» »

xiaomi telefoni in ostale naprave

xiaomi telefoni in ostale naprave

««
347 / 348
»»

MrStein ::

Kje si kupil?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Technics111 ::

Vse telefone, ostalo tehniko in rezervne dele naročam iz tujine in porihtamo vse zadeve, z našimi majmuni v Telekomu, A1, Bigbangih in podobnih jajcah, nočem več imeti posla..ker so debili 1 klase..da se o raznih pooblaščenih servisih ne menimo, ker bi jih trebalo vse pribit na krize kot kristuse, pa jim lomit kost za kostjo na koncu pa z bencinom polit in vžgat.Game Over!

DejanZer0 ::

Kupil sem na Ptuju, pri telekomovem pogodbeniku.

MrStein ::

Žal je pogosto tako, kot je rekel Technics.

Če bi kupil v tujini, bi že imel novega. Zdaj pa se lahko jajcaš z njimi. Včasih pomaga vklop inšpekcije in podobno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

tinx ::

Obstaja kaj solidnega za okoli 200 eur iz EU? 10s vidim, da je poceni. Ga ima kdo?

Včeraj se je namreč zgodila nesreča. Med neurjem mi je padel telefon iz žepa direkt v lužo. Ekran se obzagonu posveti, napiše MIUI... in se ugasne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tinx ()

borisk ::

Technics111 je izjavil:

facepalm je izjavil:

Kontaktiraj KRON IT d.o.o..
Na Telekomovi strani je naveden kot servis za Xiaomi.
Kar se tice EDL, sem flashal ze davno nazaj Mi5, brez nekih posebnih pravic. Ce je to se mozno pa ne vem.


Samo tem kljukcem nesposobnim naj ne nosi. Kolegu so za en kurac zalepli ekran v okvir(ker je bil malo zvit) , tako da je odstopil že po 14 dnevih. Sem mu ga potem vzel narazen, spucal njihovo nesnago od lepila dol, pa sem mu zalepil s patexom all in one lepilno maso.Zadeva je v nulo in drži kot mora.



sm jih klical, rekli da ne, kljub temu da bi jim plačal, ker imajo politiko takšno da popravljajo samo telefone, ki jih je uvoznik pripeljal. itak pa ne popravljajo sami ampak pošiljajo na poljsko, vsaj tako mi je povedal en zelo prijazen gospod... klical sem tudi na mišhop, kako rešujejo servis mi ni jasno, ampak samo za svoje telefone, mi je pa svetovala še nekaj stvari.

Španci mi ponujajo 30€ za popravilo v lokalnem servisu, pri nas pa se nihče noče dotakniti telefona.

Master_Yoda ::

Jaz bi pocakal na mi mix 4, ker je mozno, da bodo na dan zacetka prodaje konkretni popusti.


Vem da quotam star post ampak vseeno: Ne nasedati "konkretnim" popustom prvi dan. Sem tako z "konkretnim" popustom nabavil Poco X3 NFC. Je vredu telefon, ampak visja redna cena ki je bila precrtana polek cene s popustom dejansko ni potem nikoli veljala. Po slabem mesecu pa je cena telefona manjsa kot je bila prvi dan s popustom ...
Dovie'andi se tovya sagain.

stara mama ::

X3 NFC flash sale v štartu je bila ok cena. Sem ga kupoval kasneje, in sem stežka dobil enako ceno, šele ob 11.11 razprodaji spet. Kasneje, ko so na vidiku seveda novi modeli (X3 Pro) pa gre cena še nižje. Ampak se načakaš.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

tinx je izjavil:

Obstaja kaj solidnega za okoli 200 eur iz EU? 10s vidim, da je poceni. Ga ima kdo?

Včeraj se je namreč zgodila nesreča. Med neurjem mi je padel telefon iz žepa direkt v lužo. Ekran se obzagonu posveti, napiše MIUI... in se ugasne.

Imam 10pro. Telefon je polizdelek.

