Forum » Problemi človeštva » Cena goriva
Cena goriva
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
simonchelo je izjavil:
jest takoj zamenjam mojga dizla za električni avto. Pa si ga žal ne morem privoščit. trenutno imam minija za 9500EUR sem ga kupil letnik 2018, pije mi cca 4l realno, normalne vožnje, ne jajcam se. rabim vsaj domet kamorkoli v Slovenijo in nazaj z enim polnjenjem, sem blizu Lj pa verjetno če bi tega prodal za cca. 8kEUR, bi lahko dodal ene 20kEUR.
a se dobi kej za ta denar?
Pod črto če se čez leto v povprečju malo voziš (reciva tamnekej okol 10.000km) ampak delaš daljše relacije se ti nakup štromarja res ne splača.
Tip seveda laže najmanj glede tega da ima 4 litre povprečne porabe, toliko malo nima noben običajen avto, razen če je hibrid. Pol pa še napiše da se ne jajca. Potem je porabe 6 do 8 litrov v povprečju, ne pa 4 litre. Skratka če tip laže glede porabe verjetno laže tudi glede vsega ostalega. Naj kar pove kateri avto ima, in bomo na spritmonitor.de pogledali kolk je njegova povprečna porabe. Grem stavit da laže ko prasec. Jst vejamem da v enem trunutku avto lahko kaže 4 litre TRENUTNE porabe, vendar to ni vredno počenega groša. Važna je POVPREČNA poraba skozi ves tank, torej tankal sem 50 litrov, prevozil sem XXX kilometrov, torej povprečna poraba je XX litrov /100 km. Tako preprosto je to.
joj da se ne boste razpočl.
1.5dci je komot žrl pod 4.5 litra na 100. Celo 3.5 se je dalo doseč.
1.6 TDI če si znal z menjalnikom in koristil start stop je prav tako lahko imel povprečje pod 4.5 v mestu in regionalkah.
Moj 1.5 TSI ima realne mestne porabe 5 litrov ob normalni vožnji. Ko sem se res potrudil izkoristiti vso energijo sem celo na 4.3 prilezel. Ja, ko z avtoceste pridem v mesto mi iz 6.5 poraba konkretno PADE. Tehnologije ki jih uporablja so Start stop, Preklop na dva valja in variabilna geometrija turbine.
Kaj je torej recept ? Kompakten in lahek avto z ne preveč velikimi platišči, majhen turbomotor, pogosto prestavljanje, izkoriščanje zaleta in razumevanje delovanja motorja in pomožne tehnike.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
WizzardOfOZ ::
Raptor F16 je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
simonchelo je izjavil:
jest takoj zamenjam mojga dizla za električni avto. Pa si ga žal ne morem privoščit. trenutno imam minija za 9500EUR sem ga kupil letnik 2018, pije mi cca 4l realno, normalne vožnje, ne jajcam se. rabim vsaj domet kamorkoli v Slovenijo in nazaj z enim polnjenjem, sem blizu Lj pa verjetno če bi tega prodal za cca. 8kEUR, bi lahko dodal ene 20kEUR.
a se dobi kej za ta denar?
Pod črto če se čez leto v povprečju malo voziš (reciva tamnekej okol 10.000km) ampak delaš daljše relacije se ti nakup štromarja res ne splača.
Tip seveda laže najmanj glede tega da ima 4 litre povprečne porabe, toliko malo nima noben običajen avto, razen če je hibrid. Pol pa še napiše da se ne jajca. Potem je porabe 6 do 8 litrov v povprečju, ne pa 4 litre. Skratka če tip laže glede porabe verjetno laže tudi glede vsega ostalega. Naj kar pove kateri avto ima, in bomo na spritmonitor.de pogledali kolk je njegova povprečna porabe. Grem stavit da laže ko prasec. Jst vejamem da v enem trunutku avto lahko kaže 4 litre TRENUTNE porabe, vendar to ni vredno počenega groša. Važna je POVPREČNA poraba skozi ves tank, torej tankal sem 50 litrov, prevozil sem XXX kilometrov, torej povprečna poraba je XX litrov /100 km. Tako preprosto je to.
joj da se ne boste razpočl.
1.5dci je komot žrl pod 4.5 litra na 100. Celo 3.5 se je dalo doseč.
1.6 TDI če si znal z menjalnikom in koristil start stop je prav tako lahko imel povprečje pod 4.5 v mestu in regionalkah.
Moj 1.5 TSI ima realne mestne porabe 5 litrov ob normalni vožnji. Ko sem se res potrudil izkoristiti vso energijo sem celo na 4.3 prilezel. Ja, ko z avtoceste pridem v mesto mi iz 6.5 poraba konkretno PADE. Tehnologije ki jih uporablja so Start stop, Preklop na dva valja in variabilna geometrija turbine.
