Forum » Na cesti » Formula 1 2021
Formula 1 2021
PrimozR ::
Leto 2020 se bliža koncu, sezona Formule 1 2020 se je zaključila, željno pa že zremo v novo leto in proti začetku nove sezone. Obeta, da bo bol klasična z vidika koledarja, kot je bila letošnja, glede na nabor avtomobilov pa obeta, da ne bo večjih sprememb. Če Red Bullu ne uspe nekakšen veliki met, vse kaže na še eno leto dominance Mercedesa.
Novosti? Budget cap z vsemi ostalimi alokacijami (omejitve pri aero razvoju) ter seveda prve demonstracije, kako ta budget cap zaobiti. Kljub 'enakim' avtomobilom iz letošnje sezone prihaja nekaj sprememb pri pravilih. Obljublja se 10 % znižanje negativnega vzgona (ali imamo dober prevod za downforce?) z namenom olajšati obremenitev na gume. To naj bi se doseglo prek sprememb na dnu avtomobilov (ožanje robov proti zadnji osi, brez izrezov za kreiranje vrtincev), krajša bodo krilca pod nivojem osi kolesa na ohišju zadnjih zavor (nad osjo ostajajo enaka) in krajši bodo strake-i (spet, imamo sploh prevod tega? Kje ste aerodinamiki?) v difuzorju. Dodatno bodo avtomobili 3 kg težji, motorji pa morajo biti 5 kg težji kot vzpodbuda za uporabo manj eksotičnih materialov. Pa prepovedan je Mercedesov DAS.
Pri ekipah je trenutno jasno vse, razen 2 sedežev v družini Red Bull - pod vprašajem je Kvyat, kjer se pričakuje prihod Yukija Tsunode (podpira ga Honda), kot zamenjava Albona pa se spet glasneje omenja Perez. Slednje naj bi se razjasnilo že v tem tednu! ;)
https://www.planetf1.com/news/red-bull-...
Novosti? Budget cap z vsemi ostalimi alokacijami (omejitve pri aero razvoju) ter seveda prve demonstracije, kako ta budget cap zaobiti. Kljub 'enakim' avtomobilom iz letošnje sezone prihaja nekaj sprememb pri pravilih. Obljublja se 10 % znižanje negativnega vzgona (ali imamo dober prevod za downforce?) z namenom olajšati obremenitev na gume. To naj bi se doseglo prek sprememb na dnu avtomobilov (ožanje robov proti zadnji osi, brez izrezov za kreiranje vrtincev), krajša bodo krilca pod nivojem osi kolesa na ohišju zadnjih zavor (nad osjo ostajajo enaka) in krajši bodo strake-i (spet, imamo sploh prevod tega? Kje ste aerodinamiki?) v difuzorju. Dodatno bodo avtomobili 3 kg težji, motorji pa morajo biti 5 kg težji kot vzpodbuda za uporabo manj eksotičnih materialov. Pa prepovedan je Mercedesov DAS.
Pri ekipah je trenutno jasno vse, razen 2 sedežev v družini Red Bull - pod vprašajem je Kvyat, kjer se pričakuje prihod Yukija Tsunode (podpira ga Honda), kot zamenjava Albona pa se spet glasneje omenja Perez. Slednje naj bi se razjasnilo že v tem tednu! ;)
https://www.planetf1.com/news/red-bull-...
- spremenil: PrimozR ()
billy ::
V čem je finta, da bi v RBR vozli japonca, če ga podpira honda, ki je itak več ne bo?
Škoda za hulka :(
Škoda za hulka :(
pirat ::
Hja, Hamilton še vedno nima podpisane pogodbe za 2021, tako da teoretično je tudi še en sedež pri Mercedesu prost :-)
https://www.skysports.com/f1/news/24181...
Govori se o preko 40 mio funtov letno.. Je res 100%, da je Mercedes pripravljen toliko plačati?
https://www.skysports.com/f1/news/24181...
Govori se o preko 40 mio funtov letno.. Je res 100%, da je Mercedes pripravljen toliko plačati?
springfield ::
Ce bi bil, bi verjetno ze podpisali? Je pa seveda lahko miljon drugih razlogov zakaj se niso.
VaeVictis ::
Hja, Hamilton še vedno nima podpisane pogodbe za 2021, tako da teoretično je tudi še en sedež pri Mercedesu prost :-)
https://www.skysports.com/f1/news/24181...