Sparkxl ::

Imam mi 11 zdaj nekaj mesecev in počasi mi postaja jasno zakaj so se američani tako trudili shebat huawei. Ta snapdragon 888 je polizdelek proti huawei kirinu, katerega sem imel prej v mate 20 pro. Kuha ob vsakem najmanjšem naporu, to pomeni že ob snemanju videa. Isto poročajo uporabniki samsungov.
Da se o bateriji ne pogovarjamo. Komaj kaj 1 dan. Huawei mi ob enaki uporabi niti blizu rdečega ni prišel.
V glavnem upam da se zdilajo v prihodnosti in se huawei vrne.

Se pa močno strinjam z zgornjim postom glede kupovanja v tujini. Če se le da, ne kupujte pri nas ker servisi so komedija. Z eu garancijo rešiš vse probleme instantno. Vsaj moje izkušnje do sedaj so takšne.

MrStein ::

Sparkxl je izjavil:


Se pa močno strinjam z zgornjim postom glede kupovanja v tujini. Če se le da, ne kupujte pri nas ker servisi so komedija. Z eu garancijo rešiš vse probleme instantno. Vsaj moje izkušnje do sedaj so takšne.

To ja žal pogosto res.

(pa da ne bomo samo negativni, lahko kdo našteje pozitivne izkušnje, mogoče celo nova tema? Torej slovenski servisi, ki so vredni pohvale.)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

blackbfm ::

Ta snapdragon 888 je polizdelek proti huawei kirinu, katerega sem imel prej v mate 20 pro. Kuha ob vsakem najmanjšem naporu, to pomeni že ob snemanju videa. Isto poročajo uporabniki samsungov.


sem ziher da pri normalni to je zmerni kvaliteti snema vsak telefon bp.

folk vklopi 4k,hdr,60+fps snemanje potem se pa cudi da telefon kuha in pije bat

Sparkxl ::

Kaj folk dela mene boli lulek. Meni ga kuha na 1080p 30 fps!

damirj79 ::

borisk je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Ima kdo omogočen vowifi na xiaomi (mi10) na telekomu? Deluje na katerih drugih telefonih?

imel na RN9pro, delalo brez težav.


OK, na MI10 očitno ne deluje, VOLTE sicer dela, a kaže neznan klicatelj, VOWIFI pa sploh ne. Telekom sicer pravi, da bi oboje moralo delovat in da oni ne omejujejo nobene naprave. Tako da napaka je na strani telefona.

borisk ::

imaš oboje omogočeno? ikonce v status baru? probaj oboje omogočit pa restartat telefon, da se na novo poveže z omrežjem.

damirj79 ::

Ikona za volte je in tudi klicanje deluje, tudi sprejemanje deluje, le da meni pač ne prikaže kdo kliče, niti ne tel. številke. Za vowifi pa niti ikone ne pokaže v status baru, tudi po restartu telefona ne, niti če pustim vključeno več ur ali dni..

Schnappi ::

tole sem zasledil v Europarku https://mi-store.si/
zgleda se odpira XIAOMI trgovina ... zanimivo

stara mama ::

Že nekaj časa piše tam gor ja.
Sicer pa IMO ne gre pričakovati telefonov nič ceneje, kot na aliexpresu.
Še na kitajskem v MI trgovinah so bile cene telefonov višje.
Lahko si jih boš pa ogledal skupaj z vso ostalo robo.

klemenSLO ::

damirj79 je izjavil:

borisk je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Ima kdo omogočen vowifi na xiaomi (mi10) na telekomu? Deluje na katerih drugih telefonih?

imel na RN9pro, delalo brez težav.


OK, na MI10 očitno ne deluje, VOLTE sicer dela, a kaže neznan klicatelj, VOWIFI pa sploh ne. Telekom sicer pravi, da bi oboje moralo delovat in da oni ne omejujejo nobene naprave. Tako da napaka je na strani telefona.


XIAOMI (redmi not 9 pro) se po vklopu VoLTE pojavi težava, da ob dohodnih klicih ne izpiše/prepozna številk . (piše unknown number)
Če Volte izklopiš zadeva preverjeno deluje.

