Forum » Omrežja in internet » php stran - problem
php stran - problem
sostarpof ::
Dober dan!
Mene pa zanima kaj je narobe s to php kodo? Napisano imam vse in prav razen pri spremenljivkah k1 in k2. Kako naj naredim, da mi spremenljivki k1 in k2 le na začetku nastavi na nič v naslednjem poteku skozi zanko naj ju pa ne nastavi na nič...
LP!
Štefan
Mene pa zanima kaj je narobe s to php kodo? Napisano imam vse in prav razen pri spremenljivkah k1 in k2. Kako naj naredim, da mi spremenljivki k1 in k2 le na začetku nastavi na nič v naslednjem poteku skozi zanko naj ju pa ne nastavi na nič...
<?php function slotnumber() { $k1; $k2; srand(time()); for ($i=0; $i < 11; $i++) { $random = (rand()%11); $slot[] = $random; } print("<td width=\"50%\"><center><h4>Igralec 1</h4>$slot[0]</center></td>"); print("<td width=\"50%\"><center><h4>Igralec 2</h4>$slot[1]</center></td>"); if($slot[0] > $slot[1]) { $k1=$k1+1; echo $k1; print("</td></tr><h4>Tocko je dobil igralec 1!</h4>"); } elseif ($k1>10) { print ("</td></tr><h4>Zmagal je igralec 1!</h4>"); } if($slot[0] < $slot[1]) { $k2++; echo $k2; print("</td></tr><h4>Tocko je dobil igralec 2!</h4>"); } elseif ($k2>10) { print ("</td></tr><h4>Zmagal je igralec 2!</h4>"); } if ($slot[0]==$slot[1]) { print("</td></tr><h4>Izenaceno! Vrzi se enkrat!</h4>"); } } ?>
LP!
Štefan
x3ca ::
sicer ne razumem dobro kaj sploh hočeš, ker je to men malo čudno zastavljeno,
ampak lahko bi naredu, da daš zunaj funkcije
verjetno pa bi lahko dal not tudi prek parametrov: function slotnumber(&$k1, &$k2)
ampak lahko bi naredu, da daš zunaj funkcije
$k1 = 0; $k2 = 0; function slotnumber() { global $k1, $k2; }
verjetno pa bi lahko dal not tudi prek parametrov: function slotnumber(&$k1, &$k2)
sostarpof ::
Mah to mam je use pojeban.. Prosil bi te, če lahko, da nardiš igro Vojna. Sta 2 igralca en je računalnik en si ti sam in imaš gumb katerega potem pritisneš in ti v tabeli na random vn vrže 2 cifri (cifre gredo do 10), in tisti, ki ima večjo cifro se mu izpiše igralec 1 je dobil točko. In te točke mora štet do 10, in potem ko jih eden od igralcev doseže deset točk izpiše zmagal je igralec 1.
No tukaj je pa, kar se sam skp vrgu..
LP!
No tukaj je pa, kar se sam skp vrgu..
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>Igra Vojna</title> </head> <body> <h3><center>Igra VOJNA</center></h3> <?php $k1=0; $k2=0; function slotnumber() { srand(time()); for ($i=0; $i < 11; $i++) { $random = (rand()%11); $slot[] = $random; } print("<td width=\"50%\"><h4>Igralec 1</h4>$slot[0]</td>"); print("<td width=\"50%\"><h4>Igralec 2</h4>$slot[1]</td>"); if($slot[0] > $slot[1]) { $k1=$k1+1; echo $k1; print("</td></tr><h4>Tocko je dobil igralec 1!</h4>"); } elseif ($k1>10) { print ("</td></tr><h4>Zmagal je igralec 1!</h4>"); } if($slot[0] < $slot[1]) { $k2++; echo $k2; print("</td></tr><h4>Tocko je dobil igralec 2!</h4>"); } elseif ($k2>10) { print ("</td></tr><h4>Zmagal je igralec 2!</h4>"); } if ($slot[0]==$slot[1]) { print("</td></tr><h4>Izenaceno! Vrzi se enkrat!</h4>"); } } ?> <div align="center"> <table border="1" width="50%"> <tr> <?php slotnumber(); ?> </tr> <tr> <td width="100%" colspan="3" bgcolor="#008080"> <form method="POST" action="Vojna.php"> <div align="left"> <p><input type="submit" value="Zavrti!"></p> </div> </form> </td> </tr> </table> </div> </body> </html>
LP!
_n00b_ ::
Ce te prav zastopim: Igralec stiska na knof, kjer se ali njemu ali racunalniku dodeli pika, odvisno od tega kdo ima vecjo random stevilo (recimo, ker je vrgu vecjo stevilo pik na "kocki"). Ko ali igralec ali server doseze 10 pik, se razglasi zmagovalca.
Za to bos nucal seje.
Recimo nekako takole:
Za to bos nucal seje.
Recimo nekako takole:
<?php // Tole klices *PREDEN* mas karksnikoli output. torej, pred <html> session_start(); ?><html>... koda ... <?php function vojna() { // Izberemo dve random stevilki $p1 = rand(1,10); $p2 = rand(1,10); // Ce je prva stevilka vecja od druge, dodamo prvemu igralcu tocko, drugace drugemu, ali pa ce je izanaceno if ($p1 > $p2) $_SESSION["p1"]++; else if ($p1 < $p2) $_SESSION["p2"]++; else echo "Izanaceno!"; // Preverimo ce ima kateri od igralcev 10 tock. if (($_SESSION["p1"] == 10) || ($_SESSION["p2"] == 10)) { /* Eden izmed igralcev je dosegu zmago (10 pik). v $_SESSION["p1"],$_SESSION["p2"] imas zapisano koliko pik ima dolocen igralec. */ // Izpisemo zmagovalca echo "blabla"; // Resetiramo vrednosti nazaj na nulo $_SESSION["p1"] = 0; $_SESSION["p2"] = 0; } else { /* Nihce se ni dosegu 10 pik. */ // Izpisemo kero stevilko je dobu dolocen igralec. echo "igralec1: ".$p1.", igralec2: ".$p2; } }?> ... ostanek html kode ... </html>
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | KombinatorikaOddelek: Šola | 2000 (1341) | 2f4u |
» | križci krožci c # (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 11904 (10563) | Yacked2 |
» | Pomoč pri programiranju z javoOddelek: Programiranje | 3549 (2476) | milc |
» | Naloga v C#Oddelek: Programiranje | 2610 (2110) | Hardstyle |
» | Programiranje "Šah-a" v JaviOddelek: Programiranje | 4237 (3753) | OwcA |