» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
155 / 175
»»

DamijanD ::

Jaz sem drugače hotel primerjati navadno kolo z ICE avtom... (razmerje kompleksnost vs. cena).

TESKAn ::

dronyx je izjavil:

Mi zna prosim kdo razložit, zakaj stane 400 Wh baterija za električno kolo 800 €, Tesla ima pa menda baterijo 78 kWh, ki bi morala stati potem 156.000 €. Matematika tu nekaj ne štima.

Zanimivo, mene je nekaj let nazaj 40 celic, skupno ~400 wH, ki vsaka od sebe da (po spominu) 10 - 15 A toka, stalo ~200€ (kupljeno na nkon.nl). Dvomim, da je do danes, 5 let kasneje, cena narasla.
TL;DR: zaračunajo 800€, ker lahko.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

krucymucy ::

dronyx je izjavil:

Mi zna prosim kdo razložit, zakaj stane 400 Wh baterija za električno kolo 800 €, Tesla ima pa menda baterijo 78 kWh, ki bi morala stati potem 156.000 €. Matematika tu nekaj ne štima.

Teslina cena za 1kWh je trenutno nekje okoli 100€. Za 2170 celice.
Za ceno baterije e-kolesa so ti pa ze odgovorili.

borisk ::

Teslin FSD je "samo" SEA level 2

https://www.autoblog.com/2021/03/09/tes...

kow ::

To smo ze predebatirali. Dober SEA level 2, je veliko koristnejsi/vrednejsi kot slab SEA level 4.

Gregor P ::

... če ga seveda temu primerno tudi oglašaš in na to jasno opozoriš potrošnike ob nakupu (nek x stavek nekje v bukli z navodili je seveda premalo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Matevz96 ::

borisk je izjavil:

Teslin FSD je "samo" SEA level 2

https://www.autoblog.com/2021/03/09/tes...


Ne vem zakaj oglasujejo kot "self driving" in "full self driving" lahko bi preprosto kot je tudi v članku omenjeno "Super cruise" in ne bi bilo nobenega sprenevedanja ne pa da potem v navodilih za uporabo nekje vrinejo en stavek da to ni to ampak je samo malo bolj pameten tempomat.
#hooldthedoor

kow ::

Lol, moti te full self driving, super cruise (ki nic ne pomeni), je pa ok?
Tudi "cruising" trenutno v vseh pogojih ne omogoca noben avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

To smo ze predebatirali. Dober SEA level 2, je veliko koristnejsi/vrednejsi kot slab SEA level 4.


To si ti mogoce zakljucil. Premium proizvajalci imajo cisto dobre level 2+ sisteme, pri tem pa tudi ze level 3. Tudi ce je level 2+ nekoliko slabsi, je za vecino situacij cisto dovolj dober oz. primerljiv.

Kako bo pa Musk zagotovil taksije na osnovi level 2+ sistema bo pa se zanimivo videti.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Cakam YT videe teh premium proizvajalcev. Se nobenega nisem videl.

Videl sem recimo komedijo od Mercedesa:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

To je kar je trenutno (skoraj) legalno. V MB bos vsaj v gneci lahko pocel druge strvari. Pri Tesli pa pac ne. Medtem ko bos level 2+ sistem uporabljal v vecini primerov enako pri obeh.

kow ::

Cakam posnetek iz realnega prometa. Ko bom videl, bom verjel.

codeMonkey ::

Evo precej star posnetek vozila, ki je imel ta sistem prvi vgrajen (zal birokracija ni sledila)




Sicer pa je le Japonska trenutno level 3 legalizirala. Nemcija naj bi letos.

Zgodovina sprememb…

kow ::

To ni posnetek iz prometa. To je posnetek iz staua.

codeMonkey ::

Se enkrat: to je prvi in trenutno edini scenarij, ki je definiran po UNECE. Drugi bodo sledili na podlagi tega. To ne spremeni dejstva, da je tako vozilo za nekoga, ki je pogosto v gneci, precej boljse od Tesle - torej le level 2++ ni nujno boljsa zadeva od level 2+ z level 3, kot si trdil zgoraj.

