» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
50 / 175
»»

WarpedGone ::

Jaz z mojim smrdljivcem, ti pa hands-off s svojo trojko?

AP ali FSD nista v planu za Day1. Nimam plana če in kdaj doplačam še to. Will see.

Zakaj pa so se prej N-krat lagali, koliko mesecev prej jim bo to uspelo?


Tole mi je nedoumljivo... od kdaj je nepravilno šloganje prihodnosti laganje?
Da to počnejo imbecilni idioti še nekak gre skupaj, da pa to počne tak presvetal inteligentnež kot je imago pa ...?

Musk je dal to kar je lahko dal - številko iz planov, karkoli drugega bi bilo vlečenje številk iz riti i.e. laganje. Zapletov, napak ipd se ne planira, pa se vseeno zgodijo. Če bi vedu v naprej kaj ne bo šlo skozi, bi tisto že prej porihtal. Presenečnje je bilo že, da je vse klapalo ob prvem deadlinu 1.7.2017 in so lahko začel sestavljat prve kose. Ko so začel pritiskat gas, se je pokazalo kje so problemi. In tudi da je dobavitelj mašine za sestavljanje celic v module skonstruiral fundamentalno neprimerno mašino. Ja, fail planiranja. Šankinženirji bi to nardil lakoćemo.
Nadomestna mašina, skonstruirana in izdelana iz nule, se trenutno montira/štarta v GF1. Potrebna bo, da se sedanjih par k tedensko spremeni v 4-5 k tedensko.

Laganje bi bilo, če mi Musk že od začetka vedel da stvar ne bo šla čez, pa bi vseeno govoril, da bo šla. Za takšno obtoževanje je dobro imeti dokaze. Ti dokazi bi zelo zanimali tudi kakšen SEC ki bi jih z veseljem uporabil in Muska štrafal zaradi zavajanja delničarjev.

Torej, imate za svoje obtožbe laganja kakšne dokaze?
Ali samo po drekaško mečete drek?
Kaj bo imago? Prosim dokaze, da je Musk zavestno navajal napačne cifre. Jih bomo posredovali naprej SEC v obravnavo.

Bo kaj?

Seveda da ne, ker jih nimaš. Še naprej boš špilal hinavca in pljuval brez dokazov.
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::

Kaj pa priganjaš, v istem postu? A imaš ADHD? :\

Ne, seveda nimam nobenih dokazov, ampak tu se tudi ne pogovarjamo o kakih kaznivih dejanjih. Še o prekrških ne. Takole laganje, zavajanje, o katerem je govora, je na ravni laganja o zvestobi med partnerjema. Nemoralno, ampak daleč od kaznivega.

Sploh pa nisem trdil, da je šlo za laganje :), selektivno citiraš. Hipec za tem sprašujem, če je nemara šlo za napačne ocene? Sice ponavljajoče se, pa vendar. Jaz bi sicer rajši videl, da so lagali, kot pa da so tolk nesposobni, da so 10x falili z napovedmi. >:D
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

Ja, tolk so nesposobni.
Next!
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Baterje so po novem surovine?


V bistvu nisem govoril direktno o baterijah ampak o vsem kar potrebujes za to, da naredis avto. In ja, baterije so na nek nacin 'surovina'.

WarpedGone je izjavil:

Bebotech at its finest.


Se vedno ne dojames, da ima VW tovarno, ki je sposobna pljuniti ven 1500 avtomobilov na dan. Denarja imajo pa toliko, da lahko tovarno baterij postavijo ali pa pokupijo vse baterije na trgu, ce bi bila sila. Ampak ne rabijo. Ni jim nujno potrebno prodajati elektricna vozila. Dalec od tega. Tesla pa ne bo prezivela, ce ne bodo prodali teh pol milijona vozil. Izkusenj s proizvodnjo imajo neprimerno vec kot Tesla.

No, ce bo pa Tesla Model 3 naslednji Ford-T in da ga bomo lahko cez enih pet let kupili prav vsi za dve mesecni placi, potem se ne bo nihce pritozeval.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:


Musk je dal to kar je lahko dal - številko iz planov, karkoli drugega bi bilo vlečenje številk iz riti i.e. laganje. Zapletov, napak ipd se ne planira, pa se vseeno zgodijo. Če bi vedu v naprej kaj ne bo šlo skozi, bi tisto že prej porihtal. Presenečnje je bilo že, da je vse klapalo ob prvem deadlinu 1.7.2017 in so lahko začel sestavljat prve kose.


