» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
142 / 293
»»

Raptor F16 ::

fikus_ je izjavil:

Eno je prilagojena hitrost glede na razmere na cesti, lastnosti vozila in sposobnost voznika, drugo je pa administrativna omejitev hitrosti. In nekakšen "družben dogovor" so omejitve hitrosti na cestah.

Npr. en rally voznik po precej hitreje prevozil odsek ceste na dirki, kot drug vsakdanji voznik (lahko tudi z istim avtom). In če sta oba prišla na cilj, sta hitrost vožnje prilagodila in dosegla cilj. Če pa eden (ali oba) ne pride(ta) na cilj, potem to ni prilagojena hitrost.


Kaj pa drugi udeleženci v prometu ?

Izsiljevanje prednoszi, ogrožanje, siljenje v nevarne manevre, ustvarjanje nevarnih situacij...

To bomo pa kar izvzeli iz enačbe ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

GupeM ::

Saj je tudi prehitevanje v škarje povsem ok in prilagojeno razmeram na cestah. Saj se nisem zaletel. Sicer je nasprotivozeči moral (skoraj) ustaviti, ampak sem to pričakoval, tako da sem povsem prilagojeno šel prehitevat. Saj če on ne bi ustavil, bi pa jaz. Zagotovo. Ali bi se pa nekako stisnil med oba avta, pa bi pač šli trije vštric. Ampak na cilj bi pa vseeno prišel s prilagojenim prehitevanjem.

Sicer pa, če se ne motim, je solatko precej postov nazaj pisal, da je že dvakrat moral zapeljati v travo, ker je nasprotivozeči prehiteval neko kolono. Solatko pa v tistem trenutku ni mogel varno ustaviti. Torej je peljal z neprilagojeno hitrostjo, ali?

solatko ::

sniff - Pri neprilagojeni hitrosti, se ob trčenju, nimaš kaj zgovarjat, saj je na licu mesta vse jasno.

Raptor F16 - Če se ti mora kdo umikat, zavirati zaradi tebe, odskočiti s ceste, zapeljati v jarek,.. nikakor ne voziš s prilagojeno hitrostjo in še vozila ne obvladaš, niti se ne znaš obnašat v prometu.

GupeM - Zaredi prehitevanja v škarej, sem moral dvakrat zapeljati s ceste, da me norec ni ubil, obakrat se je nekomu pač odtrgal in je šel prehitevat počasno kolono. Če nebi bila trava v nivoju ceste in brez grabna, bi izbral prvo vozilo na levem pasu, ker je kreten vozil počasi in naredil kolono. Ko imaš brezizhodno situacijo pač zbereš najpočasnejše vozilo, saj so posledice manjše. Zato sovražim voznike, ki vsak dan povzročajo kolone in nimajo toliko znanja, da bi se na primernem kraju ustavili, "vse za varno vožnjo - 30 pod omejitvijo".
Ja, če bi ustavil, bi prehitevajoči s kakšno stotko ali pa še malo več, pripeljal direktno vame - veš, vedno zaustavitev ne pomaga in ne delaj se preveč pametnega, če še nikoli nisi bil v tako situaciji, če bi bil namesto mene ti, se verjetno danes nebi pogovarjali na forumu o teh stvareh.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

sniff - Pri neprilagojeni hitrosti, se ob trčenju, nimaš kaj zgovarjat, saj je na licu mesta vse jasno.

Raptor F16 - Če se ti mora kdo umikat, zavirati zaradi tebe, odskočiti s ceste, zapeljati v jarek,.. nikakor ne voziš s prilagojeno hitrostjo in še vozila ne obvladaš, niti se ne znaš obnašat v prometu.

GupeM - Zaredi prehitevanja v škarej, sem moral dvakrat zapeljati s ceste, da me norec ni ubil, obakrat se je nekomu pač odtrgal in je šel prehitevat počasno kolono. Če nebi bila trava v nivoju ceste in brez grabna, bi izbral prvo vozilo na levem pasu, ker je kreten vozil počasi in naredil kolono. Ko imaš brezizhodno situacijo pač zbereš najpočasnejše vozilo, saj so posledice manjše. Zato sovražim voznike, ki vsak dan povzročajo kolone in nimajo toliko znanja, da bi se na primernem kraju ustavili, "vse za varno vožnjo - 30 pod omejitvijo".
Ja, če bi ustavil, bi prehitevajoči s kakšno stotko ali pa še malo več, pripeljal direktno vame - veš, vedno zaustavitev ne pomaga in ne delaj se preveč pametnega, če še nikoli nisi bil v tako situaciji, če bi bil namesto mene ti, se verjetno danes nebi pogovarjali na forumu o teh stvareh.

Zakaj je pa on kreten? Saj je povsem prilagojeno prehiteval. Se je zaletel? Ni se, torej je bilo neprilagojeno. Ti pa si pripeljal z neprilagojeno hitrostjo, saj zagotovo nisi ustavil takoj, ko si bil dovolj umaknjen s ceste. Če bi pripeljal s prilagojeno hitrostjo, bi ustavil v tistem trenutku, ko si bil dovolj umaknjen. Ali pa že prej, da do tega sploh ne bi prišlo. Neprilagojenec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

GupeM - Ni kar vse prilagojeno kar se tebi zdi in, da isto časno spada v promet. Za neprilagojeno hitrost velja tudi to, da mora zaradi tebe nekdo bežati s ceste, da ne pride do trka, seveda ne za vse, saj imate nekateri o prometu svoje pojme in predstave, pa je vse tako enostavno.
Avto sem moral cel umaknit s ceste, nisem pa nikjer napisal, da sem se še km vozil po travi. Pri hitrem umiku (gre za sekundo, dve) pa ne moreš zapeljat dol, kot, da bi parkiral.

Bi te pa rad videl, kako bi se v takem primeru usajal tu gor in koliko časa bi porabil, da bi ugotovil, da si se usral v hlače.

Jaz sem bil po dobri minuti zopet na voznem pasu in normalno pripeljal na cilj, kar pa ne morem reči za ženo in sina, sta še kar nekaj časa sestavljala oporoko. V enakih primerih se konča s kakšno smrtjo, saj niso vsi vozniki toliko usposobljeni, da bi reagirali v tistih dveh, treh sekundah, ko gre za življenje in smrt. Zahvalim se lahko vsem uram treninga, za reagiranje na podobne situacije, tako, da v takem primeru, niti slučajno ne zmrznem, tako, kot večina.
Seveda noben od obeh voznikov ni ustavil, je pa prvič ustavil prvi voznik v koloni, ko sem ga vprašal, če si je vsaj zapomnil registrsko, je možakar dejal, da se je tako hitro zgodilo, da je uspel samo zamižati, ker je pričakoval, da bo počilo. Za adijo sem mu še namignil, da je za tako situacijo kriv on in, da naj se navadi, vsake toliko pogledat v ogledalo in spusti kolono naprej pa ne vem, če me je čisto razumel, verjetno ne, tako, kot razpravljalci tukaj.
Delo krepa človeka

val46 ::

