Forum » Strojna oprema » AMD Radeon R9 400 Series
AMD Radeon R9 400 Series
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Pa ni plenilec linkal enkrat, da bo cel lineup HBM ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Govorilo se je.
Ampak moje mnenje je, da bo verjetno uporaba obeh.
Vsaj HBM1 za kakšen mini-NANO.
Ampak moje mnenje je, da bo verjetno uporaba obeh.
Vsaj HBM1 za kakšen mini-NANO.
|HP EliteBook|R5 6650U|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Senitel ::
Itak, ker na 14nm je tolk placa, da bodo mel kar GDDR5 in HBM kontrolerje hkrati ane. Easy peasy.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
D3m0r4l1z3d ::
nekak logično bi bilo, da bo gddr5 za low in mid, gddr5x za high, HBM2 pa samo za top grafe
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
PredatorX ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Itak, ker na 14nm je tolk placa, da bodo mel kar GDDR5 in HBM kontrolerje hkrati ane. Easy peasy.
Kdo pa govori, da bo hkrati na PCBju?
Govorilo se je.
Ampak moje mnenje je, da bo verjetno uporaba obeh.
Vsaj HBM1 za kakšen mini-NANO.
Nope, HBM1 nebo več.
Škoda.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Senitel ::
Itak, ker na 14nm je tolk placa, da bodo mel kar GDDR5 in HBM kontrolerje hkrati ane. Easy peasy.
Kdo pa govori, da bo hkrati na PCBju?
Od kdaj so kontrolerji na PCB-ju? Ali imaš na čipu GDDR5 kontrolerje ali pa HBM kontrolerje. Da bi imel oba in tako imel opcijo GDDR5 ali HBM brez kompletne procedure izdelave novega čipa... You wish.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
D3m0r4l1z3d ::
če bi bilo po D3m želji, bi že Fury linija lahko imela gddr5 in hbm varijante
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Napajalc ::
Škoda, videti je bilo, kot da se bo kompenziralo cena rama HBM z ~pol manjšo tiskanino in ~pol manjšim hladilnikom. Zgleda bodo še kle mal pomolzli.
011011100111010101100010
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Pol manjsim hladilnikom ? Glede na to, da morajo nestabilne Fury X cipe prodajat kot Fury, izmed tem kar jim pa ostane ven pobrat dobre primerke iz katerih potem naredijo downclockane Nanote.
Se dobro, da ni nekega povprasevanja, ker bi si delali zgubo. (so si jo)
Se dobro, da ni nekega povprasevanja, ker bi si delali zgubo. (so si jo)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Mitja358 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
D3m0r4l1z3d ::
lepo, da bomo doživeli proper 4xx serijo in da so ne-tako-posrečeni Fury v svojo kategorijo dali
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
PredatorX ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
lepo, da bomo doživeli proper 4xx serijo in da so ne-tako-posrečeni Fury v svojo kategorijo dali
dej kj bl pamtnga napiš.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jarno ::
Ekvivalent 970GTX za 250€ z 4GB VRAMa naj dajo ven. Čeprav bo dosti prepucavanja v high-end segmentu, sam ne kupim nič nad 150W.
![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
D3m0r4l1z3d ::
Nič nad 150W in 250EUR bi moralo biti za 2016 slogan gamerjev do vključno na 1440p
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: D3m0r4l1z3d ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Buggy ::
...zamenjava za takrat ze tri leta staro 290 bo z 490 vec kot OK, ce bo vsaj pol toliko kljubovala casu, kot njena prava predhodnica. Se pa seveda pustim presenetiti tudi Nvidi. Predvsem me zanima kako se bo v prihodnje "stara" 9xx serija borila v novih spilih in driverjih. Se ene prehitro postarane GTX780 si res ne zelim. Eno leto imamo casa, da se bojo cene normalizirale in da dobimo prve obcutke in malo bolj jasno sliko...sploh ce bo VR resno zazivel.
Pa ce kuri 300W ena ali druga me res boli ku*ac, samo da mi poganja OR v spilih brez tezav!
