Forum » Na cesti » Formula 1 2021
Formula 1 2021
ripmork ::
Res je, nič niso kršili. Bi pa gotovo prej FIA predlagala spremembe.
Sej v preteklosti se je že dogajalo, da je kaka ekipa prišla s kako genialno rešitvijo in vsem usta zaprla, sam so ponavadi drugi relativno hitro lahko pogruntali in kopirali rešitev. Pri teh kompleksnih pogonskih sklopih dandanes je pa hudič; Ferari je rabil nekaj let, da je uspel tehniko turbulentnega vžiga dobro implementirat, Renault prav tako, Hondi so pa še inženirji Mercedesa na pomoč morali priskočit...
Sej v preteklosti se je že dogajalo, da je kaka ekipa prišla s kako genialno rešitvijo in vsem usta zaprla, sam so ponavadi drugi relativno hitro lahko pogruntali in kopirali rešitev. Pri teh kompleksnih pogonskih sklopih dandanes je pa hudič; Ferari je rabil nekaj let, da je uspel tehniko turbulentnega vžiga dobro implementirat, Renault prav tako, Hondi so pa še inženirji Mercedesa na pomoč morali priskočit...
billy ::
Ni toliko problem "know how", ampak v tem, da so zabremzali razvoj.
In zabremzali so ga kdaj? 2016 ? takrat je zgleda FIA mislila "eh saj so kar blizu ekipe", v bistvu pa je bil merc svetlobna pred vsemi in so ostali imeli zaradi bremzanja razvoja potrebnega veliko več časa, kot pa če bi lahko delali na tem, koliko bi želeli.
In zabremzali so ga kdaj? 2016 ? takrat je zgleda FIA mislila "eh saj so kar blizu ekipe", v bistvu pa je bil merc svetlobna pred vsemi in so ostali imeli zaradi bremzanja razvoja potrebnega veliko več časa, kot pa če bi lahko delali na tem, koliko bi želeli.
BT52 ::
Tu se bolj se vidi. Da Italijani niso dobro skrili moči motorja z navitimi krili. Ok bi imeli probleme z Stalin dna, jebiga. Ta trik bi mogli preko analitike in performance šasije "skrit".
Mercedes je tole naredil mojstrsko. Vedno proti koncu sezone povsem pustil razvoj, ter se pripravljal na drugo leto. Edino letos nekaj štrajkajo.
Lahko bodo naredili potezo iz 2013, ko se bodo navidezno "borili" za naslov. V ozadju pa na polne bate pripravljali na novo revolucijo.
Plus da dodam. Fia se je res trudila premešat ja to te v 2017 in 2019. Pa ni ok šlo. Edino resnično na roku je Mercedes šlo pravilo Tokenov na začetku, ki so jih izkoristili na polno.
Plus še tisto črtkanih špurah. Gre za normalni tu wheel hop pojav. Verjetno vozite avto pa pri speljevanju na meji trenja avto spušča MK morserjevo abecedo zvokov.
Mercedes je tole naredil mojstrsko. Vedno proti koncu sezone povsem pustil razvoj, ter se pripravljal na drugo leto. Edino letos nekaj štrajkajo.
Lahko bodo naredili potezo iz 2013, ko se bodo navidezno "borili" za naslov. V ozadju pa na polne bate pripravljali na novo revolucijo.
Plus da dodam. Fia se je res trudila premešat ja to te v 2017 in 2019. Pa ni ok šlo. Edino resnično na roku je Mercedes šlo pravilo Tokenov na začetku, ki so jih izkoristili na polno.
Plus še tisto črtkanih špurah. Gre za normalni tu wheel hop pojav. Verjetno vozite avto pa pri speljevanju na meji trenja avto spušča MK morserjevo abecedo zvokov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
billy ::
Letos ne štrajkajo ampak jih je FIA končno dobila brez gat in zabrembzala razvoj za nekaj dirk.
springfield ::
Nic jih niso dobili. Lepo imajo najhitrejsi bolid, kot prjesnja leta. Se Toto je priznal, da imajo trenutno najhitrejsi bolid.
https://www.formula1.com/en/latest/arti...