Zgodovina sprememb…

moj_nick ::

Apple je izjavil:

OK... a pa je kdo kupu ta avto in lahko deli izkusnje iz prve roke? Na netu se itaq najdejo in haterji in ljubitelji :)


Ja, ce imas budget za Teslo oz katerikoli novejsi elektricni avto, je res brezveze kupovati bencin ali dizel. Jamrati o kakovost izdelave in meriti milimetre je neumno.

Avto lahko napolnis v Villachu in se pripeljes do Obrezja. Pospeskov in hitrosti v ovinkih je vec kot dovolj.
110111001001010001010000

feryz ::

Aha. Lahko napolniš.
Pojdi poleti malo v Reko na pumpo ali v Maribor.
Lahko tudi letos, ko je EV za vzorec in korona razsaja. Ko boš opazil, da 6 tesel tanka, še 26 jih pa čaka, ti bo toplo pri srcu.

Najbolj zanimivo pri tesla avtih in potnikih mi je to, da pridejo v Maribor na pumpo, izstopijo iz avta, v smeti zmečejo mc donalds embalažo in se odpravijo v ... mc donalds. Ta čas, ko avto čaka na đus. Strateško razporejene zadeve. Če slučajno komu ni jasno, zakaj je točno na tej pumpi v Sloveniji mc donalds. Ali pa točno na tisti v Reki.

kow ::

Poleti je vrsta tudi, ko cakas na tankanje bencina. Pri elektriki pa je problem velikostnega reda tezji. Ga bomo resili, s trilijoni milijard prihrankov pri gorivu, ne bi smelo biti tezko.

tomaz- ::

ja, samo pri tej hitrosti reševanja tega problema se boš še naaaačaaaaakaaaal

TheBlueOne ::

Je kje kaksen pameten kalkulator za racunanje koliko se izplaca elektro avto? In kaj vse bo na razpolago v bliznji prihodnosti v bolj druzinski obliki? Sem videl novega skodinega elektro SUVja in niti ni slab, menda v AT 40k€.

In ce morda kdo ve kako drage so trenutno polnilne postaje.

blaz5 ::

Morda bo to kaj v pomoč... Na teh zemljevidih lahko vneseš pot in avto ter ti sam pove kje, koliko časa in koliko je cena polnjenja.

moj_nick ::

TheBlueOne je izjavil:

In ce morda kdo ve kako drage so trenutno polnilne postaje.


Supercharger je EUR 0.3 / kWh, poraba na avtocesti cez palec 20 kWh / 100 km, torej EUR 6 na 100 km. Domaca vticnica je recimo 0.085 in poraba po mestu okoli 15, torej EUR 1.28 na 100 km.
110111001001010001010000

codeMonkey ::

Koncno:

Tesla has activated its in-car camera to monitor drivers using Autopilot


https://techcrunch.com/2021/05/27/tesla...

feryz ::

A to rabijo za posnetke tipa "amateur car video"?

Če bi bil jaz trgovec, bi dodal fičr pri prodaji. "Tesla 3 plus 1m duck tape included".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

codeMonkey ::

Zgodovina sprememb…

korenje3 ::

Sem malo gledal poslovne rezultate.

Tesla proizvede 450k avtov na leto in je vredna 1000 milijard dolarjev. Ima 52 milijard dolarjev v sredstvih.

Drugih 30 podjetij, ki so skupaj vredna 1000 milijard dolarjev proizvede 40 milijonov avtov na leto (notr. izgorevanje in električna).
Samo recimo VW ima 500 milijard sredstev, bmw 220 milijard, mercedes 280 milijard, honda 180 milijard ...

Ta mehurček bo kmalu počil saj ni računice.
Je pa res da vsi, ki so kupovali delnice Tesle se močno bojijo in so udeleženi pri trženju. Zato vsako tele piše in opeva te tesle.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

hojnikb ::

Ta mehurček bo kmalu počil saj ni računice.

