Forum » Na cesti » Avtolog.si
Avtolog.si
matobeli ::
Super stran tole, v družini en kupuje avto in vsi od privat prodajalcev so bili OK, prvi od dilerja pa je kazal 80kkm manj kot na netu :D
mahoni ::
Invictus ::
Vnosno polje preveriš z regexom...
seveda, ampak to še vedno ne reši problema s typoti. OCR pa (upamo, da) jih.
Seveda jih, sploh take kot si jih omenil (zamenjava 0 z O).
To je osnova programiranja, sploh secure, da preveriš vnosni podatek...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
Dionis ::
Zdravo,
hvalevreden projekt. Tudi sam sem pripravljen donirati, vendar nimam paypal računa, pa ga ne bi delal samo zaradi tega. Je možno nakazati na TRR?
Lp
hvalevreden projekt. Tudi sam sem pripravljen donirati, vendar nimam paypal računa, pa ga ne bi delal samo zaradi tega. Je možno nakazati na TRR?
Lp
Heisenberg ::
Pac-Man ::
Wanna fries with that?
Dva modela na lastno pest razvijeta stran, ki ti jasno predstavi javno dostopne podatke, nato pa...tole.
Zavihaj rokave in veselo na delo.
Dva modela na lastno pest razvijeta stran, ki ti jasno predstavi javno dostopne podatke, nato pa...tole.
Zavihaj rokave in veselo na delo.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
Heisenberg ::
Wanna fries with that?
Dva modela na lastno pest razvijeta stran, ki ti jasno predstavi javno dostopne podatke, nato pa...tole.
Zavihaj rokave in veselo na delo.
???
Tu sta objavila zadevo razno zaradi dodantih idej in kritike, kar jima tudi dajemo.
Istočasno pa ju tudi ZELO podpiramo. Tudi sam sem rekel da naj začneta čim prej služiti - reklame, ker ima stran lepo prihodnost.
Kaj je tu sedaj problem?
Pac-Man ::
Britanci imajo, po registrskih tablicah, ker so trajne. Vem da ti ne pride prav, ampak zna biti zabavno pri ogledu kakih starih videoposnetkov.
https://www.gov.uk/check-mot-history
https://www.gov.uk/check-mot-history
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pac-Man ()
AndrejO ::
-valvoline- je izjavil:
https://avtolog.si/search/WVWZZZ1JZYB13...
Haha, skoz v rikverc se je pelu.
Zalostno je potem to, ko za svoj avto za nekaj let nazaj ugotovim, da so na tehničnem stvari zamutili in potem še enkrat zamutili.
https://avtolog.si/search/JTDFR32010006...
Ne, l. 2016 ni bil nič "prevrten", ampak so na AMZS zamočili. Marca je imel na rednem servsu 69.909 na števcu. Julija pa je na tehničnem iz tega nastalo 53.685, ker je bil odgovorni mehanik (po imenu Mal Maks, AMZS p.e. Ljubjana - na Dunajski c.) malo slep in mu je uspel "7" zapisati kot "5".
Kar me je danes najbolj pogrelo, je bilo to, da sem to že takrat opazil in prosil, da popravijo na pravilno vrednost. Človek je rekel "OK", da je to sedaj "popravljeno v sistemu" in da ni potrebno izdajati novega potrdila. Na UE imajo itak dostop do sistema.
No, naj se lepo j****. Komur se to zgodi v prihodnje, naj kar lepo zahteva novo in pravilno izpolnjeno potrdilo, da ne bo nasedel na lepe bučke, kot sem nasedel jaz.
Za ta in tak avto sicer vseeno, pa tudi iz nadaljnih TP je videti kdo je zamočil, če se bom odločil za prodajo. Ampak resno ... kdor ne želi imeti težav pri prodaji, mora tem "mojstrom" gledati pod prste in nemudoma zahtevati popravke črno na belem, če se kaj ne ujema.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
AndrejO ::
Za tako stvar bi morala pasti tožba... potem bi se čudežno vse uredilo.
Kakšna tožba in na podlagi česa?
