Hexus - Sapphire je na CeBIT-u, ki vrata uradno odpre danes, fotografom nastavildvojedrnega Radeona HD 5970, ki ima namesto referenčnih 2 GB pomnilnika slednjega dvakrat več, 4 GB oz. 2 GB na vsako jedro. Referenčna zasnova je nekoliko stradana pomnilnika, sploh ko v igro pridejo trije zasloni za tehnologijo Eyefinity ter glajenje robov, ki hitro zapolnita gigabajt pomnilnika, ki je na voljo posameznemu jedru. Težava je nato še večja v dejstvu, da tako SLI kot Crossfire, ki je pravzaprav uporabljen na eni tiskanini v primeru Radeona HD 5970, zahteva enake podatke v pomnilnikih obeh jeder, torej ima referenčna zasnova efektivno le gigabajt pomnilnika. Sapphireova različica je dodobra hlajena s hladilnikom podjetja Arctic Cooling, ki se ponaša s kar tremi ventilatorji. Kartica bo zasedla tudi prav toliko rež, medtem ko bosta za napajanje skrbela 8-pinska PCIe priključka, ki bosta skupaj s PCIe režo dobavljala do 375 W električne moči. Slikovni izhodi so trije, vsi digitalni, v obliki dveh DVI priključkov in enega miniDisplayPorta. Cena naj bi znašala kar $1000. Pri Gigabyteu nVidiinem Fermiju želijo konkurirati nekoliko drugače, saj menijo, da bo dovolj že dodobra navit Radeon HD 5870. To po vsej verjetnosti ne bo dovolj, saj namesto bolj običajnih frekvenc, ki za jedro znašajo 850, za pomnilnik pa 4800 MHz, te v Gigabytovem primeru znašajo 950 MHz oz. 100 MHz več v primeru jedra in 5 GHz, efektivnih 200 MHz več od referenčne zasnove za pomnilnik. S CeBIT-a je na voljo tudi nekaj več slik Asusovega Aresa, katerega cena naj bi se gibala med 750 in 1000 Evri. V 3D Mark Vantage z ekstremnimi nastavitvami doseže 14416 točk.
UFF kakšne pošasti so lansirali. Škoda da me letos ni na cebitu. Pričakujem še več takšnih zanimivosti :) Se mi pa zdi, da grafične kartice hitro postajajo računalnik v računalniku. Bo zanimivo gledat kakšne rezultate bo metalo ven to čudo/čudi, ko ju dobi kak sposoben navijalec pod svoje okrilje :P
nič ne zamujaš, sem na CeBiT-u ravno zdaj, pa je pusto kot lani, tudi kar se novinarstva tiče, je bore malo novinarjev pomeni da so novinarske skorajda prazne. Tudi nekatera podjetja imajo skronmne tiskovne konference, skorajda šokantno amatersko predstavljene.
Object reference not set to an instance of an object.
Nvidia in ATI streljata hudičevo zmogljive grafične. Uporabniki starejših generacij pa se sprašujemo o igri, ki bo to znala izkoristit. Saj še moje HD4870-X2 ne znajo izkoristit. Kaj šele te pošasti.
Smešno vse skupaj. Procesorji z 12 jedri, dual grafe z 4GB pomnilnika.... zakaj že? Zato da bomo poganjali 720 monitorjev. LOL.
Ujeli so se v zanko. Zunaj kriza oni pa proizvajajo hardware, ki ga malokdo rabi.
Kaj pa če slučajno kmalu ne bo več samo igra potrebovala zmogljive grafične kartice?
Potem bo še vedno preveč zmogljiv hardware to? Se pa strinjam da bo treba malo ročno zavoro potegnit. 3 reže če zasede ena grafična kartica. To pa je že res malo neokusno. Ampak kdo ve. Morda pa je pač to realnost in bo se treba sprijaznit.
Nvidia in ATI streljata hudičevo zmogljive grafične. Uporabniki starejših generacij pa se sprašujemo o igri, ki bo to znala izkoristit. Saj še moje HD4870-X2 ne znajo izkoristit. Kaj šele te pošasti.
Smešno vse skupaj. Procesorji z 12 jedri, dual grafe z 4GB pomnilnika.... zakaj že? Zato da bomo poganjali 720 monitorjev. LOL.
Ujeli so se v zanko. Zunaj kriza oni pa proizvajajo hardware, ki ga malokdo rabi.
LP
Eh, sem mislil da s starejšimi generacijami ciljaš na GF6 in 7. Ker te so pa bolj boge. Na NFS Shift recimo lahko kar pozabim, vsaj na 24'' :P
Kaj pa če slučajno kmalu ne bo več samo igra potrebovala zmogljive grafične kartice?
Potem bo še vedno preveč zmogljiv hardware to? Se pa strinjam da bo treba malo ročno zavoro potegnit. 3 reže če zasede ena grafična kartica. To pa je že res malo neokusno. Ampak kdo ve. Morda pa je pač to realnost in bo se treba sprijaznit.
To je itak highest of high end. Imaš pa na drugi strani 5770, ki sicer zasede dve reži, ampak na to računajo tudi izdelovalci plat (pogosto pod PCIe x16 ni reže), obenem imaš pa precej grafične moči.
>Težava je nato še večja v dejstvu, da tako SLI kot Crossfire, ki je >pravzaprav uporabljen na eni tiskanini v primeru Radeona HD 5970, zahteva >enake podatke v pomnilnikih obeh jeder, torej ima referenčna zasnova >efektivno le gigabajt pomnilnika.
ATI 4800 je imel zadevo, imenovano Sideport. Skrbel naj bi za komunikacijo z jedri. Pa ga niso uporabljali. V Evergreen seriji (5XXX) so pa to vrgli ven.
Čakam na tehnologijo, ko bo Dual GPU / CF / SLI imel na voljo res *VES* pomnilnik, ki je na kartici. Siceport sicer to ne bi omogočal, ampak mogoče bi bil pa prvi korak k temu.
Meni osebno je škoda pomnilnika, če bi imel več kot en GPU. Pa čeprav se SF/SLI konfiguracija danes zelo dobro skalira.
Mogoče bo pa Senitel prebral ta odgovor, in kaj dodal?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|