Forum » Strojna oprema » AMD Radeon R9 400 Series
AMD Radeon R9 400 Series
D3m ::
Ja ziva resnica, poglej samo 2GB 960 vs. 2GB 380
A spet ne posodobljen graf?
Veš kje so že driverji prilezli.
|HP EliteBook|R5 6650U|
PredatorX ::
PredatorX ::
84c pa ne preveč odlično ;)
"sarkazm"
Ni čudno, da je tolk požrešna... eh global foundries.
Na enak princim kot nvidia: stock kartice naj bodo binani čipi in osredotočeni na P/W.
Nekak na ene 110-120W z RX 480 "gaming power" bi le lahko prišli z 1.00-1.05V.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
Senitel ::
AapocalypseE je izjavil:
Je nekaj na tem zgleda, da gcn 1.0 in 1.1 porabljajo bistveno več vrama.
Kot sem že linkal test BO3 ima 960 2GB višje low fpsje kot 290X 4GB.
Z novejšimi gcnji je ziher problem rešen?
Ne v celoti, GCN1.2 še vedno ni ravno Maxwell. Tudi ni nujno, da je pri NV to v celoti rešeno. Oziroma povedano drugače, da so TMU-ji sposobni odkodirati vse, kar znajo ROP-i zakodirat. Ni pa VEDNO treba dekodirat v ločen surface.
gcn1.2+ ima texture compression, zaradi tega kuri manj rama
Dajte si že ubit v glavo... DCC ne prihrani čisto nič rama! Prihrani bandwidth, ne prihrani prostora. Ko se renderira je surface kompresiran (ne nujno cel!), ko se iz surface-a teksturira, ni nujno, da TMU-ji znajo vse dekodirat. Če ne znajo je potrebno surface dekodirat v vmesen surface (ekstra RAM!).
Ali morajo pa driverji v določenih primerih izklopit določene kompresijske formate. To je ta tweaking driverjev za "up to 15%" performance.
AMD ma GPUOPEN zadevo. Tale zadeva je dost zanimiva.
Tudi NV razteguje D3D immediate language. Precej teh trikov pride pa vsak čas tudi v D3D12. Shader model 6.0 prihaja... 2. avgust.
AapocalypseE ::
http://www.hardwareunboxed.com/rx-480-4...
Se lepo vidi pri Mirrors edge 1440p Hyper kako zabije dol 480 4GB medtem, ko 980 4GB normalno deluje in tudi 970 3.5GB ne zabije dol fpsjev.
Tako da še vedno amd kartice potrebujejo več vrama kot Nvidia kartice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
AapocalypseE ::
Pravi trije so prišli
Kako pa to, da na 980 4GB ni problem, je pa pri 480 4GB?
Še za info.
http://videocardz.com/61897/amd-radeon-...
Kako pa to, da na 980 4GB ni problem, je pa pri 480 4GB?
Še za info.
http://videocardz.com/61897/amd-radeon-...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
neo5468 ::
Identičen video za Mirrors edge test met 970 pa 390 sem prilimal par strani nazaj, pa ste vsi ignorirali.
SuperVeloce ::
opcijo si mel vzet varjanto z več rama, tko da to ni izgovor.
Je kupoval brat se spomnim 290X, komaj je dobil pred dvemi leti 4gb, sem mu lepo povedal, da se to gleda naprej, ko kupuješ......Zdej mu ni žal.
290X so bile samo 4GB. No ubistvu v 95%, vse ostalo je bilo 8GB. Whats your point? Da je kupoval 2GB karto?
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
SuperVeloce ::
Ja ziva resnica, poglej samo 2GB 960 vs. 2GB 380
FCAT ane? Made by NVIDIA.
oj joj joj prejoj. Pa ne da si butthurt zaradi nečesa, kar nam je bilo (uporabnikom radeonk) praktično darilo nvidie. Rešili so (delno) težave, katere so pestile njihove driverje že 10 let, crossfire pa je bil praktično neuporaben na GCN.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
hojnikb ::
AapocalypseE je izjavil:
Je nekaj na tem zgleda, da gcn 1.0 in 1.1 porabljajo bistveno več vrama.
Kot sem že linkal test BO3 ima 960 2GB višje low fpsje kot 290X 4GB.
Z novejšimi gcnji je ziher problem rešen?
Ne v celoti, GCN1.2 še vedno ni ravno Maxwell. Tudi ni nujno, da je pri NV to v celoti rešeno. Oziroma povedano drugače, da so TMU-ji sposobni odkodirati vse, kar znajo ROP-i zakodirat. Ni pa VEDNO treba dekodirat v ločen surface.
gcn1.2+ ima texture compression, zaradi tega kuri manj rama
Dajte si že ubit v glavo... DCC ne prihrani čisto nič rama! Prihrani bandwidth, ne prihrani prostora. Ko se renderira je surface kompresiran (ne nujno cel!), ko se iz surface-a teksturira, ni nujno, da TMU-ji znajo vse dekodirat. Če ne znajo je potrebno surface dekodirat v vmesen surface (ekstra RAM!).
