Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Zakaj je poraba z večjimi feltnami večja?
Tipično večja masa in večji vztrajnostni moment.
Zbogom in hvala za vse ribe
Mavrik ::
"Prihodnost" je tu - zaslonske kontrole za zračenje: https://twitter.com/westcoastbill/statu...
Namesto premikanja neke pocene 1990s plastike, bo treba moderno klikati po zaslonu in zakrivati navigacijo. ;)
Namesto premikanja neke pocene 1990s plastike, bo treba moderno klikati po zaslonu in zakrivati navigacijo. ;)
The truth is rarely pure and never simple.
Vazelin ::
Meni se zdi premikanje poceni plastike precej hitrejše in intuitivnejše.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
DamijanD ::
Jaz to načeloma (vključno s temperaturo) 1x nastavim in potem pustim pri miru...
Tako, da je skoraj vseeno, kako se to nastavlja (mam pa tudi jaz raje old school kontrole)
Tako, da je skoraj vseeno, kako se to nastavlja (mam pa tudi jaz raje old school kontrole)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()
BigWhale ::
"Prihodnost" je tu - zaslonske kontrole za zračenje: https://twitter.com/westcoastbill/statu...
Namesto premikanja neke pocene 1990s plastike, bo treba moderno klikati po zaslonu in zakrivati navigacijo. ;)
Predvidevam, da je Tesla zaznala, da je kontrolo odprl sovoznik. Zato se je odprla ta storasta verzija vmesnika, ker sovoznik se ne rabi koncentrirati na voznjo in se lahko jebe in lovi en mini blob po ekranu. A ne?
Drugace je pa ze v osnovi spodnja vrstica kontrol premajhna. Prst pokrije celotno ikono za ventilator. Mogoce se bo najdu kak entuziast k bo prisel do CSSja za te zadeve in bo UI scaling implementiral. :>
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Standardne 18" felge brez aero-pokrova:
Mi z Aero pokrovom deluje boljše. Inovativno in drugačno. Glede barve je meni za Model 3 absolutni favorit siva.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Mavrik ()
Unknown_001 ::
Meni se zdi premikanje poceni plastike precej hitrejše in intuitivnejše.
Predvsem je učinkovito in zanesljivo. Touchscreen je overkill za tako preprost task. Poleg tega pa za slepo upravljanje neprimeren.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
bambam20 ::
"Currently, buyers have to select the long range battery pack for $9,000 on top of the $35,000 base price and they have to take the $5,000 premium package, which brings the price up to $49,000"
Okapi ::
Bi rekel da kar 54.000, ker moraš biti že kar malo čudaka, da kupiš tak avto in ne vzameš še avtopilota za 5 jurjev.
Magic1 ::
To sem že lani napovedal, da bodo vsaj eno leto na voljo le premium verzije modela 3. Preveč v minus pač ne morjo it. Tem 49k dodaj še enhanced "autopilot" in imaš že lepo čez 50k. Da sploh ne omenjamo še kakšnih Eu davščin. To je vse cena pred davkom!
Svizec Musk, obljublja ceno, ki bo šele nekoč. Kot da bi Apple govoril, da bo iphone 8 stal 500EUR... Sej bo, čez 2+ leti.
Svizec Musk, obljublja ceno, ki bo šele nekoč. Kot da bi Apple govoril, da bo iphone 8 stal 500EUR... Sej bo, čez 2+ leti.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
vostok_1 ::
Pač nekaj failov so naredili glede dizajna kontrolne plošče.
Jz bi dal pod monitor ene par texturiranih touchpadov, ki jih lahko konfiguriraš za željene funkcije.
Tudi, če bi bil tam spodaj kak gumb ne bi bilo nobene škode. Še vedno dirt cheap za proizvest, ampak boljša ergonomika.
Ne vem no, kontrolna plošča will take some getting used to in malo potrepet. Mal preveč so šparali tu IMO.
Jz bi dal pod monitor ene par texturiranih touchpadov, ki jih lahko konfiguriraš za željene funkcije.
