Forum » Na cesti » Formula 1 2021
Formula 1 2021
Blinder ::
Hamiltonu je bilo letos toliko podarjenega, da je lahko samo tiho:
-v Bahrainu je šel 29 preko track limitov, pa nič
-v Imoli red flag malo za tem, ko je končal v pesku. Je lahko popravil avto in zaradi čudnih pravil celo restartal iz sedmega mesta
-na madžarskem ga je "slučajno" poknil ven Bottas, enako Pereza
-v Monacu mu je Bottas podaril dve točki
-V Bakuju je zafrknil in res veliko srečo je imel, da je Maxu šla guma
-zadnje gume so nato preuredili tako, da je bolj ustrezalo Mercedesu (lepo je imeti za sabo veliko avtomobilsko firmo, kjer lahko kdo obrne telefon).
-Po njihovem jambranju so omejili hitrost pit stopov. Poznalo se je najbolj Red Bullu.
-v Silverstonu je poknil ven maxa, hkrati naredil rdečo zastavo, pod katero je lahko popravil avto
-v Spaju so prepolovili točke. Ta dirka bi bila gotovo Maxova
-v Monzi sta zapela in medtem ko je LH za podobno (v bistvu še bolj nevarno) zadevo dobil v Silverstonu smešno kazen, so tukaj Maxa kaznovali na naslednji dirki
-zlorabili so pravilo menjave motorjev in svoje naterali preko realnih možnosti, v posmeh manj premožnim ekipam
-uporabljali so nelegalno zadnje krilo. Sicer so se izgovorili na "deformacijo", a jasno je, da se celo krilo premika. Podarjeno jim je bilo, da je bilo premalo časa, da se razvije novo in so lahko še naprej uporabljali fleksibilno krilo, ki jim je prineslo veliko prednost in par zmag (v bistvu je Hamilton praktično vse zmagal zaradi kombinacije nelegalnega krila in preteranega motorja)
-Lewis ni bil kaznovan za vožnjo pod rdečimi zastavami, medtem ko je Max dirko prej bil.
-Max je moram dati mesto nazaj, ko je šel iz proge, Lewis je dal samo par metrov na stezi, brez kazni
In sedaj bo on jambral, ker je imel pač nasprotnik srečo na eni dirki.
fanboyfanboyfanboy
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: _dragon_ ()
free_rider ::
Če bi šel Lewis v box, bi Max naredil obratno in bi ga prehitel na stezi. Od tam naprej je pa špekulacija, če bi se dirka končala za SC ali ne. V vsakem primeru si pri Mercedesu težko zamerijo, da Lewisa niso poklicali v box, ker bi se morala dirka v skladu s preteklimi izkušnjami (in tudi lansko Masijevo izjavo, ki jo je v nedeljo neposredno povozil) končati za SC. Novega sprotnega izumljanja SC postopkov s strani Masija sigurno niso mogli predvideti. Bi pa mogoče lahko računali s tem, da Liberty najbrž v ozadju pritiska za show (Drive to survive itd). Ampak to je spet špekulacija.
Exactly.
Tudi sam sem na to pomislil. Pred sezono sem upal, da bo prvak nekdo nov, najverjetneje Max. Naslov si definitivno zasluži, saj je zelo hiter in zelo konsistenten. Res škoda, da je na koncu izpadlo, kot da mu je naslov podarjen po sporni odločitvi direktorja dirke.
Hamiltonu je bilo letos toliko podarjenega, da je lahko samo tiho:
-v Bahrainu je šel 29 preko track limitov, pa nič
-v Imoli red flag malo za tem, ko je končal v pesku. Je lahko popravil avto in zaradi čudnih pravil celo restartal iz sedmega mesta
-na madžarskem ga je "slučajno" poknil ven Bottas, enako Pereza
-v Monacu mu je Bottas podaril dve točki
-V Bakuju je zafrknil in res veliko srečo je imel, da je Maxu šla guma
-zadnje gume so nato preuredili tako, da je bolj ustrezalo Mercedesu (lepo je imeti za sabo veliko avtomobilsko firmo, kjer lahko kdo obrne telefon).
-Po njihovem jambranju so omejili hitrost pit stopov. Poznalo se je najbolj Red Bullu.
-v Silverstonu je poknil ven maxa, hkrati naredil rdečo zastavo, pod katero je lahko popravil avto
-v Spaju so prepolovili točke. Ta dirka bi bila gotovo Maxova
-v Monzi sta zapela in medtem ko je LH za podobno (v bistvu še bolj nevarno) zadevo dobil v Silverstonu smešno kazen, so tukaj Maxa kaznovali na naslednji dirki
-zlorabili so pravilo menjave motorjev in svoje naterali preko realnih možnosti, v posmeh manj premožnim ekipam
-uporabljali so nelegalno zadnje krilo. Sicer so se izgovorili na "deformacijo", a jasno je, da se celo krilo premika. Podarjeno jim je bilo, da je bilo premalo časa, da se razvije novo in so lahko še naprej uporabljali fleksibilno krilo, ki jim je prineslo veliko prednost in par zmag (v bistvu je Hamilton praktično vse zmagal zaradi kombinacije nelegalnega krila in preteranega motorja)
-Lewis ni bil kaznovan za vožnjo pod rdečimi zastavami, medtem ko je Max dirko prej bil.
