» »

C4 Grand Picasso ali Touran

C4 Grand Picasso ali Touran

«
1
2

D3m0r4l1z3d ::

Torej prosim za mnenja lastnikov enega ali drugega, da podajo svoje izkušnje z avtom, od kdaj ga imajo (prevoženi km) in na splošno kaj vam je všeč in kaj ne.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Unknown_001 ::

Vozil caddy-ja ki je v bistvu touran s furgonom, če šteje. Avto se nasploh pelje zelo lepo, prostora veliko, pa dober osnoven paket opreme. Plus to da je zelo pregleden. Dokaj majhen obračalni radij torej avto je okreten...
ni pripomb. Touran bi moral praviloma bit še boljši kar se notranjosti in opreme tiče. Pa vzemi vsaj 2.0 motor če bo dizel. 1.6 je kul sam za ta avto ko bo naložen, ne bo najbolj odziven na AC kar se bo poznalo, če ne boš mogel vozit na zalet.
Preceni sam

Vozil novega sharana... razen tega da ima ogromno prostora... ni glih avto da bi rekel waw. Nepregleden, slabo okreten, čudni sedeži, no po AC se pa pelje dokaj lepo.

Je pa tako. VW ji so nekoliko trši za vozit kar meni recimo odgovarja, medtem ko citröen je oblak oz. je mehak. Spet stvar okusa.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

msjr ::

Vozil oba, čisto subjektivne ocene:

- Citroen ima večje sprednje steklo a se mu stebriček nesrečno razdeli v dva dela, kljub temu, da ima VW debelejši stebriček bi rekel, da ima vseeno boljšo vidljivost, je pa za opazovanje ljudi ki pljuvajo z nadvozov Citroen boljši.
- VW je bolj dolgočasen not, a meni osebno niso všeč sredinsko postavljeni števci pri Citroenu
- Prikazovalniki so pri Citroenu "televizija" (beri: fensi šmensi display) pri VW pa "klasika" in ta kljub vsemu zgleda bolje. Ima pa VW rdečo - modro kombinacijo osvetlitve, ki je rahlo nagravžna (boljša bi bila zeleno - modra)
- Citroen je bolj udoben a se bolj maje pri bočnem vetru ali ko prehitevaš šleper na AC, vendar ni nobenih težav z vodljivostjo
- Beige obrobe se pri Citroenu znajo delat odsev, ki pa ni preveč zoprn
- Citroen ima za en kurc držala za pixne - beri vse leti ven iz tistih kvazi vdolbin
- Stedinska konzola pri Citroenu [odvisno od modela(?)] mi ni všeč, ker je se konča z luknjo pod prednjo konzolo, tam bi lahko mirno bila kakšna polička.

Objektivne ocene pa bo kdo drug dal.

R1710 ::

msjr je izjavil:

- Prikazovalniki so pri Citroenu "televizija" (beri: fensi šmensi display) pri VW pa "klasika" in ta kljub vsemu zgleda bolje. Ima pa VW rdečo - modro kombinacijo osvetlitve, ki je rahlo nagravžna (boljša bi bila zeleno - modra)

Touran ima od 2011 belo osvetlitev, kot vsa ostala VAG grupa. Tista modra ne da je bila nagravžna, še mučna je bila ponoči.

Enkrat sem peljal C4P, za vse (radio, navi, ventilacijo, telefon, nastavitve) je imel en touch panel, verjetno celo rezistivni, skratka, moral si se potrudit, da si prvo zadel tipko, kot drugo pa da je prijela.

Tukaj poišči, če je opisan keteri izmed avtov, oba pelji na testno vožnjo in se odloči.

D3m ::

Malo bi pograjal kvaliteto nanosov na plastiko (krom).

V C4 sem že obrabil večino pri 238.000.

Pri VW Golf mk.5 tega ni....za enkrat.

Lp.
|HP EliteBook|R5 6650U|

msjr ::

R1710 je izjavil:

Touran ima od 2011 belo osvetlitev, kot vsa ostala VAG grupa. Tista modra ne da je bila nagravžna, še mučna je bila ponoči.

