» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
16 / 293
»»

shintaro ::

facepalm je izjavil:

Tudi na AC ne zapeljes na prehitevalni? Naj bi tista oseba vozila 100kmph zato, da je nebi med manevrom slucajno dohitel nekdo, ki vozi preko omejitev? Potemtakem prepovejmo prehitevanje na AC pod 130kmph.
Lahko dela v stroki in obvlada teorijo. Jaz pa prevozim vsaj 60kkm letno in vem, da lahko pride do situacije, ko se zaradi lastne varnosti, ne mores drzat vsake vejice v clenu zakona.

in si spregledal da sm napisal razen Avtoceste, dvopasovnice itd.

Sem mislil večinoma na regionalne ceste od 70 do 90 (pa tudi 50 včasih) , kjer se vozim vsak dan in vidim take podvige teh k prehitevajo da mi gre na smeh kolko riskirajo za mogoče minuto.Tudi zato jaz na vseh odsekih k vem da se prehiteva, vozim tako previdno da ko mi pride nasproti psihopat prehitevalni , imam dovolj časa da upočasnim da ta spelje normalno brez da se zatolče v mene. In nasploh opazovat VSAK avto k se pelje mimo pozorno, je dobra praksa. Skoraj vsak drugi bo vsaj zapeljal čez črto, že tega se moreš pazit.
Najbolj smešno je ko en dobesedno leti čez tebe in potem čez kilometer prideš za njim ker je spredaj kolona al kamjon in na koncu je norel za brezveze.

Največji talenti so pa tisti k se ti ŽIVČNO lepijo za rit ker VOZIŠ PO OMEJITVAH in ni jim dovolj hitro. In potem čim je priložnost agresivno živčno prehitet koda se jim je zmešalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: shintaro ()

facepalm ::

Imava podobna opazanja. Od Babicev do Kopra se vedno najde par talentov (sekanje ovinkov kljub pocasni voznji, prehitevanje pred ovinkom..). V rit se pa prilepijo v Vanganelu, kjer je omejitev 50.
Jaz naceloma prehitevam le ce vozim za nekom, ki vozi konkretno pod omejitvijo in ce sem 101%, da bo manever varen.

shadeX ::

Kdo vidi "talenta"?

PunkDude ::

Hahaha talent res :))

donvito ::

In to malo pred semaforji, čez dvojno polno črto. Odvzem vozniške, takoj!

modelno1 ::

Ja, malo pred križiščem, verjetno je levo zavijal, pa je par metrov preden se naredi pas za levo prehitel stoječo kolono. Big whoops.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.

shintaro ::

facepalm je izjavil:

Imava podobna opazanja. Od Babicev do Kopra se vedno najde par talentov (sekanje ovinkov kljub pocasni voznji, prehitevanje pred ovinkom..). V rit se pa prilepijo v Vanganelu, kjer je omejitev 50.
Jaz naceloma prehitevam le ce vozim za nekom, ki vozi konkretno pod omejitvijo in ce sem 101%, da bo manever varen.

pa ja prav zanimivo, jaz sem tudi iz teh krajev pa se tudi po teh omenjenih cestah dosti peljem. Kar pa se dogaja koper dragonja pa je posebna klasa (in tle so hude nesreče kot po tekočem traku)

shadeX je izjavil:

Kdo vidi "talenta"?


si ti večji talent k slikariš med vožnjo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: shintaro ()

shadeX ::

si ti večji talent k slikariš med vožnjo


Never go full retard. Never..

IL_DIAVOLO ::

To je pa zrelo za obisk psihiatra.

shintaro ::

psihiater ti ne pomaga dosti z pogovorom, se pravi pranja možganov kot bi treba takim. Samo ti bo dal tablete in da dobi tisto svojo plačo ,drugo ga ne briga. Maximalno 10 minut boš pri njemu, ker komu se da poslušat tegobe duševnih pacjentov, vseh zmečejo v isti koš, po možnosti še napišejo da je kronično in jih zaboli.
psihiater je mogoče dober za depresijo, psihoze in tako dalje, takim pa se težko spremeni razmišljanje za volanom pa dj jih ti do 100 psihiatrov..

plus tega bi psihiater rekel : ne najdem nobenega znaka bolezni. Skratka psihiater pri temu na sliki nima kaj pomagat, razen ShadeX-u k slika med vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: shintaro ()

St235 ::

Tole je pa posledica številnih osebnih izkušenj z zadevno materijo.

shintaro ::

St235 je izjavil:

Tole je pa posledica številnih osebnih izkušenj z zadevno materijo.

še en, nenormalno hud Đek k smatra psihiatra oz. težave v zvezi z psiho kot nekatera stvar za uporabljat kot Žaljivko

Veš kot odvetnik bi mogel vedet kaj je to Stigmatizacija , ampak očitno nikoli slišal za to, zato pa namesto da bil uspešen kot drugi, imaš čas tle se 'dajat' z folkom kolko si pameten , razgledan, kar očitno nisi če to napišeš.

Veš ni dovolj da čim enkrat kdo sliši da si imel težave z psiho, si takoj označen kot kos dreka, samo se še ti manjka da tudi na forumih se delajo norca iz tega.
Višek pa je to da za vsako napačno stvar, se takoj reče 'k psihiatru' k ponavadi nima nobene veze.

Ko dobiste raka in greste zdravniku, vas folk žali tudi?
E ja , v taki državi živimo, ampak to je pa povsod , ne samo tle, samo tle je posebna praksa ko se sliši 'psihiatrija' , si takoj izmeček.

St235 ::

Vse kar sem povedal je, da imaš očitno s tem veliko izkušen. To izmečkih in stigmatizaciji si sam pripeljal v debato. Je pa tudi res, da v številnih temah kjer sodeluješ dokazuješ, da dejansko potrebuješ pomoč.

shadeX ::

Mare2 ::

shadeX je izjavil:

Kdo vidi "talenta"?



