Forum » Loža » Banka N26
Banka N26
Temo vidijo: vsi
predi ::
Še moja današnja izkušnja, morda komu pride prav, da ne bi paničaril. Sem večji znesek iz slo banke nakazal na N26. Ko se je pojavil na N26, ga prenesem na Savings in ... denarja nikjer, stanje pa zmanjšano na main. Pred dnevi se je v trenutku pokazal v savings, danes pa izginil v nič. Nikjer sledu, razen to, da sem znesek dobil nakazan, zato se nisem preveč sekiral. Še preden sem uspel človeka na supportu dobit (ki se je opravičeval, da imajo neke težave), se je vse uredilo.Meni je tudi vrglo ven en error pri prenosu na Savings, ampak je bil znesek takoj pravilen na obeh spaceih.
@delfinus: a si pri prehodu na Metal dobil novo kartico s spremenjeno številko kartice ali je to samo refresh stare? Stara ti še velja?
velikBrokoli ::
A jebiga, če si N26 zaprl bisi več njihova stranka.. tole ti najbrž ne bojo pomagal.
solatjek ::
velikBrokoli je izjavil:
A jebiga, če si N26 zaprl bisi več njihova stranka.. tole ti najbrž ne bojo pomagal.
Pred nekaj meseci sem enako težavo brez težav uredil z njimi, sedaj niti ne odgovorijo na mail. Niti avtomatskega povratnega maila ne dobim. Bolj me zanima, če jim mail ne dela OK.
Nima veze, če sem ali nisem njihov, denar je moj in ga nimajo pravice zadržati, to je kraja. Zakaj so ga sprejeli, če računa več ni, bi pa zavrnili in bi ostal na paypal.
velikBrokoli ::
Ah ja, če je tvoja napaka, je potem sigurno to kraja. Če zdejle jaz enmu na TRR nakažem denar, je to kraja, ker mi samodejno ne vrne denarja?
delavec44 ::
Normalno, da ima banka do bivšega komitenta še vedno obveznosti. V primeru vračila na zaprto kartico morajo urediti prenos. Mogoče si lahko zaračunajo administrativne stroške, urediti pa morajo.
Kraja ni, je pa neupravičena obogatitev kar je isto kaznivo. A ti misliš, da si zaradi pomote kar upravičen potem do tega denarja?
velikBrokoli je izjavil:
Ah ja, če je tvoja napaka, je potem sigurno to kraja. Če zdejle jaz enmu na TRR nakažem denar, je to kraja, ker mi samodejno ne vrne denarja?
Kraja ni, je pa neupravičena obogatitev kar je isto kaznivo. A ti misliš, da si zaradi pomote kar upravičen potem do tega denarja?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
velikBrokoli ::
Ni kraja, saj to sem rekel. A sem kje rekel, da ni kaznivo? Prav tako definitivno ni kaznivo, če ti N26 support dva tedna ne odgovori in si pač malce dlje vzamejo čas, da vrnejo tist denar, ki ga nekdo napačno nakaže.
delfinus ::
@delfinus: a si pri prehodu na Metal dobil novo kartico s spremenjeno številko kartice ali je to samo refresh stare? Stara ti še velja?
Dobil sem novo kartico v dveh delovnih dneh. V cetrtek naroceno, v ponedeljek dobljeno. Gre za novo kartico, novo stevilko. Stara je prenehala veljati takoj, ko sem aktiviral novo. Mas pa na Metal tudi opcijo virtualne kartice, ce rabis. Lp, d.
solatjek ::
velikBrokoli je izjavil:
Ah ja, če je tvoja napaka, je potem sigurno to kraja. Če zdejle jaz enmu na TRR nakažem denar, je to kraja, ker mi samodejno ne vrne denarja?
Ne, ni moja napaka. Refund se vedno nakaže na vir prvotnega plačila in na to pač nimam vpliva.
V glavnem želiš me narediti za idijota, s tvojimi odgovori pa si nič ne morem pomagati. Bolj me zanima, kaj je s supportom n26, da so neodzivni preko maila, preko appa jih tako ne morem kontaktirati, ker računa ni več.
