» »

Formula 1 2021

Formula 1 2021

««
85 / 139
»»

dild0idis ::

Schumacher je bil uspešen v 2 dirkalnikih, vse ostalo v njegovi karieri ni ravno nek hud dosežek.

Primerjavo sem naredil v kakšen avto se je dirkač usedel glede na rezultate moštva eno leto prej.

Če ti primerjava ni všeč, to ni problem v statistiki in podatkih.

Vse ostalo nakladanje je tvoj občutek in tvojo navijaštvo, podatki govorijo sami zase.

Lauda je prepričal Hamiltona, to se strinjam.

ps: Tudi Ricciardu je vodja moštva Renault obljubil avto s katerim se bo boril za prvaka, ali pa recimo Vetlu Ferrari.

Če sta bila prvaka, mislim, da vsi vemo...

Tudi Barrichelo in Botas sta imela obljubljeno, da ne bo prvega voznika v moštvu. :D
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Če ti primerjava ni všeč, to ni problem v statistiki in podatkih.


Kakšna primerjava? Eno je uspešnost, drugo je greatest of all time. "Successful" in "greatest" sta dve različni besedi z dvema različnima pomenoma.

Odgovori še na moje vprašanje, ki sem ga zastavil - win rate Schumacherja kljub pokvarljivosti dirkalnikov na podobnem procentu kot Hamilton. Kako to primerjaš?

facepalm ::

Ampak vsi vemo kako konkurencen je bil Mercedesov dirkalnik do letosnje sezone. Se sami so razlagali kako so morali sandbaggati, da ne bi bila dominanca prevec ocitna. Sedaj je za se vprasati, zakaj ni imel HAM 100% zmag tistih par sezon, kljub VSAJ 1sec hitrejsim bolidom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

dild0idis ::

Meizu je izjavil:

Če ti primerjava ni všeč, to ni problem v statistiki in podatkih.


Kakšna primerjava? Eno je uspešnost, drugo je greatest of all time. "Successful" in "greatest" sta dve različni besedi z dvema različnima pomenoma.

Odgovori še na moje vprašanje, ki sem ga zastavil - win rate Schumacherja kljub pokvarljivosti dirkalnikov na podobnem procentu kot Hamilton. Kako to primerjaš?


Kaj naj primerjam, to, da je bil Schumacher odličen voznik, mislim, da se vsi strinjamo, to da so Ferrarija skupaj sestavili in da je bil v tistem času najboljši avto na gridu tudi.

facepalm je izjavil:

Ampak vsi vemo kako konkurencen je bil Mercedesov dirkalnik do letosnje sezone. Se sami so razlagali kako so morali sandbaggati, da ne bi bila dominanca prevec ocitna. Sedaj je za se vprasati, zakaj ni imel HAM 100% zmag tistih par sezon, kljub VSAJ 1sec hitrejsim bolidom?


Če bi uporabljal logiko Schumacherjevih fanov, bi rekel, da je to zaradi tega, ker je Hamilton osebno dan in noč šraufal Mercedesa in ga nastavil v nulo.

Sicer manjši del še danes razlaga, da je Mercedes dominanten, ker ga je Schumacher šraufal v svojem času, ko je bil pri Mercedesu.

:D :D
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Zgodovina sprememb…

dild0idis ::

Zakaj ni vseh zmagal?

Ker Hamilton spoštuje starejše dirkače, kakor so Senna, Schumacher in ostale, ter tudi haterje tipa billy in Meizu in je raje malce bremzal, da ti ne bi bili preveč jezni in bi si spulili vseh las... :)):)):)):))
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

billy ::

Ni manjši delež teh, ki pripisujejo zasluge šumaherju, torej za mercov uspeh. Tudi wulf.

Meizu ::

ker je Hamilton osebno dan in noč šraufal Mercedesa in ga nastavil v nulo.


Hemilton ni šravfal nič. Prispeval driver input? To ja. Šravfal? Koga? knof na volanu?

dild0idis ::

Meizu je izjavil:

ker je Hamilton osebno dan in noč šraufal Mercedesa in ga nastavil v nulo.


Hemilton ni šravfal nič. Prispeval driver input? To ja. Šravfal? Koga? knof na volanu?


Jah, Schumacher fani razlagajo, da je Schumacher sam šraufal Ferrarija, Benettona, Mercedesa.

Par strani nazaj je celo posnetek, kako Schumacher med dirko sam zamenja vse gume in se usede v svoj F1 bolid, vse to pod 2 sekundama.