Na internetu je kar nekaj tem na to temo…
https://xiaomi.eu/community/threads/inc...
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

damirj79 ::

Polno je tega ja, zato se malo čudim ko na kakšnih drugih Xiaomijih dela. Razen če imajo drug ROM gor (global ali iz xiaomi.eu)..

dev15 ::

Na telefonu Redmi 6 imam 'android security patch level' 2020-05-01. To je več kot eno leto nazaj. Če dam v 'system update' 'check for updates' da 'no updates available'. Sem kaj zablokiral nevede? Ali je to to? Se da še kje kaj pogledati? Nič več security update?

broken/link ::

https://xiaomifirmwareupdater.com/miui/...
če je china beta, obstaja verjetnost, da bo v prihodnosti prišel tudi global update.

dev15 ::

Varnostne posodobitve samo v primeru nadgradnje miui?

All ::

Prvi korak za ustimat volte je
*#*#86583#*#*
Disable carier check
Drugi del resitva pa je opisan tu...
https://xiaomi.eu/community/threads/inc...

Meni na ts po tem posegu dela bp volte in voifi na mi9

Se en predlog.
Fajn je nastavit prednost na volte pred voifi.
V nasprotnem primeru vam vsakic ko se prikljucite na wifi prekine klic.

damirj79 ::

PRvi korak je itak že urejen, drugi korak je pa na Mi9 mogoč, na Mi10 pa pač tega ni, ker npr s kodo *#*#663368378#*#* dobim obvestilo parts of operations are prohibited in imam na voljo za debug, ne pa tudi ostalih opcij za vpisovat okoli modema.

bajar ::

Ve kdo, kje se zagotovo dobi originalne dele Xiaomi? Rabim ekran za Mi A3.

Na AliExpress, kolikor razumem, niso originalni. Precej ljudi se pritožuje nad kvaliteto.

Malo sem iskal in eni pišejo da so original na dragon-tt.com, pa tudi sunsky-online.com je bil omenjen nekje.

darck ::

Važno da meni telefon normalno deluje in fila samo polnilec sem kupil in Kitajci dela

Technics111 ::

bajar je izjavil:

Ve kdo, kje se zagotovo dobi originalne dele Xiaomi? Rabim ekran za Mi A3.

Na AliExpress, kolikor razumem, niso originalni. Precej ljudi se pritožuje nad kvaliteto.

Malo sem iskal in eni pišejo da so original na dragon-tt.com, pa tudi sunsky-online.com je bil omenjen nekje.



Noben nima original na aliexpress, kitajci to mučkajo skupaj in prodajajo kot original. Sem ravno zdaj mel primer da sem vzel od kitajca ki je pisalo 100% original za p20 Lite dva ekrana. Delala sta oba vredu, samo kaj ko sta bila predebela in nista vredu pasala v okvir. Sem odprl dispute vse poslikal, videjo posnel,oba skupaj, da se je vidla jasna razlika med originalom in tem fejkom,vendar aliexpress mi je zavrnil dispute, češ da oni tega ne opazijo, ter da mora to potrdit uradni servis, da se res gre za ponaredek..Gamad pofukana kitajska , vidis razliko pa se delaš budalo. Evo zaradi tega sem končal z retail aliexpressom in ebayom in grem na Wholesale sellerje, pri katerih je kvaliteta na višjem nivoju.

Zico44 ::

Technics111 je izjavil:

bajar je izjavil:

Ve kdo, kje se zagotovo dobi originalne dele Xiaomi? Rabim ekran za Mi A3.

Na AliExpress, kolikor razumem, niso originalni. Precej ljudi se pritožuje nad kvaliteto.

Malo sem iskal in eni pišejo da so original na dragon-tt.com, pa tudi sunsky-online.com je bil omenjen nekje.