BlaY0 ::
solatjek ::
Aja? Zanimivo. Pričakoval bi da če si račun oziroma kartico odstranil iz PayPal-a, da refund ostane pač na PayPal-u.
Ne, temu žal ni tako. Plačilo pride na paypal in nato gre naprej na račun iz katerega je bilo prvotno nakazano. Ker pa ima banka N26 očitno tako nastavljeno, da ne zavračajo nakazil za ukinjene račune, sredstva ostanejo tam. In potem je pač na meni, da se zmigam in jih kontaktiram. Tu je problem, ker ni odziva s supporta.
Če bi N26 zavrnili nakazilo, bi pa denar res ostal na paypal in bi ga lahko prenakazal na novo kartico sam.
V paypalu imam že pol leta privzeto novo kartico, stara je bila takoj po ukinitivi iz paypala odstranjena, a nakazilo gre vedno na vir prvotnega plačila. Geekbuying sem opozoril, da bom imel s tem težave in niso hoteli niti slišati, da bi dali na drug račun. Napisali so mi, da se vračilo vedno vrši na prvotni izvor plačila.
FireSnake ::
N26 sem zaprl. Paypal kaže, da je refund na N26 računu.
Čemu pa nisi računa "prevezal" na drugo banko?
Če računa ni več potem je bila transakcija zavrnjena. In oni niti nimajo tega denarja (ga nikoli niso imeli).
Nima veze, če sem ali nisem njihov, denar je moj in ga nimajo pravice zadržati, to je kraja. Zakaj so ga sprejeli, če računa več ni, bi pa zavrnili in bi ostal na paypal.
Nisi več njihova stranka a ti bi koristil njihove storitve.
V katerem vzporednem vesolju ti živiš?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
FireSnake ::
Ne, ni moja napaka. Refund se vedno nakaže na vir prvotnega plačila in na to pač nimam vpliva.
Aja? Zanimivo. Pričakoval bi da če si račun oziroma kartico odstranil iz PayPal-a, da refund ostane pač na PayPal-u.
Tole sicer malo omili situacijo. In ta del informacije ni bil podan na začetku.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
solatjek ::
N26 sem zaprl. Paypal kaže, da je refund na N26 računu.
Čemu pa nisi računa "prevezal" na drugo banko?
Če računa ni več potem je bila transakcija zavrnjena. In oni niti nimajo tega denarja (ga nikoli niso imeli).
Nima veze, če sem ali nisem njihov, denar je moj in ga nimajo pravice zadržati, to je kraja. Zakaj so ga sprejeli, če računa več ni, bi pa zavrnili in bi ostal na paypal.
Nisi več njihova stranka a ti bi koristil njihove storitve.
V katerem vzporednem vesolju ti živiš?
Prosim ne nekaj na pamet!!! Tri ali štiri mesece nazaj sem imel enak problem (preberi malo nazaj), račun pri N 26 je bil že zaprt in sem identično situacijo z N26 rešil brez težav. A misliš, da je moj primer edini v vesolju, ko nekdo menja banko, sredstva pa prihajajo še na staro. In vse to se normalno da rešiti.
Takšni in podobni nepotrebni, sovražno nastrojeni komentarji mi nič ne pomagajo. Ne govorim in nikjer nisem, da mi oni nočejo rešiti, zanima me samo, če kdo ve, zakaj je mail support N26 neodziven. 100% sem prepričan, da ko mi bo enkrat uspelo stopiti v kontakt z njimi, bom zadevo rešil v moj prid, ko sem tudi že rešil pri identičnem primeru. N26 ni neka šalabajzarska banka.
Če je nekdo tako škrt, da zapira zastonj račun...
Jaooo, eni ste pa res. N26 sem imel izključno zaradi možnosti plačevanja s apple telefonom. Ker tega več ne potrebujem, sem račun pač zaprl. V čem je problem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
Utk ::
Jaooo, eni ste pa res. N26 sem imel izključno zaradi možnosti plačevanja s apple telefonom. Ker tega več ne potrebujem, sem račun pač zaprl. V čem je problem?
