» »

Venezuelci se pred inflacijo zatekajo v bitcoin

Venezuelci se pred inflacijo zatekajo v bitcoin

Slo-Tech - Medtem ko vrednost bitcoina dosega rekorde in se giblje okrog 2500 dolarjev, kar predstavlja več kot 150-odstotno rast vrednosti v zadnjih treh mesecih, imajo v Venezueli obratne težave. Vrednost valute bolivar je v prostem padu, v državi pa divja inflacija, ki je lani znašala 800 odstotkov, letos pa je še višja. Zaradi tega se številni Venezuelci zatekajo v bitcoin, da bi zavarovali svoje prihranke.

Čeprav po eksplozivni rasti bitcoina v zadnjih mesecih strokovnjaki opozarjajo, da se kaže čedalje več značilnosti balona, je v Venezueli bitcoin še vedno ena izmed najboljših alternativ. V začetku meseca je tako Venezuela dobila svojo prvo borzo za trgovanje z bitcoinom. Obseg transakcij z bitcoinom v Venezueli je minuli teden dosegel 1,3 milijona dolarjev, kar je dvakrat več kot pred dvema mesecema. Tudi število uporabnikov bitcoina v Venezueli kaže rekordno povečanje v zadnjem mesecu.

Bitcoin seveda ne more rešiti težav venezuelskega naroda, saj gre za preveč nišni izdelek. Le 62 odstotkov Venezuelcev ima dostop do interneta, več kot 80 odstotkov pa jih živi pod mejo revščine. Toda kdor lahko uporablja bitcoin, ga uporablja kakor zlato, torej kot skladišče vrednosti. Pojavljajo se tudi poročila, da se ponekod z bitcoini kupujejo tudi izdelki in storitve, a je to precej nepraktično. Potrditev transakcij namreč traja več deset minut, hkrati pa so stroški že visoki in lahko za majhne transakcije predstavljajo znaten delež vrednosti transakcije. Bitcoina pač ne moremo jesti, ima pa svojo vrednost, ker gre za redko in varno dobrino. Je pa bitcoin priročno skladišče premoženja, daleč od oči države, ki ga je mogoče varno in neopazno shraniti.

60 komentarjev

«
1
2

FireSnake ::

Zanimivo: četudi balonček poči so še vedno na boljšem kot pa, če imajo domačo valuto.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

janex ::

Čudno, zakaj pa v socializmu rabijo kakršnikoli denar? A ni vse zastonj?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: JN ()

Furbo ::

Zakaj se pri alternativah vedno govori, da npr. bitcoin/zlato/srebro... ne moreš jesti?
A evri so užitni? Dolarji?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

stara mama ::

Tako čist zdrava kmečka pamet (ki je nihče več ne premore)
Menjava blago za blago, ampak ker je to sila nepraktično in ker imamo potrebo po shranjevanju za hude čase pač zamenjaš za nekaj, kar pozneje lahko unovčiš.
Pa če je to zlato, evri, bitcoini ali pa smrekovi storži.
Ekologija™ in Trajnost™

kow ::

Evri in dolarji so zelo stabilni in jih lahko ob vsakem casu, na vsaki zemeljski lokaciji (magari na Papui) zamenjas za dobrine.

tikitoki ::

janex je izjavil:

Čudno, zakaj pa v socializmu rabijo kakršnikoli denar? A ni vse zastonj?


Vprasaj starse, ti bosta razlozila.

filip007 ::

Mogoče misli Jugoslovanske kredite, ki so z inflacijo propadli.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

FireSnake ::

Jugoslavija je imela 4 mioljarde pufa.

Slovenija ga ima 42.

Zabloda, da mi plačujemo pufe od bivše juge še kar živi, vidim.
No tisti, ki živite v jamah, ne oglašujte svojih zablod kot neko sveto resnico.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

janex ::

FireSnake je izjavil:

Jugoslavija je imela 4 mioljarde pufa.

Slovenija ga ima 42.

Zabloda, da mi plačujemo pufe od bivše juge še kar živi, vidim.
No tisti, ki živite v jamah, ne oglašujte svojih zablod kot neko sveto resnico.