Zanimivo...celo kolono je držal za seboj, ustavil se je pa sam on, ko si ti "kosil pašnik" s svojim avtom? A cela kolona(predvidevam, da jih je blo vsaj enih 10 avtom za njim, če je vozil 30km/h pod omejitvijo), se je pa mirno peljala mimo, kot da ni blo nič??? Dej, nehaj že enkrat za vselej s temi svojimi superlativnimi zgodbicami, ker nimajo več nobenega smisla. Ti priznam, da si morda boljši voznik kot večina(ne kot vsi, ampak kot večina), vendar zato še ni treba bit bolj pameten od vseh ljudi, ki ti želijo dopovedat par stvari. Najbolj mi je smešno(ali pač mimo), ko se tolk hvališ kaj vse si ti že vozil, kje vse si se ti učil vozit in kaj vse ste že počeli v življenju, zato da se znaš zdaj varno umakniti iz vozišča, če prileti mimo en tak pacient ki prehiteva v škarje...obenem pa pišeš, da pri vožnji ni ene sekunde enake drugi. Torej, se določenih stvari ne da naučit, ker za učenje je potrebno ponavljanje ene in iste stvari ali snovi. Vse kar ti v teh dveh primerih lahko pritrdim je to, da imaš razvit čut za samoohranitev in samovarovanje, zato si to naredil podzavestno. Zdej se pa s tem hvališ, kolk si ti pameten, kako velik IQ imaš v vožnji in ne vem še kaj. Vse to je samo refleksno dejanje in nič drugega. Po drugi strani pa, bi rad videl oz.vedel, kako hitro si ti takrat peljal(predvidevam da nad omejitvijo), tako da je voznik, ki ti je prehiteval v škarje najbrž razmišljal, da greš po omejitvi in če bi to nardil, potem bi najbrž tudi tisti voznik imel dovolj časa prehiteti, brez da bi se ti umikal na travnik.

mirator ::

Prav otročji in dolgočasni ste že.

wajdujc ::

Joj, kolonar je prilagojeno počasi vozil in prispel varno do cilja, prehitevalec je prilagojeno hitro vozil in prilagojeno prehiteval in prispel varno do cilja, solatko pa se tu hvali kako je edini v tem prizoru speljal na travo in se ustavil, pa sama sreča da ni še totalke naredil v kak zidek ali oviro ob cesti, pa nič mu ni jasno ;((

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Ni kar vse prilagojeno kar se tebi zdi in, da isto časno spada v promet. Za neprilagojeno hitrost velja tudi to, da mora zaradi tebe nekdo bežati s ceste, da ne pride do trka, seveda ne za vse, saj imate nekateri o prometu svoje pojme in predstave, pa je vse tako enostavno.
Avto sem moral cel umaknit s ceste, nisem pa nikjer napisal, da sem se še km vozil po travi. Pri hitrem umiku (gre za sekundo, dve) pa ne moreš zapeljat dol, kot, da bi parkiral.

Tudi jaz nisem trdil, da si kilometer vozil po travi. Sem pa 100% prepričan, da je šlo vsaj za nekaj 10 metrov. Če bi vozil s prilagojeno hitrostjo, bi ustavil ob vozišču, ne nekaj 10 metrov naprej, saj si avto lahko varno ustavil zgolj zato, ker si imel srečo, da na travniku ni rastla kakšna jablana, da ni bilo kakšne luknje ali skale.

Spominjaš me na soseda, ki je cel nabit z avtom šel sredi noči domov. Ravno pod našo hišo je zapeljal v približno 10m globoko dolino s precej strmim klancem, skalami med travo, drevesom, telefonsko štango in nasploh precej neravnim terenom. Na njegovo srečo se ni zvrnil, ampak je v dolino prišel po kolesih. Sedaj pa zelo rad pametuje, da v trenutku ko je videl da ne bo speljal ovinka, se je proskušal samo spomniti, kje so skale, kje je drevo, kje je štanga in kje so ostale neravnine, da se jim je izognil, medtem ko je "padal" v dolino.

solatko je izjavil:

Bi te pa rad videl, kako bi se v takem primeru usajal tu gor in koliko časa bi porabil, da bi ugotovil, da si se usral v hlače.

Saj si mi že povedal, da bi se zagotovo ubil, tako da ne vem, zakaj te to zanima.

solatko je izjavil:

Jaz sem bil po dobri minuti zopet na voznem pasu in normalno pripeljal na cilj, kar pa ne morem reči za ženo in sina, sta še kar nekaj časa sestavljala oporoko. V enakih primerih se konča s kakšno smrtjo, saj niso vsi vozniki toliko usposobljeni, da bi reagirali v tistih dveh, treh sekundah, ko gre za življenje in smrt. Zahvalim se lahko vsem uram treninga, za reagiranje na podobne situacije, tako, da v takem primeru, niti slučajno ne zmrznem, tako, kot večina.
Seveda noben od obeh voznikov ni ustavil, je pa prvič ustavil prvi voznik v koloni, ko sem ga vprašal, če si je vsaj zapomnil registrsko, je možakar dejal, da se je tako hitro zgodilo, da je uspel samo zamižati, ker je pričakoval, da bo počilo. Za adijo sem mu še namignil, da je za tako situacijo kriv on in, da naj se navadi, vsake toliko pogledat v ogledalo in spusti kolono naprej pa ne vem, če me je čisto razumel, verjetno ne, tako, kot razpravljalci tukaj.

Logično, da te ni razumel, saj klatiš neumnosti. On namreč ni kriv za nastalo situacijo. On je kriv samo oviranja prometa. Sploh pa ne vem, zakaj bi kdorkoli bil česarkoli kriv? Tisti, ki je delal kolono, je peljal s prilagojeno hitrostjo, saj je očitno lahko varno ustavil, ne da bi mu cela kolona priletela v rit. Tisti, ki je prehiteval je prilagojeno prehiteval, saj se nikomur ni nič zgodilo. Ti si se pa tudi po sreči varno ustavil, čeprav si peljal z neprilagojeno hitrostjo, tako da tukaj ni sploh nobene situacije, kjer bi lahko kdorkoli bil česarkoli kriv.

solatko ::

val46 - Prvi se je ustavil čisto na robu, ostali pa so peljali mimo, dva, trije so odprli okno in vprašli, če je vse v redu, ostai pa gasa, veseli, da se je prvi končno umaknil. Takšni treningi in učenje vožnje, ti morda rešijo življenje enkrat, dvakrat, vendar se splača tudi, če ti ga ni potrebno nikoli. Naučiš se v večini situacij, reagirat pravilno, saj imaš časa sekundo, dve in, če si naštudiral veliko možnih situacij, se pravilne reakcije shranijo v podzavest, saj časa za razmišljanje ni.

