» »

Brskalnika Internet Explorer in Firefox v Sloveniji skoraj izenačena

1
2
3 4

Teserakt ::

In zakaj so reklame slabe?
:)
*stran naredijo nepregledno in težko je kaj npr. prebrat, če stran utripa kot novoletna jelka od reklam.
*strani se počasneje nalagajo (pri tem pomaga predvsem FlashBlock),
*sperejo ti možgane, da si podzavestno želiš nekaj, za kar delaš cele dneve in na koncu ugotoviš, da zadeve sploh ne potrebuješ,
itd.

hanibal ::

@CrniE
Ma lej CrniE,
tajnice pač uporabljajo tisto, kar jim pripravijo. V moji firmi (javna uprava - >1000 PCjev) je to v 64% Firefox.
Jasno, da tajnice (in drugi uprabniki) ne rabijo updejtat polkn. To jim celo poskušamo onemogočit.
Dejstvo je, da pri uporabnikih FF imamo precej manj težav in intervencij kot pri unih drugih.
Kar zadeva bloated zadeve se skor strinjam.
Če namestiš zadostno število nepotrebnih vtičnikov firefox lahko rata skorajda tako slugish kot IE.
Axis of Evil - M$, SCO, RIAA, MPAA

techfreak :) ::

In zakaj so reklame slabe?
:)
*stran naredijo nepregledno in težko je kaj npr. prebrat, če stran utripa kot novoletna jelka od reklam.
*strani se počasneje nalagajo (pri tem pomaga predvsem FlashBlock),
*sperejo ti možgane, da si podzavestno želiš nekaj, za kar delaš cele dneve in na koncu ugotoviš, da zadeve sploh ne potrebuješ,
itd.

* ne utripajo več, so se naučili izdelati uporabne reklame
* si pa kupi hitrejšo povezavo ... razen če še imaš 56 kbps, potem ni bistvene razlike v hitrosti
* potem imaš težave sam s seboj, ker zaradi navadne reklame spremeniš svoje podzavestno mnenje
* lastnik spletne strani mogoče zasluži kak cent
* mogoče te kaj dejansko zanima

ABX ::

Internet browser ki ne podpira pluginov me ne zanima.

FF ftw!
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Malajlo ::

Jaz poznam precej ljudi, ki jim FF enostavno ne sede. Med njimi sem tudi jaz.
Internet uporabljam za branje, iskanje in to je to. Pa včasih še kaj po foruihu napišem. Da bi pa za to potreboval tri ali več različne browserje, je pa prehuda. IE služi namenu (pač je že gor in povsod), kot mi za izdelavo dokumentcije zadošča notepad ali kvečjemu wordpad (zaradi slik), kar pač je na serverjih.
In še plugini... da bi pri vsej krami, na katero moram misliti, še na to moral, naka.
Me pa vseeno zanima, zakaj toliko besedičenja o "vojnah" brskalnikov? So zastonj, kaj sploh imajo firme od tega?

drola ::

si pa kupi hitrejšo povezavo ... razen če še imaš 56 kbps, potem ni bistvene razlike v hitrosti


LOL. Zdej bomo pa še plačeval, da lohk reklame gledamo.
https://drola.si

ABX ::

In zakaj so reklame slabe?
:)
*stran naredijo nepregledno in težko je kaj npr. prebrat, če stran utripa kot novoletna jelka od reklam.
*strani se počasneje nalagajo (pri tem pomaga predvsem FlashBlock),
*sperejo ti možgane, da si podzavestno želiš nekaj, za kar delaš cele dneve in na koncu ugotoviš, da zadeve sploh ne potrebuješ,
itd.


90% današnjih virusov pride čez reklame.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Gandalfar ::

urlpls?

ABX ::

Številko sem potegnil iz riti.

Vendar ko sledim novice o okužbah je vedno kak Ad site bil shekan in potem legalne strani širijo viruse čez cross-site linkane reklame.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Malajlo ::

Ne, res, če vse poklikaš, kar se bliska, potem verjamem, da zadaneš tudi virus. Jaz skozi reklamo še nisem nič fasal. Kvečjemu na kakšni bolj piratski strani, kar pa naredim kot navaden user. Pa še to niso reklame...

ABX ::

Ne, res, če vse poklikaš, kar se bliska, potem verjamem, da zadaneš tudi virus. Jaz skozi reklamo še nisem nič fasal. Kvečjemu na kakšni bolj piratski strani, kar pa naredim kot navaden user. Pa še to niso reklame...