Zakaj imajo mestni penzionerji 3 stanovanja ki jih oddajajo za velike peneze? A ne bi izkazali malo komunistične služnosti, ne pa da se tako trdo držijo kapitalističnih cen?

Cumiji radi malce izkrivljate izjave. Fiat valuto kar sprintamo in problem je rešen, a ne? Zakaj bi sploh delal.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Manu ()

gruntfürmich ::

FireSnake je izjavil:

Jugoslavija je imela 4 mioljarde pufa.

Slovenija ga ima 42.

Zabloda, da mi plačujemo pufe od bivše juge še kar živi, vidim.
No tisti, ki živite v jamah, ne oglašujte svojih zablod kot neko sveto resnico.

moramo še enkrat čez vse da ti pokažemo da tvoje halucinacije niso resnične?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

nekikr ::

Mit številka 4: Jugoslavija je bila manj zadolžena kot nove države

Leta 1983 je Jugoslavija bankrotirala. Seveda domači mediji o tem niso poročali, so pa svetovni. Država je mogla več odplačevati niti obresti, kaj šele glavnice. Za domačo javnost so bile krive imperialistične in kapitalistične države. Še posebej Ronald Reagan. Ko je Jugoslavija v sedemdesetih letih namreč jemala kredite, je bil tečaj dolarja okoli 1,7 nemške marke. Po Reaganovi reformi je tečaj skočil na tri, v nekem trenutku je bil celo štiri. Seveda so tudi obresti dramatično naraščale: te so leta 1975 znašale 5,8 odstotka, leta 1976 5,1 odstotka, leta 1977 5,5 odstotka, leta 1978 že 7,8 odstotka, leta 1981 pa 16,8 odstotka. Cena zadolževanja je torej hitro naraščala, tako da se je dolg, ki je leta 1977 znašal 9,54 milijarde dolarjev, leta 1981 povečal na 20,8 milijard dolarjev, ob razpadu Jugoslavije je znašal 21 milijard dolarjev.

Dolg Jugoslavije je v šestdesetih in sedemdesetih letih torej naraščal v povprečju za 17,6 odstotka na leto, dokler država ni bankrotirala in ji nihče ni hotel več posoditi denarja. Če bi republike ostale skupaj in bi dolg naraščal po enaki stopnji, bi jugoslovanski dolg danes znašal neverjetnih šest bilijonov dolarjev, tako pa je dolg vseh novih držav skupaj okoli 140 milijard dolarjev, skupen bruto domači proizvod pa okoli 200 milijard dolarjev. Sicer če preračunamo tedanji dolg (21 milijard dolarjev) v današnji čas, to pomeni okoli 100 milijard dolarjev. Razmere in makroekonomska razmerja so danes torej veliko boljše, kot so bile v Jugoslaviji, ki jo je čakal grški scenarij.

FireSnake ::

janex je izjavil:


Zakaj imajo mestni penzionerji 3 stanovanja ki jih oddajajo za velike peneze? A ne bi izkazali malo komunistične služnosti, ne pa da se tako trdo držijo kapitalističnih cen?


Zakaj jih pa ti nimaš?

In pričakovati, da bo nekdo kar talal stanovanja .... od kje ti to? Ti bi jih (če bi bila tvoja)?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

kow ::

Tema o jugi in socializmu je ze bila odprta in morda je bolje, da kar tam nadaljujete.

Markoff ::

FireSnake je izjavil:

Jugoslavija je imela 4 mioljarde pufa.

Slovenija ga ima 42.

Zabloda, da mi plačujemo pufe od bivše juge še kar živi, vidim.
No tisti, ki živite v jamah, ne oglašujte svojih zablod kot neko sveto resnico.

Seveda ne plačujemo pufe od bivše juge. Plačujemo pa pufe nekdanjih commiejev iz obeh držav, predvsem dream-teama Pahor & Krize-ni-ča:
http://www.casnik.si/index.php/2011/09/...