Kaj čakaš, začni shortat delnico.
#brezpodpisa

korenje3 ::

hojnikb je izjavil:

Ta mehurček bo kmalu počil saj ni računice.

Kaj čakaš, začni shortat delnico.


Nisem udeležen v teh borznih piramidah. In pa tudi nočem biti. Ker lahko se nategneš v eno ali v drugo stran.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

hojnikb ::

torej ne verjames dovolj v ta balon, da bi stavu against. Got it :)
#brezpodpisa

Okapi ::

Lahko trdno verjameš v balon, ampak ne moreš vedeti, kdaj bo počil.

kow ::

Od kar je on "gledal poslovne rezultate", je Tesla ze dvignila proizvodnjo na 1 milijonov avtomobilov letno (annualized rate). Torej je balon 2x manjsi oz. manjsi kot prej, ker cena delnice ni sla gor x2.

Potem je pokazal se nerazumevanje kako vrednotiti firmo. Koliko ima VW assetov je nepomembno, ce jih napacno vrednoti. Pa tudi ni napisal koliko dolga imajo "velikani" in koliko Tesla.
V resnici je racunica precej enostavna, Tesla bo najvecji avtomobilski proizvajalec na svetu, ce ekstrapoliramo trende. Vecina konkurence pa bo propadla. Tesla ima tudi ogromno moznosti napasti druge trge, zato tudi tako veliko vrednotenje za 5 ali vec let vnaprej. Trg trenutno ta razvoj dogodkov vrednoti kot zelo verjeten. Bi sedaj kupil delnico? Ne, prevec je ze vstetega. Bi kupil delnico ce bi padla na 500$? Absolutno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Vprašanje, zakaj bi nek visokega finančnega poslovanja oz. trgovanja neuk državljan kar sam kupoval delnice, kateregakoli podjetja že?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

kow je izjavil:

Tesla bo najvecji avtomobilski proizvajalec na svetu, ce ekstrapoliramo trende.

Če ekstrapoliramo trende, potem za vsakega proizvajalca, ki začne proizvajati avte, lahko na podlagi neskončno-odstotne rasti napovemo, da bo največji na svetu.

korenje3 ::

kow je izjavil:

Od kar je on "gledal poslovne rezultate", je Tesla ze dvignila proizvodnjo na 1 milijonov avtomobilov letno (annualized rate). Torej je balon 2x manjsi oz. manjsi kot prej, ker cena delnice ni sla gor x2.

Potem je pokazal se nerazumevanje kako vrednotiti firmo. Koliko ima VW assetov je nepomembno, ce jih napacno vrednoti. Pa tudi ni napisal koliko dolga imajo "velikani" in koliko Tesla.
V resnici je racunica precej enostavna, Tesla bo najvecji avtomobilski proizvajalec na svetu, ce ekstrapoliramo trende. Vecina konkurence pa bo propadla. Tesla ima tudi ogromno moznosti napasti druge trge, zato tudi tako veliko vrednotenje za 5 ali vec let vnaprej. Trg trenutno ta razvoj dogodkov vrednoti kot zelo verjeten. Bi sedaj kupil delnico? Ne, prevec je ze vstetega. Bi kupil delnico ce bi padla na 500$? Absolutno.


Kako da ne. Moji rezultati so iz časa ko je bila delnica vredna 600 dolarjev. Danes je 1150 dolarjev.

Je pa zanimivo koliko veliko tesl misli da je to dober avto, zato ker ima močn motor. V ZDA se mi zdi da plačaš zavarovanje glede na starost vozila. V evropi je pa ravno obratno, plačaš glede na moč motorja.

Sploh pa je ta firma še vedno v razvoju, 100 let za namškimi avti.

Če se v tvojega bmwja ali mercedesa nekdo rahlo zaleti, ti bo avto mal naprej porinilo.
Če se nekdo v teslo zaleti zadaj bo šel blatnik, zadnja vrata, senzorji - škode za 5000€.

V glavnem razvojniki se dobesedno učijo na svojih avtih in razvoj je v začetnih fazah.

Tako da previdno.