Noben nima original na aliexpress, kitajci to mučkajo skupaj in prodajajo kot original. Sem ravno zdaj mel primer da sem vzel od kitajca ki je pisalo 100% original za p20 Lite dva ekrana. Delala sta oba vredu, samo kaj ko sta bila predebela in nista vredu pasala v okvir. Sem odprl dispute vse poslikal, videjo posnel,oba skupaj, da se je vidla jasna razlika med originalom in tem fejkom,vendar aliexpress mi je zavrnil dispute, češ da oni tega ne opazijo, ter da mora to potrdit uradni servis, da se res gre za ponaredek..Gamad pofukana kitajska , vidis razliko pa se delaš budalo. Evo zaradi tega sem končal z retail aliexpressom in ebayom in grem na Wholesale sellerje, pri katerih je kvaliteta na višjem nivoju.


Zdravo

Kje imaš te Wholesale sellerje?

Vetrpiha ::

Alibaba

Zico44 ::

Vetrpiha je izjavil:

Alibaba

Hvala!

RockyS ::

Se da kako omogočiti, da se v smsih za zgrešene klice (hot) prikazujejo imena namesto številk? Poco x3 pro.

Technics111 ::

Zico44 je izjavil:

Vetrpiha je izjavil:

Alibaba

Hvala!


Ja Alibaba,dhgate in podobni. Samo en komad boš težko kupil od takih, ker te bojo hitro obrnili nazaj na retail aliexpress. Ker so večinoma vsi Trader/manufacturer Treba vzet 10 komadov in več,pa shipping se plača posebej in dražje,skoraj noben nima free shippinga..

DejanZer0 ::

Včeraj je minilo 8 dni od kar sem 12.08.2021 oddal telefon na prodajnem mestu in prijavil stvarno napako. Danes ko je seveda teh zakonskih 8 dni minilo in nisem dobil nobenega odgovora, so me poklicali da so prejeli v poslovalnico telefon, in da je ok. Mislim, koje budale, telefon plačujem skos, brez njega sem 70 dni,...kot da za brezveze reklamiram. Katere ustanove vključiti, ker sedaj pa je tule že višek vsega...

Technics111 ::

DejanZer0 je izjavil:

Včeraj je minilo 8 dni od kar sem 12.08.2021 oddal telefon na prodajnem mestu in prijavil stvarno napako. Danes ko je seveda teh zakonskih 8 dni minilo in nisem dobil nobenega odgovora, so me poklicali da so prejeli v poslovalnico telefon, in da je ok. Mislim, koje budale, telefon plačujem skos, brez njega sem 70 dni,...kot da za brezveze reklamiram. Katere ustanove vključiti, ker sedaj pa je tule že višek vsega...


Ne vem zakaj se sploh v poslovalnici pogovarjaš in si delaš dodatne komplikacije. Idi direktno na pooblaščeni servis pa jim jebi mater v kolikor se delajo butle in nočejo popravit pod garancijo. Lahko pa jim tudi rečeš da telefon še občasno izgublja signal in da si nedosegljiv in da ga rabiš nujno za službo, da brez telefona ne mores bit, naj ti ga takoj popravijo ali pa dajo nadomestnega oz novega..zmisli si zraven še kup stvari btk. pa jim sceno tam naredi pred strankami, da jim boš inspekcijo poslal, pa kaj delajo, da so muteci nesposobni?? Ne vem kak so te lahko vlagali 70 dni,jaz bi že 46 dan bil pri njih pa bi zahteval nov telefon oz keš nazaj. Isto kot sem v bigbangu dosegel z tvjem ko so mi ga čarali pa je blo 1000 izgovorov,da neki del ni na zalogi pri dobavitelju..bla bla bla... sem reko to me ne zanima, rok za popravilo je mimo, tako da hočem drug tv ali kes nazaj. Seveda so me hoteli prepričat naj se malo počakam. Ja Seveda :)) Sem rekel ti dve možnosti imate, drugače grem naravnost na inspekcijo plus v medije vas bom dal. In so že obrnili ploščo tako da sem dobil drugi nov tv.. Tako da moraš it na vse al pa nic,pa se ne pustit nategovati sem in tja,pa jim samo kimat. Zažgi po mizi pa jim jebi vse po spisku?!! Srečno.

