» »

Golf mk5 vprašanje?

Golf mk5 vprašanje?

«
1
2

Unknown_001 ::

Hja, ne me spraševat kako sem si to temo izmislil, ampak rad bi zvedel, če se da zgoraj omenjeni avto za poceni denar malo olepšat da bi izgledal kot GTI ???
Razmišljal sem o rdečem izolir traku za na masko al pa tista guma v spreju, in mogoče kak auspuh ki mal bolj rohni (ne preveč).

Dejte mi kj svetovat, kaj se da poštimat da bi bila zadeva čimbolj podobna GTI varianti, vem, da ne bo isto kot pravi GTI ampak občutek bi pa bil vseeno boljši za pelat.
Verjamem, da vas je kle dost takih, ki ste se že s takimi olepšavami igral na lastnih avtih, tak da upam da mi boste znal kj pametnga predlagat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Janac ::

Prvo kar je je to da kupiš aero body kit od GTI-ja, lahko najdeš kakega razbitega, ki ima še cele + orginalna taka platišča.

Primer bodykita:

http://www.ebay.com/itm/VW-golf-W12-con...

Potem ti ostanejo, še dodatki v notranjosti.

dodaš embleme: http://www.ebay.com/itm/OEM-VW-Polo-MK5...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

Unknown_001 ::

Janac je izjavil:

Prvo kar je je to da kupiš aero body kit od GTI-ja, lahko najdeš kakega razbitega, ki ima še cele + orginalna taka platišča.

Primer bodykita:

http://www.ebay.com/itm/VW-golf-W12-con...

Potem ti ostanejo, še dodatki v notranjosti.


Fuj !

Pol je že bolš da se še par jurčkov pristavi pa mam original zadevo, če se že gremo Bodykit-e. Brez zamere ampak te zadeve tako svinjsko zgledajo, da se mi želodec obrača pa tud zarad policajev je zelo nezaželjeno, da bi bil avto nevpadljiv.
Pa reku sem za mejhen gnar. S tem, da mogoče kak auspuh zraven pride pa to.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Janac ::

Bodykit je res fuj ja, ampak drugih dejansko ni na celem ebayu.

GrimReaper ::

Kar sem se sam naučil pri predelavah Punta je to, da moraš najprej imet zadosti moči pod motornim pokrovom. Za nižji razred je to nekje 120HP, za nižji srednji pa okol 150HP.
Drugače slej kot prej zamenjaš avto samo zarad tega ker je motor prešvoh in gredo vse predelave v nič.
Močnejši imajo pa ponavadi že itak kakšne večje feltne, tko da načeloma ne rabiš predelovat nobenega avta. Ene 17-18 feltne in znižat, če že kaj.

Zarad tega v zdajšnjega 1.6 105HP nisem nič vlagal, razen novih gum. Moram pa priznat da bi rad videl če bi bil ene 5cm nižji. Ampak je pa pozimi bolje, ker praktično ni treba kidat dokler je do 20cm. Pa čez ležeče sploh ni treba upočasnit, gre še več kot s 50 čez.

Drugače moram rečt da je v zadnjih treh letih opazit kot da na cesti ni več nobenega mladoletnika (oz. starejšega ki bi bil mahnjen na to), 99% avtomobilov je stock. Res pa da je kriza.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

GrimReaper je izjavil:


Drugače moram rečt da je v zadnjih treh letih opazit kot da na cesti ni več nobenega mladoletnika (oz. starejšega ki bi bil mahnjen na to), 99% avtomobilov je stock. Res pa da je kriza.


Ti bi se enkrat na parkplac pred našim šolskim centrom prpelat pa bi vidu kaki ves možen kič dajo eni na svoj avtomobil, tak da mogoče gledaš na napačnih mestih :).

Drgač pa mene najbolj zanimajo te drobnarije kot je maska, luči, sprednji spojlerček, pa tako. In pa zanima me kakšen auspuh morm gledat za kupt (da malo zarenči). :|
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

RejZoR ::

Janac je izjavil:

Prvo kar je je to da kupiš aero body kit od GTI-ja, lahko najdeš kakega razbitega, ki ima še cele + orginalna taka platišča.