-Max je moram dati mesto nazaj, ko je šel iz proge, Lewis je dal samo par metrov na stezi, brez kazni
In sedaj bo on jambral, ker je imel pač nasprotnik srečo na eni dirki.
ok, kaj je jambranje?
a rabiš za to jambrnico?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: free_rider ()
šernk ::
zgornje je nalaganje dejstev. Tudi v Abu Dhabiju je Hamilton zadnji krog odvozil del izven steze (mislim da tretji ali četrti ovinek) in bi komot lahko dobil kazen zaradi tega. Sam sem že predlagal, vsak tak izlet izven steze +2s pribitka na končni čas, kar je še vedno ogromno bolje kot izlet na pesek, ki bi bil v starih časih ampak se nikomur več potem ne bi splačalo to delat.
lahko pa seveda Hamilton fanboyi naložite vse napake Verstapna, zaradi katerih je pridobil in ni bil kaznovan.
lahko pa seveda Hamilton fanboyi naložite vse napake Verstapna, zaradi katerih je pridobil in ni bil kaznovan.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
driver_x ::
Sam sem že predlagal, vsak tak izlet izven steze +2s pribitka na končni čas, kar je še vedno ogromno bolje kot izlet na pesek, ki bi bil v starih časih ampak se nikomur več potem ne bi splačalo to delat.
Naj dajo pesek, kake zelo neugodne robnike ali kaj takega, da se nikakor ne izplača uporabljati in potem naj pustijo odločitev dirkačem. To sedaj, ko se v enih ovinkih gleda in v enih ne, ter da se delajo celo razlike med dirkači, je en velik BS. Pri tem prehitavanju se ni nihče sekiral, da je šel Zanardi po travi.
DamijanD ::
Neugodni robniki so verjetno dost slaba ideja, ker lahko kdo poleti. Verjetno bi bilo najbolje par metrov peska, nato pa asfalt, kot je bilo že predlagano tukaj
driver_x ::
billy ::
V tistem trenutku je bila enačba zelo enostavna: Lewis bi s postankom lahko izgubil prvenstvo (če bi se dirka končala za SC), Max s postankom v vsakem primeru ne bi izgubil ničesar (še najslabše za njega bi bilo, če mu Masi ne bi umaknil zaostankarjev). Če gre Lewis v bokse, je Maxu jasno, da ga na stezi ne more več prehiteti in lahko samo ostane zunaj in upa, da se dirka konča pod SC. Edini, ki je zajebal, je bil Masi. Mercedes in Red Bull sta naredila točno to, kar sta v tej situaciji morala.
Samo malo, od kdaj pa pomeni, ko pride SC na progo, da bo tam tudi ostal do konca dirke?
Latifi je samo malo pikiral v ograjo, ograja ni bila poškodovana, on je pršel bp iz avta. Zelo blizu mesta trčenja je bil viličar.
Več možnosti je bilo, da se bo SC sprostil 1-3 kroge pred koncem, kot pa da bo šel do konca. Rečmo da je merc stavil z možnostjo dobitka 30% na "normalni" dirki, za zadnjo dirko sezone pa ta verjenost ob teh pogojih zelo blizu 0%.
BT52 ::
Neugodni robniki so verjetno dost slaba ideja, ker lahko kdo poleti. Verjetno bi bilo najbolje par metrov peska, nato pa asfalt, kot je bilo že predlagano tukaj
Pač nekaj neugodnega za hitrost ter hkrati varnega.
Jaz bi dal solze Lewisovih fanov in britanskega lobija. :) No za resno debato. Transponder že itak majo. Tako pa bela črta postane meja. To pomeni sredina dirkalnika čez. Simpl.
PrimozR ::
Po kaki logiki bi zmagal hamilton, če bi bil race restart? Na red gumah je bil v qualy max kar hitrejši, posode za gorivo bi bile skoraj prazne...in max bi sigurno divebombal...ne bit tako prepričan da bi lujz zmagal.
Bi pa zmagal, če bi šel v box, ne pa da so taktizirali. Ker če bi max ostal zunaj, bi ga snedel "čas posla", če pa bi oba šla v box, pa bi imel track position ob restartu.
Simpl, track position. Pa Mercedes power.
Max ne bi imel šans na enakih gumah. Če bi bil Max spredaj, bi ga Hamilton verjetno prehitel na ravnini.
Če bi Hamilton šel v boxe, Max ne bi šel. Če ne bi potegnili SC-ja nazaj noter, bi tako zmagal Max. Ni treba biti genij, da vidiš, zakaj Mercedes ni šel menjati gum pri zadnjem SC-ju. Druga je zgodba pri prvem SC-ju.
V bistvu so se sli pri Mercu en velik gambling s samo enim postankom in pac izgubili. Pa naj kdo rece, da ni res.
Komot bi se lahko zgodilo, da bi brez SCja, HAM pristal v ograji ali pa, da bi mu pocila guma.
Je res, ampak zaradi nepostanka pod VSC-jem, ne zaradi zadnjega SC-ja. Tam niso imeli kaj.
zgornje je nalaganje dejstev. Tudi v Abu Dhabiju je Hamilton zadnji krog odvozil del izven steze (mislim da tretji ali četrti ovinek) in bi komot lahko dobil kazen zaradi tega. Sam sem že predlagal, vsak tak izlet izven steze +2s pribitka na končni čas, kar je še vedno ogromno bolje kot izlet na pesek, ki bi bil v starih časih ampak se nikomur več potem ne bi splačalo to delat.
lahko pa seveda Hamilton fanboyi naložite vse napake Verstapna, zaradi katerih je pridobil in ni bil kaznovan.