Temu se enostavno rece zanic planiranje. Ce si presenecen, da je ob prvem deadline-u vse klapal, potem je nekaj hudo narobe. :) To pomeni, da v bistvu pricakoval, da v prvem roku ne bo vse delalo. In iz tega vidika lahko komot reces, da je slo za zavajanje. Ampak po mojem si samo napacne besede izbral in nisi imel namena rect, da si bil presenecen, da so ujeli tisti prvi deadline. Zakaj presenecen, ce so pa itak rekl, da bo takrat.

Druga moznost je pa ta, da si na seznam imel 100 če-jev, ki so bili 100% best case scenario in da si jih enostavna zamolcal, ko si javnosti prikazal nacrt. Saj isto je pri SpaceX.

Na konc je pa se vedno najbolj prirocno enostavno reci: vse skupi bo mal zamujal, ampak na konc pa bo!

WarpedGone je izjavil:


Laganje bi bilo, če mi Musk že od začetka vedel da stvar ne bo šla čez, pa bi vseeno govoril, da bo šla. Za takšno obtoževanje je dobro imeti dokaze. Ti dokazi bi zelo zanimali tudi kakšen SEC ki bi jih z veseljem uporabil in Muska štrafal zaradi zavajanja delničarjev.


Eni Tesli ocitamo samo nesposoben management in planning. :>

WarpedGone ::

Na konc je pa se vedno najbolj prirocno enostavno reci: vse skupi bo mal zamujal, ampak na konc pa bo!


Elon je to reku.
Pomagalo vam ni sploh.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Zapletov, napak ipd se ne planira, pa se vseeno zgodijo

Seveda se take reči planirajo. No, vsaj v resnih okoljih.

WarpedGone ::

Planira se čas za nepredvidene zadeve ampak Hofstadter pravi No can do ...

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.


Ne spremeni dejstva da ste pljuvatorji nepismeni bedaki.
Zbogom in hvala za vse ribe

DarkSite ::

Torej za napovedovanje proizvodnje moraš biti jasnovidec. Predvideti moraš točno kdaj se bo kak stroj pokvaril, kdaj bo kak dobavitelj naredil slabe komponente, ter da ga boš moral zamenjati ali pa iz nule narediti svoje stroje zaradi nesposobnosti dobaviteljev.

Ok štekam, da pač vržeš not par tednov zamika ampak, da predvidiš zgoraj omenjeno pa moraš biti jasnovidec. Ni druge.

BigWhale je izjavil:


Druga moznost je pa ta, da si na seznam imel 100 če-jev, ki so bili 100% best case scenario in da si jih enostavna zamolcal, ko si javnosti prikazal nacrt. Saj isto je pri SpaceX.


Kere primere si tle točno mislil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DarkSite ()

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Planira se čas za nepredvidene zadeve ampak Hofstadter pravi No can do ...

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.


Ne spremeni dejstva da ste pljuvatorji nepismeni bedaki.

Ne spremeni tudi dejstva, da bi bilo vse skup manj komično, če bi Tesla cilj 3000 vozil zadela vsaj v 3. poskusu, ali pa če bi ga zgrešila za npr. 200 vozil, ne za 2000 vozil. Večkrat zapored, pa še sedaj ga niso dosegli.
- Hoc est qui sumus -

jernejl ::

Planira se čas za nepredvidene zadeve ampak Hofstadter pravi No can do ...

Ti kar beri pavlihove pratike, škoditi ti tako ali tako nič več ne more.

Torej za napovedovanje.... Predvideti moraš.... da predvidiš...

Zgoraj smo pisali o planiranju ali načrtovanju, ti pa zraven mešaš še napovedovanje in predvidevanje.

Ok štekam, da pač vržeš not par tednov zamika

Saj zato pa ne razumeš, kako se to počne, če bi kar "vrgel noter par tednov zamika". Ne štekaš, tako se ne dela.

Večkrat zapored, pa še sedaj ga niso dosegli.

