» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
109 / 183
»»

lufthammer ::

Ganon je izjavil:


Tvita pa raje ne komentiram, je za v Pavlihovo pratiko.

Ja res je smešnica.

No problems at delivery. All was perfectly prepared & ready to go. I went through a long check list outside for two hours. Found very few minor issues. One paint issue that they fixed right away, a mini scratch inside the door frame, a 1 mm cut at a door seal, 1 panel gap they will look at. I found a fix they did at a window chrome part but that was well done. Charger port was well aligned.

Frankly I am pretty much a nitpick & did check every detail.

Spoiler is not fully glued at left side due to supplier build issue. That will be replaced later.

To je tisto, kar je videl. Kaj pa tisto, kar ni videl? Nov avto? NOV AVTO??

Še par somišljenikov:

-I have RWD Model 3, not a P3D. If I get the spoiler for my car am I being a total poseur?
-I frequently get so happy driving it that I literally can’t stop smiling.
-Tesla is higher class than Bmw and Mercedes for sure.
-Feels like the first time... everytime!
-You will love it every day like you love it today!

Pa rdečo mašno na havbi - a je lahko nekdo še večji butl?

Utk ::

Brez sarkazma, kaj so razmaki proti temu, da se smejiš vsakič ko se voziš z avtom? Kdaj je kdo to nazadnje izjavil za kakega audija s perfektnimi paneli? Prioritete so različne, se spreminjajo, in kdo lahko reče katere so prave.

WarpedGone ::

Just got 2019.8.3 last night on my Model 3. I've not been a fan of NoA or HW2+ in general. In past releases, I was delaying or cancelling majority of lane change requests. And then dealing with a lot of phantom braking and hesitation. But man, have to say, 2019.8.3 is pretty darn good. Did a 20 minute drive twice (once in each direction) with moderate traffic and a complex interchange (change lanes too early and you deal with several onramps merging into you; change lanes too late and you'll have a hard time with people letting you in). Lane change requests were perfect. No dangerous behavior. Very smooth. Overall, it's now better than some people I know. Might even be better than the bottom 25-33% of drivers which is a big step forward from before where I'd say it was previously unusable on this route. Well done AP team!
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

25-33%? Po mojem je bolj blizu 34-38%!

fm13 ::

Utk je izjavil:

Brez sarkazma, kaj so razmaki proti temu, da se smejiš vsakič ko se voziš z avtom? Kdaj je kdo to nazadnje izjavil za kakega audija s perfektnimi paneli? Prioritete so različne, se spreminjajo, in kdo lahko reče katere so prave.

Fajn, da so ljudje navdušeni... je pa tale efekt podoben, kot npr. prvih nekaj mesecev pri zaljubljenosti...

feryz ::

"Novi rekordi Tesle, tokrat pri bolniškah"
"Lani so delavci v Teslinih tovarnah zaradi bolnišk v povprečju manjkali 66 dni."


Ta je pa zmagovita.
"Obenem so poudarili, da tudi lani ni bilo nobene smrtne žrtve pri delu, kar je glede na povečano proizvodnjo in tveganja za poškodbe dober rezultat."

Webmojster je izjavil:

Tvoj sosed še za Teslo slišal ni, kaj šele da bi jo prodajal. Ne trolaj
Moj sosed kupi tebe in vse kar imaš. Tako ti, kot tvoja mamica.
Pa saj to že jaz lahko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

WarpedGone ::

Moj sosed kupi tebe in vse kar imaš. Tako ti, kot tvoja mamica.
Pa saj to že jaz lahko.


Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: KuhaR ()

feryz ::

Sarkazm? Medtem, ko si niti avta z drugo barvo razen črne ne moreš zaželeti, kaj šele kupiti? Pa že. Ti zelo pristoji.
Bolj kot lunino srebrna barva. Ta je previsoko.

koyotee ::

feryz je izjavil:

Sarkazm? Medtem, ko si niti avta z drugo barvo razen črne ne moreš zaželeti, kaj šele kupiti? Pa že. Ti zelo pristoji.
Bolj kot lunino srebrna barva. Ta je previsoko.