Aleluja, se pravi če OP kupuje novega, ta argument odpade.

HotBurek ::

Kater letnik? Od-do...

Ali vsaj model (2003, 2006, 2010, 2015)?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

D3m ::

Komu je namenjeno?
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m0r4l1z3d ::

HotBurek je izjavil:

Kater letnik? Od-do...

Ali vsaj model (2003, 2006, 2010, 2015)?

vsekakor rabljeno, za zastavljen budget gledam pri C4gp 2007-2008 letnik, pri Touranu pa 2005-2006, namenjen pa je družini z dvema otrokoma (otroški sedež + lupinica), velikost prtljažnika se bo itak v živo pogledal, ampak tudi glede prostornosti kaj napišite, recimo kakšen robni primer
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

HotBurek ::

So kakšne želje glede prevoženih kilometrov? Ke to gledaš avte z 200.000km in več. Z manj bo težko dobiti.

Za Citroena (če gledam pravega) pokliči Fredija :) pa povprašaj koliko je stalo vzdrževanje zadnjih 100k.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=...

Sicer je pa VW (oz. VAG) bolj trd avto ter ima bolj ostre linije ter klasični dizajn, Citroen pa obratno. Izgled je potem čisto stvar okusa. Po velikosti bi Citroen znal bit večji.

Pri motorjih imaš isto za oba; 1.6 dizl (manj "potegne"), ter 2.0 dizl. Pri registraciji je razlike 60€ letno. Za otroke v vrtec peljat je 1.6 dizl čist ok. Poraba bi morala biti nekje 6L za oba motorja.

Moje mnenje. Kar se VW tiče: 2.0 dizl, ročni menjalnik, črn ali srebrn, ter preverjeno zgodovino in kvalitetnimi servisi. Citroena pa no go :)
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

SaXsIm ::

Imel možnost sprobati oba, Tourana še malce bolje. Že 1.6 TDI je presenetljivo odziven in se lepo pelje, tudi malce bolj naložen. Še najbolj me je pri vsem motilo, da je izjemno neudoben za daljše vožnje - trdi sedeži - in dejstvo, da boljših sedežev nimaš na voljo.

Citroen je ladja, vsaj grand picasso. Mehak, polno nekih čudnih zadev. So pa sedeži udobni.
SaXsIm

Malajlo ::

Touran je res trd. Sedeži so gasilske klopi v primerjavi s Citroenom.

klemenSLO ::

Se mi zdi da ni neke prave izbire če maš 3 otroke..... Dokler so majhni je vsak avto dobr. Pol si pa omejen na
C4 grand picaso , berlingo, sharan, turan, alhambra ,s-max,p 5008 ?
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

Zgodovina sprememb…

R1710 ::

msjr je izjavil:

Aleluja, se pravi če OP kupuje novega, ta argument odpade.

2011 je 5 let nazaj.
Oz. od 2010 že ima belo, 6 let. To ni novo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: R1710 ()

Tutankhamun ::

Imam Citroen C4 picasso (ne grand) 2012 60.000 km
Kaj me moti.
- sedeži so ob strani votli (tisti zavihki kao športni sedeži)
- radio je zanič (ne bom zgubljal besed vsak radio ki ga kupiš v bigbangu je boljši)
- gumbki na volanu so brezvezni
- če imaš odprto šipo in zapreš vrata, dobiš feeling da se bo šipa zdrobila (k da bi udarla v pleh)
- v predalčku na armaturi (pod vetrobranskim steklom) so spoji plastike slabo narejeni, mi je vinjeta skor za armaturo odletela
- holderji za pijačo jih ni, razn za ta male piksne (pa še te hitr vn padejo)

Kaj je dobr
- Avto je velik širok. Dost placa za noge zadaj.

