Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Drugace pa ze I-Pace, ki je samo prvi resen konkurent in pravzaprav se skoraj najmanj zanimiv kot brend, menda na mnogih marketih proda vec, kot Tesle X in S skupaj.
A res? Kateri so menda ti mnogi trgi?
TheBlueOne ::
Drugace pa ze I-Pace, ki je samo prvi resen konkurent in pravzaprav se skoraj najmanj zanimiv kot brend, menda na mnogih marketih proda vec, kot Tesle X in S skupaj.
A res? Kateri so menda ti mnogi trgi?
Tam kjer je veliko EVjev, si mislim. Skandinavske drzave, slisal sem za Nizozemsko, potem menda je blizu v Nemciji. Malo sem pogledal, ker mi je simpaticen in sem na hitro opazil naslove, nisem pa delal neke studije.
Kjer mora vsakomur biti jasno, da Jaguar dalec nima marketa kakor Mercedes, Bmw, posebej VW itn. Ce bo vsak samo izenacil I-Pace, kar je maloverjetno, bo verjetno vsak prekasal, ze zna biti tezka za Teslo. Ampak govorim o verjetnosti po neki moji logiki, ki jo ponujam. Puscam odprto, da bo vse od tavelikih totalno sranje, da bo market dovolj velik za vse in da bo Tesla velik zmagovalec, samo stavil ne bi na to.
Utk ::
slisal sem za Nizozemsko, potem menda je blizu v Nemciji.
Jaz sem pa slišal, da se motiš. To je bilo že debunkano par strani nazaj. Bil je en mesec, januar, na Nizozemskem, ker je pač prišel najbrž en trajekt teh prednaročenih avtov. In to je to, ne bo se ponovilo.
TheBlueOne ::
https://www.carsales.com.au/editorial/d...
Nekje tako vidim zadeve sam. Ampak kakor pravim, Jaguar je prvi in verjetno ima sreco, da ga kdo ni prehitel. Kaj bi ko pridejo taveliki pa ni za podcenjevati.
Kolikor sledim prilagajanju Tesle nimam obcutka, da je Elon tako lahkomiseln in preprican v uspeh kot mnogi, ki si zelijo tega avta.
Nekje tako vidim zadeve sam. Ampak kakor pravim, Jaguar je prvi in verjetno ima sreco, da ga kdo ni prehitel. Kaj bi ko pridejo taveliki pa ni za podcenjevati.
Kolikor sledim prilagajanju Tesle nimam obcutka, da je Elon tako lahkomiseln in preprican v uspeh kot mnogi, ki si zelijo tega avta.
Machete ::
Drži, BW je W1 zaveznik. Mene redno briše, če se zapletam v dejstvo, da gre za sektaštvo s strani w1. Ga vseeno podpiram, ker veliko ne doprinesem, zgolj butam z glavo v steno, ko berem vse te poveličevane Tesla tragikomedije. BWju očitati nepravičnost je krivično.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
codeMonkey ::
Brisan si tudi ce si v automotive poslu, kjer aktivno razvijas zadeve, ki bodo letos prisle ven in imas dolocene poglede in vpoglede z drugih zornih kotov. Ce kriziras si ocitno Tesla hejter, pa ni vazno na kaksni osnovi.
WarpedGone ::
Pogosto lokalna inteligenzza nabija, kako je Model 3 precenjen...
dvomotorna (i.e. AWD) varianta se trenutno začne okrog 57k EUR (davek že vključen) in uradno premore 351 HP, dinamometeri so zmerl kakih 15 več.
Kakšna je cena podobno močnih ICE vozil?
Na avto.net je najcenjša limuzina z več kot 250 kW Volvo V60 T6 AWD Polestar Geartronic za 49 jurjev, takoj naslednja je Kia Stinger za 59 jurjev, vse ostalo je bistveno dražje.
V rangu 200kW - 250kW z AWD sta dve Alfi Gulia okrog 48 jurjev, ostalo nad 60 jurjev.
Kaj sploh še ostane velikim?
dvomotorna (i.e. AWD) varianta se trenutno začne okrog 57k EUR (davek že vključen) in uradno premore 351 HP, dinamometeri so zmerl kakih 15 več.
Kakšna je cena podobno močnih ICE vozil?
Na avto.net je najcenjša limuzina z več kot 250 kW Volvo V60 T6 AWD Polestar Geartronic za 49 jurjev, takoj naslednja je Kia Stinger za 59 jurjev, vse ostalo je bistveno dražje.
V rangu 200kW - 250kW z AWD sta dve Alfi Gulia okrog 48 jurjev, ostalo nad 60 jurjev.
Kaj sploh še ostane velikim?
Zbogom in hvala za vse ribe
pegasus ::
Zanimiva primerjava, a precej nekoristna. Normalni ljudje namreč ne kupujejo konjev, že vse odkar kočije niso več popularne. (Sožalje tistim, ki to še vedno počno.)
