» »

Formula 1 2021

Formula 1 2021

««
134 / 139
»»

ginekk ::

Gambino je izjavil:

Danes bi zmagal Ham z lahkoto, če jih Latifi ne bi zajebal. Verstapen je postal prvak s srećo in ne z znanjem in ne s prikazanim na zadnji dirki. Še z rdečimi gumami je komaj prehitel Hamiltona.
Hamiltonu pa kapo dol, da je vse skupaj prenesel in pokazal da je največji!!!!


Prvenstvo je trajalo 22 dirk in vsako posebej si pozabil izgleda. Verstappen je letos storil manj napak in imel več smole, a kljub temu zmagal 10x ,torej večkrat od Hamiltona. Govorit o ne vem kakšni posebni sreči je skrajno izkrivljanje dejstev letošnjega prvenstva.

billy ::

A ne bi Gambino raje rekel, da je lujz zgubil prvenstvo v Bakuju, kjer je IZKLJUČNO ZARADI LASTNE NAPAKE, izpustil zmago iz rok?

hazy ::

Če lahko na kratko pokomentiram letošnje prvenstvo, bile so šanse za vse, Max jih je s svojim talentom maksimalno izkoristil, vemo pa, da je to sojenje letos eno najbolj kontroverznih nasploh, kljub dejstvu, da zagovarjajo "let them racing, hard racing"!

springfield ::

BT52 je izjavil:

Plus Max je imel celotno sezono v povrečju hitrejši bolid. Tako, da oporekat bilokaj je nesmiselno. Je pa bilo zanimivo boj do konca. Ima pa Merc konstrukturskega in je nemški inžeirign še vedno najboljši do obeh dirkačev.

RB je imel hitrejsi dirkalnik, nemski inzeniring je pa najboljsi? :))

Bo pa treba malo it skoz pravila in jih precistit. Kaj je smisel pravil za SC, ce ima direktor dirke, ki kontrolira SC, jih moznost obvozit?

videc ::

Kaj misliš z "možnost obvozit SC pravila"? Saj je v pravilih, da ima direktor dirke pravico določat kaj se dogaja s SC. Torej... vse je bilo po pravilih. A si si prebral dokument od FIA-e glede protesta?

billy ::

Včasih pač pride do situacije, kjer mora človek posečt in nekaj naredit.

Ta SC bi bilo nemogoče spraviti skozi, da bi bili vsi zadovoljni. Dejansko je bil kriv merc, da ni poklical lujzeta, če bi ga, potem bi postal prvak in debate sploh ne bi bilo. Ampak ker so taktizirali se jim ni izšlo.

springfield ::

videc je izjavil:

Kaj misliš z "možnost obvozit SC pravila"? Saj je v pravilih, da ima direktor dirke pravico določat kaj se dogaja s SC. Torej... vse je bilo po pravilih. A si si prebral dokument od FIA-e glede protesta?

Nisem rekel, da ni bilo po pravilih. Zdi se mi skoda papirja za pravila o SC, ce imas potem pravilo, da lahko direktor dirke sam doloca protokol.

win64 ::

Da, lahko bi spravili skozi, tako kot se je to delalo na drugih dirkah.
Ampak potem ne bi bilo šova v zaključku.

billy ::

Zakaj bi pa morali spravit skozi tako, da bi se končala dirka pod SC? A je bila nevarnost umaknjena ali ne? Ker če je bila, potem se je morala dirka restartat.

Ali ste pikolovski in vas moti to, da se se je poslalo naprej le tiste dirkače, ki so bili med lujzom in maxom in bi želeli, da se pošlje naprej vse, in potem počaka da priključi, s tem pa se dirka ne bi mogla restartat?

win64 ::

Pravila in konsistentnost pri uveljavljenju le teh.
To bi osebno rad.

billy ::

Hja situacija je bila specifična, zajet vse možne situcije v pravila privede do izguba smisla le-teh.

Da zaostali za krog priključijo je smisel, da se lahko potem lažje borijo za boljše pozicije, ker če bi se še vedno "priključevali" ne bi imeli te možnosti. Ker pa v primeru teh štirih to ni imelo smisla, se je pač lahko dirkanje začelo takoj, ko se jih je spustilo naprej.

