» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
170 / 180
»»

codeMonkey ::

Ja, skoraj tako nekako kot kaksna Octavia 10 let nazaj :)

TheBlueOne ::

codeMonkey je izjavil:

Ima pa marsikaj drugega dobrega. Na koncu je Model 3 dostopen avtomobil za maso.


Vse nad 25.000EUR je bolj izjema glede na to kaj se vecinoma kupuje novo. Pred podrazitvami je bilo 20.000EUR pravijo finance.

Si mislim, da si odrascal v nekem malomescanskem luksuzu, ker kjer sem odrascal jaz je rang nove Tesle M3 bil znanstvena fantastika. Pa tako zivi blokovska vecina. Ze rabljen Golf je statusni simbol, kaj sele nekaj kar je novo za 40kEUR. To te vecina oznaci za dekadentnega norca.

Kaj takega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

so se danes za vecino zgolj sanje.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Glej kam gredo cene vozil. In niti ne samo EV, ampak tudi ostali, da samo lahko zadostijo raznim regulativam. Z "maso" ni bilo misljeno neko blokovsko naselje v nekem zabacenem slovneskem mestu, ampak svetovni trg, za katerega se splaca danes delati avtomobil.

2dark ::

codeMonkey je izjavil:

Z "maso" ni bilo misljeno neko blokovsko naselje v nekem zabacenem slovneskem mestu,



Verjetno si imel v mislih FUžine, Šiško ipd..
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

TheBlueOne ::

codeMonkey je izjavil:

Glej kam gredo cene vozil. In niti ne samo EV, ampak tudi ostali, da samo lahko zadostijo raznim regulativam. Z "maso" ni bilo misljeno neko blokovsko naselje v nekem zabacenem slovneskem mestu, ampak svetovni trg, za katerega se splaca danes delati avtomobil.


Potem pa si se dosti nizje, ker najbogatejsi zahod ni neka vecina.

Je kar bolj malo drzav kjer si bi lahko povprecje privoscilo avte za 40kEUR. V EU je menda povprecna cena novega avta 27.000EUR. Kjer moras racunati, da avto ne stane manj kot 10kEUR lahko pa stane tudi mio ali vec.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Ni sicer EU, ampak govorim o tem efektu, ki pa je podoben povsod:




https://www.financialsamurai.com/averag...

Zgodovina sprememb…

Webmojster ::

2dark je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Na koncu je Model 3 dostopen avtomobil za maso.


40 tisoč € je za maso.


Če ima masa 4K neto mesečne plače, pol ja.

TheBlueOne ::

codeMonkey je izjavil:

Ni sicer EU, ampak govorim o tem efektu, ki pa je podoben povsod:




https://www.financialsamurai.com/averag...


Kar pa se ne pomeni, da bodo ljudje placevali. Gleda na dvig plac se bodo pac bolj prodajali cenejsi avti. Posebej pa, ce upostevas, da vecina svoje finance planira zelo tesno tezko pricakujes, da bodo dali vec, ker ce nimas ne gre.

codeMonkey ::

Kaj pa ce se se cenejsi avti ne splacajo, oz. jih bo tezko delati bistveno ceneje, pa bo v resnici padla prodaja vozil, cena novih pa ostala visoka?

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

codeMonkey je izjavil:

Kaj pa ce se se cenejsi avti ne splacajo, oz. jih bo tezko delati bistveno ceneje, pa bo v resnici padla prodaja vozil, cena novih pa ostala visoka?


Nic ne kaze na kaj takega.

Ampak ja, ce si ljudje ne bodo mogli privoscit avtov, bo padla prodaja. Ali bo odgovor ponovni zagon investicij v javni promet ali pa kaksna regulativa, ki lahko avte poceni ali pa kaj trejtega, pa tezko reces.

Jaz sumim, da bodo poceni avti nekoliko drazji, ker bo tam povprasevanje, ampak ne bistveno drazji.