Pa ce kuri 300W ena ali druga me res boli ku*ac, samo da mi poganja OR v spilih brez tezav!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
OR igre se dobro leto-dve nebo problem poganjat: http://www.computerbase.de/2016-03/htc-...
http://www.computerbase.de/2016-03/htc-...
http://www.computerbase.de/2016-03/htc-...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
PredatorX ::
...zamenjava za takrat ze tri leta staro 290 bo z 490 vec kot OK, ce bo vsaj pol toliko kljubovala casu, kot njena prava predhodnica. Se pa seveda pustim presenetiti tudi Nvidi. Predvsem me zanima kako se bo v prihodnje "stara" 9xx serija borila v novih spilih in driverjih. Se ene prehitro postarane GTX780 si res ne zelim. Eno leto imamo casa, da se bojo cene normalizirale in da dobimo prve obcutke in malo bolj jasno sliko...sploh ce bo VR resno zazivel.
Pa ce kuri 300W ena ali druga me res boli ku*ac, samo da mi poganja OR v spilih brez tezav!
Jst tud razmišljam na skok na Polaris ali Pascal. Vseeno pa upam, da nebo 14nmFinFet predrag.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
AapocalypseE ::
A sem prav prebral, da bi ti kupil Pascala?
![8-O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_eek.gif)
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: PredatorX ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
V eni temi je napisal, da ima 970 v drugi pa 290, v tretji pa 270x
Sm bil pred kratkim kr presenecen nad backplatom 390pcs+ po le nekaj minutah si lahko prste/kable "opeces" (tko kt nekatere stare kepler karte)
nic navito ali karkoli... Pr svezi instalaciji najnovejsih hotfix driverjev na svezi OS pa zadeva zmrzne pr 92%...
Sm bil pred kratkim kr presenecen nad backplatom 390pcs+ po le nekaj minutah si lahko prste/kable "opeces" (tko kt nekatere stare kepler karte)
nic navito ali karkoli... Pr svezi instalaciji najnovejsih hotfix driverjev na svezi OS pa zadeva zmrzne pr 92%...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alien123 ::
čudno, v idle mam 52c pa komaj da čutim toploto na backplateu..
molnar, mogoče pa si nesposoben driverje inštalirat :D
molnar, mogoče pa si nesposoben driverje inštalirat :D
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Xserces ::
čudno, v idle mam 52c pa komaj da čutim toploto na backplateu..
molnar, mogoče pa si nesposoben driverje inštalirat :D
mogoce nimas dobrga kontakta med pcbjem pa backplatom
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Xserces ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alien123 ::
lažem, trenutno mam v idle 39, prej mi je en špil odzadaj laufal, ventilatorji na off.. tak da je pa možno da so kere druge verzije bolj "pekoče" :D
drugače pa razmišljam al bi šel na cross al novi polaris.. hmm
drugače pa razmišljam al bi šel na cross al novi polaris.. hmm
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
D3m0r4l1z3d ::
lažem, trenutno mam v idle 39, prej mi je en špil odzadaj laufal, ventilatorji na off.. tak da je pa možno da so kere druge verzije bolj "pekoče" :D
drugače pa razmišljam al bi šel na cross al novi polaris.. hmm
Brez meritev glasnosti, temperature okolja, konfiguracije hlajenja, itd. nam 39 nič ne pomeni pa še vprašanje, če po resnici pišeš, ker si se že prej zlagal in tokrat to priznal
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alien123 ::
Nwm zakaj bi lagal. Nimam stranice ohisja gor, napajalnik imam obrnjen da gor piha, je pa res da zna bit graficna glasna na 2k z vsync off, ampak tudi ni tako motece.. drugace pa mam 1060/1525..
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
PredatorX ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Async Compute Only Boosted HITMAN's Performance By 5-10% on AMD cards; Devs Say It's "Super Hard" to Tune
http://wccftech.com/async-compute-boost...
Eh...
Performance pa huda grafika, ay ay Captain Hitman
Sm dvakrat prebral pa videl, da govoris o idle xD
Jesus, jst mam zvocno izolirano pa samo dva 14cm venta na 5V xD in full load max 1100rpm po defaultu profilu in full load max 73C
http://wccftech.com/async-compute-boost...
Eh...
Performance pa huda grafika, ay ay Captain Hitman
čudno, v idle mam 52c pa komaj da čutim toploto na backplateu..
molnar, mogoče pa si nesposoben driverje inštalirat :D
Sm dvakrat prebral pa videl, da govoris o idle xD
Nwm zakaj bi lagal. Nimam stranice ohisja gor, napajalnik imam obrnjen da gor piha, je pa res da zna bit graficna glasna na 2k z vsync off, ampak tudi ni tako motece.. drugace pa mam 1060/1525..