"[We're] leading the championship with the fastest lap [at Imola] and what actually gives it a silver lining, or positive connotation... is that we seem to have a really quick race car," said Wolff. "We had that in Bahrain too, and today, I would say clearly the quickest car. Now we just need to sort out qualifying performance."
https://www.formula1.com/en/latest/arti...
billy ::
No ja, fastest lap v imoli je bil narejen s pomočjo DRS, to ni merodajno, poleg tega pa je max vozil takrat na izi...
springfield ::
Max je bil hitrejsi samo v dezju, ko se je zacelo susit, je bil Hamilton hitrejsi, ga je tudi dohiteval do napake. Enako se Verstappen ni mogel odlepit od Hamiltona v Bahrainu. Ne nasedat, da je RB hitrejsi, ima Mercedes vse pod kontrolo. RB bo na videz blizu, zmagal bo pa vseeno Mercedes.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
billy ::
Ne nasedam, samo pravim, da se ne more vzet to dirko za kakršnokoli merilo. Čez 3 dirke se bo pa že več vedelo kdo je kje.
skyform ::
springfield je izjavil:
Nic jih niso dobili. Lepo imajo najhitrejsi bolid, kot prjesnja leta. Se Toto je priznal, da imajo trenutno najhitrejsi bolid.
"[We're] leading the championship with the fastest lap [at Imola] and what actually gives it a silver lining, or positive connotation... is that we seem to have a really quick race car," said Wolff. "We had that in Bahrain too, and today, I would say clearly the quickest car. Now we just need to sort out qualifying performance."
https://www.formula1.com/en/latest/arti...
Ne vem kdo je to prevajal ali od kod je tale članek ampak vse interview z Wolfom, ki sem jaz gledal po Imoli, Sky, RTL, ORF1... je Wolf rekel, da je Redbull še vedno hitrejši bolid za okrog 0.2-0.3sec ampak, da so bližje Redbullu na dirki oz skoraj izenačeni na dirki, da imajo majhno prednost kar se tiče degradacije gum. Samo poglej si oba treninga od danes Redbull lahko takoj zalaufa gume med tem ko Merc potrebuje kar nekaj krogov, zato pa tudi najbrž Redbull na dirki obrabi gume malenkost hitreje. In da je Perez skoraj dosegel pole position na drugu dirki z Redbullom, Bottas pa bil osmi pove vse kateri bolid je hitrejši za čez en krog.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
skyform ::
Tokrat pa na FP2 Merc ni imel dober race pace, v bistvu skoraj porazn. Verstappen najhitrejši na racepace z medium. Hamiltonu že mehke šle po gobe po 12 krogih, pri 14 že bile nevozljive, kr drsel je, z srednjimi pa bil povprečno 0.8sec počasnejši od Verstappna. Čudno, čudno, kot da se je zadeva obrnila, Merc hitrejšei ćez en krog in počasnejši na race pace.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
scythe ::
To je sam FP, počaki na Q in bomo videli, ne veš koliko goriva so imeli, kakšne nastavitve...itd.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
skyform ::
V Bahrainu in Imoli je Merc bil najhitrejši na race pace v FP2, zakaj bi na enkrat to skrivali, Merv je dobesedno drsel na race pace sim. Če je FP tako nepomemben kot nekateri mislite ali pravite zakaj potem sploh obstaja, FP2 dostikrat pokaže nekaj resnice.
scythe ::
FP je delni pokazatelj forme, tuki ekipe testirajo različne nastavitve...itd, najboljše uporabijo na Q in tekmi. Mogoče se pripeljali spet kaj novega in testirajo če se obnese....Lani so imeli na tej dirki kar probleme, asfalt gladek in je drsel, še Max je jamral...