Tudi, če bi bil tam spodaj kak gumb ne bi bilo nobene škode. Še vedno dirt cheap za proizvest, ampak boljša ergonomika.
Ne vem no, kontrolna plošča will take some getting used to in malo potrepet. Mal preveč so šparali tu IMO.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
Magic1:
Kolk jurjev upaš stavit?
On je oddal rezervacijo že leto nazaj in se upam it stavit, da ga ne bo dobil late 2018. Že če bo dobil pozno 2019 bo lahko srečen.
Kolk jurjev upaš stavit?
Zbogom in hvala za vse ribe
bambam20 ::
To sem že lani napovedal, da bodo vsaj eno leto na voljo le premium verzije modela 3. Preveč v minus pač ne morjo it. Tem 49k dodaj še enhanced "autopilot" in imaš že lepo čez 50k. Da sploh ne omenjamo še kakšnih Eu davščin. To je vse cena pred davkom!
Svizec Musk, obljublja ceno, ki bo šele nekoč. Kot da bi Apple govoril, da bo iphone 8 stal 500EUR... Sej bo, čez 2+ leti.
"Musk previously said that he expects the Model 3, which starts at $35,000, to have an average sale price of $42,000.
Today, he said that the average sale price should be closer to $45,000 once the vehicle is at full production. At first, Musk said the average price should be closer to $50,000 as Tesla limits the options to the long range battery pack and premium interior, which results in all Model 3 vehicles being delivered today costing at least $49,000.
Bi rekel da kar 54.000, ker moraš biti že kar malo čudaka, da kupiš tak avto in ne vzameš še avtopilota za 5 jurjev.
"For example, a Tesla owner advisor wrote in an email to a Model 3 reservation holder in Texas (via thrftshxp):
“The Model 3 is on average pricing around $57,000 pre-tax and unless you get delivery this year it doesn’t look like it will have the $7,500 Federal Tax Credit.”"
"While it very well might be true that the current average sale price of the Model 3 is $57,000 that is not expected to be the case anymore by November when Tesla starts production of the standard battery pack version."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
WarpedGone ::
Kaj je sedaj problem?
Da folk doplača za lederzice?
Da folk doplača za 50 konjev več pod havbo?
Sweet problems...
Da folk doplača za lederzice?
Da folk doplača za 50 konjev več pod havbo?
Sweet problems...
Zbogom in hvala za vse ribe
Vazelin ::
Pa koliko bo to cena pri nas z vsemi dajatvami? 70 jurjev?
Za ta denar posega direktno v klaso BMW 5, Mercedes E, Audi A6. Dvomim, da bo samo elektrika dovolj za masovno prodajo.
Za ta denar posega direktno v klaso BMW 5, Mercedes E, Audi A6. Dvomim, da bo samo elektrika dovolj za masovno prodajo.
WarpedGone ::
Pa koliko bo to cena pri nas z vsemi dajatvami? 70 jurjev?
AWD performance long range, premium upgrade, komplet steklena streha, metal barva... blizu 70, ja
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj je sedaj problem?
Da folk doplača za lederzice?
Da folk doplača za 50 konjev več pod havbo?
Sweet problems...
Problem je to, da že dve leti obljublja EV za 35k$, ki ga izgleda še dve leti ne bo za dobit. In naivneži še vedno sanjate o elektrifikaciji voznega parka in superjornosti le tega. Bo treba še dosti špinače pojest, da bo stvar kakorkoli konkurenčna. Kar pa skleptiki pravimo že leta... Zadeva je in še dolgo bo na nivoju špornih fancy avtov. Zelo nišna stvar. Trg SUVijev raste mnogo hitreje od EVjev.
Magic
hammock ::
Saj nihce ne trdi da je to avto za povprecnega slovenskega seljaka.
Cilj je bi naredit avto, ki si ga bo lahko privoscila polovica americanov. Tak avto je tu.
'Ljudstvo' naj seen cajt vozi stare golfe 4.