GupeM - V vsakem primeru je prvi v počasni koloni vzrok, prehitevajoči pa posledica take vožnje. Nimamo še načina, da bi take, ki niso psihično pripravljeni nekaj km voziti pod omejitvijo, izločili iz prometa, oziroma jem sploh nebi dovolili opravljanja izpita. Zakon pričakuje, da bodo vsi udeleženci vozili v skladu s prometnimi predpisi in oviranje prometnega toka, nekaj km, to vsekakor ni.
Prvi prekršek, ki se ponavlja v nedogled, je vzrok drugemu.
Komur to ni jasno, nej niti ne poizkuša razlagad drugih prometnih pojmov in dogajanj. Počasne kolone so v zgodovini imele posledice kar nekaj izredno hudih prometnih nesreč, tudi po pet in več mrtvih.
Delo krepa človeka

wajdujc ::

Torej, če ti voziš s prilagojeno hitrostjo čez omejitev da uloviš neobstoječi zeleni val je vse kul, pa ti policaji pozdravljajo z dvignjenim palcem.
Če drug vozi s prilagojeno hitrostjo pod omejitvijo in snežinka se odloči prehiteti, ti pa z neprilagojeno hitrostjo za situacijo greš iz ceste, je kriv ta prvi voznik.

GupeM ::

solatko je izjavil:

Nimamo še načina, da bi take, ki niso psihično pripravljeni nekaj km voziti pod omejitvijo, izločili iz prometa, oziroma jem sploh nebi dovolili opravljanja izpita.

Reče nekdo, ki ni psihično pripravljen nekaj km voziti znotraj omejitve (niti pod njo ni treba), samo zato, da ujame zeleni val.

UganiKdo ::

Meni v vseh teh solatkovih pravljicah nekaj ni jasno. Že 10 let se hvali kako vedno vozi z prilagojeno hitrostjo (karkoli to že za njega je) pri kateri lahko vedno in povsod varno ustavi. Potem pa poslušamo, da je že 2x moral zapeljat na travo. Toliko o prilagojeni hitrosti in o temu kako vedno tako vozi, da lahko varno ustavi.

Komaj čakam, da slišim pravljico, kako je v bistvu to bilo varno ustavljanje, ker je on v svoji prilagojeni hitrosti upošteval tudi višino trave na travniku in podlago, če bo treba tam varno ustavit.

wajdujc ::

UganiKdo je izjavil:


Komaj čakam, da slišim pravljico, kako je v bistvu to bilo varno ustavljanje, ker je on v svoji prilagojeni hitrosti upošteval tudi višino trave na travniku in podlago, če bo treba tam varno ustavit.

To je že rekel, in sicer je pravil, da če bi bil prepad ali kaj hujšega, bi se prilagojeno zadel v avtomobile nasprotno vozeče kolone. Zaradi stoprocentne zbranosti pri volanu je prilagojeno šel iz ceste, da ne bi zaletel v prilagojeno prehitajočega voznika ob neprilagojeno počasni koloni, ali svašta

solatko ::

UganiKdo - Seveda bi ti vsevednež ustavil na cesti in počakal, da se ti zaleti, tisti, ki prehiteva, bravo. Komot bi ustavil in s tem zmanjšal posledice, namesto preko 200, bi bil trk samo še 100+. S kakšnimi idioti se je potrebno razpravljat, za čisto enostavno prilagojeno hitrost.

wajdujc - Glede na to, da ti je beseda prilagojen tako všeč, ti lahko samo povem, da si prilagojen ....
Ja, v primeru, ko ršuješ svojo rit, zaradi idiotizmov drugih (tistega, ki je ustvaril kolono in tistega, ki to kolono prehiteva) imaš po navadi 3 možne izhode
- ne narediš nič in potem pogrebno podjetje pospravi svoje, NMP pa svoje
- čim bolj zmanjšaš hitrost in zapelješ s ceste (seveda, če so pogoji za to)
- zapelješ levo in z majhno hitrostjo treščiš v počsnejše vozilo na levem pasu (NMP potem opravi svoje)

Če si dovolj sposoben in izkušen, izbereš najboljšo možnost, če si povprečen ali podpovprečen voznik, pa velja prva alineja (največkrat v takh primerih). Obakrat je bila pač možnost, varno zapeljati s ceste in, da ne boste še nadalje kompliciral, obakrat bi se lahko na voznem pasu, čisto ustavil in počakal, da me prehitevajoči nabije.

V glavnem vem, kaj je v prometu potrebno, da sem varen in da istočasno varujem vse ostale, ko to ne bom več sposoben, bom ključe od avta obesil na klin, tako kot sem ključe od motorja. Vem, da mi ne bo problem uporabljat javenga prevoza, tako, kot sem ga do sedaj, kadar se za vožnjo nisem počutil dobro.

Za vas pa upam, da bodo kmalu naredili samovozeče avtomobile, da boste imeli manj problemov na poteh.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Samozavest serijsko. Tako kot večina norcev, ki čez cono 30 vozi 80+. Pa čez vse rdeče.

UganiKdo ::

UganiKdo - Seveda bi ti vsevednež ustavil na cesti in počakal, da se ti zaleti, tisti, ki prehiteva, bravo.

Zakaj bi ustavil na cesti? Glede na to, da si vozil z prilagojeno hitrostjo, ki ti v trenutku omogoča da varno ustaviš bi to brez težav naredil ob robu vozišča brez da bi zapeljal na travnik in mirno spusti prehitevajočega mimo.

Al boš končno priznal, da je tvoja prilagojena hitrost navadno nakladanje in si pač moral zapeljat s ceste, ker preprosto fizikalno ni bilo mogoče, da bi pravočasno ustavil ob robu vozišča?

Komot bi ustavil in s tem zmanjšal posledice, namesto preko 200, bi bil trk samo še 100+.


A si spet prišel razložit kako o fiziki dejansko nimaš pojma? Daj si malo razčisti kaj se zgodi, če čelno trčita vozili, ki se obe gibljeta 100 km/h. HINT: to ni enako temu, da si se zaletel z 200km/h, tako da prosim nehaj se smešit.

S kakšnimi idioti se je potrebno razpravljat, za čisto enostavno prilagojeno hitrost.

si le ugotovil, kdo je idiot v tej debati?

Ja, v primeru, ko ršuješ svojo rit, zaradi idiotizmov drugih (tistega, ki je ustvaril kolono in tistega, ki to kolono prehiteva) imaš po navadi 3 možne izhode
- ne narediš nič in potem pogrebno podjetje pospravi svoje, NMP pa svoje
- čim bolj zmanjšaš hitrost in zapelješ s ceste (seveda, če so pogoji za to)
- zapelješ levo in z majhno hitrostjo treščiš v počsnejše vozilo na levem pasu (NMP potem opravi svoje)


kaj pa opcija 4? Si nakladač po imenu solatko, ki vedno vozi s prilagojeno hitrostjo in mirno ustaviš ob robu vozišča te spustiš mimo tistega ki prehiteva? Pri 100 km/h herojem kot si ti to ne vzame več kot 0,5s.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::

Obakrat je bila pač možnost, varno zapeljati s ceste in, da ne boste še nadalje kompliciral, obakrat bi se lahko na voznem pasu, čisto ustavil in počakal, da me prehitevajoči nabije.