Primer bodykita:

http://www.ebay.com/itm/VW-golf-W12-con...

Potem ti ostanejo, še dodatki v notranjosti.

dodaš embleme: http://www.ebay.com/itm/OEM-VW-Polo-MK5...


Ti mešaš W12 in GTI. W12 je konceptni Golf z Bentlyjevim W12 motorjem. GTI pa je samo rahlo olepšan in z rdečo črto na maski.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

einstein :P ::

@raptor

Zakaj pa ne prodaš tega, pa malo prišparaš, pa nabaviš gti-ja?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Unknown_001 ::

Avto sploh še ni kupljen, odlocam se med navadnim in GTI jem pa me zanima ce bi se dalo malo navadnega za mali denar prešminkirat v GTI da ne razmetavam z denarjem. Ne nucam mrcine ki žre 2litra vec ko navaden, ampak bi bilo pa fajn :D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Janac ::

Sej ze maš Q3-ja? Drug avto že spet kupuješ?

Unknown_001 ::

Vem da sem do zdj en kup tem odpru za avto, ampak so bile zgolj pomisleki in golo sanjanje brez pravega načrta.

Janac je izjavil:

Sej ze maš Q3-ja? Drug avto že spet kupuješ?


Ne, narobe si razumel. Ni glih tako. Se zmeri je druzinski sam mel smo pomisleke o tem pa se mi je prevec lepo slisalo vse skupi :/
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

vprašanje če gti zre 2 litra več kot osnovni 1.6 102 km :D mogoče ni tok razlike.
Da se dobit podoben zvok kot gti z izpusnim loncem. Sam kašljanja z avspuha se ne bo slišalo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Janac ::

star atmosferc 1.6 / 102KM ma porabo po mestu takoj 10l/100km. Vem ker mamo doma.

Brias ::

... ... ... brezveze da ga kicis ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brias ()

GrimReaper ::

Sej ne vem kje razen v Ljubljani je to važno, povsod drugje se ti hitro odpre cesta in prideš na 7-8l.
Za GTI pa Blinder ne ve kaj govori, če bi blo tko, bi imel vsi GTI-je. V realnosti je že 1.6 avto težko vzdrževat z majhno plačo.
Poraba je takoj 10l (pa to je še dost mal in sploh ne tak strošek), če ga voziš tako kot se za GTI-ja zagre, v nasprotnem primeru pa ne vem če se kej pozna napram 1.6. Da ne govorim o zavarovanju 2.0 200KM avtomobila, ki je točno 2x dražje kot za 1.6 do 80kW.
V glavnem, če nočeš delat samo za avto, je 1.6 čist ok.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Unknown_001 ::

Ja sj zato pa pravm, da bi rad navadenga, pa sam odbijace pa masko postimal da bi vsaj mal oblike blo, pa mogoce alu stopalke notr in en prdeč auspuh. Sj gonu ga itak ne bom, ker ga nimam kje stisnt, razen na AC pa se to je prec veselja konc ka gres lahk sam 130
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

PacificBlue ::

Za naše ceste je 1.6 diesel vrh glave. Močnejše mašine so samo preseravanje in metanje denarja vstran, ker tistih par deset kilovatov več izkoristiš mogoče v 5 procentih primerov čez celo leto.
I’m out.
:3

M-XXXX ::

PacificBlue je izjavil:

Za naše ceste je 1.6 diesel vrh glave. Močnejše mašine so samo preseravanje in metanje denarja vstran, ker tistih par deset kilovatov več izkoristiš mogoče v 5 procentih primerov čez celo leto.

Se spomnim izjave soseda z M6, ko ga je enkrat eden vprašal:
kje pa sploh lahko izkoristiš 500 konjev?

Kje pa ne moreš?

