» »

Avtolog.si

Avtolog.si

««
9 / 10
»»

Ales ::

Glede na povedano se mi zdi, da prav po GDPR nimate nobenega razloga za zbiranje telefonskih številk.

Kar v bistvu pomeni, da je to zbiranje nezakonito. Ali pa imate v pogojih kaj, kar to zbiranje "opravičuje", pa ne omenjate na forumu?

Kakorkoli, meni osebno ne pride na pamet, da bi vam brez razloga dajal telefonsko.

poweroff ::

Zame osebno je dajanje telefonske tudi deal breaker.

Samo v razmislek.
sudo poweroff

DePalmo ::

x2

In če ni kakšnega SMS preverjanja oz. kakršnegakoli, boste od mene dobili naključno številko. Mogoče sploh ne mobilno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DePalmo ()

matobeli ::

Se strinjam, zakaj je treba nekaj posvoje če vsi uporabljajo mejle :)

Vuli ::

ah, komplicirate, kot stare babe.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vuli ()

matevzp ::

Ales je izjavil:

Glede na povedano se mi zdi, da prav po GDPR nimate nobenega razloga za zbiranje telefonskih številk.

Kar v bistvu pomeni, da je to zbiranje nezakonito. Ali pa imate v pogojih kaj, kar to zbiranje "opravičuje", pa ne omenjate na forumu?

Kakorkoli, meni osebno ne pride na pamet, da bi vam brez razloga dajal telefonsko.


Če dam kontra primer: S kakšnim razlogom s-t zbira maile?
Pogoji uporabe :)

Če še enkrat povzamem razlog: glede na analizo smo sklepali, da bo veliko ljudem ta opcija bolj všeč ravno zato, ker so na mobilnih napravah. Kup storitev, ki so desktop in mobile dela enako in jih s pridom uporabljamo.

poweroff je izjavil:

Zame osebno je dajanje telefonske tudi deal breaker.

Samo v razmislek.


Je kak specifičen razlog? Lahko dodamo tudi email za desktop userje :)


DePalmo je izjavil:

x2

In če ni kakšnega SMS preverjanja oz. kakršnegakoli, boste od mene dobili naključno številko. Mogoče sploh ne mobilno.

Gre za izključno SMS avtentikacijo in nič drugega :)

matobeli je izjavil:

Se strinjam, zakaj je treba nekaj posvoje če vsi uporabljajo mejle :)

Kup storitev, ki so desktop in mobile dela enako in jih s pridom uporabljamo. V koraku s časom smo tudi pri avtologu razmišljali v to smer in zaenkrat izgleda, da uporabnikom ustreza. Lahko naredimo tudi maile za tiste, ki smo old-school.

Če pojasnim še enkrat: telefonska je zato, da ne rabimo pošiljat confirmation emailov in ostale "email subscription" nesnage. Pošljemo izključno SMS pri loginu in nič drugega. Vsi ostali podatki so neobvezni.
Za naše uporabnike je to izgledala kot bolj enostavna rešitev od maila, ker so večinoma glede na analitiko na telefonih. Zadaj ni nobene hidden agende/teorije zarote.

matevzp ::

Še tole: V nobenem primeru vas pred samim obvestilom o kakršni koli spremembi in vašem soglasju ne bomo spammali preko nobenega od obeh kanalov.

Hvala vsem za predloge, bomo upoštevali v naslednji posodobitvi. Bi želeli še kak feature, ki ga lahko dodamo v trenutni backlog?

starfotr ::

Če že lahko sanjamo želje:

Izris slike avta/modela. Generična seveda, ne realna.

Približna vrednost vozila (eurotax?).

