Novice » Igre » Call of Duty gre za med
bluefish ::
Me zanima kakšen je procent tistih, ki igro dejansko kupijo, če jim je všeč.Jaz recimo jo.
Igral sem open beto prej omenjene WiC in se nato odločil za nakup. Podobno za CoH. Nekaj mesecev nazaj sem prav tako prvič preizkusil Mass Effect, igra mi je bila nemudoma všeč in sedaj grem v nakup obeh delov.
Takih primerov žal ni veliko, ker današnje igre ne ponujajo neke dolgotrajne zabave ali izziva. Vse to na račun mularije, ki vidi point v dobri grafiki in brezglavem letanju po stopnjah s čim več svinca. Vse ostalo je za njih drugotnega pomena. Temu se pač CoD podreja (enolične stopnje, nenehna akcija brez kančka logike,...).
Pri tem je najbolj žalostno, da vse več nekoč dobrih iger pada v sivo povprečje - Ghost Recon 1 in 2 vs. GRAW, Splinter Cell, Need for Speed,... Takih primerov je cel kup.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
ManDriver ::
Kakšen je MP v primerjavi z BFBC2 kar se tiče igralnosti in fizike?
--
If all the world is a stage, where is the audience sitting?
If all the world is a stage, where is the audience sitting?
subby ::
špil kupil zaradi multiplayerja; ni mi žal nobenega centa
je pa res, da morjo popravt še kar nekaj stvari
je pa res, da morjo popravt še kar nekaj stvari
Heavy ::
Keyser Soze ::
aja pa še to sem pozabil... naj se potem ta model prinese tudi na kupovanje oblačil, telefonov ipd... naenkrat bodo sami poštenjaki na sveti in kraja bo samo še preteklost.
Zakaj se mi zdi da se to ne bo prijelo, ker ljudje niso pošteni.
V bistvu ne smeš sodit drugih poštenosti po svoji.
Če si ti pokvarjen, ne pomeni da so tudi vsi ostali.
OM, F, G!
ahac ::
Jaz oblačila že kupujem tako, da jih prej točno pogledam in pomerim.
Iluvatar jih očitno kupi brez, da bi jih sploh prijel v roke preden plača. Potem se pa verjetno čudi, da so obešena po trgovini in niso kar v škatlah. Saj vidiš kaj si kupil, potem ko enkrat plačaš in odpreš škatlo.
Iluvatar jih očitno kupi brez, da bi jih sploh prijel v roke preden plača. Potem se pa verjetno čudi, da so obešena po trgovini in niso kar v škatlah. Saj vidiš kaj si kupil, potem ko enkrat plačaš in odpreš škatlo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
49106 ::
aja pa še to sem pozabil... naj se potem ta model prinese tudi na kupovanje oblačil, telefonov ipd... naenkrat bodo sami poštenjaki na sveti in kraja bo samo še preteklost.
Zakaj se mi zdi da se to ne bo prijelo, ker ljudje niso pošteni.
Dvoličnost pa je, da se dosti osebkov širokousti kako vsi politiki kradejo in kako so kradli in še kradejo direktorji in drugi gnili kapitalisti, taisti osebek pa ima na disku miljon mp3-jev, terabajte špilovja, zato ker zadeve "preizkuša" :)
Pa ti misliš, da nekoga ki se bori za golo preživetje, briga koliko mp3jev je ukradel, koliko filmov je pogledal....Koliko manj bo zaslužil založnik. Ga ne, ker slabše nemore bit, vzeti mu pa tudi nemorejo nič. Dokler bo revščina bo pirastvo, in dokler bodo robin hoodi do takrat se bodo tudi reveži lahko sprostili zastonj.
LuiIII ::
Vćasih ko sem še igral igre, sem kupil špile, ki so sekali in še danes pravzaprav sekajo, iz čistega rešpekta in dolžnosti, ki sem jo čutil do programerske hiše ob preigravanju piratske verzije. Seveda sem nato igral vedno piratsko verzijo razen pri mrežnih špilih. Razlog zato je bil seveda noCD crack in običajno stabilnejše delovanje.