Kaj je torej recept ? Kompakten in lahek avto z ne preveč velikimi platišči, majhen turbomotor, pogosto prestavljanje, izkoriščanje zaleta in razumevanje delovanja motorja in pomožne tehnike.
megane coupe 1.6 16V, razbita zadnja šipa in posledično vožnja konstantnih 60km/h, da ni preveč pihalo v avto, pa je bila poraba 3.6 litra na 100km prevoženih. Lih ene tko se danes vozijo tisti z EV, če se hočejo kam pripeljat, ker če gre prehitro, potem stoji na polnilnici in čaka da se jajca napolnijo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
Seveda sem dal 64kw. Povedal sem že v prejšnjem postu, da ne mislim vsakih 500m na polnilnice hodit. Že tako je 400km dometa premalo zame, ampak še večja baterija bi pomenila še večjo težo in še večjo razliko.
Zakaj misliš da si ti središče sveta?! 98 % slovencev naredi do službe in nazaj MANJ kot 100 km. Statistika je jasna. Ti seveda delaš 500 km do službe, ampak ti si IZJEMA kakršne še ni bilo (oziroma pač lažeš).
Torej avto je za 500kg težji. To ni majhna razlika in gume se bolj obrabljajo na EV.
To je 27 % razlike. Ni tako veliko ane. ;) Tesla pa vaga celo MANJ kot primerljiv BMW M3. Tesla pač ZNA. ;)
Pospeški tesle so brez veze, omejitve na cestah so z razlogom in ker jaz vozim po cestah brez naglih pospeševanj in po omejitvah, lahko ta del kompletno zanemarimo.
Niso brez veze. Ljudem je to pomembno. Nisi ti središče sveta.
Poleg tega avtopilota ne rabim, povedal sem da mi je vožnja hobi, torej hočem se vozit, ne pa da me avto vozi.
Prav, tebi to ni pomembno. Večini ljudi pa je. nisi ti središče sveta.
Za norenje imam pa 6300ccm in V8 pod pokrovom dirkalnika, pa grem na dirkališče z njim kjer se znorim in počim dol tako M3 kot teslo za šalo kadarkoli.
Dvomim. Kar poglej rezultate Nurnberga za M3.
Meni je osnova daily avta doseg, ki ga lahko z njim opravim in udobnost, nočem biti vsake 500m na pumpi ali polnilnici in po 500km in več prevoženih kilometrov hočem iz avta stopit spočit.
Vsakih 500 km si mislil (ne 500m)? Ja 500 km je 5 ur vožnje cca. Po toliko časa se moraš ustaviti za malico/WC tako ali tako, ne glede na to s katero vrsto avtomobila potuješ.
gune64 ::
1.5dci je komot žrl pod 4.5 litra na 100. Celo 3.5 se je dalo doseč.
Tako je, pri vetru v hrbet pri klancu navzdol pri 90 km/h. Brez klime. Vendar to NI POVPREČNA poraba. Povprečna poraba je tam 6,5 do 7,5 litra!
1.6 TDI če si znal z menjalnikom in koristil start stop je prav tako lahko imel povprečje pod 4.5 v mestu in regionalkah.
V mestu ne, na regionalkah DA.
Moj 1.5 TSI ima realne mestne porabe 5 litrov ob normalni vožnji. Ko sem se res potrudil izkoristiti vso energijo sem celo na 4.3 prilezel. Ja, ko z avtoceste pridem v mesto mi iz 6.5 poraba konkretno PADE. Tehnologije ki jih uporablja so Start stop, Preklop na dva valja in variabilna geometrija turbine.
Kaj je torej recept ? Kompakten in lahek avto z ne preveč velikimi platišči, majhen turbomotor, pogosto prestavljanje, izkoriščanje zaleta in razumevanje delovanja motorja in pomožne tehnike.
Kateri avto voziš? Bova prec pogledala koliko je POVPREČNA poraba ljudi za tvoj model avtomobila. Grem stavit da bo povprečje dosti višje kot ti tukaj navajaš.
500 kg je 500 kg
Kaj imajo tukaj procenti veze.
Seveda imajo procenti veze, ker se gre za obrabo pnevmatik (iz tega smo štartali sploh debato o teži) in važna je relativna razlika. Torej procenti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
Meni je osnova daily avta doseg, ki ga lahko z njim opravim in udobnost, nočem biti vsake 500m na pumpi ali polnilnici in po 500km in več prevoženih kilometrov hočem iz avta stopit spočit.
Vsakih 500 km si mislil (ne 500m)? Ja 500 km je 5 ur vožnje cca. Po toliko časa se moraš ustaviti za malico/WC tako ali tako, ne glede na to s katero vrsto avtomobila potuješ.