"Vožnja mimo." :)

Uporabnix ::

Primer razloga, zakaj se kaznuje nečiščenje snega z avta:

Avto tam ni stal od prvega snega, ampak se ravno pripeljal. Bi bilo kar zanimivo, da bi med vožnjo to ledeno ploščo nekomu vrglo v šipo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uporabnix ()

David83 ::

Živjo,

Da opišem kar dosti krat videvam na avtocesti. Sem pristaš malo bolj dinamične vožnje, seveda če je cesta prosta, ker pri današnjih kamikazah na cesti nemoreš bit prepričan da se ti nebo ker kreten spustil na prehitevalni pas ko te spregleda ali pa slabo oceni razdaljo. Torej Se peljem malo nad omejitev in naletim na bedaka, ki se po prehitevalnem pasu jajcka 110kmh, medtem ko ima desni pas prazen. Dobro malo se pocakas si mislis dobro saj bo pogruntal da hočem it mimo ampak ne, še kr dalje po prehitevalnem, nakar normalno da začnem blendat naj se umakne in nic. Nato se mu malo bol zalepim na rit in vcasih skor zlomim rocko za luci ko tak fejst blendam, preden bedak ki ovira promet pogrunta kaj narobe pocne da se umakne da lahko nadaljujem pot. Osebno nisem bil nikoli pristas prehitevanja po desnem pasu vsaj na avtocesti ne, rajsi blendam. Prejsni teden se peljema z zeno v Avstrijo in se nama je mudilo in sma se malo bolj dinamicno tudi vozla nakar naletim na novega megana in smo se vozli 100 po prehitevalnem. Idiot je naredil pravo kolono ker smo se skoraj vzporedno vozli s tovornjaki in kombiji. Potem pridemo mimo tovornjakov in pospesi na 110 in se dalje jajcka po prehitevalnim, moja je skor zivce zgubla ceprav sem jaz vozil, pol ko sem mu blendal in se lepo na rit skoraj pol ure se je bedak umaknil in ko sma ga prehitevala mu je se nekaj mahala cez okno. Taksnim bi kar kazen dal ce bi bil policist, en prijatelj je imel golfa sdi, avto ni sel nikamor 65 al 60konjev je tudi skoz promet oviral in se skoz vozil po prehitevalnem da so ga ze po desnem prehitevali, ker se iz PRINCIPA ni hotel umaknit in ne se ne hecam. Max hitrost je bla dobrih 140 po stevcu ko je videl hrib je pa stevec padel kreten je pa se vozil kot da ma 500 konjev pod pokrovom king of the road :D ce mas taksno jajco ali pa ce se ne vozis vsaj 130 nimas kaj za iskat na prehitevalnem pasu sploh ce je desni prazen!!

Mehmed ::

David83 je izjavil:

medtem ko ima desni pas prazen


Imava si hotu rect.
Ce si mu nalepljen na rit imata oba desni pas prazen. Tako da nisi nic boljsi od njega.

St235 ::

nakar normalno da začnem blendat naj se umakne

ne, to ni normalno

Nato se mu malo bol zalepim na rit in vcasih skor zlomim rocko za luci ko tak fejst blendam,

tole je pa že na meji kakšne resne duševne bolezni.

Taksnim bi kar kazen dal ce bi bil policist,

jaz pa takim, kot si ti odvzem vozniško.

SimplyMiha ::

David83 je izjavil:

Živjo,

Da opišem kar dosti krat videvam na avtocesti. Sem pristaš malo bolj dinamične vožnje, seveda če je cesta prosta, ker pri današnjih kamikazah na cesti nemoreš bit prepričan da se ti nebo ker kreten spustil na prehitevalni pas ko te spregleda ali pa slabo oceni razdaljo. Torej Se peljem malo nad omejitev in naletim na bedaka, ki se po prehitevalnem pasu jajcka 110kmh, medtem ko ima desni pas prazen. Dobro malo se pocakas si mislis dobro saj bo pogruntal da hočem it mimo ampak ne, še kr dalje po prehitevalnem, nakar normalno da začnem blendat naj se umakne in nic. Nato se mu malo bol zalepim na rit in vcasih skor zlomim rocko za luci ko tak fejst blendam, preden bedak ki ovira promet pogrunta kaj narobe pocne da se umakne da lahko nadaljujem pot. Osebno nisem bil nikoli pristas prehitevanja po desnem pasu vsaj na avtocesti ne, rajsi blendam. Prejsni teden se peljema z zeno v Avstrijo in se nama je mudilo in sma se malo bolj dinamicno tudi vozla nakar naletim na novega megana in smo se vozli 100 po prehitevalnem. Idiot je naredil pravo kolono ker smo se skoraj vzporedno vozli s tovornjaki in kombiji. Potem pridemo mimo tovornjakov in pospesi na 110 in se dalje jajcka po prehitevalnim, moja je skor zivce zgubla ceprav sem jaz vozil, pol ko sem mu blendal in se lepo na rit skoraj pol ure se je bedak umaknil in ko sma ga prehitevala mu je se nekaj mahala cez okno. Taksnim bi kar kazen dal ce bi bil policist, en prijatelj je imel golfa sdi, avto ni sel nikamor 65 al 60konjev je tudi skoz promet oviral in se skoz vozil po prehitevalnem da so ga ze po desnem prehitevali, ker se iz PRINCIPA ni hotel umaknit in ne se ne hecam. Max hitrost je bla dobrih 140 po stevcu ko je videl hrib je pa stevec padel kreten je pa se vozil kot da ma 500 konjev pod pokrovom king of the road :D ce mas taksno jajco ali pa ce se ne vozis vsaj 130 nimas kaj za iskat na prehitevalnem pasu sploh ce je desni prazen!!


Bojim se, da nisi ti nič boljši voznik.

David83 ::

Mehmed je izjavil:

David83 je izjavil:

medtem ko ima desni pas prazen


Imava si hotu rect.
Ce si mu nalepljen na rit imata oba desni pas prazen. Tako da nisi nic boljsi od njega.


Jaz sem hotel mimo njega it

St235 je izjavil:

nakar normalno da začnem blendat naj se umakne

ne, to ni normalno

Nato se mu malo bol zalepim na rit in vcasih skor zlomim rocko za luci ko tak fejst blendam,

tole je pa že na meji kakšne resne duševne bolezni.

Taksnim bi kar kazen dal ce bi bil policist,

jaz pa takim, kot si ti odvzem vozniško.


seveda je normalno, če se noče umaknit bedak. Rajši mu blendam kot da bi šel po desnem pasu prehitevat.

