Forum » Strojna oprema » AMD Vega GPU
AMD Vega GPU
Temo vidijo: vsi
MihaK3 ::
Glede cene in zmogljivosti, mislim da je pri vegi občutno boljše, kot je bilo pri furyju, ki ga je AMD sam dokaj kmalu skoraj povozil s polarisom.
Kaj pa vem... Fury X je v precej naslovih držal korak z 980Ti (sploh pri višjih resolucijah), ki je bila izdana istočasno in to z ne bistveno večjo porabo, Vega z dvakrat višjo je komaj kje dosegla leto in pol starejšo 1080-ko, proti (še vedno starejši in še vedno precej manj požrešni) 1080Ti pa milo rečeno nima za burek...
BT52 ::
Od predstavitve neke metode (sedaj se imena ne spomnim pa če me poliješ z bencinom) v arhitekturi nove AMD grafe, so špili začeli to uporabljati šele 5 let kasneje. PET LET. Obstajal je AMDjev tech demo in mogoče, mogoče en špil.
Upam, da se med spanjem spomnim, za kaj se je šlo.
Mogoče misliš Mantle api? Zdaj ravno gledam pa ne zgleda, da je kateri developer resno zagrizel...
BT52 ::
Jst ::
Takrat se je imenoval ATI. Sedaj brskam po knjižnici tech demotov, pa ne najdem oziroma jih je preveč, da bi vsakega DL.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Ruby: high dynamic range lighting and dynamic soft shadows.
https://gpuopen.com/archive/gpu-demos/l...
Predstavljeno ~2005, začetek (množične) uporabe ene pet let kasneje. Pred časom sem prebral intervju z enim game-dev-om in je dal par primerov, ko sta ATI/AMD in Nvidia predstavila "nekaj", kar se je potem šele čez 4-6 let začelo uporabljati, čeprav je bilo na voljo toliko prej.
Saj je logično. Izdelava igre je približno 3 leta in vmes ne boš dajal notri nekaj novega. Ko studio izda igro in začne z novo, se pa "zmenijo" za zahteve in kaj je na voljo.
https://gpuopen.com/archive/gpu-demos/l...
Predstavljeno ~2005, začetek (množične) uporabe ene pet let kasneje. Pred časom sem prebral intervju z enim game-dev-om in je dal par primerov, ko sta ATI/AMD in Nvidia predstavila "nekaj", kar se je potem šele čez 4-6 let začelo uporabljati, čeprav je bilo na voljo toliko prej.
Saj je logično. Izdelava igre je približno 3 leta in vmes ne boš dajal notri nekaj novega. Ko studio izda igro in začne z novo, se pa "zmenijo" za zahteve in kaj je na voljo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
AapocalypseE ::
Graphics Card Manufacturing Being Moved From China in Bid to Escape Import Tariffs - Price to Increase 5-10%
https://www.techpowerup.com/248018/grap...
https://www.techpowerup.com/248018/grap...
Jst ::
Aja, pa še nekaj. Zato je Nvidia razvila GameWorks, da se poenostavi razvijanje.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
D3m ::
Za svoj GPU, ki preveri ID check.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
gendale2018 ::
Aja, pa še nekaj. Zato je Nvidia razvila GameWorks, da se poenostavi razvijanje.
gimpworks
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
FireSnake ::
Ruby: high dynamic range lighting and dynamic soft shadows.
https://gpuopen.com/archive/gpu-demos/l...
Predstavljeno ~2005, začetek (množične) uporabe ene pet let kasneje. Pred časom sem prebral intervju z enim game-dev-om in je dal par primerov, ko sta ATI/AMD in Nvidia predstavila "nekaj", kar se je potem šele čez 4-6 let začelo uporabljati, čeprav je bilo na voljo toliko prej.
Saj je logično. Izdelava igre je približno 3 leta in vmes ne boš dajal notri nekaj novega. Ko studio izda igro in začne z novo, se pa "zmenijo" za zahteve in kaj je na voljo.
To še toliko bolj drži, če firma uporabi žće obstoječ game engine.
V tem primeru niti ne morejo uporabiti nove tehnologije.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
klinker ::
gendale2018 je izjavil:
Aja, pa še nekaj. Zato je Nvidia razvila GameWorks, da se poenostavi razvijanje.
gimpworks
Ne vem kaj vas to moti. AMDju noben ne brani kaj podobnega nardit.