Če imaš IE ni potrebno da klikaš, virus se naloži sam ko obiščeš stran z okuženo reklamo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Malajlo ::

Mah... Če je varnost cone na nuli, potem jasno da vse skripte požene, pa vse zloada.
W7 uporabljam že pol leta brez AV programa (!) in nimam smetja nikjer.

techfreak :) ::

W7 uporabljam že pol leta brez AV programa (!) in nimam smetja nikjer.

Doma že več kot pol leta nimam vhodnih vrat in nobenega smetja nikjer. Mi pa nekaj stvari manjka (TV, računalnik, itd.) Očitno sem jih založil.

ABX ::

Mah... Če je varnost cone na nuli, potem jasno da vse skripte požene, pa vse zloada.
W7 uporabljam že pol leta brez AV programa (!) in nimam smetja nikjer.


Super. Ampak zakaj imet potencialno nevarnost v obliki reklam?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Looooooka ::

-browser ni avto
-razlicni browserji pomenijo napredek(brez osovrazenega internet explorerja za ajax dons se vedl ne bi)
ce ne bi blo mozille pa opere in se ne bi konstantno kregal kako bi mogu zgledat html verjetn dons ne bi mel nobenih fancy strani.
-po activex-u pluvajo samo pametnjakovici, ki dejansko verjamejo, da so plugini neki bolj varnega in ce jim nekdo vrze v faco se besedo SANDBOX to avtomaticno pomen, da je browser secure(take majo na kksnih blackhat konferencah najrajsi).
Mene osebno strani, ki ne delajo v vseh browserjih preprosto ne zanimajo ker majo v osnovi en velik problem:
-nekdo probava nardit nek fancy page...moznost, da je gor koristna informacija se s tem zmanjsuje
-ce ne dela v vsaj 3 glavnih browserjih je tist, ki jo je delal nesposoben
-ce jamra kok mu je tezko delat fixe za ie(in firefox tud ni tle angelcek...pa opera tud ne ce se gre kdo kksn svoj fancy javascript/css crap spravljat delat brez pomoci frameworkov, ki so to ze ZDAVNI RESIL)...potem mu lahko recem samo eno stvar:
kok bos jamru ko bojo vsi browserji vse isto prikazoval...in bo avtomaticno vsak paglavec znal v istem casu kot ti nardit en portal?...ko ti bo biznis padu za vec kot pol.Pomojem bos takrat jokal, da vse dela.


-krivit browser za viruse je pa sploh idiotizem prve klase.Kriv je uporabnik in njegovo klikanje po vseh pizdarijah.Mislim, da je bil prispevek o igoriranju certifikatov in prispevek o tem da uporabniki klikajo ne da bi brali dovolj zgovoren.

Poldi112 ::

Napredni uporabniki uporabljamo FF. Ni edini, je pa definitivno dober. Nekateri nam zavidajo in nas obtožujejo, da smo snobi. Oz. da hočemo biti kul.

Ampak, če bi hotel biti kul, bi vzel eksotiko. Z uporabo najprimernejšega orodja za delo pa nisi kul, ampak inteligenten. Spet, ni FF najprimernejši za vse, ampak nekaterim pač ni jasno da so nekateri uporabniki bolj advanced od njih samih in potem jih ego sili v pisanje bedarij.

Glavno je pa samo, da ni IE. Skrbimo za čist splet.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

darkolord ::

Glavno je pa samo, da ni IE. Skrbimo za čist splet.
Z lisičjimi iztrebki?

ABX ::

Sem šel malo čekirat virus database.

Še vedno jih večina koristi netbios, potem pride email in P2P. Reklame so novi pristopi, ker netbios je blokiran z routerji, email pa z strani ISP ponudnika, oz. dobri email stražniki.

P2P okužba me še kar skrbi in je dobro da se redno posodobi P2P aplikacijo ki uporabljate.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

dba ::


Mi lahko prosim razložiš v katerem brskalniku (ki ni firefox) si lahko spletno banko spremenim tako, da namesto skoraj 250 klikov za izvoz podatkov (dnevne izpiske) za računovodstvo potrebujem le še en sam klik?


