» »

Banka N26

Banka N26

Temo vidijo: vsi
««
152 / 190
»»

matobeli ::

hmm23 je izjavil:

Kaj pa se zgodi, če na ta dan nimaš dovolj na računu? Plačilo najbrž ni izvedeno, ali pa še kaj zaračunajo?


Pošlejo ti dopoldne opozorilo da nimaš dovolj na računu in če boš naložil do 18h ne bo nič penalov.

hmm23 ::

Trajnike pri N26 najbrž nastaviš kot direktno bremenitev pri dobavitelju?

Predvidevam, da je enako kot če pri Petrolu urediš, da ti mesečno trgajo s slo. TRR?

jabe ::

Tako je. Namesto IBANa, ki se začne z SI56, napišeš IBAN, ki se začne z DExx. Vse enako za direktne brementive.

Trajniki so pa "scheduled payments", ki jih kot rečeno, lahko nastaviš tedensko, mesečno, četrtletno ali letno.

JanK ::

Ima do idejo kje dobiti 10-digit code, ki jo rabis, ce hoces spariti N26 z drugim telefonom. Sem odstranil parjenje starega telefona, se uspel prijaviti na novem telefonu z username-om, passwordom in 6-mestno cifro poslano po SMSu, ampak sedaj zahteva 10-mestno kodo pod imenom. Kartica je virtualna in nikjer v spletnem interface-u ne najdem te informacije....
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

MrStein ::

jabe je izjavil:

Scheduled payments imaš možnost tedensko, mesečno, četrtletno in letno. Če te prav razumem, kaj me sprašuješ.

Ja.
Dvomesečno nimajo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

delavec44 ::

JanK je izjavil:

Ima do idejo kje dobiti 10-digit code, ki jo rabis, ce hoces spariti N26 z drugim telefonom. Sem odstranil parjenje starega telefona, se uspel prijaviti na novem telefonu z username-om, passwordom in 6-mestno cifro poslano po SMSu, ampak sedaj zahteva 10-mestno kodo pod imenom. Kartica je virtualna in nikjer v spletnem interface-u ne najdem te informacije....


To je številka kartice. Z virtualno ne moreš in ti piše spodaj, da kontakiraj help chat. Sem imel isti problem po nadgradnji androida in sem moral identifikacijo ponovno opraviti. Precej slaba rešitev, glede na to da na ostalih (revolut, vivid, sparkasse, nkbm, mbills) ni bilo težav.

jabe ::

MrStein je izjavil:

jabe je izjavil:

Scheduled payments imaš možnost tedensko, mesečno, četrtletno in letno. Če te prav razumem, kaj me sprašuješ.

Ja.
Dvomesečno nimajo?


Ne.

jabe ::

Sem šla prav pogledat. Revolut ima pa dnevno, tedensko in mesečno.

Vivid pa mesečno, četrtletno, polletno in letno.

MrStein ::

Precej omejeno za fintech.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Netrunner ::

Razmišljam, da bi zapru nkbm račun in preselil vse na N26. Trenutno si lastim free račun na N26, vendar plačljiv ima par zadev, ki me zanimajo. Mesečno stane 5€ kar je nekoliko več kot na nkbm kjer plačujem 2.5€ za vodenje računa in 0.8€ za ebančništvo. Razen višje cene je še kakšen minus N26 vs Slo banke?... Npr stroški plačevanja položnic in trajnikov?

Plačljivi del N26 me tudi zanima, ker nekako mi ne diši zaupati denarja nekam kjer ne plačujem nič :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

blackbfm ::

Plačljivi del N26 me tudi zanima, ker nekako mi ne diši zaupati denarja nekam kjer ne plačujem nič :)


zastonj je trenutno ker so neobanke v porastu, ko rasti ne bo več potem bodo tudi dodal svoje stroške verjemi

Netrunner ::

blackbfm je izjavil:

Plačljivi del N26 me tudi zanima, ker nekako mi ne diši zaupati denarja nekam kjer ne plačujem nič :)


zastonj je trenutno ker so neobanke v porastu, ko rasti ne bo več potem bodo tudi dodal svoje stroške verjemi