Cilj je bi naredit avto, ki si ga bo lahko privoscila polovica americanov. Tak avto je tu.
'Ljudstvo' naj seen cajt vozi stare golfe 4.
Magic1 ::
Tesla model 3 stane 35,000$. Če obstaja boljša varianta tudi za 70 jurjev, v čem je problem?
Ne stane toliko še, ker se ga ne da naročit za to ceno. Trenutno je 49k$ minimum za naročilo. (in to pred davki!!!)
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
c3p0 ::
Ljudstvo bo za manjši denar vozilo udobnejši MB-E in se ne bo treslo ali bo avto zdržal do LJ in nazaj, brez da se "optimizira" vožnja.
Utk ::
Tesla model 3 stane 35,000$. Če obstaja boljša varianta tudi za 70 jurjev, v čem je problem?
Ne stane toliko še, ker se ga ne da naročit za to ceno. Trenutno je 49k$ minimum za naročilo. (in to pred davki!!!)
Whatever. Musk je obljubil to ceno za ZDA, seveda ne bo za Slovenijo on računal končne cene. Vsaj ne dokler ima problem s proizvodnjo in ne s prodajo.
Ljudstvo bo za manjši denar vozilo udobnejši MB-E in se ne bo treslo ali bo avto zdržal do LJ in nazaj, brez da se "optimizira" vožnja.
Ljudstvo minus pol milijona ljudi letno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Okapi ::
Saj nihce ne trdi da je to avto za povprecnega slovenskega seljaka.Če misliš, da si polovica Američanov lahko privošči avto za 35 jurjev, se motiš.
Cilj je bi naredit avto, ki si ga bo lahko privoscila polovica americanov. Tak avto je tu.
Povprečen nov avto stane 34.000 dolarjev. Nisem šel natančno raziskovat, kakšno povprečje je to, ampak recimo, da polovica avtov stane toliko ali manj. M3 temu sicer ustreza, ampak problem je, da si povprečen Američan (v smislu, več kot pol Američanov) povprečnega novega avta ne more privoščiti.
https://www.nytimes.com/2016/07/02/your...
A new analysis from Bankrate.com found that a median-income household could not afford the average price of a new vehicle in any of the 50 largest cities in the country
Tule pravijo, da je povprečna cena avta leta 2016 25.000 dolarjev, kar očitno vključuje ceno rabljenih avtov.
http://wgntv.com/2016/04/25/the-average...
Se pravi bo treba še kar nekaj časa počakati, da si bo povprečen Američan lahko privoščil električni avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
hammock ::
Saj nihce ne trdi da je to avto za povprecnega slovenskega seljaka.Če misliš, da si polovica Američanov lahko privošči avto za 35 jurjev, se motiš.
Cilj je bi naredit avto, ki si ga bo lahko privoscila polovica americanov. Tak avto je tu.
Povprečen nov avto stane 34.000 dolarjev. Nisem šel natančno raziskovat, kakšno povprečje je to, ampak recimo, da polovica avtov stane toliko ali manj. M3 temu sicer ustreza, ampak problem je, da si povprečen Američan (v smislu, več kot pol Američanov) povprečnega novega avta ne more privoščiti.
https://www.nytimes.com/2016/07/02/your...
A new analysis from Bankrate.com found that a median-income household could not afford the average price of a new vehicle in any of the 50 largest cities in the country
Tule pravijo, da je povprečna cena avta leta 2016 25.000 dolarjev, kar očitno vključuje ceno rabljenih avtov.
http://wgntv.com/2016/04/25/the-average...
Se pravi bo treba še kar nekaj časa počakati, da si bo povprečen Američan lahko privoščil električni avto.
Odvisno kako definiras kaj si lahko clovek privosci in kaj ne. Ce 50% gospodinjstev zasluzi $53k plus, potem je $35k na deset let sprejemljiv strosek. Ce menjavas avto na dve leti, seveda ni.
Tody ::
Tesla ti dejansko lahko pove kdaj naj bi tvojo naročilo bilo gotovo.