Še najboj mi gre pa v nos kako tržijo 1-wire tehnologijo. Prej je imela kljuka en kup žičk za senzorje, sedaj ima 1 žico. In ta 15 letna tehnologija je kao vrhunec razvoja. jao kero govedo. sploh na youtube.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Utk ::

Tesla se ne zgleduje po nikomur in gre po svoji poti, pravilni, tudi če malo težji. Z malo bližnjicami. VW kot največji se zgleduje po tesli, ne obratno. Mercedes in bmw kot premium proizvajalci ubirajo en kup bližnjic. Kdo komu sledi je čist jasno.

DamijanD ::

korenje3 je izjavil:

Sem malo gledal poslovne rezultate.

Tesla proizvede 450k avtov na leto in je vredna 1000 milijard dolarjev. Ima 52 milijard dolarjev v sredstvih.

Drugih 30 podjetij, ki so skupaj vredna 1000 milijard dolarjev proizvede 40 milijonov avtov na leto (notr. izgorevanje in električna).
Samo recimo VW ima 500 milijard sredstev, bmw 220 milijard, mercedes 280 milijard, honda 180 milijard ...


Tukaj si gledal predvsem avte. Ampak vsaj del vrednosti Tesle je njihov know-how (SW, HW, AI) v zvezi z avtonomno vožnjo. Kdaj in če jim bo uspelo nimam pojma, ampak sigurno je njihov R&D na tem področju zelo velik.

Futurist ::

feryz je izjavil:

Aha. Lahko napolniš.
Pojdi poleti malo v Reko na pumpo ali v Maribor.
Lahko tudi letos, ko je EV za vzorec in korona razsaja. Ko boš opazil, da 6 tesel tanka, še 26 jih pa čaka, ti bo toplo pri srcu.

Najbolj zanimivo pri tesla avtih in potnikih mi je to, da pridejo v Maribor na pumpo, izstopijo iz avta, v smeti zmečejo mc donalds embalažo in se odpravijo v ... mc donalds. Ta čas, ko avto čaka na đus. Strateško razporejene zadeve. Če slučajno komu ni jasno, zakaj je točno na tej pumpi v Sloveniji mc donalds. Ali pa točno na tisti v Reki.


99 % časa niso vse polnilnice zasedene, tudi z številkami močno pretiravaš. Na letni ravni večina voznikov z Teslo celo prišpara čas, saj lahko fila doma in se jih ni potrebno voziti na črpalke. Da je McDonalds strateško postavljen pa ni dvoma, glavna filozofija električnih avtomobilov je da se filajo ko mi delamo nekaj drugega (spimo, jemo ipd.).

blaz5 je izjavil:

Morda bo to kaj v pomoč... Na teh zemljevidih lahko vneseš pot in avto ter ti sam pove kje, koliko časa in koliko je cena polnjenja.


To ti pove samo koliko je cena polnjenja na poti, ne pa "koliko se izplača električni avto" kot sprašuje TheBlueOne. 99 % časa se električni avto fila doma čez noč po ceni 1 € na 100 km, jasno pa je da so polnilnice dražje (vendar se tudi uporabljajo zelo redko kar se letne kilometrine tiče).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Futurist ()

Futurist ::

korenje3 je izjavil:

Sem malo gledal poslovne rezultate.

Tesla proizvede 450k avtov na leto in je vredna 1000 milijard dolarjev. Ima 52 milijard dolarjev v sredstvih.

Drugih 30 podjetij, ki so skupaj vredna 1000 milijard dolarjev proizvede 40 milijonov avtov na leto (notr. izgorevanje in električna).
Samo recimo VW ima 500 milijard sredstev, bmw 220 milijard, mercedes 280 milijard, honda 180 milijard ...

Ta mehurček bo kmalu počil saj ni računice.
Je pa res da vsi, ki so kupovali delnice Tesle se močno bojijo in so udeleženi pri trženju. Zato vsako tele piše in opeva te tesle.


