti ne bi ocenil, da je postal fat juicy target.

Zgodovina sprememb…

Markoff ::

Co(i)n artists.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

4knative ::

Kdo je naslednji? To je tu vprašanje.
"When we are dead, it's not what we HODL or SODL that matters.
It's what we BUIDL."

thetech ::

Saul Goodman je izjavil:

spet en kekec, ki pravi "meni so pa razlagali, da je varno".

lej, men so tud razlagal, da je euro varen. pol so pa oropal SKB in odnesel eure.

TOREJ EURO NI VAREN!?!


Ja isto je ja.. Sprana glava ni kaj. Mimogrede.. banka ti denar, ki ti je bil odtujen ali v banki ali na bankomatu vrne. Vidiš v tem je razlika, ampak ker si pač tok spran ne boš spregledal.. Ti kar pridno vlagaj!

Sveda o tem, da EUR nima tako močnih korekcij kot BTC ne bova sploh razpravljala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: thetech ()

MrStein ::

Saj kripto borze tudi.

(zdaj nekdo hitro naj da primer, ko "prave" banke niso vrnile...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

thetech ::

No pa saj sploh ni problema... :) Vi kar pridno vlagajte.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: thetech ()

Saul Goodman ::

thetech je izjavil:

Saul Goodman je izjavil:

spet en kekec, ki pravi "meni so pa razlagali, da je varno".

lej, men so tud razlagal, da je euro varen. pol so pa oropal SKB in odnesel eure.

TOREJ EURO NI VAREN!?!


Ja isto je ja.. Sprana glava ni kaj. Mimogrede.. banka ti denar, ki ti je bil odtujen ali v banki ali na bankomatu vrne. Vidiš v tem je razlika, ampak ker si pač tok spran ne boš spregledal.. Ti kar pridno vlagaj!

Sveda o tem, da EUR nima tako močnih korekcij kot BTC ne bova sploh razpravljala.


ti moraš bit res posebna cvetka. ko te srečam na ulici, udarim po tej trdi betici in vzamem pedesetaka iz tvoje denarnice, katera banka ti ga bo vrnila?

To, da ti pošiljaš svoj denar na eno japonsko borzo v _njihovo_ denarnico in potem upaš, da jih ne bodo okradli, je tvoja krivda. ne rabiš vlagat na tak način, da denar tiščiš v denarnico _drugim_. vidš, s tabo se moram pogovarjat o fundamentih, ker očitno nimaš pojma.

btw, bitstamp je nekoč popušil 4 MIO eurov prek heka. slovenski exchange, ne banka. pa so kar vrnil dnar. zomg. a si že slišal kaj se je zgodil delničarjem nkbm? a veš kaj se zgodi s tvojim miljonom na banki, ko drek prleti v ventilator? stfu pls.

Zgodovina sprememb…

Seljak ::

Upam, da bodo lepo obdavčili te kripto valute, da se konča ta evforija in posledično pade cena grafičnih kartic.

rokp ::

Saul Goodman je izjavil:

lej, men so tud razlagal, da je euro varen. pol so pa oropal SKB in odnesel eure.


A se sploh ve, koliko so jih odnesli? Saj mogoce jih pa sploh niso prav veliko...

Rop banke SKB - 1.11.2005
Uvedba EUR v Sloveniji - 1.1.2007

svecka ::

nobena borza ni varna....na kraken nakažeš denar in ti ga protipravno zadržujejo več tednov. Isto bistamp itd....

Evolve ::

Super, upam da bo takih napadov čimveč :))

redmax ::

ce malo navezem na conspirancy theories....veliki bankirji, ki imajo v lasti vecino svetovnih bank in posledicno drzav so ugotovili da ne morejo kontrolirat crypto valut....torej ce zelis ljudi odvrnat in prisesat nazaj na svoj denarni sistem je edina pot destabilizacija kriptovalut, tako da se izgubi zaupanje vanje...konec koncev crypto deluje na zaupanju. Torej ja, se strinjam , vedno vec bo takih napadov ...ovce meketajo, karavana gre naprej
Admin me je zbrisal, kljub opozorilu naj se logiram...
registriran drugače že od 2009 pa do izbrisa

o3n3o ::

Markoff je izjavil:

Co(i)n artists.


Nice :)

MrStein ::

Seljak je izjavil:

Upam, da sosedu crkne krava.

Evolve je izjavil:

Super, upam da sosedu crkne čim več krav! :))
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Seljak ::

Tudi one v hladilniku :D

gričar ::

redmax je izjavil:

ce malo navezem na conspirancy theories....veliki bankirji, ki imajo v lasti vecino svetovnih bank in posledicno drzav so ugotovili da ne morejo kontrolirat crypto valut....torej ce zelis ljudi odvrnat in prisesat nazaj na svoj denarni sistem je edina pot destabilizacija kriptovalut, tako da se izgubi zaupanje vanje...konec koncev crypto deluje na zaupanju. Torej ja, se strinjam , vedno vec bo takih napadov ...ovce meketajo, karavana gre naprej


hmmm, to tudi jaz vedno pomislim. kaj če je za temi napadi kitajska ali zda, ki si želi imeti kontrolo nad tem trgom.

gruntfürmich ::

thetech je izjavil:

No pa saj sploh ni problema... :) Vi kar pridno vlagajte.

vlagamo že 7 let in vedno več denarja imamo. ti še kaj ni jasno?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

thetech ::

gruntfürmich je izjavil:

thetech je izjavil:

No pa saj sploh ni problema... :) Vi kar pridno vlagajte.

vlagamo že 7 let in vedno več denarja imamo. ti še kaj ni jasno?


