Prijavi se z GoogleID

» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 123 124 125 126 127 128

kow ::

imagodei je izjavil:

o subvencijo v primerjavi z denimo Cliotom Grandtour za 12.500 EUR?

Splaca se seveda ne. Je pa svetloben napredek pri mestni voznji. Novo generacija bo imela ze spodobno regeneracijo.
Bolj malo bos bremzo pritiskal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Kako nimaš s čim primerjat? Clio za 12 se NIKOLI ne splača proti tistemu za 9, pa si ga kupil. In malokdo kupi za 9. Zoe za 25 se pod nekimi pogoji splača proti cliotu za 13, pa še veliko večja razlika je v vožnji kot med clioti za 9 ali 12.

BigWhale ::

Nov Clio mogoce res ni glih devet jurjev ampak 11 jurjev, imas pa kr nekaj drugih avtomobilov, ki imajo osnovno ceno 10 jurjev. No, kljub vsemu, tudi, ce bi bil nov 15 jurjev je to se vedno dalec od 25 jurjev za Zoe brez najema baterije. Za nek drugi avto, ki dela po maximalno 30km na dan, v povprecju pa najbrz pa se kakih 30% manj ni ekonomske racunice.

J.McLane je izjavil:

A ni zanimivo, da se vseeno prodajajo tudi Clioti z malo več opreme, morda celo z avtomatskim menjalnikom, za konkretno več kot pa 9k €. Zakaj mislite da tak kupec ne razmišlja o Zoe za 17k €? A mislite da ima nekdo takega Cliota za prvi avto v familiji?


Zoe za 17 jurjev je z najemom baterije. To je potem se dodatnih 69 EUR na mesec. Ce delas manj kot 7500km na mesec. :) Z najemom ne prihranis prav nic pri gorivu.

J.McLane je izjavil:


Morda je težava v tem ker mali avto ponavadi vozi žena, tule na forumu smo pa sami tipi in bi nam tako ostala tista stara dizelska jajca, žena bi se udobno furala v električnem.


Ne, tezava je v tem, ker so te potrebe precej specificne od druzine do druzine. Pri nas je prvi avto sluzbeni diesel karavan s katerim se dela do 350km in se v njem presedi tudi po stiri ure na dan, v vseh letnih casih. Drugi avto je pa druzinski enoprostorec, s katerim se nardi med 15.000km in 20.000km na leto, ker se ga uporablja res samo takrat, ko ni prvega avtomobila, je pa treba z njim kaksne dan narediti po 250km.

Prvega ni moc zamenjati z EVjem, ker je sluzbeni in ceprav se ga menja na tri leta je za nakup novega omejen budget in ker gre za vecje podjetje to ni nekaj kar bi se lahko v bliznji prihodnosti spremenilo. Poleg tega je edini EV, ki zmore taksno kilometrino brez polnjenja. Iskanje polnilnic bi pa terensko delo otezilo do te mere, da bi se tezko izslo.

Druzinski enoprostorec? Za 25.000 EUR ne dobis EVja, ki bi ga vsaj priblizno nadomestil. Pa se takrat je prakticno edina izbira Zoe, ko se priblizas 30.000 EUR imas na izbiro se Smarta, ki je pa uporaben samo za po mestu. Pri 35.000 EUR se pa izbira sele zacne, tam lahko izberes Ioniqa, Leafa, in malo bolj opremljen Zoe, Kona ne vem, ce je ze dobavljiva z manjso baterijo. Ce das se mal vec imas se e-golfa ali pa i3, oba sta pa res zanic izbira, ce nisi ravno fan znamke. :D Kona za 43 jurjev je pa ze precej out of price range. Tesle pa sploh kupit ne mores in cene se zacnejo pri 45.000 EUR.

Ce kupujes drugi avto in se odlocis za EV, ga kupis zato, ker bi rad imel nov avto, ki je EV, ker splaca se prakticno ne.

rupsi31 ::

kow je izjavil:



Ce ne razumes bistvo. Tudi cene elektricnih avtomobilov bodo v prihodnosti lahko klestili na enak nacin. Trenutno te moznosti ni.
Nima pa to nobene veze s ceno baterij.