Nekdo je zgoraj napisal, mesec gor ali dol.
Najbolje je tak stavek vsak mesec ponoviti, pa nikoli ne bo zamuda večja od enega meseca :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

BigWhale ::

DarkSite je izjavil:

Torej za napovedovanje proizvodnje moraš biti jasnovidec. Predvideti moraš točno kdaj se bo kak stroj pokvaril, kdaj bo kak dobavitelj naredil slabe komponente, ter da ga boš moral zamenjati ali pa iz nule narediti svoje stroje zaradi nesposobnosti dobaviteljev.
Ok štekam, da pač vržeš not par tednov zamika ampak, da predvidiš zgoraj omenjeno pa moraš biti jasnovidec. Ni druge.


Ne. Ko planiras neko rec najprej naredis raziskavo kaj vse potrebujes. Potem, za vsak posamezen sklop nacrta ugotavljas kaj so riski in kaksen impact imajo. Na koncu za high impact riske vzames najbolj crni scenarij, za ostale pa morda celo bolj optimisticne scenarije. Racunas pac na to, da ti cisto vse ne bo crknilo.

Sele po tem gres delat neke napovedi. Ce si pa se v tolk zgodnji fazi, da niti ne ves kolk casa bi znalo kaj trajati, potem pa napovedi enostavno ne dajes.

DarkSite je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Druga moznost je pa ta, da si na seznam imel 100 če-jev, ki so bili 100% best case scenario in da si jih enostavna zamolcal, ko si javnosti prikazal nacrt. Saj isto je pri SpaceX.

Kere primere si tle točno mislil?


Kako mislis katere primere? Ce sestavljas bicikel ves, da ga bos sestavil v treh urah, ce bos imel dve kolesi, okvir, pedala, krmilo, zavore, ... Ce imas vse te dele na zalogi lahko reces stranki, da lahko kolo dobi naslednji dan. Ce pa delov se nimas na zalogi in ce po moznosti se niti ne ves kje jih bos dobil, potem je nategovanje, ce stranki reces, da bo lahko kolo dobila naslednji dan, ker se niti ne ves, ce bos naslednji dan uspel dobiti vse dele.

In nekaj podobnega se dogaja s Teslo in SpaceX. Rekli so, da bo do 2018 tedenska proizvodnja 5000 vozil (al karkoli so ze rekli), sedaj pa zgleda, da niso niti vedeli a bodo sploh uspeli skupaj spraviti proizvodno linijo in jo stestirati do takrat. SpaceX je pa isti smorn. Poslali bodo cloveka na Mars ze 2024 a zaenkrat se rakete, ki bi Marsa sploh lahko prisla, nimajo, kaj sele nazaj. :) In ne FalconHeavy to ni.

Okapi ::

Ampak zemljišče, kjer bodo zgradili tovarno za marsovsko raketo, so pa že kupili. Skratka, samo što nije, kot bi rekli oni dol.;)

WarpedGone ::

Ne spremeni tudi dejstva, da bi bilo vse skup manj komično, če bi Tesla cilj 3000 vozil zadela vsaj v 3. poskusu, ali pa če bi ga zgrešila za npr. 200 vozil, ne za 2000 vozil. Večkrat zapored, pa še sedaj ga niso dosegli.


Fundamentalno nerazumevanje kaj industrijska proizvodnja sploh pomeni.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Pomeni, da najprej sestaviš mašino, ki bo nato štancala kose.
Ful časa ponucaš za prvo, kosa nobenga. Ko prvo končno zalufa, kosi letijo.

Cel zaHeb je mašina za sestavlanje celic v baterijske module. Dobavitelj te mašine je zaHebal design, kar se je ugotovilo šele, ko so njegovo mašino zagnal in poskusl laufat.
Design in izdelava nove mašine, je zahtevala samo pol leta. To so povedal že jeseni. Kdor je bil pripravljen slišat, je to slišal.

Kaj pa vmes? To kar lahko - adHoc postopek sestavlanja modulov, ki je bil sprva pretežno ročn, nato so si nardil nekaj hitrih orodij da so stvar mal pohitril, pa še mal orodij itd. Rezultat je 'linija' s teoretičnim pretokom cca 2500 baterij tedensko. Do te teorije splezat, še vedno terja svoj čas in piljenje.