Tvoje številke pa so, ne glede na to, potegnjene iz riti:
http://www.stat.si/StatWeb/Field/Index/...
http://intelektualec.blog.siol.net/2011...

janex je izjavil:

Čudno, zakaj pa v socializmu rabijo kakršnikoli denar? A ni vse zastonj?

Je vse zastonj - narod će sve da p(oz)lati!

V zameno za "zastonj" dobimo neskončne čakalne vrste v zdravstvu, zanič šolstvo in socialo, ki znani manjšini tala denar, čeprav otrok ne šolajo, večini pa krade otroke.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

janex ::

FireSnake je izjavil:

janex je izjavil:


Zakaj imajo mestni penzionerji 3 stanovanja ki jih oddajajo za velike peneze? A ne bi izkazali malo komunistične služnosti, ne pa da se tako trdo držijo kapitalističnih cen?


Zakaj jih pa ti nimaš?

In pričakovati, da bo nekdo kar talal stanovanja .... od kje ti to? Ti bi jih (če bi bila tvoja)?


Jaz nisem cummie, bi pa od oboževalcev vsega zastonj pričakoval da se držite svoje ideologije.

Markoff ::

Sedaj pa končno on-topic: je kdo že povedal posrancu Mihi Kordišu (ZL), naj nabrusi bajonete in bitcoine z njimi nažene v ocean? Bitcoini = orodje neoliberalnih globalnih velekapitalistov! :O
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

FireSnake ::

Markoff: sem res narobe napisal. Od juge smo podedovali toliko dolga.
To sem enkrat prebral. Dolg se je porazdelil na vse države naslednice.

Vira, žal, (tokrat) nimam.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

spyker123 ::

Ima mogoče kdo izkušnje z OneCoin valuto? vidim, da ljudje veliko reklamirajo po fb in pa neka druga varianta pasiveincome, pojavlja se ime The Company Atlantic Global Asset Management, kjer tedensko dobiš neke procente zaslužka, čeprav nič ne delaš..to je piramidni sistem?

zavajon ::

Meni nekaj ni jasno glede teh bitcoinov:
Če z bolivarji kupiš bitcoine, so ti bolivarji nekam šli. Kam? Glede na to, da je inflacija tako visoka, bi bilo za pričakovati, da jih novi lastnik takoj zamenja v kaj drugega. V kaj in kako? Najbrž jih venezuelska država ne odkupuje za dolarje.

Poskušam narediti primerjavo z obdobjem hiperinflacije v Jugi. A takrat je bil sistem preprost. Ko si dobil plačo, si jo takoj poskusil zamenjati za devize. Tvoji prodani dinarji so šli takoj v promet. Kupili so jih turisti za dnevno porabo, tisti, ki so morali ta dan vplačati kakšen večji znesek, npr. avto, ... Tako je bil trg stabilen. Če je prišlo do odklona med ponudbo in povpraševanjem, se je tečaj spremenil. Tako je bil npr. poleti tečaj dinarja višji, ker je bilo veliko turistov, pozimi pa nižji.

perci ::

Pa sej ne kupujejo bitcoinov z bolivarji. Najprej jih moras zamenjat v usd ali eur.

dronyx ::

perci je izjavil:

Pa sej ne kupujejo bitcoinov z bolivarji. Najprej jih moras zamenjat v usd ali eur.

Kaj je pa narobe z evri ali USD da jih zamenjajo v bitcoine in verjetno plačajo še kakšnih 5-10% provizije? Aja, tudi Venezuelci špekulirajo da bo bitcoin konec leta 10.000 USD.

Rok Woot ::

Zame bitcoin ni dobrina.

Starodavni ::

@Dronxy

edino to je smiselen in logičen odgovor. Venezuelci bežijo na bolj stabilne valute kot so evri ali dolarji, hkrati pa z investicijo v bitcoin pričakujejo hud donos.