Vidim, da še nisi šel izza maminega zapečka v tujino nikoli. Ni to da vzameš skirco in greš z njo 500m do šole.
Moj rekord je bil 28 ur vožnje in prevoženih 2600 kilometrov. Na kavo sem šel v Gibraltar. A res misliš, da bom šel na tako turo z EV in se cijazil 80km/h, da bo avto manj porabil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
megane coupe 1.6 16V, razbita zadnja šipa in posledično vožnja konstantnih 60km/h, da ni preveč pihalo v avto, pa je bila poraba 3.6 litra na 100km prevoženih.
Pri 60 km/h je to realna poraba. Brez brezmezanja seveda. AMpak POVPREČNA poraba avtombobila pa je tam okrog 6,5 do 7,5 litra. Razen za jajčke Clio je 5,5 litra če je dizel.
Lih ene tko se danes vozijo tisti z EV, če se hočejo kam pripeljat, ker če gre prehitro, potem stoji na polnilnici in čaka da se jajca napolnijo.
Sem ti že povedal da se motiš. 99 % vseh poti je KRAJŠIH od dosega avtomobila, torej ni razlike v času potovanja. Razdalje daljše od dosega avtomobila ki znaša 500 km pri Tesli M3 se delajo samo 1x ali 2x na leto pri večini ljudi. Morda ti ti izjema ki gre vsak dan iz Ljubljane na Dunaj, vendar večina Slovencev tega NE DELA. Časi za 1000 km dolga potovanja pa so znani in so skoraj IDENTIČNI kot pri bencinarju. TOle spodaj so STESTIRANI rezultati. Tip se je vsedel v avto in sprožil štoparico in jo ustavil šele ko je prispel na 1000 km oddaljen cilj. Časi testov so v spodnji tabeli, poglej jo, te bo ŠOKIRALO:
nejc_nejc ::
Ko sem zgoraj omenil pnevmatike in tvoje zavajajoce stroske se se osredotocil na ekoloski vidik ostankov gum na cesti, ki je evo v %, 30% vecji pri doficnem ev.
Ce gres pa gume stelat, bos pa izgubil njihove performanse.....
Ce gres pa gume stelat, bos pa izgubil njihove performanse.....
gune64 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Meni je osnova daily avta doseg, ki ga lahko z njim opravim in udobnost, nočem biti vsake 500m na pumpi ali polnilnici in po 500km in več prevoženih kilometrov hočem iz avta stopit spočit.
Vsakih 500 km si mislil (ne 500m)? Ja 500 km je 5 ur vožnje cca. Po toliko časa se moraš ustaviti za malico/WC tako ali tako, ne glede na to s katero vrsto avtomobila potuješ.
Vidim, da še nisi šel izza maminega zapečka v tujino nikoli. Ni to da vzameš skirco in greš z njo 500m do šole.
Moj rekord je bil 28 ur vožnje in prevoženih 2600 kilometrov. Na kavo sem šel v Gibraltar. A res misliš, da bom šel na tako turo z EV in se cijazil 80km/h, da bo avto manj porabil.
Motiš se o meni. 28 ur si vozil brez postanka, LAČEN in SCAL V RAČKO?! Ti nisi normalen. 99,9999 % ljudi tega ne dela! Ne rabiš se nič cijaziti, vozi po omejitvah z EVjem in čas potovanja bo praktično identičen (glej zgornjo tabelo).
Oziroma če ti je video test namesto tabele bližje: 9 ur in 20 minut za 1000 km dolgo potovanje (čas polnjenja je vključen v tem času):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
megane coupe 1.6 16V, razbita zadnja šipa in posledično vožnja konstantnih 60km/h, da ni preveč pihalo v avto, pa je bila poraba 3.6 litra na 100km prevoženih.
Pri 60 km/h je to realna poraba. Brez brezmezanja seveda. AMpak POVPREČNA poraba avtombobila pa je tam okrog 6,5 do 7,5 litra. Razen za jajčke Clio je 5,5 litra če je dizel.
Lih ene tko se danes vozijo tisti z EV, če se hočejo kam pripeljat, ker če gre prehitro, potem stoji na polnilnici in čaka da se jajca napolnijo.