Torej win64, tebe moti, da se ni naredilo po točno nekem napisanem pravilu in je massi "posegel v to kaj se bo naredilo", če pa bi takšno pravilo obstajalo, pa te ne bi?

videc ::

@win64: jaz bi tudi rad, da pravila veljajo za vse enako. Npr. tako, da bi Hamilton vrnil mesto in čas, ki ga je pridobil, ko je sekal ovinek, kjer ga je Max prehitel.
Lej, tule https://www.autosport.com/f1/news/full-... je odločitev stewardov, ki so bili na tej dirki. Menda pa ja vejo, kakšna so pravila. Se bo pa Mercedes tako ali tako pritožil na CAS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

ripmork ::

Če bi bila pravila konsistentna, bi SC trajal, dokler se ne bi vsi zaostali za krog priključili. Kar pomeni, da bi SC trajal dlje in bi se dirka končala za varnostnim avtom. Ker je Mercedes pričakoval to konsistentnost pravil, niso računali na možnost spopada v zadnjem krogu, sicer bi čisto mogoče ravnali kaj drugače. Če ekipe ne morejo zaupat v konsistentno izvedbo pravil, potem pravila izgubijo smisel...

BTW: mi je bilo tudi čudno, da Lewisu v prvih krogih ni bilo treba vračat pozicije, ampak so bili komisarji zadovoljni z upočasnitvijo (vračanje pridobljenega časa). Kolikor se spomnim, je bilo vedno treba pozicijo vračat...

win64 ::

@videc: dajmo za sekundo izklopit fanboy način.

scythe ::

Tale Netflix sezona se naj čimprej zaključi in zakoplje bojne sekire. Max je dobil naslov, ker je Masi improviziral pravila. Naj tako tudi ostane, če je Hamilton malo pameten, naj se s tem prijazni, pridobljen naslov na sodišču ali pa pomočjo FIE ni vreden veliko. Drugo lepo ima spet šanso, da osvoji 8. naslov :)
X870 | 9700X | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

videc ::

@win64: kar začni, prosim.
https://twitter.com/BatteryVoltas/statu...

billy ::

ripmork, pravila da morajo tisti, ki se jih spusti naprej, priključiti, je za njih napisana, torej da ne bi bili v slabšem položajo ob restartu, in pa da ne bi recimo motili vodilnih, če bi jih po nekaj krogih spet začeli dohitevat...

ker pa je tu bil še samo en krog, ni imelo smisla tega naredit in se je lahko dirka ponovno začela.

lahko sicer dodajo v pravila, da se v tem primeru ne rabijo priključit, ampak kot sem napisal, za vsako situacijo ne more biti pravila, že tako jih je sedaj preveč in so konfuzna.

Da je merc vedel, oz računal, da bo SC ostal do konca, pa so sami krivi. Zakaj so? krog F1 traja 1m30sec, SC krog pa verjetno 4min, torej je iblo do konca še 15min...pa to valda spucajo nesrečo...

videc ::

Mene zanima, kako bo Ferrari izgledal drugo leto. Sainz je kar veliko pokazal in se lahko Leclercu hitro zgodi, da ne bo več glavni tam.

billy ::

Lerc več ni glavni, sainz je lepo presenečenje konca sezone.

But still...kva pa je perez pokazal na tej dirki (drugače pa vedno bolj pasiven), kapo dol. Ima kdo posnetek tega branjenja?

scythe ::

Tole mi pa padlo v oči na redditu ;((

His resumé is seriously impressive, and also involves a lot of F1 cases:

"Paul is established as the leading Silk in the world of Formula 1. He has been Leader for Mercedes GP in two recent, successful International Court of Appeal arbitration cases that have helped to cement their dominance at the top of Formula 1 ('Pirelli Tyre-gate' & 'Ricciardo fuel-flow')"

"acting in disputes concerning the legality of car designs in the 2019 F1 season"

"acting for an F1 driver in relation to a fatal accident"

"acting for the manager of an F1 driver"

"acting for Racing Point F1 team in the ICA case concerning the clutch control of the 2019 Alfa Romeo F1 cars"

They really are not fucking around.
X870 | 9700X | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

musicfreak ::

billy je izjavil:

Lerc več ni glavni, sainz je lepo presenečenje konca sezone.