GrimReaper ::

Da se, ampak morš met res jajca in velik dnarja za morebitna popravila.
Poznam nekoga s 330Cd in gre avto res skoraj po luftu, pospeški so nenormalni, pa po ovinkih gre kot vlak, praktično nič nagibanja. Res je odličen avto, dons ga dobiš že za 7k.
Ampak ko sem videl ko me je prehitel zjutraj v temi, ko sem šel 80 in je šel vsaj 130, če ne 140, sem si pa rekel da je usekan, kot je večina BMW voznikov. Čudno da se že 4 leta tako vozi brez nesreče, ker sam sem samo lansko leto imel več kot 5 bližnjih srečanj s srnami.
Sam še podnevi ne upam tolk, ker vem da kar je nad 100 se hitro slabo konča. Priznam pa da ko sem mel še Punta, sem ga ene 3x stisnil do 140 (seveda ne ponoči), ampak sem že takrat vedel da ni glih najbolj varno.

Ampak, ok, če imaš kaj pameti v glavi, je 200KM čist ok avto, več morš pa že res vedt zakaj bi rabil, sam sem skoraj siguren da ne rabim več kot 150-200.
Sam imam veliko mest na poti kjer se brezveze čaka da avto pridobiva na obratih, dodatne moči pa nobene. V bistvu je tako da do 3000 ne gre nikamor, potem nad 4000 imaš pa spet občutek kot da se nič ne dogaja, največji navor pri 4k to tut potrjuje. Edino v klanec gor ga je smiselno poterat do 5, 6k, pa če kerga prehitevaš.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Relanium ::

GrimReaper je izjavil:


Ampak ko sem videl ko me je prehitel zjutraj v temi, ko sem šel 80 in je šel vsaj 130, če ne 140, sem si pa rekel da je usekan, kot je večina BMW voznikov. Čudno da se že 4 leta tako vozi brez nesreče, ker sam sem samo lansko leto imel več kot 5 bližnjih srečanj s srnami.
Sam še podnevi ne upam tolk, ker vem da kar je nad 100 se hitro slabo konča. Priznam pa da ko sem mel še Punta, sem ga ene 3x stisnil do 140 (seveda ne ponoči), ampak sem že takrat vedel da ni glih najbolj varno.

Problem malih avtov je da čutiš večjho hitrost oz. ravno to je problem velikih (sploh BMWjev), ker je NE čutiš.
Ti avti so ponavadi večji, večji motor, dost boljše bremze in zvočna izolacija.
Dost hitreje pospešiš in se dost hitreje ustaviš, na ovinkih se ne nagibaš tolk in tud hrup nastane šele pri večjih hitrostih.
Evo zato pa se BMWje vozi v povprečju hitreje.
Tud če primerjaš kakega starejšega pa še to osnovni model, se hitrosti čuti dost manj, kot pa pri kakem novejšem renaultu.
V 320d sem prvič na avtocesti imel občutek da grem 120, števec je kazal pa 160 :P

Vem, tud na 2 kolesih je enako če primerjam 4 čisto različne stroje, ki so mi na razpolago.
Enostavno ne čutiš hitrosti, tako kot jo pri manjših vozilih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

18Jerry18 ::

Izjave, da se velik, močan, športen avto ustavi hitreje kot manjši avto na primer WV Up se močno motite. Primerjajte maso vozila in da imata oba ABS sistem zaviranja - v tem primeru se Up mnogo prej ustavi.

M-XXXX ::

Da se, ampak morš met res jajca in velik dnarja za morebitna popravila.

Spet se ne niti malo ne strinjam.

Če nimaš poštimano v glavi so konji nepomembni. Narediš lahko totalko z 50KM avtom ali pa 1000KM avtom. Lahko zletiš iz ovinka s kolesom ali pa 250konji... Vse je odvisno od voznika. Če si bedak v Polotu si bedak v Ferariju.


Izjave, da se velik, močan, športen avto ustavi hitreje kot manjši avto na primer WV Up se močno motite. Primerjajte maso vozila in da imata oba ABS sistem zaviranja - v tem primeru se Up mnogo prej ustavi.