Temu se strokovno reče sanja svinja kukuruz. Pot ustavljanja pri 100 km/h je cca 100m. Kar pomeni, da je razdalja med tabo in tistim, k iprehiteva vsaj 200m, ko se zagledata, če hočeš pred trčenjem priti do ustavitve. Pri 200m razdalje se ima tudi nasproti vozeči več kot dovolj časa umaknit nazaj na vozni pas. Razen seveda če si solatko, ki sanja o tem kako se avto ustavi v 2m, ampak vseeno zapelje na travnik, ker tako mimogrede še regrad nabere za kosilo.

BTW, če ne bi bil psihopat in bi vozil po omejitvah bi pri enaki situaciji kot je opisan zgoraj zgoraj imel ca 20m (10%) več prostora, kar je 4-5 dolžin avtomobila, da se situacija reši brez da mora kdorkoli zapeljat na travo. Gledano skozi časovno okno bi imel celih 25% več časa. In to so fakti, ki jih pametnjakoviči, ki vozijo samo 10 km/h nad omejitvijo ne razumejo. Ampak važno da so oni prilagojeni, ko kosijo po travniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Če bi bila cesta dovolj široka vsekakor, prehitevajoči je bil cca 1m od roba ceste, kar nekaj krat smo rešili situacijo, da smo šli trije vštric, vendar je bilo dovolj porstora.

Pametuješ in sploh nisi bil zraven. Edina rešitev je bila pač pot s ceste, če bi ustavil na robu je imel premalo prostora, sicer pa sem imel pred tem normalno hitrost 90, ko sem ga zagledal, sem imel dovolj časa za ustavit, on pa ne, glede na to, da je bil travnik v ravnini ceste, sem pač naredil tisto, kar je bilo v situaciji najbolje, ti pa lahko pametuješ kolikor hočeš.
Lahko bi šel pet minut pozneje od doma in se nebi srečala ali pa popil kavico v lokalu ob cesti in se zopet nebi srečala.
Najslabše, kar bi lahko neredil pa je bilo to, da bi se ustavil na robu ali da bi tako, kot večina zmrznil in peljal naprej do usodnega trka.

Ko po takem dogodku analiziraš vse možnosti, ugotoviš, da si pač storil najboljše, kar se je dalo, za čim manj, oziroma nič škode.
Ob podobni situaciji v prihodnje, bo reakcija morda enaka ali pa tudi ne, odvisno od okoliščin, ti pa sedaj povem, da va takem primeru, časa za razmišljanje ni, nič ni imel on namena se spravit na vozni pas, niti ni kakorkoli reagiral, razen, da je še bolj pritisnil na gas.

Je pa simpl pametovat iz naslanjača, ko pa kaj takega doživiš, pa še kar nekaj časa traja, da premlevaš vse skupaj.

Sicer pa tvoje dajanje pridevkov, največ pove o tebi, ni dovolj, da samo spremeniš nick.
Delo krepa človeka

facepalm ::

Nisem bil prisoten in ne poznam konkretne situacije ampak po opisanem, bi laicno rekel, da je bila se 5. moznost (za sposobnega voznika). Ta je:
- avto v 2. prestavo in noga na bremzo
- avto rahlo v desno in zapeljat s ceste zgolj z desnimi kolesi (malo popustit zaviranje)
- med voznjo treh vozil vstric spremljati razdaljo. Ce res ne gre se pomaknes se malo bolj na desno

Rezultat? Ne gres izzivat srece z voznjo po travniku (ne ves kje so luknje in kamni) ter ni potrebno popolnoma ustaviti.

To je seveda mozno zgolj v takih situacijah, ki jo opisuje solatko (travnik v isti visini kakor cesta).
Sem ze opravil podoben manever ampak z vecjim vozilom in zapeljati s ceste ali na polno zavirati ni prislo v postev zaradi potnikov v vozilu.
Vozil sem pod omejitvijo in izkazalo se je da je bila moja hitrost neprilagojena saj se nisem mogel varno ustaviti ko mi je nasproti pridivjal avto (cesta na tistem delu je bila preozka za bus in avto).
Torej tudi solatkova hitrost ni bila prilagojena danim razmeram.

MrStein ::

Da bi se varno ustavil ko nasproti pridivja avto, bi se moral voziti 1 km/h.

Razen seveda v forumski teoriji, kjer si dejstva lahko izmišljaš sproti, in imaš neskončno časa za razmislek, pa še premisliš se lahko neskončno krat.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

UganiKdo ::

Ko po takem dogodku analiziraš vse možnosti, ugotoviš, da si pač storil najboljše, kar se je dalo, za čim manj, oziroma nič škode.

torej smo končno razčistili, da so tvoje blodnje o tem, da vedno voziš s "prilagojeno" hitrostjo, ki ti vedno omogoča varno ustavitev navadne laži?

Najslabše, kar bi lahko neredil pa je bilo to, da bi se ustavil na robu ali da bi tako, kot večina zmrznil in peljal naprej do usodnega trka.

sem prepričan, da boš tudi tole lasž lahko podprl s konkretnimi statističnimi podatki. Kot na priemr tisto o vzrokku prometnih nesreč v nemčiji, ki si sijo včeraj izmislil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

Jaz sem bil po dobri minuti zopet na voznem pasu in normalno pripeljal na cilj

solatko je izjavil:

Je pa simpl pametovat iz naslanjača, ko pa kaj takega doživiš, pa še kar nekaj časa traja, da premlevaš vse skupaj.

To dvoje ne gre skupaj. Če traja toliko časa, potem nisi normalno peljal naprej, saj nisi bil 100% zbran, kot sam trdiš, da si vedno. Nakladaš in lažeš, da sam sebi verjameš.

sniff ::

Mislim, da se tole besedno zvezo "prilagojena hitrost" malce zlorablja in razteguje pomen. V prvi vrsti je, da se hitrost prilagodi stanju na cesti (dež, sneg, poledica, kolona,...) s tem, da znak za omejitev hitrosti (in ostali znaki) ni merodajen. V vsakem primeru pa ne pomeni, da je tvoja hitrost neprilagojena če ti pri normalni tekoči vožniji nasprotno vozeče vozilo zaradi kakršnega koli razloga skoči na pas, ali pa vozilo zadaj objestno prehiteva in te zrine s ceste in ti pri tem ne moreš varno ustaviti svojega vozila.

GupeM ::

sniff je izjavil:

V vsakem primeru pa ne pomeni, da je tvoja hitrost neprilagojena če ti pri normalni tekoči vožniji nasprotno vozeče vozilo zaradi kakršnega koli razloga skoči na pas, ali pa vozilo zadaj objestno prehiteva in te zrine s ceste in ti pri tem ne moreš varno ustaviti svojega vozila.