Napram sebi zaradi tega, ker sem bil len? Ker meni zagotovo ni bila povzročena nikakršna škoda, moj del odgovornosti pa je, da nisem vztrajal da se napako takoj popravi.
Naj bo moja izkušnja v pomoč drugim, da ne bodo enako leni, če bi jim to lahko povzročilo škodo.
Klemzz ::
Evo sem vama doniral 10€. Podpiram tole zadevo, da se pri nas v red sprav tole zadevo. Bi bilo pa dobro še iz tujine podatke dobivat.
matevzp ::
Evo sem vama doniral 10€. Podpiram tole zadevo, da se pri nas v red sprav tole zadevo. Bi bilo pa dobro še iz tujine podatke dobivat.
Hvala za donacijo tebi in še dvema članoma s-t! :)
Čez vikend smo avtolog.si selili na s-t infrastrukturo (hvala Primož!). Stran se sedaj precej hitreje nalaga :)
V prihodnjih dveh tednih bomo dodali par lepih posodobitev (ukradena vozila, podatki o lastnikih/uporabnikih, grafi porazdelitev.). I will keep you posted!
Je kdo našel kje takšno bazo iz Nemčije, Italije, ipd.?
Se trudimo pridobiti preko našega ministrstva v okviru odprtih podatkov. Trenutno je KBA (nemška agencija) odgovorila, da teh podatkov ne dajejo ven, čakamo še na odgovor njihovega ministrstva za transport/infrastrukturo.
Heisenberg je izjavil:
en app z ocrjem bi bil res odličn! Hitro prečekiraš soseda, če muti :D
vnašanje VINa je prava muka, ker je lahko hitro napaka.
App z OCR je a must!
Na aplikaciji bomo delali predvidoma maja (zelo mehek estimate, ne me držat za besedo :D)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matevzp ()
Matko ::
Pohvalno!
za izboljšat
graf EURO norm je slabo pregleden, težko ločiš, kaj je diesel in kaj bencin
Je možno, da se ob poizvedbi naredi izračun in še opozorilo: očitno zbijanje kilometrov
tipični primer je lahko kar tale
https://avtolog.si/search/WBANR71080CR0...
za izboljšat
graf EURO norm je slabo pregleden, težko ločiš, kaj je diesel in kaj bencin
Je možno, da se ob poizvedbi naredi izračun in še opozorilo: očitno zbijanje kilometrov
tipični primer je lahko kar tale
https://avtolog.si/search/WBANR71080CR0...
FTad ::
Ce boste stran prevec izboljsali, si boste nakopali sovraznike raznih dilerjev, ki goljufajo :P
wajdujc ::
Italijanska baza:
https://www.ilportaledellautomobilista....
Logično je zavarovano s captcha pred zlonamernimi iskalci javnih podatkov.
Ne išče se po VIN-u temveč po tablicah (ki so trajne). Tuja tablica ostane zapisana v prometnem dovoljenju po uvozu? (v Italiji v prometnem ostane zgodovina vseh prejšnjih tablic, ki jih je imel avtomobil). Seveda bo resen prodajalec imel kopijo originalnih dokumentov z navedbo tablic.
Opozorilo: Tehnični pregled se v Italiji izvaja prvič po 4 letih od prve registracije, potem pa vsake 2 leti. Zapis kilometrov v bazo se je začel šele nekje okrog 2015, in le od 1.6.2018 pa ob pregledu lastnik vozila vidi te zapisane kilometre (in torej lahko zahteva popravek ob očitnih napakah), kar pomeni da je velika verjetnost da pri pregledih izpred 2018 bodo napačni kilometri (najbolj pogosto kar 0 km).
https://www.ilportaledellautomobilista....
Logično je zavarovano s captcha pred zlonamernimi iskalci javnih podatkov.
Ne išče se po VIN-u temveč po tablicah (ki so trajne). Tuja tablica ostane zapisana v prometnem dovoljenju po uvozu? (v Italiji v prometnem ostane zgodovina vseh prejšnjih tablic, ki jih je imel avtomobil). Seveda bo resen prodajalec imel kopijo originalnih dokumentov z navedbo tablic.