Mater tamle s police me gledeta dva in mi pomižikujeta. Falcon IV in Grand Prix Legends oba letnik 1998. Menda eden boljših letnikov, če ne najboljši. Grand Prix nameravam še kdaj pognati. Sem videl, da skupnost ob poplavi šodra dirkalnih "simulacij" še vedno živi. 12 let kasneje pa je špil še vedno odličen. Kje imam že volan?
Mater tamle s police me gledeta dva in mi pomižikujeta. Falcon IV in Grand Prix Legends oba letnik 1998. Menda eden boljših letnikov, če ne najboljši. Grand Prix nameravam še kdaj pognati. Sem videl, da skupnost ob poplavi šodra dirkalnih "simulacij" še vedno živi. 12 let kasneje pa je špil še vedno odličen. Kje imam že volan?
MrStein ::
@tsatthoggua: Zakaj ne greš, kar v trgovino in poveš prodajalcu, da bi zadevo probal in če ti bo všeč jo boš kupil, drugače pač ne...?
Totalno ne razumem tega... a Krajsko klobaso bi tud imel, če ti bo všeč jo boš plačal, drugače pa ne.
Najbolj pa ne razumem folka, ki porabi za copate, cote, telefone in naročnine 200EUR na mesec, pri igri pa kompicirajo: "če mi bo všeč bom kupil" Pa reči isto za telefon, pa cote, pa copate, pa naročnine, če si tak as.
Saj telefon, pa cote, pa copate, pa naročnine kupim, če so mi všeč, drugače pa ne.
Saj pa obstaja pri nas npr. odlični Joker, kjer si lahko prebereš oceno in opis in zaupaš profesionalcem, ki se bavijo s tem.
Smajli si pozabil dat na konec stavka. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
gruntfürmich ::
@tsatthoggua: Zakaj ne greš, kar v trgovino in poveš prodajalcu, da bi zadevo probal in če ti bo všeč jo boš kupil, drugače pač ne...?
Totalno ne razumem tega... a Krajsko klobaso bi tud imel, če ti bo všeč jo boš plačal, drugače pa ne.
Najbolj pa ne razumem folka, ki porabi za copate, cote, telefone in naročnine 200EUR na mesec, pri igri pa kompicirajo: "če mi bo všeč bom kupil" Pa reči isto za telefon, pa cote, pa copate, pa naročnine, če si tak as.
Saj pa obstaja pri nas npr. odlični Joker, kjer si lahko prebereš oceno in opis in zaupaš profesionalcem, ki se bavijo s tem. Tako si na podlagi njihove ocene ustvariš mnenje in se odločiš za nakup. Mah kje, najlažje je zadevo snet iz neta, zakaj bi zapravljal ane? Zakaj ne greš potem kar v trgovino in jo ukradeš? Pa boš imel tudi MP in ostalo?
če ne razumeš še ne pomeni da imaš prav. veliko zadev lahko vrneš v trgovino če ti ne ustrezajo...
primer: igro snamem z neta ali igram demo verzijo, vidim da mi ustreza, ker jo želim igrat na originalnih serverjih brez goljufivcev in zato rad odštejem eure.
primer2: igro kupim, ker je ne morem preiskusit, pa vidim da je sranje od sranja. zaključek je nateg na celi črti.
ta dva primera se lahko pojavita v praxi. in res ne vem, zakaj ne bi mogli razvijalci ponudit prvega...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Destroyers ::
Point CoD-a je v Multiplayerju. SP je pač bolj "filmsko" narejen. Ne vem kaj je pri tem tako zelo narobe. Nekdo omenja, da ni "akcije" v SP-ju. Mislim LoL, poženi MP pa nažigaj magari 5 dni brez se ustavit, da dobiš svoj odmerek "akcije"... Aja, ne moreš pognat, to je tvoj problem...
...They wanna build the prison!...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Destroyers ()
ManDriver ::
Kakšen je MP v primerjavi z BFBC2 kar se tiče igralnosti in fizike?
Se lahko neha vsako stvar primerjat z CoD? Battlefield je Battlefield, cod pa je cod, nimata skoraj nobenih skupnih točk.
Ne zanima me primerjava iger CoD in BFBC2. Zanima me zgolj VIDIK igralnosti in fizike obeh iger. Kaj ti tukaj ni jasno?