To ni bilo moje vprašanje :) Ali je ali ni rasti, od free uporabnikov nimajo nič Oz. upajo, da jih bo čimveč prešlo na njihove plačljive storitve
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

janezvalva ::

Netrunner je izjavil:

Razmišljam, da bi zapru nkbm račun in preselil vse na N26. Trenutno si lastim free račun na N26, vendar plačljiv ima par zadev, ki me zanimajo. Mesečno stane 5€ kar je nekoliko več kot na nkbm kjer plačujem 2.5€ za vodenje računa in 0.8€ za ebančništvo. Razen višje cene je še kakšen minus N26 vs Slo banke?... Npr stroški plačevanja položnic in trajnikov?

Plačljivi del N26 me tudi zanima, ker nekako mi ne diši zaupati denarja nekam kjer ne plačujem nič :)

ja, n26 je minus, če ti blokirajo račun, si ga naj*bal
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

delavec44 ::

Netrunner je izjavil:

blackbfm je izjavil:

Plačljivi del N26 me tudi zanima, ker nekako mi ne diši zaupati denarja nekam kjer ne plačujem nič :)


zastonj je trenutno ker so neobanke v porastu, ko rasti ne bo več potem bodo tudi dodal svoje stroške verjemi


To ni bilo moje vprašanje :) Ali je ali ni rasti, od free uporabnikov nimajo nič Oz. upajo, da jih bo čimveč prešlo na njihove plačljive storitve


Marsikaj imajo od free uporabnikov. Od kartičnih provizij naprej. Nekje še cashback dobiš kar se lahko dela le na masi uporabnikov.
Poleg seveda tvojih podatkov.

Kumbaja ::

janezvalva je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Razmišljam, da bi zapru nkbm račun in preselil vse na N26. Trenutno si lastim free račun na N26, vendar plačljiv ima par zadev, ki me zanimajo. Mesečno stane 5€ kar je nekoliko več kot na nkbm kjer plačujem 2.5€ za vodenje računa in 0.8€ za ebančništvo. Razen višje cene je še kakšen minus N26 vs Slo banke?... Npr stroški plačevanja položnic in trajnikov?

Plačljivi del N26 me tudi zanima, ker nekako mi ne diši zaupati denarja nekam kjer ne plačujem nič :)

ja, n26 je minus, če ti blokirajo račun, si ga naj*bal

Povsem enako kot ce ti edini racun blokira katerakoli druga banka.

GupeM ::

Kumbaja je izjavil:

Povsem enako kot ce ti edini racun blokira katerakoli druga banka.

Tu se vsi po vrsti motite. Pri klasičnih bankah lahko greš do okenca in razbiješ gobec uslužbenki/uslužbencu za šalterjem. Tega zadoščenja pri fintech bankah nimaš.

/s

buttcrack ::

ker po tej akciji imaš potem precej časa za razmislek kje boš odprl nov TRR

Kumbaja ::

GupeM je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

Povsem enako kot ce ti edini racun blokira katerakoli druga banka.

Tu se vsi po vrsti motite. Pri klasičnih bankah lahko greš do okenca in razbiješ gobec uslužbenki/uslužbencu za šalterjem. Tega zadoščenja pri fintech bankah nimaš.

/s


ja, če imaš zadoščenje v temu, da svoje probleme kot neandretalec rešuješ z kaznivimi dejanji potem fintech niso najboljša rešitev. Je pa res, da če si na razvojnem nivoju tri letnega otroka lahko vseeno pretepeš naključnega uslužbenca katerekoli banke, če ti n26 blokira račun. Končni rezultat bo enak.

jabe ::

Kar marija okencu ne more narediti je, da ob tvojih vprašanjih klikne rdečo slušalko in prekine vse skupaj. In potem bi prišel Janez, ki bi tudi en cajt poslušal, ampak ker problem ni tipa odinstaliraj/instaliraj in se mu ne da s tem ukvarjati, klikne gumb se on. In potem pride Korl, in Lojzka in potem še to lahko greš kolikor časa hočeš, dokler ne dojames, da boš moral sam pogruntat kaj je narobe ali pa pač ne bo delalo. Če je to težava tipa, nekdo mi denar nakazuje in ne gre, potem je težava zaresna. Na koncu, ko ostaneš sam s svojo težavo ti pa popupajo ankete, kako si zadovoljen s pomočjo Marije, Janeza, Korlna in Lojzke.