Tudi Max je bil izven proge pomojem oz. definitivno prekletu blizu tega. Prehitevala se nista, tako da tam nimaš kaj. Sem pa opazil, da je sekal tisti robnik, ja.
Za te +2s bi moral imeti pa senzorje, potem jemati nazaj, ker je bil upravičen izlet (ker te je en porinil), bla bla bla. Pesek pa mir. Najlažje :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PrimozR ::
Neugodni robniki so verjetno dost slaba ideja, ker lahko kdo poleti. Verjetno bi bilo najbolje par metrov peska, nato pa asfalt, kot je bilo že predlagano tukaj
Ne it čeznje ane... Če se zaletiš v ograjo tudi polomiš avto.
Sam sem že predlagal, vsak tak izlet izven steze +2s pribitka na končni čas, kar je še vedno ogromno bolje kot izlet na pesek, ki bi bil v starih časih ampak se nikomur več potem ne bi splačalo to delat.
Naj dajo pesek, kake zelo neugodne robnike ali kaj takega, da se nikakor ne izplača uporabljati in potem naj pustijo odločitev dirkačem. To sedaj, ko se v enih ovinkih gleda in v enih ne, ter da se delajo celo razlike med dirkači, je en velik BS. Pri tem prehitavanju se ni nihče sekiral, da je šel Zanardi po travi.
Pfffff, amater :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
b3D_950 ::
https://twitter.com/andrewbensonf1/stat...
2022 Rule: No more taliking directly to the Race Director, Team Principals can only communicate to the RD via carrier pigeon.
2022 Rule: No more taliking directly to the Race Director, Team Principals can only communicate to the RD via carrier pigeon.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
billy ::
PrimozR, ja, ce bi sel lujz v box, potem max skoraj sigurno ne bi in takrat bi ga snedel, kot je max njega - torej tu je krivda merca, da so taktirizali.
Če pa bi bil red flag in restart, pa je možno vse, bi pa sigurno imeli še večji show, kot je bil sedaj, ker bi sigurno max "rinil do konca".
ampak smisel red flaga ni umetno povzročat show, ampak prekinit dirko, ko niti vožnja pod SC ni več varna/možna in/ali bi prekinitev bila predolga.
Če pa bi bil red flag in restart, pa je možno vse, bi pa sigurno imeli še večji show, kot je bil sedaj, ker bi sigurno max "rinil do konca".
ampak smisel red flaga ni umetno povzročat show, ampak prekinit dirko, ko niti vožnja pod SC ni več varna/možna in/ali bi prekinitev bila predolga.
CallMeAl ::
Ne moreš gledati zdaj za nazaj, ko je že vse jasno. V trenutku razglasitve SC je bila skoraj 100% verjetnost, da se bo dirka končala za SC, kar bi bil masiven zajeb, če bi Lewisa poklicali v bokse in bi Max na ta način postal prvak. Pač se je Masi odločil izpeljati zadevo povsem drugače kot se je delalo vedno v zgodovini, ampak tega res ni mogel nihče vedeti takrat. V tistem trenutku sta tako Mercedes kot Red Bull naredila povsem prav tako kot sta. Napako je naredil samo Masi. Ampak najbrž je imel svoje razloge.
billy ::
Ha? Skoraj 100%? Po kaki logiki?
Če se komu da, tu je seznam vseh SC v zgodovini F1:
Safety car @ Wikipedia
Na oko bi rekel, da je povprečno SC bil na stezi manj kot 5 krogov, če se gremo statistiko oz če je na podlagi le-te merc ugotovil, da "100%" ne bo šel SC not?
Če se komu da, tu je seznam vseh SC v zgodovini F1:
Safety car @ Wikipedia
Na oko bi rekel, da je povprečno SC bil na stezi manj kot 5 krogov, če se gremo statistiko oz če je na podlagi le-te merc ugotovil, da "100%" ne bo šel SC not?
Če se komu da, tu je seznam vseh SC v zgodovini F1:
Safety car @ Wikipedia
Na oko bi rekel, da je povprečno SC bil na stezi manj kot 5 krogov, če se gremo statistiko oz če je na podlagi le-te merc ugotovil, da "100%" ne bo šel SC not?
Če se komu da, tu je seznam vseh SC v zgodovini F1:
Safety car @ Wikipedia
Na oko bi rekel, da je povprečno SC bil na stezi manj kot 5 krogov, če se gremo statistiko oz če je na podlagi le-te merc ugotovil, da "100%" ne bo šel SC not?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
PrimozR ::
PrimozR, ja, ce bi sel lujz v box, potem max skoraj sigurno ne bi in takrat bi ga snedel, kot je max njega - torej tu je krivda merca, da so taktirizali.
Če pa bi bil red flag in restart, pa je možno vse, bi pa sigurno imeli še večji show, kot je bil sedaj, ker bi sigurno max "rinil do konca".
ampak smisel red flaga ni umetno povzročat show, ampak prekinit dirko, ko niti vožnja pod SC ni več varna/možna in/ali bi prekinitev bila predolga.