Matevz96 ::

Idealno bi bili še škodni primeri v katerih je bilo vozilo udeleženo, samo verjetno bo problem dobiti podatke.
#hooldthedoor

poweroff ::

matevzp je izjavil:

Je kak specifičen razlog? Lahko dodamo tudi email za desktop userje :)

Slo-Tech svojim uporabnikom že 20 let v glavo vbija, da je zasebnost pomembna... in to pusti posledice. ;)

OK, bom povedal drugače. Jaz imam že dolgo časa nek blog. Na začetku (že davno pred GDPR) sem uporabljal Google analitiko. Seveda sem zraven napisal vsa obvestila, itd. Kasneje sem preklopil na Motomo. Ampak prvi mesec sem tiste statistike kar gledal, potem pa čedalje manj.

Nekega dne sem ugotovil, da statistike nisem gledal že skoraj eno leto. In sem se vprašal - zakaj pa sploh zbiram podatke? Zakaj rabim statistiko?

In sem po premisleku ugotovil, da podatkov pravzaprav ne rabim. Da mi je vseeno, ali blog bere 1000 ljudi, ali 10. Da je pravzaprav bolj pomembno, da ga bere 10 "ta pravih". In tukaj mi statistika nič ne koristi.

Po moje se je treba vprašati zakaj sploh rabite te podatke. In zakaj rabite statistike? Delate kakšne analize UX-a? Ali ste to naredili 1x in potem naslednjih 5 let nihče tega ne pogleda. Ali pa statistike mogoče malo pogledate, ampak od tega kakšne posebne koristi ni?

Ker ko enkrat imaš osebne podatke, se je treba zafrkavat s tem, da jih varuješ, da imaš zadeve pravno urejene, itd. In vprašanje če je to vredno. Če na drugi strani 1x na leto pogledaš statistiko obiska in ugotoviš... nekaj, kar ti je očitno že brez statistike - potem se vprašaj, ali je podatke res smiselno zbirati ali ne.

Razumem, da vse naokrog vlada histerija kako so podatki pomembni in jih posledično vsi zbirajo "na zalogo". Ampak ni treba nasedati tej histeriji. Naredite analizo zase in se potem odločite.
sudo poweroff

kow ::

@matevzb
Razlogov je vec:
- nobenega pametnega razloga nimate, da zahtevate stevilko (zelo se trudim, da je ne dajem okrog, ker cenim zasebnost)
- ne zaupam, da ste sposobni varovati te podatke
- ne zaupam, da v prihodnosti, ne boste hoteli zasluziti od teh podatkov (ker imajo trzno vrednost)

matobeli ::

matevzp je izjavil:


Če še enkrat povzamem razlog: glede na analizo smo sklepali, da bo veliko ljudem ta opcija bolj všeč ravno zato, ker so na mobilnih napravah. Kup storitev, ki so desktop in mobile dela enako in jih s pridom uporabljamo.


Razumem, ampak a ni telefonska številka še bolj dinozaverska od emaila? tudi ljudje jo manj radi dajejo okoli, vsaj tak občutek imam, polek tega imajo vsi ki si ogledujejo splet z mobilnim aparatom nanj povezan vsaj en email naslov ;)
Prijava z google/FB računom je sedaj "moderna", če smo že pri modernih opcijah.

DePalmo ::

Torej kot že rečeno, lahko posodobite registracijo da podpira email in telefonsko. Tako boste pokrili tudi nas paranoike ;)

smacker ::

Zanimivo. Telefonska je problem, a VIN pa porabo pa slike računov boste pa delili? Če hočete bit anonimni, pol se sploh ne rabite registrirat. Preverba vozil je na voljo brez registracije. Če hočeš delit svoje podatke, je pa čist vseeno če jim daš telefonsko ali fake mail.
Ja, tel. je manj anonimna kot tempmail, ampak tudi olajša postopek registracije in potrditve preko telefona in dokaj uspešno preprečuje botom da napolnijo bazo s fake računi. Poleg tega zmanjšuje količino firbčnih userjev, ki bi samo malo pošnofali kak zgleda vmesnik, potem pa pozabili da imajo account. Zaradi tega je uporaba tel za identifikacijo v porastu. Veliki (FB, Google) zaradi tradicije podpirajo oboje, precej novih pa se odloča samo za tel, sploh če so mobile targeted (Tinder,...). Pri 2FA je pa itak defacto standard.
Te telefonske čuvate kot zlato, itak pa jo je 100 vaših znancev delilo s svetom preko backupa imenika. Če hoče kdo spamat na telefon, lahko brez večjih težav spama vseh 999.999 številk znotraj omrežne skupine.

kow ::

smacker je izjavil:

Zanimivo. Telefonska je problem, a VIN pa porabo pa slike računov boste pa delili?