Govori se o preko 40 mio funtov letno.. Je res 100%, da je Mercedes pripravljen toliko plačati?
Običajno pri takih pogodbah ni samo problematičen znesek same plače, ampak tudi kdo trži blagovno znamko, kako se delijo procenti, kakšne so obveznosti ene in druge strani itd.
IMHO bodo vse to relativno kmalu rešili in bo naslednje leto Hamilton prehitel Schumacherja po osvojenih naslovih!
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
billy ::
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Dvakratni svetovni prvak se 2021 vrača v F1 k Alpine in čeprav današnja testiranja niso bila namenjena postavljanju, je bič Alonso z 1:36.333 najhitrejši, njegov najhitrejši krog pa je bil celo hitrejši od kvalifikacijskega kroga Ricciarda in Ocona v soboto.
Dvakratni svetovni prvak se 2021 vrača v F1 k Alpine in čeprav današnja testiranja niso bila namenjena postavljanju, je bič Alonso z 1:36.333 najhitrejši, njegov najhitrejši krog pa je bil celo hitrejši od kvalifikacijskega kroga Ricciarda in Ocona v soboto.
buneech ::
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Dvakratni svetovni prvak se 2021 vrača v F1 k Alpine in čeprav današnja testiranja niso bila namenjena postavljanju, je bič Alonso z 1:36.333 najhitrejši, njegov najhitrejši krog pa je bil celo hitrejši od kvalifikacijskega kroga Ricciarda in Ocona v soboto.
Ta članek pa je. Eni priimki so napisani "piši kao što govoriš", Cunoda, Švarcman, drugi pa, kot je v njihovem jeziku, Vandoorne, Ilott, Nissany, De Vries, Fuoco.
Alexius Heristalski ::
Nekateri priimki so poslovenjeni, ker izvorno niso v latinici.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
PrimozR ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Downforce je podtlak.
Če je res tako, je to precej slab prevod. Ker silo prevaja v tlak. Če ne drugega večji podtlak lahko pomeni manjšo silo :P
buneech ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Nekateri priimki so poslovenjeni, ker izvorno niso v latinici.
Dobr point. Samo čudno izpade tkole. Glede na to, da sta uradno prevedena v Schwartzmann in Tsunoda za uporabo v Formuli 2.
billy ::
Nima veze kaj je napisano v članku, dokler so facti (časi) pravilni.
Renault je pokazal višje hitrosti, kot na dirki, pomeni ali so navili motor, ali pa je kaj novega vgrajenega?
Kako je s testiranji in motorji, so tudi omejeni, ali se lahko "skuri" poljubno število teh enot?
Renault je pokazal višje hitrosti, kot na dirki, pomeni ali so navili motor, ali pa je kaj novega vgrajenega?
Kako je s testiranji in motorji, so tudi omejeni, ali se lahko "skuri" poljubno število teh enot?
Alexius Heristalski ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Nekateri priimki so poslovenjeni, ker izvorno niso v latinici.
Dobr point. Samo čudno izpade tkole. Glede na to, da sta uradno prevedena v Schwartzmann in Tsunoda za uporabo v Formuli 2.
Čudno gor ali dol, je po pravilih. So pa pozabili na Izraelca Nisanija.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
free_rider ::
https://svetovalnica.zrc-sazu.si/topic/...
Slovenski pravopisi druge polovice 20. stoletja za imena iz nelatiničnih pisav predvidevajo prečrkovanje v skladu z glasovno uresničitvijo, kakršna je v navadi v slovenščini. Tako so naredili korak dlje kot uradni prečrkovalni sistemi držav, v katerih so tovrstne pisave uveljavljene. Npr. kitajski sistem prečrkovanja, ki so ga priredili zlasti za angleško govoreče in ki se imenuje pinjin, predvideva zapis Shanghai, slovensko ime pa se glasi Šanghaj. Podobno velja za korejsko, arabsko … in druge pisave.