Sem ti že povedal da se motiš. 99 % vseh poti je KRAJŠIH od dosega avtomobila, torej ni razlike v času potovanja. Razdalje daljše od dosega avtomobila ki znaša 500 km pri Tesli M3 se delajo samo 1x ali 2x na leto pri večini ljudi. Morda ti ti izjema ki gre vsak dan iz Ljubljane na Dunaj, vendar večina Slovencev tega NE DELA. Časi za 1000 km dolga potovanja pa so znani in so skoraj IDENTIČNI kot pri bencinarju. TOle spodaj so STESTIRANI rezultati. Tip se je vsedel v avto in sprožil štoparico in jo ustavil šele ko je prispel na 1000 km oddaljen cilj. Časi testov so v spodnji tabeli, poglej jo, te bo ŠOKIRALO:
En sam BS, 1000km tesla prevozi ob treh polnjenjih. Če so vmes samo 22kW polnilnice, se mu čas podaljša na 20 ur, medtem ko se meni nič ne podaljša, tudi če je slabši bencin, bo motor prilagodil vžig in bo avto delal enako, samo poraba bo malo narastla.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
En sam BS, 1000km tesla prevozi ob treh polnjenjih. Če so vmes samo 22kW polnilnice, se mu čas podaljša na 20 ur, medtem ko se meni nič ne podaljša, tudi če je slabši bencin, bo motor prilagodil vžig in bo avto delal enako, samo poraba bo malo narastla.
Očtino živiš leta 2005. Danes smo leta 2022 če še nisi opazil. Polnilnice IONIrty po celem svetu so 350 kW.
Še eno luštno 2000 kilometrsko družinsko potovanje z električnim avtom, tokrat s Teslo model 3 od Velike Britanje do Francije, zelo sprošćujoč video:
Spoiler alert: super zadeva in nobenih problemov
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
Ne rabiš se nič cijaziti, vozi po omejitvah z EVjem in čas potovanja bo praktično identičen (glej zgornjo tabelo).
Vožnja po omejitvah s teslo pomeni povečano porabo, zato se tisti s teslami vozijo vsaj 20 pod omejitvijo, da lahko dosežejo 400km poleti in 300 pozimi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
Teslie v slo cele tri.
Ne vem če veš, ampak Tesla lahko fila tudi na vseh neTesla polninicah, ki jih je stotine v Slo in desetine tisoč v Evropski uniji. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
En sam BS, 1000km tesla prevozi ob treh polnjenjih. Če so vmes samo 22kW polnilnice, se mu čas podaljša na 20 ur, medtem ko se meni nič ne podaljša, tudi če je slabši bencin, bo motor prilagodil vžig in bo avto delal enako, samo poraba bo malo narastla.
Očtino živiš leta 2005. Danes smo leta 2022 če še nisi opazil. Polnilnice IONIrty po celem svetu so 350 kW.
Po svetu??? Od tu do gibraltarja je ena, pa še tista konkretno s poti. Torej kje je sedaj ta svet.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne rabiš se nič cijaziti, vozi po omejitvah z EVjem in čas potovanja bo praktično identičen (glej zgornjo tabelo).
Vožnja po omejitvah s teslo pomeni povečano porabo, zato se tisti s teslami vozijo vsaj 20 pod omejitvijo, da lahko dosežejo 400km poleti in 300 pozimi.
Sej sem ti že povedal stestirane domete. Sploh prebereš?
pri 90 km/h: 500 km+
Pri 120 km/h: 450 km
Pri 130 km/h: 400 km
Tudi pri 130 km/h je še vedno 400 km dometa kar je GOOD. :)
WizzardOfOZ je izjavil:
En sam BS, 1000km tesla prevozi ob treh polnjenjih. Če so vmes samo 22kW polnilnice, se mu čas podaljša na 20 ur, medtem ko se meni nič ne podaljša, tudi če je slabši bencin, bo motor prilagodil vžig in bo avto delal enako, samo poraba bo malo narastla.
Očtino živiš leta 2005. Danes smo leta 2022 če še nisi opazil. Polnilnice IONIrty po celem svetu so 350 kW.
Po svetu??? Od tu do gibraltarja je ena, pa še tista konkretno s poti. Torej kje je sedaj ta svet.
Podatki kažejo da se motiš (ko prizumiraš v zemjevid in počakaš par sekund se pokaže več polnilnic): https://www.plugshare.com/sl
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
gune64 ::
Si pogledal ta video?
Te to res zanima? Ker če bi te bi že sam pogledal teste. ;) Gasa. ;)
Kako se pa obnasa za v hrib.
Te to res zanima? Ker če bi te bi že sam pogledal teste. ;) Gasa. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
feryz ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Moj rekord je bil 28 ur vožnje in prevoženih 2600 kilometrov. Na kavo sem šel v Gibraltar. A res misliš, da bom šel na tako turo z EV in se cijazil 80km/h, da bo avto manj porabil.To je pa moj rekord. Služba, jebi ga.
Takrat še nisem imel zafire in je šlo bolj počasi. Plus Romuni so imeli samo dva kosa avtoceste, ostalo je bila mad max varianta vožnje.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne rabiš se nič cijaziti, vozi po omejitvah z EVjem in čas potovanja bo praktično identičen (glej zgornjo tabelo).
Vožnja po omejitvah s teslo pomeni povečano porabo, zato se tisti s teslami vozijo vsaj 20 pod omejitvijo, da lahko dosežejo 400km poleti in 300 pozimi.