Zgodovina sprememb…

2dark ::

codeMonkey je izjavil:

Kaj pa ce se se cenejsi avti ne splacajo, oz. jih bo tezko delati bistveno ceneje, pa bo v resnici padla prodaja vozil, cena novih pa ostala visoka?


Dobr, da prihajajo Kitajci s svojimi EV-ji, pa se bo moral nemškim proizvajalcem začet splačat delat cenejše avte, če želijo preživet. Lohk pa tud propradejo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

codeMonkey ::

Kitajc bo pa 15k? Normalen avto bo vseeno 30k.

BlaY0 ::

2dark je izjavil:


Dobr, da prihajajo Kitajci s svojimi EV-ji, pa se bo moral nemškim proizvajalcem začet splačat delat cenejše avte, če želijo preživet. Lohk pa tud propradejo.

Ahh, vedno bo na svetu dovolj ljudi, ki bodo iz takšnih ali drugačnih razlogov želeli kupiti drage nemške avtomobile, nič bat. Skratka, takole na splošno... Kitajci bodo delali pofl za rajo po celem svetu, Nemci bodo pa delali avte za bogate Kitajce.

2dark ::

BlaY0 je izjavil:

Nemci bodo pa delali avte za bogate Kitajce.


Kako , če so kitajski prizvajalci EV-jev doma vodilni? Nemc ne bo mogel kitajcem prodajat nekaj, kar sami delajo boljše.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

TheBlueOne ::

2dark je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Nemci bodo pa delali avte za bogate Kitajce.


Kako , če so kitajski prizvajalci EV-jev doma vodilni? Nemc ne bo mogel kitajcem prodajat nekaj, kar sami delajo boljše.



Katere Kitajske avte imas v mislih? Torej, da so boljsi od nemskih.

BlaY0 ::

2dark je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Nemci bodo pa delali avte za bogate Kitajce.


Kako , če so kitajski prizvajalci EV-jev doma vodilni? Nemc ne bo mogel kitajcem prodajat nekaj, kar sami delajo boljše.

Seveda so vodilni, po prodajanju raji. Bogati pa tako na splošno kupujejo tisto česar doma ne morejo, se pravi bogati Kitajci bodo kupovali vse kar ni Kitajsko. Pa ne pozabit da je Kitajcev skoraj 2 mrd, tako da se med njimi najde kar konkretno absolutno število bogatih. To da Kitajci delajo boljše... ma sploh ne bom komentiral.

Gregor P ::

TheBlueOne je izjavil:

2dark je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Nemci bodo pa delali avte za bogate Kitajce.


Kako , če so kitajski prizvajalci EV-jev doma vodilni? Nemc ne bo mogel kitajcem prodajat nekaj, kar sami delajo boljše.



Katere Kitajske avte imas v mislih? Torej, da so boljsi od nemskih.

V prvi vrsti vsak proizvajalec, ki ima proizvodni obrat tudi na Kitajskem, ker lahko si prepričan, da ima tako ves njihov know-how tudi kitajska oblast na lagerju.>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BlaY0 ::

Gregor P je izjavil:


V prvi vrsti vsak proizvajalec, ki ima proizvodni obrat tudi na Kitajskem, ker lahko si prepričan, da ima tako ves njihov know-how tudi kitajska oblast na lagerju.>:D

Amapk še vedno... bogat Kitajec se pač ne bo vozil v kitajskem avtu.

Gregor P ::

Ok iz "boljši" si sedaj prešel konkretno na pomen znamke.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BlaY0 ::

A da sem? Po moje nisem:

BlaY0 je izjavil:


Ahh, vedno bo na svetu dovolj ljudi, ki bodo iz takšnih ali drugačnih razlogov želeli kupiti drage nemške avtomobile, nič bat. Skratka, takole na splošno... Kitajci bodo delali pofl za rajo po celem svetu, Nemci bodo pa delali avte za bogate Kitajce.