----
Pri imenih iz Evrope, še zlasti imenih iz slovanskega sveta, smo pri izbiri mednarodnih transkripcij nekoliko bolj zadržani. Da bi ruska, ukrajinska, bolgarska … imena pisali po angleški maniri, npr. Nadya Bychkova namesto Nadja Bičkova, se verjetno upravičeno upira jezikovnemu čutu večine pišočih. Vendar pa se tovrstni primeri kar vrstijo. Razlogi so različni:
Države same vztrajajo pri upoštevanju poangleženih zapisov, npr. Ukrajinci in Bolgari, ne le zaradi želje po večji prepoznavnosti v anglosaškem svetu, temveč tudi zaradi želje po oddaljitvi od Rusije. Tako so sami vzpostavili sistem za lastno mednarodno komunikacijo, ki je prilagojen anglosaškemu jezikovnemu okolju. Na primer ime Cvetko po bolgarsko zapišemo Цветко, po bolgarskih prečrkovalnih navodilih prečrkovano pa Tsvetko.
Posamezniki, ki so odšli na delo v tujino ali se pojavljajo profesionalno tudi v inozemstvu, pri vzpostavljanju svoje javno prepoznavne podobe želijo poangleženo ime, npr. Ljudmуla Danylenko in ne Ljudmila Danilenko.
Ljudje z ruskimi, ukrajinskimi … itd. priimki, ki so rojeni v drugih državah, imajo uradna imena že prečrkovana, povsem neupravičeno bi bilo ime Tom Kovach zapisati kot Kovač, če se je oseba rodila s priimkom Kovach.
Pri odločitvi, kako zapisati ime osebe, katere ime in priimek sta uradno in v izvirniku zapisana v nelatinični pisavi, moramo poznati zgoraj opisane okoliščine in dejstva. Pravopisna pravila iz leta 2001 določajo, da je prečrkovanje iz nelatiničnih pisav obvezno.
Slovenski pravopisi druge polovice 20. stoletja za imena iz nelatiničnih pisav predvidevajo prečrkovanje v skladu z glasovno uresničitvijo, kakršna je v navadi v slovenščini. Tako so naredili korak dlje kot uradni prečrkovalni sistemi držav, v katerih so tovrstne pisave uveljavljene. Npr. kitajski sistem prečrkovanja, ki so ga priredili zlasti za angleško govoreče in ki se imenuje pinjin, predvideva zapis Shanghai, slovensko ime pa se glasi Šanghaj. Podobno velja za korejsko, arabsko … in druge pisave.
----
Pri imenih iz Evrope, še zlasti imenih iz slovanskega sveta, smo pri izbiri mednarodnih transkripcij nekoliko bolj zadržani. Da bi ruska, ukrajinska, bolgarska … imena pisali po angleški maniri, npr. Nadya Bychkova namesto Nadja Bičkova, se verjetno upravičeno upira jezikovnemu čutu večine pišočih. Vendar pa se tovrstni primeri kar vrstijo. Razlogi so različni:
Države same vztrajajo pri upoštevanju poangleženih zapisov, npr. Ukrajinci in Bolgari, ne le zaradi želje po večji prepoznavnosti v anglosaškem svetu, temveč tudi zaradi želje po oddaljitvi od Rusije. Tako so sami vzpostavili sistem za lastno mednarodno komunikacijo, ki je prilagojen anglosaškemu jezikovnemu okolju. Na primer ime Cvetko po bolgarsko zapišemo Цветко, po bolgarskih prečrkovalnih navodilih prečrkovano pa Tsvetko.
Posamezniki, ki so odšli na delo v tujino ali se pojavljajo profesionalno tudi v inozemstvu, pri vzpostavljanju svoje javno prepoznavne podobe želijo poangleženo ime, npr. Ljudmуla Danylenko in ne Ljudmila Danilenko.
Ljudje z ruskimi, ukrajinskimi … itd. priimki, ki so rojeni v drugih državah, imajo uradna imena že prečrkovana, povsem neupravičeno bi bilo ime Tom Kovach zapisati kot Kovač, če se je oseba rodila s priimkom Kovach.
Pri odločitvi, kako zapisati ime osebe, katere ime in priimek sta uradno in v izvirniku zapisana v nelatinični pisavi, moramo poznati zgoraj opisane okoliščine in dejstva. Pravopisna pravila iz leta 2001 določajo, da je prečrkovanje iz nelatiničnih pisav obvezno.
::
Alexius Heristalski je izjavil:
Downforce je podtlak.
Vzgonska sila je tista, ki potiska krilo v eno ali drugo smer. Vzgonska sila pa je posledica podtlaka na eni in nadtlaka na drugi strani krila.
Matevz96 ::
je izjavil:
Alexius Heristalski je izjavil:
Downforce je podtlak.
Vzgonska sila je tista, ki potiska krilo v eno ali drugo smer. Vzgonska sila pa je posledica podtlaka na eni in nadtlaka na drugi strani krila.
