Prijavi se z GoogleID

» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 124 125 126 127 128

hojnikb ::

sj clio je ze elektricen; rece se mu Zoe.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

kow ::

Mislil sem, da omenjas avtomobile razreda Tesla 3...
To smo ze vse predebatirali. Zoe za 20k se dolgo ne bos videl. Elektricni za 20k bo financno boljsi nakup kot ICE za 15k.

BigWhale ::

Trenutno se tudi EV za 40k lahko financno bolj splaca kot ICE vozilo za 15k. Pod dolocenimi pogoji in ce jih izpolnjujes, go for it. :)

hammock ::

BigWhale je izjavil:

Trenutno se tudi EV za 40k lahko financno bolj splaca kot ICE vozilo za 15k. Pod dolocenimi pogoji in ce jih izpolnjujes, go for it. :)

Po moje da za 15k ne dobis novega 200 konjskega ICE avta z avtomatikom.

Ko bi se dobavljivost stromarjev bila malenkost boljsa, eno leto je malokdo pripravljen cakati na voz. Mojega ICE bom vozil dokler ne umre, potem pa v roku par tednov po obisku salona pricakujem novega stromarja.

Utk ::

kow je izjavil:

Mislil sem, da omenjas avtomobile razreda Tesla 3...
To smo ze vse predebatirali. Zoe za 20k se dolgo ne bos videl. Elektricni za 20k bo financno boljsi nakup kot ICE za 15k.

Zoe stane 24 jurjev s subvencijo, leaf 26-27. To je razlika, ki je do avta za 15, pa tudi 12, jurjev zlahka pokriješ z gorivom in servisi. Če ne narediš teh 200,000 km v 15 letih, je itak škoda da kupuješ katerikoli avto. In se ta čas voziš kot človek. Edina dilema je, če ti je avto (ta 2-3, ki jih dobiš za tak denar) sprejemljiv in doseg zadost velik. Skoraj več ni vprašanje ali si lahko privoščimo električni avto, ampak ali si lahko privoščimo neelektrični avto, od 2020 naprej bojo dizle in bencinarje kupovali samo še tisti, ki imajo resno preveč denarja. V rangu tistih, ki se še danes ogrevajo na olje...

kow ::

Saj to ti ze veckrat drugi razlozili, pa se vedno ne poslusas. Vecina Slovencev sploh ne kupuje novih avtomobilov, ker niso dovolj premozni. Tudi srednji sloj nima dovolj kapitala in si ga mora zato izposoditi. Kapital ima ceno. Zakljucujem.

Utk ::

Saj sem vam že večkrat razložil, pa še vedno ne poslušate. BMK kaj dela "večina". V Sloveniji se letno proda cca 60,000 novih avtov. Ali je to od večine ali manjšine ali petine, mi dol visi. Kake veze ima to? In če bi bila "večina" tako pametna, bi si lahko privoščila EV, pa še marsikaj drugega, in z njim prišparala. Pa očitno ni. Še en razlog več, da se ne sekiram za "večino".
"Večina" kupuje znucane nemške dizle, zmeče 2 jurja letno na servise in se hvali z nizko porabo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Nekateri spet naprej vlačite TCO! Tisti, ki je zmožen kupiti nov EV, ga ne bo vozil 15 let, pa če naredi 10 kkm ali 20 kkm / leto! Poleg tega se bo dizajn, tehnologija EV in še kaj močno spremenilo v 15 letih!
Samo vprašanje kakšna bo cena novih EV čez npr 5 - 10 let. Verjamem, da se bo trg naredil svoje, da bodo cene EV padle in bodo bolj dosegljivi.

feryz ::

kow je izjavil:

Skoraj več ni vprašanje ali si lahko privoščimo električni avto, ampak ali si lahko privoščimo neelektrični avto, od 2020 naprej bojo dizle in bencinarje kupovali samo še tisti, ki imajo resno preveč denarja. V rangu tistih, ki se še danes ogrevajo na olje...
A si ti kdaj zmeriš temperaturo? Ali obseg glave?
Od leta 2020 naprej bo, po tvoje, cca 5% revežev, ki si bodo kupili EV, ostalih 95% kupcev bo pa bogatašev, ki si bodo kupili nov ICE avto? Ali kako naj si razložimo tvoje pisanje?