Jesus, jst mam zvocno izolirano pa samo dva 14cm venta na 5V xD in full load max 1100rpm po defaultu profilu in full load max 73C
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
V eni temi je napisal, da ima 970 v drugi pa 290, v tretji pa 270x
Sm bil pred kratkim kr presenecen nad backplatom 390pcs+ po le nekaj minutah si lahko prste/kable "opeces" (tko kt nekatere stare kepler karte)
nic navito ali karkoli... Pr svezi instalaciji najnovejsih hotfix driverjev na svezi OS pa zadeva zmrzne pr 92%...
Nimaš sreče ali pa ne znaš.
BTW, čemu deutz sprache?
|HP EliteBook|R5 6650U|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Nimaš sreče ali pa ne znaš.
BTW, čemu deutz sprache?
Mogoce sm res kej zajebal, "instalieren, weiter, weiter"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Je uspelo?
Ali boš še, kar jamral.
Sn kr killal task v managerju, ni casa za take zajebancije.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Kako zmanjkalo ali sem spregledal, da si ze linkal ?
Async Compute Only Boosted HITMAN's Performance By 5-10% on AMD cards; Devs Say It's "Super Hard" to Tune
http://wccftech.com/async-compute-boost...
Async Compute Only Boosted HITMAN's Performance By 5-10% on AMD cards; Devs Say It's "Super Hard" to Tune
http://wccftech.com/async-compute-boost...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
PredatorX ::
Nevem kaj ima tole veze z R9 400... ampak, če bi dobro prebral Senitel tole že nonstop pravi.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
AapocalypseE ::
Poanta je v tem, da se amd trolleki naslanjate na async. Kakšen boost prinese in kot zgleda bo edina igra Hitman, ki bo to v taki meri uporabljala ![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Zgleda ta async ni deal breaker, ker drugače bi Nvidia to takoj uredila.
amd pa se pač mora na nekaj naslanjat, da bi prodaja kartic narasla
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Zgleda ta async ni deal breaker, ker drugače bi Nvidia to takoj uredila.
amd pa se pač mora na nekaj naslanjat, da bi prodaja kartic narasla
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
PredatorX ::
http://wccftech.com/amd-vega-10-4096-st...
+10-20% boosta for free ni dealbreaker? Lj mogoče za kupce ne, ampak za developerje DX12 špile... ja no vsak % je velik+.
+10-20% boosta for free ni dealbreaker? Lj mogoče za kupce ne, ampak za developerje DX12 špile... ja no vsak % je velik+.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Komot bo dealbreaker takoj, ko se bo razpon gaina iz 0-20% skrcil na neko bolj konsistentno stevilko recimo 15% za vse kartice na trgu.
Zal temu ni tako, niti priblizno, niti pri AMD karticah.
Na oko je v uporabi 20-30 razlicnih modernih gpujev. Razpon boosta variira od igre do igre, kartice do kartice in nenazadnje po novem bo tudi budget igre vplival nanj.
Poenostavljeno, kaj mi bo tu pa tam 3, 5, 7, 18% boosta samo na enem gpuju. Igra bo pa drazja in slabsa.
Zal temu ni tako, niti priblizno, niti pri AMD karticah.
Na oko je v uporabi 20-30 razlicnih modernih gpujev. Razpon boosta variira od igre do igre, kartice do kartice in nenazadnje po novem bo tudi budget igre vplival nanj.
Poenostavljeno, kaj mi bo tu pa tam 3, 5, 7, 18% boosta samo na enem gpuju. Igra bo pa drazja in slabsa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
PredatorX ::
Senitel je meni lepo razložil, da Async shaderji niso tko simple kakor jih je AMD pokazal na tistem videu. Po mojem mnjenju so async shaderji šele na začetku razvoja in lahko vplivajo na dizajn grafičnih kartic... mora biti tudi hardware temu narejen.
In, če se spomniš mi je @Senitel argumentiral ko sem dejal, da GCN (recimo fury X) ni popolnoma utilizirana... argument: "če mislim da GCN trenutno nelaufa na 100%?"
No na to sem že odgovoril, kako učinkovito ti uporabiš posamezen shaderje tudi pomembno od software. In zato ima R9 390X možnost, da se pri višjih resolucija zelo približa GTX 980TI v določenih špilih.