Nocem biti 100p anonimen. Konec koncev, je v praksi, nemogoce. Sem pa raje bolj anonimen, kot manj anonimen. Poleg tega sem 90p preprican, da cez 10 let ne bom vec imel telefonske stevilke, tako kot danes nimam vec stacionarne stevilke. Gre predvsem za princip.

S kom tocno bom delil VIN stevilko? Saj ne bom registriran s pravim imenom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

matobeli ::

Delit VIN številke od "sosedovega" avta pa res ni problem ;)

matevzp ::

Oj,

hvala vsem za commente. Hvala Matthai, matobeli, DePalmo in ostali za vaše poglede na telefonsko številko. Definitivno vas bomo pokrili s katero drugo opcijo, le razmisliti moramo kaj bo najlažji način za vse presečne množice uporabnikov (tiste, ki uporabljajo tako mobilno kot web storitev in tiste, ki uporabljajo le eno od obeh).

Če povzamem najprej feature requeste:
- slike vozil (generične, nekateri komentarji na FB so omenjali, da bi radi dodajali svoje slike)
- škodni primeri - delamo na tem že nekaj časa, sporočim ko bo karkoli več znanega
- huawei appGallery support -> nekateri poročajo, da jim naš APK dela normalno. Razmislili bomo, ali dodamo možnost prenosa APK, ali poskusimo dodat aplikacijo v AppGallery in bo čudežno delala na GMS. Tisti, ki imate nove huawei naprave, vas bom prosil za "beta" testiranje, če pridemo do te faze
- dodajanje popravkov itd: ker ne dobimo popravkov statistike za pretekla leta (torej: tisti, ki ste na tehnični enoti za leta nazaj sporočili podatek, boste v matičnem registru imeli popravljen podatek, pri nas pa ta sprememba ne bo vidna)
- kalkulacije zavarovanj (po različnih zavarovalnicah za izbrano vozilo na avtologu)
- tesnejša integracija, uporabnikova interakcija s tehnicnimi servisi (registracija, servisi, pogodbe itd.)
- email registracija, morda FB/google registracija?

Ne obljubim vseh featurejev za božička, bomo pa delali na tem, da vam čim bolj ustrežemo.

Lp, Matevž

matobeli ::

Ena ideja še mogoče:
Not v bazi so podatki iz TP, ki pa so razumljivi bolj ali manj samo mehanikom in boljšim poznavalcem, če bi dal zraven neko razlago parametrov ali celo nominalne vrednosti bi bilo super za navadne ljudi.

matevzp ::

hvala za predlog. Na teh oznakah že delamo in bodo kmalu na voljo v bolj človeku prijazni obliki

matevzp ::

V okviru zadnjega cikla smo danes dodali tudi mesečne registracije novih vozil. Sedaj so podatki o novoregistriranih vozili maksimalno stari 1 mesec. Za ostale podatke še vedno velja pol oziroma enoletni cikel posodobitev.

Lp, Matevž

Ganon ::

matevzp je izjavil:

Za ostale podatke še vedno velja pol oziroma enoletni cikel posodobitev.


In kdaj točno poteka? Ker imam še vedno podatek samo za leto 2019.

matevzp ::

Tehnični pregledi so objavljeni ponavadi konec januarja za preteklo leto. Torej še slaba 2 meseca in dobimo podatke.

Pac-Man ::

Bilo na 1. strani - Caddy se je KONKRETNO vozil v rikverc.

https://avtolog.si/search/WV2ZZZ2KZ6X06...

