» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
162 / 180
»»

2dark ::

codeMonkey je izjavil:

Mimo teh gres in je reseno.


Kako to narediš, če se vozijo po prehitavelnem pasu. Desni je poln. Potem uporabiš odstavni pas?
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

Če je levi in desni pas poln, potem pač voziš zadaj in čakaš. Ali kaj ti pričakuješ v takih primerih, da se vsi zapeljejo v jarek, da boš ti lahko vozil 170?

2dark ::

Utk je izjavil:

Če je levi in desni pas poln, potem pač voziš zadaj in čakaš.



Kaj pa , ko je desni pas prazen, pa še vedno vztraja z vožnjo 110 km/h po levem pasu naslednjih 5 km? Najbolje, damo takšnim medlajo za vzgledno vožnjo, ko nalašč zadržujejo pretočnost prometa.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

codeMonkey ::

Zdaj samo se razlozi kako je to zaradi tempomata.

Utk ::

Pa tudi v čem je razlika ali se v tem primeru vozi 110 ali 150.

2dark je izjavil:

Utk je izjavil:

Če je levi in desni pas poln, potem pač voziš zadaj in čakaš.



Kaj pa , ko je desni pas prazen, pa še vedno vztraja z vožnjo 110 km/h po levem pasu naslednjih 5 km? Najbolje, damo takšnim medlajo za vzgledno vožnjo, ko nalašč zadržujejo pretočnost prometa.

Malo prej si napisal, da je desni poln.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

2dark ::

codeMonkey je izjavil:

Zdaj samo se razlozi kako je to zaradi tempomata.


Zaradi česa je potem? Ker takšne desna noga boli? Nimajo ogledal? SPijo? Čakam na pojasnilo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

codeMonkey ::

Cakaj

2dark ::

Utk je izjavil:


Malo prej si napisal, da je desni poln.


ZDaj se je sprostil pa še vedno vozijo po levi. Vprašanje je zakaj se ne spravijo na desni pas? Pretočnost prometa je ravno zaradi takšnih okrnjena, ki ne skrbijo, da bi se pravočasno prestavili na desni pas, ker jim vožnja predstavlja napor.

Zato bi moral vsak pred pridobitvijo vozniškega vozit najmanj 5 ur v simulatorju avtoceste. Večina ne bi naredila izpita.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

Vprašanje je zakaj se ne spravijo na desni pas?

Ne vem, ampak tempomat definitivno ni odgovor, ker če bi se vozili 170, bi bil isti problem, še zmeraj bi se vozili po levi brez razloga.

asdf_jklc ::

Utk je izjavil:


Dostikrat imam kolesa zadaj na avtocesti, tako da se načeloma ne vozim prehitro. Sej ni problem malo potegnit do 150 tudi s kolesi, ni pa da bi se stalno tako vozu.

Na avtocesti je omejitev 130, ti greš prehitevat in zdej ker se eden zadaj pelje kot blesav, boš pospeševal na 150? Zakaj že. Js takih ne jebem za 5%. Umiru pustim tempomat na 134, prehitim in se jasno takoj umaknem. Živčneža ki se mi pa zalima 3cm za rit pa počakam da prehiti po desni, ker nikoli ne veš kdaj bo nesreča in kam bo zavil. Je pa takih kretenov malo, se pa najdejo. Jasno pa ne boš šel prehitevat, če si ti nekdo bliža, pele ne vem 150 in mu ti potem s 100 na prehitevalni pas vrines...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

ales85 ::

Marsikdo tudi pričakuje, da se boš umaknil takoj, ko je to mogoče ("nekaj cm" pred avto na sosednjem pasu), kar pa tudi ni v redu.

J.McLane ::

Meni je predvsem nelogično, da je prevedano prehitevati po desni, to je verjetno še iz časov ko so avtomobili imeli ogladala samo na levi strani. V US na AC prehitevaš kjer hočeš, pa ne vem če imajo zaradi tega kaj več nesereč.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

bastadu ::

Če kdo želi 500€ popusta pri nakupu M3/MY in 1000€ popusta za X/S mi piši na ZS za referral ...

krucymucy ::

Proizvodnja modela 3 se ocitno ustavlja in pripravlja na posodobljen model 3.
Se nekaj dni nazaj je bil dobavni rok prakticno takoj, sedaj pa je predvidena dobava za november.

Tako da lahko kmalu pricakujemo tudi kaksno uradno predstavitev.

Likalnik ::

Vozila na zalogi se hitro in konkretno manjšajo....trenutno je samo še en model Tesla 3 na zalogi...ostalo je vse pošlo..

mugen999 ::

Kdo so sploh ludje ki kupujejo te tesle 3, ker očitno jih je vseskozi več. Sam ne poznam nobenega ki bi jo imel. Mi je pa jasno, da tisti ki imajo denar teh jajc ne kupujejo, ampak vozijo SUVje, na naj si bo dizelske ali električne. Tisti ki pa nimajo prevec denarja, ampak imajo pa denar, pa za 40k eur raje kupijo octavio rs, ki je dejansko uporaben avto.