--
If all the world is a stage, where is the audience sitting?
If all the world is a stage, where is the audience sitting?
Lawler_ ::
Destroyers je izjavil:
Point CoD-a je v Multiplayerju. SP je pač bolj "filmsko" narejen. Ne vem kaj je pri tem tako zelo narobe. Nekdo omenja, da ni "akcije" v SP-ju. Mislim LoL, poženi MP pa nažigaj magari 5 dni brez se ustavit, da dobiš svoj odmerek "akcije"... Aja, ne moreš pognat, to je tvoj problem...
Se strinjam. Jast kupujem COD serijo ravno zaradi Multiplayer-ja.
korelem ::
Destroyers je izjavil:
Point CoD-a je v Multiplayerju. SP je pač bolj "filmsko" narejen. Ne vem kaj je pri tem tako zelo narobe. Nekdo omenja, da ni "akcije" v SP-ju. Mislim LoL, poženi MP pa nažigaj magari 5 dni brez se ustavit, da dobiš svoj odmerek "akcije"... Aja, ne moreš pognat, to je tvoj problem...
Pravkar si podkrepil point demotov oz. "preizkušanja" travniških verzij, ker ne dogaja vsem MP in se raje posvetimo dobri zgodbi ter igralnosti v SPju Npr. kupil sem BF:BC2, ker ima dobro štorijo ter odlično igralnost v SP-ju (z zadovoljivo dolžino), čeprav je lineren špil ima vsaj nekaj inovativnosti (radostna destrukcija ter tu in tam, odločanje kaj boš prej rastrelil ), da se splača, MP pa je samo posladek ... medtem, ko sem probal CoD:BO in lahko rečem, da špila ne bi kupil, ker je SP podn, MP pa me ne zanima tako, da bi upravičil nakup, raje dam denar za špil, ki ga res seka po celi črti SP in MP (ter s tem podprem razvijalca) PS: Če CoD serija tako vleče v MP, naj naredijo samo MP špil (kar se itak sušlja že nekaj časa) oz. MP in SP razdelijo na dva špila, s tem, da SP naredijo pol res vreden svojega denarja, MP pa je pač Unreal Tournament Cod serije
ShowDown ::
Lahko še nabijete vsaj 4 strani negativnih komentarjev, pa bom še vedno mnenja, da je misija Vorkuta totalno EPIC. Ko sem bil mlajši, priznam, mi je ugajal bolj skillful playing kot CS in CS:S, zdaj mi je mnogo bolj všeč voden potek igre, ki vsebuje ogromno epic scen, dobro plasiranih eksplozij in dobro pripravljenih dogodkov. Predvsem iz enega razloga: zabava. Če želim v igri total freedom, bom definitivno raje pognal GTA4 kot pa CoD. Še vedno mi je všeč CS:S, vendar je CoD v čisto drugačnem poglavju FPS-jev.
tsatthoggua ::
Destroyers je izjavil:
Point CoD-a je v Multiplayerju. SP je pač bolj "filmsko" narejen. Ne vem kaj je pri tem tako zelo narobe. Nekdo omenja, da ni "akcije" v SP-ju. Mislim LoL, poženi MP pa nažigaj magari 5 dni brez se ustavit, da dobiš svoj odmerek "akcije"... Aja, ne moreš pognat, to je tvoj problem...
Se strinjam. Jast kupujem COD serijo ravno zaradi Multiplayer-ja.
No super, jest bi ga tudi? Kaj zdej nej najprej spil kupim, potem pa vidim ce mi je vsec? Si resen? Ravno to naj bi bila poanta demota - da se lahko prepricas ce ti stvar ustreza.
Torej zakaj ze ni demotov vec? Mislim, how hard can it be? Bi rekel da je razlog temu, da je kvaliteta iger tako na podnu, da bi 60% folka, ki so to celo nameraval kupit se malo premislilo, ce se jim res splaca.
Tako da smo zgleda prisli do tega, da ce bi rad demo probal, da moram preorder naredit (nova MOHA). Bi rekel da so teli tipi mal prevec mamile vohal.