Vmes teče vzporeden design, izdelava in montaža nadomestne linije, ki bo zadostovala za cca 5000k/w. Ko bo spiljena in stjunana v praksi v GF, enkrat sredi leta.

Ampak nihče ni tako slep kot tisti, ki noče videt, hoče pa pljuvat.

Moje sožalje, letos dodaten denar ni nujen. Kar ne pomeni, da ni dobrodošel. Če bodo pogoji ugodni, bo tut frišn denar za MY in šleparja že letos. Sicer pač drugo leto. Morda.

Bo še mnogo šans za nevidet očitno in svoj bolan ego zdravit z bruhanjem po forumih in pljuvanjem čez bolj uspešne.
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::

BigWhale je izjavil:

In nekaj podobnega se dogaja s Teslo in SpaceX. Rekli so, da bo do 2018 tedenska proizvodnja 5000 vozil (al karkoli so ze rekli)

Ja, Musk je na neki točki izjavil, da decembra 2017 pričakuje celo 20.000 vozil na mesec, kar bi bilo 5k vozil na teden.

Tile verniki imajo žal tako skrivljeno podobo realnosti, da enostavno ne doumejo, da človeku po večini ne očitamo drugega, kot to da ga ne izuči. Da kljub ponovljenim failom z napovedmi, Musk še vedno ni sposoben dat od sebe ene bolj realistične napovedi. In kar se tiče samega čaščenja lika in dela Muska, vernikom očitamo po večini zgolj manko kritičnega pogleda - če ti nekdo mesec za mesecem, leto za letom prodaja masivno zgrešene napovedi, novo napoved pač vzameš mal z rezervo. Ne pa, da se prepiraš s tistimi, ki samo pokažejo na faljene napovedi. Na koncu tudi unemu fantu, ki je vpil "Volk!" noben več ni verjel.

Tle pa beremo, da smo privoščljivci, metalci dreka, bebotech in ne vem kaj še. Subjektivna realnost is a bitch.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Cel zaHeb je mašina za sestavlanje celic v baterijske module. Dobavitelj te mašine je zaHebal design, kar se je ugotovilo šele, ko so njegovo mašino zagnal in poskusl laufat.
Design in izdelava nove mašine, je zahtevala samo pol leta. To so povedal že jeseni. Kdor je bil pripravljen slišat, je to slišal.
...
...

In se ne da povedat nekaj v stilu: "Dobavitelji so nas zajebali, trudimo se za vas na 3 šihte, avte res delamo z ljubeznijo, ampak žal več kot 500 kosov na teden ne gre. In številke 5000 kosov na teden so nedosegljive, dokler dobavitelji ne dostavijo nove mašine."

In seveda moramo pri tem še verjet, da inženirji, ki so načrtovali mašino za sestavljanje celic v bat. module še niso slišali za 3D orodja, kjer lahko design in celo funkcioniranje mašine preveriš še preden gre v sestavo? In so bili pri predvidoma milijonski investiciji pač tolk zaupljivi, da niso dnevno delali skupaj s strojniki, s CNC operaterji, s hardveraši in softveraši pri dobavitelju?

WarpedGone je izjavil:

Vmes teče vzporeden design, izdelava in montaža nadomestne linije, ki bo zadostovala za cca 5000k/w. Ko bo spiljena in stjunana v praksi v GF, enkrat sredi leta.

Zanimivo. Veš, da linije nimaš postavljene, pa kljub temu daješ napovedi za 5k kosov na teden - in to že tudi, ko veš, da fizično ni izvedljiva?

I get it - mal je treba blefirat. Enkrat, dvakrat to gre. 10x, 20x? To postane vzorec in vedno manj ljudi tvoje napovedi resno jemlje. Na določeni točki nehajo verjet tudi najbolj naivni investitorji. Je pa res, da ne vemo, kdaj bomo do te točke prišli. Morebiti zdaj še nismo na njej.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

WarpedGone ::

Nepismen ostaja nepismen.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Za pismene: What Exactly Happened with the Battery Assembly Automation?

Kaj točno je bilo rečeno, pa je možno slišat na v debati linkanem CC.
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Nepismen ostaja nepismen.