Je računica. Kupuje se bodoče dobičke, ne danšnjih. In Tesla se razvija zelo hitro in ima zelo dober potencial, precej boljšega kot pa BMW, Mecedes, VW ali Honda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Futurist ()

Mike_Rotch ::

Gregor P je izjavil:

Vprašanje, zakaj bi nek visokega finančnega poslovanja oz. trgovanja neuk državljan kar sam kupoval delnice, kateregakoli podjetja že?:|


Od kje ideja, da je trgovanje z delnicami nek hudo kompliciran postopek, ki ga razumejo le visodo izobraženi finančniki? Ok, odgovor sicer vem, iz strani teh "visoko izobraženih" finančnikov, ki ščitijo svoje dobičke s tem, ko rajo držijo stran od korita in trgujejo za njih za določen fee.

Ampak dejstvo, da skoraj vsi upravljani skladi delajo slabše kot indeks, pove vse o realnem stanju.

Tesla proizvede 450k avtov na leto in je vredna 1000 milijard dolarjev. Ima 52 milijard dolarjev v sredstvih.


Tesla med drugim proda tudi več avtomobilov, kot jih je sposobna proizvesti. Tesla postavlja učinkovite proizvodnje linije, ki si jih "legacy automakerji" enostavno ne morejo privoščiti (beri: giga press). Teslin energy storage biznis raste več kot 100% letno. Tesla sama piše ves software. In še veliko takšnih točk bi se našlo.

Zgodovina sprememb…

korenje3 ::

DamijanD je izjavil:

korenje3 je izjavil:

Sem malo gledal poslovne rezultate.

Tesla proizvede 450k avtov na leto in je vredna 1000 milijard dolarjev. Ima 52 milijard dolarjev v sredstvih.

Drugih 30 podjetij, ki so skupaj vredna 1000 milijard dolarjev proizvede 40 milijonov avtov na leto (notr. izgorevanje in električna).
Samo recimo VW ima 500 milijard sredstev, bmw 220 milijard, mercedes 280 milijard, honda 180 milijard ...


Tukaj si gledal predvsem avte. Ampak vsaj del vrednosti Tesle je njihov know-how (SW, HW, AI) v zvezi z avtonomno vožnjo. Kdaj in če jim bo uspelo nimam pojma, ampak sigurno je njihov R&D na tem področju zelo velik.


"know-how". haha. bmw, mercedes... vsi majo že avtonomno vožnjo, sam je ne smejo imet vklopljene. verjetno je tudi ne bodo nikoli zaradi varnosti.
Sodeče po tehnoloških rešitvah so pa tudi na začetku. Ne znajo dat pleha skupaj pa so se lotil tlačnega vlivanja.

Pa še to, tesla ima x86 sisteme za infotainment pa še kaj drugega, ki ga do sedaj drugi proizvajalci niso uporabljali zaradi zanesljivosti. Ponavadi so bili vedno namenski čipi za vsako stvar zaradi vzporednega izvajanja funkcij ipd.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

korenje3 ::

Utk je izjavil:

Tesla se ne zgleduje po nikomur in gre po svoji poti, pravilni, tudi če malo težji. Z malo bližnjicami. VW kot največji se zgleduje po tesli, ne obratno. Mercedes in bmw kot premium proizvajalci ubirajo en kup bližnjic. Kdo komu sledi je čist jasno.


kako da ne. v celoti so prekopiral porsche taycan. Pa še to površno.
Računal so pa na moč motorja, ker to je edino kar je prednost (v ameriki).

Ker se tiče VW so imeli elektro rešitve že 10 let preden je tesla nastala. da ne omenjam hibridov.

Če bi teslo razstavil bi videl kako skorupcalo je to. in to so dejansko že naredili. rešitve so zelo slabe iz vidika kakovosti.

Mercedes in BMW pa ne ubirajo nobenih bližnjic, ker ne razvijajo avta po ceni, ampak ceno določijo glede na avto.

Futurist je izjavil:

feryz je izjavil:

Aha. Lahko napolniš.
Pojdi poleti malo v Reko na pumpo ali v Maribor.
Lahko tudi letos, ko je EV za vzorec in korona razsaja. Ko boš opazil, da 6 tesel tanka, še 26 jih pa čaka, ti bo toplo pri srcu.

