»

Na splet ušli načrti za naslednika Xboxa

Ars Technica - Ko Microsoft na letošnjem E3 ni namenil nič besed nasledniku konzole Xbox 360, smo bili kar pošteno razočarani. Situacija pa se je povsem spremenila s 56 strani dolgim dokumentom, ki je čez vikend priromal na splet. Če je dokument avtentičen, v njem Microsoft na dolgo in široko opisuje prihodnji razvoj ekosistema Xbox. Dokument sicer datira v sredino leta 2010, a je še vedno aktualen - v njem najdemo omembe Xboxa 720, Kinecta 2 in posebnih očal.

Naslednik Xboxy 360 se bo bržkone imenoval Xbox 720 in bo nared do božično-novoletne prodajne sezone 2013 (torej čez poldrugo leto). Natančne karakteristike seveda še niso znane, naj pa bi bil šest- do osemkrat hitrejši od Xboxa 360....

34 komentarjev

Prodanih 50 milijonov PlayStation 3

PS3 se niti z Move ne more kosati s predhodnikom

vir: X-Bit Labs
X-Bit Labs - Predstavniki Sonyja so sporočili, da je bila njihova konzola sedme generacije, PlayStation 3, prodana že v 50 milijonih primerkih. To številko so presegli 29. marca, a jo je treba vzeti s kančkom soli, saj Sony za uspešno prodajo šteje konzolo, ki je prišla v skladišče oz. na police trgovca. Možno je tako, da zaradi večje zaloge pri končnih uporabnikih še ni vseh 50 milijonov konzol, a je ta številka v vsakem primeru blizu. Za ta dosežek je Sony potreboval slabe štiri leta in pol, saj so konzolo svetu predstavili 11. novembra leta 2006. Izmed trojice konzol iz sedme generacije, kamor spadata še Xbox 360 in Wii, je PlayStation 3 še vedno v najmanj primerkih prodana konzola.

Kljub slabšim prodajnim rezultatom v zadnjem času je Wii daleč spredaj (glede na Wikipedijo...

8 komentarjev

Iskanje inženirjev namiguje na začetek razvoja 3. generacije Xboxa

vir: engadget
engadget - Četverica Microsoftovih oglasov za službo na LinkedInu (1, 2, 3, 4) namiguje, da v Redmondu počasi le začenjajo razmišljati o naslednji generaciji igralnih konzol, zanje tretji, v zgodovini tehnologije pa osmi generaciji (PlayStation 3, Wii in Xbox 360 so namreč sedma generacija). Dolgoletni razvoj, ki ga igralne konzole zahtevajo, seveda pomeni oddaljen izid prihodnje generacije, kar se sklada s podaljševanjem življenja trenutne generacije konzol z izdajo alternativnih možnosti upravljanja z igrami (Move za PlayStation in Kinect za Xbox 360).

Microsoft zaenkrat išče arhitekta grafičnih čipov ter centralnih procesorjev in arhitekta strojnega dela, odgovornega za zvok in sliko, poleg inženirja,...

22 komentarjev

Prodanih že 150 milijonov PlayStation 2

Prvotni PS2 na desni, kasnejši PS2 Slim na levi

vir: X-Bit Labs
X-Bit Labs - Čeprav je bitka na področju konzol med Microsoftom in Sonyjem precej ostra, v ringu pa sta predvsem PlayStation 3 in Xbox 360 s svojima upravljavcema, ki zaznavata premikanje (Move za PS3, Kinect za Xbox 360), rekorde v prodajnih številkah podira mnogo starejša konzola, Sonyjev PlayStation 2. Nedavno je bila namreč prodana že 150.-milijonta konzola iz t.i. 6. generacije konzol, ki se na prodajnih policah nahaja že skoraj polnih 11 let. V marcu leta 2000 je bila namreč prvič naprodaj na Japonskem, obenem pa je na tržišče prinesla za konzole izredno zanimivo noviteto, pogon DVD.

Podobno novost je s seboj sicer...

