Forum » Strojna oprema » AMD R3xx series
AMD R3xx series
Temo vidijo: vsi
D3m ::
Sta si na istem sem mislil, da bo nvidia več potegnila glede na to, da je bolj prisotna pri Unreal/Epic Games.
|HP EliteBook|R5 6650U|
PredatorX ::
Sta si na istem sem mislil, da bo nvidia več potegnila glede na to, da je bolj prisotna pri Unreal/Epic Games.
R9 390 je hitrejša od GTX 980.. :)
i3 z fury X vs GTX 980TI i3 low 720P - je pa že 10% razlike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
Senitel ::
Bolno pa je, da se ljudi ki poskrbijo da se preliva vsaj nekaj informacij zatira. Ogromno več bi izvedeli in novi ljudje bi "upali" sodelovat...
Se pozna da je inventar močen na tem forumu.
Osebno nimam nikakršnega problema z ljudmi, ki si upajo sodelovat, iščejo informacije zakaj in kako. Lahko se spustimo zelo globoko in zelo tehnično, nimam nobenega problema s tem in ne bo nobene zamere, če pade kakšna neumnost.
Ampak vzemimo zadnje bluzenje od PredatorX o skalarjih in vektorjih. Pri čemer potegne eno GDC prezentacijo iz leta 2010, ki sta jo imela AMD in NV skupaj in zraven pripiše kako je "nekdo res dober opisal problem pri NVIDI-ji" (kjer se mi zdi, da tipo hoče implicirat, da je skalarnost NV arhitektur problem in da so vektorji way to go), zraven pa nabije še nekaj teoretičnih flops maksimumov. Kakšno informacijsko vrednost ima to? Veš kolk kapitalnih felerjev je v tem njegovem tako željenem izlivom informacij?
V času prezentacije je AMD imel na trgu serijo HD 5000 (Terascale 2), NVIDIA je imela zunaj serijo 400 (Fermi). On lagano dela zaključke za Maxwell vs. GCN kar niti ni najhujša napka. Večji problem je, da nima pojma kako se je AMD-jev CU spremenil pri prehodu iz Terascale 2 arhitekture na GCN... Kjer je bil glaven point ravno prehod iz vektorske arhitekture (VLIW4) na skalarno (GCN).
Ja vsi se veselimo bullshit informacij.
m0LN4r ::
290/390 naviješ pa maš Fury
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
D3m ::
Zanimivo pri low hitrejša pri visoki pa obratno. Ali ima AMD low FPS boljše?
|HP EliteBook|R5 6650U|
PredatorX ::
Bolno pa je, da se ljudi ki poskrbijo da se preliva vsaj nekaj informacij zatira. Ogromno več bi izvedeli in novi ljudje bi "upali" sodelovat...
Se pozna da je inventar močen na tem forumu.
Osebno nimam nikakršnega problema z ljudmi, ki si upajo sodelovat, iščejo informacije zakaj in kako. Lahko se spustimo zelo globoko in zelo tehnično, nimam nobenega problema s tem in ne bo nobene zamere, če pade kakšna neumnost.
@D3m NVIDIA ma slablše frametimse...
Ampak vzemimo zadnje bluzenje od PredatorX o skalarjih in vektorjih. Pri čemer potegne eno GDC prezentacijo iz leta 2010, ki sta jo imela AMD in NV skupaj in zraven pripiše kako je "nekdo res dober opisal problem pri NVIDI-ji" (kjer se mi zdi, da tipo hoče implicirat, da je skalarnost NV arhitektur problem in da so vektorji way to go), zraven pa nabije še nekaj teoretičnih flops maksimumov. Kakšno informacijsko vrednost ima to? Veš kolk kapitalnih felerjev je v tem njegovem tako željenem izlivom informacij?
V času prezentacije je AMD imel na trgu serijo HD 5000 (Terascale 2), NVIDIA je imela zunaj serijo 400 (Fermi). On lagano dela zaključke za Maxwell vs. GCN kar niti ni najhujša napka. Večji problem je, da nima pojma kako se je AMD-jev CU spremenil pri prehodu iz Terascale 2 arhitekture na GCN... Kjer je bil glaven point ravno prehod iz vektorske arhitekture (VLIW4) na skalarno (GCN).