J.McLane ::

Saj danes se še vedno veliko ljudi greje na KO, če ga porabiš malo to ni nek problem. Enako ne bo problem za tiste ki se bodo malo vozili da se bodo vozili še naprej na bencin.

Tisti, ki se veliko vozijo se bodo pa sami odločali ali trošit za gorivo ali se vozit z EV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

fikus_ je izjavil:

Nekateri spet naprej vlačite TCO! Tisti, ki je zmožen kupiti nov EV, ga ne bo vozil 15 let, pa če naredi 10 kkm ali 20 kkm / leto!.

Watch me. Mi imamo dva avta doma, kupljena nova, en je skoraj polnoleten, drug je star 10. Naslednji bo električen, in ne vidim razloga, da ga ne bi vozil vsaj 10 let. Če bi videl tak razlog, potem takega avta pač ne bi kupil. Če nameravaš avto čez 5 let prodat, se ti ne splača niti električni niti bencinar niti dizel. Če te že zanima sploh kaj se splača. Če ne, je pa čist vseeno kaj kupiš.

Od leta 2020 naprej bo, po tvoje, cca 5% revežev, ki si bodo kupili EV, ostalih 95% kupcev bo pa bogatašev, ki si bodo kupili nov ICE avto? Ali kako naj si razložimo tvoje pisanje?

Glej zgoraj. Od ostalih 95% jih kakšnih 90% ne zna računat, ostali pa imajo preveč denarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

hammock je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Trenutno se tudi EV za 40k lahko financno bolj splaca kot ICE vozilo za 15k. Pod dolocenimi pogoji in ce jih izpolnjujes, go for it. :)

Po moje da za 15k ne dobis novega 200 konjskega ICE avta z avtomatikom.


Taksna primerjava je precej nesmiselna. 200 konjski avto z avtomatskim menjalnikom te bo na cilj pripeljal tako kot 50 konjski z navadnim. Ce bo bolj udobno je pa vprasanje. Ce se it financno izplaca kupit EV za 40 jurjev v primerjavi z ICEjem za 15 jurjev, potem tko al tko vecino casa vozis v peti ali sesti prestavi. Avtomatski menjalnik ne igra tako pomembne vloge.

Pri racunanju kaj se izplaca in kaj ne, je 3.2s naught to sixty nek candy, ki ga v resnici nihce ne potrebuje in pri racunanju stroskov ne igra neke vloge. Custva mors pri taksnem racunanju izklopit. :) Ce jih ne, potem se ti splaca kupit tud avto za 200 jurjev, ker je boljsi od tistega za 15 jurjev.

fikus_ ::

Nekateri vozijo/mo avte ~10 let, nekateri 5 let, koliko pa ti, pa ni merodajno za ostale. Tako da ne trditi, da bodo (vsi) vozili EV 15 let in potem prodali! Tehnologija gre naprej in čez 10 let bodo EV precej bolj dodelani kot današnji. In kdor si sedaj lahko finančno privošči EV, si bo novega kupil čez mogoče 5, 8, 10, . . . let.

In še to, pri citiranju se malo bolj potrudi, drugi citiran zapis ni moj, čeprav tako zgleda!

s1m0n ::

Mislim, da bo pri EV-jih razlika kar velika za te, ki so na voljo sedaj in za te, ki bodo čez 10 let. In to v takšni meri, da bodo 10 let stari EV-ji vredni drobiž.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Utk ::

fikus_ je izjavil:

Nekateri vozijo/mo avte ~10 let, nekateri 5 let, koliko pa ti, pa ni merodajno za ostale. Tako da ne trditi, da bodo (vsi) vozili EV 15 let in potem prodali!

Sej ne trdim, da vsi. Samo ta pametni.

In še to, pri citiranju se malo bolj potrudi, drugi citiran zapis ni moj, čeprav tako zgleda!