Saj je OK, ni treba odobravat piratsvo, vendar je zgleda to edina moznost, da se z lastnimi ocmi prepricam ali mi je nekaj vsec. Ce mi pa lahko zameris, ker nisem takoj vrgel 50€ nekomu v zep za macka v zaklju, je pa verjetno nekaj narobe s tabo.
bluefish ::
Lahko še nabijete vsaj 4 strani negativnih komentarjev, pa bom še vedno mnenja, da je misija Vorkuta totalno EPIC. Ko sem bil mlajši, priznam, mi je ugajal bolj skillful playing kot CS in CS:S, zdaj mi je mnogo bolj všeč voden potek igre, ki vsebuje ogromno epic scen, dobro plasiranih eksplozij in dobro pripravljenih dogodkov. Predvsem iz enega razloga: zabava. Če želim v igri total freedom, bom definitivno raje pognal GTA4 kot pa CoD. Še vedno mi je všeč CS:S, vendar je CoD v čisto drugačnem poglavju FPS-jev.Lepo. Vidiš, vsak ima svoje mnenje.
Jaz pa ravno tega ne razumem, da nekaterim ljudem vse bolj ugajajo povsem vodeni načini igre kjer neke kontrole nad potekom nimaš - praktično si na ravni računalnika oz. skripte.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
nsignific ::
Se lahko neha vsako stvar primerjat z CoD? Battlefield je Battlefield, cod pa je cod, nimata skoraj nobenih skupnih točk.
Skupno imata praktično vse, kar dve igri, ki nista iz iste franšize, sploh lahko imata skupnega.
Tvoj komentar naj služi kot največji dosežek tvoje neumnosti do tega trenutka. Težko ga boš ponovil.
BigWhale ::
Skupno imata praktično vse, kar dve igri, ki nista iz iste franšize, sploh lahko imata skupnega.
Prakticno vse? Kako pa v COD s svojim team mate-om zajames sovraznikov tank in mu razturis pol baze? Skupnega imata to, da sta obe igri FPS.
Stil igranja in nacin igranja je pa povsem nekaj drugega. :>
Heavy ::
Se lahko neha vsako stvar primerjat z CoD? Battlefield je Battlefield, cod pa je cod, nimata skoraj nobenih skupnih točk.
Skupno imata praktično vse, kar dve igri, ki nista iz iste franšize, sploh lahko imata skupnega.
Tvoj komentar naj služi kot največji dosežek tvoje neumnosti do tega trenutka. Težko ga boš ponovil.
Nope ta čast pripada tebi.
McGregorSL ::
COD1 in COD1:UO sta bla še najboljša... PC only brez konzolskega privdiha. Vsi ostali deli pa so šli samo še navzdol. Zame je COD serija mrtva.
Sicer pa tut ostali špili so dandanes dost poden... ni novosti, ni kompleksnosti, vse je prilagojeno za konzole- simple in poneumljeno do konca, miljon nekih akcijskih sekvenc in vsi hocjo pokazat da gledas ubistvu film in igraš igro... dost bedno.
Pa še lahk kupiš ne standard verzijo kjer dobiš 4 dodatne MP mape za coop, ker bulshit. Se ne dotaknem igre tut škoda uploada za ta špil.
Sicer pa tut ostali špili so dandanes dost poden... ni novosti, ni kompleksnosti, vse je prilagojeno za konzole- simple in poneumljeno do konca, miljon nekih akcijskih sekvenc in vsi hocjo pokazat da gledas ubistvu film in igraš igro... dost bedno.
Pa še lahk kupiš ne standard verzijo kjer dobiš 4 dodatne MP mape za coop, ker bulshit. Se ne dotaknem igre tut škoda uploada za ta špil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: McGregorSL ()
opeter ::
McGregorSL, za take kot si ti in jaz, obstaja tole: Gog.com (oziroma Steam s svojo ponudbo starejših iger in razne abandonware strani). Res pa je, da edino pri Gog.comu poskrbijo, da stare igre deluje tudi na novejših sistemih.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
kmetek ::
Tr0n ::
Skupno imata praktično vse, kar dve igri, ki nista iz iste franšize, sploh lahko imata skupnega.