Po solatkovo je, saj on trdi, da prilagojena hitrost pomeni, da lahko v vsakem trenutku varno ustaviš (četudi greš čez omejitev). On več kot očitno ni mogel varno ustaviti, tako da je vozil z neprilagojeno hitrostjo.

UganiKdo ::

sniff je izjavil:

Mislim, da se tole besedno zvezo "prilagojena hitrost" malce zlorablja in razteguje pomen. V prvi vrsti je, da se hitrost prilagodi stanju na cesti (dež, sneg, poledica, kolona,...) s tem, da znak za omejitev hitrosti (in ostali znaki) ni merodajen. V vsakem primeru pa ne pomeni, da je tvoja hitrost neprilagojena če ti pri normalni tekoči vožniji nasprotno vozeče vozilo zaradi kakršnega koli razloga skoči na pas, ali pa vozilo zadaj objestno prehiteva in te zrine s ceste in ti pri tem ne moreš varno ustaviti svojega vozila.


Kot smo že večkrat poudarili, seveda je merodajen tudi prometni znak, ker to je del okoliščin, ki jih mora voznik upoštevat. Posledično je vsaka vožnja nad omejitvijo neprilagojena, ker ne upošteva vseh relevantnih okoliščin.

In tudi, razen solatka, nihče ne trdi da prilagojena hitrost pomeni, da si sposoben v vsakem trenutku na mestu ustavit in predvidet popolnoma vse kar se teoretično lahko zgodi. Se je pa revež kot ponavadi do nezavesti zaplezal s svojim nepoznavanjem osnovnih fizikalnih zakonitosti, v neke pol-koherentne senilne blodnje, v bolestni želji da bi sebe prikazal kot nezmotljivo avtoriteto na nivoju prometne varnosti. Je pa naš solatko dober pokazatelj kako z leti pešajo kognitivne sposobnosti ljudi, ker toliko neresnic in neumnosti, ki jih je bil sposoben reproducirat v zadnji tednih je res umetnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

poweroff ::

MrStein je izjavil:

Da bi se varno ustavil ko nasproti pridivja avto, bi se moral voziti 1 km/h.

Mimogrede, prva smrtna avtomobilska nesreča se je zgodila pri 7 km/h.
sudo poweroff

solatko ::

UganiKdo - Jaz sem čisto varno ustavil, kje pa ti piše, da moraš ustavit na cesti? Če bi namreč ustavil na cesti, se verjetno danes nebi menil z nikomer.
Seveda pa boš ti vztrajal na svojem prav, če prav sem varno ustavil in ni prišlo do nesreče, sem po tvoje vozil neprilagojeno. To lahko izjavi samo popoln EGO, da utemeljuje svoje idiotizme ali popolno .....
Delo krepa človeka

GupeM ::

Varno si ustavil le in izključno zaradi sreče. Na travniku bi lahko bila luknja, skala, drevo, štor, ... Hudiča, celo otroci bi se lahko igrali tam.

IL_DIAVOLO ::

Enkrat bo zmanjkalo srece, znanja, pa tudi okoliščine ne bodo na tvoji strani.

Ko se bo vse to "poklopilo", takrat pa bo hudo. Verjamem da ne za tebe, ampak bo pa nastradal kdo drug.

Ja boljse se je zabit, kot pa manevrirat po poteh, kjer so lahko otroci.

facepalm ::

Nima smisla se toliko obremenjevat s to zgodbico, saj se je verjetno niti avtor ne spomni realnih detajlov. S casom detajle pozabimo. Zato so tudi njegove izjave delno kontradiktorne.
Najbolj zanimivo mi je to, da je leader kolone vozil prepocasi. Solatko je ocenil, da bi se bil sposoben ustaviti na robu vozisca preden bi ga dohitelo prehitevajoce vozilo.
Vedel je, da ima 3 moznosti (se ustaviti pred divjakom, zaviti s ceste ali zaviti na pas kjer je vozila pocasna kolona vozil).
Izbral je tisto, na katero lahko najmanj vpliva (zavil na travnik).
Glede na to, da je ocenil, da bi se lahko ustavil pred vozilom, ki je prehitevalo v skarje in je v glavi vedel (leta urjenja), da ima moznost zaviti na nasprotni pas, bi od izredno izurjenega voznika pricakoval, da bi zapeljal na nasprotni vozni pas in se tam ustavil veliko prej, preden bi ga dohitela pocasna kolona. Ce bi ocenil, da se pocasna kolona ne bi utegnila popolnoma ustaviti, bi se malo rikvercal.
Res se slisi kot nek "fast n furious" manever, vendar ce je imel takrat res bistro glavo, hitre reflekse ter urjenje in izkusnje za seboj, bi izvedel nekaj podobnega. Vsekakor ne bi zapeljal v neznano. No, izurjen voznik ne bi. Ce pa je slo res na zob, je reagiral pravilno in si samo domislja, da bi se lahko pravocasno ustavil ali kako drugace reagiral.
Refleksi so ga zapeljali s ceste, ker je v paniki ocenil, da bo tako izid najboljsi. 2x je imel to sreco, da je bilo res tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

UganiKdo ::

Pozabljaš, da je uporabil svoje solatkočute, ki so mu omogočili tako topografski izris podlage kakor tudi optimalno pot za nabiranje regrada. V bistvu so popolnoma vsi vozili s prilagojeno hitrostjo. Soaltko je pač moral po regrad. Voznik, ki je povsem prilagojeno prehiteval je na podlagi očesnega stika s solatkom na 200m točno vedel, da lahko varno prehiti, ker gre solatko po regrad. Med tem ko je imel prvi v koloni povsem prilagojeno hitrost, ker je v bistvu omogočal hitrejšemu da ga varno prehiti, ker bo cesta tako ali tako prazna cez 2s, ker mora solatko po regrad.

MrStein ::

Kako pa bi vi reagirali, če bi nekdo skočil pred vas z 90 km/h?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mirator ::

sniff je izjavil:

Mislim, da se tole besedno zvezo "prilagojena hitrost" malce zlorablja in razteguje pomen. V prvi vrsti je, da se hitrost prilagodi stanju na cesti (dež, sneg, poledica, kolona,...) s tem, da znak za omejitev hitrosti (in ostali znaki) ni merodajen. V vsakem primeru pa ne pomeni, da je tvoja hitrost neprilagojena če ti pri normalni tekoči vožniji nasprotno vozeče vozilo zaradi kakršnega koli razloga skoči na pas, ali pa vozilo zadaj objestno prehiteva in te zrine s ceste in ti pri tem ne moreš varno ustaviti svojega vozila.

Žal je v tej temi vse zaman in če pogledaš moj zadnji post, boš videl, da se nikogar ne dotakne. Trolmašina, ki jo provokativno poganja @solatko, se neustavljivo vrti, moderatorji pa nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

UganiKdo ::

MrStein je izjavil:

Kako pa bi vi reagirali, če bi nekdo skočil pred vas z 90 km/h?

