» »

Formula 1 2021

Formula 1 2021

««
81 / 139
»»

tws_ifp ::

Kdor enači nesrečo v ovinku, ki ga dirkači naredijo v 2. prestavi, z nesrečo v ovinku, ki ga dirkači odpeljejo v 8. prestavi, mu ni pomoči in ni vreden replike.

Sicer pa ta kazen treh štartnih mest samo še dodatno kaže, kako smešna je bila tista kazen 10s.

buneech ::

ginekk je izjavil:

sicer moraš bit res mesar da naberes 12 točk in fašeš race ban. Nikomur še ni uspelo.

Ni noben 12 točk nabral, je pa Grosjean dobil direktno race ban za nesrečo v Spa.

Meizu ::

Sicer pa ta kazen treh štartnih mest samo še dodatno kaže, kako smešna je bila tista kazen 10s.


+100, ne vem v katerem vesolju živi FIA in kakšen model fizike je tam v veljavi, ampak s fiziko in logiko našega univerzuma nimajo zveze niti pol %.

springfield ::

Kaj bi pa bila primerna kazen, ce so ga spoznali za krivega?

facepalm ::

+10 sec :D

Skyman ::

Samo bi zajebal fio najbolj mozno da bi menjali mašino oz uporabili 4 set motorja,in bi sli na zadnje mesto:)) potem j*** 3 mesta

springfield ::

facepalm je izjavil:

+10 sec :D

Kolikor mi je znano, ne morejo dat casovnega pribitka za naslednjo dirko.

facepalm ::

springfield je izjavil:

facepalm je izjavil:

+10 sec :D

Kolikor mi je znano, ne morejo dat casovnega pribitka za naslednjo dirko.

Komot bi mu dali trenutno dirko. Pac DNF+10sec ;))

tws_ifp ::

10s stop&go. Se mi vseeno zdi dosti bolj primerljiva napaka (in posledična nevarnost) z Grosejanovo v Spaju kakor s to Maxovo v Monzi (je pa res, da je imel Grosejan do danega trenutka že 'zgodovino').
Če pa vztrajajo pri nizkih kaznih - ok, 10s, Max pa bi jo v tem primeru v Monzi odnesel brez kazni.

Aja, Maldonadu pa bi dal vsako dirko stop&go, še preden bi sploh odpeljali prvi krog. Nevarnost na 4 (ali manj) kolesih, pač.

Meizu ::

Kaj bi pa bila primerna kazen, ce so ga spoznali za krivega?


Krivda je "predominantly", ne? Tako kot v Silverstonu? Naj mi kdo razloži (bilokateri mojster, od forumskih analitikov, do pokojnega Niki Laude, če želite), kako je 3 grid penalty enakovreden 10 sekundam v boksih?

broken/link ::

ti odgovorim z vprašanjem - ali lahko dobiš 10sec kazen za naslednjo dirko?

Meizu ::

Slabo vprašanje - tudi FIA naj se to vpraša. Katere vzporedne točke lahko v modernem trenutnem F1 gridu potegnemo med 10 sec kaznijo ter 3 grid penaltyjem.

billy ::

Na teh dveh primerih se je pokazalo, kako neprimerne so kazni. Ampak samo zaradi tega, ker lujzova kazen ni imela nobenega vpliva na njegovo uvrstitev.

Saj mogoče tudi maxova ne bo imela.

IMO bi bile veliko boljše kazni v smislu "kazenskih točk", ampak ne to kar imajo sedaj (12 točk = prepoved dirke), ampak tudi WC točk.

Ne pozabimo pa, da sta bila oba kaznovana "predominantly", kar pomeni da ni bil noben v celoti kriv, če bi bil bi bila (verjetno) kazen višja.

DamijanD ::

Mene zanima, če bi bila kazen ista, če ga ne bi dvignilo na Merca, ampak bi se samo zadela s kolesi?

dild0idis ::

Fantje mene ste prepričali.

Maksesk bi moral dobiti 10 sekund pribitka.

Torej 10 sekund kazen na prvi naslednji uradni preizkušnji, kar pomeni, da se mu prišteje 10 sekund k njegovemu času na v prvi skupini kvalifikacij na naslednji dirki, saj mora biti kazen izvedena čim prej.