Zlobne govorice sicer pravijo, da tankal pa ni on, billy sicer neuradno pravi, da je tudi natankal svojega Ferrarija med dirko.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

AvtoR ::

Meizu je izjavil:

ker je Hamilton osebno dan in noč šraufal Mercedesa in ga nastavil v nulo.


Hemilton ni šravfal nič. Prispeval driver input? To ja. Šravfal? Koga? knof na volanu?


On je šraufal Nikol Šercinger:))

Cantstandya ::

Moram svoje dodati, kljub temu, da je ta "debata" tako irrelevantna in izguba časa, da je neverjetno. Misliš, da končna obstaja ena stran v Sloveniji, kjer je nivo komentiranja o F1 na višjem nivoju, ampak to kreganje o najboljšem vozniku je prav otročje. To počnejo 13-14 letni otroci. Edini, ki prispeva k tej temi je PrimozR (upam, da je prav). Nekateri tukaj (ne bo omenjal) so tako otročji, da je prav neverjetno.

Razumem, vsak ima svojega najljubšega dirkača, ampak dajte svoje navijaštvo na stran, ko komentirate o stvareh. Rant over.

dild0idis ::

Ah malce moramo vsake toliko časa, da malce podebatiramo in zapravavimo čas sedaj, ko ni dirke. >:D

Itak je to del zabave navijaštva ene in druge strani.

Saj, ko bo dirka, bo spet debata na višjem nivoju.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

billy ::

Mislim, da ni lepšega filinga, kot so ga imeli lujz fani, ko je lujz pikiral maxa ven v UK

in pa obratno, ko smo ga imeli max fani, ko je max naskočil lujza v monzi.

Takrat pač pridejo prvinski nagoni ven, to kaj nas žene in ne pogledat rezultate na koncu dirke. Gladiatorske igre.

AvtoR ::

no comment ::

AvtoR je izjavil:

Da še malo prilijem olje na ogenj:D

https://drivetribe.com/p/who-are-the-to...

Jenson Button pred Jimom Clarkom ;)

Mimogrede, če so se kdaj dirkači strinjali med sabo kdo je najboljši, je to bilo pri Jimu Clarku. V tisti generaciji ne bo NIHČE rekel, da je bil boljši od Clarka.

AvtoR ::

Ja saj, dirkači precej varirajo na različnih lestvicah, na vrhu so pa vedno ista imena, oziroma dva...
Senna in Schumacher.

PrimozR ::

Tečni ste.

springfield ::


Zadnji 2 minuti govori o motorjih 2026. Odlocitev bi naj padla do Turcije in ce bodo odstranli MGU-H, prideta Audi in Porsche.

ripmork ::

Audi IN Porsche?
Hm,... čeprav, imet dve ekipi (sploh ob omejitvi testiranj) je kar taprav recept. Red Bull že ve 8-)

springfield ::

Saj v WEC serijo se tudi vracata obe firmi. Mogoce imajo interno tekmovanje :P

billy ::

Se da komu razložit kaj točno pomeni mgu-h v f1 pogonskem sklopu in kako to da avdič pogojuje vstop v f1 s tem?

PrimozR ::

Elektromotor na turbini, s katerim lahko turbino pospešiš (se mi zdi da redko) oz. jo zaviraš in s tem pobiraš ven energijo iz izpušnih plinov (motor-generator-unit - heat). Brez tega bi še več plinov šlo čez wastegate turbine, ker bi se sicer turbina zavrtela previsoko. Lahko jo pa zaviraš s tem elektromotorjem.

Catch je, da je pri MGU-K omejena energija, ki gre lahko iz oz. v baterijo, do 2 MJ na krog v baterijo in do 4 MJ iz baterije v MGU-K, medtem ko je to pri MGU-H neomejeno. Obenem je tudi neomejen tok energije med MGU-H in MGU-K. Če pravilno zastaviš koncept (*cough*Mercedes 2014*cough*), potem lahko turbino z motorjem poganjaš premočno, jo zaviraš z MGU-H in to energijo veselo pošiljaš v MGU-K oz. na kolesa. Free power baby!

