»

Procesor Prescott najavljen za 2. februar

AnandTech - Po precej dolgotrajnem čakanju na prihajajočega Intelovega paradnega konja, procesor Presscot, je sedaj končno znan datum izida - 2. februar. Za nekatere rahlo pozno, saj je Intel na veliko objavljal, da bo jedro Presscot prislo na trg že proti koncu tega leta 2003. A nekaj časa nazaj je malce potihnil glede tega; nekateri so špekulirali, da ima poizvodnje težave.

Najverjeteje je res nekaj na tem, saj bo prihajoči Presscot temeljil na 90 nm proizvodnem procesu. Frekvence delovanja prvih Pressotov ne bodo zelo udarne - najhitrejši izdelek bo namreč tiktakal na 3,4 GHz, vsi pa imajo 1MB drugonivojskega in 16KB prvonivojskega pomnilnika ter nove inštrukcije SSE3, seveda pa bodo vsi opremljeni z izboljšanim Hyper Threadingom, kar lahko le pozdravljamo. Izdane različice pa bodo še: 3,2, 3,0 in 2,8 GHz. Slednji bo tudi zelo zanimiv, saj bo stal približno toliko, kot sedaj 2,6 GHz "Northwood" v Sloveniji.

14 komentarjev

Navijanje 1.8A Pentiuma 4

Virtual Hideout - Virtual Hideoutovci so se spravili premišljevati - dobesedno. Zadali so si nalogo, da bodo vzeli Northwood Intel P4, ki bo ponujal največje razmerje med ceno in zmogljivostmi ter se po urah premišljanja odločili za 1.8 GHz inačico Intelovega paradnega konja. Članek se posveča navijanju procesorja brez kakršniholi tveganih posegov, kot so modifikacija voltaže in usposabljanje vodno hlajenega sistema. Navkljub temu dejstvu so iz 1.8 GHz naredili 2.55 GHz pošast, kar je kar 43% porast. Pa saj to ste že vedeli... :D

0 komentarjev

Arhitektura P4

Ace's Hardware - Ace's Hardware, moji najljubši hardverski strokovnjaki, so objavili članek o zgradbi Pentium4 procesorjev. Tukaj ne gre za kakšen nedeljski člančič, temveč, kot je v navadi pri teh tipih, za zelo poglobljeno in tehnično zahtevno analizo zgradbe in lastnosti novega Intelovega paradnega konja. Branje članka priporočam predvsem tistim, ki se že malce spoznajo na zgradbo procesorjev in bi radi poglobili svoje znanje o Pentiumu4...

0 komentarjev

Tim Sweeney o Pentumu 4

The Tech Report - Tim Sweeney, ki ga poznamo kot avtorja Unreal pogona, je malo pokomentiral Intelovega paradnega konja P4. Tim pravi, da gre za zelo dobro arhitekturo, ki pa se v današnjih programih še ne pokaže. Potrebno bo namreč vse programe še enkrat prevesti v prevajalnikih, ki bodo za P4 optimizirani. Trenutno pa še ni razpoložlivih orodij, ki bi bila tega sposobna. Tako bo potrebno še kar nekaj časa, da bodo programerske hiše (predvsem Microsoft s svojim Visual C++, ki je eno najbolj priljubljenih orodij programerjev v igračkarski industriji) izdala optimizirane prevajalnike. Klik...

0 komentarjev

Linux in težave z P4

3ag - Linux OS ima precej težave z podporo Intelovemu paradnemu konju P4. Večina različic tega odličnega OS-a namreč ne deluje na P4 baziranih računalnikih. Tudi tiste različice, ki se namestijo na tak računalnik, so daleč od tega, da bi delovale brez problemov. Mogoče bo prihajajoča verzija 2.4 odpravila te težave. Kot bi rekli Ameri ... wait and see. Klik !

1 komentar