Hah kaj? Ustavil se bo tisti, ki ima boljše gume. No mogoče je malo poenostavljeno vendar bo daleč najboljši odgovor, ki ga boš dobil. Teža nima nobene veze pri avtomobilih oziroma pri zaviranju. Osnove fizike! Zdaj seveda prideš do extremov glede pregrevanje bremz (pri avto težko problem zaradi vseeno premajhne teže, pri kamionu pa že).

18Jerry18 ::

Osnove fizike! 5tovornjak se ustavi kasneje kot osebni avtomobil - M-XXXX - drži ali ne drži?
Primer sem podal zaradi izkušnje v praksi - zaviranje na poligonu Vransko. Na obeh avtomobilih nove gume, isto proizvajalec - WV, razlika v zavorni dolžini pa ogromna zaradi teže avtomobila.

M-XXXX ::

18Jerry18 je izjavil:

Osnove fizike! 5tovornjak se ustavi kasneje kot osebni avtomobil - M-XXXX - drži ali ne drži?
Primer sem podal zaradi izkušnje v praksi - zaviranje na poligonu Vransko. Na obeh avtomobilih nove gume, isto proizvajalec - WV, razlika v zavorni dolžini pa ogromna zaradi teže avtomobila.

Brezveze razlagat... Preberi si zgoraj. Teža s trenjem nima veze! Kakor sem rekel imaš ogromno ostalih pogojev: aerodinamika, hitrost BAS-a, ABS natančnost, lepenje, gume, ogretost gum, reflekse voznika (če res točno na liniji začne bremzat, ali pol metra prej/kasneje? Plus, da sem ti pri tovornaku tudi obrazložil kje je težava.

Relanium ::

Vauuu, slo-techocvi spet vlečejo ven cele čreve in klobase iz fizike - tokrat bremzanje.

Važen je samo koeficient trenja in čisto nič drugega.

M-XXXX ::

Važen je samo koeficient trenja in čisto nič drugega.

Vidiš to ni čisto res. Zadostuje za laičen odgovor, vendar se ljudje vedno potem spotaknejo v to, da nisi dal točnih informacij. Če podaš točne informacije pa se pritožujete ker kompliciramo. Ste sploh kdaj zadovoljni :D?

mn ::

Relanium je izjavil:

Vauuu, slo-techocvi spet vlečejo ven cele čreve in klobase iz fizike - tokrat bremzanje.

Važen je samo koeficient trenja in čisto nič drugega.


Pravzaprav koeficient lepenja ker pri pravilnem zaviranju stična površina gume miruje.

M-XXXX ::

Pravzaprav koeficient lepenja ker pri pravilnem zaviranju stična površina gume miruje.

Ja in ne... Dejansko je prednost ABSa (ne zdrsavanja gume) v tem, da lahko zavijaš, pri razdalji zaviranja nima nekega učinka. Vendar ja, imaš prav :)

Unknown_001 ::

Matr, da ne boste kake tople vode pogruntal. Če bi že radi kompliciranje iz fizike vam lahk direkt povem da pri gumah gre za Statično trenje (v teoriji poznano kot lepenje). In ja, tisti trot ki je izjavil, da teža nima veze s trenjem ga je tako polomu, da ga bol ne bi mogu. Pa kje jst živim? Odprem temo kjer bi rad nasvete o tem kako bi avto polepšal oz preobrazil, vi se greste pa kregat pa vaše kvazi znanje o fiziki razlagah. Sj bi še kej povedu pa se mi ne zdi vredno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Vsak je omejen s svojim znanjem, vključno s tabo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Hayabusa ::

M-XXXX
Vzemi kolo, in se ustavi iz 40 kmh na 0, enkrat sam, drugič daj spredaj/zadaj 2 žaklja cementa po 25 kg vsak.
Kdaj se ustaviš prej ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

WarpedGone ::

Razloži zakaj traja ustavljanje z 50kg prtljage dlje.
Pazi, da ne boš kdaj reku "sila trenja", ker bo takoj narobe.
Zbogom in hvala za vse ribe

Hayabusa ::

Prvo je večja kinetična energija, ki jo je potrebno spraviti na nulo
Wk= m*v^2 /2

Drugo je vztrajnostni moment gibanja v translaciji, kjer je zopet masa faktor, da se telo ne ustavi/spremeni smer kar instantno (oz. se ustavi počasneje pri večji masi) (vlak, super tanker, 30 tonski tovornjak).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

M-XXXX ::

In ja, tisti trot ki je izjavil, da teža nima veze s trenjem ga je tako polomu, da ga bol ne bi mogu. Pa kje jst živim?