Sam ne bom več kupil citroena.
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB

Massacra ::

Glede na število motečih elementov, je pa res zelo čudno, da ga voziš že 4 leta! Je kaj mazohističnega v tebi? :))

D3m ::

Avto je verjetno od žene pa mu ne pusti.
|HP EliteBook|R5 6650U|

tomaz- ::

zanimivo, tudi jaz imam C4 Picasso, letnik 2007, pa ne opažam določenih stvari, ki tebe motijo.
-sedeži ob strani nikakor niso votli, res pa je, da imam exclusive opremo,sedeže doplačilne, v svetli alcantari.. Bočnica je lepo polna, seveda pa ne nudijo "športnega" oprijema, hehe
-radio je kar dober ( NAVI RT4) , ampak, spet: imam serijsko navigacijo, telefon in original sound z original wooferjem..( avto ima res polno opremo_ navigacijo, telefon, bela alcantara, afil sistem, bixenon, sončna streha, ogrevanje sedežev, vsi potniki svoje uravnavnjanje LCD-ja za klimo.. )
-gumbki na volanu so, vsaj meni, hudo uporabni na levi strani za tempomat, za radio vseeno, tudi če jih ne bi bilo, to se strinjam..
-meni se šipa odpre in zapre čist na mehko - moram pa rečt, da vsake tolko noče prijet avtomatski dvig stekla, bogve zakaj ( francoz pač, hehe )
-glede spojev ne bom komentiral, ker ne vem točno, kaj te moti.
-holderji za pijačo: ja, tud če jih ne bi bilo, ker so neuporabni..

Sam ga sicer ne vozim dnevno, vozi ga žena, je pa 2.0HDi 136KM, robotek.. Moram rečt, da ga z veseljem peljem, ker je udobna ladja, lepo potegne, prestavlja OK ( bognedaj primerjat s kakimi DSG-ji!!) , ni požrešen, prostora pa za moje pojme krepko več, kot v touranu ( tudi imel skor dva meseca - posojenega, ker je kolega šel v tujino, pa prosil, če ga jaz vozim ).
Avto je letnik 2007, prevoženih slabih 200000, dosedaj redni servisi, izredno je bila menjava zadnjih blazin ( vzmetenje ) okoli 250€ in avtoelektrika na zadnjih lučeh. Šo začele tipično francosko malce po svoje utripat.. Cena 30€.. Bom pa sedaj dal menjat še prednje amortizerje, bolj zaradi splošne obrabe, kot pa da bi čutil kaj posebnega. Motor zaenkrat BP, ( toktok po lesu )
Meni se avto načeloma bolj dopade kot touran, zaradi udobja in mehkobe, ki jo pričakujem pri takem avtu.. K sreči pa zaenkrat tudi ni večjih problemov :-)

Je pa stvar posameznika, kaj mu je vseč, konc koncev tudi kolegu touran nič posebej ne nagaja, kolikor mi je znano

D3m ::

tomaz- je izjavil:

zanimivo, tudi jaz imam C4 Picasso, letnik 2007, pa ne opažam določenih stvari, ki tebe motijo.
-sedeži ob strani nikakor niso votli, res pa je, da imam exclusive opremo,sedeže doplačilne, v svetli alcantari.. Bočnica je lepo polna, seveda pa ne nudijo "športnega" oprijema, hehe
-radio je kar dober ( NAVI RT4) , ampak, spet: imam serijsko navigacijo, telefon in original sound z original wooferjem..( avto ima res polno opremo_ navigacijo, telefon, bela alcantara, afil sistem, bixenon, sončna streha, ogrevanje sedežev, vsi potniki svoje uravnavnjanje LCD-ja za klimo.. )
-gumbki na volanu so, vsaj meni, hudo uporabni na levi strani za tempomat, za radio vseeno, tudi če jih ne bi bilo, to se strinjam..
-meni se šipa odpre in zapre čist na mehko - moram pa rečt, da vsake tolko noče prijet avtomatski dvig stekla, bogve zakaj ( francoz pač, hehe )
-glede spojev ne bom komentiral, ker ne vem točno, kaj te moti.
-holderji za pijačo: ja, tud če jih ne bi bilo, ker so neuporabni..