Tako da šalter ni za to, da bi ti dal eno na gobec, ampak da je ne dobiš.

ubermensch ::

Netrunner je izjavil:

Razmišljam, da bi zapru nkbm račun in preselil vse na N26. Trenutno si lastim free račun na N26, vendar plačljiv ima par zadev, ki me zanimajo. Mesečno stane 5€ kar je nekoliko več kot na nkbm kjer plačujem 2.5€ za vodenje računa in 0.8€ za ebančništvo. Razen višje cene je še kakšen minus N26 vs Slo banke?... Npr stroški plačevanja položnic in trajnikov?

Plačljivi del N26 me tudi zanima, ker nekako mi ne diši zaupati denarja nekam kjer ne plačujem nič :)


Minus fintech bank je to, da ne moreš vzeti kredita in da je včasih odzivnost support malo slabša, kot če bi šel na banko v živo. Drugih minusov ni. Fintech banke v vseh pogledih povozijo predrage dinozavre, ki jih imamo v Sloveniji na voljo.


GupeM je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

Povsem enako kot ce ti edini racun blokira katerakoli druga banka.

Tu se vsi po vrsti motite. Pri klasičnih bankah lahko greš do okenca in razbiješ gobec uslužbenki/uslužbencu za šalterjem. Tega zadoščenja pri fintech bankah nimaš.

/s



LOL:))

Netrunner ::

ubermensch je izjavil:


Minus fintech bank je to, da ne moreš vzeti kredita in da je včasih odzivnost support malo slabša, kot če bi šel na banko v živo. Drugih minusov ni. Fintech banke v vseh pogledih povozijo predrage dinozavre, ki jih imamo v Sloveniji na voljo.


Za kredit vem ja, kar se stroškov tiče pa nevem. Mesečno me n26 stane več kot nkbm. Moram sicer natančneje preverit. Kako so kaj provizije plačil položnic in trajnikov?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Kodrnusa ::

Položnice, trajniki nakazila so brezplačni na N26.
Vse je brezplačno tudi 3x dvigi na bankomatih mesečno... zaenkrat

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kodrnusa ()

jabe ::

Instant SEPA je 0,99€.

buttcrack ::

instant sepa je bolj bonbonček kot kaj drugega.

če rabiš nujno denar brebexlat, pač daš ta evro, sicer bo pa tudi zastonj v doglednem času nakazan.

kar se pa NKBM tiče, imaš pa zagotovo za vsak UPN, DB za plačat provizijo. če je teh cca 10 na mesec, si praktično na istem.

libreus ::

Netrunner je izjavil:

ubermensch je izjavil:


Minus fintech bank je to, da ne moreš vzeti kredita in da je včasih odzivnost support malo slabša, kot če bi šel na banko v živo. Drugih minusov ni. Fintech banke v vseh pogledih povozijo predrage dinozavre, ki jih imamo v Sloveniji na voljo.


Za kredit vem ja, kar se stroškov tiče pa nevem. Mesečno me n26 stane več kot nkbm. Moram sicer natančneje preverit. Kako so kaj provizije plačil položnic in trajnikov?

Stane te več edino, če imaš premium verzijo, sicer pri free verziji ni nobenih stroškov - niti pri plačevanju položnic.

Dober dan ::

Je kdo poskusil takojšnje plačilo iz DH na N26? Ne uporabljam N26, ampak razmišljam da bi Revolut zamenjal za N26.

kixs ::

Nisem in verjetno tudi ne bom. Obicajno traja nekaj ur/isti dan, ce placas dopoldne.

Netrunner ::

Najbolj me skrbi, če bi iz kakšnega razloga prišlo do blokade ali izbris računa. Na reddit sem bral neprijetne zgodbe v zvezi s tem in da so čakali mesece za nakazilo denarja na drugi račun. To me odvrača od popolnega preklopa saj pri fizični banki greš tja in te ne morejo pustiti čakat na odgovor, oot to lahko naredijo prek email in support chat-a
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

poweroff ::

Ne se preveč lagat, no.

