Forum » Programiranje » [C] strukture
[C] strukture
OmegaM ::
Mene pa zanima kako se vpise v strukturo nekaj?
Mam vajo kjer moram napisati evidenco o n-projektih pa se mi je malo ustavilo.
mam tako strukturo
struct Objekti
{
char objekt[25];
int stevilo_obj;
};
void main()
{
int a,..
....
in tako pridem do tega pogoja za vpis
while (vpis!=n) //za ponavljanje dokler ne vpisem n
Mam vajo kjer moram napisati evidenco o n-projektih pa se mi je malo ustavilo.
mam tako strukturo
struct Objekti
{
char objekt[25];
int stevilo_obj;
};
void main()
{
int a,..
....
in tako pridem do tega pogoja za vpis
while (vpis!=n) //za ponavljanje dokler ne vpisem n
- spremenil: Gundolf ()
Vesoljc ::
do "članov" (memberjev) v strukturah in objektih (struct & class) dostopamo z magično piko ".".
struct Projekt
{
int verzija;
char ime[32];
};
int main()
{
Projekt win64;
win64.verzija = 100;
strcpy(win64.ime,"Win64");
}
struct Projekt
{
int verzija;
char ime[32];
};
int main()
{
Projekt win64;
win64.verzija = 100;
strcpy(win64.ime,"Win64");
}
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
OmegaM ::
Kak pa bi lahko nakljucno z funkcijo rand nakljucno razdelil karte (52 jih je),ce mas teh 52 kart inicializiranih ze v nekem polju karte[52]?!
Pa kak bi naredo da bi vsak dobil karto da se ne bi ponovila
Pa kak bi naredo da bi vsak dobil karto da se ne bi ponovila
OwcA ::
rand() omejiš na interval od 0 do 51. Za vsako vrednost, ki ti jo izpljune vrneš karto, ki ji pripada ta ključ, nato pa vrednost nastaviš na 0(ali nekaj podobno izpovednega). Ko nanese, da bi moral vrniti 0 namesto karte, enostavno ponovno popraskaš rand() in to ponavljaš dokler ne dobiš nečesa uporabnega. Opozarjam pa, da je tole zelo "trotel-ziher" pristop, ki bo lahko imel nekaj težav, ko bo neničelnih celic malo (so pa izboljšave trivijalne, zato je skrb odveč).
Otroška radovednost - gonilo napredka.
BigWhale ::
Owca:
Kaj pa ce bi karte na random pometal v array in ga potem kar po vrsti 'raztalal' :)
Kaj pa ce bi karte na random pometal v array in ga potem kar po vrsti 'raztalal' :)
OmegaM ::
kak pa bi lahko naredil da bi mi karte tak delilo da ne bi igralec imel ene ali vec enakih
Vesoljc ::
to bi lahko naredu z seznamom
- nafilaš seznam
- izbereš random karto (0-51)
- odstraniš karto iz seznama
- izbereš random karto (0-50)
- repeat until seznam is empty
kot seznam lahko uporabiš recimo std::vector
- nafilaš seznam
- izbereš random karto (0-51)
- odstraniš karto iz seznama
- izbereš random karto (0-50)
- repeat until seznam is empty
kot seznam lahko uporabiš recimo std::vector
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
slovencl ::
Mene pa zanima, če hočem vse vrednosti v strukturi postavit na nič, a lahko to naredim v enem koraku (kako?), a moram vsakega člana klicat in mu dat vrednost 0 ?
OwcA ::
Če je tip sestavljen iz samih primitivnih tipov, lahko poskusiš z memset().
Nekako tako:
Nekako tako:
struct Foo { int a; float b; }; ... Foo bar; memset(&bar, 0, sizeof(Foo));
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [C] Seznam s poljemOddelek: Programiranje | 2454 (1934) | aceton |
» | [C] struct in int[] (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 7324 (6397) | MrBrdo |
» | [java] funkcija ekvivalentna print_r v PHPOddelek: Programiranje | 1665 (1428) | sverde21 |
» | Klondike (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 5718 (5060) | Thomas |
» | C problemčekOddelek: Programiranje | 1060 (863) | OwcA |