Vernik pa ostaja vernik :)
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

Torej se ne boš pomatral prebrat/poslušat?
Se mi je zdelo, da ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Vazelin ::

W1: pomoje najboljše, da se oglasiš šele takrat, ko bo Tesla 3 v tvoji garaži. Če še nisi opazil, se vsi maksimalno trudijo, da te triggerajo:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

WarpedGone ::

Eno je neodvisno od drugega, vesolje ne bo prenehalo proizvajat idiotov le ker bo drugačen datum.



Tesla Model 3 Competitive Advantage -- Costs ~$10,000 Less To Make Than Chevy Bolt

medtem ko:
BMW CEO Says It's Not Cost Effective To Scale Up EV Production Just Yet


Lako ćemo!
Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

The German carmaker says that EV production isn't yet profitable enough to justify producing them to the same level as petrol and diesel cars, but it will start building electric vehicles on a large scale when the latest drivetrain technology comes along in the next couple of years.


In kaj se je tu zlagal? Aja, ti predvidevaš da blefirajo, ker bo tesla v tem času psotal kraj baterij. Tudi ok.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

frudi ::

WarpedGone je izjavil:


Tesla Model 3 Competitive Advantage -- Costs ~$10,000 Less To Make Than Chevy Bolt

A zdaj pa ti sam širiš "plačan novinarski senzacionalizem in tržne manipulacije", kot jim sam praviš? Dvoličnost pa taka :P

Tala "analiza" je pa ena slaba šala. Vse skupaj temelji samo na pravljici o Teslini bruto marži:

Tesla expects an average retail price of $42,000 and a gross margin of 25%


Pravljica. Kot prvo ni razloga, da bi verjeli, da bo Tesla kadarkoli dosegla 25% bruto maržo na Modelu 3, če je niso mogli niti na dražjih S/X. Povprečna prodajna cena za Model 3 bo na koncu višja od $42k, ampak bruto marža bo vseeno krepko pod 25%.

Kot drugo, Tesla računa bruto maržo drugače, kot GM. GM šteje R&D stroške za razvoj modela v bruto maržo, Tesla je ne. GM šteje stroške garancijskih popravil in menjav v bruto maržo, Tesla skuša čimveč teh stroškov skriti pod postavko SG&A, ki ne šteje v bruto maržo. Lahko je Tesli napihovat pravljice o fantastičnih bruto maržah, če pa stroške knjižijo v druge postavke :P. Ne pomeni pa to, da imajo na koncu z avtom manj stroškov, le da so ti stroški knjiženi drugje, ne pod COGS.

Skratka, tole o $10k nižjih stroških so buče. "plačan novinarski senzacionalizem" kot mu sam praviš, ampak kaj druga bi sploh pričakoval od Cleantechnice :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

@frudi:
talk to the hand

@magic:
Kje si našu 'laž'? Projekcije?
Standardna pravljica je, kako bi veliki komot če bi hotl.
Evo vam iz ust šefeta BMW: Ne morejo.
Ni pa pojasnu kaj bo čez par let za njih tolk drugače/ceneje, da takrat pa bojo lahko. Vsaka pot se vedno začne s prvim korakom. Lahko še tolk prej študiraš in premišljuješ in čakaš, prvi bo prvi. Drugi bo pa nujno mel več izkušenj kot prvi.

Čakanje ob strani na boljše čase je žrtvovanje dolgoročnega uspeha na račun kratkoročnega. Ko bodo končno začel migat, se bo njihov produkt moral primerjat s tretjo generacijo pri tistih, ki so začel več kot 10 let prej. 200k letno? Pozabte, bliže 20k za stvar,ki se v ICE obliki pordaja v 200k kosih.

Ampak kdor je to sposoben dojet, je to že dojel.
Ostali tavajte v temi in blejajte naprej svoje blodnje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:


Evo vam iz ust šefeta BMW: Ne morejo.

Ne splača se... Očitno znanje angleščine peša... Nič nenavadnega za vernike...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

NikolormousB ::

Standardna pravljica je, kako bi veliki komot če bi hotl.


Saj komot, če hočejo. Malo poglej statistike najbolj prodajanih EV, pa bo vse jasno.