V čem je problem? V tem, da imaš zdaj problem. Pustil bi odprtega še kako leto, da se vse pokaže kaj je, pa potem zaprl.
solatjek ::
Jaooo, eni ste pa res. N26 sem imel izključno zaradi možnosti plačevanja s apple telefonom. Ker tega več ne potrebujem, sem račun pač zaprl. V čem je problem?
V čem je problem? V tem, da imaš zdaj problem. Pustil bi odprtega še kako leto, da se vse pokaže kaj je, pa potem zaprl.
Res je, imam problem in očitno sem res prehitro zaprl račun, ker nisem računal na to, da bo kadarkoli karkoli na ta račun še karkoli nakazano. Vsaka čast ljudem, ki v življenju popolnoma vse naredijo premišljeno do pikice natančno in se nikoli v ničemer ne prenaglijo. Ostale pa je treba ozmerjati in na križ pribiti, javno linčati.
Kje so časi, ko je slo-tech forum dejansko imel nek nivo komunikacije???
Nekaj pa sem ugotovil in sicer, da odgovora to, kar sprašujem, tukaj ne bom izvedel, zato se umikam iz te debate. Moje vprašanje je bilo izključno to, če kdo ve, kaj je s supportom N26, da ne odgovorijo na mail tako dolgo, ali so prezasedeni ali je kaj drugega narobe. Očitno noben ne ve, izvedel sem pa vse kaj drugega, kot to, kar me je zanimalo.
Utk ::
Najbolje, da vprašaš N26 support, ker dvomim, da kdo tu dela tam.
Kje so časi ko se je nekomu smelo povedat kje je zajebal, pa se ta ni zjokal zarad tega.
Kje so časi, ko je slo-tech forum dejansko imel nek nivo komunikacije???
Kje so časi ko se je nekomu smelo povedat kje je zajebal, pa se ta ni zjokal zarad tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
matobeli ::
MrStein ::
Kje so časi, ko je slo-tech forum dejansko imel nek nivo komunikacije???
Tule: Kaj mislite o slo-tech
beri: ni jih več
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
predi ::
Strošek naročnine se ti mora povrnit v dveh mesecih, kolikor je rok med napovedjo spremembe obrestne mere in samo spremembo s strani N26. Drugo so že špekulacije.je kdo preračunal koliko moraš imeti na varčevalnem računu, da se pokrije naročnina metal kartica ki je 16.90EUR z 4% obrestno letno mero ?
Ali je to tako težko izračunat? Metal kartica na letni ravni stane 202,8EUR, razlika v obrestni meri med Standard in Metal računom je 1,2%. Torej točka preloma je X * 0,012 = 202,8EUR --> X = 202,8EUR/0,012 = 16.900 EUR --> fun fact: ravno 1000x več, kot znaša mesečna naročnina na Metal kartico ...
predi ::
Notifikacijo ti pošljejo ali pa mail. Tako kot za druge reči. Načeloma se lahko zgodi kadarkoli, dva meseca po tem pa začne veljati nova obrestna mera.
beweiss ::
Ali je kdo kasneje (po odprtju N26) spremenil svoj stalni naslov in na N26 pozabil javiti nov naslov? Ali je dovolj, da samo spremenim v aplikaciji?
dev ::
Sem spremenil naslov, na support moreš pisat.
All we have to decide is what to do with the time that is given to us.
beweiss ::
Moraš tudi se na novo verificirat (ker imaš novo osebno) ali ni bilo treba (ker v enih državah nimajo naslova na osebni...)?
velikBrokoli ::
Ali si v državi, ki nima naslova na osebni? Piš na support pa ti bojo že povedal kaj rabiš... a si kriminalec a kaj, a te skrbi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: velikBrokoli ()
predi ::
Takole je bilo v mojem primeru par let nazaj:
Torej, ne, ni dovolj sprememba samo v aplikaciji, razen če zate veljajo splošni pogoji za Nemčijo/Španijo.
Potrebno je kontaktirat human chat in jim povedat za spremembo, nakar ti prek in-app sporočilnega sistema pošljejo sporočilo, preko katerega jim nato odgovoriš s scanom nove osebne (lahko ga pošlješ tudi po fizični pošti).Pa še FAQ na to temo: https://support.n26.com/en-eu/account-a...