Cene nikoli ne bodo šle navzdol pri avtomobilih, razen, ko imajo akcije in čistijo zaloge.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Kako nimaš s čim primerjat? Clio za 12 se NIKOLI ne splača proti tistemu za 9, pa si ga kupil. In malokdo kupi za 9. Zoe za 25 se pod nekimi pogoji splača proti cliotu za 13, pa še veliko večja razlika je v vožnji kot med clioti za 9 ali 12.


Clio za 12.000 EUR vs. Zoe za 24.500 EUR. Z gorivom prides na nulo po 240.000 prevozenih kilometrih. Najnovejsi Clio z do 250.000 prevozenih na avto.net je 12 let star avto, najstarejsi pa 20 let.

Utk ::

No vidiš, 250 zlahka naredi, pa še servisi so cenejši.

BigWhale ::

In other news ... Simone je Model 3 spremenila v pickupa.



Utk je izjavil:

No vidiš, 250 zlahka naredi, pa še servisi so cenejši.


Emm? Na nulo prides takrat, tik preden razpade. To nima smisla. :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Utk ::

Imaš pa avtomatika in še par dobrot. Zakaj po defaultu ne zoe? Je pa res da je trenutno predrag, tudi za stanje tehnike danes. Komot bi bil že zdaj 5 do 8 jurjev cenejši, potem že skoraj ne bi treba kaj dost mislit.

BigWhale ::

Ce kupujes poceni drugi avto, ki ga imas mal za po mestu vozit in za v sluzbo/domov, je 100% visja investicija zelo vprasljiva in jo tezko kr absolutno proglasimo za pravo stvar. :)

hojnikb ::

plus, vozit se 250kk v cliotu je... well depresivno.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Ce kupujes poceni drugi avto, ki ga imas mal za po mestu vozit in za v sluzbo/domov, je 100% visja investicija zelo vprasljiva in jo tezko kr absolutno proglasimo za pravo stvar. :)

Kaj pa če kupuješ avto s katerim boš lahko poceni opravil 90% poti, če bo le prost?

hojnikb je izjavil:

plus, vozit se 250kk v cliotu je... well depresivno.

Na 15 let je to 18,000 letno, 45 dnevno, 22,5 v eno smer. Res za samomor delat, če moraš to s cliotom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GRT ::

BigWhale je izjavil:

Ce kupujes poceni drugi avto, ki ga imas mal za po mestu vozit in za v sluzbo/domov, je 100% visja investicija zelo vprasljiva in jo tezko kr absolutno proglasimo za pravo stvar. :)

Če maš lahko, če ne se pa vozi v 250 cliotu.

J.McLane ::

Kot neki otroci v peskovniku, ponudba EV je danes omejena, klasike imaš pa na voljo v n okusih. A ni čisto logično da bodo šli EV delat konkurenčen nečemu bolj spodobnemu od klasike. Torej močan motor, avtomatski menjalnik, že v osnovi dobra oprema. Tako se pač prodira na trg, samo idiot bi skušal z neko omejeno serijo EV konkurirat neki Daciji za 8 jurjev.

To so začetki, ko bodo večje serije teh vozil bo TCO konkurenčen neki srednji opremi klasike in tako naprej, dokler ne bo EV cenejši od vseh različic, to bomo sicer čakali še destletja ampak sem prepičan, da bomo nekoč prišli do tam.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Jasno in logično. Daciji za 8, ali pa cliotu za 9, NOČE konkurirat niti kia (ali pa fiat, ki je bil znan po cheap shit avtih), ki bi lahko, kaj šele nekdo, ki ima kapaciteto za veliko baterij za električne avte, ki jih ne morejo dovolj naredit, za njih pa primankuje baterij tudi pri avtih za 70 jurjev, e-tron, ali pa za 45 kot je kona ali pa izboljšan leaf. Dokler je tržni delež ev okoli 2, ali pa ko bo 20, procenta, zakaj zaboga se bi ukvarjali z najcenejšimi na trgu. Ki jih že tako nihče noče, niti kupit niti proizvajat.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Kaj pa če kupuješ avto s katerim boš lahko poceni opravil 90% poti, če bo le prost?