WarpedGone ::

Kako torej letos kaže s trojko?

Vhodni podatki:
- q1: 10k kosov
- prvi teden Q2: 2k/w
- 48 tednov produkcije (4x12)
- MS/X ostanejo na 25k/q

Scenariji:
a) nobene pohitritve več do konc leta
produkcija '18: 10k + 2*3*12 = 82k M3 + 100k MSX = 182k vozil

b) q2,q3 konstantno 2k, q4 konstantno 5k:
produkcija '18: 10k + 2*2*12 + 5*1*12 = 118k M3 + 100k MSX = 218k vozil

c) q2 konstantno 2k, q3,q4 konstantno 5k:
produkcija '18: 10k + 2*1*12 + 5*2*12 = 154k M3 + 100k MSX = 254k vozil

d) q2 konstantno 2k, q3 konstantno 5k, q4 konstantno 7k:
produkcija '18: 10k + 2*1*12 + 5*1*12 + 7*1*12 = 178k M3 + 100k MSX = 278k vozil

Produkcija '17: 101k
Kdor je pripravljen videt, lahko pričakuje vsaj podvojitev letne proizvodnje. In samo imbecil temu reče neuspeh.

Komot če hočejo, nočejo ker se ne splača, ergo ne morejo.
Kje je torej vaš 'zlahka bi'?
Najprej si omejen z idejo, kaj si sploh lako predstavljaš da bi lahko naredu. Nato si omejen z željo, da si to sploh želiš narest.
Vem, vaše razočaranje je globoko analno pekoče.
Sožalje.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

Ah, če tebe peče rit, ker si nasedel pravljici, da ti bo Model 3 letos služil denar s samodejnim taksiranjem, ne rabiš zdaj svojih analnih fantazij projecirat na druge :P
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

NikolormousB ::

Komot če hočejo, nočejo ker se ne splača, ergo ne morejo.


Kako ne morejo, če že zadnjih 7, 8 let prodajajo več kot Tesla.

Magic1 ::

Vsi proizvajajo EV v butičnih količinah. Zadeva sploh ne rabi bit profitabilna, važno da so zraven. Konec koncev pa je elektrifikacija avtomobilov dolgoročni interes avto industrije, saj bo dvignilo minimalno ceno avtomobila. Danes dobiš nov avto od 8kEUR dalje in avti zdržijo komot 10-20 let, brez pretiranih pričakovanih stroškov (normalni kilometri). Z zahtevo novih avtomobilov, da so vsaj hibridi, bo minimalna cena narasla za vsaj 50%. Takšne poceni verzije z zelo majhno baterijo pa tudi nikoli ne bodo zdržali 10+ let brez konkretnega finančnega izdatka (Prius baterija stane 3000EUR in zagotavlja vožnjo parih kilometrov!!). Cena bencina in elektrike tudi ni bistveno različna, če bi se jih primerljivo obdavčilo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Kako ne morejo, če že zadnjih 7, 8 let prodajajo več kot Tesla.


Zbudi se, govori se o EV. Tesla je prodala že več kot 300.000 EVjev, Nissan tudi.
Pa nihče drug.

Bebci.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Kako ne morejo, če že zadnjih 7, 8 let prodajajo več kot Tesla.


Zbudi se, govori se o EV. Tesla je prodala že več kot 300.000 EVjev, Nissan tudi.
Pa nihče drug.

Bebci.

BYD ;)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

NikolormousB ::

WarpedGone je izjavil:

Kako ne morejo, če že zadnjih 7, 8 let prodajajo več kot Tesla.


Zbudi se, govori se o EV. Tesla je prodala že več kot 300.000 EVjev, Nissan tudi.
Pa nihče drug.

Bebci.


Aja, sori. Nisem vedel na Nissan čudežno ne šteje.

borisk ::

WarpedGone je izjavil:

Kako torej letos kaže s trojko?




po najboljšem tvojem scenariju pridemo na količino, približno 2x večjo kot revoz. Do svetovne dominance je še daleč, se pa trudijo(k sreči ne z mojim denarjem) in vsaj malo silijo konkurenco na premik, ki pa trenutno bolj kot ne opazuje iz ozadja in kontrolira dogajanje.