D3m ::
Vem. Ampak konc koncev en standard mora biti. Vprašanje je samo kdo zgubi.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Jst ::
AMD in Nvida sta takšne tech demote in podporo v arhitekturo vseskozi razvijala. Ker je implementacija v game engine "draga", je Nvidia naredila GameWorks. Ki ne bi bil nič slabega, saj pohitri razvijanje, polepša igro, jo optimizira za efekte iz Gameworksa. Ampak če ne bi GW demonstrativno slabo vplival na AMD, ali bi v igrah bil en checkmark "Nvidia GameWorks effects [x]", ne bi bilo čisto nič narobe.
Za primer,ki sem ga dal, Ruby, ki se mi je vtisnil v spomin, je takšnih še polno. It obeh strani. Ampak pri "Ruby" sta predstavljena "lighting and dynamic soft shadows", ki sta se na polno začela uporabljati LETA po tem, ko bi se lahko.
Ampak jaz mislim, da je treba upoštevati še en faktor. Mogoče največji. Konzole. Kdaj smo dobili največje bumpe v kvaliteti grafike? Leto do dveh po izidu nove generacije konzol. Tudi zato domnevam - in to je moje osebno mnenje - je nvidia izdelala GameWorks, ki "konzola-grafiko" z "drop-in" plugini premakne na bolje brez večjih težav MED razvijanjem igre za multiplatforme. Konzole dobijo grafiko G, PC G+, Gameworks pa G++. Če bi bil AMD pameten, bi se lahko podobne ali iste ideje spomnil prej ali izdal svoj AMDWorks po prvi objavi GW. Tako bi se MOGOČE uveljavil kakšen "standardni" drop-in plugini, ki bi na tako na nvidiji, kot na AMDju premaknili grafiko na bolje.
Za primer,ki sem ga dal, Ruby, ki se mi je vtisnil v spomin, je takšnih še polno. It obeh strani. Ampak pri "Ruby" sta predstavljena "lighting and dynamic soft shadows", ki sta se na polno začela uporabljati LETA po tem, ko bi se lahko.
Ampak jaz mislim, da je treba upoštevati še en faktor. Mogoče največji. Konzole. Kdaj smo dobili največje bumpe v kvaliteti grafike? Leto do dveh po izidu nove generacije konzol. Tudi zato domnevam - in to je moje osebno mnenje - je nvidia izdelala GameWorks, ki "konzola-grafiko" z "drop-in" plugini premakne na bolje brez večjih težav MED razvijanjem igre za multiplatforme. Konzole dobijo grafiko G, PC G+, Gameworks pa G++. Če bi bil AMD pameten, bi se lahko podobne ali iste ideje spomnil prej ali izdal svoj AMDWorks po prvi objavi GW. Tako bi se MOGOČE uveljavil kakšen "standardni" drop-in plugini, ki bi na tako na nvidiji, kot na AMDju premaknili grafiko na bolje.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
FlyingBee ::
Veliko jih še vedno dojema, kot da sta ti dve firmi neprofitni organizaciji, ki želita le užitek za gamerje. V bistvu pa sta ravno obratno, le predstavljata se čim bolj svetniško v očeh gamerjev, da seveda kupijo ravno grafično z njihovim GPUjem. Če bi bil AMD zdaj v vodstvu, bi pa Nvidia morala s cenejšimi rešitvami oziroma se bi obe firmi prilagodili situaciji. Na srečo je odločitev še vedno na strani kupca in mislim, da se lahko le napredek zares hvali, ne pa socialna pomoč s strani underdoga, da bo čim bolj žrtev izpadel in se prikupil gamerjem z največjimi srci.
gddr85 ::
obstaja menda gpuOpen, gameworks je pa zaprt spešl works, kjer so špili ekstra spedenani z nvidio v mislih in spešlworks deluje samo na nvidia karticah afaik oz. če že, predvidevam deluje slabše na radeonkah
Jst ::
Preglej malo gpuOpen spletno stran, ker imam feeling, da nisi.
https://gpuopen.com
gpuOpen je za AMD, čeprav bi v lepšem svetu sodelovali in imeli enotno rešitev ali standard. Drugače pa, Nvidia ima tudi svoja orodja.
https://gpuopen.com
gpuOpen je za AMD, čeprav bi v lepšem svetu sodelovali in imeli enotno rešitev ali standard. Drugače pa, Nvidia ima tudi svoja orodja.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
m0LN4r ::
AMD je tudi brcal z gaming devolved oz. se brca. Nekega dne ko pride PS5 bodo spet v igri.