Vodiš dirko. Ven pride varnostni avto, 5 krogov pred koncem. Če zmagaš, si svetovni prvak. Če greš v bokse, tvoj konkurent ne gre v bokse in bo vodil pred teboj. Ali mi boš dejansko rekel, da bi ti šel v bokse in tvegal, da se dirka (ne prvič!!) zaključi za varnostnim avtom?? Pa ne odgovarjaj z znanjem, da se je varnostni avto zaključil 1 krog pred koncem, odgovarjaj 5 krogov pred koncem, ko je prišel ven.
Če bi to naredili, bi bil jasno to taktičen masterstroke. Vsaj tako bi zdaj govorili. 'OMG, šli so v bokse in vseeno zmagali prvenstvo!!'. Pa Toto bi se po radiu drl Masiju, naj umakne avto (torej obratno kot zdaj). Če jim to ne bi uspelo, bi bili pa največji kreteni in Max bi si 'toliko bolj zaslužil naslov, ker so Mercedes kekci'.
Naredili so točno to, kar so v situaciji lahko. Zajebali so pri prvem VSC-ju, takrat bi morali menjati.
Konec debate. Če ne moreš tega dojeti, se še naprej zaletavaj v steno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
billy ::
Verjetno se je nekdo odločil, da SC ne bo več šel not, zakaj se je tako odločil, ne bomo vedeli.
Je pa res, da jaz ne bi rad bil na mestu te osebe, sigurno pa imajo neke variabile na podlagi katerih se odločajo. Verjetno resnost nesreče, čas kroga pod SC, lokacija nesreče.
Bilo je veliko možnosti, da se bo SC umaknil, se strinjaš, oz zakja ne?
Je pa res, da jaz ne bi rad bil na mestu te osebe, sigurno pa imajo neke variabile na podlagi katerih se odločajo. Verjetno resnost nesreče, čas kroga pod SC, lokacija nesreče.
Bilo je veliko možnosti, da se bo SC umaknil, se strinjaš, oz zakja ne?
CallMeAl ::
Ne moreš kar na počez računati povprečja krogov SC, ker je to odvisno od nesreče in tudi tipa ovinka (tukaj je bil zraven zid). Brez skrbi, imajo take stvari pri vseh ekipah naštudirane. Da je bil SC netipično skrajšan, se vidi po tem, da prvič v zgodovini niso spustili naprej vseh za krog zaostalih pa še tistih, ki so jih spustili, niso počakali kot je v navadi. Ne vemo kaj vse se je pletlo in kdo je koga klical v ozadju, ampak Mercedes nikakor ni mogel predvideti situacije, ker je bila popolnoma mimo pravilnika in dosedanjih izkušenj. Naredili so, kar so lahko.
billy ::
Ja mogoče je dieter klical careya pa so se zmenli?
Masi je pač hotel, da se ne bi končalo prvenstvo pod SC, tega pa merc ni upošteval, ali pa namerno ni hotel?
Lahko pa enostavno zaključimo "debato" s tem, da pač niso imeli športne sreče, oz da jih je doletela karma. pa case closed.
Da zdaj delajo bedake iz sebe, pa je pod nivojem, ni mi jasno kako krovni HQ dopušča to.
Lahko pa enostavno zaključimo "debato" s tem, da pač niso imeli športne sreče, oz da jih je doletela karma. pa case closed.
Da zdaj delajo bedake iz sebe, pa je pod nivojem, ni mi jasno kako krovni HQ dopušča to.
Masi je pač hotel, da se ne bi končalo prvenstvo pod SC, tega pa merc ni upošteval, ali pa namerno ni hotel?
Lahko pa enostavno zaključimo "debato" s tem, da pač niso imeli športne sreče, oz da jih je doletela karma. pa case closed.
Da zdaj delajo bedake iz sebe, pa je pod nivojem, ni mi jasno kako krovni HQ dopušča to.
Lahko pa enostavno zaključimo "debato" s tem, da pač niso imeli športne sreče, oz da jih je doletela karma. pa case closed.
Da zdaj delajo bedake iz sebe, pa je pod nivojem, ni mi jasno kako krovni HQ dopušča to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
Predator X ::
Pogledal v celoti.
Samo en si naj upa se trditi, da ima merc vecjo moc kot redbul glede fie in masija. Masi je bil pod pritiskom redbulla.
Ze perez bi si zasluzil kazen z branjenjem.
Nevem zakaj je to naredil.
Redflag ali pa sc pod katerim bi morala biti zadeva zakljucena. Tocno je vedel zakaj se gre pa je raje krsil svoja lastna pravila in dal pomagal redbullu.
Jst mislim, da mora Massi oditi. Mogoce bo zdrzal se kaksno leto potem ga bodo pa zamenjali.
Nevem zakaj je to naredil. Dal bi obema enake sanse. Ze v braziliji mu je pustil odditi brez kazni, prejsno dirko tud... Pa se zdej mu je pomagal osvoji.
Svaka cast hamiltonu in mercedesu za to formo, ki so jo prikazali na zadnji 4 dirkah.
Kdo si boljn zasluzi naslov? Definitivn o hamiltpn bi moral biti prvak. Na zadnji dirki je FIA krsila svoja pravila!
Samo en si naj upa se trditi, da ima merc vecjo moc kot redbul glede fie in masija. Masi je bil pod pritiskom redbulla.
Ze perez bi si zasluzil kazen z branjenjem.
Nevem zakaj je to naredil.
Redflag ali pa sc pod katerim bi morala biti zadeva zakljucena. Tocno je vedel zakaj se gre pa je raje krsil svoja lastna pravila in dal pomagal redbullu.