WarpedGone je izjavil:

Sožalje.
ja

TheBlueOne ::

Zanimivo, koliko univerzalnih resnic, za kompleksne proizvodne probleme, kjer je za vsak stroj, ki morda zamuja v ozadju bistveno vec litanij, kot pri tej temi.

Dejstvo je, da je Tesla uspesno podjetje, detajli kaj kako zamuja tu niti niso tako vazni, vam povem iz prve roke, da je pri ustaljenih znamkah podobno, samo nikomur ni zanimivo. Je pa res, da so mnogo bolj previdni z izjavami, roki in katera tehnologija je fit za integracijo. Tesla je na marsikaterem podrocju dala fino brco v rit dokaj lezerni ustaljeni industriji.

Moje predvidevanje je, da bo Tesla zabredla v tezave okoli leta 2020, ko bodo ostali zaceli masovno delati konkurencne avte. Takrat pa jih morda kdo kupi. Jaz bi stavil ravno na VW, ker najmanj delajo na brendanju elektro avtov.

Ne pozabit, da je Muskov cilj s Teslo elektifikacija avtov, kar morda pomeni, da je blizu cilja in bo raje pocel se kaj drugega.

Drugace pa menda Tesla razmislja, da bi proizvajali v Magni, ki je sposobna velikih kolicin. So delali od BMW X3, Minijev, do Austin Martinov...

Gregor P ::

To glede Magne se sliši super:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

NikolormousB ::

Dejstvo je, da je Tesla uspesno podjetje


Po katerih kriterijih je Tesla uspešno podjetje?

Goody ::

JPMorgan lowers Tesla target to $185 after 'significant' deliveries miss JPMorgan analyst Ryan Brinkman lowered his price target for Tesla to $185 from $190 and reiterates an Underweight rating on the shares. The stock closed yesterday up $15.05 to $267.53. Tesla announced yesterday that Q1 deliveries tracked 29,980 vehicles, another "significant miss" versus the consensus of 36,523 and JPMorgan's estimate of 43,600, Brinkman tells investors in a research note. Deliveries in the quarter were essentially unchanged sequentially versus Q4 at a time when growth was supposed to have been supercharged by the addition of the company's first mass-market model, the analyst writes. On the company saying it won't need to raise capital in 2018, Brinkman points out that Tesla also stated in early 2016 it would not need to raise new capital that year, before then going on to raise $7B.

Read more at:
https://thefly.com/landingPageNews.php?...

bebomuch al kako že gre a ne warpi

pa še kitajčki so se odločli da bodo nabili carine na USA avteke...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goody ()

TheBlueOne ::

NikolormousB je izjavil:

Dejstvo je, da je Tesla uspesno podjetje


Po katerih kriterijih je Tesla uspešno podjetje?


Rast, vrednost, dela revolucijo, dela zanimive avte in dosega Muskov cilj, ki je elekrifikacija avtov na splosno.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Kakšna rast ?!?! Delnic? Zdaj so padle..

Vrednost firme pada...

Revolucija ? Električni avto so bili zunaj že leta 1900.

Zanimiv avto? Obup. Slaba kopija Maseratija...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Tody ::

I will just leave this here :)

http://www.gocomics.com/working-daze/20...

Nikec3 ::

JPMorgan lowers Tesla target to $185 after 'significant' deliveries miss JPMorgan analyst Ryan Brinkman lowered his price target for Tesla to $185 from $190 and reiterates an Underweight rating on the shares. The stock closed yesterday up $15.05 to $267.53. Tesla announced yesterday that Q1 deliveries tracked 29,980 vehicles, another "significant miss" versus the consensus of 36,523 and JPMorgan's estimate of 43,600, Brinkman tells investors in a research note. Deliveries in the quarter were essentially unchanged sequentially versus Q4 at a time when growth was supposed to have been supercharged by the addition of the company's first mass-market model, the analyst writes. On the company saying it won't need to raise capital in 2018, Brinkman points out that Tesla also stated in early 2016 it would not need to raise new capital that year, before then going on to raise $7B.