OK, šansa da so spredaj zamenjali 5 in 2.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pac-Man ()

hojnikb ::

In glih takrat k je bla menjava lastnika :)
Pa še dve leti bil v tujini.. :)
#brezpodpisa

DePalmo ::

A zna avtolog prikazati več zgodovine? Ker sem gledal avto letnik 2001 in mi je pokazal zgodovino od 2014 dalje, starejšega ni bilo nikjer prikazanega.

kow ::

Verjetno prikaze toliko kot je mogoce (prej podatkov niso belezili)... saj se aktivno ne trudijo prikazati manj kot je mogoce?

val46 ::

Ne, ne da se. Je blo že tolikokrat povedano, da pred 2014 na tehničnih pregledih niso vpisovali km, zato tudi ni kje dobiti bazo podatkov pred tem letom.

kloko ::

Prevoženih kilometrov na tehničnih pregledih ne vpisujejo od vekomaj. Javno dostopni podatki o teh vpisih pa tudi niso od vekomaj. Tudi za moj avto je vpis samo od 2014 naprej, pa ga vozim že 18 let.

L.p., Kloko

DePalmo ::

Sem zgrešil da je to že bilo povedano, ker ne spremljam aktivno. No, sedaj vem.

Valvoline ::

Obstaja mogoce makaronarska varijanta avtologa?

starfotr ::

Kaj se lahko naredi v tem primeru? Očitno ni osamljen primer.

https://twitter.com/shyam2001/status/13...

;-) ::

kow je izjavil:

@matevzp
Za moj avto so mi leta 2018 narobe vnesli kilometre (vpisali eno cifro premalo), kar je ocitno ce pogledas graf na avtolog strani.
Je to se vedno mogoce ali so popravili software (ne bi smel dopustiti takega vnosa)? Je bilo o tem kaj debate z "drzavo" oz. kdorkoli ze upravlja register..

To je edina stvar zaradi katere se mi avtolog ne dopade, imam ze drug avto pri katerem so kilometre zaokrozili (vozil se skoraj ni) navzdol in posledicno ima klicaj ter padec km zabelezen. Bedna stvar sedaj ko vsak kupec preverja to.

MadMax ::

To ni težava avtologa.
Kaj ko bi taki šli težit tja, kjer so v resnici zajebali? Da se une lenobe prej zbrihtajo in začnejo delat kot treba.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Ales ::

Pri tolikšni količini vozil se bodo zagotovo dogajale napake pri ročnem vnosu km. Če sistem nima varovalk, še toliko lažje.

Ni pa treba zaradi tega žalit zaposlene na TP kar vsepovprek, to so samo ljudje.

matobeli ::

Bo treba bit malo bolj pozoren kaj majster napiše v poročilo.

MadMax ::

Ni problem naredit napako in niti pod razno ne žalim vsepovprek.

Problem je, ko napake nočejo popravit, zraven se pa še zmrdujejo kako "ni to nič takega".
Pa niso preobremenjeni, vsaj tile ki so meni že večkrat naredili kakšno napako.

Delit njihove napake na pomembne in nepomembne pa je milo rečeno neokusno.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

;-) ::

MadMax je izjavil:

To ni težava avtologa.
Kaj ko bi taki šli težit tja, kjer so v resnici zajebali? Da se une lenobe prej zbrihtajo in začnejo delat kot treba.


Nevem cigava tezava je na teh. Ne morejo spremeniti pravijo.

Meni je motece da je podatek javen koliko km naredim letno ker se da ogromno zadev iz tega izracunati.

Maximus ::

;-) je izjavil:


Meni je motece da je podatek javen koliko km naredim letno ker se da ogromno zadev iz tega izracunati.


In kaj vse se da iz tega izračunati? Te ne hecam in me resno zanima.

shadeX ::

Očitno da je napak pri vnosu veliko. Sem nekaj dni nazaj fotru kazal tole zadevo, pa za foro vpiše not VIN svojega avta in glej ga zlomka - presenečen je ugotovil je da je avtu leta 2018 zbil kilometre - vsaj tako bi si kupec avta mislil.