SimplyMiha je izjavil:

David83 je izjavil:

Živjo,

Da opišem kar dosti krat videvam na avtocesti. Sem pristaš malo bolj dinamične vožnje, seveda če je cesta prosta, ker pri današnjih kamikazah na cesti nemoreš bit prepričan da se ti nebo ker kreten spustil na prehitevalni pas ko te spregleda ali pa slabo oceni razdaljo. Torej Se peljem malo nad omejitev in naletim na bedaka, ki se po prehitevalnem pasu jajcka 110kmh, medtem ko ima desni pas prazen. Dobro malo se pocakas si mislis dobro saj bo pogruntal da hočem it mimo ampak ne, še kr dalje po prehitevalnem, nakar normalno da začnem blendat naj se umakne in nic. Nato se mu malo bol zalepim na rit in vcasih skor zlomim rocko za luci ko tak fejst blendam, preden bedak ki ovira promet pogrunta kaj narobe pocne da se umakne da lahko nadaljujem pot. Osebno nisem bil nikoli pristas prehitevanja po desnem pasu vsaj na avtocesti ne, rajsi blendam. Prejsni teden se peljema z zeno v Avstrijo in se nama je mudilo in sma se malo bolj dinamicno tudi vozla nakar naletim na novega megana in smo se vozli 100 po prehitevalnem. Idiot je naredil pravo kolono ker smo se skoraj vzporedno vozli s tovornjaki in kombiji. Potem pridemo mimo tovornjakov in pospesi na 110 in se dalje jajcka po prehitevalnim, moja je skor zivce zgubla ceprav sem jaz vozil, pol ko sem mu blendal in se lepo na rit skoraj pol ure se je bedak umaknil in ko sma ga prehitevala mu je se nekaj mahala cez okno. Taksnim bi kar kazen dal ce bi bil policist, en prijatelj je imel golfa sdi, avto ni sel nikamor 65 al 60konjev je tudi skoz promet oviral in se skoz vozil po prehitevalnem da so ga ze po desnem prehitevali, ker se iz PRINCIPA ni hotel umaknit in ne se ne hecam. Max hitrost je bla dobrih 140 po stevcu ko je videl hrib je pa stevec padel kreten je pa se vozil kot da ma 500 konjev pod pokrovom king of the road :D ce mas taksno jajco ali pa ce se ne vozis vsaj 130 nimas kaj za iskat na prehitevalnem pasu sploh ce je desni prazen!!


Bojim se, da nisi ti nič boljši voznik.


sem sem ne skrbi :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: David83 ()

SimplyMiha ::

Jaz sem hotel mimo njega it


Pri tem si bil očitno preveč agresiven, kar nekateri ljudje slabo prenašajo.

Čez 5 min bo uletel en tip, ki bo lajnal eno o agresivnem vozniku, kateremu je dal lekcijo...

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

David83 je izjavil:


seveda je normalno, če se noče umaknit bedak. Rajši mu blendam kot da bi šel po desnem pasu prehitevat.


Verjetno sta se ujela ravno s prijateljem od negotiator-ja. Glej sporočilo zgoraj. Hehe. :)

Po desnem pasu prehitevat je zelo nevarno.

facepalm ::

10min prej od doma, pa ne bos cutil potrebe po blendanju in lepljenju v rit pocasnejsim voznikom.
ce se pa rad hitro vozis pejdi na dirkalisce. ce si pa tega ne mores privoscit pojdi na cesto takrat, ko je manj prometa. med 2. in 4. uro zjutraj

David83 ::

SimplyMiha je izjavil:

Jaz sem hotel mimo njega it


Pri tem si bil očitno preveč agresiven, kar nekateri ljudje slabo prenašajo.

Čez 5 min bo uletel en tip, ki bo lajnal eno o agresivnem vozniku, kateremu je dal lekcijo...


nobene lekcije ni dal nobenemu, samo čas nam je kradel. Prvo normalno da se voziš za njem nekaj časa, pol daš levi smerokaz ko še vedno ni nič pa začneš blendat, ker to ni normalno da se 110 vleče po prehitevalnem in ovira promet.

neverjetni99 ::

Eh, vse 4 vžgeš. Tak smo vedno delali ponoči na avtocesti proti LJ z X5 350hp vse 4 po prehitevalnem kolko gre avto pa blendali zraven in poleteli z 240 mimo vseh z audi a6 in a8 pa še bolj hitro8-)

shadeX ::

Same opice po cestah torej.

dinamik85 ::

Odgovori Lakotnika so meni tudi brezvezni, na cesti bodo vedno ljudje, ti pa imajo vsi manjše ali večje psihične motnje. Lahko je pisat za tipkovnico, realni svet je drugo.
Možnosti, ki jih imaš:
1. Voziš po voznem pasu z normalno varnostno razdaljo do tega na prehitevalnem pasu. Ampak tukaj je pogoj, da si zelo umirjen voznik ali pa da se ti res nikamor ne mudi in si na cesti samo zato, da delaš še večje zastoje kot so že.
2. Pokličeš policijo, če nekdo vozi samo 100 po prehitevalnem, se verjetno naredi kar velika kolona in bodo sigurno hitro ukrepali.
3. Preprosto prehitiš po desni. Zakaj naj bi bilo to nevarno ne vem, sam ob tem še nikoli nisem prišel kakorkoli blizu nevarnosti.
Vsak z vsaj približno malo pameti mora vedet, da rabiš pri tem vsaj 1m, če ne 2m bočne razdalje. Pa seveda delaš to, ko ni okoli drugih voznikov in že dovolj zgodaj vklopiš desni smernik. Pa seveda se tega ne dela z avtom s 100KM, ampak mora imet nujno vsaj 10s do 100, raje 7s. Kaj se lahko pri tem zgodi veste samo zgornji.
Meni ni treba moralizirat, vem da ni v skladu z zakonom, vem pa tudi kakšna je potencialna nevarnost, praktično nična, mogoče če bi iz neba padel tank na vozni pas, bolje da ne govorim kolikšna je možnost za to.
Lahko pa tudi končno naštejete potencialne nevarnosti ali daste kak video primer, da bomo tudi ostali vedeli kakšna nevarnost nas lahko čaka.

Recimo kje je pa res nevarno, okoli avtocestnih uvozov in izvozov, par primerov:
1. pred Brezjami po pasu za zavijanje levo
Ne tak problem če bi vsi znali vozit, spremljat promet okoli sebe in pravočasno dajat levi smernik, ampak vemo da temu ni tako. Pa seveda se nevarnost stopnjuje s povečano gostoto prometa, če je samo en pred tabo ni tolk nevarno kot pa če uletavajo iz avtoceste, jih gre 5 nasproti in jih je 5 pred tabo.
2. pred Brezjami po poševnih črtah pred pasom za zavijanje levo
Recimo da sta 2 pred tabo, prehitiš prvega, potem pa vidiš da je dal drugi levi smernik, zaviraš in se hitro, brez pogleda v desno ogledalo (vsa čast kdor je to sposoben v taki situaciji), vrneš nazaj na desni pas pred prvega.

Oz. na splošno povsod po pasovih za zavijanje levo in poševnih črtah, ali mimo AC odcepov ali kjerkoli kjer je hitrost omejena na 50 ali 90, recimo mimo nakupovalnih centrov kjer je sploh povečan obseg prometa.
Okoli AC odcepov se promet zelo upočasni, večina mora zmanjšat na 40 že dosti prej, da lahko zavijejo na AC, gor se pa da BP zapeljat da malo prej iz 90 zmanjšaš na 60. In je zato prehitevanje tam zelo mamljivo.
Kdor ima 50-60KM avto, to itak ne pride v poštev, ampak če imaš karkoli z vsaj 10s do 100, je pa smotano se vozit mimo teh odcepov za ostalimi 50-60, ko pa greš lahko, če ni nobenega pred tabo, komot 90 in zmanjšuješ in pospešuješ glede na tiste, ki vozijo dol iz AC.