Tukaj se jasno vidi, zakaj so Tesli znižali bonitetne ocene. Zaradi Muskovih laži v preteklosti, glede tega kako se ne bodo rabili zadolžiti, na koncu pa so seveda se. @Warpy in ostali verniki Musku seveda verjamejo vsako besedo, bonitetne agencije pa so malo manj naivne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

TheBlueOne ::

Tudi ce je nekaj obsojeno na propad, se ne pomeni, da ne dosega ciljev. ;) Edini relevatno informirani so vecji vlagatelji in menda tam se nima hujsih tezav.

Sem pa mnenja, da se bo podjetje prodalo hitro po 2020, kar sem ze omenil.

Meni je zanimiv vsak projekt, ki mu uspe taksen hype in da dejansko na koncu kaj naredi, ampak ne me razumeti narobe, sam Tesle ne bi kupil.

bambam20 ::

TheBlueOne je izjavil:

Tudi ce je nekaj obsojeno na propad, se ne pomeni, da ne dosega ciljev. ;) Edini relevatno informirani so vecji vlagatelji in menda tam se nima hujsih tezav.

Sem pa mnenja, da se bo podjetje prodalo hitro po 2020, kar sem ze omenil.

Meni je zanimiv vsak projekt, ki mu uspe taksen hype in da dejansko na koncu kaj naredi, ampak ne me razumeti narobe, sam Tesle ne bi kupil.


Tesla dela oblikovno najlepše el. avte. Vsi ostali imajo za pokazat drek. To ne pomen, da bi ga kupil.

Gregor P ::

Oblikovno najlepše?!? Spominjajo na Mazde, Tesla 3 pa na nek star Renault Megane z bežnim pogledom na Porscheje.

Gregor P je izjavil:





The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Situacija, ko so nekateri v Tesle zaljubljeni, medtem ko so za mnoge nic posebnega je nekako pricakovana za nisni produkt in o samem brendu ne pove nic slabega.

@Gregor P, to je kakor da reces, da neka bejba ni kaj posebnega, ker ima telo podobno Megan Fox, v obraz pa lici na Angelino Jolie. Sej nastevas same avte, ki veljajo za fletne.

Je pa Tesli uspelo nekaj neverjetnega, da skoraj nihce ne ve, kdaj pride kaksen nov mainstream avto, ceprav je po neki osnovni logiki bolj pomemben igralec, za to, da pride cez ne vem koliko let nova Tesla pa se govori povsod, kjer ljudi zanimajo neverjetno detajli okoli vsega, kar je prej zanimalo samo ozek krog tehnikov. :D

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Tukaj se jasno vidi, zakaj so Tesli znižali bonitetne ocene. Zaradi Muskovih laži v preteklosti, glede tega kako se ne bodo rabili zadolžiti, na koncu pa so seveda se. @Warpy in ostali verniki Musku seveda verjamejo vsako besedo, bonitetne agencije pa so malo manj naivne.

Od česa živijo te 'bonitetne' hiše? Kje je vir denarja za njihove plače?
Naročene ocene, ki jih naročijo podjetja ko jih potrebujejo.
Tole zadnje znižanje je nenaročeno, Moody ga je naredu iz lastne dobre volje na podlagi prostodostopnih podatkov.

Če se tesla odloči da bo nucal nov kredit, jim bo plačal izdelavo nove ocene in dal vpogled v nejavno dokumentacijo. Rezultat je tipično ~3 stopnje višja s pojasnilom 'nova dejstva'.

Stvar meji na izsiljevanje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Nikec3 je izjavil:


Tukaj se jasno vidi, zakaj so Tesli znižali bonitetne ocene. Zaradi Muskovih laži v preteklosti, glede tega kako se ne bodo rabili zadolžiti, na koncu pa so seveda se. @Warpy in ostali verniki Musku seveda verjamejo vsako besedo, bonitetne agencije pa so malo manj naivne.

Tudi številke o proizvodnji oziroma prodaji morajo zaviti v debelo plast tržnega celofana, da so videti lepše. Na veliko razlagajo o tem, kako so povečali proizvodnjo za 40%, a dobavili so pa praktično enako število avtov kot v Q4 2017, s tem da so izpad pri dragih nadomestili z večjo dobavo cenejših. Prodaja modela S že tretje leto stagnira, oziroma celo rahlo pada, prodaja Iksa je pa tudi že dve leti praktično enaka.

««
50 / 175
»»