Ce kupujes drag avto, da se bos lahko poceni vozil si revez in delas nekaj narobe.

imagodei ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj pa če kupuješ avto s katerim boš lahko poceni opravil 90% poti, če bo le prost?


Ce kupujes drag avto, da se bos lahko poceni vozil si revez in delas nekaj narobe.

Hehe - to bi moral biti reklamni slogan v pasici tle na Slo-techu :D
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj pa če kupuješ avto s katerim boš lahko poceni opravil 90% poti, če bo le prost?


Ce kupujes drag avto, da se bos lahko poceni vozil si revez in delas nekaj narobe.

Odvisno kaj je za koga drago. Potem so reveži tudi vsi, ki kupijo dizla nad 30 jurjev. TCO je pa še zmeraj neka brezvezna stvar, ki nič ne pomeni na slotechu.

fikus_ ::

Spet si privlekel naprej TCO! Smo že ugotovili, da ni takšen, kot ga želiš prikazat!

Utk ::

Seveda je. Tu samo blejite "10 jurjev je dražji", "20 jurjev je dražji". Odštej gorivo na 15 let, ali pa 20, ker tudi če ti ne boš 20 let vozu, ga bo pa kdo drug. Odštej cenejše servise, in razdeli to na 15-20 let, pa boš videl, da če EV ni cenejši, je pa prekleto malo dražji. Za boljšo vožnjo, če primerjaš isti razred.
Lahko pa zmeraj privlečeš ven enga dedka, ki naredi 3 jurje na leto, in njemu se kao ne splača. Ja, ker novi golf proti neki daciji pa se...

fikus_ ::

Utk, ali si že vozil en in isti avto 20 let????!!!! Razvoj gre naprej, razvoj EV je na začetku in čez 10 let bodo sedanji precej zastareli! Verjamem, da se bo dosti naredilo in izboljšalo, predvsem, da bodo cene novim padle.

Za sedaj ugotavljamo, da moraš na leto narediti precej več km od SLO povprečja, da se splača in kar je z malo EV jajčko neudobno, večji so pa precej dražji. Torej bolj statusni simbol!

Utk ::

Sej ga ne rabiš ti, ga bo kdo drug, in zato bo rabljen avto tolk dražji. Še zmeraj bo nekdo lahko z njim prišparal jurja na leto na gorivu, zato ni šans, da ga kdo ne bi kupil za lep denar. Za jurja manj stroška na leto danes ljudje naredijo in kupijo marsikaj. Tudi recimo sončne celice za 15 jurjev.
Nek ioniq ali pa leaf niso bistveno dražji od zoeta, če ti je ta premajhen da bi not spravil cel ego...

J.McLane ::

TCO se uporablja samo zato da se primerja hruške in jabolka, nihče ne trdi da ima električni avto najnižji možen TCO, nekateri tule gor trdimo samo da je TCO primerljiv z bolje opremljenim klasičnim vozom, nič več nič manj. Torej tisti, ki želi kupit malo boljši avto je danes že lahko v dilemi ali EV ali ne. Seveda spet ne v vseh segmentih "boljših" avtomobilov, pri nekaterih pa sigurno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

imagodei ::

Utk je izjavil:

Seveda je. Tu samo blejite "10 jurjev je dražji", "20 jurjev je dražji". Odštej gorivo na 15 let, ali pa 20, ker tudi če ti ne boš 20 let vozu, ga bo pa kdo drug.

Ja, fantastično. Škoda le, da mene ne briga ekonomika od nekoga drugega, ampak samo moja lastna denarnica.
- Hoc est qui sumus -

BigWhale ::

Utk je izjavil:

TCO je pa še zmeraj neka brezvezna stvar, ki nič ne pomeni na slotechu.


Resnicni TCO je nemogoce izracunati, ker ne mores vkljuciti kompromisov, ki jih je treba delati ob izbiri elektricnega avtomobila in hkrati ne mores oceniti dodane vrednosti, ki jo prinese EV.

Govoriti o TCO in se pri tem zavedati, da bo TCO za EV zacel padati sele po desetih letih lastnistva, je smesno. Ce bo pa zacel padati po dvajsetih letih, pa tudi smesno ni vec ampak je ze kar Monty Pythonovsko.