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
billy ::
Tokrat pa na FP2 Merc ni imel dober race pace, v bistvu skoraj porazn. Verstappen najhitrejši na racepace z medium. Hamiltonu že mehke šle po gobe po 12 krogih, pri 14 že bile nevozljive, kr drsel je, z srednjimi pa bil povprečno 0.8sec počasnejši od Verstappna. Čudno, čudno, kot da se je zadeva obrnila, Merc hitrejšei ćez en krog in počasnejši na race pace.
Tako je, ko merc odpre ferzgazer do konca, kar pa na dirki ne pomaga tako kot na qualy :)
Baje merc mučijo nižje temperature, in tokrat je v portugalski kar hladneje kot lani/ponavadi.
BT52 ::
2018 sezona se ponavlja. Z to razliko, da Max ne bo delal sBinnale :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
springfield ::
Ne vem kdo je to prevajal ali od kod je tale članek ampak vse interview z Wolfom, ki sem jaz gledal po Imoli, Sky, RTL, ORF1... je Wolf rekel, da je Redbull še vedno hitrejši bolid za okrog 0.2-0.3sec ampak, da so bližje Redbullu na dirki oz skoraj izenačeni na dirki, da imajo majhno prednost kar se tiče degradacije gum. Samo poglej si oba treninga od danes Redbull lahko takoj zalaufa gume med tem ko Merc potrebuje kar nekaj krogov, zato pa tudi najbrž Redbull na dirki obrabi gume malenkost hitreje. In da je Perez skoraj dosegel pole position na drugu dirki z Redbullom, Bottas pa bil osmi pove vse kateri bolid je hitrejši za čez en krog.
Ocitno imas tezave z bralnim razumevanjem. Iz linka je vec kot ocitno, da je intevju iz uradnega portala F1. Kot drugo pa pove, da so hitrejsi v race pace, morajo pa se delat na kvalifikacijah.
To da si Bottas ne zasluzi mesta v najhitrejsem bolidu, je menda vsem jasno. Tak da to ni ravno nek dokaz, da bi naj bil RB hitrejsi.
In mimogrede, na veliko se je govorilo, kako Imola veliko bolj odgovarja RB kot Mercedesu, kaj bo sele na dirkah, ki bodo odgovarjale Mercedesu.
billy ::
JA, ampak toto je tudi rekel, da je lojza zaradi poškodb na krilcu izgubljal 0.7 na krog. Ta pa je bosa.
springfield ::
Dokler se mu ni povsem odlomilo par krogov kasneje. Potem se samo 0.2s. Ce to drzi, so dalec pred RB.
skyform ::
springfield je izjavil:
Ne vem kdo je to prevajal ali od kod je tale članek ampak vse interview z Wolfom, ki sem jaz gledal po Imoli, Sky, RTL, ORF1... je Wolf rekel, da je Redbull še vedno hitrejši bolid za okrog 0.2-0.3sec ampak, da so bližje Redbullu na dirki oz skoraj izenačeni na dirki, da imajo majhno prednost kar se tiče degradacije gum. Samo poglej si oba treninga od danes Redbull lahko takoj zalaufa gume med tem ko Merc potrebuje kar nekaj krogov, zato pa tudi najbrž Redbull na dirki obrabi gume malenkost hitreje. In da je Perez skoraj dosegel pole position na drugu dirki z Redbullom, Bottas pa bil osmi pove vse kateri bolid je hitrejši za čez en krog.
Ocitno imas tezave z bralnim razumevanjem. Iz linka je vec kot ocitno, da je intevju iz uradnega portala F1. Kot drugo pa pove, da so hitrejsi v race pace, morajo pa se delat na kvalifikacijah.
To da si Bottas ne zasluzi mesta v najhitrejsem bolidu, je menda vsem jasno. Tak da to ni ravno nek dokaz, da bi naj bil RB hitrejsi.