A lunino srebrna pride z delci prahu?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Webmojster ::

feryz je izjavil:

"Novi rekordi Tesle, tokrat pri bolniškah"
"Lani so delavci v Teslinih tovarnah zaradi bolnišk v povprečju manjkali 66 dni."


Ta je pa zmagovita.
"Obenem so poudarili, da tudi lani ni bilo nobene smrtne žrtve pri delu, kar je glede na povečano proizvodnjo in tveganja za poškodbe dober rezultat."

Webmojster je izjavil:

Tvoj sosed še za Teslo slišal ni, kaj šele da bi jo prodajal. Ne trolaj
Moj sosed kupi tebe in vse kar imaš. Tako ti, kot tvoja mamica.
Pa saj to že jaz lahko.


Če lahko kupi mene in vse kar imam, zakaj potem živi v tako revni soseščini?

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Brez sarkazma, kaj so razmaki proti temu, da se smejiš vsakič ko se voziš z avtom? Kdaj je kdo to nazadnje izjavil za kakega audija s perfektnimi paneli? Prioritete so različne, se spreminjajo, in kdo lahko reče katere so prave.


Prviloma so pokazatelj kakovosti. Pri izdelavi karoserij je razlika ravno v detajlih. Ko sem delal za podjetje, kjer smo pripravljali te linije, kar je bilo dosti pred Teslo sef razlozil, kako je s kakovostjo in varcevanjem stroskov na racun prihranka.

Nemci so vedno bili zelo pedantni okoli tega, dosti preverjajo lokacije varov, gledajo tolerance, prilagajajo linijo itn., kar pa seveda stane. Za vsako prilagoditev se linija kratko ustavi, tehnik gre do robota ali drzala, nastela itn.

Takrat je pri francozih bilo obratno, gledalo se je po potrebi, kar seveda rezultira v prvi vrsti v razlicnih razmakih in lokacijah varov. Kasneje se je izkazalo, da so bili problemi zaradi teh detajlov kar veliki, kar potem ne stimajo razmaki do robotov za barvanje, morda se celo kje popravska itn. Avti prej rjavijo, so neenakomerno lakirani ...

Za vecino je kakovost pomembna, tudi zame, vazno pa mi je tudi, da se avto super vozi. Kombinacija obojega pa niti ni vec neka redkost in je kar veliko izbire, kjer dobis oboje.

Sicer pa zakaj bi se v Tesli ves cas smejal? Poznam dosti bolj zabavnih avtov. Ce nimas kaj dosti pod palcem kupis kaksno Toyoto GT86 ali Subarujevega brata, malo drazja Alfa 4c itn., ne pa Tesle.

Utk ::

Nemci so majstri v percieved quality, to je res. Ampak kolk je tu not "percieved" in kolk zares "quality", je pa težko vedet. Tudi francozi ne zgnijejo prej kot v 15-20 letih, tudi passatom rjavijo prtljažniki že veliko prej kot v 10ih letih. Lahko se zmeraj zapikaš v eno malenkost in iz nje doktoriraš, ampak cel avto tako naredit pa ne morejo niti nemci, vsaj ne za normalen denar. Če bi, se jim ne bi verige raztegovale, ne bi rjaveli (pa rjavijo tudi), in še marsikaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Te razumem, sam sem imel podobno razmisljanje kot ti. Potem pa sem zacel kupovati avte, ki so zabavni in nezanesljivi, zadnji je bil MINI. Skratka uzival v voznji ampak slej kot prej postane avto starejsi in s tem problemi. Pac kar sam slisim okoli teh tezav s Teslo, kako je po garanciji, koliko stanejo potem popravila itn., mi postane slabo. Posebej, ker vem, da sem avte s to filozofijo "zabavnosti" popravljal relativno poceni in mi je vseeno postajalo slabo zaradi vlozenega casa in denarja.

V nemskih avtih je drugace kar dosti kakovosti, ni ravno "percieved". Ljudem se zdi, da je ni, ker kakovost vidijo drugace, bolj skozi okvare, ki jih pri nemcih pravtako ne manjka. Nemca pac popravis poceni in povsod, kar je recimo zame nuja.