But still...kva pa je perez pokazal na tej dirki (drugače pa vedno bolj pasiven), kapo dol. Ima kdo posnetek tega branjenja?


videc ::

Perez je dobro branil, ja. Mogoče bi lahko še v zadnjem ovinku, po tem ko ga je Hamilton že prehitel, naredil en "dive bomb" in Hamiltona prehitel še enkrat. :) Je pa dobro odvozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

codeMonkey ::

ripmork je izjavil:

Če bi bila pravila konsistentna, bi SC trajal, dokler se ne bi vsi zaostali za krog priključili. Kar pomeni, da bi SC trajal dlje in bi se dirka končala za varnostnim avtom. Ker je Mercedes pričakoval to konsistentnost pravil, niso računali na možnost spopada v zadnjem krogu, sicer bi čisto mogoče ravnali kaj drugače. Če ekipe ne morejo zaupat v konsistentno izvedbo pravil, potem pravila izgubijo smisel...

BTW: mi je bilo tudi čudno, da Lewisu v prvih krogih ni bilo treba vračat pozicije, ampak so bili komisarji zadovoljni z upočasnitvijo (vračanje pridobljenega časa). Kolikor se spomnim, je bilo vedno treba pozicijo vračat...


To, da je Mercedes racunal na to ni bistveno tu. Niti priblizno niso mogli vedeti ali bo avto odstranjen v enem krogu, dveh ali treh. Slo je za tveganje, kar je bilo odvisno od precej faktorjev, ne le odlocitve na koncu. Enostavno je bil RB v prednosti, ker niso imel nicesar za zgubiti. Vcasih je pac bolje biti zadaj.

Podobno si pri Mercedesu niso upali reagirati kakih 20+ krogov prej, ko je bil VSC in je sel na menjavo Max. Glede na hitrost Lewisa, je bilo jasno, da je obcutno hitrejsi in tudi ce bi Max ostal zunaj, bi ga pac ze Lewis prehitel za naslov. Kar bi bila zmaga vredna naslova. IMO, je na nek nacin cisto posteno, da so bili kaznovani za "play safe" taktiko. Sicer bolj Mercedes, kot Lewis, ki je vozil brez napak.

Je ze bolje, da se je dopustilo dirkanje se v zadnjem krogu. Boj je bil neverjeten in zato tudi gledamo F1. Tudi mislim, da bi bilo nezadovoljstvo se toliko vecje, ce bi se odlocili drugace, ker je Red Bull moral pozreti precej nekih cudnih odlocitev na koncu.

Zgodovina sprememb…

videc ::

Upam, da bodo pravila spremenili tako, da samo direktor dirke komunicira z moštvi in ne obratno. Da ne bomo več poslušali Wolffa in/ali drugih kako jokajo.
Je pa zanimivo, da so dali najprej VSC, šele nato pa SC.

No, pa še Kimi kot "Driver of the day". :)
https://www.formula1.com/en/latest/arti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

codeMonkey ::

videc je izjavil:

Je pa zanimivo, da so dali najprej VSC, šele nato pa SC.


Jaz to razumem kot poskus minimalnega vpliva na razplet, ampak se je nato glede na oviro pokazalo, da tako ne bo slo skozi.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

kdo je ta billy, alter ego od tistega multiusername-ja, ki skos iste stvari trobi v threadu o elektricnih avtih?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

no comment ::

Naj pobrišejo točke Hamiltonu in Verstappnu iz zadnje dirke in naredijo še eno dirko.

Na njej oba vozita za Hass.

rok_p ::

Krivda je mercedesova. Ce bi poklicali Hamiltona v boks potem bi Max ostal zunaj. Situacija bi bila obratna. Ne vemo pa, ce bi se enako razpletlo s SC. Je pa kot izgleda vse po pravilniku, le malce drugace od dosedanje prakse. Ze tista trznica na predzadnji dirki je bila tu tako tako.

15.3 The clerk of the course shall work in permanent consultation with the Race Director. The Race Director shall have overriding authority in the following matters and the clerk of the course may give orders in respect of them only with his express agreement:

d) The starting procedure.
e) The use of the safety car.
rok

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rok_p ()

musicfreak ::

videc je izjavil:

Upam, da bodo pravila spremenili tako, da samo direktor dirke komunicira z moštvi in ne obratno. Da ne bomo več poslušali Wolffa in/ali drugih kako jokajo.
Je pa zanimivo, da so dali najprej VSC, šele nato pa SC.