Potem je postalo nevarno vozit hitro še okoli avtobusnih postaj, kjer če vidiš avtobus, lahko že kar predvidevaš, da bo dal levi smernik in speljal tik za tem ravno ko boš ti nekje pred avtobusno.
On ima težje prevozno sredstvo in avtobus ni njegov, tako da se mu jebe zate in kam se boš ti umaknil.
Tako da vozit karkoli hitreje kot 80, je zelo nevarno v takih primerih.

Pa z 200KM avtom, ki pospeši praktično takoj iz 90 na 140 (cca. 5s), je treba imeti dobro samokontrolo, da ne prehitevaš vsaj tistih, ki vozijo 100-110. Ker včeraj sem to naredil, čeprav je šel nasproti avto, ne vem kolk je še blo, nekje 100m. Nekje tolk kot ta kombi tukaj, to je po merjenju 130m.
Tudi ne vem koliko metrov mora bit da se šteje za "v škarje", na omejitvi 90 verjetno vse kar je manj kot 200m, ko končaš prehitevanje.
V tem primeru sem pač ocenil, da imam dovolj moči, ampak če bi to ponavljal vsak dan, se ti pa sigurno kdaj zalomi. To je bil sicer redek primer, če ne kar edini, drugače gledam da je vsaj nekje 2x tolk prostora.
Tudi sem potem razmišljal zakaj bi kdo rabil več moči, ker sem bil v 3. prestavi praktično v trenutku mimo, kot rečeno je bil pa to že primer kjer sploh ne bi smel iti prehitevat.
Tako da ko si enkrat pri tej moči je pomembno samo se še naučit samokontrole ter pač preprosto se ne obnašat kot psihič.

To je to kar sem se naučil ta teden, kako ravnat v primeru, če kdo pred tabo vozi 80-90, bom pa ugotavljal naslednji teden. Zdajle za tipkovnico bi rekel, da bom sigurno prehitel takoj ko bo možno, ker kdor je kdaj vozil 200KM avto, ve da je to res nikakva hitrost.


Kakšno prehitevanje po desni, to je enako nenevarno kot če na popolnoma praznem (ob 6-ih zjutraj), majhnem (recimo radovljiški) semaforiziranem križišču ob rdeči zaviješ desno.
Eni morate res dati glavo iz riti in gledati na promet malo bolj človeško kjer ni vse ničla in enka.

Jaz blendam nikoli ne, razen če moram zjutraj v temi opozorit na nevarnost na cesti, recimo kakšna povožena divjad ali večja skala. Kdo the fuck bo pa upošteval utripanje navadnih belih luči, še če bi imel utripajoče modre, težko verjamem. Trobljo uporabim sem pa tja, ampak je tudi vseeno če je ne bi, ker po mojih opažanjih vsaj 50% voznikov ob tem niti ne usmeri pogleda na srednje ali levo ogledalo.

Drugače jih pa že izven AC veliko vozi 100-110, ta teden mi je prišla nasproti tudi kamikaza s 130, pač da na AC voziš 100 in to celo po prehitevalnem pasu, je retardizem brez meja.
Pa kaj ti je potem sploh fora AC, ker po desni, kjer ti največkrat pride prav, sploh ne smeš prehitevat. Greš na regionalko, pa če imaš dovolj hiter avto, ne more prit do tega, da bi te kdo dlje časa oviral, ker preprosto noben ne vozi po levem pasu v tvoji smeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dinamik85 ()

neverjetni99 ::

dinamik85 je izjavil:

Odgovori Lakotnika so meni tudi brezvezni, na cesti bodo vedno ljudje, ti pa imajo vsi manjše ali večje psihične motnje. Lahko je pisat za tipkovnico, realni svet je drugo.
Možnosti, ki jih imaš:
1. Voziš po voznem pasu z normalno varnostno razdaljo do tega na prehitevalnem pasu. Ampak tukaj je pogoj, da si zelo umirjen voznik ali pa da se ti res nikamor ne mudi in si na cesti samo zato, da delaš še večje zastoje kot so že.
2. Pokličeš policijo, če nekdo vozi samo 100 po prehitevalnem, se verjetno naredi kar velika kolona in bodo sigurno hitro ukrepali.
3. Preprosto prehitiš po desni. Zakaj naj bi bilo to nevarno ne vem, sam ob tem še nikoli nisem prišel kakorkoli blizu nevarnosti.
Vsak z vsaj približno malo pameti mora vedet, da rabiš pri tem vsaj 1m, če ne 2m bočne razdalje. Pa seveda delaš to, ko ni okoli drugih voznikov in že dovolj zgodaj vklopiš desni smernik. Pa seveda se tega ne dela z avtom s 100KM, ampak mora imet nujno vsaj 10s do 100, raje 7s. Kaj se lahko pri tem zgodi veste samo zgornji.
Meni ni treba moralizirat, vem da ni v skladu z zakonom, vem pa tudi kakšna je potencialna nevarnost, praktično nična, mogoče če bi iz neba padel tank na vozni pas, bolje da ne govorim kolikšna je možnost za to.
Lahko pa tudi končno naštejete potencialne nevarnosti ali daste kak video primer, da bomo tudi ostali vedeli kakšna nevarnost nas lahko čaka.

Recimo kje je pa res nevarno, okoli avtocestnih uvozov in izvozov, par primerov:
1. pred Brezjami po pasu za zavijanje levo
Ne tak problem če bi vsi znali vozit, spremljat promet okoli sebe in pravočasno dajat levi smernik, ampak vemo da temu ni tako. Pa seveda se nevarnost stopnjuje s povečano gostoto prometa, če je samo en pred tabo ni tolk nevarno kot pa če uletavajo iz avtoceste, jih gre 5 nasproti in jih je 5 pred tabo.
2. pred Brezjami po poševnih črtah pred pasom za zavijanje levo
Recimo da sta 2 pred tabo, prehitiš prvega, potem pa vidiš da je dal drugi levi smernik, zaviraš in se hitro, brez pogleda v desno ogledalo (vsa čast kdor je to sposoben v taki situaciji), vrneš nazaj na desni pas pred prvega.