Jst mislim, da mora Massi oditi. Mogoce bo zdrzal se kaksno leto potem ga bodo pa zamenjali.
Nevem zakaj je to naredil. Dal bi obema enake sanse. Ze v braziliji mu je pustil odditi brez kazni, prejsno dirko tud... Pa se zdej mu je pomagal osvoji.
Svaka cast hamiltonu in mercedesu za to formo, ki so jo prikazali na zadnji 4 dirkah.
Kdo si boljn zasluzi naslov? Definitivn o hamiltpn bi moral biti prvak. Na zadnji dirki je FIA krsila svoja pravila!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Predator X ()
šernk ::
Nevem zakaj je to naredil. Dal bi obema enake sanse. Ze v braziliji mu je pustil odditi brez kazni, prejsno dirko tud... Pa se zdej mu je pomagal osvoji.
Samo v Abu-Dhabiju so Hamiltonu 2x pogledali skozi prste. 1. krog in zadnji krog. Ja morda je tudi Verstapen bil zadnji krog izven steze ampak vsaj 2m manj od Hamiltona. Torej 2x je pridobil nepošteno prednost, ki je Hamilton ni vrnil.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
driver_x ::
Naredili so točno to, kar so v situaciji lahko. Zajebali so pri prvem VSC-ju, takrat bi morali menjati.
Točno to, v danem trenutku sta obe ekipi ravnali optimalno.
Ne vemo kaj vse se je pletlo in kdo je koga klical v ozadju, ampak Mercedes nikakor ni mogel predvideti situacije, ker je bila popolnoma mimo pravilnika in dosedanjih izkušenj. Naredili so, kar so lahko.
Žal daje zadnja dirka priokus, da je bolj od športa pomemben šov, oz. da se dirka bolj zaradi tega, da lahko naredijo napeto serijo na Netflixu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: driver_x ()
Predator X ::
Nevem zakaj je to naredil. Dal bi obema enake sanse. Ze v braziliji mu je pustil odditi brez kazni, prejsno dirko tud... Pa se zdej mu je pomagal osvoji.
Samo v Abu-Dhabiju so Hamiltonu 2x pogledali skozi prste. 1. krog in zadnji krog. Ja morda je tudi Verstapen bil zadnji krog izven steze ampak vsaj 2m manj od Hamiltona. Torej 2x je pridobil nepošteno prednost, ki je Hamilton ni vrnil.
Ni res. Kako ne vidiš ti kaj dela max. Maks je iskal trčenje ali pa 1 mesto. Sej mu je vseeno. Če bi ga Hamilton kakorkoli zapiral bi trčila bi že max zato poskrbel. Ni mi vseč ta fant in njegov način, ker je res velik egoist. Če bi ga hamilton zapisal tako, kot max dela njemu bi trčila potem pa bi bila debata.
Hamilton si je ta naslov zaslužil in bi moral biti prvak vse ostalo je samo manipulacija redbulla. Merc je pošolal redbul na zadnjih štirih dirkah so res naredili optimalen dirkalni za dirkanje. In kje je bi sedaj top speed merca? Ni ga bilo. Max se je na štartu z soft gumami zrušil mentalno, in hamilton ga je pošolal glede samega pritiska.
Pri 36 ga nek "dedek" šola. To mu gre verjetno v nos.
Masi bi dal redflag in obema enake šanse. Sam pravi to je dirkanje?! Navaden idiot je. Bodi raje tiho, ko sam svoja pravila kršiš.
endelin ::
Predator: Max je prvak, ne Hamilton
Mu ne gre nič v nos. Naslova se veseli kot majhen otrok darila za dedka mraza. Saj je že povedal da je presrečen
red bull je s taktiko pošolal merc. Zakaj ni šel hamilton po gume? Če bi šel sedaj ne bi bilo joka
Mu ne gre nič v nos. Naslova se veseli kot majhen otrok darila za dedka mraza. Saj je že povedal da je presrečen
red bull je s taktiko pošolal merc. Zakaj ni šel hamilton po gume? Če bi šel sedaj ne bi bilo joka
driver_x ::
Predator X je izjavil:
Ni res. Kako ne vidiš ti kaj dela max. Maks je iskal trčenje ali pa 1 mesto. Sej mu je vseeno. Če bi ga Hamilton kakorkoli zapiral bi trčila bi že max zato poskrbel. Ni mi vseč ta fant in njegov način, ker je res velik egoist. Če bi ga hamilton zapisal tako, kot max dela njemu bi trčila potem pa bi bila debata.
Max je res egoist, ampak pri športnikih takega kalibra je to zelo dobrodošla in najbrž celo nujna lastnost. Da je na zadnjih dirkah vozil, kakor je, je bila posledica vodilnega mesta v skupnem seštevku, v katerega se je spravil sam. Vsi, ali večina takih vrhunskih športnikov je pripravljena podrediti čisto vse za končni uspeh. Spomnimo se samo Tine Maze, kako neizprosna je bila do sebe in prav tako do vseh v ekipi. Za vrhunske rezultate ne zadošča popvprečnost, ampak je potrebno trdo delo in gromozanska predanost ter odločnost. Vseeno pa pri tem, do kje so špotniki pripravljeni iti za dosego svojih ciljev, obstaja meja med tem, kaj je še fair-play in kaj ne. Sem spada vse od prepovedanih poživil, poškodovanja tekmecev pri športih s kontakom, namernega zaletavanja v F1 in podobno. Sam sem vedno čutil prezir do takih ljudi, ki za dosego lastnih ciljev uporabljajo umazane (čeprav lahko legalne) metode. Maxa v tem trenutku ne štejem v to kategorijo in močno upam, da ga tudi ne bom, saj ima zadosti kvalitet, da se mu ne bi bilo potrebno zatekati k namernim zaletavanjem. Se mi ja pa ob njegovem ravnanju na zadnjih drirkah že skoraj prižgala lučka za alarm.