Sam ga sicer ne vozim dnevno, vozi ga žena, je pa 2.0HDi 136KM, robotek.. Moram rečt, da ga z veseljem peljem, ker je udobna ladja, lepo potegne, prestavlja OK ( bognedaj primerjat s kakimi DSG-ji!!) , ni požrešen, prostora pa za moje pojme krepko več, kot v touranu ( tudi imel skor dva meseca - posojenega, ker je kolega šel v tujino, pa prosil, če ga jaz vozim ).
Avto je letnik 2007, prevoženih slabih 200000, dosedaj redni servisi, izredno je bila menjava zadnjih blazin ( vzmetenje ) okoli 250€ in avtoelektrika na zadnjih lučeh. Šo začele tipično francosko malce po svoje utripat.. Cena 30€.. Bom pa sedaj dal menjat še prednje amortizerje, bolj zaradi splošne obrabe, kot pa da bi čutil kaj posebnega. Motor zaenkrat BP, ( toktok po lesu )
Meni se avto načeloma bolj dopade kot touran, zaradi udobja in mehkobe, ki jo pričakujem pri takem avtu.. K sreči pa zaenkrat tudi ni večjih problemov :-)

Je pa stvar posameznika, kaj mu je vseč, konc koncev tudi kolegu touran nič posebej ne nagaja, kolikor mi je znano


Verjamem, da se šalta, kot, da bi imel ladjo.

DSG bi morali imeti francozi.
|HP EliteBook|R5 6650U|

tomaz- ::

ne, sploh ne, bi bil presenečen, kako mehko prestavlja.. Si pa vzame čas, ja, to pa :-)
Drugače se ga čuti iz prve v drugo, ampak nič drugače, kot pri ročnem prestavljanju, pač avto naredi malenkost pojemka, prestavi v drgo in zopet pospeši.. potem gre presenetljivo gladko, recimo od treje naprej dejansko bolj kot ne niti ne čutiš prestavljanja.. Ga je pa recimo peljal moj kolega, in mu je na vsak način hotel "pomagat" z dodajanjem in odvzemanjem gasa ob šaltanju, pa je dojel, da to ne "pije vode".. Pač pritisneš na plin in pustiš, da sam melje po prestavah.. Kdorkoli se pelje zraven ali pa mu dam za peljat, je kar prijetno presenečen, kako mehko gre vse skupaj in nikaor ne tako, kot večina "šank debat" ljudi, ki ga niso vozili, vejo pa veliko več povedat, kot ostali :-)

Ampak, kot rečeno, če avto vzameš tak kot je ( udoben francoski potovalnik ) , potem si s tem zelo zadovoljen, če hočeš biti malce Fitipaldija in ti sede trdota in robustnost, potem to ni zate.. Pozibavajo ga ponavadi ravno tisti "znalci", ki ponavadi "znajo" bolje prestavljat kot avtomatika :-) Saj pravim, vsakemu svoje :-)

D3m0r4l1z3d ::

Kako pa kaj popravila oziroma deli? Verjetno vw dražji, a?
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m ::

Niti ne prej dražje.

Ima Citroen nekatere klasične dele težje dostopnih ali pa predragih, kot VW in posledično več mehankarskega dela. :8)

C4 ima že 234.000 km in zdaj sam prosim kolega za uvoz materiala delo mi pa naredijo kolegi na AC kondor.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

D3m0r4l1z3d ::

Kaj pa dizelski motor in z njim povezane težave? Turbine, šobe...
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m ::

Za enkrat nimam težav ne pri TDI-ju in HDI-ju. *tok, tok*

Počakam, da se motor po 5-10 min vožnji pri cca. 2000 obratih ogreje na delovno temperaturo po tem pa lahko tišim motor.

Sta pa oba avta brez DPF filtra tako, da dodatnega stroška ni.
|HP EliteBook|R5 6650U|

AnotherMe ::

P807 vzami - turan in c4gp sta žepne igračke ;) Če pa že zbiraš vzami tistega, ki ti je bolj vščeč - se ti bolj dopate izgled zunaj, znotraj, fuknkcionalnost odlagalnih površin, prtljažni prostor, dodatni sedeži v prtljažniku, kako sediš v avtomobilu, kako se pelje - probaj in boš videl. Glede zanesljivosti po pričevanjih kolegov ni bistvene razlike - oboje je bolj ali manj sranje (veliko nekih malih random napak) ampak nič zelo kritičnega.