Opozorilo: Tehnični pregled se v Italiji izvaja prvič po 4 letih od prve registracije, potem pa vsake 2 leti. Zapis kilometrov v bazo se je začel šele nekje okrog 2015, in le od 1.6.2018 pa ob pregledu lastnik vozila vidi te zapisane kilometre (in torej lahko zahteva popravek ob očitnih napakah), kar pomeni da je velika verjetnost da pri pregledih izpred 2018 bodo napačni kilometri (najbolj pogosto kar 0 km).
matevzp ::
Pohvalno!
za izboljšat
graf EURO norm je slabo pregleden, težko ločiš, kaj je diesel in kaj bencin
Je možno, da se ob poizvedbi naredi izračun in še opozorilo: očitno zbijanje kilometrov
tipični primer je lahko kar tale
https://avtolog.si/search/WBANR71080CR0...
Hvala!
Vizualizacije bomo nadomestili z novimi, ki so v delu.
Glede BMWja ... nismo več prepričani, če to ni normalno delovanje števca na BMWjih glede na statistiko ... ;)
anketar ::
če se boste kdj odločl oglaševat na velkih panojih v LJ, takoj doniram, te dilerje je treba sfukat matr jim nategunsko, pa fuknt v čuzo za par dni
Matko ::
Glede BMWja ... nismo več prepričani, če to ni normalno delovanje števca na BMWjih glede na statistiko ... ;)
sinusoida?
hrošča:
- eni avtomobili imajo podatke od 2014, drugi pa šele od 2016 (čeprav sta oba stara dovolj, da je bil TP vsako leto)
- za leto 2018, podatki o km so, pod zgodovino, pa ni zabeležen tehnični pregled
koyotee ::
https://avtolog.si/search/WBAGM21060DR4...
Prevrteni?
Prevrteni?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
shadeX ::
Ja graf ne sme nikoli padat (manj km kot prej). Torej zagotovo prevrteni, če so podatki pravilni.
shadeX ::
Sam tile na avtomobilizmu so tud retardirani (ali pa dilerji). En komentira avtolog.si.
Ne razumem kako so lahko tole javno objavljeni podatki. Po eni strani tako težijo s tem GDPR, po drugi strani pa tako objavljajo tvoje podatke. Od kdaj mora sosed vedeti, kako si ti opravljal tehnične preglede, koliko kilometrov delaš letno....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Matko ::
https://avtolog.si/search/WBAGM21060DR4...
Prevrteni?
o seveda!
Tipično so km na nekaj pod stotico. Ta je bil že očitno prestar za 180.000km.
Če je napaka, bo samo ena točka močno odstopala, saj čisto možno, je da se pregledni zatipka/pozabi eno številko
Je bila stran že omenjena v kakšni avtoreviji, avto prilogi?
Marsikdo sedaj slabše spi in prav je tako!
Kaj šele, da jima uspe pridobiti podatke iz Nemčije. Čeprav bi bila zanimiva tudi Belgija.
Anney ::
Ukraden avto.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.
matevzp ::
Po daljšem premoru se zopet oglašava.
V zadnjem tednu sva se ukvarjala s podatki o lastnikih. Zanimivo je to, da je implicitno moč določiti približno število lastnikov vozila, kar bo seveda zanimiv podatek za večino kupcev rabljenih vozil. V kratkem dodava v opis pri posameznem vozilu.
Vizualno sva dodala rdeče ikone pri vozilih, ki imajo napako ali "napako" v prevoženih kilometrih. Teh je čez palec po pregledu baze na leto slabe 3 procente, v zadnjih štirih letih približno 10% (kar ni veliko, če upoštevamo ADAC, ki predvideva, da se v Nemčiji vozi 1/3 vozil s prevrtenimi kilometri). Seveda tu niso zajete goljufije, ki jih ne moremo zaznati na podlagi vpisanih kilometrov (prevrteni pred prvim tehničnim/uvozom itd).