Oz. na splošno povsod po pasovih za zavijanje levo in poševnih črtah, ali mimo AC odcepov ali kjerkoli kjer je hitrost omejena na 50 ali 90, recimo mimo nakupovalnih centrov kjer je sploh povečan obseg prometa.
Okoli AC odcepov se promet zelo upočasni, večina mora zmanjšat na 40 že dosti prej, da lahko zavijejo na AC, gor se pa da BP zapeljat da malo prej iz 90 zmanjšaš na 60. In je zato prehitevanje tam zelo mamljivo.
Kdor ima 50-60KM avto, to itak ne pride v poštev, ampak če imaš karkoli z vsaj 10s do 100, je pa smotano se vozit mimo teh odcepov za ostalimi 50-60, ko pa greš lahko, če ni nobenega pred tabo, komot 90 in zmanjšuješ in pospešuješ glede na tiste, ki vozijo dol iz AC.

Potem je postalo nevarno vozit hitro še okoli avtobusnih postaj, kjer če vidiš avtobus, lahko že kar predvidevaš, da bo dal levi smernik in speljal tik za tem ravno ko boš ti nekje pred avtobusno.
On ima težje prevozno sredstvo in avtobus ni njegov, tako da se mu jebe zate in kam se boš ti umaknil.
Tako da vozit karkoli hitreje kot 80, je zelo nevarno v takih primerih.

Pa z 200KM avtom, ki pospeši praktično takoj iz 90 na 140 (cca. 5s), je treba imeti dobro samokontrolo, da ne prehitevaš vsaj tistih, ki vozijo 100-110. Ker včeraj sem to naredil, čeprav je šel nasproti avto, ne vem kolk je še blo, nekje 100m. Nekje tolk kot ta kombi tukaj, to je po merjenju 130m.
Tudi ne vem koliko metrov mora bit da se šteje za "v škarje", na omejitvi 90 verjetno vse kar je manj kot 200m, ko končaš prehitevanje.
V tem primeru sem pač ocenil, da imam dovolj moči, ampak če bi to ponavljal vsak dan, se ti pa sigurno kdaj zalomi. To je bil sicer redek primer, če ne kar edini, drugače gledam da je vsaj nekje 2x tolk prostora.
Tudi sem potem razmišljal zakaj bi kdo rabil več moči, ker sem bil v 3. prestavi praktično v trenutku mimo, kot rečeno je bil pa to že primer kjer sploh ne bi smel iti prehitevat.
Tako da ko si enkrat pri tej moči je pomembno samo se še naučit samokontrole ter pač preprosto se ne obnašat kot psihič.

To je to kar sem se naučil ta teden, kako ravnat v primeru, če kdo pred tabo vozi 80-90, bom pa ugotavljal naslednji teden. Zdajle za tipkovnico bi rekel, da bom sigurno prehitel takoj ko bo možno, ker kdor je kdaj vozil 200KM avto, ve da je to res nikakva hitrost.


Kakšno prehitevanje po desni, to je enako nenevarno kot če na popolnoma praznem (ob 6-ih zjutraj), majhnem (recimo radovljiški) semaforiziranem križišču ob rdeči zaviješ desno.
Eni morate res dati glavo iz riti in gledati na promet malo bolj človeško kjer ni vse ničla in enka.

Jaz blendam nikoli ne, razen če moram zjutraj v temi opozorit na nevarnost na cesti, recimo kakšna povožena divjad ali večja skala. Kdo the fuck bo pa upošteval utripanje navadnih belih luči, še če bi imel utripajoče modre, težko verjamem. Trobljo uporabim sem pa tja, ampak je tudi vseeno če je ne bi, ker po mojih opažanjih vsaj 50% voznikov ob tem niti ne usmeri pogleda na srednje ali levo ogledalo.

Drugače jih pa že izven AC veliko vozi 100-110, ta teden mi je prišla nasproti tudi kamikaza s 130, pač da na AC voziš 100 in to celo po prehitevalnem pasu, je retardizem brez meja.
Pa kaj ti je potem sploh fora AC, ker po desni, kjer ti največkrat pride prav, sploh ne smeš prehitevat. Greš na regionalko, pa če imaš dovolj hiter avto, ne more prit do tega, da bi te kdo dlje časa oviral, ker preprosto noben ne vozi po levem pasu v tvoji smeri.


Torej ko se že določeni osebki počutite nadpovprečne z 200KM te si lahko samo predstavljaš kak je šele vozit 350KM, čist drugi filing, ker veš da maš več konjev od 3/4 ostalih v prometu če še ne več.

shadeX ::

sam ob tem še nikoli nisem prišel kakorkoli blizu nevarnosti.


Pa še boš ko tisti na levi ne bo pogledal v stransko ogledalo ko se bo vračal na vozni pas. Vidim, da ste vozniške v pralnih praških dobivali nekateri.

neverjetni99 ::

shadeX je izjavil:

sam ob tem še nikoli nisem prišel kakorkoli blizu nevarnosti.


Pa še boš ko tisti na levi ne bo pogledal v stransko ogledalo ko se bo vračal na vozni pas. Vidim, da ste vozniške v pralnih praških dobivali nekateri.


Zato pa rajši blendam da se umakne kot pa da bi šel po voznem pasu prehitevat.

Mare2 ::

neverjetni99 je izjavil:



Zato pa rajši blendam da se umakne kot pa da bi šel po voznem pasu prehitevat.


Boljš.

Pa še na trobljo si pozabil. :)

IL_DIAVOLO ::

GrimReaper ima spet drug racun :)

m0LN4r ::

Jaz sem pa bil pred enim tednom v sloveniji, pa kr ne morem verjet kako so sfukane ceste. Na moji relaciji Sentilj, Gederovci, Maribor, Bistrica pa tam proti Podcetrtku itn. Nevem ali sem razvajen v AT/DE, ali ko so nase ceste delali so bili malo pijani pa sparali pri vsakem centimetru asfalta, druce tako stanje ni mozno.

Recimo na poti je pogreznjen asfalt v dolzini vsaj 5 metrov, to je pogreznjeno ze 10 let. Prej se niti table ni blo, nato je bila tale tabla:


Pozneje omejitev 70, dandanes pa 70 in nato 50. Ja pa jebemu v 10 letih ne uspejo tega popravit?
Da o nasih bankinah ne zgubljam besed, ali ceste od Gederovcev do MS, pa to so ceste s katerimi vabimo avstrijce knam?

Ovinki, se iz casov konjskih dirk s kocijami, asfalt poflikan tam kjer je ze bil 10x poflikan, vdolbine, ugreznjeni robovi v ovinkih.
Ni cudno da se ljudje pocasi vozijo, saj tudi ce lahko gres hitreje, udobno ni. Pa ce nimas ravno kako ladjo ali karavana, je boljkone rollercoaster se hitro vozt.