Mene pa zanima kako to sploh narediti? (na strani za EB moram klikniti vsak izpisek posebej - save as, popravit ime; nato pa v aplikaciji za računovodstvo spet vsak izpisek posebej izbrat z diska, "uvozi"...) Če imaš voljo da mi to pojasniš bi seveda nadaljevali v drugi temi ;)

Glede browserjev pa je pri meni takole: ff/chrome približno enakovredna uporaba, kakor mi paše katero ikonco za zagon kliknit, načeloma mi ugaja hitrost in "minimalizem" pri chromu, vendar včasih pa prav rabim firefox, ker ima kako malenkost bolje rešeno... ie zelo občasno... opero sem včasih veliko uporabljal pa je sedaj ne več sploh... safari sem nekaj časa imel inštaliran pa me ni ravno navdušil...

al3s ::

-nekdo probava nardit nek fancy page...moznost, da je gor koristna informacija se s tem zmanjsuje
kot prvo fancy page oz. oblika strani zagotovo ne vpliva na to koliko je informacija, ki je gor, koristna nevem od kje ta vzporednica :D. Kot drugo nevem tocno kaj ti razumes kot fancy recimo mene ze to moti da css pozicinoiranje ne dela tako kot mora v IE6. To pa ja ni fancy?

-ce ne dela v vsaj 3 glavnih browserjih je tist, ki jo je delal nesposoben

Se strinjam lahko tudi v 5 sepravi IE 7&8, firefox, opera in chrome. Ponavadi je tako da brez vecjih popravkov dela na vseh teh enako, ker pac upostevajo nove standarde.


kok bos jamru ko bojo vsi browserji vse isto prikazoval...in bo avtomaticno vsak paglavec znal v istem casu kot ti nardit en portal?...ko ti bo biznis padu za vec kot pol.Pomojem bos takrat jokal, da vse dela.

ker seveda zdaj vse kar ovira paglavce do postavitve portala je optimizacija postavitve in designa za vsak browser posebaj in ne programerski del zadaj in se sto drugih bolj pomembnih stvari ki se jih paglavac mora nauciti da lahko naredi portal/spletno stran. Res jih streljas...
Kot sem ze zgoraj povedal v vseh teh novejsih browserjih ne rabis skoraj nic popravljanja ker pac stekajo IE6 ne razume...

MrStein ::

CrniE, ti pa maš Chrome, da si kul ? ;)

DejanL15:
* si pa kupi hitrejšo povezavo

Izjava meseca!
Kupi si hitrejšo linijo, da boš lahko več reklam gledal.
Ej, dajte mu neko nagrado ali priznanje...

Malajlo:
Internet uporabljam za branje, iskanje ... IE

Huh? Iščeš v IE, pa še nisi opazil kako sranje je to ?
To je number one razlog, da prešaltaš na FF. Čez 20 let bo v učbeniku primer, kako NE implementirati iskanje, IE.

Malajlo:
W7 uporabljam že pol leta brez AV programa (!) in nimam smetja nikjer.

Ja in? Je zdaj onih N milijon okuženih PC-jev magično ozdravelo ?

Ti si kaki novi tu ? Daj za Boga, ne postani še en trol (sem mislil imena naštet, ampak raje ne, jih bo samo izzvalo)


Looooka:
-krivit browser za viruse je pa sploh idiotizem

Ja, bedaki, kaj sploh krpajo luknje. Če pa je uporabnik kriv. Naj jim nekdo to pove, no !

PS: Opa, nekdo je sprožilec od darkota našel.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

FitnessBoy ::

Po resnici povedano uporabljam IE since ever! Zakaj?

Nekaj razlogov:
- Ne ljubi se mi iskat novega browserja ob vsaki novi inštalaciji, poleg 100 programov, ki jih morem naložit še drug browser - zakaj že (KER SEM NAPREDEN UPORABNIK?!?)?!?
- IE8 mi je zelo všeč, samodejno se posodablja in ima nekaj zelo cool featurjev, pospeševalci, hitro iskanje, InPrivate, Live Toolbar,...ki jih s pridom izkoriščam
- samodejno se mi posodablja z windows update, kar pomeni, da sem dejansko bolj varen kot z FF, ki mi vsaka dva dni pošlje obvestilo, da morem browser posodobit
- FF z vsako verzijo prinese en kup novih bugov (verzije so zelo pogoste), IE je malce bolj konvencionalen, zato prinese malo bolj predvidljiv browser
- kdo opazi ali se mu spletna stran naloži v 1,1 ali v 1.0 sekunde (glede na to da predvidevam, da ima večina ljudi sedaj že broadband dostop)?!? Razlika po raziskavah je manjša kot 0,1 sekunde (IE8 vs. FF 3.5).
- IE8 je odličen za poslovna okolja, saj omogoča zelo enostavno nadziranje preko group policyja
- Slovenski certifikati mi delajo! Klik!
- seznam lahko nadaljujem še v nedogled,...