Na fintech bankah je kar nekaj potencialnih minusov, ki jih pa s pametno strategijo lahko skoraj v celoti izničiš.

Prvič: so določene omejitve glede dvigov na bankomatih brez provizije. To načeloma ni problem, se je pa fino tega zavedati in če računaš večje število dvigov pač raje enkrat dvigneš malo več.

Drugič: ne moreš vzeti kredita. To se mi ne zdi problem, če fintech banko uporabljaš kot sekundarno banko. Seveda ko vzameš kredit tvoja "papirnata" banka od tebe zahteva, da ti dohodke nakazujejo na račun pri njih. Ampak ti komot del denarja nakažeš na neobanko in potem s kartico plačuješ tam.

Tretjič: odzivnost oz. support je v resnici zelo problematičen. Čim imaš kakšno bolj specifično zadevo, ki jo chatboti ne znajo rešiti, si ga naj*. Moja strategija je tukaj da neobanka NIKOLI ni prva banka, pač pa je to sekundarna banka.

Četrtič: arbitrarnost, pomanjkanje transparentnosti in odgovornosti. Tukaj govorim o zapiranju računov ker se njim pač tako sprdne. To je resen problem. Jaz recimo si ne morem privoščiti, da me banka čez noč zaj* in mi zapre račun. Mogoče bi razmišljal drugače, le bi živel pri mamici, ki bi mi dajala žepnino... to je še posebej velik problem skupaj z neodzivnostjo. Če mi papirnata banka zapre račun, grem lahko kadarkoli tja, težim in se pogovorim s človekom, in bom dobil neko informacijo kaj je problem. (S tem da slovenska zakonodaja bankam prepoveduje, da bi ljudem odbile svoje storitve - se pravi vsaj minimalni bančni račun lahko vedno imaš!) Rešitev: neobanka NIKOLI ni prva banka, pač pa je to sekundarna banka.

Zdaj pa vprašanje zakaj sploh rabiš neobanko?

Zato, ker te papirnata banka lahko čez noč zaj*. OK, tudi to je problem, da so slovenske nategunske banke bistveno predrage in bistveno predinozavrske (plačevanje s telefonom je zanje večinoma še vedno znanstvena fantastika, virtualne kartice za enkratno uporabo pa sploh), ter da znajo lepo prosit za dokapitalizacije, ampak kar so meni naredili pa presega vse meje.

Torej... v začetku poletja sem šel za nekaj mesecev v tujino (delat)... in se peljem po avtocesti kjer je bilo treba na par km plačevati cestnine. 1 EUR, 2, celo samo 30 centov. In seveda sem plačeval s kartico. Vmes sem šel še tankat in se ustavil za kavo, vodo in nekaj pojest... in potem zvečer hočem kupit flašo vode in je transakcija zavrnjena.

OK, mogoče je problem v brezstičnem plačevanju... rečem, če lahko dam kartico notri in vpišem PIN. Isto, transakcija zavrnjena. Super. V denarnici sem pa imel cca. 5 EUR. Pa 2000 km od doma.

V redu, grem do hotela (na srečo sem ga plačal prej) in na internet in skušam preko spleta kupit neko malenkost. Transakcija zavrnjena. Z neko čudno error kodo.

Pogooglam - ta koda pomeni, da je kartica blokirana.

Pomemben podatek: to se je dogajalo v nedeljo zvečer.

OK, sledi klic na banko, kjer pa se javi odzivnik in mi prijazno razloži da banka pač dela od ponedeljka do petka do 8h do 17h ure in da jih lahko pokličem samo takrat. Prevod: mi smo banka, you can go f* yourself.

V spletni banki seveda ni bilo videti kakšnih posebnosti. Recimo kakšnega pojasnila zakaj je kartica blokirana. Seveda sem jim napisal sporočilo preko spletne banke, ampak to so odgovorili šele naslednji dan popoldan...

Ker je bila ura že pozna sem šel spat in sem jih potem klical zjutraj. No, v mojem časovnem pasu je bilo to že malo bolj dopoldne, ampak OK. Ne more en komitentek banke motit, ko spi spanje pravičnega.