In mimogrede, na veliko se je govorilo, kako Imola veliko bolj odgovarja RB kot Mercedesu, kaj bo sele na dirkah, ki bodo odgovarjale Mercedesu.
Ti pa imaš očitno problem z egom, težki si frajer. Nisem takoj kliknil na link, a ko sem je že bilo prepozno za editirati post, kot pa sem že napisal ni Wolf rekel na niti enem interviewu, ki so jih predvajali na Sky, RTL in ORF, da so najhitrejši. Bottas pa je zelo hitrer voznik kar se tiče enega kroga/kvalifikacij, sploh, ko ima dober dan, njegov problem je nokonstantnost in velikokrat slab race pace in tudi tu se je v zadnjem letu kar izboljšal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
skyform ::
In od kdaj je Perez takšen quali specialist, da je bil skoraj na pole v bolidu na katerega po njegovih besedah še sploh ni navajen? če lahko Perez skoraj doseže pole na drugi dirki je to čist pokazatelj, da je Redbull najhitrejši na quali, samo poglej kakšne težave imajo drugi vozniki, ki so menjali sedež, in po Perezovih besedan bi moral pole bit njegov, če ne bi nardil napake v zadnjem oviknu.
Perez still "miles away" from gelling with Red Bull F1 car
https://www.motorsport.com/f1/news/pere...
Perez: Last-corner mistake cost me Imola F1 pole
https://www.motorsport.com/f1/news/pere...
Perez still "miles away" from gelling with Red Bull F1 car
https://www.motorsport.com/f1/news/pere...
Perez: Last-corner mistake cost me Imola F1 pole
https://www.motorsport.com/f1/news/pere...
driver_x ::
springfield ::
skyform ::
springfield je izjavil:
Ti pa imaš očitno problem z egom, težki si frajer. Nisem takoj kliknil na link
Oprosti, jaz sem kriv, da ti pametujes preden sploh preberes
Imas prav, RB je dalec najhitrejsi. Hvala bogu ima Mercedes Hamiltona, da vodijo v skupnem sestevku, drugace bi tak bili tam nekje s Haasom.
Edini, ki se dela tu pametnega si ti, imaš se za strokovnjaka v vsaki temi, vsepovsod misliš, da si najbolj pameten. Veš čas pišem, da je Redbull najhitrejši na quali, nikdar nisem napisal, da je Redbull najhitrejši na dirki, na dirki sta tam nekje ampak je Merc do sedaj bil prijaznejši do pnevmatik in je zato seveda izpadel hitrejši čez dirko. Do sedaj je bilo več kot očitno, da je Red Bull boljši na quali Merc pa na dirki, veš čas pišem to kar piše v članku, ki si ga prilepil, tako da ne vem kaj za vraga bi rad. In ne rabiš ti meni obrazloževati angleških člankov, angleško znam dovolj dobro, da razumem kar piše v njih, moram vsake toliko časa prebrati precej dolge pogodbe v angleščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
springfield ::
Ce tak prebiras "precej dolge" pogodbe kot poste tukaj, more bit kar zabavno s tabo poslovat.
skyform ::
Lepo so ga nasrali, morda bi letos bili hitrejši, če bi imeli popolnoma svoj bolid kot pa kopijo Mercedesa ampak potem pa tudi nebi bili lani tako uspešni, tako da se je vse skupaj poglihalo.
skyform ::
Ricciardo katastrofa 1sec počasneji od Norrisa, Vettel pa končno premagal Strolla in to za 0.5sec.
skyform ::
Vettel v Q3!
Sainz je res dober, za enkrat se je nanjhitreje prilagodil na nov dirkalnik od voznikov, ki so prestopili moštva in že od samega začetka skoraj na nivoju Leclerca. Tudi pri Mclarnu je bil čist na nivoju Norrisa, ki letos kaže, da je res dober voznik in dobesedno destroya Ricciarda.