Ce me Tesla preprica okoli zanesljivosti, popravil in prakticnosti v smislu kaj ko je okvara, bi o njej definitivno razmislil. Prej pa raje pocakam do kaksne 2020, da vidim, kaj bo ponudila konkurenca. Kar sem videl mi je dejansko bolj vsec kot Tesla.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Ce me Tesla preprica okoli zanesljivosti,

Tesla tebe ne bo več v nič prepričala, ker so te že mediji napumpal, kako je na stvari.
You are lost for Tesla and yourself.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Ce me Tesla preprica okoli zanesljivosti,

Tesla tebe ne bo več v nič prepričala, ker so te že mediji napumpal, kako je na stvari.
You are lost for Tesla and yourself.


Tebe je pa Tesla napumpala.

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

Ce me Tesla preprica okoli zanesljivosti,

Tesla tebe ne bo več v nič prepričala, ker so te že mediji napumpal, kako je na stvari.
You are lost for Tesla and yourself.


Mediji delajo prej Tesla hipe, kot pa kritizirajo. Bral sem iskusnje kupcev itn.

Tezko reces, da ne nekdo "napumpan" v eno pozicijo, ce primerja vse in vsem da moznost, ti pa po neki perverzni logiki nisi "napumpan", ampak ti je en brend nekaj tako posebnega, da se ti niti ne zdi verjetno, da bo konkurenca vsaj primerljiva.

Potem pa upostevas, da Musk prizna, da bo konkurenca huda, podjetje se na to aktivno pripravlja ampak ti vseeno naprej podcenjujes konkurenco.

Se ti res ne zdi, da bi morda lahko se enkrat peretel osnovne logicne relacije?

Machete ::

Ljdudje, Let nad kukavičjim gnezdom je lahko naslov te teme, že nekaj časa. Glavni protagonist je jasno kdo, zato ne vem čemu toliko besed Thetilko, za te namene je stroka.. Ti samo ploskaj in se čudi superiornosti Tesle, pa je.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Ce me Tesla preprica okoli zanesljivosti,

Tesla tebe ne bo več v nič prepričala, ker so te že mediji napumpal, kako je na stvari.
You are lost for Tesla and yourself.

V bistvu bi morala prepričat dejstva. Za ali proti Tesli.

Ampak, sem že 10x pisal, da navdušenci nad avtomobili ne kupujete avtov zato, ker so prijazni okolju, ker so objektivno lepi, objektivno udobni ali objektivno funkcionalni, pač pa zgolj zato, ker orgazmirate na svoj omiljen avto (pa tisto orgazmiranje ni mišljeno kot "derogatory"). Vse ostalo je racionaliziranje.
- Hoc est qui sumus -

TheBlueOne ::

imagodei je izjavil:


Ampak, sem že 10x pisal, da navdušenci nad avtomobili ne kupujete avtov zato, ker so prijazni okolju, ker so objektivno lepi, objektivno udobni ali objektivno funkcionalni, pač pa zgolj zato, ker orgazmirate na svoj omiljen avto (pa tisto orgazmiranje ni mišljeno kot "derogatory"). Vse ostalo je racionaliziranje.


Sam kar dobro poznam avte in ne kupujem na ta nacin, tako da kar govoris vsaj ni pravilo. Logika pri meni je enostavna, pojavi se potreba ali pa star avto ni vec dovolj zanesljiv, pogledam, kaj je na trgu in vzamem tisto, kar tisti trenutek ponuja nek optimum glede na trenutno izbiro in potrebe. Vec luksuza vec konjev itn. je seveda boljse. Kupoval bom predvidoma cez dve leti in pol in sem radoveden, ce bo morda elektricen in morda Tesla. Je pa gotovo ne vzamem, dokler nima prave konkurence, ker predvidevam, da bodo sli nizje s ceno.

J.McLane ::

Če menjaš ko star avto ni več zanesljiv, potem sta samo dva scenarija:
- ali imaš v povprečju 15 let stare avte
- ali pa precej slabo poznaš avte, ki jih kupuješ :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:

Če menjaš ko star avto ni več zanesljiv, potem sta samo dva scenarija:
- ali imaš v povprečju 15 let stare avte
- ali pa precej slabo poznaš avte, ki jih kupuješ :))


Ca. 40.000km/leto naredi svoje. To so skoraj trije servisi na leto. Okvare gledam po kilometrih in ne na cas, kot recimo penzionisti in studenti.