D3m0r4l1z3d ::

Več sprašujem in gruntam, manj mi je jasno, razen golih številk, kot je recimo, da za 5000eur dobiš cca 3 leta mlajšega c4gp, kilometrov pa podobno. Navajen sem na Audija, sicer starega, pa vendar in mi bo Touran bolj domač, Citroen pa je bolj flashy in lepši notr in zunaj, čeprav mi je avto sredstvo-orodje, ne pa igrača. Edino kar sem vozil od Francozov je bil kombi, ki je imel mehke ročice, ki jih opravljaš z nogo in trd menjalnik, ki ga opravljaš z roko, kar je debilno, rad imam, da noga na gasu počiva, ne pa da pazim, da ne tiščim preveč. Enkrat letno tudi delam 1000km v kosu, kjer bo tempomat zelo koristen in verjetno udobje francoza, dočim vsakodnevno vozim po mestu in regionalkah, ki so na Dolenjskem en sam ovinek in mi bo Touran verjetno boljši.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m ::

Jaz imam VW za orodje. Žena svojega Citroena za izgled.

S tem, da bom več vrgel v servis Citroena, kot VW.

Namreč sem našel ropot, ki ga zadnje časa dela. Odtrgalo je aluminjasto oblogo ki ščiti turbino.



Pa pri hladnem vžigu je začel kaditi na veliko, sumim na injektorje. ;((
|HP EliteBook|R5 6650U|

videc ::

Pelji ga na servis. Glede kajenja je lahko tudi kaj glede EGR-ja.
Crkujejo vsi, VW in Citroen.
@OP: Si razmišljal mogoče o čem drugem? Zgoraj omenjen P807 sploh ni slaba možnost.

D3m ::

Redni servis bo kmalu, bom počakal do takrat.
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m0r4l1z3d ::

ja, sem na avto.net šel po različnih filtrih in tudi tile večji tipa p807, Sharan, Scenic pridejo v poštev, sem pa zadnji čas veliko razmišljal o Japoncih, kakšen Mitsubishi Grandis, Mazda5 mogoče. Kaj pravite glede Japoncev in Korejcev (Severni odpadejo :-)
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m ::

videc je izjavil:

Pelji ga na servis. Glede kajenja je lahko tudi kaj glede EGR-ja.
Crkujejo vsi, VW in Citroen.
@OP: Si razmišljal mogoče o čem drugem? Zgoraj omenjen P807 sploh ni slaba možnost.


Težko verjemem. Ker to dela, po vžigu ene 1-2 minute z nemirnim motorjem potlej je pa OK.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Vens ::

Sam imam tourana 1.6, letnik 2013 diesel.

V prvem letu so mi menjali celoten menjalnik, kar na enkrat nisem več mogel prestaviti v peto prestavo, menjali so mi tudi že zadnji park senzor, vse v garanciji.

Za redni servis plačam cca 80EUR, prinesem pa seveda svoje olje (70EUR).

Mogoče ti bo zanimiv tale link: klik


Tourani imajo fault rate 9,8%, c4 pa 12%.
Sam sem gledal oba, pa sem se nato zaradi izdelave notranje opreme odločil za Tourana.

videc ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

ja, sem na avto.net šel po različnih filtrih in tudi tile večji tipa p807, Sharan, Scenic pridejo v poštev, sem pa zadnji čas veliko razmišljal o Japoncih, kakšen Mitsubishi Grandis, Mazda5 mogoče. Kaj pravite glede Japoncev in Korejcev (Severni odpadejo :-)
Toyota Corolla Verso je še ena možnost. Ostalih japoncev ne poznam tako, Mazdo si pa že omenil.
Ne vem, če lahko primerjaš Scenic-a s Touranom in C4 Grand Picasso. Je Scenic manjši. Grand Scenic že mogoče.
Če si gledal Sharan-a poglej še Ford Galaxy (mislim da sta delana na isti osnovi) in pa še Ford S-Max-a.
In Renault Espace. :) Sem ga vozil pred leti. Prve pol ure sem imel kar težave, ker nisem bil navajen sedeti tako visoko, potem je pa kar šlo. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