Najbolj pravilno bi downforce prevedli kot negativni vzgon.
#hooldthedoor
DamijanD ::
Nope zdaj so videl, da zadeve v balončkih lahko funkcionirajo (kolesarji, F1,...) tako, da ne pričakujem nekih odstopanj - razen če ne bo marca res sranje, ampak potem bo F1 zadnja stvar, ki bi me zanimala...
PrimozR ::
je izjavil:
Alexius Heristalski je izjavil:
Downforce je podtlak.
Vzgonska sila je tista, ki potiska krilo v eno ali drugo smer. Vzgonska sila pa je posledica podtlaka na eni in nadtlaka na drugi strani krila.
Najbolj pravilno bi downforce prevedli kot negativni vzgon.
Vprašanje, ker je analogija downforce-a v angleščini... negative lift. Pa učinkovitost aero platform se podaja v lift-to-drag ratio, kjer je lift seveda negativen za drikalnike.
springfield ::
Wolff podaljsal z Mercedesom. Je pa zanimivo, da Mercedes ni vec vecinski lastnik ekipe.
https://www.formula1.com/en/latest/arti...
https://www.formula1.com/en/latest/arti...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
PrimozR ::
https://www.formula1.com/en/latest/arti...
Tole bo pa zdaj make or break za kariero Pereza, obljublja se ogromno, če ne bo delivery-ja bo pa še zanimivo :)
Tole bo pa zdaj make or break za kariero Pereza, obljublja se ogromno, če ne bo delivery-ja bo pa še zanimivo :)
ripmork ::
Tole bo pestra zasedba :) Pričakovano, pa zaslužen sedež.
Mi je pa žal Albona in predvsem načina, kako so ga preuranjeno vrgli v prevelike čevlje, praktično so mu uničili kariero. Je že na prvih dirkah v RB pokazal da hitrost ima, sam konsistentnost je pa nekaj, kar dirkači pridobivajo vsaj kako leto do dve v nižjih ekipah... da te v prvem letu f1 sezone vržejo v top dirkalnik proti Maxu je enostavno brutalen pritisk.
Mi je pa žal Albona in predvsem načina, kako so ga preuranjeno vrgli v prevelike čevlje, praktično so mu uničili kariero. Je že na prvih dirkah v RB pokazal da hitrost ima, sam konsistentnost je pa nekaj, kar dirkači pridobivajo vsaj kako leto do dve v nižjih ekipah... da te v prvem letu f1 sezone vržejo v top dirkalnik proti Maxu je enostavno brutalen pritisk.
Riff ::
pa recimo d abo drugo leto kaj bojl izneačn boj da se redbull kj približa mercedesz, čeprav bo težka spet :)
buneech ::
Če že nič drugega, zgubili so glavnega sponzorja (Aston Martin), Perez prinese nekaj denarja in izkušnje. S tem tudi ugotovijo kako izkušen voznik parira Maxu v istem dirkalniku, da lahko ocenijo Albona, in tudi Gasly-ja do neke mere. Mal več konsistence v drugem sedežu dobijo, kar se tiče točk za ekipo, verjetno tud pomoč na progi pri strategiji, ker verjetno ne bo toliko zadaj, da se ga Mercedes ne rabi bati. Bomo vidl kako se bo obnesl. Pa nek zunanji pogled na dirkalnik.
VaeVictis ::
Pravkar gledam Netflix dokumentarec Drive to Survive.
Dobra zadeva, če še kdo ni pogledal se kar splača!
Dobra zadeva, če še kdo ni pogledal se kar splača!
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
billy ::
Če že nič drugega, zgubili so glavnega sponzorja (Aston Martin), Perez prinese nekaj denarja in izkušnje. S tem tudi ugotovijo kako izkušen voznik parira Maxu v istem dirkalniku, da lahko ocenijo Albona, in tudi Gasly-ja do neke mere. Mal več konsistence v drugem sedežu dobijo, kar se tiče točk za ekipo, verjetno tud pomoč na progi pri strategiji, ker verjetno ne bo toliko zadaj, da se ga Mercedes ne rabi bati. Bomo vidl kako se bo obnesl. Pa nek zunanji pogled na dirkalnik.
Več bi dobili s Hulkom, ampak očitno je denar spet prevladal.