Likalnik ::

mugen999 je izjavil:

Kdo so sploh ludje ki kupujejo te tesle 3, ker očitno jih je vseskozi več. Sam ne poznam nobenega ki bi jo imel. Mi je pa jasno, da tisti ki imajo denar teh jajc ne kupujejo, ampak vozijo SUVje, na naj si bo dizelske ali električne. Tisti ki pa nimajo prevec denarja, ampak imajo pa denar, pa za 40k eur raje kupijo octavio rs, ki je dejansko uporaben avto.


potem pa ostanejo samo še ljudje na minimalcu pa na sociali...očitno potem po tvojem razmišljanju so to ljudje kateri kupujejo Teslo?

Machete ::

Jaz jih poznam kar nekaj s trojkami in ipsiloni.
Sam sem sicer raje vzel nemškega ICE SUVja in ne obžalujem niti za sekundo
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Likalnik ::

tudi tisti kateri so kupili Teslo ne obžalujejo niti za sekundo...jaz jih poznam tudi kar nekaj...pa mi še noben ni rekel, da se je nategnil z nakupom ali, da karkoli obžaluje.
letnih servisov nima....elektriko dobi od doma...in to je to

codeMonkey ::

Berem tole:
https://www.topspeed.com/2024-tesla-mod...

Torej, govori se, da se z naslednjim tednom trenutni model 3 ne bo delal vec. Novi model naj bi bil nekoliko drazji, bo pa baterija vecja in centralni racunalnik naprednejsi.

Je pa po eni strani zanimivo kako so pri Tesli glede tega skrivnostni, kot klasicni proizvajalci. Brez nekih velikih preuranjenih objav.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Pomoje bo baterija enako velika (po masi in volumetricno), le ne bo LFP, ampam LFP z dodanim manganom in bo pol tistih 50km vec rangea (oz. nekaj kWh) Cena baterije pa se poveca par procentov. Ce bi ugibal.

Ce so spekulacije pravilne... bo tezka konkurenci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

J.McLane ::

Kaj pa vem, za Model 3 baje ne bodo povečali proizvodnje, če bo torej manj avtov, bo lahko cena višja, kar zna pomenit, da bo manj zanimiva opcija glede na Model Y, kjer povečujejo proizvodnjo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Proizvodnje ne bodo povecali, ker ljudje ne povprasujejo (dovolj) po nizkih avtomobilih. Se vedno pa morajo trojko izboljsevati (ali pa poceniti), da lahko sploh ohranjajo trenutno proizvodnjo. Drugace bo zmanjkalo kupcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

J.McLane ::

Mislim da bodo delali na dosegu in učinkovitosti, to bo po mojem main selling point v primerjavi z Y
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Ce bi jaz kupoval, sploh ni dileme. Trojka je zakon, ce ne tovoris otrok. Pa ce te ne bolijo kolena se, heh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

2dark ::

kow je izjavil:

Pomoje bo baterija enako velika (po masi in volumetricno), le ne bo LFP, ampam LFP z dodanim manganom in bo pol tistih 50km vec rangea (oz. nekaj kWh) Cena baterije pa se poveca par procentov. Ce bi ugibal.

Ce so spekulacije pravilne... bo tezka konkurenci.



Imajo še prostor za večjo baterijo. Če je lahko v ID3 baterija 82 KWh , potem je lahko tudi v modelu 3.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

kow ::

Vecja baterija ni ravno feature, ampak bolj bug. Zelis narediti lazjo, s podobno kapaciteto v kWh. S tem povecas range, stroski pa lahko celo padejo.

bastadu ::

Od sedaj je mogoče tudi pri nas 7000 creditov zamenjati za Accelleration Boost upgrade 8-)
Če je kdo ravno pred nakupom Tesle in bi želel 500€ popusta za M3/MY ali 1000€ popusta za X/S mi piši na ZS za referral link ...

Cveto ::

Samo LR AWD.

Utk ::



Fejslift

Likalnik ::

No ja, ni neke velike razlike....ce bi ga na cesti srečal bi moral dobro pogledati, da vidim kateri model je....zadaj bi ga prepoznal po TESLA napisu...zadnje luči so v enem kosu ampak, če so vrata pritljažnika zaprta se ne opazi.

spredaj pa tudi...če so LED luči prižgane bi opazil razliko...drugače pa ne...ob strani pa jo sploh ne vidim.

uglavnem....sigurno bo dražji kot stari model pa ni neke bistvene razlike

kow ::

Kolikor razumem je bolj aerodinamicen -> vecji range, pa boljso zvocno izolacijo ima.