...razen če si imel v mislih modrega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

2dark ::

BlaY0 je izjavil:


Amapk še vedno... bogat Kitajec se pač ne bo vozil v kitajskem avtu.


Se bo vozil v dražjme z manjšim dometom? Nemc nima nobene prednosti, ko pridemo do EV-jev. Nobenih. Zraven so morali it, ker so bili prisiljeni. Drugače bi še vedno dizle ponujali kot top ponudbo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

BlaY0 ::

2dark je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


Amapk še vedno... bogat Kitajec se pač ne bo vozil v kitajskem avtu.


Se bo vozil v dražjme z manjšim dometom?

Jasno da se bo. Če mu bo zmanjkalo đusa, mu bodo dostavili drugega ali ga pobrali s helikopterjem.

2dark je izjavil:

Zraven so morali it, ker so bili prisiljeni. Drugače bi še vedno dizle ponujali kot top ponudbo.

Hvala bogu. Redko kdo se premakne, dokler v to ni "prisiljen".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

Čez čas bojo pogoni dost izenačeni, tako da nemci bojo enkrat prišli na nivo kitajcev in korejcev, ampak vprašanje če bojo takrat ljudje po svetu še pripravljeni plačevat 30% več samo zato, ker je nekaj nemško.
Tudi kitajci in korejci zdaj znajo naredit dost lepe notranjosti. In razen enemu procentu cena JE pomembna.

BlaY0 ::

Pa saj tu je moj point, 1% je dosti za Nemške premijce in zgornji srednji, rajo bodo pa Kitajci "zalagali".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

codeMonkey ::

Vsaj VAG bo v tem primeru cisto druga zgodba kot danes. Drugo je Mercedes, ki je (vsaj zaenkrat) ena od najmocnejsih premium znamk.

Zgodovina sprememb…

2dark ::

BlaY0 je izjavil:


Hvala bogu. Redko kdo se premakne, dokler v to ni "prisiljen".


Vemo, kako se je to končalo pri NOkiji.

codeMonkey je izjavil:

Vsaj VAG bo v tem primeru cisto druga zgodba kot danes. Drugo je Mercedes, ki je (vsaj zaenkrat) ena od najmocnejsih premium znamk.


VAg se bo zmazal, ker ima cel kup znamk. Vprašanje če se bosta zmagala BMW in Mercedes. Ta dva se imata za "premium", ampak ta premium v letu 2023 ni več tisto, kar je bil leta 1993.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

BlaY0 ::

Hja razkorak med premijci in ostalimi spodaj ni več tako velik kar se same avto tehnike tiče. Kar premijci imajo in spodaj nimajo je storitvena mreža, ki nima zveze s samo avto tehniko in to se bo v prihodnje plačevalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

sejalecx ::

BlaY0 je izjavil:

Hja razkorak med premijci in ostalimi spodaj ni več tako velik kar se same avto tehnike tiče. Kar premijci imajo in spodaj nimajo je storitvena mreža, ki nima zveze s samo avto tehniko in to se bo v prihodnje plačevalo.


Ravno ta “storitvena mreža” je daleč največji nateg legacy carmaker-jev. Tu lahko kot velik kritik Tesle samo rečem, da sem izjemno hvaležen, da orjejo ledino brez 1000 in 1 distributerja, ki vsak hoče zase 5-15% in potem še vse servisne storitve.

Na marži Tesli to dela plus, kupec pa je tudi na boljšem.

BlaY0 ::

Ne ne, ne govorim o tej storitveni mreži, govorim o spremljevalnih storitvah, ki jih lastništvo premijskega avtomobila prinaša. To je recimo lastna asistenca, nadomestni avto no questions asked, nastanitvene storitve v primeru problemov, takšni in drugačni lounge dostopi, zavarovanje, popusti v hotelih, dodatne ugodnosti pri nekih drugih produktih neke druge premijske znamke itd. Mercedes ali pa Lexus to imata... ti avto recimo crkne nekje in te kar sami od sebe pokličejo kako ti lahko pomagajo. Niti knofa ti ni treba več za to stisnit. In tega bo zdaj vedno več, ker v smislu same tehnike ni več kaj dosti za ponudit. Da ne govorim o fičrjih, za katere boš plačeval mesečno naročnino in ti jih bodo vklapljali in izklapljali na daljavo.