Tvoj komentar naj služi kot največji dosežek tvoje neumnosti do tega trenutka. Težko ga boš ponovil.
V bistvu ima kar prav. COD MP je fast-paced arcade style shooter, BF pa tezi bolj k realizmu. COD MP me se nekako najbolj spominja na kak Quake, ampak brez gibbov. ;)
Zmajc ::
McGregorSL je izjavil:
COD1 in COD1:UO sta bla še najboljša... PC only brez konzolskega privdiha. Vsi ostali deli pa so šli samo še navzdol. Zame je COD serija mrtva.
Sicer pa tut ostali špili so dandanes dost poden... ni novosti, ni kompleksnosti, vse je prilagojeno za konzole- simple in poneumljeno do konca, miljon nekih akcijskih sekvenc in vsi hocjo pokazat da gledas ubistvu film in igraš igro... dost bedno.
Pa še lahk kupiš ne standard verzijo kjer dobiš 4 dodatne MP mape za coop, ker bulshit. Se ne dotaknem igre tut škoda uploada za ta špil.
Igre pač gredo v smer cinematizacije kjer je vse bolj vodeno in skriptirano nda se zgodba prikaže kot so si to razvijalci zamislili. Mislim da je za pure FPS multiplayer frike dovolj drugih (zastonj in komercialnih) streljačin.
Zanimivo je, da CoD očitno igra ogromno 13 letnih mulcev, čeprav ima igra oznako 18+.
starši nimajo nobene kontrole več.
Oznaka 18+ je samo priporočena ocena s strani raznih nevladnih organizacij in nima nobene pravne veljave.
Tako lahko vsak mulo brez problema legalno kupi 18+ igre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
globoko grlo ::
Bi prosil nekoga, da mi da kolikor toliko realno primerjavo samega MP igranja med bfbc2 in BO.
Namreč bfbc2 imam, pa me mal mika, da bi kupil še BO.
BFBC2 mi je za orientacijo in zato prosim za en konkreten odgovor.
Torej, ne mi govort kolk je ena superiorna in na kolk prafaktorjev se bajta sesuje.
tnx
Namreč bfbc2 imam, pa me mal mika, da bi kupil še BO.
BFBC2 mi je za orientacijo in zato prosim za en konkreten odgovor.
Torej, ne mi govort kolk je ena superiorna in na kolk prafaktorjev se bajta sesuje.
tnx
Kenpachi ::
Who cares. Če folk hoče kupit, naj kupi. Ostali pa čakamo na Deus Ex: Human Revolution.
Vsakemu svoje in my humble opinion. Le upam, da manjše prodaje drugih (dobrih/odličnih) produktov ne bodo odvračale developerjev in založnikov od nadaljnega razvoja. Jebiga, ne morejo vsi prodajat milijarde produktov.
Vsakemu svoje in my humble opinion. Le upam, da manjše prodaje drugih (dobrih/odličnih) produktov ne bodo odvračale developerjev in založnikov od nadaljnega razvoja. Jebiga, ne morejo vsi prodajat milijarde produktov.
Zaraki Kenpachi.
MrStein ::
UNATCO!!!!
Kakšna so nadaljevanja v primerjavi s prvim DeusEx?
Kakšna so nadaljevanja v primerjavi s prvim DeusEx?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zmajc ::
roli ::
Ah ja. Glede na moje izkusnje to ali bos igro kupil ali ne najbolj vpliva cena igre in kvaliteta. Team fortress 2 sem imel dolgo casa piratski in smo ga cisto komot igrali preko spleta. Potem kasneje sem pa dal tistih 7EUR, ker to res ni veliko pa se zadeva si to vsekakor zasluzi. To da so izdali mac verzijo je vsekakor pomagalo pri nakupu - ker mac verzije iger so dokaj redke. Ampak kljub temu glavna zadeva, ki jo bos gledal pri nakupu je cena.
http://www.r00li.com
Lawler_ ::
Skupno imata praktično vse, kar dve igri, ki nista iz iste franšize, sploh lahko imata skupnega.
Tvoj komentar naj služi kot največji dosežek tvoje neumnosti do tega trenutka. Težko ga boš ponovil.