Zagotovo ne bi okrog razlagal, da sem po zaslugu lastne superiornoti in sposobnosti sicer imel na voljo ene 20 rešitev, ampak sem se odločil varno ustavit na travi, ker sem ravno regrad rabil.

GupeM ::

MrStein je izjavil:

Kako pa bi vi reagirali, če bi nekdo skočil pred vas z 90 km/h?

Zelo verjetno enako kot solatko. Ampak ker vozimo s prilagojeno hitrostjo, se nam to ne dogaja. Saj take primere ali zamudimo, ali pa prehitimo. In vedno smo 100% zbrani in lahko v vsakem trenutku ustavimo.

Če pa bi se nam to slučajno zgodilo, bi verjetno rekli, da imamo neizmerno srečo, da je samo avto malo umazan in nikomur in ničemur ni nič. Pa da hvala kurcu ni bilo nobene skale na travniku.

st12 ::

shadeX je izjavil:

GupeM - Na jetra mi gre, ko ob govoru o hitri vožnji, večina takoj omeni mečko, bmw ali audi, za extrem pa ferarri. Vsak avto gre danes skoraj do 200 in kaj se dogaja na cestah je predvsem odvisno od voznikov in ne znamk avtomobilov.


Maš za opravit 200km dolgo pot. Na voljo za zbirat maš 2 voznika, ki ju ne poznaš. En je voznik BMW-ja 200KM + drugi pa voznik Renault Espacea..

Katerega izmed njiju izbereš da te pripelje do cilja?

Jaz bi šel ali s Scenicom ali Picassojem, teh vozil pa res nisem videl da bi dirkali, ali je mar kdo že šel mimo takega avta in mu je pela blokada? Jaz ne vem če sem slišal 3000rpm od takih avtov.
Pa vedno se mi en tak znajde pred mano, pač ker se vozim na poti do šole, te avte še tiste stare modele iz 1996-2000 ima praktično vsaka druga mamica.
Sem se tudi že vozil s sodelavcem s takim avtom, med prehitevanjem traktorja se taki ustrašijo, da ne bo šlo slučajno čez 3000 in bo treba menjat cel motor, tako da raje opustijo.
Seveda je največ odvisno od avta in ne od voznika, jaz sem se z 1.0 50KM lahko še tako trudil pa nisem mogel ne vem kaj prekoračit omejitve, prehitevat pa itak da ne. Zdaj z 200KM se lahko še tako trudim, pa bom slej kot prej prehitel enega, ki vozi 70, pa čeprav nasproti vidim avto. Zadnjič sem trikrat zapored tako, res da se s takim avtom vedno izide, ne vem če sem sploh enkrat zaviral v takih primerih, ampak vseeno je to mal preveč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()

w00t ::

Sem isti kot prej, to prijavljanje z Googlom je kar neki.
Pustimo zdaj dirkanje izven naselij, tisto mi več ali manj gre, mogoče včasih preveč na knap, ampak ok.
Zdaj me zanimajo naselja kjer vozim striktno 50. Ampak še vedno pride do problemov. Recimo avtobus je kar rinil na cesto, čeprav je bilo zdavnaj vidno da ga ne bom spustil. Vem da je bila to moja napaka in sem sam sebe potem okaral in si rekel ne bodi bedak in se drugič ustavi pred avtobusom. Niti ne vem kaj sem sploh hotel, vem da sem imel v mislih, da pač on nima nobene pravice rinit na cesto, če ni prosta, ampak obstaja tudi uvidevnost, ker oni se morajo držat voznega reda. Vem tudi da se mora on počasi pomakniti na cesto, drugače bi lahko čakal cel dan, saj jaz naredim enako če se moram vključiti kjer je kolona, pač če počasi lezeš naprej se bo slej kot prej eden ustavil in te spustil. Potem nisem imel druge kot zavit še dlje kot na sredino ceste, povsem na nasproten pas pa tudi ne, ker je šel eden že nasproti. No in potem jaz tako nekje na tretji četrtini (mislim da je bilo več kot 2/3 oz. sredina ceste, ker sem se bolj bal avtobusa, ker do tistega spredaj je bilo precej več fore) širine ceste vozim 50 mimo avtobusa in tistega ki gre nasproti, za njim pa policaj, pa dobro vemo da ga ta teden ni za srati. Na srečo se je dobro izšlo, saj konec koncev za 180 tudi policaj težko obrne, verjetno mu pa ni bilo všeč kaj delam tako daleč od svojega pasu.

Potem druga stvar je, če vidim da eden prihaja po stranski cesti in ko sem že blizu njega, glede na njegovo hitrost še vedno ni videti da se bo ustavil. Jaz to potem naredim tako da grem povsem na nasprotni pas, ker ustavljam se v takih primerih nikakor ne, da bi ga spustil, pravila so pravila.
Ni mi drugače jasno če bi se taki res ustavili, pač ne moreš vedet in postane loterija, jaz v takih primerih ne bi šel po svojem pasu niti z avtom za jurja, kaj šele z mojim 25k.
To sem že enkrat vprašal, ampak še vedno nisem dobil odgovora, če je tak manever v skladu s pravili, ker ostalih nisem nikoli videl da bi menjali pas. Nikakor ne gre za brez razloga, ker razlog je velik, preprečitev zaleta in preprečitev velike denarne škode. Seveda gre to prehitro, da bi lahko vključil smernik, niti ne vem komu bi pomagal, saj nasproti vozeči me ja vidi.
Jaz drugače, če se recimo približujem krožnemu in opazim da zna iti avto mimo mojega priključka oz. imam že prej tako hitrost da je ok kamorkoli že gre, lepo postopoma zmanjšujem in se ustavim 2m pred krožnim. Tako ne povzročam nepotrebnega strahu tistim v krožnem. Pa na splošno se držim načela kar nočeš sebi ne delaj drugim.
Je pa to v večini primerov samo na enem mestu, ne vem kaj tem tam dogaja. Jasno mi je da morajo priti do točke preglednosti in da enako kot avtobus nimajo časa čakat cel dan. Ampak če sem samo jaz in za mano nikogar pa res ne vem zakaj me je treba strašit, počakaš lepo 2m pred glavo, ko grem jaz mimo se lepo počasi premakneš do točke preglednosti, tudi če bi bil še en za mano ga tako ne strašiš. tisti te mogoče obvozi za 1m, potem se pa že lahko vključiš, ne vem kje je problem.