Utk ::

Dražji bistveno ne bo, jurja gor dol. Glede na to, da je 6 let od štarta, in bi tudi brez fejslifta bil boljši od vseh EV za ta denar, je vsaka izboljšava dobra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Luka99 ::

za awd verzijo 45k usd na japonskem

J.McLane ::

Slovenske cene so že na uradni Teslini strani, ne vem kaj bo naredila konkurenca? Jokala?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

2dark ::

Zdej so dodal še hlajenje sedežev.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

kixs ::

Lahko bi malo prtljaznik povecal...

codeMonkey ::

Hrup je bil eden od minusov, v primerjavi s konkirenco, lepo da so postimali. Skoda, da niso dodali tudi HUD. Notranjost mi je bolj vsec, posebej volan je zdaj bolj dodelan. Ne prepricajo me pa gumbi za smernike se. Vcasih prides z ovinka do krizisca, ali pa vijugas na parkiriscu in je lahko nerodno.

2dark ::

J.McLane je izjavil:

Slovenske cene so že na uradni Teslini strani, ne vem kaj bo naredila konkurenca? Jokala?


Glej, glej. Ni pa več v konfiguratorju performance verzije.

Pri Konkurenci moraš pa najprej si vzet čas, poklikat dodatno opremo, potem ti morajo dat pa 30 jurjev popusta, pa še vedno niso zraven.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

codeMonkey ::

kixs je izjavil:

Lahko bi malo prtljaznik povecal...


Ce je mid-cycle refresh to. Kako?

Utk ::

Glede na velikost in obliko, je prtljažnik kar v redu. Ioniq6 ima bistveno manjšega, čeprav je kar nekaj večji.

2dark ::

Tesla model 3 ima v praksi zelo velik prtljažnik.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

kow ::

Recimo, da ima zadeva range kaksnih 400km.. Ce dobis ekstra 20-30km rezerve (zgresil polnilnico, odcep ipd.), je to precej bolj prakticno.

Tesla 3 je trenutno nobrainer za ljudi, ki jim sedan zadostuje. Je pa to za slovenske razmere se vedno predrag avto, da bi se kupoval v tisocih primerkih letno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

2dark ::

kow je izjavil:



Tesla 3 je trenutno nobrainer za ljudi, ki jim sedan zadostuje. Je pa to za slovenske razmere se vedno predrag avto, da bi se kupoval v tisocih primerkih letno.


Cena rabljanim bo padla, ker ne morejo prodajat 3-4 leta stare za 33.000€, če dobiš novega za 38.000€.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Likalnik ::

2dark je izjavil:

kow je izjavil:



Tesla 3 je trenutno nobrainer za ljudi, ki jim sedan zadostuje. Je pa to za slovenske razmere se vedno predrag avto, da bi se kupoval v tisocih primerkih letno.


Cena rabljanim bo padla, ker ne morejo prodajat 3-4 leta stare za 33.000€, če dobiš novega za 38.000€.


to je bilo že sedaj tako...ko je bila cena novih avtomobilov na zalogi praktično enaka kot rabljenih....to je bilo predvsem zato, ker je Tesla spustila osnovno ceno + dodala je popust za vozila na zalogi....v času korone je pa folk kupoval avto po zelo višji ceni....

borisk ::

nimajo neke sile, ali pa jih štancajo ko nori. sem naklikal svoj kombinacijo, pa piše predvidena dobava oktober/november. ne vem če je sploh kdo kdaj imel tako kratek dobavni rok za vozilo po naročilu.

2dark ::

Likalnik je izjavil:



to je bilo že sedaj tako...ko je bila cena novih avtomobilov na zalogi praktično enaka kot rabljenih....to je bilo predvsem zato, ker je Tesla spustila osnovno ceno + dodala je popust za vozila na zalogi....v času korone je pa folk kupoval avto po zelo višji ceni....


Nima veze po čem so kupovali. Trmasti so vsi po vrsti kot osli in ko bodo 6-7 let stare tesla m3, bodo še vedno pričakovali, da jih bodo prodali za 28 tisočakov. Seveda jih ne bodo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Likalnik ::

ja tako je...potem je pa čisto od vsakega posameznika odvisno kako dolgo bo vztrajal s to "noro" ceno...

2dark ::

Likalnik je izjavil:

ja tako je...potem je pa čisto od vsakega posameznika odvisno kako dolgo bo vztrajal s to "noro" ceno...


Tako kot tisti norci, ki prodajajo iphone 14 pro za 800€.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Sparkxl ::

Ja samo ta trma že kar dolgo traja. Spremljam trg od maja, ker bi nekaj kupil...to se svaljkajo eni in isti avti po oglasih in oglaševane cene ne spustijo za 1€. Pa ne gledam tesle. Recimo eno toyoto imam nagledano, novo dobiš za 41k, 4 leta stare se prodajajo za 28k. Bolano.
««
162 / 180
»»