No, pa še Kimi kot "Driver of the day". :)
https://www.formula1.com/en/latest/arti...


spet en ki nekaj na pamet :) to komuniciranje je vedno bilo, le da se je fia odlocila to sedaj vkljucit v prenose po novem zaradi showa. je pa tecno ja... enako kot jamranje dirkacev. dobro da tega nismo imeli pred 20, 30 leti

skyform ::

Boljše, da sploh ne bereš kaj ta billy piše, ker si sproti zmišljuje zgodbice kot FIA pravila, če bi bila obratna situacija, da bi Max vodil celo dirko in bi mu v zadnem krogo vzeli zmago bi spet druge pravljice pisal in tale forum bi explodiral. Včeraj so Hamiltono dobesedno ukradli zmago, ne govorim o prvenstvu ampak o dirki, zmagovalec dirke je bil Hamilton in noben drug. Hamilton sploh ni dobil šanse, ne morš ti nič z 45 krogov starimi hard proti novimi soft, to ni bilo let them race, tole je bilo kot je rekel Masi Wolfu po radio moto racing, kar nič ne pomeni, tip ne ve kaj govori. Fer bi bilo, če bi tistih 5 med Lewisom in Maxom pustili tam kjer so bili, tako bi še bilo nekak, da pa spustijo samo tiste naprej, ki so pred Maxom pa je bilo total narobe, še Ricciardo se strinja. V glavnem Lewisu sploh niso dali šanse Maxu so pa podarili zmago, zakaj te niso kar red flag dali, če so hoteli imet en velik final showdown, bi bilo daleč najboljše ponov štart 6-7 krogov oba na soft, to bi bil bitka ne pa, da je en siting duck drug pa na svežih quali gumah.

https://www.autosport.com/f1/news/f1-dr...

"I was confused because I got that message that they won't overtake," said Ricciardo.

"Through my head I thought, 'That seems okay,' like I guess, fair, because Lewis had such a lead and Max has newer tyres, in this way he has to cut through a few cars if they're going to restart the race.

"Then I saw some cars overtake so I asked, 'What do I do, do I pass?,' and then I think Tom [Stallard] said 'No, you have to stay here.'

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyform ()

billy ::

Res je skyform, lujz bi včeraj zmagal, če ne bi bilo SCja in taktiziranja merca.

In kakšno vezo ima stavek/trditev, kjer je not ČE? Razen za pametovanje po forumih.

b3D_950 ::

Najprej je pisalo, da sploh ne bodo spuščal naprej za krog zaostalih, predvidevam da bi potem končal dirko za SCjem, tako pa je potem krog kasneje spustil 3 ali 4 dirkače med HAM in VER naprej?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

skyform ::

rok_p je izjavil:

Krivda je mercedesova. Ce bi poklicali Hamiltona v boks potem bi Max ostal zunaj. Situacija bi bila obratna. Ne vemo pa, ce bi se enako razpletlo s SC. Je pa kot izgleda vse po pravilniku, le malce drugace od dosedanje prakse. Ze tista trznica na predzadnji dirki je bila tu tako tako.

15.3 The clerk of the course shall work in permanent consultation with the Race Director. The Race Director shall have overriding authority in the following matters and the clerk of the course may give orders in respect of them only with his express agreement:

d) The starting procedure.
e) The use of the safety car.


Lahko se je delati pametn po dirki, jaz sem ful kritičn do Merc strategije imajo večinoma obupno ampak včeraj so bili ok. Sem prepričan, če bi Hamilton šel na boxe, ko je bil zadn SC da Max ne bi šel in potem bi bil SC dokonca dirke in bi Max spet bil prvak in bi se tukaj pisalo kako bi Merc moral zunaj ostati. MErc nič kriv, zato da je Masi spotoma spreminjal pravila in podaril in nardil situacijo, ki se še nikdar ni zgodila v F1.

rok_p ::

Sicer pa:
izletne cone napolniti nazaj s peskom,
uporaba samo enega tipa gum,
uvedba dolivanja goriva (na prosti pad brez drage tehnike),
poljubna kolicina goriva na startu,
dovoljeno prehitevanje, kot ga je izvedel Max v jeddi...tam Luisu ne bi bilo potrebno cez robnik,
VSC se ukine,
SC kot do zdaj (enkrat en profitira, drugic drug)
ob manjsi nesreci zgolj tumena zastava

skyform je izjavil:

rok_p je izjavil:

Krivda je mercedesova. Ce bi poklicali Hamiltona v boks potem bi Max ostal zunaj. Situacija bi bila obratna. Ne vemo pa, ce bi se enako razpletlo s SC. Je pa kot izgleda vse po pravilniku, le malce drugace od dosedanje prakse. Ze tista trznica na predzadnji dirki je bila tu tako tako.