Seveda imate, kako da ga nebi imeli :) Sej veš kako je.. na spletu smo vsi lepi, pametni in bogati. Poznam kar nekaj ljudi, ki se ukvarjajo s trgovanjem kriptovalut, tako da približno vem kakšni so zaslužki.... pa tudi izgube. Aja pardon teh na slo-techu ne poznate. Kakopak!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: thetech ()

Mare2 ::

Pri kryptovalutah prevzameš tveganja: poleg nihajnih tudi tveganje, ki jih povzročjo hekerji. :)

Kar orenk zalogaj.

T-h-o-r ::

thetech je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

thetech je izjavil:

No pa saj sploh ni problema... :) Vi kar pridno vlagajte.

vlagamo že 7 let in vedno več denarja imamo. ti še kaj ni jasno?


Seveda imate, kako da ga nebi imeli :) Sej veš kako je.. na spletu smo vsi lepi, pametni in bogati. Poznam kar nekaj ljudi, ki se ukvarjajo s trgovanjem kriptovalut, tako da približno vem kakšni so zaslužki.... pa tudi izgube. Aja pardon teh na slo-techu ne poznate. Kakopak!

na slotechu vsi samo dobivajo
tako kot na wall streetu
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Saul Goodman ::

bedarije v glavnem počnejo ljudje, ki so se s kriptovalutami spoznali v zadnjih 1-2 letih in, ki nimajo absolutno nobene podlage in predznanja, tech jih ne zanima, ne verjamejo v uporabo kriptovalut v resničnem svetu, v investiranje so se vključili le zaradi OMG LAMBO x100 HODL ICO coinov.

na drugi strani imaš ljudi, pri katerih so minila že leta odkar so kupili prvi bitcoin, tehnologijo poznajo, spremljajo napredek, verjamejo v dolgoročno zgodbo. kot je jype, npr.

taki nimajo težav z denarjem, niti se ne trudijo hitet razlagat, kako so obogateli. ker je bogatenje posameznika v tej zgodbi kripto valut postranskega pomena. pomemben je tech.

zato moonboyi paničarijo, medtem, ko jypi uživajo. ker imajo pošlihtano v glavi.

4knative ::

Kdaj boš ti dojel da je bisto da nekaj zleti na x10? To je poanta življenja! :D
"When we are dead, it's not what we HODL or SODL that matters.
It's what we BUIDL."

MonoPattern ::

Moonboyi bodo s svežim kapitalom poskrbeli za širšo implementacijo kriptovalut. Je pa to še en davek na neumnost.

gričar ::

mislim da bo bitcoin potreboval še kar nekaj let da znova doseže 20k usd (moje mnenje)

njyngs ::

rokp je izjavil:

Saul Goodman je izjavil:

lej, men so tud razlagal, da je euro varen. pol so pa oropal SKB in odnesel eure.


A se sploh ve, koliko so jih odnesli? Saj mogoce jih pa sploh niso prav veliko...

Rop banke SKB - 1.11.2005
Uvedba EUR v Sloveniji - 1.1.2007

zdravkob ::

Kako lahko ukradeš kripto valute? Saj bistvo blockchaina je v tem, da ga ne moreš shekat. al kako?!

gruntfürmich ::

zdravkob je izjavil:

Kako lahko ukradeš kripto valute? Saj bistvo blockchaina je v tem, da ga ne moreš shekat. al kako?!

vdreš v sistem in si jih nakažeš
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

zdravkob ::

V blockchain ne moreš vdret. to je bistvo blockchaina.

Bwaze6 ::

Kakšno vezo pa ima potem nezlomljivost blockchaina? Kor da bi imel fizičen denar, ki se ga sicer ne da strgat ali zažgat - ampak ukradejo ti ga pa še vedno lahko?

A ne kurijo štroma za eno Dansko ravno zavoljo varnosti Bitcoina?

bvt ::

Evolve je izjavil:

Super, upam da bo takih napadov čimveč :))

Zakaj bi nekdo upal, da druge oropajo? Cim vec? Zato, da bodo imeli manj kot ti? Ker ne preneses ko sosed kupi vilo in dober avto z bitcoini?

Saul Goodman ::

thetech je izjavil:

Meni pa vsak dan hitijo razlagati kako je vse varno, transparentno in na sploh super.. :):)


oropajo banko, ti pa govoriš o tem, kako enostavno je očitno ponarediti denar. razlika.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vdor v japonsko kriptomenjalnico Bitpoint odnesel 28 milijonov evrov

Oddelek: Novice / Kriptovalute
104575 (3904) XLapse
»

Hekerji Coinchecku ukradli za pol milijarde kriptovalute

Oddelek: Novice / Kriptovalute
3621264 (13744) Saul Goodman
»

EU razmišlja o regulaciji kriptovalut

Oddelek: Novice / Kriptovalute
3814421 (11210) tikitoki
»

Italijanski kriptoborzi BitGrail ukradli za 120 milijonov evrov kriptovalut

Oddelek: Novice / Kriptovalute
4518372 (14634) jimmb0

Več podobnih tem