Meni ne.

fikus_ ::

Število let lastništva avtomobila ni linearno z IQ! Vsaj jaz ne poznam kakšne takšne raziskave!

Spock83 ::

Meni se zdi pravi trenutek za nakup EV. Doseg je čisto uporaben in še teh nekaj let boš lahko užival v poceni gorivu z vso ostalo pozitivno diskriminacijo. Če mi rata v roku enega leta dobiti ID.3 bom definitivno to izkoristil in se peljal na izlete skoz.

Utk ::

fikus_ je izjavil:

Število let lastništva avtomobila ni linearno z IQ! Vsaj jaz ne poznam kakšne takšne raziskave!

Sej tudi IQ ni linearen s pametjo.

Gregor P ::

Spock83 je izjavil:

Meni se zdi pravi trenutek za nakup EV. Doseg je čisto uporaben in še teh nekaj let boš lahko užival v poceni gorivu z vso ostalo pozitivno diskriminacijo. Če mi rata v roku enega leta dobiti ID.3 bom definitivno to izkoristil in se peljal na izlete skoz.

Sam menim, da je sedaj trenutek za nakup hibrida. Ker ta vozila se ne bodo tako drastično spremenila (razen večjih baterij ipd.), kot se bodo morala EV v prihodnjih letih.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

s1m0n je izjavil:

Mislim, da bo pri EV-jih razlika kar velika za te, ki so na voljo sedaj in za te, ki bodo čez 10 let. In to v takšni meri, da bodo 10 let stari EV-ji vredni drobiž.


Le koliko je pa vreden 10 let star Golf? A ni vsak avto po 10 letih uporabe drobiž?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Električni avti se ne bojo bistveno spremenili. Pocenili se bojo nekaj, ampak to nate nima vpliva, ker ti se voziš v takem avtu kot si ga kupil, in šparaš na gorivu proti tistemu, ki ga bi kupil sicer. Če pridejo čez 10 let bistveno boljši avti, ima to vpliv nate samo tolk, da ga boš morda prodal za 6 jurjev namesto 7. Pa še to vprašanje, ker nov bo še zmeraj 20, in tudi zdaj malokdo kupi novega za 20, ker mu je rabljen za 6 predrag...pa tudi rabljenih enostavno ne bo toliko.

feryz ::

Spock83 je izjavil:

Meni se zdi pravi trenutek za nakup EV. Doseg je čisto uporaben in še teh nekaj let boš lahko užival v poceni gorivu z vso ostalo pozitivno diskriminacijo. Če mi rata v roku enega leta dobiti ID.3 bom definitivno to izkoristil in se peljal na izlete skoz.
Najverjetneje ti ne bo ratalo.
Kakor tudi ostalim kupom vernikov v tej in podobnih temah. Vse skupaj ostane pri blebetanju.
Da se ljudem splača. Njim, največjim vernikom, pa še ne.

Štrom je, za kar je. Jaz imam doma dve rombi, kosilnico, skiro, monocikel, drona in podobne igrače. Če bi imel shranjevalni plac, bi tudi tvizija ali skuter ubodel. Za tak drobiž je štrom čisto ok.
Za kaj več pa trenutno ne.

Sosed je ful smešen. Prileti iz službe z I3, parkira, vtika kabel. Čez par minut leti v štacuno, iztika kabel, zgine za pet minut, spet vtikanje. Ne mine 15 minut, mora peljat mulca na krožek. Spet vtikanje, odlet za par minut, spet vtikanje. Kasneje ga mora pobrati. In tako celo popoldne.
Vprašal sem ga, zakaj tako. Ko pride iz šihta, je baterija bolj prazna kot ne. Ne more reskirati, da bi ga polnil čez noč, ker pri majhnih mulcih nikoli ne veš, kdaj bo treba kakšnega kam vleči. Bože ne daj na urgenco. Zato fila kadarkoli je mogoče.

J.McLane ::

A to ima i3 60 Ah ali 94 Ah?