Se strinjamo sedaj in je debata končana?
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

DamijanD ::

pol bi bil izven 107% in sploh štartat ne bi smel :-) Če še imamo to pravilo...

tisto jutro ::

a ni tudi Hamilton izgubil cca 3 pozicije zaradi 10s kazni? Zakaj ni primerljivo? Kakšna bi torej bila primerna/primerljiva kazen, če jo je že moral dobiti? (kar se mene tiče jo je itak dobil zgolj zato, ker je odprl gofljo)

springfield ::

Casovne kazni so zelo razlicne glede na dirkalisce in situacijo. Hamiltonu 10s ni pomenilo nic, Perez je s 5s kanzijo izgubil 2 mesti. V sportu je marsikaj odvisno tudi od srece in okoliscin. Povsem fer kazni zal ne more bit.
Bo Max v Rusiji menjal motor in bodo ta 3 mesta kazni nepomembna.

no comment ::

"In terms of the actual incident... if you look at the start of the race, it was similar when I tried to go around the outside of Max [at Turn 4 on Lap 1]," added Hamilton, referring to the incident in the video above. "Now, we're both top drivers, well experienced. I know that I can't go around the outside of Max; you've seen it in Imola, he runs you out of road, you've seen it in Turn 4, he runs you out of road.


Ali ni najbolj brihten ali je velik dvoličnež ali pa ga je resnično strah Maxa. Ta manever Hamilton izvaja že celotno njegovo kariero. Nekateri ga sedaj kopirajo. Tudi Max.

"I think I'm ultimately proud of stewards," said Hamilton of the ruling. "I need some time to really reflect on it, but I think it definitely sets a precedent, and I think it's important for us moving forwards, for the safety of the drivers, that there are strict rules in place.


Prej je za Hamilton Move(tm) veljalo, da če ga izvedeš in se tekmec ne umakne, je krivda deljena. Namreč, oba sta imela enako možnost postopati tako, da se izogneta nesreči v kateri trčita med sabo. Totalni dick move (Alonsovova filozofija/meme "all the time you have to leave a space" je veliko bolj varna kot Hamiltonov "it was my line to take"), ampak ajde, vsaj vedelo se je kako in kaj. Sedaj Hamilton predpostavlja, da so sodniki postavili precedens, da bo vedno kaznovan tisti, ki je izrinjen iz proge. Noro.

Ampak se je že zgodilo. V sezoni, ko je Hamilton že petič (Spa, 2014) hotel izriniti Rosberga, le-ta ni hotel več zapeljal iz ovinka. Toda takrat Rosberg vsaj ni bil kaznovan s strani sodnikov, ampak s strani moštva, ki ga je dalo praktično v kot in je do konca sezone zmagal samo še enkrat, Hamilton pa šestkrat (Rosberg je po Spa-ju imel sicer 29 točk prednosti).

Hamilton tudi upa špekulirat, da bi tako kaznovanje pripomoglo k varnosti. Kako je bolj varno, da moraš pri 250+km/h v ovinku zapeljati na travo kot pa da ti nasprotnik mora pustiti tista boga dva metra steze?!

Nekaj mi pravi, da v bistvu ne gre za nobeno varnost...

Cveto ::

Se zelo strinjam. Hamilton in Wolf pač prilagodita trenutnim razmeram (no, saj Horner in Marko tudi).

Glede Rosberga me pa zanima kaj bo z Russlom. Upam da ga ne zjebejo, tako kot so Rosberga. Želja po tem s strani Hamiltona bo gotovo.

ginekk ::

Cveto je izjavil:



Glede Rosberga me pa zanima kaj bo z Russlom. Upam da ga ne zjebejo, tako kot so Rosberga. Želja po tem s strani Hamiltona bo gotovo.


Iz prve ga ne bodo, ne verjamem da je direkt podpisal "2nd driver" pogodbo. Če mu rata v prvih 5 dirkah premagat Hamiltona na kvalifikacijah enkrat ali dvakrat, potem bo vse odprto. Hamilton je relativno star in enkrat bo moral odit.