Zaključek moje zgodbice je to, da sem sam v 10 letih uspel rešit še vse, če izkoriščam celo širino ceste, samo en pas kot ostali mi pa ni jasno kako boš kaj reševal. Hitrost tukaj nima veze, kot rečeno imam enake probleme pri 50 kot pri 120-140 izven naselij. Drugače je tudi čudno, recimo tisti primer z avtobusom kjer sem bil že skoraj v sendviču obeh, me niti malo ni zaskrbelo, sem bil neverjetno prepričan da se bom izmuznil med oba. Drugače sem izven avta vse prej kot pogumen človek. Sicer so bili tudi v avtu vmes časi ko me je dajal stres, ampak zadnje čase sem pa mrzel kot špricer. Stisne me pa edino, če nimam na voljo dovolj prostora za umik, recimo na zabitem parkirišču, sicer sem pa to tudi že enkrat opisoval. V bistvu čudno, hitreje kot peljem, manj me je strah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: w00t ()

facepalm ::

Do takih situacij ne prihaja ce si previden in brez krone na glavi, da le ta ne pade, ce stopis na bremzo.
Situacija z busom.. predvideval bi, da se bo vkljucil, razen v primeru, ko mu se utripa desni smernik. Ce smernika ni, pricakuj da bo kmalu sledil levi smernik in vkljucitev, zato ze prej zmanjsas hitrost oz si pripravljen zmanjsati hitrost, ce bo potrebno. Enkrat ko si ze ob boku vozila, pa bus ne bo startal (ce ni bedak za volanom).
Druga situacija iz stranske ceste pa tako: ali se odlocis, da ga bos spustil, da se vkljuci in zmanjsas hitrost ali pa obdrzi hitrost in bodi pripravljen na manever zavoja na nasprotni pas. V primeru, da je cesta res prazna spredaj in zadaj pa se lahko "razkomotis" po celem voziscu.
Pa mimogrede, ce je kdo pred teboj ali za teboj ali kjerkoli v blizini, VEDNO uporabi smernik za tako pocetje. Ce si navajen dajat smernik, to pocnes refleksno in ga "tapnes" takoj med samim manevrom.
Ce pa znas samo divjat brez uvidevnosti do ostalih pa razumem zakaj ne utegnes dati smernika.

UganiKdo ::

Recimo avtobus je kar rinil na cesto, čeprav je bilo zdavnaj vidno da ga ne bom spustil

ne delaj prekšrkov in ne bodi kreten pa spusti avtobus. Problem rešen.

vem da sem imel v mislih, da pač on nima nobene pravice rinit na cesto, če ni prosta,

ponovi CPP, da ne boš delal neumnosti.(91. člen ZPrCP 2. odstavek.

Jaz to potem naredim tako da grem povsem na nasprotni pas, ker ustavljam se v takih primerih nikakor ne, da bi ga spustil, pravila so pravila.

Noben prometni predpis ti ne prepoveduje, da odstopiš prednost. Ti pa prometni predpisi velevajo, da moraš naredit vse da preprečiš nesrečo, kar lahk ovključuje tudi to da ustaviš kljub temu, da imaš prednost.

Še eden s "prilagojeno hitrostjo" https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Nič narobe, saj ni bilo nikumur nič in bi frajer lahko kadarkoli varno ustavil, samo inkasantri nekaj kasirajo, kaj ne solatko?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Če pogledaš zemljevid tega kraja, imaš nekaj odsekov, kjer ni strnjenih hiš, oziroma imaš na km dve hiši na desni in eno na levi, 50m od ceste, dobra vidljivost in redki obiski policajev, zato lokalni mulci pritiskajo malo bolj - strahota, na žiljotino z njim. Koliko je bilo v tem Šempasu težjih nesreč v zadnjih 50 letih?
Ne opravičujem takega ravnanja, ampak podobno je povsod, kjer so vasi razvlečene in omejitev 50, lokalci se po navadi, tega ne držijo. Sedaj je pač akcija in vse te točke, inkasanti še kako dobro poznajo in ob takih akcijah izkoristijo za doseg norme.
Če bi imel boljši avto, bi šel verjetno še hitreje, če pa bi bili policaji tam vsak dan, bi se pa fantje naučil vozit tistih 55 po števcu, hebat ga, usoda.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Ne opravičujem takega ravnanja

ne laži. Točno to počneš. Kako zgleda varna vožnja v naselju pri 108 km/h lahko pa psihiatru razlagaš, ker izven ustanove zaprtega tipa ti ne bo nihče verjel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

https://duckduckgo.com/?q=+%C5%A0empas&...

Odvisno kje so se postavili. v tem naseju je kar nekaj odsekov, kjer taka vožnja ne ogroža nikogar, verjetno to ni počel v zgoščenem delu in tudi policaji niso bili tam, kar se lepo vidi na sliki. Je pa taka situacija skoraj v vseh krajih, kjer so bolj na redko postavljene hiše, da lokalci kar dobro pritiskajo na gas. Če so hiše dvesto in več metrov ena od druge, gre sicer za naselje, vendar ni ne pešcev, ne kolesarjev in v bistvu ne ogrožajo nikogar, razen sami sebe, zato tudi nesreč v takih naseljih ni kaj dosti.
Drugače pa vsak večer gledam in poslušam mariborske dirkače na Cesti Proletarskih brigad, ko švigajo kar precej preko 100, tako motoristi, kot mularija, verjetno iz nogometnega sveta z raznimi športinimi avtomobili, policajev pa nikjer, razen kakšenga pešca ustavijo, ko gre čez Kardeljevo mimo prehoda za pešce. Policijska postaja je 300m od mene in kar lepo ob cesti, tako, da bi lahko včasih, z merilnikom stopili ven in malo umirili mariborsko mularijo.
Zakaj misliš, da je bil Kangler gotof?

Nikakor pa ne zagovarjam tega, ampak dejstva so taka, kot so. V Sloveniji manjka dober športni poligon, ko bi omogočal vožnjo športnih avtomobilov na polno, v kolikor toliko varnih pogojih. Do takrat pa bomo lahko samo fantaziral po forumih in policaji vsake toliko igrali inkasante na točkah, kjer bi morali biti vsak dan.
Ugotavljam, da so predvsem celjski policaji z pogostim nadzorm, precej umirili divjake na AC LJ - MB, kar nikakor ne uspe nikomur na primorki.
Delo krepa človeka

broken/link ::

UganiKdo je izjavil:

Recimo avtobus je kar rinil na cesto, čeprav je bilo zdavnaj vidno da ga ne bom spustil

ne delaj prekšrkov in ne bodi kreten pa spusti avtobus. Problem rešen.

zakon pravi, da moraš avtobusu v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže s predpisanim znakom.
nikjer pa ni govora o kakršnikoli absolutni prednosti glede tega. Kdor je iz LJ se mogoče spomni, da je nekaj časa imel LPP na avtobusih odzadej nalepko, kjer je bilo nakazano, da ima po zakonu avtobus prednost pri speljevanju - no, in verjetno se bodo taisti ljudje spomnili, da so te nalepke potem umaknili in jih nadomestili z "hvala, ker mi daš prednost" ali neki v tem stilu. ravno zato, ker ni zakonske podlage za to.

tako da ni vse tako črnobelo, kot hočeš prikazat. in tudi ni avtomatsko prekršek, če ne zabremzaš v trenutku, ko da avtobus levi smernik in se zrine na cesto.