Hm, kot kaže na zemlji ne...

https://www.google.si/search?q=does+mas.....69i57.3586j0j4&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8

Priporočam.

M-XXXX
Vzemi kolo, in se ustavi iz 40 kmh na 0, enkrat sam, drugič daj spredaj/zadaj 2 žaklja cementa po 25 kg vsak.
Kdaj se ustaviš prej ?

Izredno neumen primer. 2 Žakla cementa bi ti pri kolesu tako neverjetno pokvarila težišče, da bi bile razlike lahko ogromne. Če pa predpostavimo, da se nič ne spremeni le oseba na kolesu je 2x težja (ajde, pojdimo nekam kjer je gravitacija večja) pa nebi bilo razlike.


Prvo je večja kinetična energija, ki jo je potrebno spraviti na nulo
Wk= m*v^2 /2

Se strinjam. Zdaj pa samo še pogruntaj kaj se prav tako poveča z večjo maso pri ustavljanju^^? Pa prideš do zaključka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Vsak je omejen s svojim znanjem, vključno s tabo.


Kaj se usajaš? Maš probleme al kaj?!! Pizda niste sposobni se teme držat, pa bi nekomu neki pametoval.

Pa nehite s to zavorno potjo in fiziko ker ste tolk dejavnikov spustil, da glava peče ko greste mešat drek iz usega skp. Prvo razčistte, al gre za bremzanje z ročno, al bremzanje na ABS, kakšne so gume, zavore, in podobno. Ko boste te osnovne zadeve pošlihtal, pol se pa mente o kaki fiziki, ker boste en kurc pogruntal. Če niste razumel kaj hočem povedat je pa vaš problem.

Aja, in tist, ki je šu tovornjak enačt z avtomobilom. Če je mislil prikoličarja (LKW) je pa to sploh fail od celotne debate, ki ste jo iz riti potegnil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

kriko07 ::

Čist ste spremenil temo.
Kupi si Golfa 5 1.9TDI .Če bo mogoče črnega.In ga poskusi predelati tako kot je v resnici GTI.

Janac ::

Zkaj črnega?

Unknown_001 ::

kriko07 je izjavil:

Čist ste spremenil temo.
Kupi si Golfa 5 1.9TDI .Če bo mogoče črnega.In ga poskusi predelati tako kot je v resnici GTI.


Sej to je v planu. Sam mene zanima, kje bi kake poceni dele dobil, da bi malo karoserija bla podobna GTI-ju. Tiste oznake na zadnem koncu vem kje dobit, sam bol me auspuh pa to zanima.

(hvalabogu vsaj en ki je skapiral bistvo teme)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

kriko07 ::

http://www.mstyling.net/katalog/volkswa...
Tukaj boš vsega.Za kakšno notranjo predelavo "Mašine,izpušnega sistema,turbin" poglej na AVTO.NET,bolho.

Blinder ::

če nimate pojma o takih osnovnih ... enačbah fizike nevem zakaj sploh vztrajate pri svojem, če nimate pojma
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

M-XXXX ::

Unknown_001 je izjavil:

kriko07 je izjavil:

Čist ste spremenil temo.
Kupi si Golfa 5 1.9TDI .Če bo mogoče črnega.In ga poskusi predelati tako kot je v resnici GTI.


Sej to je v planu. Sam mene zanima, kje bi kake poceni dele dobil, da bi malo karoserija bla podobna GTI-ju. Tiste oznake na zadnem koncu vem kje dobit, sam bol me auspuh pa to zanima.

(hvalabogu vsaj en ki je skapiral bistvo teme)

OK, da hitro poenostavimo...