Ob predpostavki, da so napake pri vpisu enakomerno porazdeljene med vsemi znamkami, mogoče videti trend, da ima sveta nemška trojica (VW, Audi, BMW) nekoliko več teh napak (okoli in čez 3%) napram francoskim znamkam (okoli 2.3%) na letni ravni (pri čemer je potrebno upoštevati, da so pri francozih zajeti tudi kombiji/dostavna vozila, ki jih Audi in BMW recimo ne proizvajata).
Natančnejša analiza bo objavljena v prihodnjem tednu.
P.S.: Se opravičujeva za počasnost, najin pet project rabi več časa, kot sva ga sposobna namenit. :) Deploy novosti bo predvidoma jutri (v ponedeljek) zvečer, ker danes ni ratalo vsega dokončat.
P.P.S.: Hvala za donacije! V zadnjih dveh je na naš račun prispelo slabih 100€, tako da imava domene + kavo pokrito :)
V zadnjem tednu sva se ukvarjala s podatki o lastnikih. Zanimivo je to, da je implicitno moč določiti približno število lastnikov vozila, kar bo seveda zanimiv podatek za večino kupcev rabljenih vozil. V kratkem dodava v opis pri posameznem vozilu.
Vizualno sva dodala rdeče ikone pri vozilih, ki imajo napako ali "napako" v prevoženih kilometrih. Teh je čez palec po pregledu baze na leto slabe 3 procente, v zadnjih štirih letih približno 10% (kar ni veliko, če upoštevamo ADAC, ki predvideva, da se v Nemčiji vozi 1/3 vozil s prevrtenimi kilometri). Seveda tu niso zajete goljufije, ki jih ne moremo zaznati na podlagi vpisanih kilometrov (prevrteni pred prvim tehničnim/uvozom itd).
Ob predpostavki, da so napake pri vpisu enakomerno porazdeljene med vsemi znamkami, mogoče videti trend, da ima sveta nemška trojica (VW, Audi, BMW) nekoliko več teh napak (okoli in čez 3%) napram francoskim znamkam (okoli 2.3%) na letni ravni (pri čemer je potrebno upoštevati, da so pri francozih zajeti tudi kombiji/dostavna vozila, ki jih Audi in BMW recimo ne proizvajata).
Natančnejša analiza bo objavljena v prihodnjem tednu.
P.S.: Se opravičujeva za počasnost, najin pet project rabi več časa, kot sva ga sposobna namenit. :) Deploy novosti bo predvidoma jutri (v ponedeljek) zvečer, ker danes ni ratalo vsega dokončat.
P.P.S.: Hvala za donacije! V zadnjih dveh je na naš račun prispelo slabih 100€, tako da imava domene + kavo pokrito :)
Matko ::
V zadnjem tednu sva se ukvarjala s podatki o lastnikih. Zanimivo je to, da je implicitno moč določiti približno število lastnikov vozila, kar bo seveda zanimiv podatek za večino kupcev rabljenih vozil. V kratkem dodava v opis pri posameznem vozilu.
Iz kraja opravljenih TP in števila letnih km?
matevzp ::
V zadnjem tednu sva se ukvarjala s podatki o lastnikih. Zanimivo je to, da je implicitno moč določiti približno število lastnikov vozila, kar bo seveda zanimiv podatek za večino kupcev rabljenih vozil. V kratkem dodava v opis pri posameznem vozilu.
Iz kraja opravljenih TP in števila letnih km?
Iz starosti lastnika in uporabnika :)
Adrian ::
Ekipa AVTOLOG-a: najprej moje čestitke in spoštovanje za vse, kar ste že naredili!!!
Predlogov za dopolnitev/izboljšanje je že veliko, sam pa podajam naslednjega:
Čimprej objavite podroben postopek najbolj učinkovite prijave:
- kam točno (ime inštitucije in točno ime zadolženega za take zadeve ter vse kontaktne podatke);
- kakšna oblika prijave naj bo (e-pošta, klasična pošta s povratnico,...), morda lahko naredite kar kakšen generičen/standardiziran obrazec, ki bi ga lahko vsak uporabil...;
- kateri dokumenti oz. dokazi vse naj bodo priloženi (npr. kopija kupoprodajne pogodbe, zaslonske slike oglasa,...);
- kakšen je zakonski časovni rok za odgovor na prijavo;
- kam se je možno pritožiti, če ni odgovora v predpisanem roku;
- kje je možno spremljati, kako postopek poteka oz. napreduje;
- kako (če sploh) je možno oddati anonimno prijavo - verjamem, da je marsikoga strah, da bi v prihodnosti lahko "imel težave".