Ja vsi se veselimo bullshit informacij.
Nope,
saj smo šli že skozi to. GCN jedro je pač superiorno NVIJI. Slab premeption, manj compute powerja, uglavm GCN jedro lahko fura več threadov kot SMM jedro. Lj NVIDIA se je fokusirala na tessellacijo ... AMD pa na compute power. Glede nato, da NVIDI-ja nemore furat async shaderjev poleg tegaje primarno narejena za DX11...
Lj brez veze ti itak znaš vse in veš vse.. še tamle developerji in vsi ostali nimajo niti polovico pojma kakor ga imaš ti.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: SuperVeloce ()
D3m ::
No v bistu imata vsak svoje.
NVIDIA favors illumination, compute shader work and GBuffer rendering where AMD favors post processing, transparency and dynamic lighting.
|HP EliteBook|R5 6650U|
SuperVeloce ::
Lj brez veze ti itak znaš vse in veš vse.. še tamle developerji in vsi ostali nimajo niti polovico pojma kakor ga imaš ti.Niso problem developerji. Problem si ti, ker napačno interpretiraš hitro nagrabljeno znanje. In potem sekaš nebuloze. Pa saj no, ne rečem, so tuji forumi polni takšnih tem polnih nebuloz, ni to izjema.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
PredatorX ::
SuperVeloce je izjavil:
Lj brez veze ti itak znaš vse in veš vse.. še tamle developerji in vsi ostali nimajo niti polovico pojma kakor ga imaš ti.Niso problem developerji. Problem si ti, ker napačno interpretiraš hitro nagrabljeno znanje. In potem sekaš nebuloze. Pa saj no, ne rečem, so tuji forumi polni takšnih tem polnih nebuloz, ni to izjema.
Jaz ni nisem prav nič interpritiral. Če se prav spomnil sem samo "prilepil", ker mi je bilo zanimivo in sem mislil, da bo še koga zanimalo. Zdej pa ti tud nehaj z bedarijami.
Async shaerji so za vas itak nepomembni, ker le kdo pa hočeš graphic + compute furat hkrati... itak se sploh nesplača. Sploh pa je DX12.1 najpomembnejše...
In pol če slučajn developer pove, da maxell sploh nepodpira async shaderjev hardwersko... pa itak laže.. in nakoncu je itak to nepomembno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
SuperVeloce ::
A tako, samo prilepil si? In kar tako si povdaril vektorje in skalarje, brez vsakega konteksta... bruh
To ti trdiš, nihče ni rekel, da je nepomembno. Kdo drug tukaj trdi mogoče le to, da stvar na performance v future engine-ih ne bo imela takšnega vpliva, kot si ti predstavljaš.
Async shaerji so za vas itak nepomembni
To ti trdiš, nihče ni rekel, da je nepomembno. Kdo drug tukaj trdi mogoče le to, da stvar na performance v future engine-ih ne bo imela takšnega vpliva, kot si ti predstavljaš.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
PredatorX ::
SuperVeloce je izjavil:
A tako, samo prilepil si? In kar tako si povdaril vektorje in skalarje, brez vsakega konteksta... bruh
Ni bil post o tem (pa pust skalarje in vektorje). Govorim za nazaj (AC-NVIDIA/AMD). Smo gledat sem šel dokumentcijo za nazaj.
http://wccftech.com/async-shaders-give-...
in kako si jaz predstavljam?