In dobim pojasnilo (kasneje tudi na mail).

Namreč, pri plačevanju s karticami obstaja varnostna nastavitev, ki dnevno dovoljuje 12 plačil na POS terminalih in 3 dvige gotovine na bančnih avtomatih. Omenjene nastavitve za bančne kartice kartice ni mogoče poljubno spreminjati ali ukinjati in to je nastavitev, ki velja za vse bančne kartice v Sloveniji (te nastavitve je določil Bankart).

In pa "seveda razumemo, da so bile vaše potrebe ta dan specifične" in bla, bla, bla.

Super. Ampak a bi lahko to kdo jasno povedal? Ker ko sem se o tem pogovarjal z ljudmi NIHČE od mojih znancev ni vedel za to omejitev.

No, ta blokada velja do polnoči naslednjega dne, kar pomeni, da sem naslednji dan lahko normalno plačeval s to kartico.

So mi pa pri banki napisali da je to omejitev "mogoče premostiti z drugo kartico (debetna in kreditna kartica)". Evo dragi moji, tukaj se pa strinjam. V hotelu sem se povezal na WiFi, naložil Revolut in v 15 minutah so preverili mojo identiteto in mi dodelili transakcijski račun ter virtualno kartico. Še dodatnih 15 minut sem porabil, da sem ta račun prijavil FURS-u. Skratka - povsem enostaven postopek tako s strani Revoluta kot predvsem s strani FURS-a.

Tako je Revolut sedaj moja druga banka. SKB-ju sem pa sporočil, da ko se vrnem je prva stvar, da pri njih zaprem račun in grem na Delavsko hranilnico. Ne zato, ker je DH kaj bistveno boljša od njih - v bistvu so glede zgoraj opisanih težav isti k*. So pa vsaj cenejši kot SKB.

Skratka, papirnato banko se vsekakor splača imeti, ampak zgolj zato, ker so neobanke samovoljne in neodzivne. Papirnata banka mora biti čim cenejša, imeti pa mora spletno banko. In to je vse.

Na papirnato banko dobivaš plačo in enkrat na mesec si iz nje nakažeš denar na račun neobanke. Seveda imaš obe plačilni kartici, če gre kaj narobe. Pa če rabiš kredit greš h papirnati banki. Pa enkrat na deset let papirnato banko dokapitaliziraš, ker je vmes gamblala s tujim denarjem.
sudo poweroff

Dober dan ::

Netrunner je izjavil:

Najbolj me skrbi, če bi iz kakšnega razloga prišlo do blokade ali izbris računa. Na reddit sem bral neprijetne zgodbe v zvezi s tem in da so čakali mesece za nakazilo denarja na drugi račun. To me odvrača od popolnega preklopa saj pri fizični banki greš tja in te ne morejo pustiti čakat na odgovor, oot to lahko naredijo prek email in support chat-a



Ne vem, zakaj sploh kompliciraš? Glavni račun imej Slovenski (plača, položnice, pologi, dvigi, itd), za igračkanje pa uporabljaj ostalo navlako. Sej pa menda nisi tak socialc, da nimaš 3€ za vodenje računa in mobilno banko? Sam sem tudi razmišljal, da bi imel samo Neobanko.. preveč stresno postane že samo branje težav po forumih, Twiterju, FB.. Delavska, poleg pa še Neobanka ti je najboljša kombinacija.

buttcrack ::

teh težav je res ogromno kajne? na kupu s zbrane 3,4 potem pa še ostali malo prilivajo olje in izgleda kot da ima vsak tretji zaprt račun.
Dejansko pa je x milijonov komitenotv in je teh težav za en mikro vzorec. Ne rečem, da jih ni, ni jih pa toliko, da bi se moral s tem obremenjevat.
banka ti brez razloga ne more vzet denarja, lahko ti pa zapre TRR, tega pa ravno tako v hipu odpreš novega pa je rešeno.

GupeM ::

poweroff je izjavil:

Tretjič: odzivnost oz. support je v resnici zelo problematičen. Čim imaš kakšno bolj specifično zadevo, ki jo chatboti ne znajo rešiti, si ga naj*. Moja strategija je tukaj da neobanka NIKOLI ni prva banka, pač pa je to sekundarna banka.