V Lomanosah enaka glupost, v tem naselju se tabli 50 in 70 izmenjujeta prosto po presernu na vsakih nekaj 100m.

Poljcane - Pecica - Podplat (naprej in nazaj) - WTF je to prosim?
Hitrosti se nizajo, ker so ceste in bankine vedno bolj v kurcu, nato pa se polne crte delajo, da tiste domacine kateri lagano 60-70 terajo, ja nemores nikjer prehitet "legalno"

Po stari cesti MB - MS je tabel 60, tolko kot kup dreka en za drugim, ce vse omejitve upostevas, si lahko srecen ce imas na koncu povprecno hitrost kaj vec kot 65-70.

Od Bad Radkersburga do Wildona je to v primerjavi s slovensko najbolj vozno traso prava milina, poc. Siroke "ravne" ceste, siroke bankine, nobenih harakiri ovinkov, delno 80 po naseljih, izven 100 - gres komot 110.
Enako velja za relacijo Ried - Braunau - Landau. Tu se lahko vozis _komot_ 100 - tu pa tam kaka tabla 70-80, ne pa tako kot prinas kjer je pocas vec tabel na cesti, kot dobrega asfalta.

No, ni cudno da so potem tudi ljudje na cesti taki.

Tolkokrat prehitevat, kot v sloveniji pa res nikjer ne rabim. Od MS do recimo Krskega (po stari cesti, popoldan) sem tak na oko, nazadnje prehitel vseskup vsaj 30 avtov in 3 al 4 sleperje. V AT/DE na isti kilometrini, ne rabim niti polovico tega.

Potem pa se nasa mlada pomurska avtocesta - se lahko kvecjemu primerja z nemsko B20, ki sploh ni avtocesta.

Nagrado pa dobi cesta iz Lenarta proti Radgoni, ko prides iz lenarta, vse lepo zrihtano, fini novi asfalt v klanec, gres komot fino 100. Nekaj pred vrhom pa puff tabla 50, zaradi avtobusne, nato spet puff tabla 50 zaradi tiste vdolbine, nato spet puff 50 zaradi enga malega prikljucka.
Zadeve so nevarne, o tem ni dvoma. Ampak nevarne so jih naredili inzenirji. Z malo boljsim planiranjem, vec investicije bi se dalo to urediti tako, da bi se lahko nemoteno peljal brez teh omejitev. Sej ce ma oni na stanski veliko STOP tablo, potem ni treba za vsako malo kurcevo cesto, ki se prikluci dat tablo 50 ali 60.

PS:
HONDIca, ki si pred enim tednom izzivala pri Gederovcih in nato zavila v MS k OBIju, ker se mi s polno nalozenim avtom z zeno in macki ni dalo vec pred tabo dirkat (itak bi zgubil, ce bi prestavil eno prestavo nizje), izven naselja sem ti zmanjsal hitrost, se odmaknil do bankine in se smerokaz dal da me lahko prehitis in vozis kakor znas in zmores. Ampak ne, se tam si se mi v rit zalimal. Resil sem se te sele v kroziscu v centru MS, ko sem naredil dva kroga namesto enega, da si zapisem tvoje tablice (od zadaj se boljse vidijo).
Se nekaj, tam pred kroznim pri hoferju je polna crta, prepovedano prehitrevanje. Ne ogrozaj drugih prosim.
Pa ne, tebi se je zdelo zanimivo, kupi si boljse gume najprej.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mare2 ::

m0LN4r je izjavil:


PS:
HONDIca, ki si pred enim tednom izzivala pri Gederovcih in nato zavila v MS k OBIju, ker se mi s polno nalozenim avtom z zeno in macki ni dalo vec pred tabo dirkat (itak bi zgubil, ce bi prestavil eno prestavo nizje), izven naselja sem ti zmanjsal hitrost, se odmaknil do bankine in se smerokaz dal da me lahko prehitis in vozis kakor znas in zmores. Ampak ne, se tam si se mi v rit zalimal.


m0LN4r nekateri doživljajo posebne užitke, ko drugemu vozijo "tik za ritjo". :)

facepalm ::



to tablo bi lahko kar na mejne prehode postavili, poleg tiste, ki oznacuje omejitve hitrosti;)

m0LN4r ::

To bi lahko imeli namesto trenutnega grba na zastavi
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

dinamik85 ::

neverjetni99 je izjavil:

Torej ko se že določeni osebki počutite nadpovprečne z 200KM te si lahko samo predstavljaš kak je šele vozit 350KM, čist drugi filing, ker veš da maš več konjev od 3/4 ostalih v prometu če še ne več.

Že 200KM je več od 99/100, tako da s 3/4 si pa močno precenil moč avtomobilov v SLO.
Sicer pa X5 E70 4.8 V8 355KM (če si mislil tega) je ravno na ravni mojega 200KM avta, ker je razlike v teži 2400 proti 1400kg.
Oz. je moj še hitrejši:
http://www.zeperfs.com/en/duel6318-1569...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dinamik85 ()

m0LN4r ::

m0LN4r nekateri doživljajo posebne užitke, ko drugemu vozijo "tik za ritjo". :)

Jaz to povsem razumem, do neke mere sodelujem, ce imam prazen avto in je cesta prazna. Ko pa vec kot ocitno pokazes, da se ti ne da in kljub temu vztrajajo, to je pa visek.

neverjetni99 je izjavil:


Torej ko se že določeni osebki počutite nadpovprečne z 200KM te si lahko samo predstavljaš kak je šele vozit 350KM, čist drugi filing, ker veš da maš več konjev od 3/4 ostalih v prometu če še ne več.

Cist drugi filing je samo pri pospesevanju na ravnem in ce ima ta avto malo tezo.
Ce pa je ta 350KM avto tezka 2 tonska krava in se znjo vozis po ostrih ovinkih, bos ugotovil da je razlika mala oz. preverjeno je vcasih tudi ni. Tako kot tale hondica z 200+ KM, ki nima nikaksnega navora, tezje felge in vecjo tezo. Pol pa v ovinkih ne gre nikamor, ko enkrat zgubi na hitrosti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Mare2 ::

Kaj ti nuca 350KM na naših cestah, razen da se lahko s tem hvališ po forumu slo-tech.com?

Ojoj ste eni...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

neverjetni99 ::

Mare2 je izjavil:

neverjetni99 je izjavil:



Zato pa rajši blendam da se umakne kot pa da bi šel po voznem pasu prehitevat.


Boljš.