Sej sem ti že povedal stestirane domete. Sploh prebereš?
pri 90 km/h: 500 km+
Pri 120 km/h: 450 km
Pri 130 km/h: 400 km
To je z izklopljeno klimo, izklopljenim radijem in izklopljenimi vsemi porabniki, ki bi lahko kaj energije požrli.
Realno je 100km manj.
Pa ne govori, če nisi sprobal. Jo imam vsak dan možnost vozit in ti iz prve roke povem, da preko 450 še nikoli nismo naredili z njo, pa četudi se jajcamo 90 po avtocesti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
gune64 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne rabiš se nič cijaziti, vozi po omejitvah z EVjem in čas potovanja bo praktično identičen (glej zgornjo tabelo).
Vožnja po omejitvah s teslo pomeni povečano porabo, zato se tisti s teslami vozijo vsaj 20 pod omejitvijo, da lahko dosežejo 400km poleti in 300 pozimi.
Sej sem ti že povedal stestirane domete. Sploh prebereš?
pri 90 km/h: 500 km+
Pri 120 km/h: 450 km
Pri 130 km/h: 400 km
To je z izklopljeno klimo, izklopljenim radijem in izklopljenimi vsemi porabniki, ki bi lahko kaj energije požrli.
Realno je 100km manj za vsakega od teh modelov.
Ne, to je z vžganimi vsemi porabniki. Zakaj govoriš bedarije? Si sploh gledal video teste in zakaj jih nisi? Jih ne najdeš? Želiš da ti dam linke? Če ti jih dam, jih boš pogledal?
nejc_nejc ::
Ne, sem ze naisal enako kot s tomosom v dubravnik.
A ni en avstric izozil proizvajalca zaradi zavajajocega oglasevabja km dosega.
A ni en avstric izozil proizvajalca zaradi zavajajocega oglasevabja km dosega.
gune64 ::
1200 milj oziroma skoraj 2000 km raodtrip z električnim avtom. Ps: dva najljubša Youtuberja btw. :D
Sam test se začne od 3:21 naprej.
Sam test se začne od 3:21 naprej.
WizzardOfOZ ::
Ne, to je z vžganimi vsemi porabniki. Zakaj govoriš bedarije? Si sploh gledal video teste in zakaj jih nisi? Jih ne najdeš? Želiš da ti dam linke? Če ti jih dam, jih boš pogledal?
Ne rabim gledat testov, jo vozim v živo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
Ne, sem ze naisal enako kot s tomosom v dubravnik.
A ni en avstric izozil proizvajalca zaradi zavajajocega oglasevabja km dosega.
1. Ne, Tomos v Dubrovnik je mučenje. EV pa ima isti potovalni čas tudi pri 2000 kilometrskih potovanjih od Velike Britanje do Francije in nazaj, EV čisto nič ne žrtvuje komforta, celo BOLJ udoben je.
2. Tisti avtstrijec je tožil avtohišo, ne pa proizvajalca. Proizvajalec je bil jasen da gre za doseg po WLTP standardu, in če imaš kaj v glavi veš da je ta doseg dosegljiv če voziš tako kot je treba, če pa ne pa ni dosegljiv, odvisno od okoliščin.
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne, to je z vžganimi vsemi porabniki. Zakaj govoriš bedarije? Si sploh gledal video teste in zakaj jih nisi? Jih ne najdeš? Želiš da ti dam linke? Če ti jih dam, jih boš pogledal?
Ne rabim gledat testov, jo vozim v živo.
Ja očitno je da z njo še nisi potoval, ker če bi, potem ne bi govoril neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
1. Ne, Tomos v Dubrovnik je mučenje. EV pa ima isti potovalni čas tudi pri 2000 kilometrskih potovanjih od Velike Britanje do Francije in nazaj, EV čisto nič ne žrtvuje komforta, celo BOLJ udoben je.
Kolikokrat si se pa vozil v tesli, da trdiš da je bolj udobna od enako velikega povprečnega avtomobila? Ti nimaš pojma, kaj udobje sploh je. Verjetno nisi niti še sedel v tesli.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
Sem, seveda vem kaj je udobje. Tišina in uživancija. Je udobna, nobenega topotanja motorja. Model 3 ima malo trše vzmetenje ampak ni panike sploh, model S pa ima zračno in zelo mehko vzmetenje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
Ja očitno je da z njo še nisi potoval, ker če bi, potem ne bi govoril neumnosti.
Za službene poti uporabljamo teslo. Osebno grem raje s svojim avtom, na svoje stroške, kot s tem klumpom. Sem šel ene 10x s teslo, pa ti povem, da sem v svojem avtu spočit, ko pridem na cilj, v tesli pa zmatran zaradi neudobnosti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
nejc_nejc ::
Sploh ni fora v mucenju temvec v debilnosti takih videov, podobno kot tole nase prepucavanje.....
gune64 ::
Zakaj bi bili videji debilni? A zato ker prikažejo resnico, resnica pa gre tebi na kurac?