V bistvu ima kar prav. COD MP je fast-paced arcade style shooter, BF pa tezi bolj k realizmu. COD MP me se nekako najbolj spominja na kak Quake, ampak brez gibbov. ;)
Zanimivo, Mene pa COD MP serija ni nikol spominjala na kakšen Quake, dosti bolj na MOH :)
Kenpachi ::
UNATCO!!!!
Kakšna so nadaljevanja v primerjavi s prvim DeusEx?
Mja, HR je prequel, dogaja se 27 let pred prvim DXom. Setting je bolj mech-aug obarvan.
Malo sicer gre v nos, da so dodali 3rd person cover in health regen, ampak jebiga... Take igre prodajajo milijone. Vseeno obljubljajo, da bo zgodbovna plat nadmočna in komot primerljiva z originalom. Živi bili, pa videli.
(Invisible War pa ni vreden naziva Deus Ex, tako igralno kot zgodbovno. Just.... no.)
PS:
starejši trailer:
novejši trailer: (nekaj reciklaže, nekaj novih stvari)
E3 gameplay movije in to pa lahko sam najdeš z minutko googlanja.
Release date: early 2011 (govori se o februarju)
Aja, pa sorry za hijack teme. Tole je zadnji tak post.
Zaraki Kenpachi.
gruntfürmich ::
Zanimivo je, da CoD očitno igra ogromno 13 letnih mulcev, čeprav ima igra oznako 18+.
starši nimajo nobene kontrole več.
ja, pa tudi da 17 letni mulc gleda porniče, pa čeprav so za nad 18 let. mislim kam gre ta družba...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
sandokan80 ::
po Cod2 dejansko se pri špilu ni nič spremenilo, špil je obstal.
singlplayer je plitek pozabiš ga v dveh minutah.
Igra je nareta za neumne otroke nerabiš razmišlat ne vsebuje nobenga filinga, svobode, nič inovativnega, igralnost je nespremnjena in ujeta v premočrtnem "skriptanem" hodniku iz pred 10 let oblečenem v vedno nove in nove skine. bravo razvijalci skinov.
vsi dejansko slabše prodajani konkurenti ga potolčejo v vseh pogledih. COD je tudi slab zlged za ostale proizvajalce iger, saj z takšnim neumnim izdelkom konkurirajo vsem.
Samo svet je pač takšen tiste stvari ki so narete za maso so vedno slabše kvalitete. tud razni bigbraderji kmetije in pdoobno podira rekorde gledanosti, kljub temo da gre za navadn drek ujet na kamero.
tako velja tudi za serijo COD uspelo jim je prodajat stvar ki ne vsebuje nobene nove ideje, ideologije, znanja ali truda.
pač ljudi se da grobo delit tako:
so ljudje ki berejo knjige in drugo kvaltieno čtivo na drugi strani so ljudje ki berejo trač revije
so ljudje ki gledajo dokumentarne oddaje in kvalitetne tv programe(seveda znajo ločit kvaliteto) in filme so ljudje ki gledajo hollywood komedije in big brother
so ljudje ki potujejo in spoznavajo svet so ljudje ki prdijo doma v sedežno.
so ljudje ki igrajo kvalitetne igre in so ljudje ki igrajo Call of Duty.
pač masa je masa
singlplayer je plitek pozabiš ga v dveh minutah.
Igra je nareta za neumne otroke nerabiš razmišlat ne vsebuje nobenga filinga, svobode, nič inovativnega, igralnost je nespremnjena in ujeta v premočrtnem "skriptanem" hodniku iz pred 10 let oblečenem v vedno nove in nove skine. bravo razvijalci skinov.
vsi dejansko slabše prodajani konkurenti ga potolčejo v vseh pogledih. COD je tudi slab zlged za ostale proizvajalce iger, saj z takšnim neumnim izdelkom konkurirajo vsem.