Saj sem rekel 10-20% boosta na GPu je mogoče.. pri heavy async shaderji pa se bi dalo priti tudi na 30%.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
m0LN4r ::
Izmotavaš se iz ene izjave v drugo, ni treba vidimo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
D3m0r4l1z3d ::
SuperVeloce je izjavil:
A tako, samo prilepil si? In kar tako si povdaril vektorje in skalarje, brez vsakega konteksta... bruh
Async shaerji so za vas itak nepomembni
To ti trdiš, nihče ni rekel, da je nepomembno. Kdo drug tukaj trdi mogoče le to, da stvar na performance v future engine-ih ne bo imela takšnega vpliva, kot si ti predstavljaš.
točno to, človek mora še malo odrasti, da bo to razumel, čeprav bi lahko na internetu prebral o, na GPU področju, burnih zadnjih 15 letih, kaj in kako so se stvari odvijale, pa bi takoj manj tukaj trolal, torej nič novega, otrok
Fury v dx12 Fable Legends potegne v 720 in 1080p, kar je v bistvu ravno obratno za kar so tile gpu-ji namenjeni, tako da je še dodaten žebelj v krsto, kjer so zbrane nebuloze trolov
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
m0LN4r ::
Izmotavaš se iz ene izjave v drugo, ni treba vidimo.
Aja?...
Ti še ni dovolj ljudi povedalo očitno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
PredatorX ::
Async shaderji so pomembni za VR. Gejmi bodo podpiral async shaderje. Recimo FB3 podpira tud VULKAN.
Če pa gledaš AMD title bo pa mal več async shaderje. Sem mi zdi, da vam ni ušeč ker NVIDIA ni mislila na to z MAxwellom. No, pa saj imajo Pascala.. itd.
Kva že spet teb in molnarju dela?? kaj vama ni jasn z async shaderji? To, da rbiš hardware prilagojen? ali to, da so async shaderji za compute power? al še kej druzga?
Očitno, je res tako, če pa bi govoril v prid NVIDIE (kar ubistvu delam z rugim računom, btw) sem pa car.
Če pa gledaš AMD title bo pa mal več async shaderje. Sem mi zdi, da vam ni ušeč ker NVIDIA ni mislila na to z MAxwellom. No, pa saj imajo Pascala.. itd.
Kva že spet teb in molnarju dela?? kaj vama ni jasn z async shaderji? To, da rbiš hardware prilagojen? ali to, da so async shaderji za compute power? al še kej druzga?
Izmotavaš se iz ene izjave v drugo, ni treba vidimo.
Aja?...
Ti še ni dovolj ljudi povedalo očitno.
Očitno, je res tako, če pa bi govoril v prid NVIDIE (kar ubistvu delam z rugim računom, btw) sem pa car.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
hojnikb ::
Nvidia je predvsem mislila na dosedanje igre, kar je edina smislena pot, ko dizajniraš gpu za množično prodajo.
Kaj ti nuca super napredn GPU, če ni zoptimiziran za današnji in pretekli software.
Enim vam je pa res dolg čas.
Kaj ti nuca super napredn GPU, če ni zoptimiziran za današnji in pretekli software.
Očitno, je res tako, če pa bi govoril v prid NVIDIE (kar ubistvu delam z rugim računom, btw) sem pa car.
Enim vam je pa res dolg čas.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
m0LN4r ::
Očitno, je res tako, če pa bi govoril v prid NVIDIE (kar ubistvu delam z rugim računom, btw) sem pa car.
Krši pravilnik pa še s sam sabo se pogovarja. Pika na j
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
7. člen
(shizofrenija)
Prepovedano je sodelovanje znotraj iste teme pod več različnimi vzdevki.
#brezpodpisa
PredatorX ::
7. člen
(shizofrenija)
Prepovedano je sodelovanje znotraj iste teme pod več različnimi vzdevki.
Poskrbi za ban :) Čeprav tega nisem naredil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()
m0LN4r ::
2015 HBM 700€ Fiji se tepe z OCjano rabljeno 290 iz 2013, gnili so vsi
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Napajalc ::
Pššt, ker boš jih zbudil: http://www.anandtech.com/show/9659/fabl...
PS:
so se že
Pretiravajo z resolucijo, 800x600 hočemo
011011100111010101100010
Truga ::
Men je najbolj smesno kako je graficna iz 2013 se vedno tik pod vrhom. Graficne za 700e marginalno boljse od 2 leta stare graficne, ki jo dobis novo za 350.
Porazno.
Porazno.
m0LN4r ::
Povrh tega je tista za 700€ high-tech roba
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Napajalc ::
Mol, neki si opešal zadnje čase, predlagam da si ubodeš eno r9 290 z bolhe in daš v idle bloverja na 100% da t v ksiht piha, to bi bla dobra motivacija.