Prereven si, da bi si privoščil dober avto, zato hočeš avto ki izgleda... To pomeni, da nima nobene veze kakšen avto dejansko je, edino važno je kako avto izgleda... kako zmogljiv je, ah še enkrat ponovim nima veze... No V tem primeru bi priporočal, da si kupuš najcenejši model Golfa, ki podpira kakšne koli spojlerje. Ker nimaš nič za izgubit, važno da je poceni in, da lahko na njega vržeš spojler... Veliko sreče in uspeha želim.

kriko07 ::

Že če ima avto porabo 12 l/100km tako kot GTI.,je to kar lep strošek,pa lahko imaš še kako dobro službo.

GrimReaper ::

Odvisno kolk delaš kilometrov, sam sem dal ta mesec za bencin 65€, tko bi dal 90€, kar je še znosno, kaj več pa res nebi dajal za bencin. Prevoza so mi pa plačal 83€.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

ttommy ::

Fantje- strošek za bencin za v službo je sranje. Kolo je rešitev. S kolesom v službo, potem lahko več km naredite v free time pa za pecanje punc...
Gamer

Unknown_001 ::

M-XXXX je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

kriko07 je izjavil:

Čist ste spremenil temo.
Kupi si Golfa 5 1.9TDI .Če bo mogoče črnega.In ga poskusi predelati tako kot je v resnici GTI.


Sej to je v planu. Sam mene zanima, kje bi kake poceni dele dobil, da bi malo karoserija bla podobna GTI-ju. Tiste oznake na zadnem koncu vem kje dobit, sam bol me auspuh pa to zanima.

(hvalabogu vsaj en ki je skapiral bistvo teme)

OK, da hitro poenostavimo...

Prereven si, da bi si privoščil dober avto, zato hočeš avto ki izgleda... To pomeni, da nima nobene veze kakšen avto dejansko je, edino važno je kako avto izgleda... kako zmogljiv je, ah še enkrat ponovim nima veze... No V tem primeru bi priporočal, da si kupuš najcenejši model Golfa, ki podpira kakšne koli spojlerje. Ker nimaš nič za izgubit, važno da je poceni in, da lahko na njega vržeš spojler... Veliko sreče in uspeha želim.


Nisem prereven. Denar mam, ampak problem bo registracija pa cestna taksa, če GTI vzamem. Sej ravno zarad tega so pa rabljeni po ceni tolk blizu navadnim rabljenim golfom. Sj ne da nimam denarja ampak brezveze mi je metat 2x več za avto ki bo dejansko zgledal isto, le kar ga bom na kakem odseku bol stisnu, se prav mi GTI mašina en kurc (se opravičujem izrazu) pomen.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Janac ::

Zakaj pa ravno Golfa mk5?

Unknown_001 ::

Janac je izjavil:

Zakaj pa ravno Golfa mk5?


6. je predraga oz. predobra zame :). Če bom tega kje na parkplacu pustu se ne bo treba tolk sekirat če ga ker obtolče, al pa podrsa. Alternativa je tud mk4 ampak še zmeri vztrajam pri petici. Bila je tud mk2 v planu, sam za kake daljše ture bo mal težka s takim avtom :D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Isotropic ::

Relanium je izjavil:

Vauuu, slo-techocvi spet vlečejo ven cele čreve in klobase iz fizike - tokrat bremzanje.

Važen je samo koeficient trenja in čisto nič drugega.

Braking distance @ Wikipedia

Unknown_001 ::

Isotropic je izjavil:

Relanium je izjavil:

Vauuu, slo-techocvi spet vlečejo ven cele čreve in klobase iz fizike - tokrat bremzanje.

Važen je samo koeficient trenja in čisto nič drugega.

Braking distance @ Wikipedia


NO !!! Stop this shit ! Odprite si svojo temo za tole, ker ste mojo čisto zasvinjal ;((
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

PINki ::

Kolko pride registracija in zavarovanje za GTI?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11223804 (19592) facepalm
»

Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9022777 (17723) Netrunner
»

Poraba avtomobila VW GOLF IV Turbo GTI (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8917972 (15983) kriko07

Več podobnih tem