Zanimivo je, da je Hybrid WEC regulacija dovoljevala dva ločena ERS sistema. Audi in Toyota sta šla na dva kinetična sistema, vsak na svoji osi, Porsche pa je imel na sprednji osi kinetičnega, zraven pa MIMO turbine (turbo-kompresorja) speljal izpuh na ločeno turbino, s katero so poganjali elektromotor (MGU-H efektivno). Audi je o tem razmišljal, ampak so že itak imeli težave priti na dovolj regeneracije (na koncu so bili na 6 MJ na krog v Le Mansu, proporcionalno na ostalih progah glede na dolžino kroga, Toyota in Porsche pa na 8 MJ). Dizel je očitno preveč učinkovit, da bi lahko imeli MGU-H. Toyota je pa prvih par let itak imela atmosferski motor, kasneje so zamenjali za V6 turbobencinarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

billy ::

Pomeni, audi je "proti" temu, zato, ker mu ne koristi drugje, če pa tega ne bi bilo, pa bi lahko podobno tehnologijo uporbili tudi v drugih serijah?

billy ::

https://racingnews365.com/mercedes-engi...

Saj logično, kaj se dogaja. Merc ni več 150% boljši od ostalih in sedaj morajo španat material - posledično pada zanesljivost.

Tilen88 ::

Najbolj sami vedo, zdej če je vredno reskirat DNF je pa drug storji :D

billy ::

Karte so se premešale, sedaj je spet lujz na tisti strani, ko lahko izriva, ker če oba končata ob stezi, je ogromno pridobil.

Tako da prva naloga moštev bo, da se ta dva ne srečata na stezi :)

Tilen88 ::

Pustimo se presenetit.

PrimozR ::

billy je izjavil:

Pomeni, audi je "proti" temu, zato, ker mu ne koristi drugje, če pa tega ne bi bilo, pa bi lahko podobno tehnologijo uporbili tudi v drugih serijah?

Ne. Proti so, ker je to draga tehnologija. Narediti je treba elektromotor, ki je aktivno hlajen (vodno), ki se vrti na 150.000 obratov, je montiran na ZELO vroč kos, potem imaš pa še kalibracijo vsega. Spremenljivk je OGROMNO in hitro se spraviš v koncept, ki ne deluje optimalno. Našel si nek vrh, ampak ne veš, a je globalen ali lokalen. QED, F1 v 2014, ko je Mercedesu uspelo najti precej višji lokalni vrh, kot ostalim moštvom.

Kar se tiče aplikativnosti vseh hibridov na cesto, nobeden na cesti ni pretirano uporaben. Morda kvečjemu ravno MGU-H, če bi še vedno imeli male mlinčke od 'včeraj', ki jih je pregnal WLTP. Tisti so bili na AC požrešni, ker so preveč poganjali turbino (ker baseline moč samega motorja ni bila dovolj). Ampak je za takšen avto MGU-H in cel hibridni sklop predrag. Na splošno bi bil hibrid primeren zame do pred dobrim mesecem dni, ko sem se vozil v vukojebino in ves čas visel na polnem gasu oz. zavori, zdaj sem pa presedlal na avtocesto. Pa tudi v prejšnjem primeru situacijo rešuje električen avto.

Neke blazne uporabnosti dirkalna tehnologija za na cesto že dolgo nima več, ker je predraga in preveč zahtevna. Ne govorimo več o diskih, ABS-u in podobnem, karbonske zavore, FRIC, decoupled heave and roll vzmetenja, inerterji in MGU-H na cesti nimajo nobene uporabne vrednosti.

BT52 ::

Finta je da je sistemski izkoristek daleč najboljši v NEK. :d Za vožnje v službe seveda. Tovorni promet na železnice, ter učinkovite dizel tovornjake. :D Za zdaj.

MGUH je tehnologija 20 let propozna.

F1 samo ostane prestiž in hrup, ter ta perverzija tresenja stroja. Tako, da je ukinitev MGUH dobra.

PrimozR je izjavil:


Neke blazne uporabnosti dirkalna tehnologija za na cesto že dolgo nima več, ker je predraga in preveč zahtevna. Ne govorimo več o diskih, ABS-u in podobnem, karbonske zavore, FRIC, decoupled heave and roll vzmetenja, inerterji in MGU-H na cesti nimajo nobene uporabne vrednosti.


Jup to je samo pranje možganov. In če bo WV PR lažje spal in investiral nekja cekinov za F1 ekipo. Pa naj potem imamo samo KERS z omejenim pretokom na ICE sklopu. Jaz bi edino pustil popolno prost razvoj ES enote in inverter elektronike. Ostalo naj bo zamržnjeno, kot se je to delalo do zdaj (seveda po par letih, ko se moči izeneačijo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

BT52 je izjavil:

Finta je da je sistemski izkoristek daleč najboljši v NEK. :d Za vožnje v službe seveda. Tovorni promet na železnice, ter učinkovite dizel tovornjake. :D Za zdaj.