Ali morajo pa driverji v določenih primerih izklopit določene kompresijske formate. To je ta tweaking driverjev za "up to 15%" performance.
AMD ma GPUOPEN zadevo. Tale zadeva je dost zanimiva.
Tudi NV razteguje D3D immediate language. Precej teh trikov pride pa vsak čas tudi v D3D12. Shader model 6.0 prihaja... 2. avgust.
Torej, če se lahko texturira kompresirane zadeve, je prihranek pri placu ? Je tako al ne (vsaj za GCN3+) ?
#brezpodpisa
Senitel ::
Da, če lahko teksturira iz DCC surface-ov, je prihranek na placu. To je za vse GPU-je (ne samo za GCN).
Imajo pa ROP-i tipično več mode-ov kompresije in ni nujno, da TMU-ji znajo dekodirat vse mode. Tukaj potem pride do tradeoff-a: ali ROP-i uporabljajo boljši mode in prihranijo več bandwidtha, ko se surface renderira ampak mora potem driver zadevo eksplicitno dekodirat, ko se začne iz surface-a teksturirat (ekstra plac, nič prihranka na bandwidthu pri teksturiranju) ali pa se uporabli slabši mode, ki ga zna TMU dekodirat. Med tema dvema opcijama se tehta pri optimizacijah driverjev za igre.
P.S.: DCC (Delta Color Compression in ekvivalent za z-buffer) se naj ne meša s klasičnim kompresiranjem tekstur (S3TC/DXTC), ki ga poznamo še 15 let in novejših (BC5+ in ASTC). Kompresiranje tekstur je izgubno in prihrani prostor v ramu. Teksture so tudi statične (GPU samo bere iz njih). DCC mora bit in je brez izgub. Pomaga pa pri "dinamičnih teksturah", torej kjer GPU v njih najprej nekaj renderira (piše), kasneje pa iz njih teksturira (bere).
Imajo pa ROP-i tipično več mode-ov kompresije in ni nujno, da TMU-ji znajo dekodirat vse mode. Tukaj potem pride do tradeoff-a: ali ROP-i uporabljajo boljši mode in prihranijo več bandwidtha, ko se surface renderira ampak mora potem driver zadevo eksplicitno dekodirat, ko se začne iz surface-a teksturirat (ekstra plac, nič prihranka na bandwidthu pri teksturiranju) ali pa se uporabli slabši mode, ki ga zna TMU dekodirat. Med tema dvema opcijama se tehta pri optimizacijah driverjev za igre.
P.S.: DCC (Delta Color Compression in ekvivalent za z-buffer) se naj ne meša s klasičnim kompresiranjem tekstur (S3TC/DXTC), ki ga poznamo še 15 let in novejših (BC5+ in ASTC). Kompresiranje tekstur je izgubno in prihrani prostor v ramu. Teksture so tudi statične (GPU samo bere iz njih). DCC mora bit in je brez izgub. Pomaga pa pri "dinamičnih teksturah", torej kjer GPU v njih najprej nekaj renderira (piše), kasneje pa iz njih teksturira (bere).
hojnikb ::
ne. Kupi en proper napajalnik, to je investicija za prihodost.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
AapocalypseE ::
GTX 980 ni bila mišljena, kot mainstream.
Pojdi spat.
Vram je vram... zakaj 980 4GB lepo zvozi 480 4GB pa ne?
Ajde majster prodajalec, če praviš, da se moramo na tebe obračat glede informacij.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
D3m ::
AapocalypseE je izjavil:
GTX 980 ni bila mišljena, kot mainstream.
Pojdi spat.
Vram je vram... zakaj 980 4GB lepo zvozi 480 4GB pa ne?
Ajde majster prodajalec, če praviš, da se moramo na tebe obračat glede informacij.
Le kje sem to omenil?
|HP EliteBook|R5 6650U|
AapocalypseE ::
Seveda v trgovino po nasvet. Nisem niti omenil katere ampak že sami predpostavljate.
Še vedno nevem zakaj 980 4GB lepo zvozi 480 4GB pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
D3m ::
A vidim, da nisi dobro prebral kaj sem napisal.
Še enkrat:
Zdaj pa beri, počasi.
Še enkrat:
Seveda v trgovino po nasvet. Nisem niti omenil katere ampak že sami predpostavljate. 8-)
Ajde majster prodajalec, če praviš, da se moramo na tebe obračat glede informacij.
Zdaj pa beri, počasi.
|HP EliteBook|R5 6650U|
PredatorX ::
AapocalypseE je izjavil:
Seveda v trgovino po nasvet. Nisem niti omenil katere ampak že sami predpostavljate.
Še vedno nevem zakaj 980 4GB lepo zvozi 480 4GB pa ne.
Sej trenutno so samo 8Gb verije.
neo5468 ::
Gtx 1060 confirmano $249 msrp in $299 FE tko da smo ga evropejci najebal. Eh, sem mislu da bojo releasal tut 3gb verzijo, ki bo nekak v lineu z rx 480 za $200-250.
klinker ::
Vi ste res upali na ceno 250€?