Torej, ne, ni dovolj sprememba samo v aplikaciji, razen če zate veljajo splošni pogoji za Nemčijo/Španijo.
Kodrnusa ::
A google pay ne mislijo za Slovenijo zrihtat. Vem da so workaroundi sam tole je smesno ze da fintech banka tega ne omogoča
beweiss ::
velikBrokoli je izjavil:
Ali si v državi, ki nima naslova na osebni? Piš na support pa ti bojo že povedal kaj rabiš... a si kriminalec a kaj, a te skrbi
S to verifikacijo ob odprtju računa sem se kar namatral, da je končno šlo skozi. Pa sem upal, da ne bo treba ponovno.
Thomxy ::
_Sajmon_ ::
Danes je bil v Financah članek o Savings računu od N26. Dve stvari bi omenil, ki so že bile nakazane da najverjetneje držijo, a jih je sedaj tudi FURS potrdil: Savings račun ni treba prijavljat, ker gre za varčevalen račun in pa da gre za bančne obresti, ki so do 1000€ neobdavčljive (v kumulativi seveda, seštevajo se vse obresti z vseh naših računov + morebitne obresti iz ljudskih obveznic).
BlaY0 ::
Aja? Zanimivo. Pričakoval bi da če si račun oziroma kartico odstranil iz PayPal-a, da refund ostane pač na PayPal-u.
Ne, temu žal ni tako. Plačilo pride na paypal in nato gre naprej na račun iz katerega je bilo prvotno nakazano.
Hmm, to bi potem jaz kvečjemu PayPal-u "težil", saj so oni forwardirali refund nekam kar več ne obstaja. Je pa nekaj res... pravi refund je samo na originalni source, vse ostalo potem ni več refund ampak nakazilo, ki pa lahko za sabo potegne stroške.
Se pa strinjam tudi s tem, da bi moral N26 ta refund zavrniti saj destination ne obstaja več in v tem primeru PayPal pusti denar na računu pri njih... neako takole pravijo (vsaj pri meni):
Refund to
MASTER_CARD ••XXXX €100,00 EUR
If the original payment method declines, we'll refund the money to your PayPal account.
solatjek ::
N26 bi moral zavrniti, to je dejstvo, a tega sedaj že drugič niso naredili. Prvič sem brez težav rešil:
- poslal mail na support
- prejel avtomatski odgovor
- čez dva dni še en mail, kjer so napisali, kaj jim naj pošljem
- vse sem poslal, kar so zahtevali
- čez par dni so nakazali
Sedaj se zalomi že pri drugi alineji, že 14 dni nobenega odgovora, niti avtomatskega, kaj šele od uslužbenca... Poslal sem že 4 maile in to iz dveh različnih mojih mailov - brez odziva.
- poslal mail na support
- prejel avtomatski odgovor
- čez dva dni še en mail, kjer so napisali, kaj jim naj pošljem
- vse sem poslal, kar so zahtevali
- čez par dni so nakazali
Sedaj se zalomi že pri drugi alineji, že 14 dni nobenega odgovora, niti avtomatskega, kaj šele od uslužbenca... Poslal sem že 4 maile in to iz dveh različnih mojih mailov - brez odziva.
BlaY0 ::
To je jeba ja. Po moje edina varianta, ki te ne bi dodatno stala preveč cajta in živcev je, da jih probaš buzerirat prek X, FB in podobnih omrežjih... bi se znalo kaj premaknit.
delavec44 ::
Če odmislimo paypal tu, nobena banka nima mehanizma zavrniti refunda na zaprto kartico. Pri vseh se rešuje na supportu. Ni to sepa nakazilo katero se zavrne zaradi zaprtega TRR.
In tudi, če bi nekako refund zavrnili, bi imel OP potem še več dela in stroškov s prodajalcem dobiti ta denar nekako nazaj. Od banke ga mora v teoriji enostavno dobiti saj lastništvo ni več vprašljivo.
In tudi, če bi nekako refund zavrnili, bi imel OP potem še več dela in stroškov s prodajalcem dobiti ta denar nekako nazaj. Od banke ga mora v teoriji enostavno dobiti saj lastništvo ni več vprašljivo.