MrStein ::

DejanZer0 je izjavil:

Včeraj je minilo 8 dni od kar sem 12.08.2021 oddal telefon na prodajnem mestu in prijavil stvarno napako. Danes ko je seveda teh zakonskih 8 dni minilo in nisem dobil nobenega odgovora, so me poklicali da so prejeli v poslovalnico telefon, in da je ok. Mislim, koje budale, telefon plačujem skos, brez njega sem 70 dni,...kot da za brezveze reklamiram. Katere ustanove vključiti, ker sedaj pa je tule že višek vsega...

ZPS, Urad za varstvo potrošnikov, tržni inšpektorat...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Ahim ::

Technics111 je izjavil:

DejanZer0 je izjavil:

Včeraj je minilo 8 dni od kar sem 12.08.2021 oddal telefon na prodajnem mestu in prijavil stvarno napako. Danes ko je seveda teh zakonskih 8 dni minilo in nisem dobil nobenega odgovora, so me poklicali da so prejeli v poslovalnico telefon, in da je ok. Mislim, koje budale, telefon plačujem skos, brez njega sem 70 dni,...kot da za brezveze reklamiram. Katere ustanove vključiti, ker sedaj pa je tule že višek vsega...


Ne vem zakaj se sploh v poslovalnici pogovarjaš in si delaš dodatne komplikacije. Idi direktno na pooblaščeni servis pa jim jebi mater v kolikor se delajo butle in nočejo popravit pod garancijo. Lahko pa jim tudi rečeš da telefon še občasno izgublja signal in da si nedosegljiv in da ga rabiš nujno za službo, da brez telefona ne mores bit, naj ti ga takoj popravijo ali pa dajo nadomestnega oz novega..zmisli si zraven še kup stvari btk. pa jim sceno tam naredi pred strankami, da jim boš inspekcijo poslal, pa kaj delajo, da so muteci nesposobni?? Ne vem kak so te lahko vlagali 70 dni,jaz bi že 46 dan bil pri njih pa bi zahteval nov telefon oz keš nazaj. Isto kot sem v bigbangu dosegel z tvjem ko so mi ga čarali pa je blo 1000 izgovorov,da neki del ni na zalogi pri dobavitelju..bla bla bla... sem reko to me ne zanima, rok za popravilo je mimo, tako da hočem drug tv ali kes nazaj. Seveda so me hoteli prepričat naj se malo počakam. Ja Seveda :)) Sem rekel ti dve možnosti imate, drugače grem naravnost na inspekcijo plus v medije vas bom dal. In so že obrnili ploščo tako da sem dobil drugi nov tv.. Tako da moraš it na vse al pa nic,pa se ne pustit nategovati sem in tja,pa jim samo kimat. Zažgi po mizi pa jim jebi vse po spisku?!! Srečno.

Clovek je lepo napisal, da je prijavil stavrno napako. Ti sploh ves kje (komu) se stvarno napako prijavi?

In kaj tupis nekaj o garanciji? Napisal je, da je prijavil stvarno napako, kar pomeni, da je prijavil stvarno napako, ne da zeli popravilo v okviru garancije.

@OP: Ne bom se spuscal v vecino napisanega, ampak prodajalec mora v roku 8 dni ali ustreci zahtevku, ali pa pisno ugovarjati na tvoj zahtevek. Telefonski klic ni pisni ugovor.

Technics111 ::

Ahim je izjavil:

Technics111 je izjavil:

DejanZer0 je izjavil:

Včeraj je minilo 8 dni od kar sem 12.08.2021 oddal telefon na prodajnem mestu in prijavil stvarno napako. Danes ko je seveda teh zakonskih 8 dni minilo in nisem dobil nobenega odgovora, so me poklicali da so prejeli v poslovalnico telefon, in da je ok. Mislim, koje budale, telefon plačujem skos, brez njega sem 70 dni,...kot da za brezveze reklamiram. Katere ustanove vključiti, ker sedaj pa je tule že višek vsega...