Zgodovina sprememb…

Seven ::

Argumente za IE je res smesno brati.

Sam uporabljam Chrome / dev channel, minimalisticen in obenem precej mini uporabnih zadev kot: incognito, most viewed, TAB -> site search, task manager, resizeable textarea, super javascript, recent activities / closed z vso zgodovino ...

Delajo tudi vsi certifikati, nlb klik, itd...

nobodyelse ::

nobodyelse> Najbrž se ne motim, komplet javna uprava v slo je na IE6.....

Motiš se.

Res? Ka majo kje ze kej novejsga?

trnvpeti ::

iprom raziskava?!?!
vsak administrator prvo blokira iprom na svoji mrezi!

techfreak :) ::

Napredni uporabniki uporabljamo FF.

In kako lahko ti govoriš za vse napredne uporabnike?

DejanL15:
* si pa kupi hitrejšo povezavo

Izjava meseca!
Kupi si hitrejšo linijo, da boš lahko več reklam gledal.
Ej, dajte mu neko nagrado ali priznanje...

Samo pravim, da če se stran nalaga 0.01s dlje nevem zakaj bi blokiral.

vsak administrator prvo blokira iprom na svoji mrezi!

Why?

trnvpeti ::

imajo pocasne streznike/linije
veckrat imajo probleme z dosegljivostjo
ustvarjajo ti dodaten promet, ki ga pri veliko uporabnikih ne zanemaris
ker ti stran z blokiranim iprom nalozi veliko hitreje

techfreak :) ::

Samo kje si ti videl iprom oglase?

trnvpeti ::

24ur,zurnal
niso samo oglasi
iprom je postal nepomemben dejavnik in ga bo zmeraj manj
in mocna novica, iprom raziskava
mislim.....

poweroff ::

Zanimivo, pa ste se eni že pred časom noreli, kako je FF prilezel čez 50%...
Ali zadeva spet izgublja ali so te "raziskave" samo statistika, narejena po željah naročnika?


Po moje je tukaj problem v metodologiji. Namreč, oglasna omrežja (sploh če so velika) dajo nekatere dobre ocene o deležih, vseeno pa zgrešijo:
- uporabnike, ki ne surfajo po "njihovih" straneh;
- uporabnike, ki blokirajo njihove oglase
- hkrati pa so problem tudi javno dostopni računalniki (npr. fakultete, knjižnice) ter računalniki kjer imajo uporabniki blokirane (ali jih občasno pobrišejo) cookije in se posledično en da ugotovit da gre v resnici za enega uporabnika in ne za več uporabnikov.

Zato so take ocene vedno pristranske. Najboljša ocena bi bila sestavljena iz več takih ocen ter kombinirana z anketo. Vprašanje je tudi kakšna je tukaj standardna napaka, čeprav so verjetno izmerili kar "populacijo". Besedo populacija sem dal v narekovaj, ker oni pravzaprav en vedo kaj je populacija, pač pa so populacija tisti, ki obiskujejo spletne strani v njihovem omrežju.

Je pa tole vsekakor ena groba ocena kakšno je stanje na trgu. Trendi so jasni, in ko bodo meritve pokazale, da je uporabnikov FF 60%, bomo lahko z gotovostjo trdili, da jih je več kot pol.
sudo poweroff

poweroff ::

Glavno je pa samo, da ni IE. Skrbimo za čist splet.
Z lisičjimi iztrebki?

Bolje kot z IE6 smetmi.

Sicer pa - kdor uporablja MSIE že po definiciji ni napreden uporabnik.