BlaY0 ::
Ne štekam??? Kje pa pristane denar, če je kartica/račun zaprt oziroma ne obstaja več???
In tako kot sem zgoraj napisal... zakaj refund? Zato ker je za pošiljatelja/prejemnika praviloma zastonj, vsaj pri PayPal-u. Enako je pri refundih direktno na kreditno/debetno kartico, medtem ko so običajna nakazila praviloma plačljiva. Poleg tega je tu vprašanje avtomatike. Ročno se jasno da vse uredit zelo preprosto, samo na drugi strani rabiš nekoga ki to zna pravilno izvest in na koncu še poknjižit. Jasno lahko ti zaračunajo dodatne stroške nakazila, to pa je tudi vse.
In tako kot sem zgoraj napisal... zakaj refund? Zato ker je za pošiljatelja/prejemnika praviloma zastonj, vsaj pri PayPal-u. Enako je pri refundih direktno na kreditno/debetno kartico, medtem ko so običajna nakazila praviloma plačljiva. Poleg tega je tu vprašanje avtomatike. Ročno se jasno da vse uredit zelo preprosto, samo na drugi strani rabiš nekoga ki to zna pravilno izvest in na koncu še poknjižit. Jasno lahko ti zaračunajo dodatne stroške nakazila, to pa je tudi vse.
velikBrokoli ::
Pred leti se mi je enaka situacija zgodila, imel sem Viso na Abanki, Amazonov refund je prišel na staro kartico, ki je potekla pred pol leta. Na banki je bil ta denar v nekem čudnem zamrznjenem stanju, ki je bil viden le uslužbenki na banki. So mi ga prenakazali na moj TRR. Ne vem pa kje točno to pristane.
delavec44 ::
predi ::
Notifikacijo ti pošljejo ali pa mail. Tako kot za druge reči. Načeloma se lahko zgodi kadarkoli, dva meseca po tem pa začne veljati nova obrestna mera.Pozabil sem dopisati, da lahko obrestna ostane enaka, določijo pa maksimalni znesek, ki se še obrestuje. Enako obvestijo dva meseca v naprej. Se vidi, da so že pripravljeni na to, ker GUI navaja "Current limit". Lahko pa spremenijo oboje hkrati.
ReRMh ::
Pozabil sem dopisati, da lahko obrestna ostane enaka, določijo pa maksimalni znesek, ki se še obrestuje. Enako obvestijo dva meseca v naprej. Se vidi, da so že pripravljeni na to, ker GUI navaja "Current limit". Lahko pa spremenijo oboje hkrati.
ja, to najbrž pomeni, da moraš čimbolj izrabiti čas do takrat - prenesti iz slovenskega 'štunfa' v nemškega, da je verjetno srednjeročno poslabšanje pogojev že premoščeno?
CyberPunk ::
A kdo ve, če so spet dali 5 brezplačnih dvigov na mesec za standardni brezplačni račun? V appu in na webu (pod https://app.n26.com/account ) mi piše 5. Če grem na generičen prikaz, piše 3.
Pa naročnine za ostale račune so tudi nižje kot so prikazane, če nisi logiran: Smart 3.90 vs. 4.90, You 7.90 vs. 9.90, Metal 13.50 vs. 16.90 EUR.
Razen če je za "staroselce" tako...
Pa naročnine za ostale račune so tudi nižje kot so prikazane, če nisi logiran: Smart 3.90 vs. 4.90, You 7.90 vs. 9.90, Metal 13.50 vs. 16.90 EUR.
Razen če je za "staroselce" tako...
amacar ::
Ce si imel nek priliv je bilo za stare uporabnike vedno 5 brezplacnih dvigov, pri meni je se vedno tako.
kixs ::
Razen na tistih bankomatih, ki avtomaticno racunajo provizijo za dvig tujca. Npr. na Hrvaskem cca 5€ na dvig.
BuDi79 ::
Jaz sem star uporabnik, piše v appu "Up to 3 withdrawals", pitem pa "5 free ATM withdrawals left"