» »

Deaktivirana SIM k. zaradi neuporabe

Deaktivirana SIM k. zaradi neuporabe

borovec ::

Nekaj časa, morda eno leto, nisem uporabljal enega telefona in so mi "trajno" deaktivirali SIM kartico (Simobil). Ali se je to že komu zgodilo in ali se je uspel dogovorit za ponovno aktivacijo? En Simobilov komercialist mi je rekel da se "načeloma ne da", več takrat nisem spraševal.

eric_cartman ::

Problem je v tem, da dajo, ko je ta številka oz. kartica blokirana, številko naprej v obtok. In ta številka je potem spet v uporabi pri drugem uporabniku.

Probaj poklicat to števliko, da vidiš če so jo dali nazaj v obtok..

borovec ::

Malo dvomin, da bi jo dali drugemu, ampak ja, lahko pokličem. Je prednaročniška kartica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borovec ()

theBill ::

To ni res, da gre naprej v obrok, predplačniška številka, katera ni napolnjena 270 dni in več, gre za dve leti v mirovanje, nazaj se je ne da dobit. Lahko pa vseeno probaš in se oglasiš v njihovem centru, ampak ne bit preveč optimističen glede samega razpleta.

Če bi jo takoj dali nazaj v prodajo bi se lahko naslednjemu kupcu/uporabniku te številke zgodilo, da bi ga poklical nekdo, ki bi želel dobit prejšnjega lastnika številke (se je komu to že zgodilo po nakupu nove pre-paid številke?), in zato gre v mirovanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

borovec ::

theBill, od kje imaš te informacije? In kaj po dveh letih?

milica ::

Mojo prejšnjo številko ima drug uporabnik.

borovec ::

OK, našel odgovor:
http://www.simobil.si/bin?bin.id=2AE8C9...

Skupni čas, v katerem lahko uporabnik polni SIMPL račun, je 270 dni od dneva zadnje polnitve računa. Če uporabnik polni SIMPL račun v času od 91. do 270. dneva, lahko ponovno črpa morebitno dobroimetje na SIMPL računu, ki ga je imel 90. dan uporabe po zadnjem polnjenju. V primeru, da od dneva zadnje polnitve SIMPL računa poteče 270 dni ali več, uporabnik ne more več polniti SIMPL računa (SIMPL račun je zaklenjen).

Reklamacije v zvezi s SIMPL računom, SIMPL kartico in dobroimetjem na SIMPL računu obravnava naročniška služba. Reklamacija mora biti sporočena na številko 040 40 40 40 oziroma v pisni obliki...Vsebovati mora osebne podatke uporabnika, naslov, kontaktno telefonsko številko, klicno številko mobilnega telefona, datum aktivacije, datum zadnje polnitve SIMPL računa in morebitne druge podatke, ki jih Si.mobil d.d. potrebuje za obravnavanje reklamacije. Če uporabnik želi ponovni priklop na Si.mobilovo omrežje z isto klicno številko, plača zamenjavo SIMPL SIM kartice po veljavnem ceniku, in sicer iz naslova dobroimetja na SIMPL računu.

theBill ::

@Borovec: od operaterja ;)

Tudi po dveh letih je cel proces, da se te posamezne številke spet naredijo za aktivne, in ta cifra se pač pojavi na enem izmed prodajnih mest.

@Milica: koliko let nazaj pa si uporabljal to številko?

milica ::

Vsaj 4 leta je že preteklo odkar sem jo zadnjič.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

kateri predplačniški paket? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
15444204 (20550) VrtniPalcek
»

SIM/paket brez narocnine ki ne poteče?

Oddelek: Mobilne tehnologije
246128 (3159) XS!D3
»

Predplačniški paket, rabim malo vaše pomoči

Oddelek: Mobilne tehnologije
224533 (3673) FrRoSt
»

Sim kartica

Oddelek: Mobilne tehnologije
103234 (2752) fantasycamp
»

MOBI kartica, potek 90dni

Oddelek: Loža
53454 (3343) l-note

Več podobnih tem