I have a Model 3 reservation. When will I be invited to configure my car, and when can I take delivery?
You can find your estimated delivery date now here.
https://www.tesla.com/en_EU/support/mod...
Če ga je warp res naročil in je datum dost znotraj rečenega datuma (recimor en mesec) potem je stava dost na njegovi strani. Ostali ki te informacije nimamo pa lahko samo popušimo 5k, dobit jih vrjetno ne moremo :D
I have a Model 3 reservation. When will I be invited to configure my car, and when can I take delivery?
You can find your estimated delivery date now here.
https://www.tesla.com/en_EU/support/mod...
Če ga je warp res naročil in je datum dost znotraj rečenega datuma (recimor en mesec) potem je stava dost na njegovi strani. Ostali ki te informacije nimamo pa lahko samo popušimo 5k, dobit jih vrjetno ne moremo :D
BigWhale ::
A si kdo upa it stavit kolk hitr bo pobrisano naslednje off-topic sporoocilo o stavah? ;>
Zakaj ni se nihce od zagovornikov komentiral nerodnega vmesnika za nastavljanje prezracevanja?
Zakaj ni se nihce od zagovornikov komentiral nerodnega vmesnika za nastavljanje prezracevanja?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Machete ::
Zakaj je Tesla S tako glasna? Ima jo možak v sosednji firmi in je glasna skoraj kot navaden avto. Jaz sem se nadejal, da bodo te guralice čisto tihe, kot so strašili futuristični videi pešce, da EVja ni slišat.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Tody ::
Kako misliš glasna? Ko se pelje še vedno je zvok, ker gume drsajo cesto in ker veter dela kar veter more delat (vuuush). Lahko pa da ima notri tudi poseben zvočnik, ker so se ljudje ustrašl za pešce.
Tezaab ::
Zakaj je Tesla S tako glasna? Ima jo možak v sosednji firmi in je glasna skoraj kot navaden avto. Jaz sem se nadejal, da bodo te guralice čisto tihe, kot so strašili futuristični videi pešce, da EVja ni slišat.
Mrbit velika kolesa in siroke gume? Ali pa kaksne cungalunga gume, ki se niso dobro odrezale na testih glasnosti...
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
WarpedGone ::
brez opisa barve zvoka lahko sam špekuliram da je slišal kompresor hladilnega sistema in ventilatorje. ti so lahko precej glasni, če je pogonski sklop vroč.
Zbogom in hvala za vse ribe
fikus_ ::
Zvoka zaradi elektronike in EM verjetno nisi slišal, ker so gume glasnejše, še posebej, če je asfalt grob.
Unknown_001 ::
Četudi je to poršejeva izvedba to ne pomeni da je v osnovi kaj manj retarded od tesline.
Preslaba odzivnost je pri teh vmesnikih. Hičeš polno moč ? V manj kot sekundi na vsaki dacii obrneš knof v desno in viola. Pri touchscreenu pa gledaš kako se stolpec počasi barva... ok saj je lepo ampak boli mene džoni za visual efekt. Jaz bi rad da ventilacija šopa na polno ne oa da moram slideshow čakat do konca.
Preslaba odzivnost je pri teh vmesnikih. Hičeš polno moč ? V manj kot sekundi na vsaki dacii obrneš knof v desno in viola. Pri touchscreenu pa gledaš kako se stolpec počasi barva... ok saj je lepo ampak boli mene džoni za visual efekt. Jaz bi rad da ventilacija šopa na polno ne oa da moram slideshow čakat do konca.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jernejl ::
Četudi je to poršejeva izvedba to ne pomeni da je v osnovi kaj manj retarded od tesline.
Seveda je Panamerina rešitev manj retarded.
Porsche je to neumnost napravil "le" za osrednji zračnik, vsi ostali pa se še zmeraj krmilijo ročno.
Pri notranjosti Tesle 3 so imeli nos za to, da so vzeli najslabše, kar ponuja (ali je kdaj ponujala) konkurenca, to potencirali ter vgradili.