Prvo je še smiselna poteza, drugo pa zna biti zelo boleč proces, ker bo cena bitcoinom krepko padla slej ko prej.

oracle ::

spyker123 je izjavil:

Ima mogoče kdo izkušnje z OneCoin valuto? vidim, da ljudje veliko reklamirajo po fb in pa neka druga varianta pasiveincome, pojavlja se ime The Company Atlantic Global Asset Management, kjer tedensko dobiš neke procente zaslužka, čeprav nič ne delaš..to je piramidni sistem?

Da. Čim dlje stran.

dronyx je izjavil:

perci je izjavil:

Pa sej ne kupujejo bitcoinov z bolivarji. Najprej jih moras zamenjat v usd ali eur.

Kaj je pa narobe z evri ali USD da jih zamenjajo v bitcoine in verjetno plačajo še kakšnih 5-10% provizije? Aja, tudi Venezuelci špekulirajo da bo bitcoin konec leta 10.000 USD.

€ in $ relativno stagnira. Kdor je požrešen in mu ni težko tvegat vzame BTC in v enem dnevu zasluži/zgubi več kot s papirnatim denarjem v petih letih.

Provizija za menjavo je vsaj na slovenski borzi 0,25 %.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oracle ()

dronyx ::

Starodavni je izjavil:

edino to je smiselen in logičen odgovor. Venezuelci bežijo na bolj stabilne valute kot so evri ali dolarji, hkrati pa z investicijo v bitcoin pričakujejo hud donos.

Bitcoin se do sedaj ni ravno izkazal kot neka stabilna valuta, prej nasprotno.

srus ::

Čudno, spominjam se časov hiperinflacije, ko smo bili še v bivši Jugi. Tudi mi smo bili živeli v socialzmu venezuelskega tipa (prazne police, boni, depozit, redukcije, demonstracije in nemiri, kontrarevolucija, tuji sovražnik), ampak vedno si imel črnoborzijanca na vogalu, kjer si lahko zamenjal dinarje ali tolarske bone v nemške marke. Oblast je to mirno tolerilala.

Podobno si lahko mešetaril z čeki. Šel v Črno Goro ali Dalmacijo, napisal nekrite čeke, si izplačal gotovino, jo pretopil v nemške marke, potem je pa trajalo nekaj mesecev, da so bili čeki vnovčeni v tvoji banki.

Ali pa stari dobri socialistični krediti, ko si se lahko zapufal do amena, kredit ti je pa odplačala inflacija. Dokler se ni pojavila SKB banka ;-(

Venezuelci morajo biti res reveži, če jim nič od zgoraj naštetega ni na voljo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: srus ()

dronyx ::

Je pa bitcoin priročno skladišče premoženja, daleč od oči države, ki ga je mogoče varno in neopazno shraniti.


V ZDA se s tem ne strinjajo, čeprav očitno kaj dosti še niso storili, da bi "investitorji" z veseljem izpolnjevali obrazec številka 8949.

Ajnstajn` ::

Starodavni je izjavil:

@Dronxy

edino to je smiselen in logičen odgovor. Venezuelci bežijo na bolj stabilne valute kot so evri ali dolarji, hkrati pa z investicijo v bitcoin pričakujejo hud donos.

Prvo je še smiselna poteza, drugo pa zna biti zelo boleč proces, ker bo cena bitcoinom krepko padla slej ko prej.


Ja, ampak si verjetno mislijo... Šansa za rast je velika, ampak tudi ce pade mi bo vec ostalo kot ce ima v svoji domaci valuti...
//

hunter38 ::

Cripto valute so prihodnost. Prej ali pozneje se bomo vsi sprijaznili s tem. Fiat valute so centralizirane in korigirane s strani vlad, bank itd. Trenutno vidim prihodnost v Xaurumu, ki ima ozadje oz. kritje v zlatu. Je verjetno najmanj nihajoča valuta na daljši rok ampak vseeno postopoma raste. Kar poglejte na xaurum.org

krneki0001 ::

janex je izjavil:

Čudno, zakaj pa v socializmu rabijo kakršnikoli denar? A ni vse zastonj?


Si ti zamenjal komunizem za socializem? V komunizmu je denar brez vrednosti, v socializmu ga rabiš.

imagodei ::

janex je izjavil:

Čudno, zakaj pa v socializmu rabijo kakršnikoli denar? A ni vse zastonj?