SaXsIm ::

Scenic, Touran, C4 Picasso so avti istega velikostnega razreda in so povsem primerljivi. Vsi imajo 5 sedežev. Potem pa so od malce večjih primerljivi Sharan, C4 Grand Picasso, Grand Scenic. Ti imajo možnost 7 sedežev.
SaXsIm

videc ::

SaXsIm je izjavil:

Scenic, Touran, C4 Picasso so avti istega velikostnega razreda in so povsem primerljivi. Vsi imajo 5 sedežev. Potem pa so od malce večjih primerljivi Sharan, C4 Grand Picasso, Grand Scenic. Ti imajo možnost 7 sedežev.
Seveda. Imaš prav.

Mirko1 ::

...se je po treh letih kaj novega dogodilo...:??.

...po prebranem ugotavljam, da je c4 grand spacetourer (do konca 2018 grand picasso) bolj mehak (mehkejše podvozje) kot sharan ??..

..se vnaprej zahvaljujem za komentarje...

Vens ::

IMHO je najbolje, da si pogledaš "reliability rating".

Citroen

Touran

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vens ()

Matej_K ::

Mislim da bo tu kdo vedel.
Imam c3 picasso in se pač odločam za nov avto..večji..dva otroka in prostora počasi primanjkuje...

Razmiljam o Touranu oz. tudi Caddyu

Pri Caddyu me največ moti to da v drugi vrsti nima možnosti odpreti okna? Rad bi imel električno, kot vidim ima v tem rangu to le nove Berlingo.

Pred dnevi sem šel gledt Touran-a 2.0 TDI DSG. 2016 letnik. 100k prevoženih, cena 16.900€.
Poleg pogledal tudi Touran 1.6 TDI DSG. 2013 letnik isto 100k prevoženih. 11.500€

Ko sem sedel v prvem sem dal kontakt (neprižgan avto-tisti dan še ni bil prižgan), vroč dan, iz šob je takoj začel pihat mrzel zrak.
Kolega ki ima eno leto starega 1.6 TDI pravi da tega nima. (Isto Comfortline oprema)

Pri zdajšnjem Citroenu tega seveda ni, in ker težko prenašam vročino mi je tu super feature. Zdaj pa nevem, od česa je odvisno da ta feature ima. Moč motorja? Vem kompliciram, sam prodajalci so glupi pa tega nevedo.

Verjamem pa da ima ta rang avtomobila boljše klime/hlajenje/gretje kot moj dosedanji avto.

PS se mi splača dati 3k€ za 2.0 namesto 1.6, in DSG proti manual...?
Je 100k sprejemljivo za nakup takega avta, verjetno da, večinoma imajo več.

Kakšna je razlika pri registraciji/zavarovanju 1.6 proti 2.0. Samo 70€ kot gledam dajatve?

Hvala za vaša mnenja in izkušnje
... .. .

mikhaair ::

1.6 zna imet problematicnejsi dsg. Jih je pa vec variant.

facepalm ::

Za ceno 2.0 Tourana dobis ze novega Berlinga.
Zakaj ti ne pride v postev?

Glede klime.. je bil 2.0 morda parkiran v senci? Ker drugace si ne predstavljam, da bi instantno pihalo hladno, saj topel zrak v zracnikih mora nekam it.

Matej_K ::

facepalm je izjavil:

Za ceno 2.0 Tourana dobis ze novega Berlinga.
Zakaj ti ne pride v postev?

Glede klime.. je bil 2.0 morda parkiran v senci? Ker drugače si ne predstavljam, da bi instantno pihalo hladno, saj topel zrak v zracnikih mora nekam it.