Kaj te moti? Trdota vzmetenja? Potem Tesla S reši težavo. Ker v praksi pa to da te Tesla vsake 3 do 4 ure prisili da narediš 20 minutni odmor pa rezultira v tem da si mnogo MANJ zmatran zaradi potovanja.
WizzardOfOZ je izjavil:
Ja očitno je da z njo še nisi potoval, ker če bi, potem ne bi govoril neumnosti.
Za službene poti uporabljamo teslo. Osebno grem raje s svojim avtom, na svoje stroške, kot s tem klumpom. Sem šel ene 10x s teslo, pa ti povem, da sem v svojem avtu spočit, ko pridem na cilj, v tesli pa zmatran zaradi neudobnosti.
Kaj te moti? Trdota vzmetenja? Potem Tesla S reši težavo. Ker v praksi pa to da te Tesla vsake 3 do 4 ure prisili da narediš 20 minutni odmor pa rezultira v tem da si mnogo MANJ zmatran zaradi potovanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
Sem, seveda vem kaj je udobje. Tišina in uživancija. Je udobna, nobenega topotanja motorja. Model 3 ima malo trše vzmetenje ampak ni panike sploh, model S pa ima zračno in zelo mehko vzmetenje
Ne, ne veš kaj je udobje, če trdiš, da je tesla 3 udoben avto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Zakaj bi bili videji debilni? A zato ker prikažejo resnico, resnica pa gre tebi na kurac?
WizzardOfOZ je izjavil:
Ja očitno je da z njo še nisi potoval, ker če bi, potem ne bi govoril neumnosti.
Za službene poti uporabljamo teslo. Osebno grem raje s svojim avtom, na svoje stroške, kot s tem klumpom. Sem šel ene 10x s teslo, pa ti povem, da sem v svojem avtu spočit, ko pridem na cilj, v tesli pa zmatran zaradi neudobnosti.
Kaj te moti? Trdota vzmetenja? Potem Tesla S reši težavo. Ker v praksi pa to da te Tesla vsake 3 do 4 ure prisili da narediš 20 minutni odmor pa rezultira v tem da si mnogo MANJ zmatran zaradi potovanja.
Za ceno tesle S dobim bolj udoben avto od tesle S in se s preostankom denarja vozim nadaljnih 20 let.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
Je udoben. Vzmetenje je malo trše, ampak to ljudem paše, ne pa da se ziblje kot ena ladja. Tesla S pa ima mehko in zračno vzmetenje. Tesle S nisi še probal.
Motiš se. Zakaj vsi pravijo da je zadeva udobna, samo ti nekaj flancaš? A zato ker si petrolhead?
CELA družina z majnimi otroki na morje iz Velike Britanije v Francijo s Teslo.
Lej brezveze ocitno od reklamiranja se r ja nisi sprobal v lajfu.
Motiš se. Zakaj vsi pravijo da je zadeva udobna, samo ti nekaj flancaš? A zato ker si petrolhead?
CELA družina z majnimi otroki na morje iz Velike Britanije v Francijo s Teslo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
Tesla 3 ni udoben avto. Očitno še nisi sedel v res udobnem avtu. Po 400km prevoženih si kot cunja, samo še v posteljo padeš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
Je dovolj udoben avto. Vzmetenje je malo trše, ampak to ljudem paše, ne pa da se ziblje kot ena ladja. Ni tesla zastonj najbolj prodajan električni avto (če ne štejemu Wulinga mini). In ni Tesla zastonj najbolj prodajan evropski avto bila lani enkrat ne glede na pogon (prehitela je bencinskega Cliota!).
nejc_nejc ::
Ne vem kako se pelje v tesli, v primerjavi z hidravlicarji in medosno razdaljo pa skor sigurno slabse.
Sploh nisem petrolhed, samo to bolestno forsiranje mi gre na zivce. In ta za trenutno polizdelek.
Sploh nisem petrolhed, samo to bolestno forsiranje mi gre na zivce. In ta za trenutno polizdelek.
gune64 ::
UU PIZDA; SPET!
Europe: Tesla Model 3 Was #1 Most Registered Vehicle Overall In March 2022
https://insideevs.com/news/583329/europ...
Tesla Model 3 becomes best-selling vehicle (not just electric) in Europe
https://electrek.co/2021/10/25/tesla-mo...
Europe: Tesla Model 3 Was #1 Most Registered Vehicle Overall In March 2022
https://insideevs.com/news/583329/europ...