Ti si pa še zelo mlad, ane?
- Hoc est qui sumus -

FireSnake ::

hunter38 je izjavil:

Trenutno vidim prihodnost v Xaurumu, ki ima ozadje oz. kritje v zlatu.


Kdo ima kritje v zlatu? Kje je to zlato?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

harmony ::

Eno vprasanje: Kaj je bil sploh prvotni smisel bitkojna oziroma ali se je ta smisel zagubil?

krneki0001 ::

Prvotni smisel je decentralizirana kriptovaluta s katero bi plačeval na internetu in končno število kovancev - torej brez inflacije, ker ne moreš novih kovancev delat.

SimplyMiha ::

Pa vendar se delajo novi kovanci. Trenutno smo priča novi zlati mrzlici, ko folk dobesedno tiska valuto in posledica tega je pomanjkanje določenih grafičnih kartic ter rastoče cene le-teh.

Glede tega nimam dobrega občutka.

ales85 ::

Ampak to se bo enkrat končalo in novih kovancev več ne bo.

Markoff ::

FireSnake je izjavil:

Markoff: sem res narobe napisal. Od juge smo podedovali toliko dolga.
To sem enkrat prebral. Dolg se je porazdelil na vse države naslednice.

Vira, žal, (tokrat) nimam.

No prob. We all make fuckups every once in a while. :)
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

dronyx ::

hunter38 je izjavil:

Cripto valute so prihodnost. Prej ali pozneje se bomo vsi sprijaznili s tem. Fiat valute so centralizirane in korigirane s strani vlad, bank itd. Trenutno vidim prihodnost v Xaurumu, ki ima ozadje oz. kritje v zlatu. Je verjetno najmanj nihajoča valuta na daljši rok ampak vseeno postopoma raste. Kar poglejte na xaurum.org

Se ti pa kljub vsemu zdi fino, da ti nekdo jamči do 100.000 € na banki in se ti recimo ne more zgodit, da kar naenkrat izgubiš vse prihranke, ker propade tvoja banka (razen seveda če ne gre vse v maloro)? Ko se bo zgodil naslednji večji padec teh kripto valut pa bodo mnogi spoznali, da ne gre vedno vse samo gor, ampak lahko tudi krepko pade.

Mislim da je nek igralec dejal, da če bi Madoff postal algoritem bi bil "kripto valuta". :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

harmony ::

ales85 je izjavil:

Ampak to se bo enkrat končalo in novih kovancev več ne bo.

Kako mislis, se bo enkrat koncalo. Kaj nismo prica vsakodnevnemu nastanku novih "valut". Danes ETH, jutri BLA, pojutrisnjem BLA2...etc

Furbo ::

FireSnake je izjavil:

hunter38 je izjavil:

Trenutno vidim prihodnost v Xaurumu, ki ima ozadje oz. kritje v zlatu.


Kdo ima kritje v zlatu? Kje je to zlato?

Jaz tudi ne verjamem, da ima kritje v zlatu, od kje naj bi se vzelo to zlato?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

nurmaln ::

dronyx je izjavil:

hunter38 je izjavil:

Cripto valute so prihodnost. Prej ali pozneje se bomo vsi sprijaznili s tem. Fiat valute so centralizirane in korigirane s strani vlad, bank itd. Trenutno vidim prihodnost v Xaurumu, ki ima ozadje oz. kritje v zlatu. Je verjetno najmanj nihajoča valuta na daljši rok ampak vseeno postopoma raste. Kar poglejte na xaurum.org

Se ti pa kljub vsemu zdi fino, da ti nekdo jamči do 100.000 € na banki in se ti recimo ne more zgodit, da kar naenkrat izgubiš vse prihranke, ker propade tvoja banka (razen seveda če ne gre vse v maloro)? Ko se bo zgodil naslednji večji padec teh kripto valut pa bodo mnogi spoznali, da ne gre vedno vse samo gor, ampak lahko tudi krepko pade.