Ne vem zakaj se sploh v poslovalnici pogovarjaš in si delaš dodatne komplikacije. Idi direktno na pooblaščeni servis pa jim jebi mater v kolikor se delajo butle in nočejo popravit pod garancijo. Lahko pa jim tudi rečeš da telefon še občasno izgublja signal in da si nedosegljiv in da ga rabiš nujno za službo, da brez telefona ne mores bit, naj ti ga takoj popravijo ali pa dajo nadomestnega oz novega..zmisli si zraven še kup stvari btk. pa jim sceno tam naredi pred strankami, da jim boš inspekcijo poslal, pa kaj delajo, da so muteci nesposobni?? Ne vem kak so te lahko vlagali 70 dni,jaz bi že 46 dan bil pri njih pa bi zahteval nov telefon oz keš nazaj. Isto kot sem v bigbangu dosegel z tvjem ko so mi ga čarali pa je blo 1000 izgovorov,da neki del ni na zalogi pri dobavitelju..bla bla bla... sem reko to me ne zanima, rok za popravilo je mimo, tako da hočem drug tv ali kes nazaj. Seveda so me hoteli prepričat naj se malo počakam. Ja Seveda :)) Sem rekel ti dve možnosti imate, drugače grem naravnost na inspekcijo plus v medije vas bom dal. In so že obrnili ploščo tako da sem dobil drugi nov tv.. Tako da moraš it na vse al pa nic,pa se ne pustit nategovati sem in tja,pa jim samo kimat. Zažgi po mizi pa jim jebi vse po spisku?!! Srečno.

Clovek je lepo napisal, da je prijavil stavrno napako. Ti sploh ves kje (komu) se stvarno napako prijavi?

In kaj tupis nekaj o garanciji? Napisal je, da je prijavil stvarno napako, kar pomeni, da je prijavil stvarno napako, ne da zeli popravilo v okviru garancije.

@OP: Ne bom se spuscal v vecino napisanega, ampak prodajalec mora v roku 8 dni ali ustreci zahtevku, ali pa pisno ugovarjati na tvoj zahtevek. Telefonski klic ni pisni ugovor.


daj ne bodi pameten Buča. Boš jim dokazoval zdaj za nazaj stvarno napako? On bo zdaj po 2 mesecih ker ga je servis nategoval za nazaj jokal za stvarno napako? Itak je sam zajebal in mu ostane samo še uveljavljanje garancije, ker ni takoj postopal pravilno in se je pustil tem klukecom da ga pošiljajo sem in tja..lahko pa da se spusti z njimi v sodni boj,kjer bo že v štaru popušil, ker bo uradni servis rekel da je s telefonom bilo vse ok in niso ugotovili napake. Kaj pa si ti proti uradnem servisu na sodišču? En lolek ki nima za burek..

Motion ::

Mi 8 mi je pravkar izdahnil dušo.

Vidim da se prodaja nov redmi note 10 za 170E. Je to ok cena? Ma ta telefon kake hibe? Se mora splača stegnit do 250e in vzet PRO verzijo?

DejanZer0 ::

Technics111, nevem če si bral na prejšnji strani, če nisi, ti na hitro povem, da sem nesel 16.04.2021 nazaj telefon na popravilo v veri da ga popravijo, da se ga da normalno uporabljati. Seveda, odgovarjajo da deluje po tovarniških specifikacijah...zaradi tega sem prijavil stvarno napako, saj se naprava ne da normalno uporabljati. Da je telefon ok.dobijo podatek s testiranjem sistemov, vendar pri uporabi ne dela ok. Podobno je z avtom, avto recimo trokira, sama diagnostika ne pokaže zabeleženih napak. Serviser glede na izpis pravi da je avto ok., uporabniku pa se avto zaganja-trokira, kdo ima prav?
Strinjam se, da smo vsi proti tem ustavam loleki, vendar kako urediti problem? druge ni, kot da pisno prijavo pošljem tržnega itd. ...

https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comment...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DejanZer0 ()

robertko ::

DejanZer0 je izjavil:

Technics111, nevem če si bral na prejšnji strani, če nisi, ti na hitro povem, da sem nesel 16.04.2021 nazaj telefon na popravilo v veri da ga popravijo, da se ga da normalno uporabljati. Seveda, odgovarjajo da deluje po tovarniških specifikacijah...zaradi tega sem prijavil stvarno napako, saj se naprava ne da normalno uporabljati. Da je telefon ok.dobijo podatek s testiranjem sistemov, vendar pri uporabi ne dela ok. Podobno je z avtom, avto recimo trokira, sama diagnostika ne pokaže zabeleženih napak. Serviser glede na izpis pravi da je avto ok., uporabniku pa se avto zaganja-trokira, kdo ima prav?
Strinjam se, da smo vsi proti tem ustavam loleki, vendar kako urediti problem? druge ni, kot da pisno prijavo pošljem tržnega itd. ...

https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comment...


Xiaomi to address the proximity sensor issue on some of its phones;
https://www.gsmarena.com/newscomm-50617...
https://www.xiaomitoday.it/xiaomi-inves...

Mislim da popravilo ne gre skozi zato, ker ga enostavno ne znajo popraviti - nimajo rešitve za omenjeni primer...Xiaomi se je sicer nekaj začel odzivati, poskušali bodo z OTA updejti, vendar tole prav tako verjetno veliko ne bo pomagalo, če je težava hardware-ska.
Po moje ti ostane uveljavljanje stvarne napake, kot si sam napisal in zahteva po zamenjavi aparata.

Technics111 ::

DejanZer0 je izjavil:

Technics111, nevem če si bral na prejšnji strani, če nisi, ti na hitro povem, da sem nesel 16.04.2021 nazaj telefon na popravilo v veri da ga popravijo, da se ga da normalno uporabljati. Seveda, odgovarjajo da deluje po tovarniških specifikacijah...zaradi tega sem prijavil stvarno napako, saj se naprava ne da normalno uporabljati. Da je telefon ok.dobijo podatek s testiranjem sistemov, vendar pri uporabi ne dela ok. Podobno je z avtom, avto recimo trokira, sama diagnostika ne pokaže zabeleženih napak. Serviser glede na izpis pravi da je avto ok., uporabniku pa se avto zaganja-trokira, kdo ima prav?
Strinjam se, da smo vsi proti tem ustavam loleki, vendar kako urediti problem? druge ni, kot da pisno prijavo pošljem tržnega itd. ...

https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comment...


Težavo boš rešil najprej sam,tako da odpereš telefon, odstraniš matično ploščo, ter tam ko je ta senzor vmes med tipalki svetlobe nalepis črni 2 milimetrski trak, da se svetloba ne meša med tipali tako da bo pravilno deloval.Očitno je problem da prehaja svetloba skozi obe tipalki in onemogoča pravilno delovanje.

robertko ::

Technics111 je izjavil:

DejanZer0 je izjavil:

Technics111, nevem če si bral na prejšnji strani, če nisi, ti na hitro povem, da sem nesel 16.04.2021 nazaj telefon na popravilo v veri da ga popravijo, da se ga da normalno uporabljati. Seveda, odgovarjajo da deluje po tovarniških specifikacijah...zaradi tega sem prijavil stvarno napako, saj se naprava ne da normalno uporabljati. Da je telefon ok.dobijo podatek s testiranjem sistemov, vendar pri uporabi ne dela ok. Podobno je z avtom, avto recimo trokira, sama diagnostika ne pokaže zabeleženih napak. Serviser glede na izpis pravi da je avto ok., uporabniku pa se avto zaganja-trokira, kdo ima prav?
Strinjam se, da smo vsi proti tem ustavam loleki, vendar kako urediti problem? druge ni, kot da pisno prijavo pošljem tržnega itd. ...

https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comment...


Težavo boš rešil najprej sam,tako da odpereš telefon, odstraniš matično ploščo, ter tam ko je ta senzor vmes med tipalki svetlobe nalepis črni 2 milimetrski trak, da se svetloba ne meša med tipali tako da bo pravilno deloval.Očitno je problem da prehaja svetloba skozi obe tipalki in onemogoča pravilno delovanje.