19 komentarjev

Xbox 360 ni niti na polovici življenja

Project Natal

vir: CNet
CNet - Z drugo generacijo svoje konzole, Xbox 360, je Microsoftu brez dvoma padla sekira v med. Prodaja same konzole kot tudi iger, čeprav je piratiziranje mogoče, je odlično, svojega glavnega konkurenta, Sony, pa so prehiteli na trg in s tem ustvarili izredno pomembno in bogato bazo uporabnikov ter razvijalcev, ki bi v primeru istočasnega izida znali svojo naklonjenost izražati zgolj PlayStationu. Do pred kratkim so se prav pri Sonyju radi pohvalili, da za PlayStation 3 pričakujejo vsaj 10 let življenjske dobe ter da bo prav to glavni faktor, s katerim menijo,...

45 komentarjev

Intel v Wii 2, Cell odhaja iz PlayStationov

engadget - Čeprav je naslednja generacija konzol oddaljena še nekaj let (za Xbox 360 se npr. naslednika pričakuje okrog leta 2015, čeprav je bilo to sprva načrtovano za ~2010), prvi orisi o strojni zmogljivosti naslednikov zgolj tri leta po predstavitvi trenutnih konzol že bežijo na plano. Zamenjava za Xbox 360 je še popolnoma zavita v temo, medtem ko sta največja tekmeca, Wii in PlayStation 3, že dobila prve informacije o centralnih procesorjih, ki bi jih lahko vsebovala.

Nintendov Wii je brez dvoma v današnjih dneh televizorjev s podporo visoki ločljivosti kot nebogljeno dete, a ga je revolucionaren način igranja dolga tri leta držal v vodstvu oz. vsaj ob boku svojima tekmecema. Pomanjkljivosti svoje konzole se pri Nintendu zavedajo in že pripravljajo naslednika, v nekaterih krogih poimenovanega tudi kot Wii HD. Le-ta naj bi po svežih informacijah uporabljal centralni procesor, izdelan v Intelovih tovarnah. Še več, govori se celo o kombinaciji centralnega in grafičnega procesorja, ki bi...

13 komentarjev

Nintendo s 66 % manjšim zaslužkom

Nintendo Wii

vir: engadget
engadget - Vse kaže, da se je vsaj v drugi četrtini letošnjega leta norija okrog Nintendove konzole Wii umirila. Kljub zastarelost v obliki šibkejše strojne opreme v primerjavi s PlayStation 3 in Xbox 360 (ter celo Applovim iPhoneom), se je prodajal odlično in ima po svetu skoraj 50 % tržni delež ob PlayStation 3 in Xbox 360. A količina prodanih Wiijev in Nintendove prenosne konzole DSi je upadla za kar 40 % v primerjavi z drugo četrtino lanskega leta. Za počasnejšo prodajo DSijev Nintendo deloma krivi Apple in njihov iPhone, za katerega zdaj priznavajo, da je na področju mobilnega igranja iger resen konkurent. Najbolj verjeten razlog za upad prodaje je, poleg recesije, prav velika...

17 komentarjev

Življenjski cikel Xbox 360 zastavljen na 10 let - ali pač?

vir: engadget
engadget - Microsoftov Shane Kim je v intervjuju o projektu Natal, namenjenemu zaznavanju gibanja za Xbox 360, povedal, da Microsoft verjame, da bo Xbox360 dosegel življenjski cikel desetih let. Podobno dolgo oz. celo daljše obdobje uporablja Sony pri vseh svojih igralnih konzolah, a doseg tega cilja je za Microsoft rahlo vprašljiv. Težave predstavlja Electronic Arts oz. njihov podpredsednik, Patrick Soderlund, saj pravi, da so pri EA že dosegli meje zmogljivosti Xbox 360. PlayStation 3 je s svojim težavnim razvojem iger ob splavitvi rahlo zajezil masovni izid novih naslovov, a zdaj, nekaj let po izidu, programerji začenjajo razumeti delovanje PlayStation 3. Prav tu se skriva še veliko neizkoriščenega potenciala, ki pa je na...

34 komentarjev