Lahko razmišljaš tudi v drugo smer...
Država ti garantira vlogo do 100.000 €. Pa recimo, da ti tudi Bitstamp garantira vlogo do 50 bitkojnov.
Vprašanje je kdo ti garantira kupno moč! Vprašanje je če boš čez 10 let lahko s 100.000€ kupil kilo kruha. Enako velja za bitkojne.

p.s. sej se strinjam da je pričakovati da bo evro veliko bolj stabilen, ampak vseeno je fino da smo si na jasnem kaj nam država dejansko garantira
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

harmony ::

nurmaln je izjavil:

dronyx je izjavil:

hunter38 je izjavil:

Cripto valute so prihodnost. Prej ali pozneje se bomo vsi sprijaznili s tem. Fiat valute so centralizirane in korigirane s strani vlad, bank itd. Trenutno vidim prihodnost v Xaurumu, ki ima ozadje oz. kritje v zlatu. Je verjetno najmanj nihajoča valuta na daljši rok ampak vseeno postopoma raste. Kar poglejte na xaurum.org

Se ti pa kljub vsemu zdi fino, da ti nekdo jamči do 100.000 € na banki in se ti recimo ne more zgodit, da kar naenkrat izgubiš vse prihranke, ker propade tvoja banka (razen seveda če ne gre vse v maloro)? Ko se bo zgodil naslednji večji padec teh kripto valut pa bodo mnogi spoznali, da ne gre vedno vse samo gor, ampak lahko tudi krepko pade.

Lahko razmišljaš tudi v drugo smer...
Država ti garantira vlogo do 100.000 €. Pa recimo, da ti tudi Bitstamp garantira vlogo do 50 bitkojnov.
Vprašanje je kdo ti garantira kupno moč! Vprašanje je če boš čez 10 let lahko s 100.000€ kupil kilo kruha. Enako velja za bitkojne.

p.s. sej se strinjam da je pričakovati da bo evro veliko bolj stabilen, ampak vseeno je fino da smo si na jasnem kaj nam država dejansko garantira

Cakaj cakaj. Je velka razlika, ko reces "DRZAVA TI GARANTIRA" ter "RECIMO DA BITSTAMP GARANTIRA"...Kaj sedaj? Ali kaj Bitstamp garantira ali ne?

nurmaln ::

harmony je izjavil:

Cakaj cakaj. Je velka razlika, ko reces "DRZAVA TI GARANTIRA" ter "RECIMO DA BITSTAMP GARANTIRA"...Kaj sedaj? Ali kaj Bitstamp garantira ali ne?

Pa lej, najbrž ti. Saj ti vsako podjetje garantira za stvari ki ti jih obljubi. S tem da je večja verjetnost da propade neka borza, kot da propade država.
Ampak še enkrat, ne gre za to. Gre za to, da strah velike večine ni da bi izgubili svoje bitkojne, ampak da bi vrednost teh kojnov padla. Po drugi strani pa za evre vsi samo razmišljajo ali jih bodo še imeli, ne pa ali bodo kaj vredni.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

dronyx ::

nurmaln je izjavil:

Pa lej, najbrž ti. Saj ti vsako podjetje garantira za stvari ki ti jih obljubi. S tem da je večja verjetnost da propade neka borza, kot da propade država.

Bitstamp ti nima kaj garantirat. Oni so posrednik ("menjalnica"), ki ti za provizijo zamenjajo eno valuto v drugo. Kaj se bo s tem kripto coinom potem dogajalo je za njih čisto vseeno. Ti si včeraj imel evre, danes pa bitcoine in s tabo nima potem menjalnica nič. Če pa hraniš pri njih to valuto je pa drugo vprašanje, ampak tudi tam ti ne jamčijo za samo vrednost valute. Poleg tega če gre neka firma v stečaj se lahko s temi garancijami pod nosom obrišeš (Mt Gox primer tega). Nekaj drugega pa so banke, ki imajo jamstveno shemo zapisano v zakonu in na koncu država garantira za vloge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

dronyx ::

nurmaln je izjavil:

Vprašanje je kdo ti garantira kupno moč! Vprašanje je če boš čez 10 let lahko s 100.000€ kupil kilo kruha. Enako velja za bitkojne.