15.3 The clerk of the course shall work in permanent consultation with the Race Director. The Race Director shall have overriding authority in the following matters and the clerk of the course may give orders in respect of them only with his express agreement:

d) The starting procedure.
e) The use of the safety car.


Lahko se je delati pametn po dirki, jaz sem ful kritičn do Merc strategije imajo večinoma obupno ampak včeraj so bili ok. Sem prepričan, če bi Hamilton šel na boxe, ko je bil zadn SC da Max ne bi šel in potem bi bil SC dokonca dirke in bi Max spet bil prvak in bi se tukaj pisalo kako bi Merc moral zunaj ostati. MErc nič kriv, zato da je Masi spotoma spreminjal pravila in podaril in nardil situacijo, ki se še nikdar ni zgodila v F1.


In kaj sem jaz drugace napisal da me oznacujes za pametnega? 😉
rok

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rok_p ()

ZveeZ ::

HAM je res vozil odlicno ampak je bil porazen zaradi slabe taktike. SC gor/dol se pac zgodi (ne prvic in ne zadnjic) in bi to morali upostevati v garazi.
S podobno sreco je nekaj tock tudi osvojil, vceraj pa slucajno odnesel poraz.
Je pa vprasanje, ce bi brez SC sploh prisel do zmage, saj je imel stare gume in vozil brutalen tempo. Ni nujno, da bi gume zdrzale do konca. So pac riskirali (tudi RBR) in se jim ni izslo. Jaz pravim: karma is a bitch.
Da bo mir, izbrisimo vse sporne tocke prvenstva in bo pokal se vedno ostal pri Maxu

no comment ::

skyform je izjavil:

MErc nič kriv, zato da je Masi spotoma spreminjal pravila in podaril in nardil situacijo, ki se še nikdar ni zgodila v F1.

No, nazadnje se je zgodila v sezoni 2021. To ni tako dolgo nazaj.

Jazon ::

b3D_950 je izjavil:

Najprej je pisalo, da sploh ne bodo spuščal naprej za krog zaostalih, predvidevam da bi potem končal dirko za SCjem, tako pa je potem krog kasneje spustil 3 ali 4 dirkače med HAM in VER naprej?


Pravila in dogovori so bili vsem jasni. Ker pač zajeb z gumami ni bila pogodu Mercedesu se pizkadajo.

- Najprej je pisalo da ne bodo spuščali, nato se je oglasil šef RBR zakaj ne spustijo najprej zaostalih za krog in direktor dirke mu je razložil, da bodo najprej počistili vse s proge in nato reševali to zadevo.
- Nato so spustili vmesne zaostale za krog, ki bi lahko vplivali na končen razplet. Ni bilo potrebno spustiti vseh (ALL), ker v pravilih jasno piše (ANY). S to obrazložitvijo na Mercovo pizdakanje je RBR tudi uspel.
- In nenazadnje, dogovor med vsemi ekipami in direktorji dirk je bil, da bodo stremeli k temu, da se dirka zaključi brez SC. In to je bila pomojen pravilna odločitev.


Bravo Max

skyform ::

Ja pa seveda je ful fer, da spustijo samo tistih 5 pred Maxom ostalih pa ne. Max je z razlogm bil za njimi, ker je šel menjati gume, s tem je padel za njih, zakaj bi jih potem morali spustiti, a že ni imel dovol veliko prednost, da je imel sveže gume, če bi pustili tistih 5 zmes bi Hamilton imel saj neko šanso tako pa je sploh ni dobil. Ali spustijo vse ali pa nič in če bi vse spustili pa bi se končala dirka pod SCjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyform ()

b3D_950 ::

"I do believe it was a strange one, and maybe something to look at because it was just very strange to see and it nearly cost me my podium, to be honest," concluded Sainz.

.....
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

skyform ::

Saj je vsem voznikom čudno in vsem ki niso slepi kaj tekega še nisem videl v F1 in ga gledam od leta 1995. Cela sezona je smrdela, je bila napeta ja ampak vse skup mi je naprej prišlo fejk prirejeno preveč vmešavanja od Masija in komisarjev, to ni več šport, ki je bil ampak čisti šov amaričani so ubili F1, ki sem ga poznal in če bo šlo tako dalje več ne bom gledal tale WWF1 in to nima nobene veze s tem, da ni Hamilton zmagal. Če bo od sedaj naprej vsako leto tako kot to pote bo to en velik kurac, samo prirejanje in vmešavanje v rezultate.