UAU... Presenečen nad tvojim dokaj pozitivnim postom glede fintech bank. Še ne dolgo nazaj si trdil, da niso vredne nič, zdaj pa počasi spoznavaš, da so mogoče vendarle OK. Vsaj v nekaterih primerih.

Še vedno pa mi ni jasno, kaj misliš z zgoraj citiranim, saj si nekaj vrstic nižje napisal tole:
OK, sledi klic na banko, kjer pa se javi odzivnik in mi prijazno razloži da banka pač dela od ponedeljka do petka do 8h do 17h ure in da jih lahko pokličem samo takrat. Prevod: mi smo banka, you can go f* yourself.

Zdaj si pa predstavljaj, da rabiš samo povečat limit plačila/dviga s kartico, ko si v Pragi v sredo 31. decembra. Čakal boš do ponedeljka, 5. januarja.

Ja, v zadnjem letu, mogoče dveh, so to tudi "naše" banke začele uvajati v svoje appe. Ne vem pa, če je zadeva instant. Cca 2 leti nazaj, na NKBM, vem da ni bila in si moral med delovniki čakati vsaj do naslednjega dne. Za vikende pa nisem probal, ampak sem precej prepričan da je zahtevo nekdo ročno spreminjal. Če se spomnim, bom za vikend preveril kako zadeva deluje zdaj.

poweroff ::

buttcrack je izjavil:

teh težav je res ogromno kajne? na kupu s zbrane 3,4 potem pa še ostali malo prilivajo olje in izgleda kot da ima vsak tretji zaprt račun.
Dejansko pa je x milijonov komitenotv in je teh težav za en mikro vzorec. Ne rečem, da jih ni, ni jih pa toliko, da bi se moral s tem obremenjevat.
banka ti brez razloga ne more vzet denarja, lahko ti pa zapre TRR, tega pa ravno tako v hipu odpreš novega pa je rešeno.

Ne, ne moreš.

Poleg tega se moraš s tem ukvarjati, jaz pa se nimam časa ukvarjati z muhami banke.

GupeM je izjavil:

poweroff je izjavil:

Tretjič: odzivnost oz. support je v resnici zelo problematičen. Čim imaš kakšno bolj specifično zadevo, ki jo chatboti ne znajo rešiti, si ga naj*. Moja strategija je tukaj da neobanka NIKOLI ni prva banka, pač pa je to sekundarna banka.

UAU... Presenečen nad tvojim dokaj pozitivnim postom glede fintech bank. Še ne dolgo nazaj si trdil, da niso vredne nič, zdaj pa počasi spoznavaš, da so mogoče vendarle OK. Vsaj v nekaterih primerih.

Hehe, mogoče sem stopil korak nazaj.

Ampak če boš pozorno bral moje poste boš videl, da mene moti predvsem arbitrarnost in pomanjkanje odgovornosti do strank. In to, da ti banka brez jasnega razloga čez noč zapre račun sodi v kategorijo "arbitrarnost in pomanjkanje odgovornosti".

Ker pa so take tudi papirnate banke, je najboljša kombinacija obeh.
sudo poweroff

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: poweroff ()

GupeM ::

poweroff je izjavil:

Ker pa so take tudi papirnate banke, je najboljša kombinacija obeh.

Ja, saj to že dolgo govorimo. Tukaj je malo takšnih, ki bi imeli le fintech banko. Večinoma imamo domačo + fintech. Je pa zanimivo, da niti z Revolutom, niti z N26 nisem imel še nobenih težav, medtem ko s Sparkasse jo imam (njihova "integracija" Flik Paya ni vredna pol pi*ke mrzle vode).

jabe ::

GupeM je izjavil:



Ja, v zadnjem letu, mogoče dveh, so to tudi "naše" banke začele uvajati v svoje appe. Ne vem pa, če je zadeva instant. Cca 2 leti nazaj, na NKBM, vem da ni bila in si moral med delovniki čakati vsaj do naslednjega dne. Za vikende pa nisem probal, ampak sem precej prepričan da je zahtevo nekdo ročno spreminjal. Če se spomnim, bom za vikend preveril kako zadeva deluje zdaj.