011011100111010101100010
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: D3m0r4l1z3d ()
m0LN4r ::
Niti ni tko slaba ideja, škoda da paše le pozimi
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
D3m0r4l1z3d ::
Pššt, ker boš jih zbudil: http://www.anandtech.com/show/9659/fabl...
PS:
so se že
Pretiravajo z resolucijo, 800x600 hočemo
no, če že sam nočeš malo povečat svoje razgledanosti, naj te podučim, da je treba pri testih CPU-ja zmanjšat vpliv grafe in to narediš tako, da znižaš resolucijo ter s tem iz enačbe vržeš bottleneck grafične kartice, da so rezultati merodajni, tako da naslednjič lahko pri svojih domačih testih upoštevaš ta nasvet, saj nobena druga standardna nastavitev nima toliko vpliva na performance grafične kartice kot je resolucija
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
fr4nc ::
Teoretizirate največ tu samo amdjaši z rdečimi očali.
Nimam nobenih očal in vidim, da to ni isti frame...upam, da se strinjamo...?
Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
m0LN4r ::
Ni važn, drop _je_ samo se v zadnji dveh tretjinah očitno težje vidi, eni rabjo očala.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
fr4nc ::
Ni važn, drop _je_ samo se v zadnji dveh tretjinah očitno težje vidi, eni rabjo očala.
Ne razumem...malo več povej o sliki.
Ne vem od kod je izvzeta in kaj je point (glede na to, da se vidi, da ni isti frame)?
Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
m0LN4r ::
Poglej prvotno izjavo stran dve nazaj, kjer je nekdo nalimal video in izjavil, da samo 960 dropa. Pol pa niti 0,9% razlike ni.
Evo tle je: https://slo-tech.com/forum/t633500/p490...
Pač BS so trosil pa sem samo print screen naredu v temle.
Evo tle je: https://slo-tech.com/forum/t633500/p490...
Pač BS so trosil pa sem samo print screen naredu v temle.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Jst ::
lol
lol
Kaj lol??
Anymal je čisto pravilno napisal: CPU v igrah se testira tako, da čim bolj zmanjšaš resolucijo in s tem odstraniš bottlenech GPUja, ter tako največ obremeniš CPU.
In kaj tisti graf pove? Da AMD lahko izkoristi štiri (4) jedra, več pa ne zna. Nvidija jih zna izkoristiti 6 pri dotičnem benchmarku.
---
Sicer pa, boj z mlini na veter. Ko je Napajalc prilimal tisto sliko iz prezentacije, sem se spomnil na en dogodek, ki se je zgodil tu, na slo-techu, kakšno desetletje nazaj. V eni temi je tip citiral iz Encyclopedia Dramatica in dal zraven še link. "Revežu" ni bilo jasno, zakaj smo umrli od smeha, kajti mislil je, da je naletel na kredibilen vir podatkov, spregledal pa, kakšen namen ima Encyclopedia Dramatica.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
Napajalc ::
lol
lol
Kaj lol??
Anymal je čisto pravilno napisal: CPU v igrah se testira tako, da čim bolj zmanjšaš resolucijo in s tem odstraniš bottlenech GPUja, ter tako največ obremeniš CPU.
In kaj tisti graf pove? Da AMD lahko izkoristi štiri (4) jedra, več pa ne zna. Nvidija jih zna izkoristiti 6 pri dotičnem benchmarku.
---
Sicer pa, boj z mlini na veter. Ko je Napajalc prilimal tisto sliko iz prezentacije, sem se spomnil na en dogodek, ki se je zgodil tu, na slo-techu, kakšno desetletje nazaj. V eni temi je tip citiral iz Encyclopedia Dramatica in dal zraven še link. "Revežu" ni bilo jasno, zakaj smo umrli od smeha, kajti mislil je, da je naletel na kredibilen vir podatkov, spregledal pa, kakšen namen ima Encyclopedia Dramatica.
Katero sliko?
Praviš da 800x600 ne valja? More bit malo višja resolucija?
Se pravi AMD deluje bolje od nvidije dokler se pogovarjamo on najpogostejšem CPU.