Jazon ::

skyform je izjavil:

Ja pa seveda je ful fer, da spustijo samo tistih 5 pred Maxom ostalih pa ne. Max je z razlogm bil za njimi, ker je šel menjati gume, s tem je padel za njih, zakaj bi jih potem morali spustiti, a že ni imel dovol veliko prednost, da je imel sveže gume, če bi pustili tistih 5 zmes bi Hamilton imel saj neko šanso tako pa je sploh ni dobil. Ali spustijo vse ali pa nič in če bi vse spustili pa bi se končala dirka pod SCjem.


Kdo je rekel da je svet fer? Merc bi imel malce večje možnosti, če bi se pritožila še katera od ekip dirkačev, ki so bili za Maxom. Še vedno pa je pravilo da se spušča ANY in ne da se spušča ALL.

billy ::

skyform, zakaj pri P bi morali spustiti naprej vse ostale, če le-ti niso mogli vplivat na razplet dirke?
Spustilo se je točno tisti pack voznikov, ki so se borili med sabo za uvrstitev, ostalo so bili spet v drugem "paketu" na gridu.

skyform ::

Zakaj pa bi jih morali spustiti naprej, če je Max z razlogom pristal za njimi, ker je menjal gume, ja alo wtf?

codeMonkey ::

Ker gledamo dirkanje in ker je Max v resnici bil pred njimi.

skyform ::

Kot je bil Hamilton v resnici 10sec pred Maxom. Smešno, to je dirkanje da enemu vzamejo 10sec prednosti in se moram potem zadn krog branit na 45 krogov starih gumah proti novih, če je to dirkanje. Kot sem že napisal red flag takoj noben sc pa bi imeli 7 krogov dirkanja oba na svežih gumah, tole pa ni bilo dirkanje kaj smo pa včeraj doživeli pa je bil en velik nateg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyform ()

codeMonkey ::

10 sec mu je vzel Latifi, nihce drug. Varnostni avto je del F1. Gume bi bile lahko vsaj pol novejse, ce bi pri Mercedesu zeleli dirkati. Ni jim nihce kriv, da so zastekali, ker verjetnost za SC je bila kar visoka.

Sicer te razumem. Ampak kaksen smisel pa je pustiti vozila, zaostala za krog spredaj, ce jih das lahko stran? Pri odlocitvi je zmagalo dirkanje, posledicno pa Max.

Zgodovina sprememb…

billy ::

skyform je izjavil:

Zakaj pa bi jih morali spustiti naprej, če je Max z razlogom pristal za njimi, ker je menjal gume, ja alo wtf?


čakaj no, to so bili zaostali za krog, ti bi rad da bi se oni vmešali v boj za prvaka?

Blinder ::

rok_p je izjavil:

Sicer pa:
izletne cone napolniti nazaj s peskom,
uporaba samo enega tipa gum,
uvedba dolivanja goriva (na prosti pad brez drage tehnike),
poljubna kolicina goriva na startu,
dovoljeno prehitevanje, kot ga je izvedel Max v jeddi...tam Luisu ne bi bilo potrebno cez robnik,
VSC se ukine,
SC kot do zdaj (enkrat en profitira, drugic drug)
ob manjsi nesreci zgolj tumena zastava


za prve štiri pravim ne, ne, ne, ne. Ta pravila so uvedli za naredit dirke bolj zanimive
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

skyform ::

billy je izjavil:

skyform je izjavil:

Zakaj pa bi jih morali spustiti naprej, če je Max z razlogom pristal za njimi, ker je menjal gume, ja alo wtf?


čakaj no, to so bili zaostali za krog, ti bi rad da bi se oni vmešali v boj za prvaka?


Še enkrat, če bi imeli interes narditi zadevo fer bi dali takoj red flag in imata oba možnost menjati in enako možnost do zmage. Glede SCja pa je v tej situaciji bila ful prednost za drugega, če si na prvem mestu v taki situaciji je slabše kot pa biti drug, drug lahko lepo reagira na to kar bo nardil prvi.

codeMonkey ::

Se strinjam glede restive, ampak to ni bilo tako ocitno, ko se je bilo potrebno odlocati. Je pa vsekakor dober predlog za naprej. Mini sprint race na koncu je lepa resitev.
««
134 / 139
»»