Je, torej instant. Vklop/izklop kartice, kupovanja na spletu, v tujini, dvigov na bankomatu. Nimam pa jaz višine za nastavljati. Na Sparkasse.

PS
Saj imaš Sparkasse pa lahko pogledaš. Flik meni dela čisto ok. Rabim ga seveda za zastonj transakcije, drugače bi mi bilo vseeno, a je instant ali čez 2 dni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: jabe ()

delavec44 ::

jabe je izjavil:


Saj imaš Sparkasse pa lahko pogledaš. Flik meni dela čisto ok. Rabim ga seveda za zastonj transakcije, drugače bi mi bilo vseeno, a je instant ali čez 2 dni.



Zdaj ti dela ja, ko si morala aplikacijo ponovno instalirati in aktivirati, ker se preko google play noče posodobiti na novo verzijo. Meni je pa to nepotrebna komplikacija in kaže na neresnost banke.

Zgodovina sprememb…

Groot ::

jabe je izjavil:

GupeM je izjavil:



Ja, v zadnjem letu, mogoče dveh, so to tudi "naše" banke začele uvajati v svoje appe. Ne vem pa, če je zadeva instant. Cca 2 leti nazaj, na NKBM, vem da ni bila in si moral med delovniki čakati vsaj do naslednjega dne. Za vikende pa nisem probal, ampak sem precej prepričan da je zahtevo nekdo ročno spreminjal. Če se spomnim, bom za vikend preveril kako zadeva deluje zdaj.


Je, torej instant. Vklop/izklop kartice, kupovanja na spletu, v tujini, dvigov na bankomatu. Nimam pa jaz višine za nastavljati. Na Sparkasse.

PS
Saj imaš Sparkasse pa lahko pogledaš. Flik meni dela čisto ok. Rabim ga seveda za zastonj transakcije, drugače bi mi bilo vseeno, a je instant ali čez 2 dni.


Na NKBM limita še sedaj ne moreš instat nastavit preko appa, ampak lahko oddaš samo zahtevo, ki jo mora potem nekdo na banki odobrit. Da ne govorimo o tem da če se prav spomnim je sprememba celo plačljiva. Can you get any more stupid XD

jabe ::

delavec44 je izjavil:

jabe je izjavil:


Saj imaš Sparkasse pa lahko pogledaš. Flik meni dela čisto ok. Rabim ga seveda za zastonj transakcije, drugače bi mi bilo vseeno, a je instant ali čez 2 dni.



Zdaj ti dela ja, ko si morala aplikacijo ponovno instalirati in aktivirati, ker se preko google play noče posodobiti na novo verzijo. Meni je pa to nepotrebna komplikacija in kaže na neresnost banke.


Dobro, zdaj si pa to tako napisal, kot da je to nekajdnevni proces. Poklicala osebnega bančnika (znanstvena fantastika za fintech), čez 5 min je že vse delalo. S tem, da sem se jaz obirala, zato tok časa.

kixs ::

Pri DH sem zelel dvigniti limit na MC. Poklical, zatezil, da rabim DANES, nujno! Ce bi mi sli zelo na roko, bi bilo najhitreje naslednji dan - veste, mora iti preko komisije. Groza!

Dobro, da sem lahko malo skombiniral preko N26.

karafeka ::

A lahko za dostop in za nakazovanje pri n26 uporabljaš več telefonov?
Kolikor vem, lahko povežeš (pair) samo enega, ampak recimo, da se men kaj zgodi, kako lahko potem drugi dostopajo do mojega N26?

GupeM ::

jabe je izjavil:

Saj imaš Sparkasse pa lahko pogledaš. Flik meni dela čisto ok. Rabim ga seveda za zastonj transakcije, drugače bi mi bilo vseeno, a je instant ali čez 2 dni.

Ne, ne dela. Telefonsko številko za Flik sem uporabil na drugi banki, emaila pa tukaj ne morem uporabiti. Prej, ko je bil samostojen Flik pay app, sem lahko za Sparkasse uporabil email naslov.