Drugace imam vecino kariere v automotive, imel projekte pri kar veliko tavelikih v EU. Svoje avte sem kot student sravfal sam itn. Kaj je za tebe dobro pozanvanje avtov?

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Potem mi pa ni jasno kako se lahko 40k km letno voziš v avtu tipa MINI, ki je zabaven? Če mene vprašaš ni nič zabavnega za 40k km letno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:

Potem mi pa ni jasno kako se lahko 40k km letno voziš v avtu tipa MINI, ki je zabaven? Če mene vprašaš ni nič zabavnega za 40k km letno.


Ze nekaj casa nimam MINIja. Ce bos bral, sem pisal, da je bil zadnji avto, ki sem ga kupil kot zabavnega, ceprav sem se zavedal nezanesljivosti.

Mimogrede, MINI ima BMW longlife interval, ce se prav spomnem naj bi bil 30.000km za servis, kar absolutno ne priporocam.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

imagodei je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Ce me Tesla preprica okoli zanesljivosti,

Tesla tebe ne bo več v nič prepričala, ker so te že mediji napumpal, kako je na stvari.
You are lost for Tesla and yourself.

V bistvu bi morala prepričat dejstva. Za ali proti Tesli.

Ampak, sem že 10x pisal, da navdušenci nad avtomobili ne kupujete avtov zato, ker so prijazni okolju, ker so objektivno lepi, objektivno udobni ali objektivno funkcionalni, pač pa zgolj zato, ker orgazmirate na svoj omiljen avto (pa tisto orgazmiranje ni mišljeno kot "derogatory"). Vse ostalo je racionaliziranje.

Vse, kar je nad dacio za 9,990 evrov, je preseravanje. Pa dacia (do) 9,990 evrov ni najbolj prodajana. Še med dacijami verjetno ne.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Vse, kar je nad dacio za 9,990 evrov, je preseravanje. Pa dacia (do) 9,990 evrov ni najbolj prodajana. Še med dacijami verjetno ne.


Marsikdo potrebuje kaj vec. Ne razumem, zakaj je preseravanje? Kaj ti vse kupis najcene mozno ali ti gredo v nos samo avti? Zame je primer preseravanja, ce kupis Golfa in sam dodas znak GTI.

Preseravanje vidi tisti, ki ima s tem problem. Tisti, ki dela in ima moznost kupiti morda pac kupi, brez nekih posebnih custev. Zakaj pa delamo ljudje nove zabavne in napredne zadeve, ce ne, da jih uporabljamo. Mentaliteta, kjer pri bolj premoznih vidis neko preseravanje, je enostavno nazadnjaska in ti ne koristi in na noben nacin ni kompliminet v smislu, da poves kaj brihtnega.

Utk ::

To si napisal kot da je s preseravanjem kaj narobe. Ni, lahko pa rečemo bobu bob.

Gregor P ::

Bobu bob je, da Tesla še ni nared za splošni trg.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bambam20 ::

TheBlueOne je izjavil:

Je pa gotovo ne vzamem, dokler nima prave konkurence, ker predvidevam, da bodo sli nizje s ceno.



NOben proizvajalec avtomobilov ne gre nikoli nižje s ceno. vedno gredo višje z vsakim novim modelom. Tudi, če jim dela izgube. Če bi nižali cene bi to pomenilo, da jim gre slabo. Proizvajalci nižajo cene zgolj , ko se počasi zaključujejo obstoječi modeli in želijo prodati zaloge, predno pride ven nov model.

Gregor P ::

Kaj pa vem npr. ti novi Toyotini hibridi niso videti dražji od prejšnjih različic.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Machete ::

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Alec999 ::

Machete je izjavil:

Rip Tesla
https://www.bmwblog.com/2019/03/25/bmw-...



Hahahahaha, ja mogoče čez 10 let, ko bo dobavljiv.

"While their releases are still quite far away,"

bambam20 ::

Alec999 je izjavil:




Hahahahaha, ja mogoče čez 10 let, ko bo dobavljiv.

"While their releases are still quite far away,"


Mhm. Nekdo ne zna računat.