Zgodovina sprememb…

st12 ::

Jaz sem imel ravno to v mislih, zato ga nisem spustil. Drugače sem že daleč prej videl levi smernik oz. sem celo že pred tem predvideval da se bo vključil in bi že na tisti točki moral zmanjšat na 40, in ga bom drugič spustil že zaradi tega, da izničim možnost da me zaleti. Zaradi tega sem drugače drugič padel na izpitu, naredil potem v tretje. Tole dajanje prednosti se moram vsekakor naučit.
Ampak vključevat se pa res noben ne zna. Danes spet, sem še daleč pred priključkom, vsaj nekih 200m, pride avto in se na silo ustavi ob cesti, jaz seveda nadaljujem s 50, potem pa najbrž da bom šel tik ob njem, valda sem ga obvozil. Tukaj res ne vidim kaj bi lahko delal drugače, zmanjšat nisem mogel, ker potem bi tistega še bolj zbegal in res ne bi vedel ali bo šel pred mano ali za mano. Mislim da je najbolje iti konstantno naprej, najslabše kar lahko delaš je pa da pospešuješ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()

UganiKdo ::

broken/link je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Recimo avtobus je kar rinil na cesto, čeprav je bilo zdavnaj vidno da ga ne bom spustil

ne delaj prekšrkov in ne bodi kreten pa spusti avtobus. Problem rešen.

zakon pravi, da moraš avtobusu v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže s predpisanim znakom.
nikjer pa ni govora o kakršnikoli absolutni prednosti glede tega. Kdor je iz LJ se mogoče spomni, da je nekaj časa imel LPP na avtobusih odzadej nalepko, kjer je bilo nakazano, da ima po zakonu avtobus prednost pri speljevanju - no, in verjetno se bodo taisti ljudje spomnili, da so te nalepke potem umaknili in jih nadomestili z "hvala, ker mi daš prednost" ali neki v tem stilu. ravno zato, ker ni zakonske podlage za to.

tako da ni vse tako črnobelo, kot hočeš prikazat. in tudi ni avtomatsko prekršek, če ne zabremzaš v trenutku, ko da avtobus levi smernik in se zrine na cesto.


Preberi še enkrat kako je opisal situacijo, pa potem komentiraj. Še celo sam se hvali, da je od daleč videl da ima avtobus prižgan smernik, da se želi vključit in ga je ignoriral.

Drugače pa zakon jasno pravi:

(2) Avtobusu je treba v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže s predpisanim znakom. Da bi mu to omogočili, morajo drugi udeleženci cestnega prometa zmanjšati hitrost in, če je potrebno, tudi ustaviti. Voznik avtobusa sme dati znak, da bo odpeljal s postajališča, šele ko zapre vrata in je pripravljen za vključitev v cestni promet. V promet se sme vključiti le, če s tem ne ogroža drugih udeležencev cestnega prometa.

In ja, to pomeni, da če vidiš avtobus, ki ima prižgan smernik in se želi vključit v promet, da moraš tudi ustavit če je potrebno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

st12 ::

In ja, to pomeni, da če vidiš avtobus, ki je prižgal smernik in se želi vključit v promet, da moraš tudi ustavit če je potrebno.

To mi je jasno, jaz imam druge probleme zaradi katerih sploh ne bi smel na cesto, ampak se jih zavedam, zato se skušam truditi voziti bolje, zato tudi tukaj kaj vprašam, nikakor nisem tukaj da bi se samo hvalil o mojih dosežkih.

solatko ::

st12 - Za čisto vse bo bolje, če se boš samo še hvalil tukaj ali na drugih forumih, vožnjo pa pustil takim, ki nimajo zdravstvenih težav.
Zaradi takih kot si ti, bi bilo dobro, če bi nadzor nad zdravstvnimi sposobnostmi voznikov, skrbeli, osebni zdravniki, ne pa enkrat medicina dela, športa in prometa.
Če bi se šlo državi za varnost v prometu, bi bile te zadeve že urejene, tako je pa samo važno, da so policisti pripravljeni igrati inkasante in se potem še hvalijo. S povečanjem prometne varnosti pa ima to zelo malo veze.
Delo krepa človeka

val46 ::

solatko je izjavil:

https://duckduckgo.com/?q=+%C5%A0empas&...

Odvisno kje so se postavili. v tem naseju je kar nekaj odsekov, kjer taka vožnja ne ogroža nikogar, verjetno to ni počel v zgoščenem delu in tudi policaji niso bili tam, kar se lepo vidi na sliki. Je pa taka situacija skoraj v vseh krajih, kjer so bolj na redko postavljene hiše, da lokalci kar dobro pritiskajo na gas. Če so hiše dvesto in več metrov ena od druge, gre sicer za naselje, vendar ni ne pešcev, ne kolesarjev in v bistvu ne ogrožajo nikogar, razen sami sebe, zato tudi nesreč v takih naseljih ni kaj dosti.
Drugače pa vsak večer gledam in poslušam mariborske dirkače na Cesti Proletarskih brigad, ko švigajo kar precej preko 100, tako motoristi, kot mularija, verjetno iz nogometnega sveta z raznimi športinimi avtomobili, policajev pa nikjer, razen kakšenga pešca ustavijo, ko gre čez Kardeljevo mimo prehoda za pešce. Policijska postaja je 300m od mene in kar lepo ob cesti, tako, da bi lahko včasih, z merilnikom stopili ven in malo umirili mariborsko mularijo.
Zakaj misliš, da je bil Kangler gotof?

Nikakor pa ne zagovarjam tega, ampak dejstva so taka, kot so. V Sloveniji manjka dober športni poligon, ko bi omogočal vožnjo športnih avtomobilov na polno, v kolikor toliko varnih pogojih. Do takrat pa bomo lahko samo fantaziral po forumih in policaji vsake toliko igrali inkasante na točkah, kjer bi morali biti vsak dan.
Ugotavljam, da so predvsem celjski policaji z pogostim nadzorm, precej umirili divjake na AC LJ - MB, kar nikakor ne uspe nikomur na primorki.


Ne blodi neumnosti! Sem skoraj vaščan šempasa in ni niti enega odseka kot ti praviš da je od začetka do konca table za vas šempas! In še zmerom ko v šempasu merijo hitrost ali pa imajo kontrolo prometa, so ob pokopališču, drugje niti nimajo kje ustavljat. In tam, če priletiš 108km na uro, je pred tem kar lep ovinek, tako da, ravno nedolžen šofer ob taki hitrosti ne moreš bit ok?

kuall ::

Danes mi je en nestrpen idiotek trobil, ko sem nehal tankat in se spravljal v avto, on pa je čakal za menoj. Sem bil kar zadovoljen sam s seboj, da me ni pograbil road rage, kot bi marsikoga. Niti potrobil mu nisem nazaj. Samo še malo počasneje sem se premikal, ko sem videl, da se pizdi.
Opažam, da so ljudje nekam nataknjeni te dni. Najbrž je tudi unega, ki je uno zažgal matral isti val nataknjenosti. Sej včeraj sem pa tudi videl enega idiota, ki je nekaj trobil in bi kmalu zbil peško in še povzročil karambol z avtom, ker je bil ves razburjen.
««
142 / 293
»»