Nvidia nikoli ne bo dala grafo za podobno ceno kot stane konkurencna podobne oz. nekaj slabse zmogljivosti.
Nvidia nikoli ne bo dala grafo za podobno ceno kot stane konkurencna podobne oz. nekaj slabse zmogljivosti.
neo5468 ::
Kot kaže bo samo 6gb verzija. Če bi releasali tudi 3gb verzijo, bi obviously bila vsaj $50 cenejša.
neo5468 ::
Če je msrp 249$, founder edition pa 299$, bo po vsej verjetnosti 300€ al pa celo 350€ za founder edition, AIB pa isto, zato ker se AIB tut za gtx 1070/1080 ni držov msrp in so cene šle v višave.
PredatorX ::
neo5468 ::
Praktično gtx 980 z malo več vrama torej. A pri nvidia se zdej za mainstream gleda gtx 1050?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: neo5468 ()
Motion ::
cene bodo pomeje še višje ker bo ponudba zelo omejena. Tako enkrat do črnega petka oziroma božiča bo cena glih taprava.
neo5468 ::
Cena nad 350€? Kolk pol mislš? 400€? To je počasa že gtx 1070 teritorij. To se ne bo zgodilo. Callam 350€.
hojnikb ::
Evo quick guess:
1060 bo 209$ z 3GB 7Gbps ramom
1060 6GB bo 249$ z 8GBps in sli podporo.
Očitno sn bil še kr blizu :)
#brezpodpisa
AapocalypseE ::
AapocalypseE je izjavil:
Seveda v trgovino po nasvet. Nisem niti omenil katere ampak že sami predpostavljate.
Še vedno nevem zakaj 980 4GB lepo zvozi 480 4GB pa ne.
Sej trenutno so samo 8Gb verije.
Si prebral sploh test?
The good news is rather than having to wait 3 or more weeks to show you how the RX 480 handles itself with just 4GB of VRAM available, AMD has provided me with the 4GB BIOS. This has allowed me to flash my 8GB cards, turning them into 4GB models by disabling half the onboard memory, and of course I can flash them back, enabling all the memory once I am done.
So while I don’t have an official 4GB RX 480, I can accurately show you how the 4GB models will perform in both a single card and Crossfire configuration.
Torej še enkrat.
Zakaj zabije 480 4GB, medtem, ko 980 4GB deluje normalno?
Aja pa še nekaj... v novici od 480 prekomernega napajanja si napisal, da polaris 10 full chip ma več kot 2304 sp...
Aja?
http://videocardz.com/61840/full-amds-p...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
D3m0r4l1z3d ::
Cena nad 350€? Kolk pol mislš? 400€? To je počasa že gtx 1070 teritorij. To se ne bo zgodilo. Callam 350€.
AIB bodo rx 480 8Gb do 300 EUR, 1060 6gb AIB nad 300, MSI, ASUS bodo okoli 350, cenejša zna biti Palit, Zotac, KFA ter seveda Inno3D
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
AapocalypseE ::
PowerColor Radeon RX 480 Red Devil
http://videocardz.com/61978/powercolor-...
Referenčna 480 bi že bila primerna za 1x8 pin priključek, tako da bi lahko custom dali komot 6+8 pin, ker se mi zdi 1x8 pin premalo za kak večji OC na 480.
http://videocardz.com/61978/powercolor-...
Referenčna 480 bi že bila primerna za 1x8 pin priključek, tako da bi lahko custom dali komot 6+8 pin, ker se mi zdi 1x8 pin premalo za kak večji OC na 480.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
neo5468 ::
PredatorX ::
AapocalypseE je izjavil:
PowerColor Radeon RX 480 Red Devil
http://videocardz.com/61978/powercolor-...
Referenčna 480 bi že bila primerna za 1x8 pin priključek, tako da bi lahko custom dali komot 6+8 pin, ker se mi zdi 1x8 pin premalo za kak večji OC na 480.
Zakaj že? 1400MHz z 8pinskim .. tud GTX 1060 za OC bo kr fino met 8 pin connector.
PredatorX ::
D3m0r4l1z3d ::
1060 bi znala imet enih 50w manj porabe že stock od 480ke, ki vleče afaik cca 160w
Žal je nvidia v tem primeru eno generacijo v prednosti. Zakaj žal, če pa dobimo poceni Radeonke? Ker bi ob boljšem AMD-ju, morala tudi konkurenca, spet žal je to samo ena firma, ponuditi isto za manj denarja kot sedaj, ampak tako je na trgu, ker razvoj tudi veliko stane, kaj šele reklame :-)
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
PredatorX ::
potem lahko tud 1060 undervoltaš
Heh. Nebi rekel.
Jst vrjamem, da bo stock GTX 1060 mela okol 110-120W porabe (čeprav so napovedali 45% eff).
Uglavm če primerjamo 160W vs 110W je točno 45%... za isti perf. Seprav 120W.
Nvidia ma več keša in z undervoltanjem ne dosežeš večjega učinka.