Ko bo nabavil ta zadnjo verzijo 120 Ah (ali čez n let ~160 Ah), boš smešen samo še ti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Če ima do službe in nazaj 200 km, pa še 5 poti popoldan po 1 km, bi bil trapast, če si ne bi ubodel električnega. Če ga skrbi urgenca, ima pa lahko še enga cliota za jurja v rezervi. Bo še zmeraj na profitu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:


Ko bo nabavil ta zadnjo verzijo ,,,
... ko bo8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Spock83 ::

feryz je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Meni se zdi pravi trenutek za nakup EV. Doseg je čisto uporaben in še teh nekaj let boš lahko užival v poceni gorivu z vso ostalo pozitivno diskriminacijo. Če mi rata v roku enega leta dobiti ID.3 bom definitivno to izkoristil in se peljal na izlete skoz.
Najverjetneje ti ne bo ratalo.
Kakor tudi ostalim kupom vernikov v tej in podobnih temah. Vse skupaj ostane pri blebetanju.
Da se ljudem splača. Njim, največjim vernikom, pa še ne.

Štrom je, za kar je. Jaz imam doma dve rombi, kosilnico, skiro, monocikel, drona in podobne igrače. Če bi imel shranjevalni plac, bi tudi tvizija ali skuter ubodel. Za tak drobiž je štrom čisto ok.
Za kaj več pa trenutno ne.

Sosed je ful smešen. Prileti iz službe z I3, parkira, vtika kabel. Čez par minut leti v štacuno, iztika kabel, zgine za pet minut, spet vtikanje. Ne mine 15 minut, mora peljat mulca na krožek. Spet vtikanje, odlet za par minut, spet vtikanje. Kasneje ga mora pobrati. In tako celo popoldne.
Vprašal sem ga, zakaj tako. Ko pride iz šihta, je baterija bolj prazna kot ne. Ne more reskirati, da bi ga polnil čez noč, ker pri majhnih mulcih nikoli ne veš, kdaj bo treba kakšnega kam vleči. Bože ne daj na urgenco. Zato fila kadarkoli je mogoče.


Jaz imam rezervacijo za ID.3. Finace sem tudi poštimal.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Ko bo nabavil ta zadnjo verzijo ,,,
... ko bo8-)

On se vozi poceni in kot car, drugi pa filozofirate po forumu kaj vse se ne da in ne gre. Kot pri vsaki stvari, ki se je kdo loti...
Najbolj glasni so pa najbrž tisti, ki itak ne grejo niti na dizel 200 km od doma več kot enkrat v desetletju...

Machete ::

Kaj ti voziš UTK? Mam že malo meglen spomin glede na količino postov tukaj..
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Utk ::

Zaenkrat na plin, čez eno leto na elektriko.

feryz ::

Ha ha ha.
Se pravi, jutri. Kot tista v oštariji, kjer imajo obešen napis "Jutri bo pijača zastonj"!

Utk ::

Ne jutri, v bistvu že kar nekaj let ciljam na 2021, zdaj se pa bolj nagibam na 2020.

Machete ::

Zakaj ne prodaš obstoječe kripe, in začneš štediti denarce TAKOJ ?
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Električni avti se ne bojo bistveno spremenili.


Jaz menim ravno nasprotno - elektricni avtomobili (in tudi ICE) se bodo zelo spreminjali. 10 let napredka v baterijah je lahko velik, ampak ko gledam, kaj se zdaj dogaja v softverju, oz. delam na tem, bi to znalo imeti celo vecji faktor na hitro zastarelost. Level 3 avtonomija je recimo en tak primer, ki se bo v naslednjih letih nadgrajevala z novimi operativnimi domenami. Vprasanje pa je kako dolgo bo neka platforma v danem avtu omogocala tako nadgradnjo le preko softverja (pustimo pravljice ob strani, da je to vedno mozno le preko softverja). Lahko bos npr. imel samodejno voznjo v gneci, 3 leta novejsi avto pa tudi na avtocesti pri normalnih pogojih. Ali pa bos to se mogoce dobil preko SW updejta, ampak ne pa za L3 avtonomno voznjo v mestu. Podobno bo tudi HMI imel vedno vecji vpliv na percepcijo zastarelost vozila.

In za mnoge tukaj to mogoce ne bo pomembno, ampak nekako dvomim, da to velja za mnozico.