Zheegec ::
Zelo mi je zanimivo, da nekateri ljudje hkrati razlagajo, kako "Tesla rešuje planet" (kar ni res) in hkrati hvalijo Tesle za odlične 0-60 pospeške.
@W1: Poglej, kako bolj kvalitetna je Alfa Giulia znotraj in zunaj napram TM3. In pa kako boljše vozne lastnosti ima. Ja, za dirkanje med semaforji v ravni črti je pa AWD Model 3 dosti boljši. Pa še kakšna druga razlika je;
3,1% Giulij je imelo okvaro vozila v UK raziskavi, medtem ko je 49,1% kupcev Tesla Model S poročalo o tehnični okvari vozila. Pričakujem, da bo Model 3 imel podobne statistike...
@W1: Poglej, kako bolj kvalitetna je Alfa Giulia znotraj in zunaj napram TM3. In pa kako boljše vozne lastnosti ima. Ja, za dirkanje med semaforji v ravni črti je pa AWD Model 3 dosti boljši. Pa še kakšna druga razlika je;
3,1% Giulij je imelo okvaro vozila v UK raziskavi, medtem ko je 49,1% kupcev Tesla Model S poročalo o tehnični okvari vozila. Pričakujem, da bo Model 3 imel podobne statistike...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
In pa kako boljše vozne lastnosti ima.
Seveda.. The 2.0-liter Alfa Romeo Giulia [...] feels like a wet sponge by comparison.
Seveda, kislo grozje je zelo kislo, razumem.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Ona 2.0 Turbo z 280KM se pelje kar boljše od kakršne koli Tesle... Če je govora o športni vožnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
mikhaair ::
WarpedGone ::
Seveda me zanima, pa verjetno še koga, kako se m3 pelje.
Zakaj bi verjel drugim?
Sam se prepričaj, je brezplačno.
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimoZ_ ::
WarpedGone je izjavil:
Seveda me zanima, pa verjetno še koga, kako se m3 pelje.
Zakaj bi verjel drugim?
Sam se prepričaj, je brezplačno.
Sem se ravno ta teden v Minhnu, razen da dobr potegne nima Tesla nič za ponudit.
WarpedGone ::
Res je, ne smrdi, se ne trese, ne ropota... vsakomur svoje.
Zbogom in hvala za vse ribe
hojnikb ::
Vibrator, ki ne ropota in ne trese, tudi ni kaj prida vibrator. Vsakemu svoje, zares!
Pri vozniških užitkih pač za marsikoga en EV nemore nadomestit lahke, nible škatlice z rwd in manualom.
Pri vozniških užitkih pač za marsikoga en EV nemore nadomestit lahke, nible škatlice z rwd in manualom.
#brezpodpisa
PrimoZ_ ::
WarpedGone je izjavil:
Res je, ne smrdi, se ne trese, ne ropota... vsakomur svoje.
Med sodobnim ICE avtom in EV je glede zgornjih parametrov tako malo razlike, da ni vredno omembe.
Vozim dokaj pogosto tudi egolfa, ki je predelana ice zadeva in razen fajnega pospeška napram ice bratu nima kaj veliko za dodat.
Tesla ta pospešek še nadgradi to je pa vglavnem to.
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Pogosto lokalna inteligenzza nabija
Kje je BigWhale, ko ga rabiš... Ane WarpedOne?
Podnapisi: v resnici ne pozivam k izbrisu, samo kažem, kako sova sinici debelo glavo očita... In kako je, ko pride zmerljivka izpod tvojih prstov, nenadoma čist benigna - tko kot so baje prdci od dvornih dam odišavljeni z vonjem vrtnic.
- Hoc est qui sumus -
Zheegec ::
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
J.McLane ::
Ima vsaj normalno odprtino za prtljažnik in bistveno več prostora v notranjosti, tudi od konkurentov v tem velikonstnem razredu. Ima celo možnost 7 sedežev, čeprav močno dvomim v uporabnost v praksi. Doseg po EPA 230 mi (Standard range), 280 mi (Long range AWD) in 300 mi (Long range RWD), kar je izredno majhna razlika glede na M3.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Success secured.... prej, da bo treba pač enega izmed teh dveh skoraj enakih modelov ukiniti. Najbrž tisti, ki bo pač manj priljubljen oz. se bo manj prodajal.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Magic1 ::
WTF?!? A je to joke? Trojko so malo dvignili in dal zice za todlerje v prtljažnik pa imajo nov model?
Magic
PrimoZ_ ::
WarpedGone je izjavil:
V isti barvi:
Success secured.
Model Y
Izvedbe:
Še vedno grd in realno dobavljiv čez 2 leti.
P.S. Tudi delnica ne kaže nekega pretiranega navdušenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrimoZ_ ()
TribesMan ::
Je hatchback?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
WarpedGone je izjavil:
Je hatchback.