Jazon ::
Merc se je v trenutku ko je bila razglašena Rumena zastava odločil, da bodo svojo pozicijo branili z rabljenimi gumami, torej brez Pit Stopa.
Vedeli so za Unlap pravilo, torej bi jim morali biti jasno, da bosta prvi in drugi skupaj.
Merc je napačno stavil, ker je upal da bo SC do konca:
1. opcija) gredo po novem gume in so na 2.mestu če RBR ne gre po nove gume (imajo 60% možnosti za zmago)
2. opcija) gredo po nove gume in so na 1.mestu, če RBR gre po nove gume (imajo 100% možnosti za zmago)
3. opcija) ne gredo po nove gume in so na 1.mestu, medtem ko RBR gre po nove gume. (imajo 10% možnosti za zmago)
Dejansko so izbrali najslabšo možnost, zgolj ker so računali, da bo SC do konca.
Aja in še:
Vedeli so, da je bil po zadnjem Unlappingu, ki je trajal v nedogled, sklenjen dogovor med ekipami in FIA naj se dirke, če je to možno, končajo pod Zeleno zastavo.
Vedeli so za Unlap pravilo, torej bi jim morali biti jasno, da bosta prvi in drugi skupaj.
Merc je napačno stavil, ker je upal da bo SC do konca:
1. opcija) gredo po novem gume in so na 2.mestu če RBR ne gre po nove gume (imajo 60% možnosti za zmago)
2. opcija) gredo po nove gume in so na 1.mestu, če RBR gre po nove gume (imajo 100% možnosti za zmago)
3. opcija) ne gredo po nove gume in so na 1.mestu, medtem ko RBR gre po nove gume. (imajo 10% možnosti za zmago)
Dejansko so izbrali najslabšo možnost, zgolj ker so računali, da bo SC do konca.
Aja in še:
Vedeli so, da je bil po zadnjem Unlappingu, ki je trajal v nedogled, sklenjen dogovor med ekipami in FIA naj se dirke, če je to možno, končajo pod Zeleno zastavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jazon ()
ripmork ::
Dejansko so izbrali najslabšo možnost, zgolj ker so računali, da bo SC do konca.
Mercedes je z informacijami, ki jih je imel takrat, naredil vse prav. Računali so, da bo SC procedura takšna, kot je bila vedno; glede na specifike te steze in situacijo, kje je bil Latifijev dirkalnik, bi ob normalni proceduri razporejanje zaostalih dirkačev potekalo toliko časa, da dirkanja ne bi več videli. Če bi tvegali z menjavo gum (Max pa bi dobil pozicijo) in bi se dirka končala za SC, tisto bi šele bil ultimativen taktičen fail.
Dejansko najboljše za atrakcijo bi bilo, če bi Masi rdečo zastavo zagnal, po očiščenju steze pa bi gledali še nekaj krogov borbe do konca. Tako pa so v imenu atrakcije standardno SC proceduro čisto netipično spremenili pred zadnjim krogom. Lewis ni imel šanse.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Blinder ::
Prilagam cokpypaste enega komentarja na yt:
there is no explanation on article 1.1.1 of the FIA 2021 International Sporting Code in which it says that the regulations must be applied "on the basis of the fundamental principles of safety and sporting equity". .. And that's the very first article that comes before decisions and enforcement, so sporting fairness has been violated in this case, as I explain with examples above in my comments.
Example Sainz third complained because he had in front of him 2 dubbed between him and Verstappen, so at the restart if he had the opportunity he would not have been able to attack Max. Sporting equity is for everyone, not just for the title contenders, otherwise let's run them alone.
It is clear that the FIA has chosen a route that would have taken it on the grid, when it was enough to give the red flag and fairness would have been respected, it gave the spectacle of 3 or 4 laps after a standing start and no one could argue why he put everyone on an equal footing
there is no explanation on article 1.1.1 of the FIA 2021 International Sporting Code in which it says that the regulations must be applied "on the basis of the fundamental principles of safety and sporting equity". .. And that's the very first article that comes before decisions and enforcement, so sporting fairness has been violated in this case, as I explain with examples above in my comments.
Example Sainz third complained because he had in front of him 2 dubbed between him and Verstappen, so at the restart if he had the opportunity he would not have been able to attack Max. Sporting equity is for everyone, not just for the title contenders, otherwise let's run them alone.
It is clear that the FIA has chosen a route that would have taken it on the grid, when it was enough to give the red flag and fairness would have been respected, it gave the spectacle of 3 or 4 laps after a standing start and no one could argue why he put everyone on an equal footing
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
ginekk ::
Predator X je izjavil:
Hamilton si je ta naslov zaslužil in bi moral biti prvak vse ostalo je samo manipulacija redbulla. Merc je pošolal redbul na zadnjih štirih dirkah so res naredili optimalen dirkalni za dirkanje. In kje je bi sedaj top speed merca? Ni ga bilo. Max se je na štartu z soft gumami zrušil mentalno, in hamilton ga je pošolal glede samega pritiska.