Utk ::

Machete je izjavil:

Zakaj ne prodaš obstoječe kripe, in začneš štediti denarce TAKOJ ?


Ker se vsako leto EV izboljšajo za več kot se prišpara z njimi v enem letu, moj avto je pa čist v redu. Če bi bil prisiljen menjat, bi pa pač vzel to kar imamo danes na voljo.

codeMonkey je izjavil:

Utk je izjavil:

Električni avti se ne bojo bistveno spremenili.


Jaz menim ravno nasprotno - elektricni avtomobili (in tudi ICE) se bodo zelo spreminjali. 10 let napredka v baterijah je lahko velik, ampak ko gledam, kaj se zdaj dogaja v softverju, oz. delam na tem, bi to znalo imeti celo vecji faktor na hitro zastarelost. Level 3 avtonomija je recimo en tak primer, ki se bo v naslednjih letih nadgrajevala z novimi operativnimi domenami. Vprasanje pa je kako dolgo bo neka platforma v danem avtu omogocala tako nadgradnjo le preko softverja (pustimo pravljice ob strani, da je to vedno mozno le preko softverja). Lahko bos npr. imel samodejno voznjo v gneci, 3 leta novejsi avto pa tudi na avtocesti pri normalnih pogojih. Ali pa bos to se mogoce dobil preko SW updejta, ampak ne pa za L3 avtonomno voznjo v mestu. Podobno bo tudi HMI imel vedno vecji vpliv na percepcijo zastarelost vozila.

In za mnoge tukaj to mogoce ne bo pomembno, ampak nekako dvomim, da to velja za mnozico.

Ampak to nima veze z električnimi avti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:


Ampak to nima veze z električnimi avti.


Kako ne? Elektricni avtomobili bodo vse to imeli. Poleg baterij, kjer bo specificna kapaciteta lahko zelo napredovala, kot tudi hitrost polnenja.

Utk ::

Imeli bojo to tudi drugi, če bojo obstajali.

hammock ::

BigWhale je izjavil:

hammock je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Trenutno se tudi EV za 40k lahko financno bolj splaca kot ICE vozilo za 15k. Pod dolocenimi pogoji in ce jih izpolnjujes, go for it. :)

Po moje da za 15k ne dobis novega 200 konjskega ICE avta z avtomatikom.


Taksna primerjava je precej nesmiselna. 200 konjski avto z avtomatskim menjalnikom te bo na cilj pripeljal tako kot 50 konjski z navadnim. Ce bo bolj udobno je pa vprasanje. Ce se it financno izplaca kupit EV za 40 jurjev v primerjavi z ICEjem za 15 jurjev, potem tko al tko vecino casa vozis v peti ali sesti prestavi. Avtomatski menjalnik ne igra tako pomembne vloge.

Pri racunanju kaj se izplaca in kaj ne, je 3.2s naught to sixty nek candy, ki ga v resnici nihce ne potrebuje in pri racunanju stroskov ne igra neke vloge. Custva mors pri taksnem racunanju izklopit. :) Ce jih ne, potem se ti splaca kupit tud avto za 200 jurjev, ker je boljsi od tistega za 15 jurjev.


Prakticno vse kar si napisal za mene recimo ne velja. Dejansko razmisljam bi samo zaradi avtomatika kupil nov avto. Pospeski so mi zelo pomembni. Stroski do neke mere, ampak not really. Bi si kupil Mustanga za 40k, samo ce ze dam toliko za avto potem mi 15 litrov porabe ni sprejemljivo, ker mi je to dodatnih 5-7k na leto.