Dobro se še spomnim kako so Schumija - ki je bil še v vrhunski formi - prav grdo odrezal leta 2006 kot nekega grešnega kozla (Montezzemolo je reševal svojo kožo)

codeMonkey ::

Cveto je izjavil:

Upam da ga ne zjebejo, tako kot so Rosberga. Želja po tem s strani Hamiltona bo gotovo.


Kaj so pa Rosbergu naredili? Mogoce sem kaj spregledal, ampak Rosberg je sam imel tezave drzati nivo Hamiltona, oz. je moral kompletno podrediti celo zivljenje temu, da ga je na koncu (komaj) uspel premagati. In ko je koncno uspel, ter videl koliko je potrebno, je raje sel.

billy ::

Merc rabi novega voznika, ker gre blm počasi v penzijo, zato ne bodo russla "tunkali".

facepalm ::

Pametno bi bilo, da bi izkoristili Hamiltona kot mentorja za Russla. Da mu preda kaksno znanje iz izkusenj.
Ce ga ne bodo zavirali in bo nov bolid na nivoju, zna Russell postati nov Verstappen/Hamilton/Schumacher..

z3ro ::

Russel ne rabi mentorja, je ze dokazal da je hitrejsi od Bottasa v enakem bolidu (pa je prvic sedel v njem). Po par dirkah bo pomoje scal Hamiltona (ce ga ne bodo pri Mercu zavirali seveda).

facepalm ::

Ampak a ni sedel v Lewisovem bolidu? Verjetno je uporabil tudi pretezno Lewisove nastavitve. Tukaj bi mu lahko Lewis kaj svetoval.
Poglejmo npr Pereza. Doker je fural pretezno Maxov setup, je dosegal dobre rezultate ceprav mu ni bil pisan na kozo. Sedaj, ko isce svoj idealni setup, je nekonkurencen ze vrsto dirk.

Gambino ::

Vsi realisti vedo, da je bila napaka s strani Maxa. Kazen je pa smešna, saj so v preteklosti dobivali +5 mest in ne 3. za tovrstne nesreče!

billy ::

z3ro, saj ni mentorstvo samo to, da se vsedeš pa odfuraš :) To lahko dela max, ki je res iber, vsi ostali pa rabijo še kaj več.

no comment ::

Gambino je izjavil:

Vsi realisti vedo, da je bila napaka s strani Maxa. Kazen je pa smešna, saj so v preteklosti dobivali +5 mest in ne 3. za tovrstne nesreče!

Še nihče do sedaj ni bil kaznovan, ker ni hotel zaviti iz steze. To ve tudi Hamilton, zato sanja o precedensu.

Cveto ::

Bilo je podobno kot v Silverstonu, samo da sta bili obrnjeni vlogi. Pa da je imel Lulu tam srečo, da je lahko nadaljeval.

Tako da na njegovem mestu ne bi jambral. Ima precej več točk, kot si jih je prislužil z samo vožnjo.

z3ro ::

billy je izjavil:

z3ro, saj ni mentorstvo samo to, da se vsedeš pa odfuraš :) To lahko dela max, ki je res iber, vsi ostali pa rabijo še kaj več.

Saj tocno to je naredil Russel..vsedel se je in odpeljal..in to vrhunsko. Se pravi Max ni imel mentorja ker je tako iber da ga ne rabi, vsi ostali pa? Pravim samo da Russel ne rabi mentorja, sploh pa ne v obliki Hamiltona :D Imel bo vso podporo (za razliko od sedaj - dobrega/konkurenčnega moštva), je mlad, hiter..

Cveto ::

Russel ne rabi mentorja. Mu pa bo Hamilton delal težave, sploh če letos ne bo prvak.

tws_ifp ::

Meizu je izjavil:

Slabo vprašanje - tudi FIA naj se to vpraša. Katere vzporedne točke lahko v modernem trenutnem F1 gridu potegnemo med 10 sec kaznijo ter 3 grid penaltyjem.


Glavni problem kazni s pribitki sekund je ta, da je ni treba odslužiti takoj. Glede tega ima motoGP dosti boljšo rešitev v dolgem krogu.

Gambino je izjavil:

... saj so v preteklosti dobivali +5 mest in ne 3. za tovrstne nesreče!