Kaj Ocon dela Alonsu na quali, prav smešno in kaj je Ricciardu nardil Oconu lani, sedaj pa nikjer proti Norrisu, kako se vse obrne v enem letu.
Sainz je res dober, za enkrat se je nanjhitreje prilagodil na nov dirkalnik od voznikov, ki so prestopili moštva in že od samega začetka skoraj na nivoju Leclerca. Tudi pri Mclarnu je bil čist na nivoju Norrisa, ki letos kaže, da je res dober voznik in dobesedno destroya Ricciarda.
Kaj Ocon dela Alonsu na quali, prav smešno in kaj je Ricciardu nardil Oconu lani, sedaj pa nikjer proti Norrisu, kako se vse obrne v enem letu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
krucymucy ::
Vettel Q3! Sainz je res dober, za enkrat se je nanjhitreje prilagodil na nov dirkalnik od voznikov, ki so prestopili moštva in že od samega začetka skoraj na nivoju Leclerca. Tudi pri Mclarnu je bil čist na nivoju Norrisa, ki letos kaže, da je res dober voznik in dobesedno destroya Ricciarda.
Skoraj na nivoju Leclerca? Ja, na mehkih gumah napram srednjim pri Leclercu.
Russell preseneca.
Ocon in Giovinazzi pa dokazujeta za kam so starejsi obcani.
skyform ::
Mi je jasno da je Leclerc na Med in Sainz na Soft, ampak je saj blizu Leclerca in konča dirko eno ali dve mesti za njim, kje so pa ostali vozniki, ki so menjali moštva proti moštvenih kolegih, nikjer. Edino Vettel se je danes prebudil pa še to vprašanje, če ni samo en off.
BT52 ::
Sainz je na dirki na visokem nivoju. Na kvali mislim, da Lec noben ne seže do kolen. Na dirki pa pride do izraza kaj več, kot čista hitrost. Tukaj je Sainz očitno močan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Tilen88 ::
Merc top na qualy z medium ? Ja ?
Zanimive qualy lol
Zanimive qualy lol
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
skyform ::
Čuden konec. Evo Sainz pred Lecelrcom in potem naj nebi bil na nivoju Leclerca in to v tretji dirki. Perez prav solidno, majhen zaostanek na Maxa.
Hamilton in Verstappen sta zasrala prvi poskus, morala bi biti prva dva, tako da je Bottas profitiral.
Hamilton in Verstappen sta zasrala prvi poskus, morala bi biti prva dva, tako da je Bottas profitiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
scythe ::
Dobre Q, jutri bo pestra dirka. Upam da Bottasu uspe dobra dirka
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
krucymucy ::
Čuden konec. Evo Sainz pred Lecelrcom in potem naj nebi bil na nivoju Leclerca in to v tretji dirki. Perez prav solidno, majhen zaostanek na Maxa.
Hamilton in Verstappen sta zasrala prvi poskus, morala bi biti prva dva, tako da je Bottas profitiral.
Razmere? Neki veter so omenjali?
TOP ::
Vestapen je deloval,kot otrok ki ne dobi čokolade,čeprav je sam kriv.Lojze pa tud debelo gleda,ko ga Finec nažge,sej jutri v dirki ga ziher ne bo,bo Wolf že kaj zmozgal pred panjem,kako in kaj.
Ben Dover ::
Gaslya ste pa kar spregledali? Vse po starem spet, Merc 1 2 +0,4, meeeeeeeeeeh...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ben Dover ()
šernk ::
kaj vem če je res Merc tako močen. Verstapen je postavil vrhunski krog, ki so mu ga črtali. Pa dejansko ni tam nič pridobil, kvečjemu izgubil. Drugi poskus je bilo pa očitno da je veter naredil razliko, ker so vsi bili daleč zadaj napram prvim časom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.