Ce nardis toliko kilometrov, da razliko v ceni prineses not v petih letih potem se o TCO se splaca govoriti, drugace je pa ta razprava precej brezpredmetna.

Spock83 ::

Jaz sem se odločil, da bum kupil ID.3 Če bodo finance uspešne vam bom podrobno opisal mojjo subjektivno oceno. :)

Tesla 3 pa mi je na žalost malo predrag.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

fikus_ ::

Utk, nabavi EV, da ne boš pisal na pamet!

Utk ::

Ce nardis toliko kilometrov, da razliko v ceni prineses not v petih letih potem se o TCO se splaca govoriti, drugace je pa ta razprava precej brezpredmetna.

Zakaj potem tolk jamranja o njihovi ceni, če je brezpredmetno? Po eni strani se strinjam, ker je tudi brezpredmetno razpravljat kdaj se splača bmw 3 proti cliotu za 13 jurjev.
Potem lahko zaključimo o ceni in govorimo samo še kateri so boljši.

imagodei ::

Utk je izjavil:

Ce nardis toliko kilometrov, da razliko v ceni prineses not v petih letih potem se o TCO se splaca govoriti, drugace je pa ta razprava precej brezpredmetna.

Zakaj potem tolk jamranja o njihovi ceni, če je brezpredmetno? Po eni strani se strinjam, ker je tudi brezpredmetno razpravljat kdaj se splača bmw 3 proti cliotu za 13 jurjev.
Potem lahko zaključimo o ceni in govorimo samo še kateri so boljši.

Ker nam je nekaterim, sodelujočim v tej temi in sestrski Zakaj so električni avtomobili prava stvar, jasno, da gre pri celi stvari za subjektivne preference. Nekdo je pripravljen dat vsaki 2 leti 1000 € za nov flagship telefon, kdo drug je zadovoljen s 6 let starim jajčkom, ki ga je kupil za 200 €. Nekomu je ideja dopusta šotorjenje v campu, drug gre vsaj 1x letno na križarjenje. Nekdo vidi avto kot sredstvo za transport ali kot delovni pripomoček in se je pripravljen vozit tudi z 10+ let starim izpravnim avtom z 90 konji, nekdo drug pa ne želi vozit avta, starejšega od 2-3 let in uživa v poskočnem in odzivnem 2-literskem motorju s 150+ konji, v vonju po novem, v bleščečem plehu in inovacijah, ki jih starejši modeli še niso imeli.

Bolj malo razuma je pri teh odločitvah.
- Hoc est qui sumus -

kow ::

Drzi, malo vec razuma. Razum pravi, da je Zoe superioren pri mestni voznji, Clio pa na avtocesti. Pa se to je vprasanje, ce je res pri novi generaciji. Slabost je seveda cena in charganje, ce ga nimas parkiranega pred hiso.

Spock83 ::

Saj Clio bo tudi hibrid. Bo združeval oba svetova :)

Machete ::

Srečal dve Tesla Ski ravnokar, avstrijski na AC. Tolk sem švignil mimo, ko sta se jajcala za kamionom, da se mi zdi da sta bila oba rjave barve. Verjetno pa beli pri njunih hitrostih.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

kow ::

Ne verjamem ti. Sem se lani vozil 2x po avstrijskih avtocestah pri potovalni hitrosti (cirka 120km/h). Nikoli videl tesle, ki bi vozile za kamioni.
Videl le tesle, ki so me prehitevale. Nakladas.

Utk ::

Jaz sem videl cayenna, ki se je vozil za tovornjaki, pa kaj naj zdaj, na katero policijo se to prijavi.

Ferdo66 ::

Kakorkoli se vidva norčujeta, za Teslo S je praktično vedno pravilo, da je vidim na avtocesti kako vozi 110-120 lepo po voznem pasu...Pa sem jih videl že kar ohoho.

Utk ::

Sej ti verjamemo. Ampak ne smeš bit fauš, nekega dne si boš morda tudi ti lahko privoščil vozit počasi po avtocesti.

kow ::

Ferdo66 je izjavil:

Kakorkoli se vidva norčujeta, za Teslo S je praktično vedno pravilo, da je vidim na avtocesti kako vozi 110-120 lepo po voznem pasu...Pa sem jih videl že kar ohoho.