Zahtevke lahko delaš, ali lahko samo plačuješ?

GupeM ::

karafeka je izjavil:

A lahko za dostop in za nakazovanje pri n26 uporabljaš več telefonov?
Kolikor vem, lahko povežeš (pair) samo enega, ampak recimo, da se men kaj zgodi, kako lahko potem drugi dostopajo do mojega N26?

Enako kot pri klasičnih bankah. Če umreš, zapuščinska. Če postaneš rastlina, bo pa tudi sodišče odločilo kdo, kako in zakaj. Ima na klasični banki več ljudi dostop do tvojega računa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

buneech ::

GupeM je izjavil:

jabe je izjavil:

Saj imaš Sparkasse pa lahko pogledaš. Flik meni dela čisto ok. Rabim ga seveda za zastonj transakcije, drugače bi mi bilo vseeno, a je instant ali čez 2 dni.

Ne, ne dela. Telefonsko številko za Flik sem uporabil na drugi banki, emaila pa tukaj ne morem uporabiti. Prej, ko je bil samostojen Flik pay app, sem lahko za Sparkasse uporabil email naslov.

Pri meni je NKBM pozabil email v Fliku pri prehodu iz Abanke. Mogoče jim piši ali pa pokliči, meni je potem referentka na drugi strani telefona ročno vpisala notri email, ker se ga čez aplikacijo ni dalo.

GupeM ::

buneech je izjavil:

Pri meni je NKBM pozabil email v Fliku pri prehodu iz Abanke. Mogoče jim piši ali pa pokliči, meni je potem referentka na drugi strani telefona ročno vpisala notri email, ker se ga čez aplikacijo ni dalo.

So mi svetovali, da na "stari" banki registriram alias email naslov, na novi pa uporabim telefonsko.

Problem je, ker stare banke nimam več. Pa tudi če bi jo imel, nimajo vsi moji kontakti moje telefonske številke. Res mi ni jasno, zakaj so morali pokvariti funkcionalnost.

Sicer smo pa offtopic.

jabe ::

Dejstvo je, da so tudi naše banke prevzele kar nekaj funkcionalnosti fintechov. Ko je dejansko za vse manj dela. Na to se je nanašal prvi citiran stavek. To menda lahko v nastavitvah poigraš, flik gor ali pa dol.

buttcrack ::

poweroff je izjavil:

buttcrack je izjavil:

teh teĹžav je res ogromno kajne? na kupu s zbrane 3,4 potem pa ĹĄe ostali malo prilivajo olje in izgleda kot da ima vsak tretji zaprt raÄun.
Dejansko pa je x milijonov komitenotv in je teh teĹžav za en mikro vzorec. Ne reÄem, da jih ni, ni jih pa toliko, da bi se moral s tem obremenjevat.
banka ti brez razloga ne more vzet denarja, lahko ti pa zapre TRR, tega pa ravno tako v hipu odpreĹĄ novega pa je reĹĄeno.

Ne, ne moreĹĄ.

Seveda lahko. Ne sicer N26, greš pa komot na vivid, revolut, monese, …

fertighaus ::

Če bi kdo odprl račun na N26 in prejel vsaj 30€ naj mi piše. Ponudba velja samo do konca meseca.

neooo ::

primozz6671

koda za 30€ ob odprtju

gansta ::

Če bi rad kdo prejel 30€ ob odprtju računa naj me kontaktira na ZS - mu pomagam tudi ob odprtju in prijavi na davčno ;)

poweroff ::

GupeM je izjavil:

karafeka je izjavil:

A lahko za dostop in za nakazovanje pri n26 uporabljaš več telefonov?
Kolikor vem, lahko povežeš (pair) samo enega, ampak recimo, da se men kaj zgodi, kako lahko potem drugi dostopajo do mojega N26?

Enako kot pri klasičnih bankah. Če umreš, zapuščinska. Če postaneš rastlina, bo pa tudi sodišče odločilo kdo, kako in zakaj. Ima na klasični banki več ljudi dostop do tvojega računa?

Pa poglejmo drugače. Kaj če umre moj telefon?
sudo poweroff
««
152 / 190
»»