Pa še en komentar:
"Operacijski sistem Windows še vedno uporablja kar 98% uporabnikov". :D
sudo poweroff

Vice ::

Se pravi je začel FF izgubljati svoj tržni delež pri nas... Zanimivo

subby ::

Predlagam, da se takih novic več ne objavlja... sami fan flame wari se razvijejo potem =)

Spread firefox! yay

jst drgač ko komurkoli nameščam winse, obvezno firefoxa zraven inštaliram in ga nastavim za privzet browser
če je uporabnik neizkušen sploh ne ve, kaj uporablja... uporablja privzeto. takih ljudi je veliko, zato je ie še vedno tako razširjen - fact
če je uporabnik izkušen bo pa že sam menjal če mu ff ne bo všeč. za moje potrebe je sicer ff popoln brskalnik in btw, ne uporabljam greasemonkeya in podobnih addonov

@Matthai: teh 98% sploh ni tko napačnih - sam delam na servisu skoraj eno leto in sem do zdaj videl samo enega maca, linux kište nobene(razen vzporedno z winsi)... je pa res da imajo take kište 98% manj problemov s softverom =)

jype ::

Fitnessboy> Nekaj razlogov:

Vsi razlogi so zaendrek, btw, ker vse kar si opisal, vsi ostali browserji rešujejo _bolje_ kot IE8.

mtosev ::

Predlagam, da se takih novic več ne objavlja... sami fan flame wari se razvijejo potem =)

Spread firefox! yay

jst drgač ko komurkoli nameščam winse, obvezno firefoxa zraven inštaliram in ga nastavim za privzet browser
če je uporabnik neizkušen sploh ne ve, kaj uporablja... uporablja privzeto. takih ljudi je veliko, zato je ie še vedno tako razširjen - fact
če je uporabnik izkušen bo pa že sam menjal če mu ff ne bo všeč. za moje potrebe je sicer ff popoln brskalnik in btw, ne uporabljam greasemonkeya in podobnih addonov

@Matthai: teh 98% sploh ni tko napačnih - sam delam na servisu skoraj eno leto in sem do zdaj videl samo enega maca, linux kište nobene(razen vzporedno z winsi)... je pa res da imajo take kište 98% manj problemov s softverom =)

a samo za prevzetega nastavis? jaz celo access do njega blokiram, ker ce je knof z IE na namizju vecina ljudi bi se vedno itisnila na IE. ce ga ni in je samo FF nimajo izbire.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

subby ::

ja no, v namizje glih ne dam ie ikonce, samo plac krade. jo pa pustim v hitrem zagonu
sicer pa če se uporabnik odloči še naprej ie uporabljat, kljub nameščenem ffju, kaj to mene briga.. njegov problem

Matheeew ::

@Fitness boy:
Težko te resno jemljem, če na eni strani trdiš, da si napreden uporabnik in hkrati misliš, da klik in drugi slo certifikati deluje le v IE :)

opeter ::

Samo kje si ti videl iprom oglase?


Jaz jih že dolgo ne, ker uporabljam ABP.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

poweroff ::

Se pravi je začel FF izgubljati svoj tržni delež pri nas... Zanimivo

Od kje tak butast sklep?

A ne znaš brat?
sudo poweroff

jype ::

dba> Mene pa zanima kako to sploh narediti?

Greasemonkey.

Če te zanimajo podrobnosti, lahko odprem temo za to.

Gandalfar ::

Samo hitra opomba, vsi browserji, vkljucno z IE7/8, Safari, Opero, Chrome in Firefoxom podpirajo taksno ali drugacno obliko Greasemonkey script. Eni potrebujejo dodatke za to (IE in FF), drugi jih ne.

MrStein ::

Matheeew:
@Fitness boy:
Težko te resno jemljem, če na eni strani trdiš, da si napreden uporabnik in hkrati misliš, da klik in drugi slo certifikati deluje le v IE :)

Nekateri smo celo razumeli, kaj hoče povedat. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Malajlo ::

@Matthai: teh 98% sploh ni tko napačnih - sam delam na servisu skoraj eno leto in sem do zdaj videl samo enega maca, linux kište nobene(razen vzporedno z winsi)... je pa res da imajo take kište 98% manj problemov s softverom =)

Torej je takorekoč procent težav enak na vseh OS? Nerešljive težave pa niso težave, ampak "tole pa ne dela na tem OS".