Pa še na trobljo si pozabil. :)


ne trobim pa nikoli ne, samo poblendam tu pa tam.

neverjetni99 ::

dinamik85 je izjavil:

neverjetni99 je izjavil:

Torej ko se že določeni osebki počutite nadpovprečne z 200KM te si lahko samo predstavljaš kak je šele vozit 350KM, čist drugi filing, ker veš da maš več konjev od 3/4 ostalih v prometu če še ne več.

Že 200KM je več od 99/100, tako da s 3/4 si pa močno precenil moč avtomobilov v SLO.
Sicer pa X5 E70 4.8 V8 355KM (če si mislil tega) je ravno na ravni mojega 200KM avta, ker je razlike v teži 2400 proti 1400kg.
Oz. je moj še hitrejši:
http://www.zeperfs.com/en/duel6318-1569...


točno ta. 2400 nima

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

neverjetni99 ::

SimplyMiha je izjavil:

https://e-uprava.gov.si/si/podrocja/drz...


in kaj boš s tem?

m0LN4r ::

točno tega ja, pa tu še je potem audi a8, a6, S3, ter 2017 S400d, ki smo ga vozli 262km/h, več ni šlo zaradi blokade, takrat je pa res bla čisto prazna avtocesta eno nedeljo oz iz nedelje na ponedeljek ob 2h zjutraj.

Pa to je dolgocasno. Manj ko obracas volan in manj potrebnega zaviranja == dolgocasna voznja.

Razne Autobahn drag race delajo samo neki turki, romuni, siptarji ipd., ki si na pisto s tem istim avtom ne upajo oz. nimajo dnara za benz, gume in popravila. Tam bi jih pa itak nasekal en malo izboljsan Clio 2.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

dinamik85 ::

Hvala, ker si me razkrinkal, Diavolo, tudi sem to pričakoval, tako da ni nobenega problema.

Kaj pa je narobe z našimi cestami, da ne bi mogel izkoristiti avta s 7s do 100?
Sicer je molnar lepo vse opisal, sploh nisem vsega bral, tako da se mi tudi dodajat ne da. Ampak tudi če je cesta na nekaterih delih slaba, če jo je na tvoji poti 90% dobre (pač sfukana je lahko samo na parih odsekih), to pomeni da lahko močnejši avto izkoristiš na vseh teh 90%, drugje pa pač ustrezno prilagodiš hitrost.
Dejstvo je da vse več ljudi vozi počasi, in voziti za njimi je težko že s 50KM. Se še dobro spomnim ko sem ga imel, in hotel potegnit v klanec, pred mano pa enako močan Kia Pride lepo lagano. Z 200KM avtom nimaš takih problemov.

S tem da bi se mi kdo zaletaval v rit pa sam nimam problemov. Trpim pa tega res ne, zjutraj imaš veliko takih, ki bi radi dirkali čez naselje 70, sam dam lepo desni smernik in začnem zmanjševati hitrost.
Tako ko grem proti 30 ali celo 20km/h, ga ni človeka, ki ne bi prehitel, pa če je še tak ritoliznik.
Na tem forumu so bila pa v preteklosti omenjena razna špricanja vode, brake checki in podobne bedastoče, zakaj bi to delal, če pa sploh ni treba da ti voziš pred njim in da on vozi za tabo.

Tudi ko je bil zdaj sneg in sem zagledal pred ovinki plug. Sam sem takoj dobro vedel, da bo za 5km poti namesto običajnih 5min potrebnih 15min vožnje za plugom. In sem se tudi takoj ustavil na avtobusni, ampak ker ni bila povsem splužena in nisem mogel več stati na pol (prej sicer 1/4) na cesti, ker mi je eden potrobil, sem moral naprej. Sem pa vseeno videl veliko nestrpnežev, ki so me morali prehiteti, da bi vozili direkt za plugom.


shadeX je izjavil:

Pa še boš ko tisti na levi ne bo pogledal v stransko ogledalo ko se bo vračal na vozni pas. Vidim, da ste vozniške v pralnih praških dobivali nekateri.

A omenjena povečana bočna razdalja (1m sem verjetno premalo rekel, prej 2m+, to že vidiš, ko si dejansko v avtu) po tvoje ne pomeni, da predvidevam na to?
Avtoceste so namreč dovolj široke, saj niso široke samo za dva avtomobila. Če bi bila na obeh straneh ograja ter širina kot na regionalki, pa verjemi da tudi sam ne bi upal prehitevati.
Bi pa tudi v takem primeru upal na regionalki, ker moraš samo počakati, da je ne levem pasu frej, si pa lahko 100%, da tisti, ki vozi po desnem, ne bo spreminjal svoje smeri (ok, sem pa tja kdo vozi malo po sredini).

Primer. V takem primeru prehitiš vsaj z desnim delom avta po polni črti med voznim pasom in odstavnim pasom, še bolje pa kar po sredini polne črte. Seveda je spredaj važno, da ti noben ne ovira preglednosti kot jo tukaj črn Scenic, sploh če moraš s polovico avta čez odstavni pas.
Ampak z 200KM avtom, to imaš v enem šusu prehitenega tako zelenega po desni kot črnega po levi. S 50KM avtom, bolje da voziš lepo po voznem za zelenim.
Ogledal pa itak noben ne gleda, to ve vsak, ki je bil na cesti vsaj 100km.

Vi sploh ne veste kaj je nevaren manever, to je nevarno:


Retardirano mi je tudi kakršnokoli omenjanje vozniške. Dajmo s tem za vselej zaključit iz razlogov:
1. To delaš ponavadi pri 18-22 letih, ne bom sploh razlagal naprej
2. Tam te ne učijo naprednih vozniških manevrov, ki se za večino smatrajo za nevarne.
Izpit nima veze, važna je praksa, ampak ne taka kot jo vidiš vsak dan od ostalih voznikov. Če ti voziš lagano 70 se pač ne boš ničesar naučil, niti se ti ni treba, ker pri taki vožnji ne more prit do nevarne sitacije.
Taki povzročajo probleme edino z nepravilnim vključevanjem, neuporabo ogledal in smernikov, ampak taki bodo tako vozili celo življenje, ker se niti malo ne trudijo učiti.

Enako je z odvzemom voziške, to ne pomeni da boš potem izgubil znanje voziti avto. Tako da če se hoče nekoga spravit iz ceste, bi pomagal edino odvzem avta ter primerna kazen glede na njegov dohodek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dinamik85 ()

neverjetni99 ::

m0LN4r je izjavil:

točno tega ja, pa tu še je potem audi a8, a6, S3, ter 2017 S400d, ki smo ga vozli 262km/h, več ni šlo zaradi blokade, takrat je pa res bla čisto prazna avtocesta eno nedeljo oz iz nedelje na ponedeljek ob 2h zjutraj.