MGUH je tehnologija 20 let propozna.

Če z NEK misliš Krško, lolne. Jedrska elektrarna (PWR) ima izkoristek ~30 %, potem imaš pa še izgube na omrežju.

MGU-H ni nič prepozen, nikoli ni imel neke resne šanse.

TOP ::

AvtoR je izjavil:

Meizu je izjavil:

ker je Hamilton osebno dan in noč šraufal Mercedesa in ga nastavil v nulo.


Hemilton ni šravfal nič. Prispeval driver input? To ja. Šravfal? Koga? knof na volanu?


On je šraufal Nikol Šercinger:))

Ja ma zelo slabo,zato mu je ušla,ker ni znal štavfat :))

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

BT52 je izjavil:

Finta je da je sistemski izkoristek daleč najboljši v NEK. :d Za vožnje v službe seveda. Tovorni promet na železnice, ter učinkovite dizel tovornjake. :D Za zdaj.

MGUH je tehnologija 20 let propozna.

Če z NEK misliš Krško, lolne. Jedrska elektrarna (PWR) ima izkoristek ~30 %, potem imaš pa še izgube na omrežju.

MGU-H ni nič prepozen, nikoli ni imel neke resne šanse.


:d Ne govorim o sistemskih izgube. Če že upoštevaš distribucijo poglej ditribucijo petrola in pridelavo. Da ne omenjam groteskne ideje o biopetrolu. Ni šans.

u_nek, u_omrezje, u_polnilec, u_inverter, u_kemija, u_car

VS.

u_črpanje, u_ditrubucija_tanker, u_plinovod ali u_tovornjaki_vlak, u_črpalka, u_car

plus geopolitično moč in neodvistnost, ki jih z zaprtim sitemom pridobiš. Mislim ni računice. To kar imamo danes je primerno samo za traktorje in tovorni promet. F1 pa pri tem nima nič. Ker nam hočejo prodat za vsakdan prat možgane. Je to prava rešitev? Odkrito, ne vem. Samo dolgoročno ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Skyman ::

BREAKING: F1 will race in Qatar for the first time on 19-21 November

Qatar will also join the F1 calendar in a 10-year deal from 2023

https://twitter.com/F1/status/144350101...

https://pbs.twimg.com/media/FAhWVppWEAQ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

billy ::

Hm hm, malo upanja za lojzeta? :)

Tilen88 ::

Dejmo vsaj dirkače pisat po imenih no :p sej tudi meni gre Hamilton na jetra, sam še slabš je brat te zmazke od imen :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

Meizu ::

Ja pa sej Louis je Lojze po slovensko. Kaj, podomačili smo ga, sej je naš.

driver_x ::

Max je pa Milojko po balkansko, spomnite se prevoda filma Mad Max.

Tilen88 ::

jaoooo XD juki cunoda :)) ??

billy ::

V UK ima hamilton nadimek "lulu", preidemo rajši na to?

driver_x ::

billy je izjavil:

V UK ima hamilton nadimek "lulu", preidemo rajši na to?


Jaz ga ljubkovalno kličem billy.

facepalm ::

Americani mu pravijo "knee grow" ;))

BT52 ::

Jaz ga kličem Šunka ali koza.

Tilen88 ::

"Sir Lojze the Šunka Lulu Knee Grow", got it ;)

BT52 ::

Mi se šalimo kako se izgovarja Sir Hamiltona on pa objavi tole:

https://www.instagram.com/p/CUfezdUIQF9...

:D

Tilen88 ::

Ta je res en posebnež 8-O

b3D_950 ::

Zgleda, da mu je diza spustila že n-let nazaj. Circle of life. :)
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

billy ::

Kva pa je to, ne morem pogledat brez logina v insta?

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Meizu ::

pa to je goat ljudi moji

dild0idis ::

Hahahahaha, pa vseeno, kaj ima to veze z njegovimi dosežki na stezi.

Drugače glede poimenovanja na forumu, zaradi mene, če se ga kliče Louis, Lewis, Šunko, Goat, Kozko, ali pa Lojze, enako velja za ostale dirkače, čisto vseeeno je če se ga kliče Maksek, Crashtapen, Matjažek, ...
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

billy ::

Dobro no, saj pa te na človeka se gleda celostno.

Malo banalna primerjava, ampak kaj če bi bil nek pedofil, bi ga tudi slavili med dirkaška božanstva?
««
85 / 139
»»