011011100111010101100010
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Napajalc ()
D3m0r4l1z3d ::
Že res, da so giki, ampak živijo v svojem svetu, teme na forumu pa niso za njihova čustvena izlitja, ampak argumentirano debato
Fable legends pa aot sta trenutno edina razširjena dx12 testa, zato zaključkov še ne moremo brez lol faktorja dajati, kar vemo vsi, ki nismo zaljubljeni v eno firmo
Fable legends pa aot sta trenutno edina razširjena dx12 testa, zato zaključkov še ne moremo brez lol faktorja dajati, kar vemo vsi, ki nismo zaljubljeni v eno firmo
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Napajalc ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
Že res, da so giki, ampak živijo v svojem svetu, teme na forumu pa niso za njihova čustvena izlitja, ampak argumentirano debato
Fable legends pa aot sta trenutno edina razširjena dx12 testa, zato zaključkov še ne moremo brez lol faktorja dajati, kar vemo vsi, ki nismo zaljubljeni v eno firmo
Skoraj tolk si dober kot misliš da si.
011011100111010101100010
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Napajalc ()
m0LN4r ::
Saj če ralno pogledamo, to kar so sproducirali na obeh straneh v zadnjih dveh letih je bore malo...
Izživljali so se nad 28nm, ker niso mogli it nižje, zdaj pa že trkata na vrata dva nova archa in povrh prva runda na 16nm...
Če pogledamo nove cene zdaj in pred tremi leti, je kr hecno.
V nemčiji si dobil 7950.3gb za 210EUR za božič 2013, danes pa dobiš za božič 2015 in isto ceno najcenejšo 380.4g.
Na grobo, če razdeliš performance na ta 3 leta, lahko rečemo da nam ni blo ponujeno nič novega, niti HW dekoderji :P
Izživljali so se nad 28nm, ker niso mogli it nižje, zdaj pa že trkata na vrata dva nova archa in povrh prva runda na 16nm...
Če pogledamo nove cene zdaj in pred tremi leti, je kr hecno.
V nemčiji si dobil 7950.3gb za 210EUR za božič 2013, danes pa dobiš za božič 2015 in isto ceno najcenejšo 380.4g.
Na grobo, če razdeliš performance na ta 3 leta, lahko rečemo da nam ni blo ponujeno nič novega, niti HW dekoderji :P
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Napajalc ::
Cene so šle gor umes, i5 4690k se je v sloveniji dobila za 210e nekaj časa nazaj.
011011100111010101100010
Zheegec ::
Recimo, da so to final rezultati. Potem je rezultat R9 390 šokanten!! Itak se bo še spremenilo, ampak vseeno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zheegec ::
Tudi nVidia se bo vsekakor izboljšala. Ampak R9 390 je 3 leta stara arhitektura pa še vedno ima dobre številke. In to pri 4k. Torej poganja 2k z lahkoto tekoče.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
D3m0r4l1z3d ::
od izida 290 še ni 2 leti minilo, če lahko tako gledamo na starost tehnologije
verjetno bo, ker med 980 in Fury X skoraj ni razlike, še vedno pa je to le en test, na podlagi katerega ne moremo kaj dosti sklepati
No sem prepričan, da je problem v driverjih pri Fury X. Že vidim nov driver od AMD.
verjetno bo, ker med 980 in Fury X skoraj ni razlike, še vedno pa je to le en test, na podlagi katerega ne moremo kaj dosti sklepati
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: D3m0r4l1z3d ()
PredatorX ::
Fable Legends nebo podpiral async shaderjev za PC sem skoraj 100%. Čeprav so nekaj govorili o tem, če hočeš boost moraš dat velik compute taskov... to se nebo zgodilo.
Extreme tech pokaže, da sta R9 Fury X in GTX 980Ti =
Špil podpira tudi TAA = tessellation .. tuki se, da AMD-ju kr dost performanca uzet.
Extreme tech pokaže, da sta R9 Fury X in GTX 980Ti =
Špil podpira tudi TAA = tessellation .. tuki se, da AMD-ju kr dost performanca uzet.