Tako močno sem prepričan, da tak projekt zasluži (konkretno) podporo, da se mi je na zaslonu pokazalo:
HVALA!
Zaradi takšnih, kot ste vi, je AVTOLOG brezplačen za vse :-)
P.S.
Podatke o številu tehničnih pregledov se da interpretirati na več načinov, meni se ne zdi nič spornega, če ga vozilo ne naredi prvič.
Sam grem vedno najprej na TP, nato pa do servisa, kjer popravijo (samo!) vse tisto, kar je preglednik zavrnil.
Je stroškovno veliko ceneje (ponovni TP v roku 5 delovnih dni stane manj kot 8EUR) kot kakršenkoli predhodni preventivni pregled, kjer ugotovijo/najdejo in "ugotovijo/najdejo" marsikaj...
Zato ima moj avto v štirih letih na tehničnih kar na dveh "rdečo značko" - opravil ga je po odpravi napak.
Predlogov za dopolnitev/izboljšanje je že veliko, sam pa podajam naslednjega:
Čimprej objavite podroben postopek najbolj učinkovite prijave:
- kam točno (ime inštitucije in točno ime zadolženega za take zadeve ter vse kontaktne podatke);
- kakšna oblika prijave naj bo (e-pošta, klasična pošta s povratnico,...), morda lahko naredite kar kakšen generičen/standardiziran obrazec, ki bi ga lahko vsak uporabil...;
- kateri dokumenti oz. dokazi vse naj bodo priloženi (npr. kopija kupoprodajne pogodbe, zaslonske slike oglasa,...);
- kakšen je zakonski časovni rok za odgovor na prijavo;
- kam se je možno pritožiti, če ni odgovora v predpisanem roku;
- kje je možno spremljati, kako postopek poteka oz. napreduje;
- kako (če sploh) je možno oddati anonimno prijavo - verjamem, da je marsikoga strah, da bi v prihodnosti lahko "imel težave".
Tako močno sem prepričan, da tak projekt zasluži (konkretno) podporo, da se mi je na zaslonu pokazalo:
HVALA!
Zaradi takšnih, kot ste vi, je AVTOLOG brezplačen za vse :-)
P.S.
Podatke o številu tehničnih pregledov se da interpretirati na več načinov, meni se ne zdi nič spornega, če ga vozilo ne naredi prvič.
Sam grem vedno najprej na TP, nato pa do servisa, kjer popravijo (samo!) vse tisto, kar je preglednik zavrnil.
Je stroškovno veliko ceneje (ponovni TP v roku 5 delovnih dni stane manj kot 8EUR) kot kakršenkoli predhodni preventivni pregled, kjer ugotovijo/najdejo in "ugotovijo/najdejo" marsikaj...
Zato ima moj avto v štirih letih na tehničnih kar na dveh "rdečo značko" - opravil ga je po odpravi napak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Adrian ()
anketar ::
kritika na sistem, ki ga imamo, še vedno lahko ti par let star avto prevrtiš km kokr hočš pred prvim tehničnim, sploh nemce ko uvažajo, vsi 150k v treh letih, moj k* 150k, lahko je gledko duplo, če ne še več
matevzp ::
Dobro jutro delovno ljudje :D
Zaradi praznikov je bilo spet malo več časa. Tokrat sva dodala starost lastnika in uporabnika vozila na graf -> _preberi_tukaj_in_lajkaj_fb_page :).
V bližjeprihodnjem todoju do poletja so še:
- PDF izpist
- napredno iskanje/filtriranje
- porazdelitve po znamki/modelu glede na kilometre/prostornino/...