The ones we know of at the moment are the upcoming BMW iX3, MINI Electric, BMW i4 and the BMW iNEXT, the latter of which will debut in 2021.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

WarpedGone ::

2021?
Dve leti nazaj so bili članki polni letnice 2019, sedaj je leto jezuisove vrtnitve prestavljeno na 2021?

Medtem pa: Tesla Model 3 Outsells BMW 3 Series, Mercedes C Class In Europe

In its first full month on the market, the Tesla Model 3 shot to #1 on the European sales charts in its so-called luxury mid-size segment.


Impossibru! Kvaliteta, ni pripravljen, ni servisov, noben ne mara, zanič, grd, imposibru!!!!1111enaenaena
Zbogom in hvala za vse ribe

koyotee ::

WarpedGone je izjavil:

2021?
Dve leti nazaj so bili članki polni letnice 2019, sedaj je leto jezuisove vrtnitve prestavljeno na 2021?

Medtem pa: Tesla Model 3 Outsells BMW 3 Series, Mercedes C Class In Europe

In its first full month on the market, the Tesla Model 3 shot to #1 on the European sales charts in its so-called luxury mid-size segment.


Impossibru! Kvaliteta, ni pripravljen, ni servisov, noben ne mara, zanič, grd, imposibru!!!!1111enaenaena


Sej tvoje tesle tut ne bo še 2 leti kakor kaže :))
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

2021?
Dve leti nazaj so bili članki polni letnice 2019, sedaj je leto jezuisove vrtnitve prestavljeno na 2021?

Medtem pa: Tesla Model 3 Outsells BMW 3 Series, Mercedes C Class In Europe

In its first full month on the market, the Tesla Model 3 shot to #1 on the European sales charts in its so-called luxury mid-size segment.


Impossibru! Kvaliteta, ni pripravljen, ni servisov, noben ne mara, zanič, grd, imposibru!!!!1111enaenaena

EU teče svoj tempo, ki ga je postavila politika seveda v navezi z industrijo. 2020-2030. To edino šteje pa, če še tako obračaš iz dneva v dan. Tesla ne pomaga kaj dosti, da bi se v EU industriji kaj pospešilo ker je kratkomalo prepočasna. Če bi čez 3 mesece začeli vozit Y ob že prodanih miljon*x trojk v EU v neomejenih količinah bi pa bilo morda drugače. Korejci pa tudi niso v stanju EU proizvodnje v rit sunit. Skratka EU industriji se ne mudi.

Tesli kot edini firmi, ki je odvisna od EV pa bi se moralo muditi. Oz bi morala dati od sebe več dokler ni realne konkurence. A tempo ni ravno briljanten.

Na svojem 3 bi ti moral imet že prvi servis. Tam nekje v Gradcu. Hudičevo EKO se je 200 km na servis vozit (še bolj EKO s kamionom avto tja vozit) sploh na popravila znotraj garancije.

Tesla ni speljala kot je obljubla. Je nekje na poti malo zgubljena. Ali se bo ujela na noge pa se bo videlo šele čez kakih 7-8 let, ko bo EU CO2 direktiva sredi izvajanja in se bo videlo kaj je EU industrija sposobna in kaj ni. Nikaor pa ne kaže, da bo vodilna v segmentu EV.

Aja Tesla ni LUXSUZNI avto. Tako trdi veliko lastnikov. Je soliden EV za (pre)visoko ceno. A njen interjer ni luksuzen, kot se ga pojmuje na obeh straneh Atlantika.

Kakšno je dejansko povpraševanje kaže tudi dejstvo da TB po mislim da 2 tednih še ni umaknil oglasa za novega S. Avto očitno še ni prodan čeprav je dobavo najavil kar nekajkrat v zadnjih mesecih. Prepričan je bil, da mu ga niti v oglsnike ne bo treba dati.
Skratka indic da EV trg ni tako velik, da bi požrl vse kar iz fabrik pride, čeprav pride le malenkost več kot nič v skupnem deležu osebnih vozil. 115 k€ je očitno preveč da bi nekdo v par dneh porinil za EV tudi na nivoju finančno močne Norveške in nenazadnje celotne EU.

TB je zadnjič objavil intrvju s firmo ki razvija indukcijsko polnenje za taksije v prvi fazi. (na to temo kot vemo delajo tudi Nemci) Super zadeva za mesta za parkirišča pred bloki, trgovinami... Kabli nepotrebni. A trenutna cena cca. 8k€. Korak v pravo smer, da EV morda le postanejo prava stvar.