Utk ::

Ja, poznam enga, ki ima to v bmwju. Je velikokrat že uporabil v prvih treh letih. Jaz v toyoti še ne bi, tudi če bi imel.
Fajn, da jim lahko takoj sporočiš. Ampak še bolj fajn bi bilo, če bi to potem dejansko tudi popravili. Da ne fantaziramo o tem, da se ne bi niti pokvarilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dovela ::

codeMonkey je izjavil:

Kitajc bo pa 15k? Normalen avto bo vseeno 30k.


Na kitajskem pride Volkswagnov ID.3 cca 15 jurjev in ID.4 dobrih 18 jurjev.
http://www.avtomanija.com/2023/09/10893...

Pri nas je najcenejši ID4 cca 2x dražji (cca 40 jurjev).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dovela ()

codeMonkey ::

Vem. Tisto je akcija in prodaja pod ceno

2dark ::

BlaY0 je izjavil:

Ne ne, ne govorim o tej storitveni mreži, govorim o spremljevalnih storitvah, ki jih lastništvo premijskega avtomobila prinaša. To je recimo lastna asistenca, nadomestni avto no questions asked, nastanitvene storitve v primeru problemov, takšni in drugačni lounge dostopi, zavarovanje, popusti v hotelih, dodatne ugodnosti pri nekih drugih produktih neke druge premijske znamke itd. Mercedes



Vse to ima lastnik C klase? 8-)

dovela je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Kitajc bo pa 15k? Normalen avto bo vseeno 30k.


Na kitajskem pride Volkswagnov ID.3 cca 15 jurjev in ID.4 dobrih 18 jurjev.
http://www.avtomanija.com/2023/09/10893...

Pri nas je najcenejši ID4 cca 2x dražji (cca 40 jurjev).



Ko moraš prodajat pod ceno, da si sploh zraven izpadeš neresno. Realno pa si nihče ne želi id.3-ja, s katerim pozimi ne narediš 250 km.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Sc0ut ::

codeMonkey je izjavil:

Glej kam gredo cene vozil. In niti ne samo EV, ampak tudi ostali, da samo lahko zadostijo raznim regulativam. Z "maso" ni bilo misljeno neko blokovsko naselje v nekem zabacenem slovneskem mestu, ampak svetovni trg, za katerega se splaca danes delati avtomobil.


Ja, cene lahko držijo, knjige naročil pa se tanjšajo. Al joh naročila skrbijo, glede na to da zadnji mesec vsi povdarjajo da cen ne bodo nižali.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

DamijanD ::

dovela je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Kitajc bo pa 15k? Normalen avto bo vseeno 30k.


Na kitajskem pride Volkswagnov ID.3 cca 15 jurjev in ID.4 dobrih 18 jurjev.
http://www.avtomanija.com/2023/09/10893...

Pri nas je najcenejši ID4 cca 2x dražji (cca 40 jurjev).

A je drugače kakšna primerjava ID3 za EU in Kitajsko? Jaz mislim, da ni razlika samo v ceni, ampak da je kitajska različica dokaj oskubljena.

Utk ::

Kitajska različica je enako oskubljena kot naša. Baterija in motor je vse enako, kako bi lahko imel za 25 jurjev manj opreme pa kar razloži...
In v resnici je nima nič kaj manj.