Samo svet je pač takšen tiste stvari ki so narete za maso so vedno slabše kvalitete. tud razni bigbraderji kmetije in pdoobno podira rekorde gledanosti, kljub temo da gre za navadn drek ujet na kamero.
tako velja tudi za serijo COD uspelo jim je prodajat stvar ki ne vsebuje nobene nove ideje, ideologije, znanja ali truda.
pač ljudi se da grobo delit tako:
so ljudje ki berejo knjige in drugo kvaltieno čtivo na drugi strani so ljudje ki berejo trač revije
so ljudje ki gledajo dokumentarne oddaje in kvalitetne tv programe(seveda znajo ločit kvaliteto) in filme so ljudje ki gledajo hollywood komedije in big brother
so ljudje ki potujejo in spoznavajo svet so ljudje ki prdijo doma v sedežno.
so ljudje ki igrajo kvalitetne igre in so ljudje ki igrajo Call of Duty.
pač masa je masa
subby ::
zakaj cod nebi bil kvalitetna igra? pač to je v zadnjih dveh letih nastalo iz singleplayerja... bolj filmsko vzdušje
če bi blo drugače bi se pa pizdili, da je zgodba zanič, da je samo endless streljanje kot v crysis
če bi blo drugače bi se pa pizdili, da je zgodba zanič, da je samo endless streljanje kot v crysis
SlimDeluxe ::
"Soditi Call of Duty po singleplayerju je kot soditi avtomobil s kroženjem po parkirišču"
~ SlimDeluxe, 2010
~ SlimDeluxe, 2010
Desktop: R5 3600X | MSI MPG B550 | RX580 8GB | 32GB DDR4 | be quiet! 650W
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
Bor H ::
zakaj cod nebi bil kvalitetna igra? pač to je v zadnjih dveh letih nastalo iz singleplayerja... bolj filmsko vzdušje
če bi blo drugače bi se pa pizdili, da je zgodba zanič, da je samo endless streljanje kot v crysis
ej, crysis je prov fajn, sem pred kratkim preigral in užival v streljačini kot že dolgo ne, definitivno bolj kot v zadnjih nekaj CODih
korelem ::
zakaj cod nebi bil kvalitetna igra? pač to je v zadnjih dveh letih nastalo iz singleplayerja... bolj filmsko vzdušje
če bi blo drugače bi se pa pizdili, da je zgodba zanič, da je samo endless streljanje kot v crysis
Khm, Crysis pa res ni samo "endless streljanje" Prvo, je dosti bolj sandbox style igra (kar se FPS-jev tiče), kakor katerokoli CoD; drugo, zgodba je (vsaj meni) dosti boljša od Black Ops, pa še epileptičnega napada ne dobiš, ko gledaš vmesne sekvence/filmčke (bliskanje in cut/cut editing še ne pomeni napetosti in vzdušja ) ... Vse to seveda IMHO
globoko grlo ::
če hočete filmsko vzdušje, pejte v kino oz. areno pa dejte 1EUR za špegle
igra pa nej da dobro igralno izkušnjo oz. naj ima dober gameplay
gledanje sekvenc pač ni gameplay, ane
mah kaj bi govoru, je sandokan80 že vse napisal
igra pa nej da dobro igralno izkušnjo oz. naj ima dober gameplay
gledanje sekvenc pač ni gameplay, ane
mah kaj bi govoru, je sandokan80 že vse napisal
Jst ::
Te sekvence so dobre za nas, kadilce, ker lahko vmes pokadimo cigaret. Plus za COD:BO, čeprav ga nimam.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
c3p0 ::
Pri Crysis imaš na voljo več strategij, kako rešiti neko nalogo: stealth, bruteforce, all guns blazing s kakim truckom itd.
CoD pa po gameplayu vedno bolj spominja na tiste igre iz late 80's, npr.
CoD pa po gameplayu vedno bolj spominja na tiste igre iz late 80's, npr.
slimshady9 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Fallout 4 pokosil vse rekorde (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 22538 (18312) | Jst |
» | GTA V prvi dan zaslužil 800 milijonov dolarjevOddelek: Novice / Igre | 16223 (12837) | BigWhale |
» | Jutri izide GTA 5, nekateri ga že imajo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 28429 (21514) | __Devil__ |
» | V 24 urah prodanih za pol milijarde dolarjev izvodov nove izdaje Call of Duty (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 18881 (15246) | Truga |
» | Microsoft v 10 dneh prodal milijon KinectovOddelek: Novice / Konzole | 11223 (9145) | BigWhale |