Je prvi lastnik, kilometrov seveda nikoli ni zbijal. Ne razumem kako so se lahko zmotili za 5000km (iz 124k na 119k).

Invictus ::

shadeX je izjavil:


Je prvi lastnik, kilometrov seveda nikoli ni zbijal. Ne razumem kako so se lahko zmotili za 5000km (iz 124k na 119k).

Baš neka razlika :)).

Kilometre se zbija za par 10k...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

klemenSLO ::

A je tole kaj povezano?
Os amzs_ja:
https://www.doberavto.si/
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

zobnik ::

shadeX je izjavil:

Očitno da je napak pri vnosu veliko. Sem nekaj dni nazaj fotru kazal tole zadevo, pa za foro vpiše not VIN svojega avta in glej ga zlomka - presenečen je ugotovil je da je avtu leta 2018 zbil kilometre - vsaj tako bi si kupec avta mislil.

Je prvi lastnik, kilometrov seveda nikoli ni zbijal. Ne razumem kako so se lahko zmotili za 5000km (iz 124k na 119k).

to ni kriv avtolog, ampak na tehničnem so napačno vnesli kilometre....saj pa dobiš zapisnik poleg in preveriš da se ujemajo...če se ne greš nazaj an tehnični, da popravjo....če en pa k boste prodajal bodo sitnosti.

;-) ::

Maximus je izjavil:

;-) je izjavil:


Meni je motece da je podatek javen koliko km naredim letno ker se da ogromno zadev iz tega izracunati.


In kaj vse se da iz tega izračunati? Te ne hecam in me resno zanima.

Lahko se zracuna koliko km okvirno delam dnevno, potem me zastopnik dobi da bajta ni naseljena 260dni dnevno in mi da doplacilo za premozenjsko zavarovanje.

val46 ::

Vidim da si dobil novo tržno nišo pri prodaji zavarovanj ;) :)) Še dobro da nisi moj agent 8-)

kixs ::

klemenSLO je izjavil:

A je tole kaj povezano?
Os amzs_ja:
https://www.doberavto.si/


Pravkar videl reklamo na financah in se na hitro pogledal. Izgleda kar v redu - baza oglasov je se majhna. Se mi pa dopadejo preracuni in de je povezava z avtologom avtomaticna.

starfotr ::

Najbolje bi bilo, da bi država popravilo tole kodiranje znakov. Vendar ali lahko pri Avtologu kaj uredite glede tega? CTRL+F pa potem replace with ...

Baja ::

starfotr je izjavil:

Najbolje bi bilo, da bi država popravilo tole kodiranje znakov. Vendar ali lahko pri Avtologu kaj uredite glede tega? CTRL+F pa potem replace with ...



prvo, zakaj hudiča te to tako moti? star&tečn?

drugo, v ozadju je verjetno baza, ne text file, tako, da tvoj search and replace ni glih tako trivialen kot si predstavjlaš.

starfotr ::

Nisem vedel, da je .csv že baza podatkov. Izgleda nisem na tekočem.

Baja ::

ja, OK, pred uvozom v bazo bi se verjetno dalo dokaj enostavno porihtati. je pa tale telovadba s code pagi vedno muka.

poweroff ::

Ni tolk. En regexp se požene, pa je.
sudo poweroff
««
9 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Preverjanje zgodovine avtomobila

Oddelek: Na cesti
4823734 (6291) starfotr
»

Kje brezplačno preveriti zgodovino avta preko številke šasije?

Oddelek: Na cesti
512280 (12045) bobby
»

Prvi avto

Oddelek: Loža
464825 (3606) bambam20
»

kaj tele kilometri ne bodo držali ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
768560 (5571) IL_DIAVOLO
»

eUprava - status vozila (v postopku od...)

Oddelek: Na cesti
173185 (2431) zk_eu

Več podobnih tem