Pa to je dolgocasno. Manj ko obracas volan in manj potrebnega zaviranja == dolgocasna voznja.

Razne Autobahn drag race delajo samo neki turki, romuni, siptarji ipd., ki si na pisto s tem istim avtom ne upajo oz. nimajo dnara za benz, gume in popravila. Tam bi jih pa itak nasekal en malo izboljsan Clio 2.


Saj ne drag racea noben :) To so avti za hitro luksuzno vožnjo po avtocesti. Čeprav se tudi na stezi nebi slabo obnesli, kljub velikosti in teži se dobro držijo ovinkov, sploh če maš športno podvozje al pa daš avto v sport mode da utrdi vzmetenje.

dinamik85 ::

Pa na AC prihaja lahko samo do bočnih naletov, ta se ponavadi končajo samo s poškodbo pločevine. Za nevarnost voznika so pomoje najbolj nevarna prehitevanja v škarje kjer je možnost frontalnega naleta.
Tako da ker govorite, da so na AC prehitevanja po desni nevarna, ker te lahko nekdo zaleti iz leve, mislite verjetno samo na popraskano pločevino. To pa vsekakor ne spada pod nevarno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dinamik85 ()

edi45 ::

dinamik85 je izjavil:

Hvala, ker si me razkrinkal, Diavolo, tudi sem to pričakoval, tako da ni nobenega problema.

Kaj pa je narobe z našimi cestami, da ne bi mogel izkoristiti avta s 7s do 100?
Sicer je molnar lepo vse opisal, sploh nisem vsega bral, tako da se mi tudi dodajat ne da. Ampak tudi če je cesta na nekaterih delih slaba, če jo je na tvoji poti 90% dobre (pač sfukana je lahko samo na parih odsekih), to pomeni da lahko močnejši avto izkoristiš na vseh teh 90%, drugje pa pač ustrezno prilagodiš hitrost.
Dejstvo je da vse več ljudi vozi počasi, in voziti za njimi je težko že s 50KM. Se še dobro spomnim ko sem ga imel, in hotel potegnit v klanec, pred mano pa enako močan Kia Pride lepo lagano. Z 200KM avtom nimaš takih problemov.

S tem da bi se mi kdo zaletaval v rit pa sam nimam problemov. Trpim pa tega res ne, zjutraj imaš veliko takih, ki bi radi dirkali čez naselje 70, sam dam lepo desni smernik in začnem zmanjševati hitrost.
Tako ko grem proti 30 ali celo 20km/h, ga ni človeka, ki ne bi prehitel, pa če je še tak ritoliznik.
Na tem forumu so bila pa v preteklosti omenjena razna špricanja vode, brake checki in podobne bedastoče, zakaj bi to delal, če pa sploh ni treba da ti voziš pred njim in da on vozi za tabo.

Tudi ko je bil zdaj sneg in sem zagledal pred ovinki plug. Sam sem takoj dobro vedel, da bo za 5km poti namesto običajnih 5min potrebnih 15min vožnje za plugom. In sem se tudi takoj ustavil na avtobusni, ampak ker ni bila povsem splužena in nisem mogel več stati na pol (prej sicer 1/4) na cesti, ker mi je eden potrobil, sem moral naprej. Sem pa vseeno videl veliko nestrpnežev, ki so me morali prehiteti, da bi vozili direkt za plugom.


shadeX je izjavil:

Pa še boš ko tisti na levi ne bo pogledal v stransko ogledalo ko se bo vračal na vozni pas. Vidim, da ste vozniške v pralnih praških dobivali nekateri.

A omenjena povečana bočna razdalja (1m sem verjetno premalo rekel, prej 2m+, to že vidiš, ko si dejansko v avtu) po tvoje ne pomeni, da predvidevam na to?
Avtoceste so namreč dovolj široke, saj niso široke samo za dva avtomobila. Če bi bila na obeh straneh ograja ter širina kot na regionalki, pa verjemi da tudi sam ne bi upal prehitevati.
Bi pa tudi v takem primeru upal na regionalki, ker moraš samo počakati, da je ne levem pasu frej, si pa lahko 100%, da tisti, ki vozi po desnem, ne bo spreminjal svoje smeri (ok, sem pa tja kdo vozi malo po sredini).

Primer. V takem primeru prehitiš vsaj z desnim delom avta po polni črti med voznim pasom in odstavnim pasom, še bolje pa kar po sredini polne črte. Seveda je spredaj važno, da ti noben ne ovira preglednosti kot jo tukaj črn Scenic, sploh če moraš s polovico avta čez odstavni pas.
Ampak z 200KM avtom, to imaš v enem šusu prehitenega tako zelenega po desni kot črnega po levi. S 50KM avtom, bolje da voziš lepo po voznem za zelenim.
Ogledal pa itak noben ne gleda, to ve vsak, ki je bil na cesti vsaj 100km.

Vi sploh ne veste kaj je nevaren manever, to je nevarno:


Retardirano mi je tudi kakršnokoli omenjanje vozniške. Dajmo s tem za vselej zaključit iz razlogov:
1. To delaš ponavadi pri 18-22 letih, ne bom sploh razlagal naprej
2. Tam te ne učijo naprednih vozniških manevrov, ki se za večino smatrajo za nevarne.
Izpit nima veze, važna je praksa, ampak ne taka kot jo vidiš vsak dan od ostalih voznikov. Če ti voziš lagano 70 se pač ne boš ničesar naučil, niti se ti ni treba, ker pri taki vožnji ne more prit do nevarne sitacije.
Taki povzročajo probleme edino z nepravilnim vključevanjem, neuporabo ogledal in smernikov, ampak taki bodo tako vozili celo življenje, ker se niti malo ne trudijo učiti.

Enako je z odvzemom voziške, to ne pomeni da boš potem izgubil znanje voziti avto. Tako da če se hoče nekoga spravit iz ceste, bi pomagal edino odvzem avta ter primerna kazen glede na njegov dohodek.


EPIC posnetek, ko neki akcijski film haha8-)

dinamik85 ::

OK, sem vedel da bo sigurno en quotal posnetek, nebi si pa niti v sanjah predstavljal, da bo nekdo kar cel post. Čestitke.

Drugače sem pa vmes razmišljal, da zna biti včasih levo prehitevanje po AC celo bolj nevarno od desnega.
In sicer ob bolj zgoščenem prometu na desnem pasu, zna biti precej bolj nevarno kot na mojem primeru po desni na praktično prazni AC. Ker levega ogledala pač tudi sem pa tja kdo ne pogleda.
Recimo pri 1:15:


Pomoje kdor hoče bit 100% varen, najbolje da je tako kot sedaj za tipkovnico.
««
16 / 293
»»