Machete ::

BlaY0 je izjavil:

Ne ne, ne govorim o tej storitveni mreži, govorim o spremljevalnih storitvah, ki jih lastništvo premijskega avtomobila prinaša. To je recimo lastna asistenca, nadomestni avto no questions asked, nastanitvene storitve v primeru problemov, takšni in drugačni lounge dostopi, zavarovanje, popusti v hotelih, dodatne ugodnosti pri nekih drugih produktih neke druge premijske znamke itd. Mercedes ali pa Lexus to imata... ti avto recimo crkne nekje in te kar sami od sebe pokličejo kako ti lahko pomagajo. Niti knofa ti ni treba več za to stisnit. In tega bo zdaj vedno več, ker v smislu same tehnike ni več kaj dosti za ponudit. Da ne govorim o fičrjih, za katere boš plačeval mesečno naročnino in ti jih bodo vklapljali in izklapljali na daljavo.


Mogoče v USA. Imamo nekaj teh premijskih 60-100k avtov in nikjer ni tako kot opisuješ, edino ne vem kako je ko crknejo, ker noben še ni. Prej te olupijo kjer se da. Nadomestni avto? Šure, 35eur/dan + gorivo, ajde, če je manj kot 40 km ti častijo gorivo, če si stalen.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

2dark ::

DamijanD je izjavil:


A je drugače kakšna primerjava ID3 za EU in Kitajsko? Jaz mislim, da ni razlika samo v ceni, ampak da je kitajska različica dokaj oskubljena.


Saj je evropska tudi.

Vstopni model Id.3 z baterijo 58 kWh, ki stane po konfiguratorju 43.434€, moraš doplačat:

- za normalna platišča moraš doplačat najmanj 705€ (serijsko dobiš navadna jeklena platišča )
- toplotna črpalka 1000€ ( ne bodo dal serijsko, kar je nuja za EV! )
- tekstilni predpražniki spredaj in zadaj 118,86 € ( ROFL)

- hočeš kamere in ostale osnovne asistenčne sisteme, malenkost ... daj nam paket Asistence Plus (2.417,93 €)
alarmna naprava z nadzorom notranjosti, hupo z lastnim napajanjem in zaščito pred od vleko vozila
asistenca za menjavo voznega pasu Side Assist
asistenca za vožnjo Travel Assist, asistenca za ohranjanje smeri Lane Assist in asistenca za zaustavitev v sili Emergency Assist
ID.Light
kamera za vzvratno vožnjo Rear View
osvetlitev vdolbin pod vratnimi kljukami
parkirna asistenca Park Assist Plus s spominsko funkcijo in s Park Distance Control
prikaz okolice Area View
proaktivni sistem zaščite potnikov v kombinaciji s sistemom Front Assist
sistem za zaklepanje in zagon brez ključa Keyless Access, s protivlomnim varovalom

- želiš el. pomične sedeže, boljše ozvočenje -- sitnica.. daj nam 4500€
- bi si želel led žaromete -- sitnica -- 1.987,61 €

Vse, kar ma Tesla serisjko, Nemc pričakuje, da boš doplačal.

Tukaj je za 9000€ dodatne opreme.. Še tepihov ne dajo šrktuhi zastonj.


Ko potegnemo pod črto, se dobi blazno ugoden za 52.400€ EV , z opremo, ki bi morala biti v letu 2023 serijsko .. S tem da ima ta jajc zelo slab domet.

Na drugi strani imamo na spletu 3 leta rabljene za 25 tisočakov, pa se spet ne prodajo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

dovela ::

codeMonkey je izjavil:

Vem. Tisto je akcija in prodaja pod ceno


No članek navaja da ID.4 tudi BREZ akcije stane na Kitajskem 27.800 evrov, kar je super ugodno v primerjavi z evropsko ceno za najcenejši ID.4, ki stane 51.000 EUR po ceniku, ter 39.000 EUR najcenejši nov na avto.net.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dovela ()

dovela ::

2dark je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Ne ne, ne govorim o tej storitveni mreži, govorim o spremljevalnih storitvah, ki jih lastništvo premijskega avtomobila prinaša. To je recimo lastna asistenca, nadomestni avto no questions asked, nastanitvene storitve v primeru problemov, takšni in drugačni lounge dostopi, zavarovanje, popusti v hotelih, dodatne ugodnosti pri nekih drugih produktih neke druge premijske znamke itd. Mercedes



Vse to ima lastnik C klase? 8-)

dovela je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Kitajc bo pa 15k? Normalen avto bo vseeno 30k.