Lj pa če ti nonstop zraven še komentiraš.. ampak tolk pa nisi, da bi lepo prebral tisto kar senitel napiše.
Kolkrat smo že omenil, da NVIDIA menja arh. vsaki dve leti. Če bo Pascal samo maxwell (mogoče manjše spremembe) na 14nm potem bo veselje za vse maxwell userje... če pa ne potem pa nebo fajn za novo pečene maxwell userje.
In, če se spomniš mi je @Senitel argumentiral ko sem dejal, da GCN (recimo fury X) ni popolnoma utilizirana... argument: "če mislim da GCN trenutno nelaufa na 100%?"
No na to sem že odgovoril, kako učinkovito ti uporabiš posamezen shaderje tudi pomembno od software. In zato ima R9 390X možnost, da se pri višjih resolucija zelo približa GTX 980TI v določenih špilih.
Lj pa če ti nonstop zraven še komentiraš.. ampak tolk pa nisi, da bi lepo prebral tisto kar senitel napiše.
Kolkrat smo že omenil, da NVIDIA menja arh. vsaki dve leti. Če bo Pascal samo maxwell (mogoče manjše spremembe) na 14nm potem bo veselje za vse maxwell userje... če pa ne potem pa nebo fajn za novo pečene maxwell userje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
AapocalypseE ::
Si lahko ziher, če bi bil async deal breaker, da bi Nvidia hitro nekaj naredila.
Da pa devsi jamrajo kako težko je z async delat pa ti to vse pove.
Še to je pri Hitmanu samo z 390/X in Fury/X gain.
Drugo bi bilo, da bi zdaj kot po tekočem traku začele prihajat async igre, kar pa se ne bo zgodilo.
Da pa devsi jamrajo kako težko je z async delat pa ti to vse pove.
Še to je pri Hitmanu samo z 390/X in Fury/X gain.
Drugo bi bilo, da bi zdaj kot po tekočem traku začele prihajat async igre, kar pa se ne bo zgodilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Well razen 290 in 390 je tut pr amdju vse bolj bogo. No graphical, no performance increase.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Senitel ::
Sem že miljonkrat povedal: "async shareji" niso ravno primeren izraz za to kar se dogaja. Grafika je en pipeline, compute je drug pipeline. Ko se pogovarjamo o "async shaderjih" se pogovarjamo o tem, ali ta dva pipeline-a delujeta sočasno na istih hardware enotah ali ne.
Da se to zgodi ni potrebno developerjem naredit čisto ničesar. Niti ni treba uporabljat večih D3D12 queue-jev. Da to dejansko deluje pravilno in brez artefaktov se je treba že malo potrudit. Da je je od tega performančna korist je povsem druga štorija. Ja, to sicer izboljša utilizacijo GPU-ja. Na žalost pa to ni edini utilizacijski problem na GCN.
Recimo da imamo en grafičen task, ki traja 10ms in compute task, ki traja 10ms. V tem primeru lahko GCN oba konča v 10ms kar je super in fajn. Maxwell bo rabil 20ms. Torej 2x višji FPS, zakaj torej letajo okrog cifre 10-20%? Zato ker grafičen del ne sme počet praktično ničesar v shaderjih! To pomeni: trivialen vertex shader, niti v sanjah ne hull/domain/geometry shader in trivialen pixel shader. In "trivialen" danes tudi ni več tako trivialen, kot je bil 10 let nazaj. Na drugi strani mora bit compute task dovolj računsko požrešen in se mora kar se da malo pipat pomnilnika.
V igrah je takih situacij zelo malo. Za 60FPS se frame renderira 16ms. Idealen scenarij za "async shaderje" je, da ima igra nek compute task, ki ga lahko izvaja med izrisom senc. V 3ms lahko 390X izriše 50 (!!) 4096x4096 senc. Če v tem času še compute pipeline nekaj premleva 3ms bo na koncu profit 20% večji frame rate.
Težava je, da je že v tem praktično idealnem scenariju nemogoče pokrit vse različne scenarije znotraj različnih GCN čipov! 280X je 32ROP in 32CU čip (27.2G pixla/s in 3,5G flops), 390X je 64ROP in 44CU čip (67.2G pixla/s in 5,9G flops), Fury X je 64ROP in 64CU čip (67.2G pixla/s in 8,6G flops). Scenarij od zgoraj: 3ms grafičen pipeline, 3ms compute pipeline na 390X. 280X: 7.5ms grafičen pipeline, 5ms compute in smo precej pod 20%. Fury X: 3ms grafičen pipeline, 1.5ms compute pipeline in smo spet pod 20% pridobitvijo. Za povrhu vsega bo v tem primeru, če izklopimo "async shaderje", Fury X imel prednost in če jih vklopimo gre ta prednost bye bye.