Hamilton pravi, da gre za precedens. Eden od vaju se torej moti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tws_ifp ()

PrimozR ::

dild0idis je izjavil:

Fantje mene ste prepričali.

Maksesk bi moral dobiti 10 sekund pribitka.

Torej 10 sekund kazen na prvi naslednji uradni preizkušnji, kar pomeni, da se mu prišteje 10 sekund k njegovemu času na v prvi skupini kvalifikacij na naslednji dirki, saj mora biti kazen izvedena čim prej.

Se strinjamo sedaj in je debata končana?

FP1. Your logic.

Gambino je izjavil:

Vsi realisti vedo, da je bila napaka s strani Maxa. Kazen je pa smešna, saj so v preteklosti dobivali +5 mest in ne 3. za tovrstne nesreče!

Torej da bo volk sit in koza cela, Max dobi +5 štartnih mest v Sochiju. Hamilton pa vsja +2, da se pogliha Silverstone.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

dild0idis ::

Nope, ni uradni trening.

FP so prosti treningi.

Prva uradna preizkušnje so kvalifikacije, torej naj dobi tukaj +10 sekund na krog, ki ga postavi.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

facepalm ::

dild0idis je izjavil:

Nope, ni uradni trening.

FP so prosti treningi.

Prva uradna preizkušnje so kvalifikacije, torej naj dobi tukaj +10 sekund na krog, ki ga postavi.

Ali pa dodelijo Verstappnu +P3 v prvem delu kvalifikacij. Enako neumna

dild0idis ::

Zakaj neumno?

Saj je Hamilton dobil kazen +10 sekund, ki jih je moral odsedeti takoj, ko je bilo možno, Verstappen bi moral seveda dobiti enako kazen.

Torej naj dobil +10 sekund v prvem možnem času, to je pa +10 sekund na krog na kvalifikacijah.

Saj ves čas govorimo, da morajo biti kazni konsistentne, na žalost je bila situacija taka, da Versappen ni moral nadaljevati, drugače bi tudi on moral dobiti +10 sekund med dirko.

ps: Posledica 107% časa je pač žalni slučaj enako kakor je menjava motorja ali odstop obeh dirkačev.

Tudi, če dobiš kazen v Sochi +10 sekund ali pa v Monacu ni čisto ista kazen, zaradi strukture steze in možnosti prehitevanja.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Potemtakem, bi moral odsedeti 10sec takoj naslednji krog. "Prvi mozen cas".

dild0idis ::

facepalm je izjavil:

Potemtakem, bi moral odsedeti 10sec takoj naslednji krog. "Prvi mozen cas".


Imaš v pravilih, da moraš kazen odsedeti v naslednjih nekaj krogih, še vedno je pogovorna definicija tega lahko prvi možni čas.

Zaradi mene, če dobi kazen v drugem delu kvalifikacij, da ne bo "prvi možen čas", boš sedaj seveda vesel in se strinjal z menoj?
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

broken/link ::

zakaj pa mu ne damo +10sec kar na štartu? in mu monitramo extra luč, posebej zanj, da bo vedu, kdaj štartat? :D

Meizu ::

10 sec penalty med dirko ali 3 mestni penalty nikakor ni primerljiv v nobeni situaciji. 10 sekund lahko odslužiš na naslednjem pitstopu in imaš vsaj čas, da se pripraviš nanj, narediš prostor za penale, če je to potrebno. 3 grid penalty na startu pomeni neposredno to, da si ujet v štartno zmedo, kar te lahko stane precej več kot tistih 10 sekund.

In čemu delamo razliko? Zato, ker sta odstopila oba? V Silverstonu je odstopil samo Max, pa ima veliko večje posledice, kot pa to, kar je Hamiltona doletelo. Pač enostavno ne moreš primerjat, pa če se na glavo postaviš. Pač FIA bullshit, pa ne nobeden ne bo prepričal v nasprotno.

Lahko sicer debatiramo, na kakšen način naj bi bile kazni pravično razdeljene, ampak tule enostavno primerjave ni. Dejstvo je, da je FIA tekom let sprejela različne nove ureditve tekmovanja, ter pogoje (med drugim tale s temi motorji in budgeti), ni pa spremenila pravilnika, ki bi pravično urejal situacije kot npr. tale v Silverstonu. In to se vidi iz dirke v dirko, kjer povzročitelji dostikrat odnesejo neprimerno ceneje, kot žrtve nesreče.