Konec koncev je F1 biznis in ne šport, tako da razumljiva poteza.
buneech ::
S Hulkom bi dobili podobno, sam vseen je pa lažje upravičt in reklamirat boljše rezultate Pereza in več sponzorskega denarja.
TribesMan ::
Več bi dobili s Hulkom, ampak očitno je denar spet prevladal.
Konec koncev je F1 biznis in ne šport, tako da razumljiva poteza.
O_o
Več? Česa?
Mislim da se je Perez v preteklosti kar z lahkoto kosal s Hulkom...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
skyform ::
Več bi dobili s Hulkom, ampak očitno je denar spet prevladal.
Konec koncev je F1 biznis in ne šport, tako da razumljiva poteza.
O_o
Več? Česa?
Mislim da se je Perez v preteklosti kar z lahkoto kosal s Hulkom...
Točno tako. Nebi imel nič proti, če bi Hulk dobil sedež ali prišel nazaj v F1 nebom pa se jokal zanj, je imel svojo priložnost, ki je ni izkoristil. Vedno, ko je bil na poti proti stopničkah je sazral pod pritiskom, Perez je kot njegov moštven kolega dosegel stopničke. Tudi to, da je Hulk zavrnil eno letno pogodbo, ki mu jo je Renaulta ponudil je bila velika napaka, sploh če gledamo kako soliden je bil letos Renault. Boljše podpisati eno letno pogodbo kot pa iti ven iz F1, tako da si je v bistvu čisto sam pokončal svojo kariero.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
PrimozR ::
Če že nič drugega, zgubili so glavnega sponzorja (Aston Martin), Perez prinese nekaj denarja in izkušnje. S tem tudi ugotovijo kako izkušen voznik parira Maxu v istem dirkalniku, da lahko ocenijo Albona, in tudi Gasly-ja do neke mere. Mal več konsistence v drugem sedežu dobijo, kar se tiče točk za ekipo, verjetno tud pomoč na progi pri strategiji, ker verjetno ne bo toliko zadaj, da se ga Mercedes ne rabi bati. Bomo vidl kako se bo obnesl. Pa nek zunanji pogled na dirkalnik.
Glavni sponzor je Red Bull?
Več bi dobili s Hulkom, ampak očitno je denar spet prevladal.
Konec koncev je F1 biznis in ne šport, tako da razumljiva poteza.
Kaj pa bi dobili?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
skyform ::
Dobili bi voznika, ki je malenkost hitrejši na quali kot Perez ampak slabši na dirki, nezanesljiv pod pritiskom, sploh ko se gre za stopničke, manj sponzorjev in denarja. S Perezom so pa dobili enkratnega zmagovalca, voznika, ki večinoma izkoristi priložnost, ko jo je treba, voznika, ki je vajen pripeljati bolid do stopničk, zelo dobro dela z gumami na dirkah in jim prinese kar nekaj denarja, tako da je z lahka boljša izbira. Pričakujem da bo Perez na quali med 0.3-0.4sec za Maxom ampak bo na dirkah dosti bližje kot Albon, največ 10-25sec za Verstappnom, kar bo dovolj, da bo jezil Bottasa ali zlahka končal dirko na 4 mestu. Ko pa bodo kakšne kaotične dirke pa zna tudi premagati Maxa, stopničke bo pa ziher dosegel kar nekajkrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
skyform ::
Nasekan Verstappen, poba komaj hodi
https://streamable.com/w1tsex
Clip je iz dokumentarca o Verstappenu, ki so ga prvič predvajali 17. Dec.
https://streamable.com/w1tsex
Clip je iz dokumentarca o Verstappenu, ki so ga prvič predvajali 17. Dec.
PrimozR ::
Glavni sponzor je Red Bull?
Aston Martin.
Koliko denarja pa je vložil v ekipo?
Nasekan Verstappen, poba komaj hodi
https://streamable.com/w1tsex
Clip je iz dokumentarca o Verstappenu, ki so ga prvič predvajali 17. Dec.
Največja težava tukaj je, da skriva ključ pod predpražnikom in da so to lepo pokazali na TV-ju...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
billy ::
Hulk je vseeno bolj izkušen, kot Pereze. ČE potrebujejo solidnega dirkača za pomoč pri razvoju, se imo več dobi s hulkom.
Če pa iščejo nekoga, ki bi pariral maxu, pa je tudi perez preslab in bi se morali bolj stegnit. Ker tole bo albon, kvyat zgodba ponovitev.