Na kitajskem pride Volkswagnov ID.3 cca 15 jurjev in ID.4 dobrih 18 jurjev.
http://www.avtomanija.com/2023/09/10893...

Pri nas je najcenejši ID4 cca 2x dražji (cca 40 jurjev).



Ko moraš prodajat pod ceno, da si sploh zraven izpadeš neresno. Realno pa si nihče ne želi id.3-ja, s katerim pozimi ne narediš 250 km.


No, po znižanju cen na Kitajskem so samo julija prodali 7378 primerkov ID.3, tako da očitno ob tapravi ceni se najdejo ljudje ki si ga želijo. Tudi v Evropi verjamem da bi se ID.3 prodajal če bi ga tako kot na Kitajskem prodajali za 15 jurjev. Ne pa da ga prodajo za isto ceno kot Teslo, čeprav je neprimerljivo slabši. S tem prežijo samo na napoučene kupce, ki se pred nakupom ne pozanimajo o konkurenci, ter na fantatike znamke Volkswagen. Samo tako enih, kot drugih slej ko prej zmanjka. Tistih 250 km pozimi pa mislim da si napačno razlagaš. To samo pomeni da pozimi ne moreš naredit 250 km brez vmesnega polnjenja, z vmesnim polnjenjem na hitrih polnilnicah ni omejitev, lahko tudi 5000 km dolgo pot narediš če ti paše. Za 15 jurjev je ID.3 odličen nakup, kljub 250 kilometrom pozimi, za 40k kot ga prodajajo pri nas pač ne..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dovela ()

2dark ::

dovela je izjavil:



Tistih 250 km pozimi pa mislim da si napačno razlagaš. To samo pomeni da pozimi ne moreš naredit 250 km brez vmesnega polnjenja,



VSak EV, ki ne more brez vmesnega polnjenja naredit sredi zime vsaj 300 km je zanič.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

dovela ::

2dark je izjavil:

dovela je izjavil:



Tistih 250 km pozimi pa mislim da si napačno razlagaš. To samo pomeni da pozimi ne moreš naredit 250 km brez vmesnega polnjenja,



VSak EV, ki ne more brez vmesnega polnjenja naredit sredi zime vsaj 300 km je zanič.


Zakaj že? Pozimi vsak dan potuješ 300 km daleč? Si kakšen trgovski potnik al kaj? Za 99,5 % ljudi to ne drži. V sloveniji je po statistikah ljudi ki prepovozijo vsak dan do službe več kot 250 km manj kot polovico enega procenta. Za 15 jurjev je ID.3 odličen nakup, kljub 250 kilometrom dometa pozimi, za 40k kot ga prodajajo pri nas pa niti podrazno ne..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dovela ()

kgtjera ::

EV je odličen nakup samo za tiste, ki imate fetiš na EV!

dovela ::

To je seveda ne drži, vsedi se kdaj v kakšnega, boš mnenje popolnoma spremenil. 99 % ljudi ko enkrat proba EV pravi da ne bodo nikoli več šli NAZAJ na bencin ali dizel. Verjetno je pri tebi težava da se bojiš neznanega / drugačnega, po vsej verjetnosti si v jeseni svojega življenja, taki namreč težje sprejemajo kakršnekoli novosti. Vendar kar brez skrbi, EV so res nekoliko drugačni, vendar ponujajo številne prednosti.

Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dovela ()

kgtjera ::

Ne hvala, zaenkrat me prav nič ne mika, prednosti pa tudi ne vidim, nočem avta, ki se ga fila kot telefon.

Pravijo tudi, once you go black, you never go back; pa ne vidim nikogar na ST vneto razlagat kako je njihov partner super, ker je črnc!

