» »

PUK koda ne zagrabi

PUK koda ne zagrabi

NekdoPach ::

Imam par let staro predplačniško kartico od telemacha, ki jo rad spet uporabil, ampak ne morem pridet noter čeprav pravilno prepišem PUK kodo. Se sploh da rešit? Da ne kličem za brezveze podporo in čakam.

enxtip ::

Imel sem primer, ko je tast imel zavrnjen prenos telefonske številke drugemu operaterju zaradi napačne PUK kode katera je bila zapisana na HOT kartici. Vsekakor je bila potrebna podpora, da so mu nato sporočili pravilno.
All your base are belong to us.

misek ::

Je kartica sploh še veljavna?

NekdoPach ::

Ne vem, se da to preverit? Mislim da kartica 4 leta ni bila v uporabi, to delam za sorodnika ki ma gor naloženo 40EUR, zato se trudim.

Zgodovina sprememb…

Samael ::

Ni veljavna, ane.
90 dni od zadnjega polnjenja ne delujejo več odhodni klici, 180 dni od zadnjega polnjenja ne delujejo več dohodni klici, 270 dni od zadnjega polnjenja je deaktivirana (naloženo stanje se izniči). Konec.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

NekdoPach ::

Hvala, potem je že davno konec.

Samael ::

90/270 čas od zadnje polnitve je nekako življenjska doba vseh predplačniških sim kartic pri nas (Telekom ima sicer možnost podaljšanja brez polnitve, kjer ti ob vnosu ustrezne kombinacije odšteje od obstoječega dobroimetja), ampak evo, še Telemachov TOS, da bo za ziher :)

Storitve lahko predplačniški uporabnik izkoristi v roku 90 dni od zadnje polnitve. Če pred iztekom roka 90 dni ni bila opravljena nova polnitev, uporabnik ne more več opravljati odhodnih storitev, dokler ne opravi nove polnitve. V času od 91. do 180. dneva od zadnje polnitve, mu je omogočen samo sprejem dohodnih storitev, z izjemo odhodnih klicev na Klicni center za pomoč uporabnikom, na telefonsko številko 070 700 700, in klicev na telefonski številki 112 in 113. V času od 181. dneva do 270. dneva od zadnje polnitve pa uporabnik ne more uporabljati nobenih storitev, z izjemo klicev na klicni center za


pomoč uporabnikom na telefonsko številko 070 700 700 in klicev na telefonski številki 112 in 113. V kolikor uporabnik napolni svoj predplačniški račun v obdobju med 91-dnem in 270-im dnem od zadnje polnitve, se polnjeni vrednosti prišteje obstoječe dobroimetje na predplačniškem računu. Če uporabnik ne napolni predplačniškega računa v roku 270 dni od zadnje polnitve, se vrednost na računu izniči, Telemach pa lahko uporabniku izklopi SIM kartico in odvzame predplačniško številko.

https://telemach.si/download/terms/splo...


Edit.
Formatting
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

bm1973 ::

Plus, številka je 2 leti v karanteni, potem se dodeli naprej...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A lahko kličeš 112 in 113 če nimaš sim kartice

Oddelek: Loža
122164 (1320) Tiger
»

kateri predplačniški paket? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
15447202 (23548) VrtniPalcek
»

nakup predplačniške sim kartice katerega ponudnika

Oddelek: Mobilne tehnologije
114056 (3150) modelno1
»

Deaktivirana SIM k. zaradi neuporabe

Oddelek: Mobilne tehnologije
83241 (3046) milica
»

MOBI kartica, potek 90dni

Oddelek: Loža
53576 (3465) l-note

Več podobnih tem