Pac NV trenutno igra na PC ravni, da bodo prvi pri devsih z novostjo in se medsebojno podprli.
Za razvoj takih stvari, so potrebne tudi zelo zelo hitre graficne, da se zadeva potestira itd. Nvidia to omogoca devsom od malih 2080Ti, mimo quadro linije z nvlinkom, pa vse do ta velikih DGX postaj, ki pa tudi niso nekam pretirano drage za kako polmiljonsko podjetje.
Kaj bos pa pr AMDju trenutno? Razvijal na Vegi FE in cakal na to novo Prosumer Vego? S cakanjem ne mores glih neki veliko zacet.
DGX Station stane od 60 jurjev naprej, leta 93 je stal Silicon Graphics Onyx RealityEngine cetrt miljona.
Pac NV trenutno igra na PC ravni, da bodo prvi pri devsih z novostjo in se medsebojno podprli.
Za razvoj takih stvari, so potrebne tudi zelo zelo hitre graficne, da se zadeva potestira itd. Nvidia to omogoca devsom od malih 2080Ti, mimo quadro linije z nvlinkom, pa vse do ta velikih DGX postaj, ki pa tudi niso nekam pretirano drage za kako polmiljonsko podjetje.
Kaj bos pa pr AMDju trenutno? Razvijal na Vegi FE in cakal na to novo Prosumer Vego? S cakanjem ne mores glih neki veliko zacet.
DGX Station stane od 60 jurjev naprej, leta 93 je stal Silicon Graphics Onyx RealityEngine cetrt miljona.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
FlyingBee ::
Ja, AMD in konzole, nič kar bi prvotni pc gaming nadaljevalo na visoki stopnji. Do 104 čipa bodo še brcali, 102 pa bo nedosegljiv, žal tudi cenovno zame.
m0LN4r ::
Wait for it, PS5 bo ko bo ze odrasel imel lepso grafiko kot 2080Ti sli
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
FlyingBee ::
Ps5 za 400eur bo premagal vse kar je zdaj na voljo. Kdaj? Končano bo, ko bo končano, bi napisali v žal prezgodaj propadli slovenski izdaji PC Gamerja. Pirati in ADSL jih je pokopal. Tako tudi zaslužke pc developerjem napram konzolam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
m0LN4r ::
sam kaj ko ps5 pride komaj čez 3 leta..
3 leta + 3 leta za razvoj optimalne grafike, torej 6 let xD
No verjetno bo takrat tut ze kaka 4060 ali radeons 880 na poti ;)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
FlyingBee ::
glede RT, itak je marsikaj med igro odveč in potrata performanca oziroma resourcov GPUja, ker ko je akcija ne vidiš odseva na Phasmi od Stormtrooperja, kot je spodaj na sliki razvidno, ampak mislim, da je cilj realizem, čemur RT naredi velik korak.
Vsekakor bo tudi pri implemetaciji RT veliko let še minilo, 6 let niti ni veliko za tako tehnologijo, obetata se novi 2 desetletji razvoja v to smer. Realtime CGI kot je zdaj v filmih bo v igrah, v filmih pa mogoče kar že realistično.
Vsekakor bo tudi pri implemetaciji RT veliko let še minilo, 6 let niti ni veliko za tako tehnologijo, obetata se novi 2 desetletji razvoja v to smer. Realtime CGI kot je zdaj v filmih bo v igrah, v filmih pa mogoče kar že realistično.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
m0LN4r ::
Tudi ce zavesto ne vidis vsega, je "immersion" tisto kar naredi razliko, ker se eno cuti bolj pravilno od drugega in to je povezano z vsemi detajli.
Tudi ce nekomu pokazes dve podobni sliki, bo za eno znal brez tega, da bi se spuscal v analizo detajlov po obcutku povedati, katera je "boljsa" oz. bolj pravilna. Razen seveda, ce imas ze tako oprane mozgane od igric, da vec ne ves kako izgleda svet izven tvoje sobe oz. yt videojev.