Nevem, mogoče mislim da bom z VW bolj zadovoljen. S trenutnim Citroenom 1.4 je bilo kar pestro, v kakšnih primerih moral kar klimo izklopit da je šlo lažje prehitevat, da o porabi ne govorim. Popravila pa do sedaj (9let) nobenega, tako da tu se nimam za pritoževat.
Vem da za ta denar dobim novega Berlinga, vendar, spet dokaj vstopni model, švohnejša mašina...
Ni bil v senci...res da je bilo jutro. Sej možno da je samo res močno pihalo, vendar pri BMWjih za 40k€ sem že opazil da so prvi metri vožnje že konkretno bolj udobni glede klime kot pri mojem Citrotu (logično seveda) in sedaj mi je ta feature všeč. O boljšem prezračevanju itd. Tudi za zimsko gretje šip. Mi pravijo da Tourani imajo to že veliko bolj rešeno, kot naprimer moj Citro, ki 10 minut rabi da se segreje in začne toplo pihat in topit. Sej možno da kompliciram, ampak bi rad vedel.
... .. .

Invictus ::

facepalm je izjavil:

Za ceno 2.0 Tourana dobis ze novega Berlinga.

Zakaj bi vozil dostavni avto, in spravljal ob živce vse hitrejše na prehitevalnem pasu ?!?!?!?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Invictus ::

"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

facepalm ::

Invictus je izjavil:

facepalm je izjavil:

Za ceno 2.0 Tourana dobis ze novega Berlinga.

Zakaj bi vozil dostavni avto, in spravljal ob živce vse hitrejše na prehitevalnem pasu ?!?!?!?

Zapelji se en krog pa ponovi komentar.
Nisem mislil triggat VW fanboye ampak me je dejansko zanimalo zakaj noce Berlinga, ker ga je sam omenil, da ima dolocen feature, ki bi ga rabil in ga ni omenil kot potencialno moznost. Sem mislil da ni zadovoljen s sedanjim Citroenom.

Invictus ::

Zato, ker so šoferji berlingov, kangujev in podobnih sranj najslabši med vsemi...

Ponavadi še eko usmerjeni, in drekajo po cestah ter šparajo šilce bencina...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

facepalm ::

Bu.. nisem obcutil nobene razlike v svojih vozniskih sposobnosti na testni voznji Berlinga.
Mogoce ni imel prave dodatne opreme..

Karen ::

Na mojem C4GP s 150km (2.0 motor) se klima nič ne pozna. Če ti je v C3 delala probleme samo klima je pač motor podhranjen. Vzameš 150km (če boš vzel 1600 dizla s 120km boš najbrž tudi v C4 na istem kot v C3 kar se klime pa navora tiče) pa je, če ti drugače sede. Aja, če te poraba moti pri C3 tudi ni problem, jaz imam vedno pod 6l pa ga ne šparam, mešana vožnja sicer. Pa še večji je od Tourana.

klemenSLO ::

Morda poglej še Opel Zafiro. Po mojem mnenju je še nek vmesni rang med Citroenom in VW. Poišči 2.0 motor 125 kW/170 KM , mislim da je že v insignijah. Res poskočna zadeva, ne zmanjka moči. Pomoje kar rabiš ker ima avto cca 1800 kg. Jst mam sicer novi model, imaš pa še stare modele z novimi motorji .
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id....
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

koyotee ::

Karen je izjavil:

Na mojem C4GP s 150km (2.0 motor) se klima nič ne pozna. Če ti je v C3 delala probleme samo klima je pač motor podhranjen. Vzameš 150km (če boš vzel 1600 dizla s 120km boš najbrž tudi v C4 na istem kot v C3 kar se klime pa navora tiče) pa je, če ti drugače sede. Aja, če te poraba moti pri C3 tudi ni problem, jaz imam vedno pod 6l pa ga ne šparam, mešana vožnja sicer. Pa še večji je od Tourana.

Sigurno se pozna, tudi meni se pri 200km.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Gambino ::

Mogoče Toyoto Verso?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

avto za vožnjo treh otrok (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5514226 (12415) marsovcek
»

avto za družino s tremi otroki

Oddelek: Na cesti
338099 (4565) klemenSLO
»

Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8424008 (19915) dj_uro
»

Nakup novega enoprostorca

Oddelek: Na cesti
307603 (6487) Malajlo

Več podobnih tem