Saj nihce ne trdi, da se vozijo z 170km/h. Trdim samo, da se vozijo vec kot 100km/h - hitreje kot tovornjaki.

Gavran ::

kow je izjavil:

Drzi, malo vec razuma. Razum pravi, da je Zoe superioren pri mestni voznji, Clio pa na avtocesti. Pa se to je vprasanje, ce je res pri novi generaciji. Slabost je seveda cena in charganje, ce ga nimas parkiranega pred hiso.


... denarnica pa pravi da je 60 evrov na mesec za najem baterije plus strosek elektrike, ki tudi doma ni zastonj, vec od stroskov za navadno gorivo...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

kow ::

Najem baterije je neumnost. To se vedno ponujajo?

imagodei ::

Ja - v nasprotnem pa je izhodiščna cena 32.000 - 7.500 subvencije.
- Hoc est qui sumus -

kow ::

Dokler bodo Zoe-ta delali samo v tovarni Flins v Franciji, bo itak predrag za slovenski trg. Osnove ekonomije.

imagodei ::

Ne, osnove ekonomije so, da ne kupiš, če je predrago. Ne pa, da je predrago, ker delajo v Franciji. To mene kot potrošnika nič ne zanima.
- Hoc est qui sumus -

kow ::

Osnove ekonomije so, da nimajo vsi enakih dohodkov. Vso proizvodnjo bodo zlahka prodali. Zakaj bi tebi ponujali nizko ceno?

imagodei ::

No, zdej se pa odloč, kaj so osnove ekonomije. Al to, da je Zoe predrag, ker ga delajo v Franciji, al to, da nimajo vsi enakih dohodkov? Ker to dvoje ni isto. ;)

In če že, potem je to, da nimajo vsi enakih dohodkov, bistveno bolj bazično kot pa ugotavljat, da je Zoe predrag zaradi tega, ker ga delajo v Franciji. Ker če govorimo o dohodkih, potem smo spet pri ponudbi/povpraševanju, kar dejansko so osnove in kar sem jaz napisal v prejšnjem sporočilu. :)
- Hoc est qui sumus -

Gregor P ::

Ena nova; prostovoljne organizacije, ki pomagajo starejšim z organiziranimi prevozi po Sloveniji, so rekli samo EV-ja ne, ni za njih podeželje (zaradi dometa), rajši potem dizla, ali pa vsaj hibrida.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

borisk ::

zadnjič sem videl M3 v naši vasi, v živo precej manjši, panel gap metra pa nisem imel s sabo. okvirji tablic so od avant.si, zadaj pa je nalepka dual motor, karkoli to pomeni ta teden v tesli...

s1m0n ::

Tole pa sem si jaz imel priložnost podrobneje ogledat kakšen teden nazaj.
Od teh kar sem jih do sedaj imel priložnost videt je ta bela bila kar med lepšimi, o panel gapih ni potrebe ker je ta problem prenapihnjen.

Se je dalo na njej pogledat od A do Ž.
Cena tega modela je bila 54k€.
Notranjost je minimalistično lepa, pač nekaj drugačnega od ostalih ni pa nič boljša od kakšnih Francozov za 10-15k€...

 T3

T3

|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

neo5468 ::

Kdaj se bojo pa taki podobni električni avtomobili dobili za 20-25k? 2030?

hojnikb ::

lahko počakaš na rabljene M3ke, ki bojo verjetno prej za tako ceno kot 30'
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

kow ::

neo5468 je izjavil:

Kdaj se bojo pa taki podobni električni avtomobili dobili za 20-25k? 2030?


Nikoli. Potem nihce vec ne bi kupil ne cliota, ne golfa, ne megana.

neo5468 ::

Sej klio, golf pa megan bojo tut vsi imel električne modele 2030, k ne? Že zdej so. Clio pod zoe, golf ma pa tut e verzijo. Pa avto ranga clio se kupi v budgetu za 10-15k, pol manj. Za nov 2020 clio je napovedan hibrid, potem postopoma bojo pa verjetno vsi električni. Do kdaj pa mislite, da se bojo še prodajal bencinarji? Dizel je itak že out.
strani: 1 ... 123 124 125 126 127 128