Najbolj zanimivo pri tesla avtih in potnikih mi je to, da pridejo v Maribor na pumpo, izstopijo iz avta, v smeti zmečejo mc donalds embalažo in se odpravijo v ... mc donalds. Ta čas, ko avto čaka na đus. Strateško razporejene zadeve. Če slučajno komu ni jasno, zakaj je točno na tej pumpi v Sloveniji mc donalds. Ali pa točno na tisti v Reki.


99 % časa niso vse polnilnice zasedene, tudi z številkami močno pretiravaš. Na letni ravni večina voznikov z Teslo celo prišpara čas, saj lahko fila doma in se jih ni potrebno voziti na črpalke. Da je McDonalds strateško postavljen pa ni dvoma, glavna filozofija električnih avtomobilov je da se filajo ko mi delamo nekaj drugega (spimo, jemo ipd.).

blaz5 je izjavil:

Morda bo to kaj v pomoč... Na teh zemljevidih lahko vneseš pot in avto ter ti sam pove kje, koliko časa in koliko je cena polnjenja.


To ti pove samo koliko je cena polnjenja na poti, ne pa "koliko se izplača električni avto" kot sprašuje TheBlueOne. 99 % časa se električni avto fila doma čez noč po ceni 1 EUR na 100 km, jasno pa je da so polnilnice dražje (vendar se tudi uporabljajo zelo redko kar se letne kilometrine tiče).


Na norveškem je že kar kriza s polnilnicami. Tako da tvoja trditev ne drži.
Pa poraba je cca 15-20 kWh/100km. Pri ceni 20 centov/kwh je to 3÷4EUR/100km.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Futurist ::

Na norveškem je že kar kriza s polnilnicami. Tako da tvoja trditev ne drži.


Ni krize z polnilnicami, vrsto najdeš samo na zelo specifičnih polnilnicah ob zelo specifičnih časih nekajkrat na leto, tako da vrste najdeš če jih ravno iščeš, drugače pa ne. Referenca: Bjorn Nyland. Moja trditev drži.

Pa poraba je cca 15-20 kWh/100km. Pri ceni 20 centov/kwh je to 3÷4EUR/100km.


ja, na polnilnicah, doma čez noč pa 1 EUR na 100 km. Tipično ljudje od 20k km letne kilometrine 1k do 2k km napolnijo na polnilnicah.

Torej 18.000 km po ceni 1 EUR na 100 km= 180 EUR
+ 2000 km po ceni 3,5 EUR na 100 km =70 EUR
Letni strošek "goriva" elektrika: 250 EUR
Letni strošek goriva dizel (poraba 7 litrov): 2055 EUR
Povprečni strošek "goriva" na 100 km elektrika = 1,25 EUR
Povprečni strošek "goriva" na 100 km dizel: 10.28 EUR

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Futurist ()

Utk ::

korenje3 je izjavil:

Utk je izjavil:

Tesla se ne zgleduje po nikomur in gre po svoji poti, pravilni, tudi če malo težji. Z malo bližnjicami. VW kot največji se zgleduje po tesli, ne obratno. Mercedes in bmw kot premium proizvajalci ubirajo en kup bližnjic. Kdo komu sledi je čist jasno.


kako da ne. v celoti so prekopiral porsche taycan. Pa še to površno.
Računal so pa na moč motorja, ker to je edino kar je prednost (v ameriki).

Ker se tiče VW so imeli elektro rešitve že 10 let preden je tesla nastala. da ne omenjam hibridov.

Če bi teslo razstavil bi videl kako skorupcalo je to. in to so dejansko že naredili. rešitve so zelo slabe iz vidika kakovosti.

Mercedes in BMW pa ne ubirajo nobenih bližnjic, ker ne razvijajo avta po ceni, ampak ceno določijo glede na avto.