Lahko pa za 40k kupim stromarja, ki je hitrejsi in ima zanemarljive stroske pogonskega goriva. Pa ne smrdi in je tisji, kar je vedno plus.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hammock ()

BigWhale ::

Ja, ampak to smo ze ugotovili, da je subjektivna in osebna preferenca, ki je omejena s tem kolk denarja ima kdo. Eni prisegajo na tri leta stare rabljene avtomobile, ker so mnenja, da kupovanje novega avtomobila stran metanje denarja. Jaz, po drugi strani, se nikoli nisem kupil starega avtomobila in ga nikoli ne bom.

hammock ::

BigWhale je izjavil:

Ja, ampak to smo ze ugotovili, da je subjektivna in osebna preferenca, ki je omejena s tem kolk denarja ima kdo. Eni prisegajo na tri leta stare rabljene avtomobile, ker so mnenja, da kupovanje novega avtomobila stran metanje denarja. Jaz, po drugi strani, se nikoli nisem kupil starega avtomobila in ga nikoli ne bom.

Res je. Hocem samo povedati da nakup avtomobila naceloma ponavadi ni racionalna zadeva. Stroski so faktor, ampak se zdalec ne edini. Glede na slovenski vozni park sklepam da to velja za vecino ljudi.

Sam sem mnenja da stromarjem ne manjka le nizanje cene, ampak jih morejo ljudje izkusiti, jih sprejeti. IMO, ko enkrat izkusis elektriko, gres tezko nazaj na dizel.

kow ::

Offtopic, ampak nikoli nisem razumel kaj ljudje mislijo s "glede na slovenski vozni park". Kamorkoli grem (razen na jug ali vzhod) vidim boljsega. Slovenski ni nic posebnega, morda je malo boljsi le v ljubljani. Tudi statistika pravi, da je povprecna stara osebnega avtomobila 11,5 let.

Utk ::

Ne gre se za to, da bi bil ne vem kako dober, je pa definitivno preveč dober glede na povprečno plačo. Nemec s 1100 evri se bi vozil s čimerkoli, pri nas pa že pri 900 evrih folk postane fin...

Spock83 ::

MrNighthawk ::

hammock je izjavil:

nakup avtomobila naceloma ponavadi ni racionalna zadeva

Mogoče ni racionalna iz finančnega vidika. Ampak iz vidika praktičnosti je pa kar racionalen.
Če se vozim v službo iz Lj z busom/vlakom porabim od 60 do 90min, zbudit se moram prej, če šiht "potegnem" 15 minut in zamudim bus lahko 20 minut čakam naslednjega.
Z avtom porabim 40min in grem takrat, ko mi ustreza. Če na dan "prišparam" samo 20 minut je to 8h v enem mesecu aka en delovni dan. Na žalost časa preždetega na busu ne morem "pametno" porabit razen za poslušanje podcasta. Glede na potne stroške plačane iz firme, ni konkretne finančne razlike. Iz časovnega vidika je za mene racionalen.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Nemec s 1100 evri se bi vozil s čimerkoli
Tudi Slovenci, ki zaslužijo manj od minimalne plače, običajno niso preveč fini.

roCkY ::

Bjorn gre priganjat TM3 po nemški avtocesti 24 ur...
Nekega smisla ne vidim v tem. Bo pa zadeva zanimiva kot referenca čez leta. Prejšnji rekord vožnje v 24 urah z EV je 3600 in nekaj km, če sem si prav zapomnil.
Live stream:

lufthammer ::

https://electrek.co/2019/07/05/tesla-yo...

300€ za polnjenja?? Tole niti slučajno ni več poceni.

roCkY ::

Deliš z 2 za vsakodnevno vožnjo vkolikor nisi dnevno na "no limit" avtocestah.

Zheegec ::

lufthammer je izjavil:

https://electrek.co/2019/07/05/tesla-yo...

300€ za polnjenja?? Tole niti slučajno ni več poceni.

Dražje od povprečnega dizla. Auč.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

Sam se pa ful leps in bolj udobno peljes! ;>

kow ::

850 kWh. Ce bi doma polnil pocasi, bi placal 85 evrov. Dizel ima pri teh hitrosti porabo verjetno cirka 7l na 100km. 27 * 7 = 189l. Liter je 1.2e (no, v resnici je na avtocesti verjetno vec?). Torej recimo 226 evrov. Ce imas range kaksnih 400km, v resnici vec kot 2x ne bos nikoli polnil - ne bos vozil neprekinjeno vec kot 1000km. Da je drazje od dizla, je pretirana izjava.
strani: 1 ... 124 125 126 127 128