Več kmalu :)
Hvala za pohvalo in donacijo! :) Dokler je za kavo in pico, lahko programiramo :D
V tekočem mesecu bomo razmislili kako najbolj olajšati postopek razreševanja takšnih problemov in napisali vodič. Še prej bomo pobarali naše inštitucije, da ugotovimo na koga se je najbolje obrnit v takšnih primerih.
Zaradi praznikov je bilo spet malo več časa. Tokrat sva dodala starost lastnika in uporabnika vozila na graf -> _preberi_tukaj_in_lajkaj_fb_page :).
V bližjeprihodnjem todoju do poletja so še:
- PDF izpist
- napredno iskanje/filtriranje
- porazdelitve po znamki/modelu glede na kilometre/prostornino/...
Več kmalu :)
Ekipa AVTOLOG-a: najprej moje čestitke in spoštovanje za vse, kar ste že naredili!!!
Predlogov za dopolnitev/izboljšanje je že veliko, sam pa podajam naslednjega:
Čimprej objavite podroben postopek najbolj učinkovite prijave:
- kam točno (ime inštitucije in točno ime zadolženega za take zadeve ter vse kontaktne podatke);
- kakšna oblika prijave naj bo (e-pošta, klasična pošta s povratnico,...), morda lahko naredite kar kakšen generičen/standardiziran obrazec, ki bi ga lahko vsak uporabil...;
- kateri dokumenti oz. dokazi vse naj bodo priloženi (npr. kopija kupoprodajne pogodbe, zaslonske slike oglasa,...);
- kakšen je zakonski časovni rok za odgovor na prijavo;
- kam se je možno pritožiti, če ni odgovora v predpisanem roku;
- kje je možno spremljati, kako postopek poteka oz. napreduje;
- kako (če sploh) je možno oddati anonimno prijavo - verjamem, da je marsikoga strah, da bi v prihodnosti lahko "imel težave".
Tako močno sem prepričan, da tak projekt zasluži (konkretno) podporo, da se mi je na zaslonu pokazalo:
HVALA!
Zaradi takšnih, kot ste vi, je AVTOLOG brezplačen za vse :-)
P.S.
Podatke o številu tehničnih pregledov se da interpretirati na več načinov, meni se ne zdi nič spornega, če ga vozilo ne naredi prvič.
Sam grem vedno najprej na TP, nato pa do servisa, kjer popravijo (samo!) vse tisto, kar je preglednik zavrnil.
Je stroškovno veliko ceneje (ponovni TP v roku 5 delovnih dni stane manj kot 8EUR) kot kakršenkoli predhodni preventivni pregled, kjer ugotovijo/najdejo in "ugotovijo/najdejo" marsikaj...
Zato ima moj avto v štirih letih na tehničnih kar na dveh "rdečo značko" - opravil ga je po odpravi napak.
Hvala za pohvalo in donacijo! :) Dokler je za kavo in pico, lahko programiramo :D
V tekočem mesecu bomo razmislili kako najbolj olajšati postopek razreševanja takšnih problemov in napisali vodič. Še prej bomo pobarali naše inštitucije, da ugotovimo na koga se je najbolje obrnit v takšnih primerih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matevzp ()
matevzp ::
Še malo nadgradnje (še dobro, da imamo praznike): poleg spola in starosti lastnika (in uporabnika) vozila smo povezali še bazo ukradenih vozil.
Primer: https://avtolog.si/search/ZAPC461000004...
Nadaljevanje nadgradenj (filtriranje, pdf izpis) pa v tekočem mesecu.
Lep in varen vikend!
Matevž
Primer: https://avtolog.si/search/ZAPC461000004...
Nadaljevanje nadgradenj (filtriranje, pdf izpis) pa v tekočem mesecu.
Lep in varen vikend!