Zgleda, da je zadnji prečni steber resno masiven in je pogled nazaj skozi zadnjo šipo skorajda brezpredmeten.
Zbogom in hvala za vse ribe
hojnikb ::
amerikanci so čist nor na te povišane crossoverje. Tole bojo še bol razgrabl k 3
#brezpodpisa
Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Vazelin ::
Meni izgleda hud - odvisno od kota
W1 a boš počakal na Y?
W1 a boš počakal na Y?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
WarpedGone ::
Ko omogočijo naročila Slovencem ... zgleda tudi posredniki nimajo sreče ... od torka zvečer čakam ponudbo posrednika.
Zbogom in hvala za vse ribe
WildChild ::
Še vedno čakam na fabrko v EU, da bo realna cena v Sloveniji 40k novega standardnega in 50k novega awd... Seveda čakam na rabljene ko bo cena vsaj pol nižja :P
Hatchback - super!
Zadnja klop je verjetno na žalost deljiva ane? 1/3 2/3 in ne 1/3 1/3 1/3 ? A bo odprtina za smuče/board ali ne?
Hatchback - super!
Zadnja klop je verjetno na žalost deljiva ane? 1/3 2/3 in ne 1/3 1/3 1/3 ? A bo odprtina za smuče/board ali ne?
in da mood
WarpedGone ::
Še vedno čakam na fabrko v EU
V FAQ glede Modela Y so navrgl:
Model Y production will begin in late 2020 in North America, with deliveries beginning shortly after. Production will begin in Europe and China in the first half of 2021, with deliveries beginning shortly after.
Tole je najbol definitivna omemba EU in GF.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
A da ne? VW bi to naredil trikrat. V svoji, škodini in seatovi preobleki, pa čeprav so njihovi suvi glih tako samo dvignjeni golfi, poloti in podobni. V 15 variantah, ne samo dveh.
s1m0n ::
Avto mora ostat prepoznaven kot znamka tako oblikovno kot estetsko...
Niso pa si niti približno tako podobni kot pri Tesli. (z izjemo mogoče Porsche)
Niso pa si niti približno tako podobni kot pri Tesli. (z izjemo mogoče Porsche)
WarpedGone ::
Še v nečem je VW podoben Tesli ... SEC sues Volkswagen, ex-CEO over alleged emissions fraud on investors
Mislite, da se bojo pobotal izven sodišča?
Mislite, da se bojo pobotal izven sodišča?
Zbogom in hvala za vse ribe
Mikrohard ::
VW pravi, da ne bodo odpuščali. Le zaposlovali ne bodo na novo, ko bodo šli ljudje v penzijo ali jim bodo potekle pogodbe.
bambam20 ::
VW pravi, da ne bodo odpuščali. Le zaposlovali ne bodo na novo, ko bodo šli ljudje v penzijo ali jim bodo potekle pogodbe.
Več kot 21.000 jih bodo odpustili in to samo v letu 2020. Od tega jih je okoli 11.000, ki bi se v naslednjih letih in letih je množina upokojili. Ne bo se 11.000 ljudi upkojilo naslednje leto.
Skratka, konkurenca jih stiska za jajca.
BigWhale ::
https://www.skoda.si/
https://www.seat.si/
https://www.volkswagen.si/
https://www.audi.si/
Nisi me razumel. Mene zanima kjer so taksne pompozne predstavitve za vsak prdec novega modela od drugih proizvajalcev. Jaz nisem rekel, da nimajo miljona modelov, ki se skoraj nic ne razlikujejo drug od drugega.
Utk ::
https://www.skoda.si/
https://www.seat.si/
https://www.volkswagen.si/
https://www.audi.si/
Nisi me razumel. Mene zanima kjer so taksne pompozne predstavitve za vsak prdec novega modela od drugih proizvajalcev. Jaz nisem rekel, da nimajo miljona modelov, ki se skoraj nic ne razlikujejo drug od drugega.
Ti nisi rekel nič, blejal si URLURL. Jaz pa naj ugibam kaj bi ti rad. Dobil si več kot si zasluziš na tako "vprašanje". Če bi te res zanimalo bi si pa sam poiskal.
bambam20 ::
roCkY ::
Te predstavitve so ZENKRAT najcenejši marketing. Če/ko se bo zadeva izpela bodo pa kako drugo pot ubrali. Zgleda, da je kar uspešno. NET je polen tega. Zadeve najdejo tudi minutažo na dobro gledanih TV. Očitno je nek doseg publike in relativno malo stroškov. Tudi mi tu v neki dvomilionski deželici se o tem pogovarjamo.
Kdaj je bil kateri VW klon predstavljen in kako različen je od originala pojma nimam. Še tega ne vem kaj je na trgu v tej skupini.
Kdaj je bil kateri VW klon predstavljen in kako različen je od originala pojma nimam. Še tega ne vem kaj je na trgu v tej skupini.