Ok, potem če je to rešitev, zakaj tega ne naredijo na servisu?

Technics111 ::

robertko je izjavil:

Technics111 je izjavil:

DejanZer0 je izjavil:

Technics111, nevem če si bral na prejšnji strani, če nisi, ti na hitro povem, da sem nesel 16.04.2021 nazaj telefon na popravilo v veri da ga popravijo, da se ga da normalno uporabljati. Seveda, odgovarjajo da deluje po tovarniških specifikacijah...zaradi tega sem prijavil stvarno napako, saj se naprava ne da normalno uporabljati. Da je telefon ok.dobijo podatek s testiranjem sistemov, vendar pri uporabi ne dela ok. Podobno je z avtom, avto recimo trokira, sama diagnostika ne pokaže zabeleženih napak. Serviser glede na izpis pravi da je avto ok., uporabniku pa se avto zaganja-trokira, kdo ima prav?
Strinjam se, da smo vsi proti tem ustavam loleki, vendar kako urediti problem? druge ni, kot da pisno prijavo pošljem tržnega itd. ...

https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comment...


Težavo boš rešil najprej sam,tako da odpereš telefon, odstraniš matično ploščo, ter tam ko je ta senzor vmes med tipalki svetlobe nalepis črni 2 milimetrski trak, da se svetloba ne meša med tipali tako da bo pravilno deloval.Očitno je problem da prehaja svetloba skozi obe tipalki in onemogoča pravilno delovanje.


Ok, potem če je to rešitev, zakaj tega ne naredijo na servisu?


Ker verjetno niti telefona odprli niso, da bi sploh kaj poizkusali naredit. Da preveriš če senzor bližine deluje moras odpret telefon in senzor bližine preizkusiti z pokrivanjem. Če deluje brezhibno pri prikrivanju z roko(prstom) da se ekran zatemni ob klicih je problem potem v samem ležišču senzorja,ki ločuje levo in desno tipalo, ker svetloba pride na obe tipali hkrati se ekran ne ugaša pri bližini..

robertko ::

"Da preveriš če senzor bližine deluje moras odpret telefon in senzor bližine preizkusiti z pokrivanjem."

To glih ni res; ena od možnosti je t.i. CIT meni (Control and Identification Toolbox).
Greš pod Settings> About the phone> All specifications> Kernel version, klikneš 5x na Kernel version (različica jedra) in prideš v CIT meni, kjer pod točko 14.Proximity sensor le tega lahko stestiraš v vseh položajih. Vrednost je 5.0, s približevanjem roke se le ta spremeni na 0.0
Druga možnost je, da pokličeš na en telefon v hiši, vzpostaviš klic na drugi strani in na tvojem telefonu poskušaš s kretjami dviga telefona in spremljaš če se kdaj ekran ne ugasne.
Če se opazijo napake na enem od teh načinov, le to posnameš in serviserju ali operaterju pošlješ video, če drugače ne razumejo problema...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: robertko ()

MrStein ::

robertko je izjavil:


Ok, potem če je to rešitev, zakaj tega ne naredijo na servisu?

Ker se jim, po domače povedano, **be.
Žal.

Očitno je to tradicija še iz časa RAM2 in Teleray (Nokia in Ericsson servisi).

PS: Noben ni odprl teme "Pohvale servisov" ?

Bom jaz.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

MrStein je izjavil:


PS: Noben ni odprl teme "Pohvale servisov" ?

Bom jaz.

Evo:

Pohvale slovenskih servisov
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

andro42 ::

POCO X3 Pro mi zgleda zelo zanimiv, proc Snapdragon 860 je več kot soliden. Ali ima ta model NFC? Morda je v tem cenovnem razredu vredno razmišljati še o kakem drugem modelu?

RockyS ::

Ima NFC. Trenutno ni primerljivega, včasih se je dalo dobiti redmi note 10 pro za podoben denar, zdaj pa že en čas ne.

Če te zanima prodam poco x3 pro 8/256 blue.

misso ::

Pozdravljeni

Brežične slušalke od xiaomi?
««
347 / 348
»»