Za konec še to: vprašanje ali lahko compute in grafičen pipeline tečeta sočasno ni edini utilizacijiski problem na GCN. Večji utilizacijski problem GCN je v tem, da glede na konkurenco, puši pri renderiranju majhnih stvari. Problem so majhni trikotniki, ki ne zasedajo dovolj veliko pixlov. Problem so draw primitive klici, ki ne izrisujejo dovolj trikotnikov. Problem je renderiranje stvari, ki na koncu niso vidne. "Async shaderji" pri tem ne pomagajo čisto nič. To so težave znotraj grafičnega pipeline-a.
-Zavračanje geometrije
-Majhni draw primitive klici
Developerji na konzolah precej komplicirajo okrog tega in rezultati v igrah to odražajo.
Da se to zgodi ni potrebno developerjem naredit čisto ničesar. Niti ni treba uporabljat večih D3D12 queue-jev. Da to dejansko deluje pravilno in brez artefaktov se je treba že malo potrudit. Da je je od tega performančna korist je povsem druga štorija. Ja, to sicer izboljša utilizacijo GPU-ja. Na žalost pa to ni edini utilizacijski problem na GCN.
Recimo da imamo en grafičen task, ki traja 10ms in compute task, ki traja 10ms. V tem primeru lahko GCN oba konča v 10ms kar je super in fajn. Maxwell bo rabil 20ms. Torej 2x višji FPS, zakaj torej letajo okrog cifre 10-20%? Zato ker grafičen del ne sme počet praktično ničesar v shaderjih! To pomeni: trivialen vertex shader, niti v sanjah ne hull/domain/geometry shader in trivialen pixel shader. In "trivialen" danes tudi ni več tako trivialen, kot je bil 10 let nazaj. Na drugi strani mora bit compute task dovolj računsko požrešen in se mora kar se da malo pipat pomnilnika.
V igrah je takih situacij zelo malo. Za 60FPS se frame renderira 16ms. Idealen scenarij za "async shaderje" je, da ima igra nek compute task, ki ga lahko izvaja med izrisom senc. V 3ms lahko 390X izriše 50 (!!) 4096x4096 senc. Če v tem času še compute pipeline nekaj premleva 3ms bo na koncu profit 20% večji frame rate.
Težava je, da je že v tem praktično idealnem scenariju nemogoče pokrit vse različne scenarije znotraj različnih GCN čipov! 280X je 32ROP in 32CU čip (27.2G pixla/s in 3,5G flops), 390X je 64ROP in 44CU čip (67.2G pixla/s in 5,9G flops), Fury X je 64ROP in 64CU čip (67.2G pixla/s in 8,6G flops). Scenarij od zgoraj: 3ms grafičen pipeline, 3ms compute pipeline na 390X. 280X: 7.5ms grafičen pipeline, 5ms compute in smo precej pod 20%. Fury X: 3ms grafičen pipeline, 1.5ms compute pipeline in smo spet pod 20% pridobitvijo. Za povrhu vsega bo v tem primeru, če izklopimo "async shaderje", Fury X imel prednost in če jih vklopimo gre ta prednost bye bye.
Za konec še to: vprašanje ali lahko compute in grafičen pipeline tečeta sočasno ni edini utilizacijiski problem na GCN. Večji utilizacijski problem GCN je v tem, da glede na konkurenco, puši pri renderiranju majhnih stvari. Problem so majhni trikotniki, ki ne zasedajo dovolj veliko pixlov. Problem so draw primitive klici, ki ne izrisujejo dovolj trikotnikov. Problem je renderiranje stvari, ki na koncu niso vidne. "Async shaderji" pri tem ne pomagajo čisto nič. To so težave znotraj grafičnega pipeline-a.
-Zavračanje geometrije
-Majhni draw primitive klici
Developerji na konzolah precej komplicirajo okrog tega in rezultati v igrah to odražajo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
SuperVeloce ::
To je od lani?! Stara zadeva...
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C