Tudi v tem primeru lahko debatiramo kdo je bil glavni krivec za odstop Maxa in Hamiltona, pa vendar dejstvo ostaja, da je Mercedes neprimerno večji gainer v tej sezoni kot pa Red Bull. RB bi moral praktično eliminirati Hamiltona iz steze (Perez), kjer bi Max zaključil 1., da bi vsaj !delno! omilil to, kar jim je bilo to sezono vzeto. Da ne omenjam potem še Madžarske.

Rečte nekateri kar hočete, ampak Mercedezarji se boste težko od-argumentirali iz tega dreka. Bo treba pač priznat, da so te regule v trenutni ureditvi en navaden kakec.

springfield ::

dild0idis je izjavil:

facepalm je izjavil:

Potemtakem, bi moral odsedeti 10sec takoj naslednji krog. "Prvi mozen cas".


Imaš v pravilih, da moraš kazen odsedeti v naslednjih nekaj krogih, še vedno je pogovorna definicija tega lahko prvi možni čas.

Zaradi mene, če dobi kazen v drugem delu kvalifikacij, da ne bo "prvi možen čas", boš sedaj seveda vesel in se strinjal z menoj?

To seveda ni res. +10s lahko odsluzi kadarkoli. Ce mu ne uspe do konca dirke, dobi 10s pribitka k casu. Stop&go pa je treba odsluzit v 3 krogih.

Meizu ::

Zaradi mene, če dobi kazen v drugem delu kvalifikacij, da ne bo "prvi možen čas", boš sedaj seveda vesel in se strinjal z menoj?


Seveda. Torej pribitek dobi sorazmerno s pribitkom, ki je dodeljen na celotno dirko. Če je lap time npr. povprečno 90 sekund, nanese 10 sekund pribitka na celotni dirki (pri 55 krogih dirke npr.), je to 0.18 sekunde pribitka na krog. Torej najboljšemu lap timeu pribijemo 0.18 sekunde.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

_dragon_ ::

dild0idis je izjavil:

Torej naj dobil +10 sekund v prvem možnem času, to je pa +10 sekund na krog na kvalifikacijah.


Torej na prvi krog v Q1? Še dobro, da jih lahko odpelje več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _dragon_ ()

PrimozR ::

Good point akšuly :)

Cveto ::

RB bo itak zadevo nevtraliziral. V Sochiju bodo menjali motor in vse možno, itak padli na zadnje mesto, temu pa dodali še tri mesta kanzni. Na stezi se da prehitevat in Max je komot tretji, lahko višje, če BLM kaj zafrkne.

BLM pa seveda menjava še čaka. In njegov motor je že orenk degradiral, kar se je videlo po opazno večji hitrosti Bottasa. Če so pametni, bodo tudi menjali v Bakuju in bo vseeno Lewis pred Maxom.

PrimozR ::

Če bo Lewis menjal več komponent, kot Max, je lahko vseeno zadaj :P

springfield ::

In other news, Ferrarijev nov motor za Turcijo bi naj prinesel 10-15 konjev. Povsem so spremenili elektro del in bo test za prihodnjo sezono.

billy ::

Če bo to kaj bistveno spremenilo, sem jaz picikl :)

Bi bilo carsko, če bi tako lujz kot max menjala motorje v sočiju in tako oba padla na začelje, potem pa da vidimo carja, kdo bo prišel višje :)

PS, končala v 1 ovinku torej :D

Tilen88 ::

springfield je izjavil:

In other news, Ferrarijev nov motor za Turcijo bi naj prinesel 10-15 konjev. Povsem so spremenili elektro del in bo test za prihodnjo sezono.


Za turčijo napovedujejo tudi novo prdnje in zadnje krilo pa modificirane zavore,.. drugače kolkr sem bral so se za 2022 sezono dločili za povsem nov koncept motorja in ne samo nadgradnjo 2021 motorja

bomo vidli kaj se bo izcimilo iz tega

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()
««
81 / 139
»»