Tesla Model 3 becomes best-selling vehicle (not just electric) in Europe
https://electrek.co/2021/10/25/tesla-mo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
gune64 ::
Ne vem kako se pelje v tesli, v primerjavi z hidravlicarji in medosno razdaljo pa skor sigurno slabse.
Sploh nisem petrolhed, samo to bolestno forsiranje mi gre na zivce. In ta za trenutno polizdelek.
To forsiranje s strani države in Evropske unije je dobro tako zate kot za celotno družbo (energetska neodvisnost, močno zmanjšanje onesnaženja in zdravstvene in BDP škode, boljše počutje ljudi ker avtombobilski izpuh dokazano kvarno vpliva na dopaminski sistem in povrzoča depresijo). Če se ti zdi Tesla polizdelek, imaš na voljo še ducat drugih proizvajalcev električnih vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
Je dovolj udoben avto. Vzmetenje je malo trše, ampak to ljudem paše, ne pa da se ziblje kot ena ladja. Ni tesla zastonj najbolj prodajan električni avto (če ne štejemu Wulinga mini). In ni Tesla zastonj najbolj prodajan evropski avto bila lani enkrat ne glede na pogon (prehitela je bencinskega Cliota!).
A zdej smo že na dovolj udoben avto? Sorry, tesla 3 ni udoben avto.
Zakaj bi se moral avto zibat? Sej imaš lahko daljše in progresivne amortizerje, ki pobirajo enako dobro kratke in dolge neravnine, obenem pa je avto izredno mehak, nikakor pa se ne ziblje.
Ne nakladaj o prodaji:
Tesla je šele na 17 mestu
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
WizzardOfOZ ::
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
gune64 ::
Ne nakladaj o prodaji:
Ne nakladam. Moja statistika je za marec 2022. Kot sem povedal: marca 2022 je bila tesla najbolj prodajan avto v Evropi. Pa še ene 3x prej. Ne vsak mesec seveda.
Tesla je na PRVEM MESTU! Na drugem je Clio.
ISti vir kot tvoj (jato). Le da tvoj ne prikazuje za letošnji marec ali lanski september.
EV revolution hits new milestone as Tesla Model 3 becomes Europe's best-selling car in September
https://www.jato.com/ev-revolution-hits...
Še za marec letos:
The Tesla Model 3 became the best-selling vehicle on the continent last month:
Tesla Model 3: 24,591
Renault Clio: 18,264
Dacia Sandero: 17,988
Volkswagen Golf: 17,507
Fiat/Abarth 500: 16,349
Opel/Vauxhall Corsa: 15,502
Peugeot 2008: 14,931
Hyundai Tucson: 14,088
Peugeot 208: 13,895
Renault Captur: 13,715
https://electrek.co/2021/10/25/tesla-mo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
gune64 ::
In veš kaj je najboljši del? To da Tesla te številke dosega medtem ko evropske tovarne v BErlinu sploh še nima odprte. Ko se odpre še tovarna v BErlinu bo prodaja EKSPLODIRALA še dosti bolj.
Sicer pa vsi vemo kaj ta slika prikazuje (glej oznake, no pa saj je obvious: dizel, bencin, elektrika). Poglej ti to kako hitro gre gor! Tretji graf čist desno je samo za marec. Prva dva pa sta za celo leto 2020 in 2021.
Sicer pa vsi vemo kaj ta slika prikazuje (glej oznake, no pa saj je obvious: dizel, bencin, elektrika). Poglej ti to kako hitro gre gor! Tretji graf čist desno je samo za marec. Prva dva pa sta za celo leto 2020 in 2021.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
V marcu 2022 so v ameriki prodali 31% manj fordov F150, ampak vseeno še vedno 140.000. Torej boš rekel, da je ford F150 najboljši avto, ki ga premorejo narest američani? Ni, ampak po tvoje bi moral biti, ker če so tesel prodali največ, potem je po tvoje to najboljši avto.
Moraš računat, da marca in septembra se po celi evropi odobravajo "pomoči revnejših" bogatim, zato se v teh dveh mesecih proda največ elektro vozil, ker se jih sponzorira (sponzorirajo jih revni, da se bogati lahko z EV okoli vozijo).
Moraš računat, da marca in septembra se po celi evropi odobravajo "pomoči revnejših" bogatim, zato se v teh dveh mesecih proda največ elektro vozil, ker se jih sponzorira (sponzorirajo jih revni, da se bogati lahko z EV okoli vozijo).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
V marcu 2022 so v ameriki prodali 31% manj fordov F150, ampak vseeno še vedno 140.000. Torej boš rekel, da je ford F150 najboljši avto, ki ga premorejo narest američani? Ni, ampak po tvoje bi moral biti, ker če so tesel prodali največ, potem je po tvoje to najboljši avto.