2dark ::

dovela je izjavil:

To je seveda ne drži, vsedi se kdaj v kakšnega, boš mnenje popolnoma spremenil. 99 % ljudi ko enkrat proba EV pravi da ne bodo nikoli več šli NAZAJ na bencin ali dizel. Verjetno je pri tebi težava da se bojiš neznanega / drugačnega,




Kaj točno je pri Ev-ju drugače kot pri klasičnem avtu z avtomatskim menjalnikom?
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

fikus_ ::

dovela je izjavil:

To je seveda ne drži, vsedi se kdaj v kakšnega, boš mnenje popolnoma spremenil. 99 % ljudi ko enkrat proba EV pravi da ne bodo nikoli več šli NAZAJ na bencin ali dizel. Verjetno je pri tebi težava da se bojiš neznanega / drugačnega, po vsej verjetnosti si v jeseni svojega življenja, taki namreč težje sprejemajo kakršnekoli novosti. Vendar kar brez skrbi, EV so res nekoliko drugačni, vendar ponujajo številne prednosti.

Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...


Pozdravljen inženir in ne vem še katerih 10 imen.
Si že kupil EV s svojim denarjem? Namontiral lastno SE na streho?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gregor P ::

2dark je izjavil:

dovela je izjavil:

To je seveda ne drži, vsedi se kdaj v kakšnega, boš mnenje popolnoma spremenil. 99 % ljudi ko enkrat proba EV pravi da ne bodo nikoli več šli NAZAJ na bencin ali dizel. Verjetno je pri tebi težava da se bojiš neznanega / drugačnega,




Kaj točno je pri Ev-ju drugače kot pri klasičnem avtu z avtomatskim menjalnikom?

Za mene je bil dejansko avtomatski menjalnik največji preskok od vseh teh tehnologij. Se zelo nerad vrnem nazaj, a včasih v sili moram.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

dovela ::

kgtjera je izjavil:

Ne hvala, zaenkrat me prav nič ne mika, prednosti pa tudi ne vidim, nočem avta, ki se ga fila kot telefon.

Pravijo tudi, once you go black, you never go back; pa ne vidim nikogar na ST vneto razlagat kako je njihov partner super, ker je črnc!


Prednosti je mnogo, avto pa lepo filaš v zavetju svojega doma (tukaj komentar zgoraj https://slo-tech.com/forum/t723469/2899). Drugo odstavek je pa trolanje nevredno komentarja.

2dark je izjavil:

dovela je izjavil:

To je seveda ne drži, vsedi se kdaj v kakšnega, boš mnenje popolnoma spremenil. 99 % ljudi ko enkrat proba EV pravi da ne bodo nikoli več šli NAZAJ na bencin ali dizel. Verjetno je pri tebi težava da se bojiš neznanega / drugačnega,




Kaj točno je pri Ev-ju drugače kot pri klasičnem avtu z avtomatskim menjalnikom?


Precej stvari. Recimo to da ni treba hodit na bencinske črpalke, ampak ga lepo filaš v zavetju svojega doma. Drugače, ampak boljše. Ali pa recimo regenerativno zaviranje. Večina je navajana da pritisne bremzo da se ustavi, pri EVju pa samo spustiš gas in razen v izjemnih primerih pristisneš bremzo. Uporaba hitrih polnilnic marsikoga straši, ker on je navajen prijet ročko za bencin in natankat, tukaj mora pa vtikat nek kabel, kar ni nič težje, je pa DRUGAČE. In ta drugačnost marsikaterega ICE uporabnika straši, ker se bojijo vsega kar je novo. Fikus sočna elektrarna je na strehi, čaka se na priklop, en EV nizkega dosega je v familiji, za drugega se bo počakalo nekaj let, da bo vehicle to load tehnologija pri EVjih vsesplošno razširjena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dovela ()

Machete ::

Jaz grem rad na črpalko, tisti 2 minutki mi nista nobeno breme.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
««
170 / 180
»»