Sicer me pa še vedno noben argument ni prepričal, da bi inštaliral FF ali da bi celo "vsakemu inštaliral FF in ga nastavil kot privzeti browser"... IE je lažje obvladljiv, če je v AD domeni. Kdor ve, kaj je GPO, potem ni potrebno razlagati. Ostali admini, ki pa jim je AD (in GPO zraven) nekaj nepotrebnega, so pa ... heh... ni opisa za to. FF pač ne pozna GPO. Pika. Če delaš s tujimi firmami, kjer mora ves promet skozi proxy, potem mora biti nastavljanje "gatewaya" onemogočeno. FF se požvižga na to.
Evo, ko sem na netu, večinoma klikam. Ali je imel vsak kljukec do zdaj v FF to onemogočeno, ampak desni klik na tabu v IE mi da možnost duplicate ali new tab. Kje je to v FF? Moram roko z miške premakniti, da kucnem CTRL+t (hmmm, a to dela?), potem pa spet grab! po miški?

Kenpachi ::

Zaraki Kenpachi.

McMallar ::

Če si že omenil AD. Seveda lahko tudi FF kontroliraš preko GPO. Zakaj pa ne? Narediš custom ADM template in ga uvoziš v AD.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

Malajlo ::

Če si že omenil AD. Seveda lahko tudi FF kontroliraš preko GPO. Zakaj pa ne? Narediš custom ADM template in ga uvoziš v AD.

Ane, pa dajmo delat ADM, ker nimamo drugega dela. Kdo pa plača izdelavo, ker "siliš" FF na mizo? Kot sem napisal, nimam pravega argumenta za menjavo. Če ni argumenta za menjavo, potem ni argumenta za pisanje ADM. Če ni argumenta, potem ni d'narja.

Desni klik... Hja, očitno je bila kakšna stara verzija. Nimam pojma, nisem preverjal, ker sem prej pritisnil Win+r, natipkal iexplore, < enter >. Torej, zakaj sem to pogrešal, če je na voljo? Očitno so izgubili (še enega) gorečega zagovornika FF v tistih nekaj verzijah vmes. Hebi ga, takle mamo.

Kdo ima profit, če uporabljaš FF ali Opero ali IE? Čisto zares, kdo?

jinzo ::

Vsaka web-dev firma ( če uporabljaš nekaj kar ni IE ).
Zato ker prišparajo dev. resource, ker jim ni potrebno podpirati ne-standardnih stvari.

Poldi112 ::

>- seznam lahko nadaljujem še v nedogled,...

Prosim, daj.

>sam delam na servisu skoraj eno leto in sem do zdaj videl samo enega maca, linux kište nobene(razen vzporedno z winsi)... je pa res da imajo take kište 98% manj problemov s softverom =)

Ne bi rekel, da je glavni vzrok manj problemov, ampak prej da tisti, ki ima linux, navadno ne potrebuje storitve servisa.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

subby ::

Poldi112: se strinjam, sej post je bil delno kot šala mišljen


IE je lažje obvladljiv

šala? dobra.

Ali je imel vsak kljukec do zdaj v FF to onemogočeno, ampak desni klik na tabu v IE mi da možnost duplicate ali new tab. Kje je to v FF?

reportaj bug mozilli in za nagrado boš dobil firefox majico!

drugače pa lahko url trenutneka taba povlečeš med tabe in ti ga bo odprlo - pravzaprav to lahko narediš tudi s katerimkoli "linkom", katerega ne moreš kliknit... ie tega nima pa zna bit zelo uporabno in hkrati zabavno

Malajlo ::

drugaÄe pa lahko url trenutneka taba povleÄeĹĄ med tabe in ti ga bo odprlo - pravzaprav to lahko narediĹĄ tudi s katerimkoli "linkom", katerega ne moreĹĄ kliknit... ie tega nima pa zna bit zelo uporabno in hkrati zabavno

Sorry, ne štekam. Imaš odprt URL in ti ga duplicira ali kaj? Kar se tiče pa "linkov", ki jih ne moreš klikniti, imaš accelerator za to. Označiš, klikneš. Miško premakneš samo nekaj pikslov desno, ni treba na vrh zaslona. Uporabljam v IE, zabavnega pa v tem ne vidim nič.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Slovenija: Firefox prevzel vodstvo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Brskalniki
13119434 (13449) poweroff
»

Slovenci imamo radi Firefox (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Brskalniki
8322444 (15457) veteran
»

Firefoxovih osemdeset milijonov

Oddelek: Novice / Brskalniki
455038 (3535) Road Runner
»

Firefoxov delež vztrajno raste

Oddelek: Novice / Brskalniki
443801 (2998) mathjazz

Več podobnih tem