Enako so napravili z lebdečim ekranom, kot ga poznamo iz Mercedesa C.
Ali pa z odsotnostjo armaturne plošče izza volana, kar so ostali proizvajalci do danes večinoma sicer že uspeli popraviti (stari twingo, modus, yaris).
In z odsotnostjo gumbov za regulacijo prezračevanja iz Peugeota 308.
Ishmael ::
Okapi ::
En izgovor je, da je oprema, vključno s tem famoznim zaslonom, načrtovana z mislijo na avto, ki ti ga ne bo treba šofirati. Pa čeprav bodo modeli 3 letnik 2018 verjetno že oldtimerji, ko bo to mogoče
RedDrake ::
Saj verjetno je zasnovana s to mislijo, in povsem verjetno je, da se bo kje po svetu to dalo v roku par let, pod določenimi pogoji (avtocesta?), vsekakor pa bo to po EU regionalkah in mestih še kar dolgo utopija ...
Unknown_001 ::
En izgovor je, da je oprema, vključno s tem famoznim zaslonom, načrtovana z mislijo na avto, ki ti ga ne bo treba šofirati. Pa čeprav bodo modeli 3 letnik 2018 verjetno že oldtimerji, ko bo to mogoče
... sicer zdaj bom tudi sebe mogoče popljuval, ampak to je tisto kar mi tastar stalno pridiga, da tamladi "inženirji" ne znajo mislt za naprej. Vidijo do neke ideje, problem pa je, da ne vidijo do faze ko bo treba stvar nekam namontirat, uporabit. Hmmm wanna start career at Tesla? Sure thing. Saj delal boš kot živina ampak nihče ti ne bo očital faila v designu, ker to je vizionarsko in se vse oprosti. Pa dobr, da te na koncu še kupec zagovarja... to je sploh super.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
s1m0n ::
Zasloni na dotik so fail, ko začnejo proizvajalci tlačil vse gor! Torej, da za osnovne stvari več nimaš fizičnega gumba (glasnost, klima...)
Takega avta ne kupim za nič!
Takega avta ne kupim za nič!
DamijanD ::
V bistvu je jasno zakaj so kontrole za klimo na zaslonu:
- ker se bo ventilacija (temp, smeri in pretočnost zračnikov) nastavila avtomatsko glede na voznika
- ker upajo, da se bo ta avto nekoč sam vozil
Če upoštevamo to dvoje, je logično da so tako naredili, kot so - kljub temu da so fizični gumbi priročnejši, hitrejši in med vožnjo tudi bolj varni.
- ker se bo ventilacija (temp, smeri in pretočnost zračnikov) nastavila avtomatsko glede na voznika
- ker upajo, da se bo ta avto nekoč sam vozil
Če upoštevamo to dvoje, je logično da so tako naredili, kot so - kljub temu da so fizični gumbi priročnejši, hitrejši in med vožnjo tudi bolj varni.
WarpedGone ::
Sploh ko se morš nagnit čist na desno da dosežeš skrajno desni zračnik da ga lahk odpreš oz. Zapreš.
Fizčni gumbi in varnost ali uporabnost nimajo ničesar skupnega.
Varna ali uporabna je konkretna izvedba, ta pa je lahko polom s fizičnimi gumbi ali ok s tačskrinom. Bom povedal, ko bom stvar peljal, kako se obnese. Do takrat pa prosto onanirajte kako je stvar na sliki brezve in nevarna.
Stari golfi bodo še dolgo brez tega tako da ne boste prikrajšani za vašo varnost...
Fizčni gumbi in varnost ali uporabnost nimajo ničesar skupnega.
Varna ali uporabna je konkretna izvedba, ta pa je lahko polom s fizičnimi gumbi ali ok s tačskrinom. Bom povedal, ko bom stvar peljal, kako se obnese. Do takrat pa prosto onanirajte kako je stvar na sliki brezve in nevarna.
