Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

Utk ::
Ja, to je bistveno, da se po desnem pasu oz tistem, ki se "vriva" vozi podobno hitro kot po drugem, tudi če je naprej malo lufta in bi jih lahko še par "prehitel". Ker brez tega se vse podere.

Legon ::
Ja, to je bistveno, da se po desnem pasu oz tistem, ki se "vriva" vozi podobno hitro kot po drugem, tudi če je naprej malo lufta in bi jih lahko še par "prehitel". Ker brez tega se vse podere.
In zato so pred takimi situacijami postavljene omejitve histrosti, ki take manevre olajšajo. Ampak kot beremo so omejitve samo administrativna neumnost in potem imamo kar imamo na cesti. Idioti pač niso sposobni razumet, da višja hitorst ne pomeni avtomatično višje pretočnosti.
1. v simulaciji je prikladno izpuščen problem varnostne razdalje. Če je prej razdalja zadostna, je po združitvi defacto premajhna. Tisti zadaj moraj vseeno bremzat.
Ustrezna varnostna razdalja v taki situaciji omogoča, da z minimalnimi spremembami hitrosti ponovno vzpostaviš varnostno razdaljo. Problem je ravno premajhna varnostna razdalja, ker naključni kreten poskuša blokirat,da se kdo vključil in mora potem bistveno bolj sunkovito odreagirat, če tisti pred njim pribremza. In pridemo do drugega fenomena, ki je posledica kretenov, ki si domišljajo da so edini na cesti - fantomski zastoji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

mirator ::
Ja, to je bistveno, da se po desnem pasu oz tistem, ki se "vriva" vozi podobno hitro kot po drugem, tudi če je naprej malo lufta in bi jih lahko še par "prehitel". Ker brez tega se vse podere.
Če je luft, potem se vključiš. Poanta verige je, da se ne ustavljaš prej, kot je potrebno niti da se ne vrivaš, ko še nisi prišel do konca.

Utk ::
Mislim na luft pred tabo. Da se ne voziš (bistveno) hitreje od sosednjega pasu, tudi če bi se lahko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

delavec44 ::
Če nisi vešč vožnje verjamem, da ti je to neznanka. Kakor hitro ni praktično prazna cesta je early merge idiotizem brez primere, ki po nepotrebnem ovira promet in zmanjšuje preptočnost.
Early merge je brez zveze, in nepotreben, je pa koristen, da prehitiš te vse idiote in ser na koncu kolone vključiš po načelu zadrge.
1x tako "prehitel" 6 km kolono na avstrijsko-nemški meji. Sem se pač peljal po voznem pasu, ki se je na koncu vključil v prehitevalnega, kjer je bila cela kolona. Folk norel in skoraj skakal ven iz vrste, ker se je en Balkanc upal peljati po CPP pravilih.
Danes se mi je spet zgodilo, da sta 2 km pred zožanjem 2 šleparja z vzporedno vožnjo zapirala pravilen sistem zadrge.

mancini ::
V Tepanju itak ne deluje zadrga, ker se ko si ze na enem pasu, se peljes 15km/h se skoraj do tunelov, par krat pa se stojis. Ni mi jasno kako se ne more dvignit hitrost na vsaj 50, ko si ze enkrat na zdruzenem pasu

GupeM ::
Škoda, ker se ne vozim več s severne lj. obvoznice na vzhodno po šihtu. Tam se lepo vidi, kaj se zgodi, ko se ljudje rinejo takoj na vozni pas. Skoraj že na delu, kjer je še polna črta. Gužva, 15 km/h, zaviranje na 0, pa spet tam do 15 in tako vse do izvoza za Zalog.
Tisti, ki smo pa do konca peljali po skrajno desnem pasu, se na koncu vključili na en pas bolj levo (ja, tam sta dva "pospeševalna pasova"), peljali še tistih 200 m do konca tega pasu, pa smo se na koncu pospeševalnega pasu z 80+ brez težav vključili, ker je nastalo ogromno prostora, ker so se za nami nabijali en drugemu v rit pri 15 km/h, potem pa prepočasi pospeševali in nastanejo ogromne luknje.
Če bi se še vozil, bi prilepil kakšen video.
Tisti, ki smo pa do konca peljali po skrajno desnem pasu, se na koncu vključili na en pas bolj levo (ja, tam sta dva "pospeševalna pasova"), peljali še tistih 200 m do konca tega pasu, pa smo se na koncu pospeševalnega pasu z 80+ brez težav vključili, ker je nastalo ogromno prostora, ker so se za nami nabijali en drugemu v rit pri 15 km/h, potem pa prepočasi pospeševali in nastanejo ogromne luknje.
Če bi se še vozil, bi prilepil kakšen video.