Matevž
Matko ::
ne dela :(
npr.:
https://avtolog.si/search/WVWZZZ7MZ5V01... po novem je imel tako malo km, da se ga je splačalo ukrasti
https://www.policija.si/seznami/ukraden...
edit: ok dela, ampak zadnji mesec še ni v bazi
npr.:
https://avtolog.si/search/WVWZZZ7MZ5V01... po novem je imel tako malo km, da se ga je splačalo ukrasti
https://www.policija.si/seznami/ukraden...
edit: ok dela, ampak zadnji mesec še ni v bazi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matko ()
Ang3lo ::
Tole je zelo koristno, tako da slava in čast! Zanimivo da moj avto (nabavil rabljenega letos) 2017 ni naredil tehničnega zaradi "kritične napake", ne piše pa kakšne. Tam pod zgodovino so sicer neke številke, samo nimam pojma kaj pomenijo xD.
AndrejO ::
Tole je zelo koristno, tako da slava in čast! Zanimivo da moj avto (nabavil rabljenega letos) 2017 ni naredil tehničnega zaradi "kritične napake", ne piše pa kakšne. Tam pod zgodovino so sicer neke številke, samo nimam pojma kaj pomenijo xD.
Kritična napaka je vse, zaradi česar se lahko prepove udeležbo vozila v prometu. Napaka je lahko enostavno ali pa težko odpravljiva. Na "jeba" strani je to lahko npr. puščanje zavornega sistema in nedelovanje OBD2, nekje vmes so obrabljeni zavorni koluti in bobni, na enostavni strani pa npr. pnevmatike brez zadostnega profila, poškodba pnevmatike do tkanine.
Vozilo s kritično napako sploh več ne sme na cesto - tudi če bi ga peljal samo na servis ne. Če te ustavi policija in ugotovi isto napako, ga spremeni v nepremičnino.
Nedeljuoč ABS npr. ni kritična napaka.
Celoten seznam iz 2015 (morda velja še danes) je TSV-605, tukaj.
Veron ::
Zraven kilometrov bi bilo dobro, da piše vir informacije.
Namreč za svoje vozilo sem opazil napako (datumsko), ampak nevem od kje je informacija. Zapis kilometrov je manjši kot dejansko na avta (in se ne sklada z elektronsko servisno knjigo).
Da ne bo čudnih zaključkov, avto je v družinski lasti od novega.
Namreč za svoje vozilo sem opazil napako (datumsko), ampak nevem od kje je informacija. Zapis kilometrov je manjši kot dejansko na avta (in se ne sklada z elektronsko servisno knjigo).
Da ne bo čudnih zaključkov, avto je v družinski lasti od novega.
Tilen ::
Zapis kilometrov je iz tehničnega pregleda in je seveda vedno manjši, kot dejansko število kilometrov na vozilu.
No, razen v primeru goljufije.
Tudi servisna knjiga ni relevanten podatek za avtolog, ker ni to njihov vir podatkov. Avtolog se posodobi, ko vozilo pelješ na tehnični pregled in oni vpišejo število km.
No, razen v primeru goljufije.
Tudi servisna knjiga ni relevanten podatek za avtolog, ker ni to njihov vir podatkov. Avtolog se posodobi, ko vozilo pelješ na tehnični pregled in oni vpišejo število km.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Veron ::
MTB ::
Kupili avto pri precej znani avto hiši, letnik 2012. Zgledal ohranjen. Ko sem danes preveril vin, mi kaže, da je imel leta 2016 800.000 km. (kupljen je bil z nekaj pod 90.000km)
Servisna knjižica je sicer poštempljana, ampak z žigom avtohiše, ki je avtomobil prodala.
Servisna knjižica je sicer poštempljana, ampak z žigom avtohiše, ki je avtomobil prodala.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Preverjanje zgodovine avtomobilaOddelek: Na cesti | 23774 (6331) | starfotr |
» | Kje brezplačno preveriti zgodovino avta preko številke šasije?Oddelek: Na cesti | 12348 (12113) | bobby |
» | Prvi avtoOddelek: Loža | 4840 (3621) | bambam20 |
» | kaj tele kilometri ne bodo držali ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8578 (5589) | IL_DIAVOLO |
» | eUprava - status vozila (v postopku od...)Oddelek: Na cesti | 3194 (2440) | zk_eu |