Razlika je precejšnja. Pri klasičnih valutah (evro, USD itd.) imaš v ozadju neko centralno banko, ki s svojimi posegi aktivno vpliva na vrednost valute. Ponavadi je cilj nekaj odstotna letna inflacija, ker te na tak način prisilijo da zapravljaš in s tem se poganja ekonomija (firme proizvajajo, ljudje imajo delo in trošijo...). Pri bitcoinu tega ni in bistveno težje napoveš kaj bo čez 10 let kot pri neki stabilni valuti, ki ima v ozadju stabilno gospodarstvo (ponavadi neke države ali skupnosti držav kot primer evro). Je možno, da ZDA pade v hiperinflacijo? Seveda je, ampak verjetnost za to je zelo majhna. Pri bitcoinu pa je možno, da bo čez deset let vreden stokrat več kot danes, ali pa celo povsem izginil iz uporabo. Tu verjetno ni nikogar ki bi lahko z neko verjetnostjo to napovedal, ker je vse čisto ugibanje.

Looooooka ::

Cakaj cakaj. Je velka razlika, ko reces "DRZAVA TI GARANTIRA" ter "RECIMO DA BITSTAMP GARANTIRA"...Kaj sedaj? Ali kaj Bitstamp garantira ali ne?

Švicarski franki in špekulacije. Vemo kako se je končalo.
Edini garancijo, ki jo imaš pri bitstampu je stop sale, kjer si lahko nastaviš, da naj se zadeva proda če pade na neko vrednost. Pa še tam ni garancije, da bo prodano za to ceno ampak trenutno najboljšo možno.
Če torej bitcoin v eni sekundi pade na vrednost 1$ si fucked.
Če hočete garancijo se ne igrajte ne z delnicami ne z valutami.
na koncu dneva lahko jutri tudi zlato postane ničvredna zadeva če odkrijejo način kako ga z zelo nizkimi stroški vleči iz zemlje ali pa kakšnega planeta.

zeleni ::

FireSnake je izjavil:

Jugoslavija je imela 4 mioljarde pufa.

Slovenija ga ima 42.

Zabloda, da mi plačujemo pufe od bivše juge še kar živi, vidim.
No tisti, ki živite v jamah, ne oglašujte svojih zablod kot neko sveto resnico.


S takimi podatki lahko hitro zavedes nerazgledanega cloveka. In sigurno jih je tudi tu nekaj, ki so ti iz prve roke verjeli in to ze copy/pasteajo naokrog.

Stevilke niso tocne, niti dolar danes ni enak dolarju takrat, ce zelo poenostaviva, da bo tudi kdo od prej omenjenih uspel razumeti.

Furbo ::

dronyx je izjavil:

Nekaj drugega pa so banke, ki imajo jamstveno shemo zapisano v zakonu in na koncu država garantira za vloge.

Država ti tudi nima kaj garantirati, od kje bo pa vzela denar?
In zakaj garantira za banke, za firmo, ki se ukvarja z bitcoini ali pa recimo paradižnikom, pa ne?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

harmony ::

Konc koncev je vseeno ali imas garancijo ali ne. V kolikor bi do taksnih dogodkov prislo, je potem ze itak konec in iskreno receno bi mi visel pimpek dol za kes.

Takrat se pogovarjamo najbrz s pestmi ali pa Bog nedaj z orozjem...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prenos denarja preko kriptavalut

Oddelek: Kriptovalute in blockchain
304754 (3395) tryhard
»

Bitcoin dobil pomembno nadgradnjo SegWit, ruši rekorde (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
12349252 (43207) PrihajaNodi
»

Bitcoin podira rekorde in prehiteva zlato (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
5930324 (26715) dreta
»

Bitcoin najviše po balonu iz leta 2013

Oddelek: Novice / Kriptovalute
3812459 (9165) jype
»

Za bitcoinom buren teden (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
9834957 (28206) psickolog

Več podobnih tem