Ali pa bodo šli po receptu merca, en kao goat in en oproda.
Če pa iščejo nekoga, ki bi pariral maxu, pa je tudi perez preslab in bi se morali bolj stegnit. Ker tole bo albon, kvyat zgodba ponovitev.
Ali pa bodo šli po receptu merca, en kao goat in en oproda.
PrimozR ::
No, neke blazne razlike med obema ni z vidika izkušenj... Hulk je 3 leta starejši in ima eno Le Mans zmago, v F1 je začel voziti v 2010, letos pa praktično ni vozil. Perez je začel v 2011, letos večinoma vozil, torej sta po izkušnjah v F1 praktično identična. Hulk je vozil za 4 ekipe, Perez za 3.
Sicer je pa jasno, da hočejo oprodo, ampak mora biti močna (zaradi točk in tiste ideje, da bi tekmovali za naslov prvaka). Max je njihov darling, zaradi takšnega obnašanja pa so izgubili verjetno najboljšega voznika drugega avta - Daniela Ricciardota. S tem da tukaj 'drugi avto' ni defacto dvojka, kar je bil seveda tudi srž problema. Ampak bi pa s tem parom imeli daleč najboljše šanse za naslov konstruktorskega prvaka.
Sicer je pa jasno, da hočejo oprodo, ampak mora biti močna (zaradi točk in tiste ideje, da bi tekmovali za naslov prvaka). Max je njihov darling, zaradi takšnega obnašanja pa so izgubili verjetno najboljšega voznika drugega avta - Daniela Ricciardota. S tem da tukaj 'drugi avto' ni defacto dvojka, kar je bil seveda tudi srž problema. Ampak bi pa s tem parom imeli daleč najboljše šanse za naslov konstruktorskega prvaka.
buneech ::
PrimozR ::
Seveda. Tudi če je lastnik, je ekipa ločena entiteta (ločeno podjetje) od podjetja, ki skrbi za pijačo. Torej vlagajo denar. Sponzorirajo :)
Zadeva je povsem enostavna, prvo mesto v imenu ekipe je title sponsor. Pa več ko je logov podjetja po avtu, več denarja vloži v to, tako ali drugače. Red Bull je daaaaaaaaleč najbolj prisoten na avtu.
Malo je tukaj meglena zgodba pri Mercedesu, ki je baje vložil samo cirka 30 mio v lanskem letu. Očitno toliko pomaga nagradni sklad ter drugi sponzorji, ki radi vržejo denar v ekipo zaradi izpostavljenosti, ki jo dobijo na račun 'Mercedesa' n njihove dominance.
Zadeva je povsem enostavna, prvo mesto v imenu ekipe je title sponsor. Pa več ko je logov podjetja po avtu, več denarja vloži v to, tako ali drugače. Red Bull je daaaaaaaaleč najbolj prisoten na avtu.
Malo je tukaj meglena zgodba pri Mercedesu, ki je baje vložil samo cirka 30 mio v lanskem letu. Očitno toliko pomaga nagradni sklad ter drugi sponzorji, ki radi vržejo denar v ekipo zaradi izpostavljenosti, ki jo dobijo na račun 'Mercedesa' n njihove dominance.
b3D_950 ::
Onboard Senna, Prost, Piquet @"60fps":
https://twitter.com/LiamFreeman_/status...
https://twitter.com/LiamFreeman_/status...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
VaeVictis ::
Onboard Senna, Prost, Piquet @"60fps":
https://twitter.com/LiamFreeman_/status...
Hudo.
Prov fascinantno je, koliko so se izboljšali časi.
Recimo na Monaco GP, steza, ki se je v zgodovini F1 verjetno še najmanj spreminjala.
Monaco GP
Juan Manuel Fangio 1950 1:50.200
Stirling Moss 1960 1:36.300
Jackie Stewart 1970 1:24.000
Didier Pironi 1980 1:24.813
Ayrton Senna 1990 1:21.314
Michael Schumacher 2000 1:19.475
Mark Webber 2010 1:13.826
Lewis Hamilton 2019 1:10.166 (bi dal podatek iz 2020, vendar 2020 ni bilo dirke v Monaku)
Vsi podatki iz naslednje strani: Formula 1 - Races
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
PrimozR ::
Konlov ::
Sezono 2021 bo v Sloveniji prenašal Sport klub.
https://www.blog.uporabnastran.si/2020/...
Torej telekomovci ne bodo mogli gledati?