Nikec3 ::

Lahko omenimo še, da bi v zadnjih dveh letih povprečen šimpanz investiral bolj pametno od tistih, ki so kupili delnice Tesle.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Medtem pa: Tesla Model 3 Outsells BMW 3 Series, Mercedes C Class In Europe
Očitno je Tesla zabila zadnji žebelj v krsto nemške avtoindustrije, točno tako, kot si napovedal. World domination!

Mimogrede, iz zgornjega članka:
In February, Tesla sold 3,657 Model 3s in Europe. That figure places it ahead of tons of vehicles, including the Renault Zoe, Nissan LEAF, BMW i3 and Hyundai Kona Electric, just to name a few of the electric competitors. Additionally, the Model 3 outsold the Mercedes-Benz C-Class, BMW 3 Series and Audi A4.

Mercedes je v februarju v Evropi prodal preko 60.000 avtomobilov, približno petinski delež gre ponavadi mercedesu C. Najbrž so jih samo v nemčiji prodali več kot je Tesla prodala svojih trojk v celi Evropi.

Imposibru!!!!1111enaenaena

hojnikb ::

jap, tele cifre nekak ne štimajo najbol. 3erjov so samo lani prodal čez 100k (tudi čez 200k je blo ob izidu novih modelov)....
#brezpodpisa

Gregor P ::

Povprečni potrošniki pač zdaj kupujejo hibride, ne pa EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fm13 ::

WarpedGone je izjavil:

2021?
Medtem pa: Tesla Model 3 Outsells BMW 3 Series, Mercedes C Class In Europe

In its first full month on the market, the Tesla Model 3 shot to #1 on the European sales charts in its so-called luxury mid-size segment.


Tukaj pa nekaj ne štima:
In February, Tesla sold 3,657 Model 3s in Europe.

Potem pa:
Additionally, the Model 3 outsold the Mercedes-Benz C-Class, BMW 3 Series and Audi A4.

Če pogledaš npr. prodajo C klase v Evropi, so v januarju prodali 13.000 komadov, v zadnjih štirih letih pa v nobenem mesecu manj kot 10.000 (podatka za februar nisem našel).
A so amerčani narobe napisali ali pa jaz ne razumem prodajnih statistik?

W1, a si kaj preveril vir številk?

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Povprečni potrošniki pač zdaj kupujejo hibride, ne pa EV.

Imaš prav, če vzameš da je povprečen potrošnik točno od 49,5 do 50,5 procenta vseh potrošnikov.
Ampak najbrž si nisi tolk časa vzel da bi to premislil, zato se motiš.

Okapi ::

fm13 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

2021?
Medtem pa: Tesla Model 3 Outsells BMW 3 Series, Mercedes C Class In Europe

In its first full month on the market, the Tesla Model 3 shot to #1 on the European sales charts in its so-called luxury mid-size segment.


Tukaj pa nekaj ne štima:
In February, Tesla sold 3,657 Model 3s in Europe.

Potem pa:
Additionally, the Model 3 outsold the Mercedes-Benz C-Class, BMW 3 Series and Audi A4.

Če pogledaš npr. prodajo C klase v Evropi, so v januarju prodali 13.000 komadov, v zadnjih štirih letih pa v nobenem mesecu manj kot 10.000 (podatka za februar nisem našel).
A so amerčani narobe napisali ali pa jaz ne razumem prodajnih statistik?

W1, a si kaj preveril vir številk?
Mercedes C je cel kup modelov (C 180, C 200, C 220, C 300 ...), posameznega modela niso prodali v več kot 3000 kosih, in pri Tesli se lahko hvalijo, da so trojk prodali več kot kateregakoli Mercedesa C.

koyotee ::

Phahahahha warpy se blamira na polno a o njegovi trojki še vedno ni ne duha ne sluha ;((
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

PrimoZ_ ::

In dostava 35k$ verzije trojke se zamika...

https://electrek.co/2019/03/26/tesla-mo...

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Povprečni potrošniki pač zdaj kupujejo hibride, ne pa EV.