Tudi ce nekomu pokazes dve podobni sliki, bo za eno znal brez tega, da bi se spuscal v analizo detajlov po obcutku povedati, katera je "boljsa" oz. bolj pravilna. Razen seveda, ce imas ze tako oprane mozgane od igric, da vec ne ves kako izgleda svet izven tvoje sobe oz. yt videojev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Alien123 ::
amd žal ne kupim v življenju več, ker so se mi zamerili.. pa moj monitor ima g-sync, tak je opcija samo nvidia
gendale2018 ::
kako so se ti zamerili?
jst sem imel in amd/ati in nvidio in so bile vse grafične ok... radeon 9800 pro, geforce 6800, radeon 4850, geforce 4 4200, radeon 5770, ...
jst sem imel in amd/ati in nvidio in so bile vse grafične ok... radeon 9800 pro, geforce 6800, radeon 4850, geforce 4 4200, radeon 5770, ...
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
klinker ::
gendale2018 ::
Nisi imel 250W tdpjevke
to je res, čeprav 4850 se je ornk grel... ampak dokler dela normalno mi je vseeno
imel sem tudi 9800, ki je crknil po par mesecih, pol so mi pa dali 9800 pro za zamenjavo... tko da to je tudi ok
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
gendale2018 ::
Zdej me pa res zanima ta tvoja slaba izkušnja...
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
FlyingBee ::
gendale2018 je izjavil:
Zdej me pa res zanima ta tvoja slaba izkušnja...
Nič posebnega verjetno, top radeonke se grejejo kot hudič in dokler je nimaš, ne veš. Da se ti nekaj zameri pa ja ni treba, da je travmatično.
Predator X je izjavil:
Ray tracing - AMD
https://gpuopen.com/firerays-2-0-open-s...
Prepričan sem, da je nvidia z RTX mislila real time rt.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
Jst ::
For fskcs sake, ne kupovati ohišja za 30 EUR, ampak se stegnite nad 100 EUR, pa toplota in šum ne bosta več problematična. Tudi pri TDPju 250. Zraven še filtri za prah, pa je notri vse čisto, če le parkrat na mesec spucaš mreže.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
FireSnake ::
sploh več nevem katero grafo naj kupim, ker itq vsako preplačam trenutno.. polom
amd žal ne kupim v življenju več, ker so se mi zamerili.. pa moj monitor ima g-sync, tak je opcija samo nvidia
In kaj ima to opraviti s temo "AMD Vega GPU"?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
dolenc ::
FlyingBee ::
sploh več nevem katero grafo naj kupim, ker itq vsako preplačam trenutno.. polom
amd žal ne kupim v življenju več, ker so se mi zamerili.. pa moj monitor ima g-sync, tak je opcija samo nvidia
In kaj ima to opraviti s temo "AMD Vega GPU"?
Da je ne bo kupil, ker je edina druga možnost v high end.
Alien123 ::
Zameril se mi je za to, ker sem čakal vsaj 3 leta, da bodo izdali kakšno pametno grafično ven. Da ne pravim o izidu Vege, ko so bile na voljo samo referenčne.. + kakšno ceno je mela vega 64 ob izidu lel..
ajde driverji so se izboljšali, to pa je vse :D
ajde driverji so se izboljšali, to pa je vse :D
FlyingBee ::
Pascal je v 104 iteraciji eno leto pozneje povozil vse. 1080 je s porabo do 200W za 30% prehitela Fury X, Vega64 pa 1 leto kasneje tudi, vendar vmes pa je bila še 1080ti. Težko bodo ujeli pri takem tempu. Verjetno šele, ko se nvidji nekaj pošteno zalomi.
Timurlenk ::
For fskcs sake, ne kupovati ohišja za 30 EUR, ampak se stegnite nad 100 EUR, pa toplota in šum ne bosta več problematična. Tudi pri TDPju 250. Zraven še filtri za prah, pa je notri vse čisto, če le parkrat na mesec spucaš mreže.
jaz imam ohišje za 37 in laufa not vse ok
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.
Timurlenk ::
neke 7 let stare zadeve
phenom ii x4 965
8 giga rama
gtx550ti
phenom ii x4 965
8 giga rama
gtx550ti
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.