Moraš računat, da marca in septembra se po celi evropi odobravajo "pomoči revnejših" bogatim, zato se v teh dveh mesecih proda največ elektro vozil, ker se jih sponzorira (sponzorirajo jih revni, da se bogati lahko z EV okoli vozijo).
NE. Ravno obratno je. Davkoplačevalci MNOGO več plačamo za nekoga ki vozi bencinarja ali bog ne daj dizla, kot pa električni avto. Sicer pa EV lahko kupijo tudi revnejši. Večina ljudi avto tako ali tako vzame na kredit (dizle in bencnarje v praksi jemljejo na kredit), in MESEČNI STOŠEK če vzameš električni avto je MANJŠI kot pa če vzameš bencinski ali dizelski avto na kredit. Torej velja: obrok kredita dizel +dizel je več kot pa obrok kredita električni+ elektrika.
Sedaj pa z absolutnimi stevilkami opletas.....
Seveda s kakšnimi številkami pa. Kaj te moti, oziroma kaj ti ni prav?
Sicer pa poglej si število naročil za FOrd 150 lighting (električni pick up tovornjak), boš presenečen. ;) To je njihov NAJMOČNEJŠI in z najboljšimi pospeški pick up truck do sedaj, ne glede na vrsto pogona.
https://www.google.com/search?biw=1366&...
Farley said F-150 Lightning orders were capped at 200,000: "We had to stop taking reservations because we had so many." He said Ford originally installed production capacity for 70,000-80,000 Lightnings a year, and now aims to double that over next two years.
Če ne bi nehali sprejemati naročila pri 200.000 kosov, bi pomoje imeli milijon naročil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
simonchelo ::
Se opravičujem sem bil malce odsoten. Nivo kulture tukaj gor je itaq obupen. Me je kr napadel da lažem pa ne vem kaj vse. Zakaj bi se lagal, kaj mam od tega? Vozim MINI F55 one D 95km letnik 2018 porabe imam v povprečju okoli 4l. Kupil sem ga 2020 za 9500eur trenutno ima 120k km.
Zdej kdor mi verjame naj mi, kdor ne je to bolj njegov problem. Bi pa šel z veseljem na električni avto... Samo enostavno cene avtov so podivja le še bolj kot cene stanovanj. Mislim mogoče nam bo pa nova vlada kej zrihtala... Da si bomo lahko ta luksuz vsi privoščili. Kar je sprejemljivega je vse 50k eur ali več.
Zdej kdor mi verjame naj mi, kdor ne je to bolj njegov problem. Bi pa šel z veseljem na električni avto... Samo enostavno cene avtov so podivja le še bolj kot cene stanovanj. Mislim mogoče nam bo pa nova vlada kej zrihtala... Da si bomo lahko ta luksuz vsi privoščili. Kar je sprejemljivega je vse 50k eur ali več.
ciao
WizzardOfOZ ::
V marcu 2022 so v ameriki prodali 31% manj fordov F150, ampak vseeno še vedno 140.000. Torej boš rekel, da je ford F150 najboljši avto, ki ga premorejo narest američani? Ni, ampak po tvoje bi moral biti, ker če so tesel prodali največ, potem je po tvoje to najboljši avto.
Moraš računat, da marca in septembra se po celi evropi odobravajo "pomoči revnejših" bogatim, zato se v teh dveh mesecih proda največ elektro vozil, ker se jih sponzorira (sponzorirajo jih revni, da se bogati lahko z EV okoli vozijo).
NE. Ravno obratno je. Davkoplačevalci MNOGO več plačamo za nekoga ki vozi bencinarja ali bog ne daj dizla, kot pa električni avto. Sicer pa EV lahko kupijo tudi revnejši. Večina ljudi avto tako ali tako vzame na kredit (dizle in bencnarje v praksi jemljejo na kredit), in MESEČNI STOŠEK če vzameš električni avto je MANJŠI kot pa če vzameš bencinski ali dizelski avto na kredit. Torej velja: obrok kredita dizel +dizel je več kot pa obrok kredita električni+ elektrika.
Sedaj pa z absolutnimi stevilkami opletas.....
Seveda s kakšnimi številkami pa. Kaj te moti, oziroma kaj ti ni prav?
Ti si debil. Kako je mesečni strošek manjši, če je pa v osnovi višja cena električarja za nekej 10 do 15k evrov?
Povprečen, primerljiv po dimenzijah z EV, dizel, dela 1000km na mesec, to je en tank goriva. Če to gorivo prišteješ k ceni je to manj kot 1000€ na leto, da naredi teh 10k kilometrov, kot jih povprečno delajo povprečni vozniki na leto.
Še vseeno se moraš voziti 10 let s takim dizlom, da boš prišel na začetno ceno EV.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13826 (10402) | sbawe64 |
» | Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15158 (13335) | St235 |