Imaš prav, če vzameš da je povprečen potrošnik točno od 49,5 do 50,5 procenta vseh potrošnikov.
Ampak najbrž si nisi tolk časa vzel da bi to premislil, zato se motiš.
... sam res nisem šel gledat statistik tako da govorim seveda na pamet, ampak kamorkoli se ozrem dandanes pri nas vidim ne enega, ampak več hibridov ... sedaj pa moram le še počakati, da tudi uradne številke zaznajo moja opažanja (vsaj kar se Slovenije tiče) :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

2021?
Dve leti nazaj so bili članki polni letnice 2019, sedaj je leto jezuisove vrtnitve prestavljeno na 2021?

Medtem pa: Tesla Model 3 Outsells BMW 3 Series, Mercedes C Class In Europe

In its first full month on the market, the Tesla Model 3 shot to #1 on the European sales charts in its so-called luxury mid-size segment.


Impossibru! Kvaliteta, ni pripravljen, ni servisov, noben ne mara, zanič, grd, imposibru!!!!1111enaenaena


A Tesla šteje kot prodano vozilo oddano naročilo ali tudi dostavo kupljenega vozila?

Ne vem sicer od kje te podatki...ampak drugi viri pravijo malo drugače

http://carsalesbase.com/european-car-sa...
http://carsalesbase.com/european-car-sa...
http://carsalesbase.com/european-car-sa...
http://carsalesbase.com/european-car-sa...

sicer so podatki za januar.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Povprečni potrošniki pač zdaj kupujejo hibride, ne pa EV.

Imaš prav, če vzameš da je povprečen potrošnik točno od 49,5 do 50,5 procenta vseh potrošnikov.
Ampak najbrž si nisi tolk časa vzel da bi to premislil, zato se motiš.
... sam res nisem šel gledat statistik tako da govorim seveda na pamet, ampak kamorkoli se ozrem dandanes pri nas vidim ne enega, ampak več hibridov ... sedaj pa moram le še počakati, da tudi uradne številke zaznajo moja opažanja (vsaj kar se Slovenije tiče) :D

Vse statistike kažejo, da prodaja hibridov bolj stagnira (vseeno jih je vse več na cesti, ker starih, ki bi šli na odpad, ni ravno veliko), veliko hitreje pa raste prodaja pravih električnih avtov.

J.McLane ::

Tule je slikca za EU, če je zate 14% rast prodaje hibridov stagnacija, potem pa res ne vem:

https://www.jato.com/how-tesla-model-3-...

Tule tudi malo bolj podrobno piše kako je Model 3 najbolj prodajan avto v tem segmentu, meni se ne da preverjat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Lahko bi se omejili vsaj na plugin hibride, ker štet vsako karjolo z dvema akumulatorjema not nima nekega smisla. Če so bli mišljeni taki hibridi, potem ja, prodaja raste, in bo še bolj rastla, ker čez 10 let boš težko kupil bencinarja ali dizla brez tega, če boš sploh že hotel kupit bencinarja ali dizla. Ampak to je še zmeraj praktično 100% bencinar, ne vem zakaj sploh posebna kategorija.

WarpedGone ::

A Tesla šteje kot prodano vozilo oddano naročilo ali tudi dostavo kupljenega vozila?

Tesla kot prodano vozilo šteje, ko končni kupec plača in odpelje avto.
Končni kupci so fizične osebe (z izjemo kakih taksi, rent-a-car firm in službenih vozil.

Praktično vse druge firme svoja vozila prodajajo 'zastopnikom', ki so ločene pravne osebe zato kot prodana vozila štejejo tudi vsa vozila, ki so še parkirana pred avtohišami in čakajo svojega FRja, da jim da dom. Pri tem so lahko kakšni časovni zamiki plačila ipd ampak obstaja razlika med direktno in posredniško prodajo. Kaj štejejo kot 'prodano vozilo' je pa itak skrito v drobni tisk na 175-i strani papirologije. Kadar jim ugaja so to ful velike cifre, kadar jim ne, je ful izjem.

Fakt je, da Tesla Model 3 v evropi košta med 58.000 in 80.000 EUR.
Drugi proizvajalci so v tem cenovnem rangu prodali manj vozil.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
109 / 183
»»