Pri 36 ga nek "dedek" šola. To mu gre verjetno v nos.
Ne, ni si ga zaslužil. RBR in Max je konkretno šolal Hamiltona v prvi polovici sezone. In zaradi smole - ne lastnih napak - je bil Max ob nekaj deset točk.
Če je Hamilton pošolal Maxa za pritisk, pol lahko isto neumno rečeš, da je Max Hamiltona pošolal v Bakuju in Imoli, da je pod pritiskom storil skrajno neumne napake. Toliko napak, kot jih je dedek Ham letos naredil - zaradi pritiska, višje sile ali pa long COVIDA - jih Max zagotovo ni.
Tilen88 ::
Kdo je imel več zmag, majn napak, več pole-ov, največ krogov prevoženih na prvem mestu in dominiral? A mi lahko kdo pomaga mal sem zmeden :p
Če bi bile solze hamiltonovih navijačev kriptovaluta, bi ta v rekordnem času prehitela bitcoin haha
Če bi bile solze hamiltonovih navijačev kriptovaluta, bi ta v rekordnem času prehitela bitcoin haha
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
PrimozR ::
Predator X je izjavil:
Nevem zakaj je to naredil. Dal bi obema enake sanse. Ze v braziliji mu je pustil odditi brez kazni, prejsno dirko tud... Pa se zdej mu je pomagal osvoji.
Samo v Abu-Dhabiju so Hamiltonu 2x pogledali skozi prste. 1. krog in zadnji krog. Ja morda je tudi Verstapen bil zadnji krog izven steze ampak vsaj 2m manj od Hamiltona. Torej 2x je pridobil nepošteno prednost, ki je Hamilton ni vrnil.
Ni res. Kako ne vidiš ti kaj dela max. Maks je iskal trčenje ali pa 1 mesto. Sej mu je vseeno. Če bi ga Hamilton kakorkoli zapiral bi trčila bi že max zato poskrbel. Ni mi vseč ta fant in njegov način, ker je res velik egoist. Če bi ga hamilton zapisal tako, kot max dela njemu bi trčila potem pa bi bila debata.
Hamilton si je ta naslov zaslužil in bi moral biti prvak vse ostalo je samo manipulacija redbulla. Merc je pošolal redbul na zadnjih štirih dirkah so res naredili optimalen dirkalni za dirkanje. In kje je bi sedaj top speed merca? Ni ga bilo. Max se je na štartu z soft gumami zrušil mentalno, in hamilton ga je pošolal glede samega pritiska.
Pri 36 ga nek "dedek" šola. To mu gre verjetno v nos.
Masi bi dal redflag in obema enake šanse. Sam pravi to je dirkanje?! Navaden idiot je. Bodi raje tiho, ko sam svoja pravila kršiš.
Silverstone.
driver_x ::
Kljub vsemu pa moramo priznati, da tale Massijeva poteza ne bi mogla bolje uspeti. Med drugim je prinesla:
- odločitev o prvaku v zadnjem krogu zadnje dirke;
- novega prvaka (serijsko zmagovanje enega in istega ni zanimivo za sponzorje in gledalce);
- rivalstvo med Hamiltonom in Verstapnom, kar bo krojilo precejšen del naslednje sezone in povečevalo gledanost;
- veliko odmevnost F1 in s tem povečanje zanimanja - o zadnji dirki in F1 sedaj vse vedo ljudje, ki prej niso vedeli ničesar o dirkanju;
- ravno prav kontroverznosti, da se bo o tem govorilo še zelo dolgo časa, hkrati pa ni pod vprašaj postavljena regularnost sezone.
Kaj bi si vi, če bi bilio lastniki tega šova, želeli boljšega?
- odločitev o prvaku v zadnjem krogu zadnje dirke;
- novega prvaka (serijsko zmagovanje enega in istega ni zanimivo za sponzorje in gledalce);
- rivalstvo med Hamiltonom in Verstapnom, kar bo krojilo precejšen del naslednje sezone in povečevalo gledanost;
- veliko odmevnost F1 in s tem povečanje zanimanja - o zadnji dirki in F1 sedaj vse vedo ljudje, ki prej niso vedeli ničesar o dirkanju;
- ravno prav kontroverznosti, da se bo o tem govorilo še zelo dolgo časa, hkrati pa ni pod vprašaj postavljena regularnost sezone.
Kaj bi si vi, če bi bilio lastniki tega šova, želeli boljšega?
Tilen88 ::
3.točka: lahko kdo zaserje pa je na 3-4mestu pa ne bo rivalstva,.. ne moreš kar rečt da bosta merc in rbr spet 1,2
driver_x ::
Tega ne vemo, se pa (nekateri) še vedno spominjamo rivalstva med Prostom in Senno, ki je takrat polnilo novice in prispevke.