Futurist je izjavil:

feryz je izjavil:

Aha. Lahko napolniš.
Pojdi poleti malo v Reko na pumpo ali v Maribor.
Lahko tudi letos, ko je EV za vzorec in korona razsaja. Ko boš opazil, da 6 tesel tanka, še 26 jih pa čaka, ti bo toplo pri srcu.

Najbolj zanimivo pri tesla avtih in potnikih mi je to, da pridejo v Maribor na pumpo, izstopijo iz avta, v smeti zmečejo mc donalds embalažo in se odpravijo v ... mc donalds. Ta čas, ko avto čaka na đus. Strateško razporejene zadeve. Če slučajno komu ni jasno, zakaj je točno na tej pumpi v Sloveniji mc donalds. Ali pa točno na tisti v Reki.


99 % časa niso vse polnilnice zasedene, tudi z številkami močno pretiravaš. Na letni ravni večina voznikov z Teslo celo prišpara čas, saj lahko fila doma in se jih ni potrebno voziti na črpalke. Da je McDonalds strateško postavljen pa ni dvoma, glavna filozofija električnih avtomobilov je da se filajo ko mi delamo nekaj drugega (spimo, jemo ipd.).

blaz5 je izjavil:

Morda bo to kaj v pomoč... Na teh zemljevidih lahko vneseš pot in avto ter ti sam pove kje, koliko časa in koliko je cena polnjenja.


To ti pove samo koliko je cena polnjenja na poti, ne pa "koliko se izplača električni avto" kot sprašuje TheBlueOne. 99 % časa se električni avto fila doma čez noč po ceni 1 EUR na 100 km, jasno pa je da so polnilnice dražje (vendar se tudi uporabljajo zelo redko kar se letne kilometrine tiče).


Na norveškem je že kar kriza s polnilnicami. Tako da tvoja trditev ne drži.
Pa poraba je cca 15-20 kWh/100km. Pri ceni 20 centov/kwh je to 3÷4EUR/100km.

Vse kar si tu napisal je laž.

fikus_ ::

Ne futrajte Futurista, je preimonovan inženir,. . . .
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

nejcek74 ::

Tule je kratka Švicarska raziskava na to temo, ki razlaga da je privlačnost nakupa BEV povezana s parkirnim prostorm:
50% tistih, ki si lastijo PP bi šlo na BEV
30% tistih, ki imajo najete PP
pod 25% tstih, ki parkirajo na javnih površinah
Navaja, da je Norveška veliko vlagala v omogočanje, kar je omogočilo takšno rasto deleža BEV. Sicer jaz osebno menim, da nima smisla da država vlaga v infstrakturo za osebni prevoz, naj raje v ono za javni, vendar lahko še vedno sprejme zakonodajo, ki lajša izgradnjo infrastrukture v obstoječih objetkih, za nove večastanovanjse pa naj bo obvezno.

Futurist ::

Fikus ne vem o čem ti to, ampak Utkjev post o laži se nanaša na post od uporabnika "korenje3", ne pa na mojega.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

Raptor F16 ::

Futurist je izjavil:

Fikus ne vem o čem ti to, ampak Utkjev post o laži se nanaša na post od uporabnika "korenje3", ne pa na mojega.


Je že dobro Vitamixer :)))
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

DamijanD ::

korenje3 je izjavil:


"know-how". haha. bmw, mercedes... vsi majo že avtonomno vožnjo, sam je ne smejo imet vklopljene. verjetno je tudi ne bodo nikoli zaradi varnosti.

Vem, da majo - ampak ljudstvo zelo malo ve o tem, medtem ko je youtube poln FSD testov. In dejansko ne vem ali imajo Nemci svoj lasten razvoj ali gre za sodelovanje s kakšnimi drugimi (to ne povečuje toliko vrednosti podjetja).

Utk ::

Imajo imajo, tako kot so imeli že leta 2015 razvite električne avte v predalih. In teh predalov še do danes niso našli.

Gregor P ::

nejcek74 je izjavil:


Navaja, da je Norveška veliko vlagala v omogočanje, kar je omogočilo takšno rasto deleža BEV.

… ja res, bravo Norveška … ali :|

 Gas exports

Gas exports

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
155 / 175
»»