Stari golfi bodo še dolgo brez tega tako da ne boste prikrajšani za vašo varnost...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
BigWhale ::
Ok, mi ne bomo razlagal, kolk je stvar zanic, ker je se ni smo peljali, ti pa ne bos razlagal kako je stvar dobra, ker je se nisi peljal. A bo uredu?
WarpedGone ::
ti pa ne bos razlagal kako je stvar dobra,
Z nekom si me moral zamešat,sicer ne boš mel težave najt citata kjer sm reku da je dobra.
Konstantno podtikanje, nepismenost ipd in vseeno moderator ...
Sm ponosen na naziv.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
Sploh ko se morš nagnit čist na desno da dosežeš skrajno desni zračnik da ga lahk odpreš oz. Zapreš.
Skrajno desni zračnik je namenjen sopotniku in je večinoma narejen tako, da se ga ne da obrniti na voznika. Nobene potrebe ni, da bi ga voznik moral nastavljati (sploh pa ne nujno med vožnjo), razen če prevažaš hromega sopotnika ali pa imaš kak poseben fetiš na položaj zračnikov.
WarpedGone ::
Js se zračnikov tipično sploh ne dotikam. So naštiman kot mi odgovarja in je to to.
Boš o zadevi moral povprašat tiste, ki imajo prakso zračnike šraufat med vožnjo. Zakaj to počnejo si ne predstavljam najbolje.
Boš o zadevi moral povprašat tiste, ki imajo prakso zračnike šraufat med vožnjo. Zakaj to počnejo si ne predstavljam najbolje.
Zbogom in hvala za vse ribe
dj_uro ::
Jaz sem npr. cca 25cm višji od punce... In če si jaz naštimam zračnike, da mi ne pihajo v glavo, njej pihajo; in obratno... In ko začutim, da mi piha, si ga pač med vožnjo popravim, zaprem ipd... na pamet, brez odvračanja pozornosti s ceste... Če bom pa imel avto v prihodnosti z ''touch'' sistemom kontroliranja zračnikov si pa želim, da bi si zapomnil nastavitve voznika št.1, ko si zdaj zapomnijo postavitev sedeža in ogledal... pa je zadeva rešena...
vw-klub.si
Utk ::
No vidiš, tesla bo vedela ali sediš ti na stolu ali tvoja punca in sama nastavila zračnike.
Sicer dober avto ne bi nikoli pihal v glavo, ampak to je že drug problem...
Sicer dober avto ne bi nikoli pihal v glavo, ampak to je že drug problem...
RedDrake ::
Ko se pri +38 vsedem v avto, želim in zahtevam, da mi piha direkt v faco, sploh ker je cel avto takrat pečica in sam hladen zrak v kabini ne pomaga, če te armatura, sedeži in ostali kosi plastike/kovine IR obsevajo sto na uro.
Premikanje šob meni najbolj koristi pozimi, ker nimam ogrevanega volana (a model M to ma?) in je zelo koristno da mi pri -10 ne zmrznejo prsti. Poleti pa tudi, ampak sem bolj izjema, ker se izjemno potim in izmenično potrebujem hlajenje po glavi, trupu, ipd ... Verjamem da 90%+ ljudi teh težav nima.
Premikanje šob meni najbolj koristi pozimi, ker nimam ogrevanega volana (a model M to ma?) in je zelo koristno da mi pri -10 ne zmrznejo prsti. Poleti pa tudi, ampak sem bolj izjema, ker se izjemno potim in izmenično potrebujem hlajenje po glavi, trupu, ipd ... Verjamem da 90%+ ljudi teh težav nima.
Utk ::
Dober avto lahko prezračiš in ohladiš prej ko se not usedeš.
To so vse v bistvu poceni softwarske malenkosti, še posebej poceni so pri električnem avtu, ki nam jih pa dinozavri skrivajo ali pa mastno zaračunajo.
To so vse v bistvu poceni softwarske malenkosti, še posebej poceni so pri električnem avtu, ki nam jih pa dinozavri skrivajo ali pa mastno zaračunajo.