Tilen88 ::
Ja rivalstvo more bit, da je zanimivo
Uglavnem da vam že zdaj povem, 2022 bo ferrari prvak
Uglavnem da vam že zdaj povem, 2022 bo ferrari prvak
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
driver_x ::
Kdo je imel več zmag, majn napak, več pole-ov, največ krogov prevoženih na prvem mestu in dominiral? A mi lahko kdo pomaga mal sem zmeden :p
Nič od tega ne šteje v točkovanju za naslov (no, razen tistih treh šprint kvalifikacij) in bi bilo brez vrednosti, če Max na koncu ne bi zbral več točk.
driver_x ::
Predator X ::
Predator: Max je prvak, ne Hamilton
Mu ne gre nič v nos. Naslova se veseli kot majhen otrok darila za dedka mraza. Saj je že povedal da je presrečen
red bull je s taktiko pošolal merc. Zakaj ni šel hamilton po gume? Če bi šel sedaj ne bi bilo joka
Ja ker bi izgubili mesto. Pa so verjetno izracunal, da se bo koncal pod varnostnim avtomobilom.
Predator X je izjavil:
Nevem zakaj je to naredil. Dal bi obema enake sanse. Ze v braziliji mu je pustil odditi brez kazni, prejsno dirko tud... Pa se zdej mu je pomagal osvoji.
Samo v Abu-Dhabiju so Hamiltonu 2x pogledali skozi prste. 1. krog in zadnji krog. Ja morda je tudi Verstapen bil zadnji krog izven steze ampak vsaj 2m manj od Hamiltona. Torej 2x je pridobil nepošteno prednost, ki je Hamilton ni vrnil.
Ni res. Kako ne vidiš ti kaj dela max. Maks je iskal trčenje ali pa 1 mesto. Sej mu je vseeno. Če bi ga Hamilton kakorkoli zapiral bi trčila bi že max zato poskrbel. Ni mi vseč ta fant in njegov način, ker je res velik egoist. Če bi ga hamilton zapisal tako, kot max dela njemu bi trčila potem pa bi bila debata.
Hamilton si je ta naslov zaslužil in bi moral biti prvak vse ostalo je samo manipulacija redbulla. Merc je pošolal redbul na zadnjih štirih dirkah so res naredili optimalen dirkalni za dirkanje. In kje je bi sedaj top speed merca? Ni ga bilo. Max se je na štartu z soft gumami zrušil mentalno, in hamilton ga je pošolal glede samega pritiska.
Pri 36 ga nek "dedek" šola. To mu gre verjetno v nos.
Masi bi dal redflag in obema enake šanse. Sam pravi to je dirkanje?! Navaden idiot je. Bodi raje tiho, ko sam svoja pravila kršiš.
Silverstone.
Ja, sicer je max veckrat izrinil hamilton in hamilton je do dopuscal. Monza in silverstone je bilo dvakrat ko hamilton ni pazil na max. Max seveda nikoli ni pazil na hamiltona
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Predator X ()
Predator X ::
Ja no se je kar je. Sam bi naredil tako kot bi morali. Ali red flag al pa pustit tiste 4 dirkace vmes. Massi tega nebi smel delati. Mislim to je dejanski primer "koverta pod mizo".
Naredil bi redflag.
Si predstavlas obratni razplet? Da bi Max vozil prvi imel lepo prednost in potem tole?
Sploh z redflagom bi samo se dvignil zivcnost. Oba enake pogoje in maxu popravni izpit za start.
Razn, ce so res idioti. Kakor pravite sami, da nimajo pojma. Ker ce bi katerikoli od fanov bil v tistem momentu tam, bi se strinjal redflag najboljsa stvar za zakljucek, fer zakljucek.
Ce bi hamilton oz. Mercedes vedel, da bi dirka nadaljevala preden bi se koncalo bi sev hamilton v bokse
Naredil bi redflag.
Si predstavlas obratni razplet? Da bi Max vozil prvi imel lepo prednost in potem tole?
Sploh z redflagom bi samo se dvignil zivcnost. Oba enake pogoje in maxu popravni izpit za start.
Razn, ce so res idioti. Kakor pravite sami, da nimajo pojma. Ker ce bi katerikoli od fanov bil v tistem momentu tam, bi se strinjal redflag najboljsa stvar za zakljucek, fer zakljucek.
Ce bi hamilton oz. Mercedes vedel, da bi dirka nadaljevala preden bi se koncalo bi sev hamilton v bokse
Meizu ::
Še vedno ni jasno, oziroma ni ljudem uspelo vzpostavit argumenta, kaj točno so kršili.
To zgleda kot neke vrste sklicevanje na precedens - precej podobno kot na sodiščih - na koncu ima sodnik zadnjo besedo. Seveda imajo stranke na sodnikovo besedo možnost pritožbe, kar pa bo Merc izgleda izpustil.
To zgleda kot neke vrste sklicevanje na precedens - precej podobno kot na sodiščih - na koncu ima sodnik zadnjo besedo. Seveda imajo stranke na sodnikovo besedo možnost pritožbe, kar pa bo Merc izgleda izpustil.
Jazon ::
Pomojem nič, imeli so pa več možnosti na voljo. Ekipe so bile aktivno udeležene v odločitev z izvajanjem pritiska na direktorja dirke. Na zadnji dirki je bitko preko radija in na stezi dobil RBR.
Merc se je na Safety Car in Unlap Rule odzval pasivno oziroma se sploh ni odzval, dokler ni bilo prepozno (No, no Michael)
RBR se je odzval aktivno, uspel prepričati direktorja in se v petem ovinku sprehodil mimo do zmage.
Šola za naslednjič.
Merc se je na Safety Car in Unlap Rule odzval pasivno oziroma se sploh ni odzval, dokler ni bilo prepozno (No, no Michael)
RBR se je odzval aktivno, uspel prepričati direktorja in se v petem ovinku sprehodil mimo do zmage.
Šola za naslednjič.